Рішення
від 08.07.2019 по справі 160/4681/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 липня 2019 року Справа № 160/4681/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіЮркова Е.О. за участі секретаря судового засіданняШпота Я.С. за участі: представника позивача представника відповідача Коляда В.В. Подварченко А.Ю. розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом Приватного підприємства "Експрес-2001" (вул. Республіканська, буд. 9, м. Кам`янське, Дніпропетровська обл., 51931, ЄДРПОУ 31329968) до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області (вул. Сімферопольська, 17 а, м.Дніпро, 49005, ЄДРПОУ 39394856) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

23 травня 2019 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов позов Приватного підприємства "Експрес-2001" до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області з вимогами:

- визнати протиправним та скасувати прийняте Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області відносно Приватного підприємства "Експрес-2001" податкове повідомлення - рішення форми "Н" № 0013275541 від 26.02.2019 р.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що податкове повідомлення - рішення № 0013275541 від 26.02.2019 року є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки податкові накладні, визначені у акті камеральної перевірки №№ 349, 486, 532, 613, 75, 76, 688, 760, 78, 79, 82, 77, 83, 81, 79 складені Приватним підприємством "Експрес-2001" є зведеними податковими накладними, та підтверджують здійснення господарської операції, звільненої від оподаткування, відповідно до п.п. 197.1.6 п. 197.1 статті 197 Податкового кодексу України (послуги звільнені від оподаткування). За викладених обставин ПП "Експрес-2001" звільнено від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, оскільки ці накладні не підлягали наданню покупцям, що, у свою чергу, є самостійною правовою підставою для незастосування до спірних правовідносин п. 120-1.1 ст. 120-1 Податкового кодексу України.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27.05.2019 року відкрито провадження у даній справі, та призначено справу до розгляду в порядку за загального позовного провадження.

Відповідачем 14.06.2019 року надано відзив на позов (вх.. № 32754), в якому просив у задоволенні позову відмовити, оскільки не погоджується з позовними вимогами та вважає їх необґрунтованими, посилаючись на те, що податкове повідомлення-рішення винесено правомірно, згідно правильно встановлених обставин, які ретельно та послідовно викладені в акті перевірки, а саме: позивачем складені податкові накладні за вересень - грудень 2017 року, січень - жовтень 2018 року, грудень 2018 року і зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних із порушенням строку відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України. Зазначено, що платником податків не оскаржувались дії контролюючого органу щодо не підписання Договору про визнання електронних документів, а також відмови у прийнятті податкових накладних. Щодо несвоєчасної реєстрації податкових накладних, виписаних на неплатників податків, зазначено, що для звільнення від відповідальності, передбаченої пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), необхідна наявність двох обов`язкових складових: податкова накладна не повинна надаватись отримувачу (покупцю) та, водночас, повинна бути складена на постачання товарі в/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою. Отже, за вказані порушення у відповідності до п.120-1.1 ст.120-1 Податкового кодексу України нарахована штрафна санкція у розмірі 98899,51 грн.

У судове засідання 08.07.2019 року прибули представник позивача та представник відповідача.

Представник позивача позовні вимоги підтримав та просив задовольнити, посилаючись на обставини, наведені у позові.

Представник відповідача вимоги позову не визнав та просив у задоволенні позову відмовити, посилаючись на доводи, наведені у відзиві на позов.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши всі документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наступних підстав.

Матеріалами справи підтверджено, що Приватне підприємство "Експрес-2001" (код ЄДРПОУ 31329968) є юридичною особою, яка зареєстрована 19.02.2001 року у встановленому законом порядку, та перебуває на обліку в Головному управлінні Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області, та є платником податку на додану вартість.

05.02.2019 року Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області, керуючись п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.п.75.1.1 п.75.1 ст.75, ст.76 Податкового кодексу України, було проведено камеральну перевірку Приватного підприємства "Експрес-2001" з питання своєчасності реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених за вересень - грудень 2017 року, січень - жовтень 2018 року, грудень 2018 року.

За результатами даної перевірки складено акт від 05.02.2019 року №5045/55/04-36-55-05/31329968, в якому зафіксовано порушення ПП "Експрес-2001" п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, - порушено граничні строки реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених вересень - грудень 2017 року, січень - жовтень 2018 року, грудень 2018 року на загальну суму податку на додану вартість 988995,06 грн., а саме: № 439 від 30.09.2017 року (кількість днів затримки 3); № 486 від 30.10.2017 року (кількість днів затримки 1); № 532 від 30.11.2017 року (кількість днів затримки 3), № 613 від 31.12.2017 року (кількість днів затримки 3), № 75 від 31.10.2018 року (кількість днів затримки 5), № 76 від 31.12.2018 року (кількість днів затримки 1), № 688 від 31.01.2018 року (кількість днів затримки 4), № 760 від 28.02.2018 року (кількість днів затримки 4), № 78 від 31.03.2018 року (кількість днів затримки 2), № 79 від 30.04.2018 року (кількість днів затримки 2), № 82 від 31.05.2018 року (кількість днів затримки 3), № 77 від 30.06.2018 року (кількість днів затримки 3), № 83 від 31.07.2018 року (кількість днів затримки 2), № 81 від 31.08.2018 року (кількість днів затримки 2), № 79 від 30.09.2018 року (кількість днів затримки 1).

Представником позивача в ході судового розгляду справи не заперечувався факт порушення встановленого Податковим кодексом України терміну реєстрації вище вказаних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

На підставі акта камеральної перевірки від 05.02.2019 року №5045/55/04-36-55-05/31329968 прийнято податкове повідомлення-рішення від 26.02.2019 року № 0013275541, яким до ПП "Експрес-2001" застосовано штраф у розмірі 98899,51 грн.

Вказане податкове повідомлення-рішення оскаржено ПП "Експрес-2001" в адміністративному порядку, та рішенням Державної фіскальної служби України від 08.05.2019 року № 21168/6/99-99-11-06-01-25 залишено без змін податкове повідомлення-рішення від 26.02.2019 року № 0013275541, а скаргу ПП "Експрес-2001" - без задоволення.

Досліджуючи правомірність податкового повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Дніпропетровській області від 05.02.2019 року №5045/55/04-36-55-05/31329968, суд виходить з такого.

Спірні правовідносини регулюються Податковим кодексом України, Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246 (далі - Порядок № 1246), та Порядком заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 року № 1307 (далі - Порядок № 1307) в редакції, що були чинними на момент їх виникнення.

Відповідно до абзацу першого пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі по тексту - в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Відповідальність платника податку, передбачена пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України, та встановлена з 01.01.2015 року.

Так, пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України передбачено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Системний аналіз статті 201, пункту 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) дає підстави для висновку про те, що порушення платником податку на додану вартість граничного строку реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є підставою для застосування до такого платника штрафу, за виключенням випадку порушення строку реєстрації податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Тобто, для звільнення від відповідальності, передбаченої пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), необхідна наявність двох обов`язкових складових: податкова накладна не повинна надаватись отримувачу (покупцю) та, водночас, повинна бути складена на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Аналогічної правової позиції дотримується Верховний Суд у постановах від 26.06.2018 року у справі № 816/1990/17, від 04.09.2018 року у справі № 816/1488/17.

Суд вказує, що згідно з положеннями Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 року № 1307 (далі - Порядок № 1307), при складанні податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пунктах 10-15 цього Порядку, у верхній лівій частині таких накладних у графі "Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини" робиться помітка "X" та зазначається тип причини, зокрема: 09 - Складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість.

У зведених податкових накладних, у яких зазначено код ознаки 1 або 2, у графі "Отримувач (покупець)" платник податку зазначає власне найменування (П. І .Б.), у рядку "Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)" проставляється умовний ІПН "600000000000", рядок Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта не заповнюється, а у верхній лівій частині зазначається відповідний тип причини відповідно до пункту 8 цього Порядку (04 - Складена на постачання у межах балансу для невиробничого використання; 08 - Складена на постачання для операцій, які не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість; 09 - Складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість; 13 - Складена у зв`язку з використанням виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг не в господарській діяльності) (абзац дванадцятий пункту 11 Порядку № 1307).

Так, судом встановлено, що ПП "Експрес-2001" складено зведені податкові накладні: № 439 від 30.09.2017 року, № 486 від 30.10.2017 року; № 532 від 30.11.2017 року, № 613 від 31.12.2017 року, № 75 від 31.10.2018 року, № 76 від 31.12.2018 року, № 688 від 31.01.2018 року, № 760 від 28.02.2018 року, № 78 від 31.03.2018 року, № 79 від 30.04.2018 року, № 82 від 31.05.2018 року, № 77 від 30.06.2018 року, № 83 від 31.07.2018 року, № 81 від 31.08.2018 року та № 79 від 30.09.2018 року.

Згідно вказаних податкових накладних, такі містять у верхній лівій частині у графі "Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини" помітку "X" із зазначенням типу причини: 09.

У справі, що розглядається, судом встановлено, що вказані податкові накладні, які зареєстровано позивачем з порушенням граничного строку, встановленого пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин), складені позивачем за операціями, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість, а також складені на отримувача (покупця) - ПП "Експрес-2001".

На підставі викладеного судом встановлено, що за вимогами Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 року № 1307, такі податкові накладні не підлягають наданню отримувачу (покупцю) з причини: складені на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість, що відображено у самих податкових накладних.

Отже, податкові накладні № 439 від 30.09.2017 року, № 486 від 30.10.2017 року; № 532 від 30.11.2017 року, № 613 від 31.12.2017 року, № 75 від 31.10.2018 року, № 76 від 31.12.2018 року, № 688 від 31.01.2018 року, № 760 від 28.02.2018 року, № 78 від 31.03.2018 року, № 79 від 30.04.2018 року, № 82 від 31.05.2018 року, № 77 від 30.06.2018 року, № 83 від 31.07.2018 року, № 81 від 31.08.2018 року та № 79 від 30.09.2018 року містять дві обов`язкові складові, які звільняють платника від відповідальності, передбаченої пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України, а саме: податкові накладні не надаються отримувачу (покупцю) та складені на постачання товарів/послуг для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість.

Презумпція добросовісності платника податків означає, що подані платником контролюючому органу документи податкової звітності є дійсними, повно та об`єктивно відтворюють господарські операції, що є об`єктом оподаткування та/або фінансові показники яких впливають на податковий обов`язок платника податків, якщо інше не буде доведено контролюючим органом. У площині процесуального регулювання презумпції добросовісності платника податків відповідає обов`язок доведення контролюючим органом правомірності прийнятого рішення в судовому процесі, порушеному за позовом платника податків про скасування рішення як неправомірного.

У разі надання контролюючим органом доказів, які спростовують дійсність чи повноту даних поданої платником податків податкової звітності, платник податків відповідно до встановленого обов`язку кожної сторони довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, повинен довести наявність законних підстав, для врахування задекларованих в податковому обліку даних при визначені суми його податкового обов`язку.

Обов`язок суду встановити дійсні обставини справи при розгляді адміністративного позову безвідносно до позиції сторін випливає з офіційного з`ясування обставин справи як принципу адміністративного судочинства.

Частиною п`ятою статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Таким чином, оскільки обставини даної справи свідчать про звільнення ПП "Експрес-2001" від відповідальності, передбаченої пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України, за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних № 439 від 30.09.2017 року, № 486 від 30.10.2017 року; № 532 від 30.11.2017 року, № 613 від 31.12.2017 року, № 75 від 31.10.2018 року, № 76 від 31.12.2018 року, № 688 від 31.01.2018 року, № 760 від 28.02.2018 року, № 78 від 31.03.2018 року, № 79 від 30.04.2018 року, № 82 від 31.05.2018 року, № 77 від 30.06.2018 року, № 83 від 31.07.2018 року, № 81 від 31.08.2018 року та № 79 від 30.09.2018 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд приходить до висновку, що застосування до останнього спірним податковим повідомленням-рішенням № 0013275541 від 26.02.2019 року штрафу за порушення граничного строку реєстрації податкових накладних на суму 98899,51 грн. є протиправним та зазначене рішення підлягає скасуванню.

В адміністративному судочинстві діє принцип офіційності, який полягає в активній позиції суду щодо з`ясування всіх обставин у справі. Відповідно до частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. У разі невиконання цього обов`язку суд витребовує названі документи та матеріали, а якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів (частина 5 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України).

Згідно частини 1 статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

З огляду на викладене, доводи позивача є обґрунтованими, а позовна заява Приватного підприємства "Експрес-2001" підлягає задоволенню.

Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат, суд виходить з наступного.

Згідно частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання позовної заяви до суду в розмірі 1921 грн., що документально підтверджується платіжним дорученням № 4010 від 17.05.2019 року.

Отже, сплачений позивачем судовий збір за подачу позовної заяви до суду в сумі 1921 грн. підлягає стягненню з Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області за рахунок бюджетних асигнувань.

Керуючись ст.ст. 2, 8, 9, 72-77, 139, 242-244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Приватного підприємства "Експрес-2001" (вул. Республіканська, буд. 9, м. Кам`янське, Дніпропетровська обл., 51931, ЄДРПОУ 31329968) до Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області (вул. Сімферопольська, 17 а, м.Дніпро, 49005, ЄДРПОУ 39394856) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати прийняте Головним управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області відносно Приватного підприємства "Експрес-2001" податкове повідомлення - рішення форми "Н" № 0013275541 від 26.02.2019р. про накладення штрафу в сумі 98899,51 грн. за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 39394856) на користь Приватного підприємства "Експрес-2001" (вул. Республіканська, буд. 9, м. Кам`янське, Дніпропетровська обл., 51931, ЄДРПОУ 31329968) понесені позивачем судові витрати в сумі 1921 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст рішення суду складений 15 липня 2019 року.

Суддя (підпис) Е.О. Юрков

Дата ухвалення рішення08.07.2019
Оприлюднено28.07.2019
Номер документу83264571
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —160/4681/19

Ухвала від 26.07.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 19.07.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 02.06.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 26.05.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 25.09.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Ухвала від 07.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Іванов С.М.

Рішення від 08.07.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

Ухвала від 27.05.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Юрков Едуард Олегович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні