Ухвала
від 31.07.2019 по справі п/811/1917/17
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

31 липня 2019 року м. Кропивницький Справа № П/811/1917/17

Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Черниш О.А.,

розглядаючи у судовому засіданні за правилами спрощеного провадження

адміністративну справу

позивач: Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області (25015, м. Кропивницький, вул. Пашутінська, 1, код ЄДРПОУ 38613719),

відповідач: Новоархангельська центральна районна лікарня (26106, Кіровоградська область, Новоархаргельський район, с. Торговиця, вул. І. Сірка, 15, код ЄДРПОУ 01995226)

про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), -

В С Т А Н О В И В:

Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області у листопаді 2017 року звернулося до суду з позовом до Новоархангельської центральної районної лікарні, в якому просить застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді зупинення роботи (експлуатації) будівель інфекційного відділення та автогаража Новоархангельської центральної районної лікарні, що розташовані за адресою: Кіровоградська область, Новоархангельський район, с. Торговиця, вул. І. Сірка, 15, шляхом заборони їх використання (експлуатації) Новоархангельською центральною районною лікарнею та опечатування (опломбування) вхідних дверей до вказаних будівель.

Ухвалою суду від 11.05.2018 року прийнято рішення здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження та на підставі пункту 4 частини 1 статті 236 КАС України зупинено провадження у справі до 01.11.2018 року.

Ухвалами від 01.11.2018 року та від 18.04.2019 року суд продовжив процесуальний строк зупинення провадження у цій справі до 31.07.2019 року за клопотаннями сторін, мотивованими наданням їм часу для примирення на умовах усунення відповідачем виявлених порушень пожежної та техногенної безпеки, виявлення яких позивачем стало приводом для звернення до суду з цим позовом.

У судове засідання 31.07.2019 року представники сторін не прибули, подали клопотання про продовження строку зупинення провадження у цій справі до 10.12.2019 року.

У судовому засіданні 31.07.2019 року суд на підставі статті 237 КАС України поновив провадження у справі.

Дослідивши матеріали справи, суд установив, що наразі з 18 порушень вимог пожежної та техногенної безпеки, що вказані в позовній заяві, відповідачем усунуто 17 порушень, а також ним вживаються заходи щодо обладнання приміщення будівлі інфекційного відділення лікарні системою протипожежної сигналізації. Як стверджує відповідач, з метою усунення виявлених порушень виготовлено робочий проект "Система пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, система передавання тривожних сповіщень. Будівля інфекційного відділення Новоархангельської центральної районної лікарні по вул. І. Сірка, 15 в с. Торговиця Новоархангельського району", який погоджено Управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області. Реалізація проекту потребує значних коштів (199936,39 грн.), які на даний час в кошторисі закладу відсутні.

Як свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, засновником Новоархангельської центральної районної лікарні, яка є комунальним закладом охорони здоров`я, є Департамент охорони здоров`я Кіровоградської обласної державної адміністрації, а органом управління - Новоархангельська районна державна адміністрація.

Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 19 Кодексу цивільного захисту України до повноважень місцевих державних адміністрацій у сфері цивільного захисту належить зокрема розроблення та здійснення комплексу заходів, спрямованих на поліпшення пожежної безпеки суб`єктів господарювання, що належать до сфери їх управління.

Частиною 3 статті 55 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що забезпечення пожежної безпеки суб`єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб`єктів господарювання.

Частиною 2 статті 68 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров`ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об`єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду. (ч.2 ст.70 Кодексу цивільного захисту України)

Предметом спору у даній справі є зупинення роботи (експлуатації) будівель інфекційного відділення та автогаража Новоархангельської центральної районної лікарні до усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей та зафіксовані в акті перевірки №48 від 24.10.2017 року. Відтак, суд вважає, що рішення у даній справі може вплинути на обов`язки Департаменту охорони здоров`я Кіровоградської обласної державної адміністрації та Новоархангельської районної державної адміністрації, що обумовлює необхідність залучення цих органів до участі у справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору.

Статус третіх осіб як учасників справи визначений у статті 49 КАС України, частинами 2, 4, 5 якої передбачено, що треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи. Якщо адміністративний суд при вирішенні питання про відкриття провадження у справі або при підготовці справи до судового розгляду встановить, що судове рішення може вплинути на права та обов`язки осіб, які не є стороною у справі, суд залучає таких осіб до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору.

Згідно з частиною 5 статті 194 КАС України під час розгляду справи по суті суд сприяє примиренню сторін.

Відповідно до частин 1, 2 статті 190 КАС України сторони можуть повністю або частково врегулювати спір на підставі взаємних поступок. Примирення сторін може стосуватися лише прав та обов`язків сторін. Сторони можуть примиритися на умовах, які виходять за межі предмета спору, якщо такі умови примирення не порушують прав чи охоронюваних законом інтересів третіх осіб. Умови примирення не можуть суперечити закону або виходити за межі компетенції суб`єкта владних повноважень. За клопотанням сторін суд зупиняє провадження у справі на час, необхідний їм для примирення.

Суд вважає, що визначений сторонами у клопотаннях про продовження строку зупинення провадження у цій справі строк для примирення - до 10.12.2019 року - є достатнім для повного усунення відповідачем порушень пожежної та техногенної безпеки, виявлення яких позивачем стало приводом для звернення до суду з цим позовом.

Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 236 КАС України суд зупиняє провадження у справі в разі звернення обох сторін з клопотанням про надання їм часу для примирення - до закінчення строку, про який сторони заявили у клопотанні.

Керуючись статтями 49, 50, 190, 236, 248, 256, 260 - 262, 294, 295 КАС України, суд -

У Х В А Л И В:

1. Залучити до участі в справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору:

- Департамент охорони здоров`я Кіровоградської обласної державної адміністрації (25006, м. Кропивницький, вул. Віктора Чміленка, 74/42, код ЄДРПОУ 02012912),

- Новоархангельську районну державну адміністрацію Кіровоградської області (26100, Кіровоградська область, смт Новоархангельськ, вул. Центральна, 31, код ЄДРПОУ 04055080).

2. Встановити позивачу порядок та строки для виконання процесуальних дій: протягом 2 днів з дня отримання цієї ухвали:

- направити третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів;

- подати докази такого направлення до суду.

3. Встановити третім особам порядок та строки для виконання процесуальних дій: протягом 15 днів з дня отримання позовної заяви:

- подати до суду пояснення щодо позову (щодо його підтримки чи заперечення) у порядку, передбаченому статтями 165, 176 КАС України, та наявні докази (якщо вони не надані раніше) у порядку, передбаченому статтею 79 КАС України,

- одночасно направити копії пояснення та письмових доказів позивачу, відповідачу та іншій третій особі;

- разом з поясненнями подати до суду документи, що підтверджують надіслання (надання) пояснень і доданих до нього доказів позивачу, відповідачу та іншій третій особі.

4. Зупинити провадження в адміністративній справі №П/811/1917/17 до 10.12.2019 року.

5. Призначити судове засідання для розгляду справи по суті на 10 грудня 2019 року о 10:00 год. у приміщенні Кіровоградського окружного адміністративного суду за адресою: 25006, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 40, 6 поверх, зал судових засідань №5.

6. У судове засідання викликати учасників справи.

7. Копію ухвали направити учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.

Ухвала суду в частині зупинення провадження у справі може бути оскаржена в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду, через Кіровоградський окружний адміністративний суд, у 15 - денний строк, установлений статтею 295 КАС України.

Ухвала за наслідками розгляду питання про вступ у справу третіх осіб окремо не оскаржується. Заперечення проти такої ухвали може бути включено до апеляційної чи касаційної скарги на рішення суду, прийняте за результатами розгляду справи.

Суддя Кіровоградського окружного

адміністративного суду О.А. Черниш

Дата ухвалення рішення31.07.2019
Оприлюднено05.08.2019
Номер документу83399622
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю

Судовий реєстр по справі —п/811/1917/17

Ухвала від 20.02.2020

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 23.01.2020

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 10.12.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 31.07.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 18.04.2019

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 01.11.2018

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 11.05.2018

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 13.12.2017

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 27.11.2017

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

Ухвала від 09.11.2017

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

О.А. Черниш

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні