Ухвала
від 30.07.2019 по справі 904/993/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

УХВАЛА

30.07.2019м. ДніпроСправа № 904/993/19

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Владимиренко І.В. розглянувши матеріали справи

Кредитор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лідер-ОПТ ЛТД", м. Дніпро

Боржник:Товариства з обмеженою відповідальністю "ПАЛПМІЛ ПАК" (49000, м. Дніпро, просп. Слобожанський, 31 Д; ЄДРПОУ 42405574)

про визнання банкрутом

Представники:

від боржника предстаник адвокат Домашовець К.О. дов. №б/н від 01.04.19р.

від ГУ ДФС у Дніпропетровській області

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою суду від 14.06.19р. звіт ліквідатора прийнятий до розгляду. Призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора на 30.07.2019р. о 11:00год.

11.07.19р. до суду від Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області надійшло клопотання № б/н від 10.07.2019р. в якому останнє просить суд прийняти дане клопотання до розгляду, зобов`язати ліквідатора ТОВ "ПАЛПМІЛ ПАК" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки.

Ухвалою суду від 12.07.2019р. клопотання Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області № б/н від 10.07.2019р. прийняти до розгляду в судовому засіданні, яке призначено на 30.07.2019р. о 11:00год. Зобов`язано ліквідатора та кредитора - надати суду заперечення стосовно заявленого ГУ ДФС у Дніпропетровській області клопотання; ГУ ДФС у Дніпропетровській області - надати суду нормативне та документальне обґрунтування заявленого клопотання та докази направлення даного клопотання ліквідатору та кредиторам.

В судовому засідання оголошено вступну та резолютивну частину ухвали.

Розглянувши в судовому засіданні 30.07.19р. клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області № б/н від 10.07.19р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ "ПАЛПМІЛ ПАК" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки, заслухавши присутніх учасників провадження у справі про банкрутство, суд встановив наступне.

Згідно з пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, інших платників податків - 10 робочих днів.

Відповідно до п. 78.1. п. 78.1.7. ст. 78 Податкового Кодексу України, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків;

Згідно п. 78.4. ст. 78 Податкового Кодексу України, про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

Відповідно до п. 81.1 ст. 81 Податкового Кодексу України, посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред`явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів: направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу; копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб`єкта (прізвище, ім`я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об`єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу; службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки. Непред`явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред`явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки. Відмова платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці п`ятому цього пункту, не дозволяється. При пред`явленні направлення платнику податків та/або посадовим (службовим) особам платника податків (його представникам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) такі особи розписуються у направленні із зазначенням свого прізвища, імені, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення. У разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) розписатися у направленні на перевірку посадовими (службовими) особами контролюючого органу складається акт, який засвідчує факт відмови. У такому випадку акт про відмову від підпису у направленні на перевірку є підставою для початку проведення такої перевірки.

В своєму клопотанні ГУ ДФС у Дніпропетровській області просить суд зобов`язати ліквідатора ТОВ "ПАЛПМІЛ ПАК" надати ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку ТОВ "ПАЛПМІЛ ПАК" без зазначення періоду.

До свого клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області надало наказ заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 2536-п від 25.04.19р. про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "ПАЛПМІЛ ПАК" в якому наказано наступне: провести документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ "ПАЛПМІЛ ПАК" з 02.05.2019р. тривалістю 5 робочих днів, з дотримання вимог податкового, валютного законодавства та іншого законодавства за період з 21.08.2018р. по теперішній час та з питання дотримання законодавства щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

Але, господарським судом встановлено, що до клопотання ГУ ДФС у Дніпропетровській області в супереч Податкового Кодексу України, не надано доказів про надсилання письмового повідомлення ліквідатору Черненченко Д.А., який є ліквідатором по справі про банкрутство ТОВ "ПАЛПМІЛ ПАК" чи посадовим особам боржника ТОВ "ПАЛПМІЛ ПАК" про дату початку та місце проведення такої перевірки.

ГУ ДФС у Дніпропетровській області також не надало суду, своїх обґрунтувань та їх підтверджень, щодо не проведення в строки визначені в наказі заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 2536-п від 25.04.19р. про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "ПАЛПМІЛ ПАК".

На даний час строк визначений в наказі заступника начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 2536-п від 25.04.19р. про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "ПАЛПМІЛ ПАК" сплинув.

Також, господарський суд зазначає, що постановою суду від 16.04.2019р. визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАЛПМІЛ ПАК" (49000, м. Дніпро, просп. Слобожанський, 31 Д; ЄДРПОУ 42405574) - банкрутом. Відкрито ліквідаційну процедуру у справі строком на 4 місяці. Ліквідатором ТОВ "ПАЛПМІЛ ПАК" призначено Черненченко Дениса Альбертовича ( АДРЕСА_1 ; ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ). Призначено судове засідання для розгляду реєстру вимог кредиторів на 22.05.2019 р. о 12:30.

Відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

Отже, Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено граничний строк для проведення ліквідаційної процедури який становить дванадцять місяців.

Господарський суд вважає, що у ГУ ДФС у Дніпропетровській області було достатньо часу для проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "ПАЛПМІЛ ПАК".

Отже, враховуючи вищенаведене, господарський суд вирішив клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області № б/н від 10.07.19р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ "ПАЛПМІЛ ПАК" надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово - господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки.

Також у судовому засіданні розглянувши звіт ліквідатора № 1/2 від 12.06.2019р. про результати проведення ліквідаційної процедури ТОВ ПАЛПМІЛ ПАК ліквідаційний баланс банкрута, господарський суд встановив наступне.

Згідно довідок Державної служби зайнятості (Центральний апарат) Дніпропетровського обласного центру зайнятості від 13.05.2019р. №2786; Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області Амур-Нижньодніпровського відділу державної виконавчої служби м. Дніпра від 13.05.2019р. №12425; Головного управління держпродспоживслужби в Дніпропетровській області від 15.05.2019р. №15/1909617; Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області Територіального сервісного центру №1249 від 11.05.2019р. №31/4-1249-345; Державного підприємства Центр державного земельного кадастру Дніпропетровської регіональної філії від 14.05.2019р. №28117-1; Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області від 06.06.2019р. №5027-21/04; Управління нагляду в промисловості і на об`єктах підвищенної небезпеки Державної служби з питань праці від 16.05.2019р. №4408-21/04; Державної служби України з безпеки на транспорті Управління укртрансбезпеки у Дніпропетровській області від 14.05.2019р. №1286/22/23-19; Державної авіаційної служби України Департаменту льотної придатності від 29.05.2019р. №12.1/2281; Державної архітектурно-будівельної інспекцій України Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Дніпропетровської області від 14.05.2019р. №1004-1.18/135; Державного космічного агентства України від 28.05.2019р. №2752/10-16Д03.3/19; за боржником об`єктів, техніки чи іншого майна яке належить до космічної галузі, транспортних засобів, земельні ділянки, суден, повітряні судна, технічних засобів, тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо - будільних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, об`єктів промислової власності, інших механізмів, документів, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів не зареєстровано, виконавчі провадження стосовно банкрута на виконанні не перебувають.

Згідно інформації Головного управління пенсійного фонду України в Дніпропетровської області фінансово-економічне управління відділу забезпечення наповнення бюджету №2 від 16.05.2019р. №2135/0506/11 станом на 10.05.2019р. заборгованість та переплата по страхових внесках на загальнообов`язкове державне пенсійного страхування відсутня.

Згідно інформації Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області від 21.05.2019р. №59769/10/04-36-53-61-19 станом на 21.05.2019р. ТОВ ПАЛПМІЛ не має заборгованості зі сплати податків та зборів (обов`язкових платежів).

Згідно довідки АБ Південний від 07.06.2019р. №168-168-22550БТ-2019 ТОВ ПАЛПМІЛ не має відкритих рахунків.

Згідно інформації Державного підприємства Український інститут інтелектуальної власності від 16.05.2019р. №2006/2019 за результатами пошуку об`єктів промислової власності, що належать ТОВ ПАЛМІЛ ПАК не виявлено.

Згідно інформації Державної фіскальної служби України Дніпропетровської митниці ДФС від 13.05.2019р. №103/10а/04-50-07 ТОВ ПАЛПМІЛ ПАК не знаходиться на обліку у Дніпропетровській митниці ДФС як суб`єкт зовнішньоекономічної діяльності та не здійснювало митне оформлення товарів в зоні діяльності митниці, згідно бази даних митної статистики станом на 10.05.2019р. На митних складах та складах тимчасового зберігання, які знаходяться в зоні діяльності Дніпропетровської митниці ДФС, відстуні товари, що надходили на адресу ТОВ ПАЛПМІЛ ПАК . Крім того, на депозитному рахунку митниці відсутні кошти, що були внесені ТОВ ПАЛПМІЛ ПАК як попередня оплата за митне оформлення.

Відповідно до Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 24.04.2019 №59377006 зазначено, що за вказаними параметрами запиту інформація відносно ТОВ ПАЛПМІЛ відсутня.

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборони відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта від 26.04.2019р. № 165125206, відомості щодо юридичної особи ТОВ ПАЛПМІЛ ПАК відсутні.

Для виявлення корпоративних прав банкрута отримано витяг від 13.05.2019 №24494748 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за критерієм пошуку: код засновника-юридичної особи, в якому зазначено, що в Єдиному державної реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань записів не знайдено.

В ході ліквідаційної процедури ліквідатором встановлено, що згідно акту інвентаризації від 11.03.2019р. та проміжного ліквідаційного балансу від 11.03.2019р., активи підприємства склали 107 201,15 грн. Зазначені кошти були використані під час ліквідаційної процедури у повному обсязі, таким чином: 19 210,00 грн. - судовий збір за позовом ТОВ ПАЛПМІЛ ПАК ; 110,00 грн. - оплата за отримання витягу із ЄДРЮОФОПтаГФ; 2336,41грн. - оплата за проведення робіт з підготовки семантичної інформації; 864,00грн.- оплата за отримання інформації від ДП Український інститут інтелектуальної власності ; 89 001,68грн. - часткове погашення кредиторських вимог ТОВ ЛІДЕР-ОПТ ЛТД (49083, м. Дніпро, вул. Куликовська, 23; код ЄДРПОУ 40125373; 1,4 черга).

В результаті ліквідаційної процедури встановлена кредиторська заборгованість на загальну суму 1 603 842,00грн. Іншого майна, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів та інших активів, що належить банкруту в результаті здійснення ліквідаційної процедури не виявлено.

За результатами здійснення ліквідаційної процедури, ліквідатором складений ліквідаційний баланс ТОВ ПАЛПМІЛ ПАК .

Відповідно до п.6 ч.1 ст.83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст.46 цього Закону.

У зв`язку з викладеним, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.

Враховуючи що за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не залишилось майна для здійснення своєї статутної діяльності ТОВ ПАЛПМІЛ ПАК - слід ліквідувати, а провадження у справі припинити.

Згідно п. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Керуючись ст.ст. 21, 41, 45, 46, п.1, ч. 6 ст. 83, 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст., 234, 235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

УХВАЛИВ:

Клопотання Головного управління ДФС у Дніпропетровській області № б/н від 10.07.19р. про зобов`язання ліквідатора ТОВ ПАЛПМІЛ ПАК надати до ГУ ДФС у Дніпропетровській області документи фінансово-господарської діяльності і бухгалтерського обліку банкрута в межах позапланової перевірки залишити без задоволення.

Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "ПАЛПМІЛ ПАК" (49000, м. Дніпро, просп. Слобожанський, 31 Д; ЄДРПОУ 42405574).

Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "ПАЛПМІЛ ПАК" (49000, м. Дніпро, просп. Слобожанський, 31 Д; ЄДРПОУ 42405574).

Згідно п. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Провадження у справі закрити.

Згідно ст. 235 ГПК України ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення.

Відповідно до ст. 256 ГПК України строк на апеляційне оскарження ухвали суду - протягом десяти днів з дня складання повного судового рішення.

Копію ухвали надіслати: боржнику, кредитору, ліквідатору, Амур-Нижньодніпровському ВДВС м.Дніпра ГТУЮ у Дніпропетровській області, відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців управління-реєстраційна служба Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради, ГУ ДФС у Дніпропетровській області, Головному управлінню статистики у Дніпропетровській області.

Суддя І.В. Владимиренко

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення30.07.2019
Оприлюднено01.08.2019
Номер документу83370101
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/993/19

Ухвала від 30.07.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 12.07.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 14.06.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 22.05.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 06.05.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Постанова від 16.04.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 26.03.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

Ухвала від 15.03.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Владимиренко Ігор Вячеславович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні