КРИНИЧАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Справа № 178/903/19
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
30 липня 2019 року Криничанський районний суд Дніпропетровської області в складі:
головуючого судді Цаберябого Б.М.,
при секретарі Янченко Л.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в смт.Кринички за участю прокурора Кунашнього А.А. справу про адміністративне правопорушення відносно
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який народився в смт. Божедарівка / Щорськ / Криничанського району Дніпропетровської області, громадянина України, не працюючого, проживаючого по АДРЕСА_1 ,
за ч. 1 ст. 172-6 КпАП України
В С Т А Н О В И В :
Відповідно до рішення Божедарівської селищної ради №17-40/УІІ від 27 серпня 2018 року Про зміну керівника комунального підприємства Джерело , та наказу №018 від 05 вересня 2018 року по КП Джерело ОСОБА_1 призначено на посаду керівника комунального підприємства Джерело Божедарівської селищної ради, за контрактом №10 від 03 вересня 2018 року.
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 10 липня 2017 року комунальне підприємство Джерело Божедарівської селищної ради (код за ЄДРПОУ 41450830, місцезнаходження: Дніпропетровська обл., Криничанський район, смт. Божедарівка, вул. Чкалова, 17А) зареєстровано як юридичну особу, засновником якої є Божедарівська селищна рада (код за ЄДРПОУ 04338397, місцезнаходження: Дніпропетровська обл., Криничанський р-н, смт. Божедарівка, вул. Чкалова, 17А).
Згідно контракту №10 від 03 вересня 2018 року ОСОБА_1 призначено на посаду керівника комунального підприємства Джерело Божедарівської селищної ради на строк з 03 вересня 2018 до 02 вересня 2023 включно.
Відповідно до рішення Божедарівської селищної ради №02-42/VII від 02 жовтня 2018 року Про зміну керівника комунального підприємства Джерело та наказу № 020 від 02 жовтня 2018 року по КП Джерело ОСОБА_1 звільнено з посади директора комунального підприємства Джерело Божедарівської селищної ради з 02 жовтня 2018 за власним бажанням, на підставі ст.38 КЗпП України.
Так, відповідно до п.3 розділу першого контракту з керівником комунального підприємства Джерело Божедарівської селищної ради Керівник, який уклав цей контракт, є повноважним представником комунального підприємства під час реалізації, повноважень, функцій, обов`язків, передбачених актами законодавства, статутом підприємства, іншими нормативними документами та п.6 розділу другого Керівник здійснює поточне(оперативне) керівництво підприємством, організує його виробничо-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує виконання завдань підприємства, передбачених законодавством, статутом підприємства та цим контрактом .
Відповідно до п.3 Роз`яснення щодо застосування окремих положень Закону України Про запобігання корупції стосовно заходів фінансового контролю затвердженого Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 11 серпня 2016 року № 3 (із змінами, внесеними рішенням Національного агентства від 06 вересня 2016 року №18, від 30 вересня 2016 року № 57 та від 03 липня 2016 року №106). У цілях визначення суб`єктів, на яких поширюється дія Закону (відповідно до підпункту и пункту 1 частини першої статті 3 Закону) під посадовими та службовими особами інших державних органів слід розуміти працівників державних органів, які здійснюють функції представників влади або обіймають посади, пов`язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій.
Під посадовими особами юридичних осіб публічного права (відповідно до підпункту а пункту 2 частини першої статті 3 Закону) слід розуміти працівників юридичних осіб публічного права, які наділені посадовими повноваженнями здійснювати організаційно-розпорядчі чи адміністративно-господарські функції.
Визначальним при цьому є обсяг функцій (обов`язків) відповідного працівника.
Організаційно-розпорядчі функції (обов`язки) - це обов`язки щодо здійснення керівництва галуззю промисловості, трудовим колективом, ділянкою роботи, виробничою діяльністю окремих працівників на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форм власності. Такі функції виконують, зокрема, керівники міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, державних, комунальних підприємств, установ або організацій, їхні заступники, керівники структурних підрозділів (начальники цехів, завідуючі відділами, лабораторіями, кафедрами), їхні заступники, особи, які керують ділянками робіт (майстри, виконроби, бригадири тощо).
Таким чином, ОСОБА_1 , належав до посадової особи юридичної особи публічного права і відповідно до положень підпункту а пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України Про запобігання корупції є суб`єктом, на якого поширюється дія вказаного Закону.
Відповідно до вимог ст.68 Конституції України кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє ;від юридичної відповідальності.
Отже, ОСОБА_1 , будучи посадовою особою юридичної особи публічного справа є суб`єктом, на якого поширюється дія Закону України Про запобігання корупції та є суб`єктом відповідальності за вчинення правопорушень, пов`язаних з корупцією.
Відповідно до абз.2 ч.2 ст.45 Закону України Про запобігання корупції особи, які припинили діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншу діяльність, зазначену у підпунктах "а" і "в" пункту 2, пункті 5 частини першої статті 3, зобов`язані наступного року після припинення діяльності подавати в установленому частиною першою цієї статті порядку декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Згідно п.п.З п.5 розділу 2 порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 10 червня 2016 року, №3 Про функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , що зареєстроване в Міністерстві юстиції України від 15 липня 2016 року за №959/29089, декларація суб`єкта декларування, який припинив діяльність, пов`язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або іншу діяльність, зазначену у підпунктах "а", "в" пункту 2, пункті 5 частини першої статті 3 Закону, подається до 00 годин 00 хвилин 01 квітня року, наступного за звітним роком, у якому було припинено таку діяльність. Така декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому подається декларація, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року.
Відповідно до результатів пошуку у Єдиному державному реєстрі декларацій на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (https:\\public.nazk.gov.ua\search), встановлено, що ОСОБА_1 опублікував декларацію після звільнення за минулий рік лише о 13 год. 41 хв. 15 квітня 2019 року.
Згідно з офіційною відповіддю голови Національного агентства з питань запобігання корупції ОСОБА_3 від 02 березня 2017 року №03-05/4886/17 на запит Департаменту захисту економіки Національної поліції України щодо роботи Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування дата публікації документів, вказана у публічній частині інформаційно-телекомунікаційної системи Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування співпадає з фактичною датою подання суб`єктами декларування документів до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування .
ОСОБА_1 будучи суб`єктом відповідальності відповідно до Закону України Про запобігання корупції , відповідно до положень підпункту а пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України Про запобігання корупції , в порушення вимог абз.2 ч.2 ст.45 даного Закону, п.п.З п.5 розділу 2 порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 10 червня 2016 року, №3 Про функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , що зареєстроване в Міністерстві юстиції України від 15 липня 2016 року за №959/29089, перебуваючи за місцем мешкання за адресою: АДРЕСА_1 а, несвоєчасно, тобто о 13 год. 41 хв. 15.04.2019, без поважних причин подав декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, після звільнення за 2018 рік шляхом вчинення відповідних дій спрямованих на подачу та заповнення відповідних форм на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Заслухавши ОСОБА_1 який підтвердив викладене в протоколі про адміністративне правопорушення від 24 червня 2019 року; дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-6 КпАП України.
Вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного корупційного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КпАП України підтверджується:
*Копією запиту до Божедарівської селищної ради вих. №3058/39/103/03-2019 від 03 квітня 2019 року / а. с. 10 /;
*Листом Божедарівської селищної ради від 08 квітня 2019 року / а. с. 11 /;
*Рапортом оперуповноваженого МРВ №4 управління захисту економіки в Дніпропетровській області ДЗЕ НП України майора поліції Орла Я.С. від 17 травня 2019 року / а. с. 12 /;
*Копією витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з офіційного сайту Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) з детальною інформацією по КП Джерело Божедарівської селищної ради ЄДРПОУ 41450830 / а. с. 13-17/;
*Копією статуту КП Джерело Божедарівської селищної ради / а. с. 18-23/;
*Копією рішення Божедарівської селищної ради №17-40/VII від 27 серпня 2018 року / а. с. 24 /;
*Копією контракту №10 з керівником комунального підприємства Джерело що перебуває у власності Божедарівської селищної об`єднаної територіальної громади від 03 вересня 3018 року / а. с. 25-28 /;
*Копією рішення Божедарівської селищної ради №02-42 VII від 02 жовтня 2018 року / а. с. 29 /;
*Копією листа до КП Джерело Божедарівської селищної ради вих. №3265/39/103/03-2019 від 08 квітня 2019 року / а. с. 30 / ;
*Копією листа КП Джерело Божедарівської селищної ради від 12 квітня 2019 року / а. с. 31 /;
*Копією особової картки працівника ОСОБА_1 / а. с. 32 /;
*Копією паспорту та ідентифікаційного коду ОСОБА_1 / а. с. 33-34 /;
*Копією розпорядження селищного голови Божедарівської селищної ради №31-аг від 03 вересня 2018 року / а. с. 35 / ;
*Копією наказу №018 від 05 вересня 2018 року / а. с. 36 /;
*Копією наказу №020 від 02 жовтня 2018 року / а. с. 37 /;
*Копією рішення Божедарівської селищної ради №02-42/VII від 02 жовтня 2018 року / а. с. 38 /;
*Копією табеля обліку робочого часу за вересень 2018 / а. с. 39 /;
*Копією табеля обліку робочого часу за жовтень 2018 / а. с. 40 / ;
*Копією листа до КНП ЦПМСД Криничанської районної ради
вих. №3267/39/103/03-2019 від 08 квітня 2019 року / а. с. 41 /;
*Листом КНП ЦПМСД Криничанської районної ради від 12 квітня 2019 року / а. с. 42 /;
*Поясненнями ОСОБА_1 / а. с. 43-44 /;
*Копією роздруківок профілю, моїх документів, моїх повідомлень з особистого кабінету Єдиного державного реєстру декларацій на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції Базія В.В. / а. с. 45-48 /;
*Копією роздруківок вхідних та вихідних повідомлень переписки з Національним агентством з питань запобігання корупції, з електронної адреси vbaziv3@gmail.com ОСОБА_1 / а. с. 49-57 /;
*Рапортом оперуповноваженого МРВ №4 управління захисту економіки в Дніпропетровській області ДЗЕ НП України майора поліції Орла Я.С. від 17 травня 2019 року / а. с. 58 /;
*Рапортом оперуповноваженого МРВ №4 управління захисту економіки в Дніпропетровській області ДЗЕ НП України майора поліції Орла Я.С. від 17 травня 2019 року / а. с. 59 /;
*Копією витягу з офіційного веб-сайта Акредитований центр сертифікації ключів ПАТ КБ Приватбанк , щодо ОСОБА_1 / а. с. 60 /;
*Рапортом оперуповноваженого МРВ №4 управління захисту економіки в Дніпропетровській області ДЗЕ НП України майора поліції Орла Я.С. від 17 травня 2019 року / а. с. 61 /;
*Копією витягу з Єдиного державного реєстру декларацій на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (https:\\public.nazk.gov.ua\search), щодо ОСОБА_1 / а. с. 62-69 /;
*Рапортом оперуповноваженого МРВ №4 управління захисту економіки в Дніпропетровській області ДЗЕ НП України майора поліції Орла Я.С. від 17 травня 2019 року / а. с. 70 /;
*Копією витягу з ІПС Армор , щодо ОСОБА_1 / а. с. 71 /;
*Копією відповіді голови Національного агентства з питань запобігання
корупції ОСОБА_3 від 30 травня 2017 року №95-17/17315/17 / а. с. 72-74/;
*Копією відповіді голови Національного агентства з питань запобігання
корупції ОСОБА_3 від 02 березня 2017 року № 93-05/4886/17 / а. с. 75/;
*Копією листа Комітету Верховної Ради України з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності від 11 вересня 2018 року № 04-18/10-1584 / а. с. 76-77 /;
*Копією відповіді голови Національного агентства з питань запобігання корупції ОСОБА_3 від 06 лютого 2019 року №44-01/8418/19 / а. с. 78-79 /;
- Копією пояснення ОСОБА_2 / а. с. 82 / та іншими матеріалами, які є додатком до даного протоколу
Ураховуючи характер вчиненого правопорушення, особу правопорушника, який раніше до адміністративної відповідальності не притягувався, відсутність обтяжуючих обставин, вважає, що на ОСОБА_1 слід накласти адміністративне стягнення у виді штрафу.
Відповідно до ст.40-1 КпАП України судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.
Керуючись ст.ст. ч. 1 ст. 172-6, 221, 284 КпАП України суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 850 гривень.
Стягнути з ОСОБА_1 384,20 гривень судового збору на користь Державної судової адміністрації України, отримувач коштів ГУК у м.Києві, код класифікації доходів бюджету 22030106, код за ЄДРПОУ 37993783, банк отримувач Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача 899998, рахунок отримувача 31211256026001.
Апеляційна скарга на постанову суду може бути подана до Дніпровського апеляційного суду протягом десяти днів з дня ухвалення постанови або з дня отримання її копії.
Суддя:
Б. М. Цаберябий
Суд | Криничанський районний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 30.07.2019 |
Оприлюднено | 31.07.2019 |
Номер документу | 83316503 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Криничанський районний суд Дніпропетровської області
Цаберябий Б. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні