Рішення
від 29.07.2019 по справі 200/7341/19-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 липня 2019 р. Справа№200/7341/19-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Логойди Т.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження (за правилами спрощеного позовного провадження) адміністративну справу за позовом Державної служби геології та надр України до товариства з обмеженою відповідальністю Кварц , третя особа Головне управління Держпраці у Донецькій області, про припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами,

в с т а н о в и в:

У червні 2019 року Державна служба геології та надр України звернулася до суду з вказаним адміністративним позовом, у якому зазначала, що в порушення ст.ст. 24 та 51 Кодексу України про надра, ст.ст. 19 та 32 Гірничого закону України, особливих умов спеціального дозволу на користування надрами та угоди про умови користування надрами, яка є невід`ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами, відповідач не узгодив в органах Держпраці України проект плану розвитку гірничих робіт на 2017, 2018 та 2019 роки. Вжиті позивачем заходи не призвели до усунення вказаних порушень вимог законодавства.

З огляду на наведене просила припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 07 вересня 2001 року №2526, що наданий товариству з обмеженою відповідальністю Кварц .

Відповідач подав відзив на позовну заяву, в якому зазначав, що ТОВ Кварц не мало можливості усунути порушення вимог законодавства, оскільки не отримувало від позивача наказу Державної служби геології та надр України від 07 вересня 2018 року №311 про зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами, що наданий ТОВ Кварц , що позбавляє його можливості виконання його вимог; також не отримувало листів Державної служби геології та надр України з питаннями про вжиття заходів щодо усунення порушень, які стали підставою для зупинення дії дозволу та звернення до суду.

За змістом ч. 1 ст. 26 Кодексу України про надра право користування надрами у випадку, передбаченому п. 5 ст. 26 Кодексу припиняється органом, який надав надра у користування (Держгеонадра), самостійно, а у судовому порядку лише в разі незгоди користувачів.

Між тим, відповідач незгоди на припинення користування надрами Державною службою геології та надр України не надавав. Наявність факту незгоди відповідача також не доведений позивачем що, в даному випадку, виключає правові підстави для припинення права користування надрами у судовому порядку.

Просив в задоволенні позову відмовити.

Позивач також подав додаткові пояснення, в яких зазначав, що наказ Державної служби геології та надр України від 07 вересня 2018 року №311 був розміщений на офіційному веб-сайті Державної служби геології та надр України у відповідності до п. 25 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року №615. Законодавством жодних інших способів інформування надрокористувачів, крім розміщення наказів на офіційному сайті Держгеонадр, не передбачено. А отже, обов`язок дізнаватися з офіційних джерел покладається саме на надрокорнстувачів. Також нормотворець не передбачив для Держгеонадра обов`язку інформувати надрокористувачів про стан дії дозволів. Проте, Держгеопадра додатково в індивідуальному порядку проінформували відповідача про прийняті позивачем рішення, що підтверджується направленням відповідачу листа від 14 вересня 2018 року, яким позивач довів до відома відповідача інформацію про те, що наказом Держгеонадр від 07 вересня 2018 року № 311 зупинено дію спеціального дозволу на користування надрами, наданого ТОВ Кварц , та необхідність усунути порушення мивог законодавства у встановлений строк. Відповідно до рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення даний лист-повідомлення відповідач отримав 07 листопада 2018 року. Одночасно з цим, інформація щодо тимчасового зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами від 07 вересня 2001 року № 2526 була введена до електронної інформаційної бази даних 18 вересня 2018 року і відразу була оприлюднена на офіційному сайті ДНВП Геоінформ України . Інформація про спецдозволи є відкритою і загальнодоступною базою даних, яка розміщується на офіційному сайті ДНВП Геоінформ України , і доступ до неї мають всі зацікавлені особи.

Третя особа подала письмові пояснення щодо позову, в яких зазначала, що враховуючи те, що ТОВ Кварц допущені порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр, а саме, особливої умови №2 спеціального дозволу на користування надрами від 07 вересня 2001 року №2526, а також той факт, що товариством не спростовується наявність виявлених порушень, тому наявні підстави для анулювання наданому йому спеціального дозволу на користування надрами у відповідності до ст. 26 Кодексу України про надра та п. 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року №615. У зв`язку з цим вважала позовні вимоги Державної служби геології та надр України обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.

Судом встановлено, що 07 вересня 2001 року товариству з обмеженою відповідальністю Кварц (далі - ТОВ Кварц ) наданий спеціальний дозвіл на користування надрами № 2526.

Відповідно до особливої умови № 2 спеціального дозволу на користування надрами надрокористувач зобов`язаний виконати умови Держгірпромнагляду - лист від 13 грудня 2010 року № 01/03-7.12/9267 про продовження дії спеціального дозволу на видобування за умови, зокрема виконання умов законодавчих нормативно-правових актів з охорони надр.

13 січня 2011 року між Міністерством охорони навколишнього природного середовища України та ТОВ Кварц як надрокористувачем укладено угоду про умови користування надрами з метою видобування № 2526, яка є невід`ємною частиною спеціального дозволу на користування надрами.

Згідно з пп. 1 та 4 п. 4 вказаної Угоди надрокористувач зобов`язався, зокрема: під час виконання робіт по видам робіт та строкам забезпечити розробку проекту видобування корисної копалини на ділянці надр з урахуванням вимог безпеки, природоохоронного законодавства та погодження проекту у встановленому порядку; дотримуватися вимог законодавства України, чинних стандартів, правил, норм виконання робіт, пов`язаних з користуванням надрами.

03 липня 2018 року до Державної служби геології та надр України (далі - Держгеонадра) надійшло подання Головного управління Держпраці у Донецькій області від 26 червня 2018 року № 06.2-13-2/6845-18 (вх. №18/14-4712), в якому зазначалося, що згідно зі ст.19 Гірничого закону України в період з 26 по 28 грудня 2017 року відбувся комісійний розгляд планів розвитку гірничих робіт на 2018 рік по гірничовидобувним підприємствам, піднаглядовим Головному управлінню Держпраці у Донецькій області. Станом на 01 червня 2018 року, зокрема ТОВ Кварц , яке є гірничо-видобувним підприємством, в порушення вимог ст.24 Кодексу України про надра, ст.19 Гірничого закону України не узгоджувало проекти плану розвитку гірничих робіт на 2017 та 2018 роки в органах Держпраці України. З метою недопущення подальшого порушення вимог законодавства України просило розглянути питання щодо ініціювання Державною службою геології та надр України в порядку, передбаченому ч. 1 ст. 57 Кодексу України про надра та п. 22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року № 615, зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами ТОВ Кварц .

Наказом Державної служби геології та надр України від 07 вересня 2018 року № 311 на підставі цього листа та пп. 1 п. 22 вказаного Порядку у зв`язку з порушенням ст.24 Кодексу України про надра та ст. 19 Гірничого закону України зупинено дію спеціального дозволу на користування надрами від 07 вересня 2001 року № 2526, що наданий, зокрема ТОВ Кварц , та встановлено строк у 30 календарних днів для усунення порушень вимог законодавства.

Вказаний наказ протягом п`яти робочих днів був розміщений на офіційному веб-сайті Державної служби геології та надр України.

Про прийняття вказаного наказу відповідача повідомлено листом від 14 вересня 2018 року № 18432/03/14-18, в якому зазначено, що у зв`язку з надходженням подання Головного управління Держпраці у Донецькій області від 26 червня 2018 року №№ 06.2-13-2/6845-18 стосовно гірничовидобувних підприємств, які в порушення вимог ст. 24 Кодексу України про надра, ст. 19 Гірничого Закону України не узгоджували проекти планів розвитку гірничих робіт на 2018 рік, наказом Державної служби геології та надр України (далі - Держгеонадра) від 07 вересня 2018 року № 311 зупинено дію спеціального дозволу на користування надрами від 07 вересня 2001 року № 2526, наданого ТОВ Кварц , з метою видобування піску родовища Авдіївське. Надрокористувачу надано 30 календарних днів для усунення порушень. Інформацію щодо усунення порушень необхідно надати до Держгеонадр. У разі ненадання інформації у визначений термін Держгеонадрами буде розглянуто питання щодо подальшої дії спеціального дозволу на користування надрами.

Вказаний лист відповідачем отримано ним 07 листопада 2018 року.

Інформація щодо тимчасового зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами від 07 вересня 2001 року № 2526 була введена до електронної інформаційної бази даних 18 вересня 2018 року і оприлюднена на офіційному сайті ДНВП Геоінформ України .

14 лютого 2019 року на адресу Державної служби геології та надр України надійшло подання Головного управління Держпраці у Донецькій області від 12 лютого 2019 року №06.2-13-1/1472-19 (вх. № 19/14-2501), в якому зазначалося, що згідно зі ст.19 Гірничого закону України в період з 03 по 17 грудня 2018 року відбувся комісійний розгляд планів розвитку гірничих робіт на 2018 рік по гірничовидобувним підприємствам, піднаглядовим Головному управлінню Держпраці у Донецькій області. Станом на 01 лютого 2019 року, зокрема ТОВ Кварц , яке є гірничо-видобувним підприємством, в порушення вимог ст.24 Кодексу України про надра, ст.19 Гірничого закону України не узгоджувало проекти плану розвитку гірничих робіт на 2018 та 2019 роки в органах Держпраці України. З метою недопущення подальшого порушення вимог законодавства України просило в порядку, передбаченому п. 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року № 615, розглянути питання про припинення права користування надрами ТОВ Кварц .

У зв`язку з наведеним 19 березня 2019 року Держгеонадра направила відповідачу рекомендованою кореспонденцією лист від 19 березня 2019 року № 5217/03/14-19 з проханням надати до Держгеонадра у 15-денний строк з часу отримання листа власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами у зв`язку з порушення вимог, передбачених спеціальним дозволом.

Вказаний лист у зв`язку із закінченням строку зберігання на поштовому відділенні повернувся за зворотною адресою. Відповідно, відповіді на вказаний лист отримано не було.

Дослідивши матеріали справи, вирішивши питання чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, які правові норми належить застосувати до цих правовідносин, суд приходить до висновку про те, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.

Відповідно до п. 4 Положення про Державну службу геології та надр України, що затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 117, Державна служба геології та надр України відповідно до покладених на неї завдань, зокрема видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами); зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення; здійснює державний контроль за геологічним вивченням надр (державний геологічний контроль) та раціональним і ефективним їх використанням, зокрема за дотриманням нормативів, стандартів та інших вимог щодо геологічного вивчення і використання надр, умов спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами) та угод про умови користування надрами (у тому числі угод про умови користування нафтогазоносними надрами) (п.п. 9, 10, 12 п. 4 Положення).

Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також процедура продовження строку дії, переоформлення, видачі дубліката, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін врегульовано Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року № 615.

Відповідно до п. 25 вказаного Порядку про надання, продовження строку дії, зупинення, поновлення, переоформлення, видачу дубліката, анулювання дозволу та внесення змін до нього Держгеонадра видає наказ, а Рада міністрів Автономної Республіки Крим - розпорядження.

Пунктом 25 Порядку також визначено, що наказ Держгеонадр про надання дозволу розміщується протягом п`яти робочих днів на офіційному веб-сайті Держгеонадр. Розпорядження Ради міністрів Автономної Республіки Крим про надання дозволу розміщується протягом п`яти днів на офіційному веб-сайті Ради міністрів Автономної Республіки Крим.

Наказ Держгеонадр та розпорядження Ради міністрів Автономної Республіки Крим про зупинення, анулювання, відмову в наданні чи продовженні строку дії дозволу розміщуються протягом п`яти робочих днів на офіційному веб-сайті відповідного органу.

Згідно з п. 23 вказаного Порядку право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та Законом України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності .

Статтею 26 Кодексу України про надра визначено, що право користування надрами припиняється в разі:

1) якщо відпала потреба в користуванні надрами;

2) закінчення встановленого строку користування надрами;

3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано в користування;

4) користування надрами із застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров`я населення;

5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр;

6) якщо користувач без поважних причин протягом 2 років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу 180 календарних днів не приступив до користування надрами;

7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої в користування ділянки надр.

Право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, у разі незгоди користувачів, - у судовому порядку. При цьому питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку.

Законодавством України можуть бути передбачені й інші випадки припинення права користування надрами.

Отже, право користування надрами припиняється органом, який надав надра у користування, самостійно або у судовому порядку.

У разі відсутності спору, Державна служба геології та надр України має право самостійно припиняти право користування надрами, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 ч. 1 ст. 26 Кодексу України про надра, у разі незгоди користувачів, це право припиняється у судовому порядку.

Зазначена норма спрямована на захист інтересів надрокористувачів шляхом надання їм права вимагати (шляхом надання/висловлення письмової незгоди) від уповноваженого органу судової, а не адміністративної процедури припинення права користування надрами. При цьому, законом презюмується, що саме судовий порядок є додатковою гарантією ефективного захисту прав надрокористувача, що і було забезпечено позивачем у цій справі шляхом звернення до суду.

Отже, орган, який від імені держави надав дозвіл на користування надрами, повноважний припинити право користування надрами у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 статті 26 Кодексу України про надра, лише за наявності згоди на це користувача надрами.

При цьому ненадходження будь-якої інформації від надрокористувача з приводу питання про анулювання спеціального дозволу не може розцінюватися, як відсутність заперечень (незгоди).

Аналогічна правова позиція неодноразово висловлювалася Верховним Судом, зокрема в постановах від 26 червня 2018 року у справі № 802/923/14-а, від 22 січня 2019 року у справі № 810/3865/17, від 19 березня 2019 року в справі №П/811/708/16.

Згідно з угодою про умови користування надрами, яка є невід`ємною частиною виданого відповідачу спеціального дозволу на користування надрами, відповідач як надрокористувач зобов`язався дотримуватися вимог законодавства України, чинних стандартів, правил, норм виконання робіт, пов`язаних з користуванням надрами.

Відповідно до ст. 24 Кодексу України про надра користувачі надр зобов`язані: 1) використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано; 2) забезпечувати повноту геологічного вивчення, раціональне, комплексне використання та охорону надр; 3) забезпечувати безпеку людей, майна та навколишнього природного середовища; 4) приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві; 4-1) надавати та оприлюднювати інформацію про загальнодержавні та місцеві податки і збори, інші платежі, а також про виробничу (господарську) діяльність, необхідну для забезпечення прозорості у видобувних галузях, відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України; 5) виконувати інші вимоги щодо користування надрами, встановлені законодавством України та угодою про розподіл продукції.

Згідно зі ст. 51 Кодексу України про надра розробка родовищ твердих, рідких і газоподібних корисних копалин та переробка мінеральної сировини провадяться згідно з затвердженими проектами та планами робіт, правилами технічної експлуатації та охорони надр.

Правила технічної експлуатації, проекти і плани розробки родовищ корисних копалин та переробки мінеральної сировини погоджуються користувачами надр з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр, та центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, в частині додержання вимог законодавства про надра.

Статтею 32 Гірничого закону України визначено, що власник (керівник) гірничого підприємства забезпечує проведення гірничих робіт та охорону праці відповідно до вимог законів України, інших нормативно-правових актів, а також правил безпеки, правил технічної експлуатації, єдиних правил безпеки при підривних роботах.

Відповідно до ст. 19 Гірничого закону України гірничі роботи проводяться за спеціальним дозволом (ліцензією) на користування надрами, який видається згідно з законодавством.

Проведення гірничих робіт здійснюється відповідно до проектів і паспортів, розроблених і затверджених згідно з правилами безпеки, правилами технічної експлуатації, єдиними правилами безпеки при підривних роботах. Проекти та паспорти повинні мати розділ "Протиаварійний захист".

План розвитку гірничих робіт підприємства щорічно розглядається та погоджується з органами гірничого нагляду.

Постановою Кабінету Міністрів України 10 вересня 2014 року № 442 Про оптимізацію центральних органів виконавчої влади з метою оптимізації системи центральних органів виконавчої влади та відповідно до пунктів 9 і 91 статті 116 Конституції України утворено, зокрема, Державну службу України з питань праці, реорганізувавши шляхом злиття Державну інспекцію з питань праці та Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки і поклавши на Службу, що утворюється, функції з реалізації державної політики, які виконували органи, що припиняються (крім функцій з реалізації державної політики у сфері охорони надр), а також функції з реалізації державної політики у сфері гігієни праці та функції із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників (абз. 6 п. 1 Постанови).

Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 04 листопада 2014 року відбулася державна реєстрація юридичної особи - Державної служби України з питань праці (код ЄДРПОУ 39472148), і з цього часу вона виконує функції Держгірпромнагляду.

Відповідні проекти плану розвитку гірничих робіт на 2017, 2018 та 2019 роки відповідач у встановленому порядку з відповідним органом не погоджував, чим порушив вимоги, передбачені спеціальним дозволом на користування надрами, що відповідно до ст.26 Кодексу України про надра є підставою для припинення права користування надрами.

Вжиті позивачем заходи не призвели до усунення вказаних порушень вимог законодавства.

При цьому посилання відповідача на те, що про такі заходи він не знав, а тому не мав можливості усунути порушення вимог законодавства, є неприйнятим, оскільки спростовано наявними в матеріалах справи доказами.

Так, наказ Державної служби геології та надр України від 07 вересня 2018 року № 311 про зупинення, зокрема відповідачу, дії спеціального дозволу на користування надрами, у встановленому порядку був розміщений на офіційному веб-сайті Державної служби геології та надр України, що відповідало вимогам п. 25 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30 травня 2011 року №615.

Крім того, додатково про прийняття вказаного наказу відповідача повідомлено листом від 14 вересня 2018 року № 18432/03/14-18, в якому зазначені підстави його прийняття (виявлені порушення вимог законодавства) та надання надрокористувачу 30 календарних днів для усунення порушень вимог законодавства. Вказаний лист відповідачем отримано 07 листопада 2018 року, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення вказаного поштового відправлення особисто відповідачу 07 листопада 2018 року (з підписом відповідача про отримання).

Факт вчинення ТОВ Кварц виявлених порушень вимог законодавства відповідачем не заперечувався.

Отже, про наявність наказу Державної служби геології та надр України від 07 вересня 2018 року № 311 про зупинення, зокрема відповідачу, дії спеціального дозволу на користування надрами, підстави його прийняття та надання надрокористувачу 30 календарних днів для усунення порушень вимог законодавства відповідачу було відомо, що спростовує його посилання на необізнаність щодо необхідності усунення порушень вимог законодавства.

Посилання відповідача на те, що питання припинення права користування надрами мало вирішувати Держгеонадра, є також неприйнятними, оскільки відповідач як надрокористувач своєї згоди на припинення права користування надрами відповідачу не надавав, в тому числі і під час розгляду судом даної адміністративної справи.

Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом в постанові від 01 лютого 2019 року в справі №819/548/13-а, де Суд дійшов висновку про те, що висновок суду апеляційної інстанції про скасування рішення органу, який надав надра у користування, про анулювання спеціального дозволу на користування надрами є правильним, оскільки на час винесення цього рішення (наказу) підприємство як надрокористувач своєї згоди на припинення права користування надрами не надавало.

З огляду на наведене право відповідача на користування надрами підлягає припиненню шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами в судовому порядку.

Керуючись статтями 32, 139, 243 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Позов Державної служби геології та надр України (03057, м. Київ, вул. Антона Цедіка, 16, код ЄРДПОУ 37536031) до товариства з обмеженою відповідальністю Кварц (86060, м. Авдіївка, Донецька обл., провул. Комсомольський, 1, код ЄДРПОУ 30956504), третя особа Головне управління Держпраці у Донецькій області (85302, Донецька обл., м.Покровськ, вул.Прокоф`єва, 82, код ЄДРПОУ 39790445), про припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами задовольнити.

Припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 07 вересня 2001 року № 2526, що наданий товариству з обмеженою відповідальністю Кварц (86060, м. Авдіївка, Донецька обл., провул. Комсомольський, 1, код ЄДРПОУ 30956504).

Рішення набирає законної сили у строк та у порядку, що визначені статтею 255 КАС України, і може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції шляхом подання апеляційної скарги через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення судом складено 29 липня 2019 року.

Суддя Т.В. Логойда

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.07.2019
Оприлюднено30.07.2019
Номер документу83292284
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/7341/19-а

Постанова від 09.10.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 29.08.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 29.08.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Ухвала від 13.08.2019

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Гайдар Андрій Володимирович

Рішення від 29.07.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т.В.

Ухвала від 19.07.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т.В.

Ухвала від 11.07.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т.В.

Ухвала від 25.06.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т.В.

Ухвала від 10.06.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Логойда Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні