Провадження №3/760/4499/19
Справа №760/5197/19
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 липня 2019 року суддя Солом`янського районного суду м. Києва Оксюта Т.Г., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 - керівника ТОВ Т.М. УКРАЇНЕЦЬ (ЄДРПОУ 39073207, Україна, 76019, м. Івано-Франківськ, вул. Промислова, буд. 2-Г), реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) НОМЕР_1 ,
за ч. 1 ст. 483 МК України, -
В С Т А Н О В И В:
08.05.2019 року, після проведення додаткової перевірки, до Солом`янського районного суду м. Києва надійшли матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України ОСОБА_1 , за порушення митних правил.
З протоколу №0055/10000/19 про порушення митних правил від 15.01.2019 року вбачається, що 14.12.2018 в зоні митного контролю Відділу митного оформлення № 3 митного поста Спеціалізований Київської міської митниці ДФС (Центральна сортувальна станція ЗАТ ДХЛ ІНТЕРНЕШНЛ Україна (DHL); м. Київ, вул. Лугова, 9), при митному огляді міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 1358327552, який надійшов від компанії BEIJIN CAT CLAW OVERSEAS TECHNJLOG (XUHUI CENTER AIRPORT № 3 SHUNYI DISTRICT JINGUAN NORTH TWO STREET B311 100021 BEIJING CHINA (Китайська Народна Республіка) на адресу - LLC TM UKRAJNEC (76003 IVANO FRANKIVAK, UKRAINE) (ТОВ Т.М. УКРАЇНЕЦЬ (Україна, 76003, м. Івано-Франківськ) виявлено оригінали документів:
Рахунок-фактура (інвойс) від 26.11.2018 № 18LF-T001 на товар, що переміщується з порту Tianjin (Тяньцзінь, Китайська Народна Республіка) до порту Odessa (Одеса, Україна) морським судном TIANJIN/28E , а саме - FILM BLOWING MACHINE (машина для видування плівки), модель: LF-ABA-55X2 у кількості 1 комплекту, загальною вартістю 62 000,00 доларів США на умовах поставки FOB (Tianjin), згідно з ІНКОТЕРМС, виставлений компанією продавцем/експортером LANGFANG ZHONGFENG MECHANICL TECHNOLOGY CO., LTD. (HANCUN VILLAGE, DALIUZHEN TOWN, WENAN COUNTY, LANGFANG CITY, HEBEI, P.R. CHINA (Китайська Народна Республіка) до одержувача/покупця - LLC T.M. UKRAINEC (IVANO-FRANKIVSK REGION, IVANO-FRANKIVSK PROMYSLOVA STREET, 2G, UKRAINE) (ТОВ Т.М. УКРАЇНЕЦЬ (Україна, Івано-франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Промислова, буд. 2-Г);
Коносамент від 30.11.2018 № SZE18110022 на товар, відправлений з порту Tianjin (Тяньцзінь, Китайська Народна Республіка) до порту Odessa (Одеса, Україна) морським судном TIANJIN/28E у 40-футовому контейнері підвищеної місткості (High Cube) № ZCSU8653830, а саме - FILM BLOWING MACHINE (машина для видування плівки), модель: LF-ABA-55X2 у кількості 1 комплекту, загальною вагою брутто 9 910,00 кг, відправником яких зазначено компанією LANGFANG ZHONGFENG MECHANICL TECHNOLOGY CO., LTD. (HANCUN VILLAGE, DALIUZHEN TOWN, WENAN COUNTY, LANGFANG CITY, HEBEI, P.R. CHINA (Китайська Народна Республіка), одержувачем - LLC T.M. UKRAINEC (IVANO-FRANKIVSK REGION, IVANO-FRANKIVSK PROMYSLOVA STREET, 2G, UKRAINE) (ТОВ Т.М. УКРАЇНЕЦЬ (Україна, Івано-франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Промислова, буд. 2-Г).
Відповідно до інформації, наявної на офіційному веб-сайті компанії DHL (www.dhl.com.ua), 17.12.2018 міжнародне експрес-відправлення документального характеру № 1358327552 доставлено на адресу одержувача, та при отриманні проставлено підпис ОСОБА_2.
Відповідно до відомостей реєстраційної картки платника податків - ТОВ Т.М. УКРАЇНЕЦЬ (ЄДРПОУ 39073207), одним із співзасновників товариства є гр. ОСОБА_3 .
Тобто, міжнародне експрес відправлення документального характеру № 1358327552 було вручено безпосередньо співзасновнику ТОВ Т.М. УКРАЇНЕЦЬ (ЄДРПОУ 39073207).
За результатом проведеного аналізу інформації, наявної в інформаційних базах даних Державної фіскальної служби України, зокрема, - ЄАІС ДФС та АСМО Інспектор , встановлено, що 12.01.2019 в зоні діяльності Одеської митниці ДФС (ВМО № 3 м/п Одеса-центральний , п/п Одеський морський торговельний порт ) за попередньою митною декларацією типу ІМ/40/ЕЕ від 11.01.2019 № UA101000/2019/900195 через митний кордон України у 40-футовому контейнері підвищеної місткості (High Cube) № ZCSU8653830 на адресу ТОВ Т.М. УКРАЇНЕЦЬ (ЄДРПОУ 39073207) переміщено товар: екструдер, модель: LF-ABA-55X2 у кількості 1 комплекту.
При цьому, у якості підстави для переміщення вищеописаних товарів через митний кордон України до органу доходів і зборів (Одеська митниця ДФС) подано наступні документи:
Рахунок-фактура (інвойс) від 26.11.2018 № 18LF-T001 на товар, що переміщується з порту Tianjin (Тяньцзінь, Китайська Народна Республіка) до порту Odessa (Одеса, Україна) морським судном TIANJIN/28E , а саме - FILM BLOWING MACHINE (машина для видування плівки), модель: LF-ABA-55X2 у кількості 1 комплекту, загальною вартістю 19 800,00 доларів США на умовах поставки FOB (Tianjin), згідно з ІНКОТЕРМС, виставлений компанією продавцем/експортером LANGFANG ZHONGFENG MECHANICL TECHNOLOGY CO., LTD. (HANCUN VILLAGE, DALIUZHEN TOWN, WENAN COUNTY, LANGFANG CITY, HEBEI, P.R. CHINA (Китайська Народна Республіка) до одержувача/покупця - LLC T.M. UKRAINEC (IVANO-FRANKIVSK REGION, IVANO-FRANKIVSK PROMYSLOVA STREET, 2G, UKRAINE) (ТОВ Т.М. УКРАЇНЕЦЬ (Україна, Івано-франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Промислова, буд. 2-Г);
Коносамент від 30.11.2018 № SZE18110022 на товар, відправлений з порту Tianjin (Тяньцзінь, Китайська Народна Республіка) до порту Odessa (Одеса, Україна) морським судном TIANJIN/28E у 40-футовому контейнері підвищеної місткості (High Cube) № ZCSU8653830, а саме - FILM BLOWING MACHINE (машина для видування плівки), модель: LF-ABA-55X2 у кількості 1 комплекту, загальною вагою брутто 9 910,00 кг, відправником яких зазначено компанією LANGFANG ZHONGFENG MECHANICL TECHNOLOGY CO., LTD. (HANCUN VILLAGE, DALIUZHEN TOWN, WENAN COUNTY, LANGFANG CITY, HEBEI, P.R. CHINA (Китайська Народна Республіка), одержувачем - LLC T.M. UKRAINEC (IVANO-FRANKIVSK REGION, IVANO-FRANKIVSK PROMYSLOVA STREET, 2G, UKRAINE) (ТОВ Т.М. УКРАЇНЕЦЬ (Україна, Івано-франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Промислова, буд. 2-Г).
14.01.2019 зазначений вище товар доставлено до митниці призначення та 15.01.2019 заявлений до митного контролю та оформлення Житомирській митниці ДФС за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ № UA101070/2019/002086 шляхом електронного декларування.
При порівнянні відомостей, наявних в документах, які було виявлено під час митного огляду міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 1358327552 у зоні митного контролю Відділу митного оформлення № 3 митного поста Спеціалізований Київської міської митниці ДФС (Центральна сортувальна станція ЗАТ ДХЛ ІНТЕРНЕШНЛ Україна (DHL), та документів, на підставі яких вищезазначені товари переміщені через митний кордон України в зоні діяльності Одеської митниці ДФС та були заявлені до митного контролю та оформлення Житомирській митниці ДФС, за рядом ознак було встановлено, що вони стосуються однієї партії товарів, а саме, співпадають відомості щодо найменування, ідентифікаційних ознак, кількості, ваги, порту відправлення та призначення товарів, їх відправника/продавця та одержувача/покупця, реєстраційних даних документів тощо.
Крім того, повністю ідентичними є коносамент від 30.11.2018 № SZE18110022, поданий у якості підстави для переміщення товарів через митний кордон України, тому, що був виявлений під час митного огляду міжнародного експрес-відправлення документального характеру (ДОКС) № 1358327552.
Відмінність полягає у відомостях щодо фактурної вартості товарів, а саме: у рахунку-фактурі (інвойсі) від 26.11.2018 № 18LF-T001, що був поданий у якості підстави для переміщення товарів через митний кордон України, загальна вартість товарів складає 19 800,00 доларів США, а у рахунку-фактурі (інвойсі) від 26.11.2018 № 18LF-T001, що був виявлений під час митного контролю міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 1358327552, загальна вартість цих же товарів складає 62 000,00 доларів США.
Таким чином, в результаті вивчення і співставлення всіх вищевказаних документів встановлено, що товари екструдер, модель: LF-ABA-55X2 у кількості 1 комплекту, загальною вартістю 62 000,00 доларів США або 1 752 749,18 грн. по курсу НБУ на день переміщення товарів через митний кордон України 1 гонконгівський долар - 28,270148 грн., переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості необхідні для визначення їх митної вартості.
Перебуваючи на посаді керівника підприємства, гр. ОСОБА_1 відповідає за фінансово-господарську діяльність підприємства і зобов`язаний забезпечити надання до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією.
Таким чином, дії громадянина України ОСОБА_1 призвели до переміщення товарів загальною вартістю 1 752 749,18 грн. через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товарів.
Отже, в діях громадянина України ОСОБА_1 на думку митного органу, наявні ознаки порушення митних правил, передбачені ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.
Представник Київської міської митниці ДФС у судовому засіданні пояснив, що гр. України ОСОБА_1 порушив митні правила, у зв`язку з чим щодо нього складено протокол про порушення митних правил №0055/10000/19 за ч. 1 ст. 483 МК України.
Представник особи, що притягується до адміністративної відповідальності в судовому засіданні просив закрити справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за відсутністю складу адміністративного правопорушення, у зв`язку з тим, що поставка вищевказаних товарів дійсно здійснювалась з території Китайська Народна Республіка від компанії-відправника LANGFANG ZHONGFENG MECHANICL TECHNOLOGY CO., LTD. (HANCUN VILLAGE, DALIUZHEN TOWN, WENAN COUNTY, LANGFANG CITY, HEBEI, P.R. CHINA (Китайська Народна Республіка) на адресу компанії LLC T.M. UKRAINEC (IVANO-FRANKIVSK REGION, IVANO-FRANKIVSK PROMYSLOVA STREET, 2G, UKRAINE) (ТОВ Т.М. УКРАЇНЕЦЬ (Україна, Івано-франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Промислова, буд. 2-Г).
Вищезазначена поставка здійснювалася на виконання умов зовнішньоекономічного договору (контракту) № 240918 від 02 жовтня 2018 року, укладеного між останніми (копію договору надаю).
Також, вказані вище зовнішньоекономічні відносини сторін підтверджуються наступними документами: Специфікацією №1 до контракту № 240918 від 02 жовтня 2018 року; Платіжним дорученням № 1469JBKL1 від 18.10.2018 р.; Листом від 14.11.2018 р.; Платіжним дорученням № 1469JBKL1 від 18.10.2018 р.
Вказані документи підтверджують те, що ТОВ Т.М. УКРАЇНЕЦЬ сплатило LANGFANG ZHONGFENG MECHANICL TECHNOLOGY CO., LTD. за товар FILM BLOWING MACHINE (машина для видування плівки), модель: LF-ABA-55X2 у кількості 1 комплекту, загальною вагою брутто 9 910,00 кг, 19 800 доларів США.
Вважає, що працівниками митного органу під час здійснення провадження у справі про порушення митних правил не доведено яким чином документи на задекларований товар, надані митними органами з території Китайської Народної Республіки, стосуються спірного митного оформлення та мають перевагу над документами, поданими під час митного оформлення імпорту за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ № UA101070/2019/002086.
Заслухавши пояснення учасників судового розгляду, розглянувши отримані матеріали, вбачається наступне.
Встановлено, що 15.01.2019 року головним державним інспектором відділу інформаційно-аналітичної роботи та моніторингу управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії КММ ДФС відносно ОСОБА_1 був складений протокол про порушення митних правил №0055/10000/19 за ознаками правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України.
Підставою для складання вказаного протоколу стало, на думку митного органу, вчинення ОСОБА_1 переміщення товарів загальною вартістю 1752749,18 грн. через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товарів.
Зазначений висновок зроблений митним органом при порівнянні відомостей, наявних в документах, які було виявлено під час митного огляду міжнародного експрес-відправлення документального характеру № 1358327552 у зоні митного контролю Відділу митного оформлення № 3 митного поста Спеціалізований Київської міської митниці ДФС (Центральна сортувальна станція ЗАТ ДХЛ ІНТЕРНЕШНЛ Україна (DHL), та документів, на підставі яких вищезазначені товари переміщені через митний кордон України в зоні діяльності Одеської митниці ДФС та були заявлені до митного контролю та оформлення Житомирській митниці ДФС, за рядом ознак було встановлено, що вони стосуються однієї партії товарів, а саме, співпадають відомості щодо найменування, ідентифікаційних ознак, кількості, ваги, порту відправлення та призначення товарів, їх відправника/продавця та одержувача/покупця, реєстраційних даних документів тощо.
Однак, обставини викладені у протоколі про порушення ОСОБА_1 митних правил є необґрунтованими та такими, що не відповідають диспозиції норми МК України, з огляду на наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 458 МК України, порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.
Об`єктивна сторона правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України полягає у переміщенні або діях, спрямованих на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.
Диспозиція цієї статті містить перелік дій, за вчинення яких настає відповідальність.
Необхідно враховувати, що підставою для переміщення предметів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митниці на пропуск предметів через митний кордон. Законодавчими актами встановлено, зокрема, що це можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, товарно-супровідні документи, дозвіл відповідних державних органів тощо.
Документами, що містять неправдиві дані, є такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості предметів, щодо їх відправника чи одержувача, щодо держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, тощо не відповідають дійсності: - недійсні документи, тобто документи, що втратили юридичну силу.
Така ж правова позиція висвітлена у постанові Київського апеляційного суду від 20.05.2019 року по справі № 760/3509/19.
У даному випадку об`єктивною стороною адміністративного правопорушення, за яке до відповідальності притягується ОСОБА_1 , визначено - подання митним органам документів, що містять неправдиві відомості необхідні для визначення митної вартості товару.
Тобто, для доведення об`єктивної сторони адміністративного правопорушення необхідно встановити, що ОСОБА_1 подано документи, що містять неправдиві відомості необхідні для визначення митної вартості товару.
Водночас, митним органом жодним чином не доведено даних обставин.
Встановлено, що поставка товарів, вказаних у протоколі, дійсно здійснювалась з території Китайська Народна Республіка від компанії-відправника LANGFANG ZHONGFENG MECHANICL TECHNOLOGY CO., LTD. (HANCUN VILLAGE, DALIUZHEN TOWN, WENAN COUNTY, LANGFANG CITY, HEBEI, P.R. CHINA (Китайська Народна Республіка) на адресу компанії LLC T.M. UKRAINEC (IVANO-FRANKIVSK REGION, IVANO-FRANKIVSK PROMYSLOVA STREET, 2G, UKRAINE) (ТОВ Т.М. УКРАЇНЕЦЬ (Україна, Івано-франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Промислова, буд. 2-Г).
Вищезазначена поставка здійснювалася на виконання умов зовнішньоекономічного договору (контракту) № 240918 від 02 жовтня 2018 року, укладеного між останніми.
Також, вказані вище зовнішньоекономічні відносини сторін підтверджуються наступними документами: Специфікацією №1 до контракту № 240918 від 02 жовтня 2018 року; Платіжним дорученням № 1469JBKL1 від 18.10.2018 р.; Листом від 14.11.2018 р.; Платіжним дорученням № 1469JBKL1 від 18.10.2018 р.
Таким чином, вказані документи підтверджують те, що ТОВ Т.М. УКРАЇНЕЦЬ сплатило LANGFANG ZHONGFENG MECHANICL TECHNOLOGY CO., LTD. за товар FILM BLOWING MACHINE (машина для видування плівки), модель: LF-ABA-55X2 у кількості 1 комплекту, загальною вагою брутто 9 910,00 кг, саме 19 800 доларів США.
Згідно п. 6 постанови Пленуму Верховного Суду України Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил від 03.06.2005 року №8, документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.
Відповідно до порядку 3 Порядку здійснення фото-, відеофіксації митних та інших формальностей, які проводяться контролюючими органами, та затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 8.06.2016 року № 370, об`єктом фото-, відеофіксації є будь-які товари, транспортні засоби, що переміщуються через митний кордон України.
Пунктом 5 Порядку передбачено порядок, засоби та підстави застосування фото-, відеофіксації.
За таких обставин, працівниками митного органу під час здійснення провадження у справі про порушення митних правил не доведено яким чином документи на задекларований товар, надані митними органами з території Китайської Народної Республіки, стосуються спірного митного оформлення та мають перевагу над документами, поданими під час митного оформлення імпорту за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ № UA101070/2019/002086.
Крім того, при порівнянні відомостей, наявних в документах, а саме рахунків-фактури (інвойсі) від 26.11.2018 № 18LF-T001 на суму 19800 та 62000,00 доларів США, що був поданий у якості підстави для переміщення товарів через митний кордон України, митний орган зобов`язаний був зробити перевірку законності ввезення на митну територію України товару FILM BLOWING MACHINE (машина для видування плівки), модель: LF-ABA-55X2 у кількості 1 комплекту, загальною вагою брутто 9 910,00 кг шляхом направлення відповідного запиту до Китайської Народної Республіки.
Разом з тим, митним органом такої перевірки зроблено не було.
В результаті не виконання своїх обов`язків, митний орган безпідставно та необґрунтовано склав адміністративний протоколом про порушення митних правил №0055/10000/19 від 15.01.2019 року відносно ОСОБА_1 - керівника ТОВ Т.М. УКРАЇНЕЦЬ .
Митним органом не доведено також суб`єктивну сторону адміністративного правопорушення, а саме: прямий умисел ОСОБА_1 , який виразився в поданні митним органам документів, що містять неправдиві відомості необхідні для визначення митної вартості товару.
Дії ОСОБА_1 не містять прямого умислу на подання митному органу зазначених документів, оскільки вищезазначена поставка здійснювалася на виконання умов зовнішньоекономічного договору (контракту) № 240918 від 02 жовтня 2018 року та ТОВ Т.М. УКРАЇНЕЦЬ сплатило LANGFANG ZHONGFENG MECHANICL TECHNOLOGY CO., LTD. за товар FILM BLOWING MACHINE (машина для видування плівки), модель: LF-ABA-55X2 у кількості 1 комплекту, загальною вагою брутто 9 910,00 кг, саме 19800 доларів США
Більш того, відповідно до положень ст. ст. 54, 55 МК України у митниці були повноваження для коригування митної вартості заявленої декларантом. Однак, рішення про коригування митної вартості товарів органом доходів і зборів не приймалося, витребування додаткових матеріалів для її підтвердження у порядку чч. 3, 4 ст. 53 МКУ не здійснювалось.
Крім того, в наявних у справі про порушення митних правил матеріалах не відображено обставин, які характеризують інкриміноване ОСОБА_1 правопорушення - місця, способу та інших особливостей його вчинення.
Таким чином, митним органом не надано жодних належних та допустимих доказів, які б містили фактичні дані, на основі яких, у визначеному законом порядку, можливо було б стверджувати про подання митному органу як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товару, який було переміщено через митний кордон України.
Виходячи з фактично наявних в матеріалах справи доказів, доводи органу доходів і зборів про те, товари за митними деклараціями переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення, документів, які містять неправдиві відомості необхідні для визначення митної вартості товарів, - ґрунтується на припущенні.
Відповідно до ст. 62 Конституції України обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях, вина особи, яка притягається до відповідальності повинна бути доведена органом який склав протокол, а доводи вини повинні ґрунтуватися на доказах, об`єктивність яких не викликала б жодних сумнівів. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.
Отже, виходячи з вищенаведеного суд приходить до висновку про відсутність складу адміністративного правопорушення у діях ОСОБА_1 , що за ст. 247 КУпАП є підставою до закриття провадження у справі про адміністративне правопорушення.
Керуючись ст.ст. 280, 283, 284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. ст. 366, 374, 458, 483, 489 МК України, суддя, -
П О С Т А Н О В И В:
Закрити провадження відносно громадянина України ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 , за ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.
Вилучений товар, згідно до протоколу про тимчасове вилучення товарів, транспортних засобів і документів у справі про порушення митних правил №0055/10000/18, а саме:
Високошвидкісний подвійно-шнековий двоголовий екструдер модель: LF-ABA55X2 - 1 комплект, країна походження CN виробник LANGFANG ZHONGFENG MECHANICL TECHNOLOGY CO., LTD., - повернути ТОВ Т.М. УКРАЇНЕЦЬ (код ЄДРПОУ 39073207).
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через районний суд, шляхом подання скарги протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Суддя
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 05.07.2019 |
Оприлюднено | 30.07.2019 |
Номер документу | 83306496 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Оксюта Т. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні