ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022 м. Харків, пр. Науки, буд.5, тел./факс 702-10-79 inbox@lg.arbitr.gov.ua
УХВАЛА
25 липня 2019 року Справа № 20/9б
За заявою кредитора - Управління Пенсійного фонду України у Ленінському районі
м. Луганська
до боржника - Відкритого акціонерного товариства «Облремпобуттехніка» ,
м. Луганськ
Про банкрутство
Суддя М.Ю. Ковалінас
Секретар судового засідання - Т.М. Романенко
У засіданні брали участь:
від кредиторів - не прибули;
від банкрута - не прибули.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ : банкрутство, ліквідаційна процедура відповідно до положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", в редакції Закону від 30.06.1999 №784-ХІV (далі за текстом Закон) .
Розглянувши матеріали справи, суд
в с т а н о в и в :
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 03.02.2006 порушено провадження у справі № 20/9б про банкрутство боржника - Відкритого акціонерного товариства "Облремпобуттехніка", код ЄДРПОУ 03052434, вул. Котельнікова, 14, м. Луганськ, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.
Постановою Господарського суду Луганської області від 03.08.2006 боржника -Відкритне акціонерне товариство "Облремпобуттехніка", код ЄДРПОУ 03052434, вул. Котельнікова, 14, м. Луганськ , визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Бохана О.С., якого зобов`язано провести ліквідаційну процедуру, подати до суду звіт про проведену роботу та ліквідаційний баланс банкрута.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 25.08.2011 припинено повноваження арбітражного керуючого Віскунова О.В. в якості ліквідатора ВАТ «Облремпобуттехніка» , призначено новим ліквідатором банкрута у справі арбітражного керуючого Криштова Є.Ф. (ліцензія АВ № 499185 від 01.02.2010, ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , що мешкає за адресою АДРЕСА_1 ).
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 23.06.2014 продовжено термін повноважень ліквідатора ВАТ «Облремпобуттехніка» Криштова ОСОБА_1 на шість місяців, до 25.12.2014 .
Розпорядженням Вищого господарського суду України від 02.04.2015 №18-р відповідно до ч.1 ст.3 Закону України «Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв`язку з проведенням антитерористичної операції» , Указу Президента України від 12.11.2014 № 868/2014 «Про внесення змін до мережі господарських судів України» та на підставі подання Державної судової адміністрації України від 27.03.2015 № 8-5754/15 про можливість відновлення роботи Господарського суду Луганської області, керуючись ст. 34 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» , відновлено роботу Господарського суду Луганської області за адресою: м. Харків, проспект Леніна, 5.
Відповідно до розпоряджень Голови Вищого господарського суду України від 02.04.2015 №18-р та від 24.04.2015 №20-р, до господарського суду Луганської області за супровідним листом господарського суду Харківської області від 24.04.2015 № 015131 передано для подальшого розгляду матеріали зі справи №20/9б про банкрутство ВАТ "Облремпобуттехніка", м. Луганськ.
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 01.07.2015 справу №20/9б про банкрутство ВАТ "Облремпобуттехніка" призначено до розгляду у засіданні суду.
Ухвалами Господарського суду Луганської області від 13.08.2015, від 29.10.2015, від 17.12.2015, від 25.02.2016, від 24.05.2016 від 16.06.2016, від 22.09.2016, від 13.12.2016, від 16.03.2017, від 27.06.2017, від 03.10.2017, від 28.11.2017, від 22.02.2018, від 25.05.2018 та від 02.08.2018, від 15.08.2018, від 04.09.2018, від 05.10.2018, від 30.10.2018, від 20.11.2018, від 10.01.2019, від 05.02.2019, від 07.03.2019, від 09.04.2019 та від 22.04.2019 розгляд справи відкладено, у зв`язку з неявкою представників кредиторів та ліквідатора Криштова Є.Ф..
Ухвалою Господарського суду Луганської області від 25.02.2016 відновлено матеріали справи №20/9б в частини ухвал Господарського суду Луганської області за переліком та постанови Господарського суду Луганської області від 03.08.2006.
У дане засідання суду представники кредиторів не прибули без поважних причин, вимоги суду, викладені в ухвалах господарського суду Луганської області від 14.02.2017, від 20.04.2017, від 18.05.2017, від 04.07.2017, від 03.10.2017, від 28.11.2017, від 22.02.2018, від 25.05.2018, від 02.08.2018, від 15.08.2018, від 04.09.2018, від 05.10.2018, від 30.10.2018, від 20.11.2018, від 10.01.2019, від 05.02.2019, від 07.03.2019, від 09.04.2019, від 22.02.2019 та від 25.06.2019 не виконали.
Згідно відомостей з публічного сайту Єдиного реєстру арбітражних керуючих Міністерства юстиції України є запис про анулювання свідоцтва про право здійснення діяльності арбітражного керуючого Криштова Є.Ф. №631 від 26.02.2013, згідно наказу Міністерства юстиції України від від 03.07.2018 №2267/5, у зв`язку з чим ухвалою Господарського суду Луганської області від 10.01.2019 відсторонено ОСОБА_2 від виконання повноважень ліквідатора банкрута ВАТ "Облремпобуттехніка" у справі №20/9б.
У зв`язку з вищевикладеним, суд неодноразово звертався із запитами до Автоматизованої системи з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство для автоматичного визначення кандидатури арбітражного керуючого (повторно) для подальшого призначення ліквідатора банкрута ВАТ "Облремпобуттехніка" у справі №20/9б, у відповідь на які до суду надійшли Довідки щодо кандидатури арбітражного керуючого, згідно яких запропоновано кандидатури арбітражних керуючих Скачка А.С. (свідоцтво від 14.08.2017 №1831), ОСОБА_3 (свідоцтво від 05.02.2018 №1862), ОСОБА_4 (свідоцтво від 08.02.2013 №78), ОСОБА_5 (свідоцтво від 07.02.2013 №173), ОСОБА_6 (свідоцтво від 09.04.2013 №810), ОСОБА_7 (свідоцтво від 26.02.2013 №222), ОСОБА_8 (свідоцтво від 19.07.2013 №1618), ОСОБА_9 (свідоцтво від 31.01.2013 №144), ОСОБА_10 (свідоцтво від 11.02.2013 №151), ОСОБА_11 (свідоцтво від 05.12.2016 №1780) та ОСОБА_12 (свідоцтво від 28.09.2011 №610), яких було зобов`язано надати до суду заяву про бажання взяти участь у справі №20/9б про банкрутство ВАТ "Облремпобуттехніка" в якості ліквідатора банкрута або письмово повідомити про відмову від участі у цій справі (ухвали від 02.08.2018, від 15.08.2018, від 04.09.2018, від 05.10.2018, від 30.10.2018, від 20.11.2018, від 10.01.2019, від 05.02.2019, від 07.03.2019, від 09.04.2019 та від 25.06.2019).
Арбітражні керуючі ОСОБА_13 .С., ОСОБА_5 , ОСОБА_14 Д.В ОСОБА_15 та Кирик О.В. не надали до суду заяв про згоду на виконання повноважень ліквідатора у справі №20/9б.
Від арбітражного керуючого Савченка В.А. до суду надійшло клопотання від 16.08.2018 №01-09/03, у якому повідомлено про неможливість його участі у справі №20/9б в якості ліквідатора банкрута ВАТ "Облремпобуттехніка".
Від арбітражного керуючого Харахаш С.Є. до суду надійшла заява від 11.09.2018 №02-01/20/9б/18-12 про відмову від участі у справі №20/9б в якості ліквідатора банкрута ВАТ "Облремпобуттехніка".
Від арбітражного керуючого Осадчого О.С. до суду надійшов лист від 07.11.2018 №07/11-1 про відмову від участі у справі №20/9б в якості ліквідатора банкрута ВАТ "Облремпобуттехніка".
Від арбітражного керуючого Юрченко О.М. до суду надійшла заява від 06.12.2018 №01-17/18, у якій повідомлено про неможливість її участі у справі №20/9б в якості ліквідатора банкрута ВАТ "Облремпобуттехніка".
Від арбітражного керуючого Марченко С.О. до суду надійшла заява від 18.03.2019 №02-08 про відмову від участі у справі №20/9б в якості ліквідатора банкрута ВАТ "Облремпобуттехніка".
Від арбітражного керуючого Пономаренка А.О. до суду надійшла заява від 11.04.2019 №02-21-11.04.19-1 про відмову від участі у справі №20/9б в якості ліквідатора банкрута ВАТ "Облремпобуттехніка".
Від арбітражного керуючого Нестеренка В.В. до суду надійшла заява від 27.06.2019 № 01-16/2 про відмову від участі у справі № 20/9б, яка долучена судом до матеріалів справи.
Дослідивши матеріали справи №20/9 про банкрутство ВАТ "Облремпобуттехніка", суд дійшов висновку про наявність підстав для закриття провадження у цій справі.
Згідно ч. 1 ст. 3 Господарського процесуального кодексу України судочинство в господарських судах здійснюється відповідно до Конституції України, цього Кодексу, Закону України "Про міжнародне приватне право", Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а також міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
Відповідно до п/п 1-1 п.1 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону №4212 в редакції від 02.10.2012 № 5405-VI) положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких відкрито після набрання чинності цим Законом.
Положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких відкрито до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури".
Відповідно до ч.1 ст.40 Закону №4212, у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, встановлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.
Повноваження ліквідатора визначені у ст.25 Закону, норми якої кореспондуються з приписами ст. 41 Закону №4212, зокрема: ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.
Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження : приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред`являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом тощо.
Права та обов`язки арбітражного керуючого визначені у ст.3 1 Закону (в редакції від 07.03.2002 №3088-III), якщо інше не передбачено цим Законом, арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) може бути призначено фізичну особу - суб`єкта підприємницької діяльності, яка має вищу юридичну або економічну освіту, володіє спеціальними знаннями та не є зацікавленою особою щодо боржника і кредиторів.
Згідно з цим Законом одна і та ж особа може виконувати функції арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) на всіх стадіях провадження у справі про банкрутство відповідно до вимог цього Закону.
Якщо інше не передбачено цим Законом, арбітражні керуючі діють на підставі ліцензії арбітражного керуючого, виданої уповноваженим органом у порядку, встановленому законом.
Анулювання ліцензії арбітражного керуючого під час здійснення арбітражним керуючим своїх повноважень є підставою для усунення його від виконання обов`язків арбітражного керуючого під час провадження у справі про банкрутство. Про усунення арбітражного керуючого від виконання обов`язків з цих підстав під час провадження у справі господарський суд виносить ухвалу.
Арбітражними керуючими не можуть бути призначені: особи, які згідно з цим Законом вважаються заінтересованими; особи, які мають конфлікт інтересів, - особи, в яких виникає суперечність між особистими інтересами та повноваженнями арбітражного керуючого, що може вплинути на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, а також на вчинення чи не вчинення дій під час виконання повноважень арбітражного
керуючого; особи, які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, за винятком випадків, коли з дня усунення цієї особи від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років, якщо інше не встановлено цим Законом;
особи, яким заборонено здійснювати цей вид підприємницької діяльності або займати керівні посади; особи, які мають судимість за вчинення корисливих злочинів.
До призначення арбітражним керуючим особа має подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до жодної категорії вищезазначених осіб.
Арбітражний керуючий має право: скликати збори і комітет кредиторів та брати в них участь з правом дорадчого голосу; звертатися до господарського суду у випадках, передбачених цим Законом; отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом; залучати для забезпечення виконання своїх повноважень на договірних засадах інших осіб та спеціалізовані організації з оплатою їх діяльності за рахунок боржника, якщо інше не встановлено цим Законом чи угодою з кредиторами; запитувати і отримувати документи або їх копії від підприємств, установ, організацій, об`єднань, а від громадян - за їх згодою; отримувати з державного реєстру застав інформацію про майно боржника, яке є предметом застави; подавати до господарського суду заяву про дострокове припинення своїх обов`язків; виконувати інші дії відповідно до закону.
Арбітражний керуючий зобов`язаний: здійснювати заходи щодо захисту майна боржника; вживати заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів та невідкладно повідомляти суду про наявність конфлікту інтересів; аналізувати фінансову, господарську та інвестиційну діяльність боржника, його становище на ринках; в порядку, установленому законодавством, надавати державному органу з питань банкрутства інформацію, необхідну для ведення Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; повідомляти комітет кредиторів та кредиторів, вимоги яких забезпечені заставою, про час, місце та умови продажу заставного майна окремим рекомендованим листом з повідомленням про вручення; виконувати інші повноваження, передбачені цим Законом.
При реалізації своїх прав та обов`язків арбітражний керуючий зобов`язаний діяти сумлінно та розумно з урахуванням інтересів боржника та його кредиторів (ч.ч.1-6).
Вищезазначені норми Закону кореспондуються з нормами Закону №4212.
Так, у ст.97 Закону №4212 встановлено вимоги до арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), зокрема: арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) може бути громадянин України, який має повну вищу юридичну або економічну освіту, стаж роботи за фахом не менше трьох років або одного року на керівних посадах після отримання повної вищої освіти, пройшов навчання та стажування протягом шести місяців у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства, володіє державною мовою та склав кваліфікаційний іспит.
Не може бути арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) особа:
1) яка визнана судом обмежено дієздатною або недієздатною;
2) яка має судимість за вчинення корисливих злочинів;
3) яка не здатна виконувати обов`язки арбітражного керуючого за станом здоров`я;
4) якій заборонено обіймати керівні посади;
5) якій відмовлено в наданні допуску до державної таємниці або скасовано раніше наданий допуск за порушення законодавства у сфері охорони державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов`язків, визначених цим Законом, у разі якщо з часу такої відмови або скасування пройшло менше року.
Арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) має посвідчення та печатку, опис і порядок використання яких встановлює державний орган з питань банкрутства.
Арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) повинен один раз на два роки підвищувати кваліфікацію в порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства.
Відповідно ст.98 Закону №4212 арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) зобов`язаний: неухильно дотримуватися вимог законодавства; здійснювати заходи щодо захисту майна боржника; аналізувати фінансову, господарську, інвестиційну та іншу діяльність боржника, його становище на ринках та надавати результати таких аналізів господарському суду разом з документами, що підтверджують відповідну інформацію; подавати відомості, документи та інформацію щодо діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у порядку, встановленому законодавством; створювати умови для проведення перевірки додержання арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) вимог законодавства; здійснювати заходи щодо забезпечення охорони державної таємниці відповідно до встановлених законодавством вимог; надавати державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів відомості, необхідні для ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; вживати заходів до недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів та невідкладно повідомляти суду про наявність такого конфлікту; надсилати органам Національної поліції чи органам прокуратури повідомлення про факти порушення законності, виявлені в діяльності працівників підприємств та організацій, що містять ознаки дії (бездіяльності), переслідуваної у кримінальному чи адміністративному порядку; виконувати інші повноваження, передбачені законодавством про банкрутство.
Згідно відомостей з публічного сайту Єдиного реєстру арбітражних керуючих Міністерства юстиції України є запис про анулювання свідоцтва про право здійснення діяльності арбітражного керуючого Криштова Є.Ф. №631 від 26.02.2013, згідно наказу Міністерства юстиції України від від 03.07.2018 №2267/5, у зв`язку з чим ухвалою Господарського суду Луганської області від 10.01.2019 відсторонено ОСОБА_2 від виконання повноважень ліквідатора банкрута ВАТ "Облремпобуттехніка" у справі №20/9б.
Відповідно до абзацу 1 ч.1 ст.114 Закону №4212 кандидатура арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.
У разі якщо від арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), визначеного автоматизованою системою, не надійшла заява про згоду стати розпорядником майна в цій справі, то розпорядника майна призначає суд без застосування автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України (абзац 4 ч.1 ст. 114 Закону №4212).
Відповідно до абзацу 5 ч.1 ст.114 Закону №4212 кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів, а у разі відсутності такого клопотання - за ініціативою суду, крім випадків, передбачених цим Законом.
Комітетом кредиторів або окремими кредиторами не було запропоновано суду кандидатур арбітражних керуючих для призначення ліквідатором банкрута у справі, тому суд був змушений звернутися до автоматизованої системи із відповідними запитами щодо відбору кандидата на призначення ліквідатором у справі.
Приймаючи до уваги, що праця арбітражного керуючого є добровільною і оплатною, та враховуючи приписи ч.2 ст.114 Закону №4212, судом було зобов`язано визначених автоматизованою системою арбітражних керуючих надати заяву про згоду на виконання повноважень ліквідатора або письмово повідомити про відмову від участі у справі №20/9б про банкрутство ВАТ "Облремпобуттехніка" (ухвали від 02.08.2018, від 15.08.2018, від 04.09.2018, від 05.10.2018, від 30.10.2018, від 20.11.2018, від 10.01.2019, від 05.02.2019, від 07.03.2019, від 09.04.2019 та від 25.06.2019), але жоден з визначених автоматизованою системою арбітражних керуючих не надав своєї заяви про згоду на участь у справі в якості ліквідатора:
Арбітражні керуючі Скачко А.С., ОСОБА_5 , Годовиченко Д.В. та Кирик О.В. не надали до суду заяв про згоду на виконання повноважень ліквідатора у справі №20/9б.
Від арбітражного керуючого Савченка В.А. до суду надійшло клопотання від 16.08.2018 №01-09/03, у якому повідомлено про неможливість його участі у справі №20/9б в якості ліквідатора банкрута ВАТ "Облремпобуттехніка".
Від арбітражного керуючого Харахаш С.Є. до суду надійшла заява від 11.09.2018 №02-01/20/9б/18-12 про відмову від участі у справі №20/9б в якості ліквідатора банкрута ВАТ "Облремпобуттехніка".
Від арбітражного керуючого Осадчого О.С. до суду надійшов лист від 07.11.2018 №07/11-1 про відмову від участі у справі №20/9б в якості ліквідатора банкрута ВАТ "Облремпобуттехніка".
Від арбітражного керуючого Юрченко О.М. до суду надійшла заява від 06.12.2018 №01-17/18, у якій повідомлено про неможливість її участі у справі №20/9б в якості ліквідатора банкрута ВАТ "Облремпобуттехніка".
Від арбітражного керуючого Марченко С.О. до суду надійшла заява від 18.03.2019 №02-08 про відмову від участі у справі №20/9б в якості ліквідатора банкрута ВАТ "Облремпобуттехніка".
Від арбітражного керуючого Пономаренка А.О. до суду надійшла заява від 11.04.2019 №02-21-11.04.19-1 про відмову від участі у справі №20/9б в якості ліквідатора банкрута ВАТ "Облремпобуттехніка".
Від арбітражного керуючого Нестеренка В.В. до суду надійшла заява від 27.06.2019 №01-16/2 про відмову від участі у справі №20/9б в якості ліквідатора банкрута ВАТ "Облремпобуттехніка".
Таким чином, судом вичерпано передбачені Законом та Законом №4212 можливості для призначення ліквідатора банкрута.
Відомості щодо майнового стану банкрута та щодо стану проведення ліквідаційної процедури банкрута у суду відсутні.
На цей час у справі №20/9б відсутня особа, яка б виконувала обов`язки та повноваження ліквідатора банкрута ВАТ "Облремпобуттехніка", отже відсутність ліквідатора унеможливлює проведення ліквідаційної процедури.
Крім того, жодного засідання комітету кредиторів від моменту відновлення роботи господарського суду Луганської області у м. Харкові (з квітня 2015 року) не відбувалось, ні комітетом кредиторів ні окремими кредиторами у справі не порушувалося питання щодо витребування звіту ліквідатора або питання щодо неналежного виконання ним своїх обов`язків та повноважень та призначення іншого ліквідатора.
Відповідно до статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка ратифікована Україною 17.07.1997 та є частиною національного законодавства, кожний має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом. Згідно з Рішенням Європейського суду з прав людини у справі «Сюрмелі проти Німеччини» від 08.06.2006 визнано порушенням пункту 1 статті 6 Конвенції тривалість судового провадження, яке тривало у судах понад 16 років та відсутність ефективних засобів оскарження затяжного характеру триваючого розгляду цивільної справи в національному законодавстві Німеччини.
Згідно п. 12 ч. 1 ст. 83 Закону №4212 господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство в інших випадках, передбачених законом.
Законом та Законом №4212 не врегульовано подальшого перебігу провадження у справі (продовження ліквідаційної процедури) у випадках, коли відсутня особа, яка має виконувати обов`язки та повноваження по проведенню ліквідаційної процедури, в той час, як судом вичерпано передбачені Законом та Законом №4212 можливості для призначення ліквідатора банкрута.
З огляду на вищевикладене та враховуючи приписи статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка ратифікована Україною 17.07.1997, судовою практикою Європейського суду з прав людини, яка зобов`язує органи національної юрисдикції вживати належних заходів до недопущення бездіяльності та затягування розгляду справ, а також згідно ст. 231 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд закриває провадження у справі №20/9б про банкрутство ВАТ "Облремпобуттехніка" та скасовує мораторій на задоволення вимог кредиторів.
Закриття провадження у справі не є підставою для погашення вимог кредиторів та виключення ВАТ "Облремпобуттехніка" з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Керуючись ст. ст. 1, 3 1 , 16, 22-32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ст.ст. 83, 97-98, 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції від 22.12.2011 №4212-VІ, , ст.ст. 231, 234-235 Господарського процесуального кодексу України, суд
у х в а л и в:
1.Закрити провадження у справі №20/9б про банкрутство Відкритого акціонерного товариства "Облремпобуттехніка", код ЄДРПОУ 03052434, вул. Котельнікова, 14, м. Луганськ , та припинити ліквідаційну процедуру.
2.Скасувати мораторій на задоволення вимог кредиторів.
3. Закриття провадження у справі не є підставою для погашення вимог кредиторів та виключення ВАТ "Облремпобуттехніка", з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
4.Дану ухвалу надіслати: кредиторам у справі; боржнику; відділу з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Луганській області; Державному реєстратору виконавчого комітету Сєвєродонецької міської ради Луганської області .
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття відповідно до ч. 1 ст. 235 Господарського процесуального кодексу, її може бути оскаржено до апеляційної інстанції в порядку та у строк визначені ст.ст. 255-257 Господарського процесуального кодексу України з урахуванням ст. 8 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .
Повний текст ухвали складено та підписано 30.07.2019.
Суддя М.Ю. Ковалінас
На
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 25.07.2019 |
Оприлюднено | 01.08.2019 |
Номер документу | 83326135 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Ковалінас М.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні