Постанова
від 19.07.2019 по справі 576/546/18
ГЛУХІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 576/546/18

Провадження № 3/576/1/19

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 липня 2019 року м. Глухів

Глухівський міскрайонний суд Сумської області в складі:

головуючого судді Усенко Л.М.

при секретарі Бірюк О.І.

за участі:

прокурорів Тищенка О.О., Федоткіної М.Ю.

особи, що притягується до адміністративної відповідальності, ОСОБА_1

захисника ОСОБА_9,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Глухові справу про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 ,

- за ч.ч. 1, 2 ст. 172-7 КУпАП

ВСТАНОВИВ:

23 березня 2018 року на розгляд Глухівського міськрайонного суду Сумської області з Управління захисту економіки в Сумській області Департаменту захисту економіки Національної поліції надійшли вказані протоколи про адміністративне правопорушення від 20 березня 2018 року № 37/2018 та № 38/2018.

Постановою судді Глухівського міськрайонного суду Сумської області від 23 квітня 2018 року об`єднано в одне провадження справи № 576/546/18, провадження № 3/576/219/18, про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 2 ст. 172-7 КУпАП зі справою № 576/548/18, провадження № 3/576/220/18, про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 172-7 КУпАП, присвоєно справі № 576/546/18, провадженню № 3/576/219/18. Строк розгляду справи зупинено (т. 1, а.с. 38).

17 січня 2019 року у зв`язку із закінченням повноважень судді Колодяжного А.О. здійснено повторний автоматизований розподіл судової справи, після чого справа надійшла на розгляд судді Усенко Л.М.

Згідно протоколів про адміністративне правопорушення від 20.03.2018 року № 37/2018 та № 38/2018 начальник КП Глухівське бюро технічної інвентаризації ОСОБА_1 , являючись керівником, тобто посадовою особою юридичної особи публічного права та суб`єктом відповідальності за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, у відповідності до п.п. а п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції , не вжив заходів, передбачених п.п. 1-4 ч. ст. 28 Закону України Про запобігання корупції під час здійснення повноважень посадової особи юридичної особи публічного права.

Під час оренди 13.12.2016 року та 31.03.2017 року, укладення договору оренди 19.06.2017 року транспортного засобу марки ВАЗ, модель 217230, рік випуску 2010, колір сірий, кузов № НОМЕР_1 , що належав ТОВ МЖК Миранта з реєстраційним номером НОМЕР_2 до 31.03.2017 року та з 05.04.2017 року належав ОСОБА_2 з реєстраційним номером НОМЕР_3 , а також 23.08.2016 року, 18.11.2016 року, 15.12.2016 року, 27.02.2017 року, 29.03.2017 року, 26.06.2017 року та під час визначення розміру премії відносно себе особисто та відносно близької особи ОСОБА_2 , у начальника КП Глухівське БТІ ОСОБА_1 виник реальний конфлікт інтересів по відношенню до себе та близької особи, про який не пізніше наступного робочого дня не повідомив колегіальний орган - Виконавчий комітет Глухівської міської ради та міського голову м. Глухів, тобто безвідповідально поставився до вимог, заборон і обмежень, що визначені п. 1-4 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції , дії якого мають ознаки вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, відповідальність за що встановлена ч.ч. 1, 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

В судовому засіданні ОСОБА_1 своєї провини не визнав. Повідомив, що вважає матеріали справи повністю сфальсифікованими та такими, що не доводять наявності в його діях складу адміністративних правопорушень. Договір оренди автомобіля укладався декілька разів та в межах вимог чинного законодавства; він дійсно являвся засновником МЖК Миранта на момент укладання договору, але на той час не існувало законодавчо - визначених заборон, тому конфлікту інтересів він не вбачав; накази на преміювання всіх працівників БТІ дійсно підписував, у тому числі і щодо колишньої дружини; шлюб із ОСОБА_2 розірваний у 2016 році, з того часу проживають окремо; підставою для зміни строку договору найму стало скрутне становище МЖК Миранта та одночасно відпала потреба БТІ в авто; орендований у МЖК Миранта автомобіль після розірвання шлюбу був проданий ОСОБА_2 ; ОСОБА_2 працювала в БТІ на момент укладення договору оренди, зараз продовжує там працювати; премії ОСОБА_1 виплачувались згідно з контрактом, а працівникам відповідно до фінансових можливостей підприємства.

Прокурор вважав доведеною провину ОСОБА_1 у вчиненні адміністративних правопорушень.

Заслухавши пояснення учасників справи, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

Рішенням шістнадцятої сесії двадцять четвертого скликання Глухівської міської ради від 01.03.2004 року прийнято у комунальну власність територіальної громади міста державне комунальне підприємство Глухівське міжміське бюро технічної інвентаризації , реорганізовано його в комунальне підприємство Глухівське бюро технічної інвентаризації та затверджено Статут реорганізованого підприємства (т. 2, а.с. 24).

КП Глухівське БТІ створене рішенням Глухівської міської ради. Підприємство засноване на комунальній власності територіальної громади міста Глухова і підпорядковане Глухівській міській раді в межах, встановлених законодавством України та цим Статутом. Вищим органом управління є Глухівська міська рада Сумської області (п.п. 1.1. Статуту, т. 2, а.с. 26-31).

Управління КП Глухівське БТІ від імені територіальної громади міста Глухова здійснює засновник - Глухівська міська рада, орган управління майном - виконавчий комітет Глухівської міської ради, керівник підприємства (п.п. 5.1. Статуту).

Керівник підприємства є уповноваженим органом (представником) засновника підприємства у відносинах з трудовим колективом; несе повну відповідальність за стан і діяльність підприємства, дотримання фінансової, договірної та трудової дисципліни згідно із законодавством України; діє без довіреності від імені підприємства, представляє його в підприємствах, установах, закладах та організаціях; розпоряджається майном та коштами відповідно з діючим законодавством і Статутом; несе відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження документів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років; укладає трудові угоди, договори, контракти, видає доручення, відкриває в установах банків розрахункові та інші рахунки; укладає господарські та цивільно - правові договори; видає накази та інші акти з питань, пов`язаних з діяльністю підприємства, які є обов`язковими для виконання всіма структурними підрозділами та працівниками підприємства; затверджує штатний розпис, визначає конкретні розміри посадових окладів, тарифних ставок і відрядних розцінок, премій працівникам відповідно до колективного договору та галузевої угоди; несе повну відповідальність за організацію роботи по охороні праці на підприємстві; несе особисту відповідальність за формування та виконання фінансових планів та своєчасну виплату заробітної плати працівникам підприємства, ефективне і раціональне використання коштів підприємства тощо (п.п. 5.6. Статуту).

Таким чином, керівник КП Глухівське БТІ здійснює організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські обов`язки, відноситься до посадових осіб, та є особою, яка відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції , на яку розповсюджується дія вказаного Закону.

Розпорядженням міського голови від 02 березня 2004 року № 65 р/к ОСОБА_1 з цієї дати призначено на посаду начальника Глухівського бюро технічної інвентаризації (т. 2, а.с. 35).

Також 02 березня 2004 року виконавчим комітетом Глухівської міської ради та ОСОБА_1 як з керівником міського комунального підприємства укладено контракт (т. 2, а.с. 40-41).

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 19.03.2018 року № 1003754208 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МОЛОДІЖНИЙ ЖИТЛОВИЙ КОМПЛЕКС МИРАНТА (далі - ТОВ МЖК МИРАНТА ), ідентифікаційний код юридичної особи 23297310, зареєстроване 14.11.1995 року, його засновниками є ОСОБА_1 з часткою статутного капіталу 6 429,00 грн. та ОСОБА_2 з розміром частки статутного капталу 2 143,00 грн., які є кінцевими бенефіціарними власниками (контролерами) (т. 2, а.с. 52-54).

Відомості про засновників також підтверджуються п. 3.1. розділу 3 Статуту ТОВ МЖК МИРАНТА : до складу засновників входять ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , які зазначений Статут підписали особисто, та зазначають однакове місце мешкання, а саме: АДРЕСА_2 , (т. 2, а.с. 55-63).

13 грудня 2011 року ТОВ МЖК МИРАНТА та КП Глухівське БТІ в особі начальника ОСОБА_1 укладено договір № 1 найму (оренди) автомобіля (далі - Договір).

За умовами Договору ТОВ МЖК МИРАНТА передає, а КП Глухівське БТІ приймає в тимчасове платне користування (найм/оренду) автомобіль марки ВАЗ, модель 217230, 2010 року випуску, сірого кольору, котрий має реєстраційний номер НОМЕР_4 , об`єм двигуна 1578 см.куб., кузов № НОМЕР_5 , тип ТЗ - легковий комбі-В, зареєстрований за ТОВ МЖК Миранта у МРЕВ ДАІ м. Глухова 21.09.2010 року (п.п. 1.1 Договору, т. 2, а.с. 71, 72).

Строк дії Договору сторони визначили до 12.12.2017 року (п.п. 2.1 Договору).

На виконання умов Договору сторони періодично складали акти приймання - передачі наданих орендних послуг, а саме: 13 грудня 2016 року за період 12.12.2015 року - 12.12.2016 року, 31 березня 2017 року за період 13.12.2016 року - 30.03.2017 року (т. 2, а.с. 75).

Додатковою угодою № 1 від 31.03.2017 року про розірвання Договору № 1 найму (оренди) автомобіля від 13.12.2011 року сторони зменшили дію Договору до 31.03.2017 року (а.с.73) та цього ж дня автомобіль був переданий власнику ТОВ МЖК МИРАНТА , що підтверджується копією відповідного акта приймання - передачі (т. 2, а.с. 74).

05 квітня 2017 року згідно договору купівлі-продажу № 5941/2017/403835 транспортного засобу ТОВ МЖК МИРАНТА передано у власність ОСОБА_2 транспортний засіб марки ВАЗ, модель 217230, рік випуску 2010, колір сірий, кузов № НОМЕР_5 , свідоцтво про реєстрацію НОМЕР_6 , номерний знак НОМЕР_2 : зареєстрований за продавцем 21.09.2010 року (т. 2, а.с. 78). Здійснено перереєстрацію автомобіля за ОСОБА_2 (т. 2, а.с. 79-81).

Розпорядженням начальника КП Глухівське бюро технічної інвентаризації ОСОБА_1 Про взяття в оренду легкового автомобіля № 1 від 19.06.2017 року останній пропонує взяти в оренду легковий автомобіль терміном на 5 (п`ять) років, встановивши орендну плату у розмірі 950,00 грн., та відповідно до п.п. 5.6.7 п. 5.6. Статуту, поклавши на себе право на укладення договору (т. 2, а.с. 82).

Згідно договору оренди (найму) транспортного засобу від 19.06.2017 року, зареєстрованого у приватного нотаріуса Глухівського міського нотаріального округу Сумської області за № 1213 (далі - Договір оренди), ОСОБА_2 , як власник транспортного засобу, передає в оренду ОСОБА_1 , як начальнику КП Глухівське БТІ , транспортний засіб марки ВАЗ, модель 217230, реєстраційний номер НОМЕР_3 . ОСОБА_1 та ОСОБА_2 за змістом договору зареєстровані за адресою: АДРЕСА_1 (т. 2, а.с. 83, 84).

Предметом Договору оренди є транспортний засіб, який зареєстрований за ОСОБА_2 , строк дії договору встановлений на 5 років з 19.06.2017 року по 19.06.2022 рік, згідно п.п. 1.1. п. 1 та п.п. 4.1. п. 4 Договору оренди (т. 2, а.с. 83).

Докази на підтвердження виконання чи не виконання вищевказаного Договору від 19 червня 2017 року, а саме передачі автомобіля в оренду, його використання та оплати такої оренди, суду не надані. При цьому надані суду копії розпорядження про розірвання договору оренди, бухгалтерських довідок про витрати КП Глухівське БТІ на утримання транспортного засобу за 2014-2017 роки, про витрати на відрядження працівників за період з 01.01.2015 по 30.09.2017 роки, первинних бухгалтерських документів на придбання бензину (т. 2, а.с. 92, 95-109) не містять необхідної та достатньої інформації.

Зі звіту незалежного аудитора ППАФ Альфа-Аудит за результатами операційного аудиту КП Глухівське бюро технічної інвентаризації , складеного за наслідками діяльності з 01.01.2016 року по 30.09.2017 року, вбачається, що аудитор не має можливості підтвердити здійснення витрати, їх доцільність як таких, що пов`язані саме з господарською діяльністю підприємства на загальну суму 55359, 32 грн., серед іншого з такими контрагентами як ТОВ Глухівнафтопродукт на загальну суму 35267,92 грн. та ТОВ МЖК Міранта на загальну суму 11250 грн. через відсутність первинних документів бухгалтерського обліку (а.с. 120-129).

17 серпня 2017 року сторони розірвали вищевказаний Договір оренди автомобіля від 19.06.2017 року, про що уклали договір про розірвання та посвідчили його нотаріально (а.с. 93-94).

Відповідно до ст. 28 Закону України Про запобігання корупції від 14.10.2014 року № 1700-VІІ особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов`язані: вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів; повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно; не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів; вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Відповідальність за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів та за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів передбачена частинами першою та другою ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КупАП) відповідно.

Відповідно до ч. 3 ст. 38 КУпАП адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

Закон України Про запобігання корупції набрав чинності 26.10.2014 року та введений в дію 26.04.2015 року. Отже, з 26 квітня 2015 року у ОСОБА_2 виник обв`язок повідомити відповідну посадову особу про наявність вже діючого на той час Договору від 13 грудня 2011 року з ТОВ МЖК Миранта та КП Глухівське БТІ щодо оренди автомобіля.

Такого повідомлення ні з моменту введення в дію Закону України Про запобігання корупції , ні в подальшому ОСОБА_2 не вчинив, що підтверджується листом виконавчого комітету Глухівської міської ради від 23.01.2018 року № 116/03-28/01. Лист був отриманий УЗЕ в Сумській області ДЗЕ НП 19.03.2018 року (т. 2, а.с. 20).

Отже, дане правопорушення було виявлено не пізніше 19.03.2018 року.

При цьому сд не може погодитись із викладеними в протоколах датами вчинення правопорушення: 13.12.2016 року та 31.03.2017 року, так як останні випливають виключно з дій, які пов`язані з періодичним прийняттям послуг оренди за договором, що безперервно діяв з 13 грудня 2011 року по 31 березня 2017 року включно. Самі по собі події та акти прийняття послуг не були відправною точкою для виникнення нових прав і обов`язків у сторін Договору.

Таким чином, строк притягнення до адміністративної відповідальності в цій частині закінчився 19.06.2018 року.

З приводу можливого вчинення ОСОБА_2 в умовах реального конфлікту інтересів дій щодо укладання договору оренди автомобіля від 19 червня 2017 року, то його реальне виконання не підтверджене доказами, тому суд позбавлений можливості зробити об`єктивний висновок щодо дій керівника Глухівського МБТІ в цій частині протоколу про адміністративне правопорушення.

Наказом начальника КП Глухівське БТІ ОСОБА_1 від 23.08.2016 року № 21 Про преміювання працівників підприємства премійовано працівників підприємства грошовою премією у розмірі 650 грн. кожного (т. 2, а.с. 198).

Наказом від 18.11.2016 року № 31 Про преміювання працівників підприємства начальник КП Глухівське БТІ ОСОБА_1 преміював працівників підприємства грошовою премією у розмірі 1300,00 грн. кожному (т. 2, а.с. 202).

Наказом від 15.12.2016 року № 36 Про преміювання працівників підприємства начальник КП Глухівське БТІ ОСОБА_1 преміював працівників підприємства, крім техніка-електрика ОСОБА_3 , грошовою премією у розмірі 1000,00 грн. кожного (т. 2, а.с. 201).

Наказом від 27.02.2017 року № 6 Про преміювання працівників підприємства начальник КП Глухівське БТІ ОСОБА_1 преміював працівників підприємства грошовою премією у розмірі 1250,00 грн. кожного (т. 2, а.с. 206).

Наказом від 29.03.2017 року № 10 Про преміювання працівників підприємства , начальник КП Глухівське БТІ ОСОБА_1 преміював працівників підприємства, крім техніка-електрика ОСОБА_3 та інженера ОСОБА_4 , грошовою премією у розмірі 2500,00 грн. кожному (т. 2, а.с. 208).

Наказом від 26.06.2017 року № 18 Про преміювання працівників підприємства з нагоди Дня Конституції України - державного свята, начальник КП Глухівське БТІ ОСОБА_1 преміював працівників підприємства грошовою премією у розмірі 650,00 грн. кожному (т. 2, а.с. 212).

Наказом від 15.08.2017 року № 25 Про преміювання працівників підприємства з нагоди святкування державного свята - Дня Незалежності України, начальник КП Глухівське БТІ ОСОБА_1 преміював працівників підприємства грошовою премією у розмірі 1250,00 грн. кожного (т. 2, а.с. 214).

Порядок преміювання ОСОБА_1 як керівника підприємства визначений контрактом, що підтверджується копіями колективного договору, контракту, положення про оплату праці, змін до нього та листа виконавчого комітету Глухівської міської ради від 10.01.2018 року (т. 2, а.с. 18, 40-41, 42, 171-178, 179-180).

Листом Глухівського міськрайонного відділу державної реєстрації актів цивільного стану № 252/15.4-26 від 20.02.2018 року, адресованим до Управління СБУ в Сумській області, відділ РАЦС повідомляє про наявність актового запису про шлюб № 374 від 24.12.1983 року відносно ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , актового запису про розірвання шлюбу № 05 від 20.03.2014 року та актового запису № 21 від 22.03.1985 року про народження дитини у цього подружжя (т. 2, а.с. 131).

Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 1 Закону України Про запобігання корупції близькі особи - особи, які спільно проживають, пов`язані спільним побутом і мають взаємні права та обов`язки із суб`єктом, зазначеним у частині першій статті 3 цього Закону (крім осіб, взаємні права та обов`язки яких із суб`єктом не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також - незалежно від зазначених умов - чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний брат, рідна сестра, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням згаданого суб`єкта.

ОСОБА_2 тривалий час працює в Глухівському БТІ, в тому числі у період з 2016-2017 років. Ця обставина підтверджується матеріалами справи та не заперечується ОСОБА_1 .

Після розірвання шлюбу ОСОБА_2 та ОСОБА_1 мають спільні майнові права.

Так, згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта № 117519355 та № 117519904 від 19.03.2018 року ОСОБА_1 з 29.01.2004 року по 20.12.2016 рік мав 1/4 частку права власності на квартиру за адресою: АДРЕСА_3 , так само аналогічну частку у зазначеній квартирі має ОСОБА_2 , яка на підставі договору дарування № 2409 отримала 1/4 частку вказаної квартири від ОСОБА_1 .. ОСОБА_2 має 72/250 частку у приватної власності щодо будинку, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 . (а.с. 132-143).

З Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функції держави або місцевого самоврядування за 2016 рік вбачається, що ОСОБА_1 у розділі 8 Корпоративні права вказав про наявність у нього 75% спільної власності у ТОВ МЖК „Миранта" (т. 2, а.с. 146).

З Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функції держави або місцевого самоврядування за 2016 рік вбачається, що ОСОБА_2 у розділі 8 Корпоративні права вказала про наявність у неї 25% спільної власності у ТОВ МЖК „Миранта", а в розділі 11 Доходи, у тому числі подарунки вказала подарунок у негрошовій формі, джерелом доходу значиться ОСОБА_1 (т. 2, а.с. 153, 154).

У письмових поясненнях свідкиОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 зазначають про можливу наявність фактичних шлюбних відносин ОСОБА_2 та ОСОБА_1 . Однак, пояснення будуються на припущеннях, не доводять поза розумним сумнівом наявності фактичних шлюбних відносин подружжя ОСОБА_1 після розірвання шлюбу. Інших доказів спільного проживання суду не надано.

ОСОБА_1 видав накази про преміювання працівників Глухівського БТІ 23.08.2016 року, 18.11.2016 року, 15.12.2016 року, 27.02.2017 року, 29.03.2017 року та 26.06.2017 року, що було виявлено найпізніше 20 березня 2018 року (дата складення протоколу про адміністративне правопорушення, більш точної дати з матеріалів справи не встановлено).

Тому у відповідності до ч. 3 ст. 38 КУпАП строки притягнення до адміністративної відповідальності у цій частині закінчились 20 червня 2018 року.

Відповідно до ч. 7 ст. 247 КУпАП, провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у випадку закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст. 38 цього кодексу.

Керуючись ст. 38, ч. 7 ст. 247, ст. 283, п. 3 ч. 1 ст. 284 КУпАП, суд -

ПОСТАНОВИВ :

Провадження у справі відносно ОСОБА_1 про вчинення ним правопорушень, передбачених ч. 1, 2 ст. 172-7 КУпАП - закрити.

Постанова може бути оскаржена до Сумського апеляційного суду протягом десяти днів з дня її винесення.

Повний текст складено 26.07.2019 року.

Суддя Л.М. Усенко

СудГлухівський міськрайонний суд Сумської області
Дата ухвалення рішення19.07.2019
Оприлюднено28.07.2019
Номер документу83273695
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —576/546/18

Постанова від 19.07.2019

Адмінправопорушення

Глухівський міськрайонний суд Сумської області

Усенко Л. М.

Постанова від 19.07.2019

Адмінправопорушення

Глухівський міськрайонний суд Сумської області

Усенко Л. М.

Постанова від 20.03.2019

Адмінправопорушення

Глухівський міськрайонний суд Сумської області

Усенко Л. М.

Постанова від 13.12.2018

Адмінправопорушення

Глухівський міськрайонний суд Сумської області

Колодяжний А. О.

Постанова від 07.06.2018

Адмінправопорушення

Глухівський міськрайонний суд Сумської області

Колодяжний А. О.

Постанова від 23.04.2018

Адмінправопорушення

Глухівський міськрайонний суд Сумської області

Колодяжний А. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні