Рішення
від 29.07.2019 по справі 1940/1715/18
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 1940/1715/18

29 липня 2019 рокум.Тернопіль

Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:

головуючого судді Баранюка А.З.

за участю:

секретаря судового засідання Габрилецької С.Є.

представника позивача: Вароди П.Б.;

представника відповідача: Федорів Т.М.;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Т.Д.К." до Головного управління Державної фіскальної служби України у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Т.Д.К." (далі - позивач) звернулося до Тернопільського окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління Державної фіскальної служби України у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач при прийнятті оскаржуваного податкового повідомлення-рішення від 31.05.2018 №0005251401 діяв без врахування усіх обставин, що мають значення для його прийняття, без дотримання необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення, та без дотримання принципу верховенства права, що призвело до збільшення податкового навантаження на ТзОВ "Т.Д.К.". Позивач вважає, що п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України виокремлено види податкових накладних, які підлягають реєстрації в ЄРПН, а саме: податкові накладні, які не надаються покупцю; податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування. При цьому у ст.120-1 Податкового кодексу України законодавцем визначені виключні випадки, які звільняють платника від штрафних санкцій, а саме: у випадку несвоєчасної реєстрації податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій, які: звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою. Вказує, що дана норма передбачає неоднозначне тлумачення прав платника податків щодо звільнення від відповідальності за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних, в тій частині чи повинні вони одночасно відповідати двом вищенаведеним умовам.

Ухвалою судді від 04.09.2018 відкрито провадження в адміністративній справі №1940/1715/18 за правилами загального позовного провадження.

28.09.2018 представник відповідача подав до суду відзив на адміністративний позов (том 1, а.с. 25-30), в якому зазначив, що жодної неоднозначності в нормах Податкового кодексу України по даному питанню немає, так як з 01.01.2017 стаття 120-1 набула чинності в новій редакції, а саме встановлено додаткову умову при якій не застосовуються штрафні санкції за порушення платником податку термінів реєстрації/відсутності реєстрації в ЄРПН податкових накладних. Такою умовою є обов`язковість, щоб накладні, які не надаються отримувачу (покупцю) були складені на операції з постачання товарів/послуг, які звільненні від оподаткування, та/або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Ухвалою суду 03.10.2018 в судовому засіданні без виходу до нарадчої кімнати розгляд справи відкладено до 16.10.2018.

10.10.2018 позивач подав до суду відповідь на відзив (том 1, а.с. 34-38), в якому вказав, що податкові накладні №9276235186 від 24.12.2017, №9276271058 від 24.12.2017, №9070937612 від 20.04.2017, №9114002521 від 15.06.2017, які не зареєстровані позивачем в ЄРПН, не видавалися отримувачу (покупцю), оскільки він не був платником ПДВ.

Ухвалою суду 16.10.2018 в судовому засіданні без виходу до нарадчої кімнати розгляд справи відкладено до 29.10.2018.

26.10.2018 представник відповідача подав до суду заперечення (том 1, а.с. 50-52), в якому вказав, що для звільнення від відповідальності, передбаченої п.120-1.1 ст.120-1 Податкового кодексу України, необхідна наявність двох обов`язкових складових: податкова накладна не повинна не повинна надаватись отримувачу (покупцю) та водночас, повинна бути складена на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Відповідно до довідки секретаря судового засідання, судове засідання 29.10.2018 не відбулося у зв`язку з неможливістю здійснення фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу через аварійне відімкнення електропостачання у приміщенні суду. Судове засідання відкладене на 05.11.2018.

Ухвалою суду від 05.11.2018 року в судовому засіданні без виходу до нарадчої кімнати підготовче засідання закрито та призначено справу до судового розгляду по суті на 21.11.2018.

Ухвалами суду від 21.11.2018, 05.12.2018 розгляд справи було відкладено.

Ухвалою суду від 18.12.2018 позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Т.Д.К." до Головного управління Державної фіскальної служби України у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 31 травня 2018 року № 0005251401 було залишено без розгляду.

Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 14.02.2019 у справі №857/567/19 апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Т.Д.К." задоволено, ухвалу Тернопільського окружного адміністративного суду від 18.12.2018 про залишення позовної заяви без розгляду по справі №1940/1715/18 скасовано і направлено справу на продовження її розгляду до суду першої інстанції.

Ухвалою суду від 11.03.2019 призначено судове засідання на 27.03.2019.

Ухвалою суду від 27.03.2019 розгляд справи відкладено до 09.04.2019.

Ухвалою суду від 09.04.2019 зупинено провадження у справі №1940/1715/18 до вирішення питання про відвід.

Ухвалою суду від 11.04.2019 у задоволенні заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "Т.Д.К." про відвід головуючого судді Баранюка А.З. в адміністративній справі №1940/1715/18 за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Т.Д.К." до Головного управління ДФС у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 31 травня 2018 року № 0005251401 відмовлено.

Ухвалою суду від 12.04.2019 поновлено провадження в адміністративній справі та призначено до розгляду на 22.04.2019.

Ухвалами суду від 22.04.2019, 13.05.2019, 27.05.2019, 03.06.2019, 24.06.2019, 02.07.2019, 04.07.2019, 18.07.2019, 22.07.2019 розгляд справи було відкладено.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі з мотивів наведених у позовній заяві та відповіді на відзив, просив їх задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позовних вимог заперечила в повному обсязі з мотивів наведених у відзиві на позов та запереченнях, просили відмовити в їх задоволенні.

Суд, заслухавши в судовому засіданні пояснення представника позивача, представника відповідача, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши матеріали, що містяться у справі, встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Т.Д.К." зареєстроване як юридична особа 28.03.2002 та перебуває на обліку Тернопільської об`єднаної державної податкової інспекції як платник, що підтверджується відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (том1, а.с. 15-19).

Головним управлінням ДФС у Тернопільській області було проведено документальну планову виїзну перевірку TзOB "Т.Д.К." з питань дотримання вимог податкового законодавства, валютного законодавства та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2015 по 30.09.2017, результати якої оформлено актом від 16.05.2018 № 1562/14-01/31914491 (том 1, а.с. 70-136).

Перевіркою встановлено порушення TзOB "Т.Д.К." вимог п. 201.1, п. 201.4, п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, а саме: не складено та не зареєстровано в реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) податкові накладні па загальну суму податку на додану вартість (далі - ПДВ) 14694998,10 грн., на операції з постачання покупцям - особам, не зареєстрованим платниками податку, в тому числі за: січень 2017 року - 3295083,47 грн.; лютий 2017 року - 3614025,15 грн.; березень 2017 року - 4162772 грн.; квітень 2017 року 3623117,48 грн.

Також за результатами аналізу рахунку бухгалтерського обліку 36 "Розрахунки з покупцями", встановлено реалізацію ТзОВ "Т.Д.К." у січні-квітні 2017 продукції та товарів покупцям - особам, не зареєстрованим платникам податку на суму ПДВ 14694998,10 грн.

За результатами вказаної перевірки, відповідно до п.120-1.2 ст.120-1 Податкового кодексу України, з урахуванням п.5 підрозділу 10 "Інші перехідні положення" розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України, головним управлінням ДФС у Тернопільській області винесено податкове повідомлення-рішення від 31.05.2018 №0005251401, яким застосовано штраф у розмірі 5699957,31 грн за не складання та не реєстрацію в ЄДРПН податкових накладних по операціях з постачання покупцям - особам, не зареєстрованим платникам податку за лютий-квітень 2017 року (том 1, а.с. 10).

Не погодившись із вищевказаним податковим повідомленням-рішенням ТзОВ "Т.Д.К." 08.06.2018 оскаржило його в адміністративному порядку до ДФС України (том 1, а.с. 11-12).

Рішенням ДФС України від 02.08.2018 №25306/6/99-99-11-03-01-25 скаргу ТзОВ "Т.Д.К." залишено без задоволення (том 1, а.с. 13-14).

Не погодившись із вищевказаним податковим повідомлення-рішенням позивач звернувся до суду із відповідним позовом.

Також, під час розгляду даної справи, судом встановлено, що ТзОВ "Т.Д.К." складено та зареєстровано в реєстрі податкових накладних податкові накладні за квітень 2017, а саме: податкову накладну від 12.04.2017року № 1335 (сума ПДВ 58,32 грн.); податкову накладну від 12.04.2017року № 1334 (сума ПДВ 114,00 грн.); податкову накладну від 12.04.2017 року № 1325 (сума ПДВ 48,35 грн.); податкову накладну від 12.04.2017року № 1322 (сума ПДВ 72,27грн.); податкову накладну від 10.04.2017року № 997 (сума ПДВ 28,20 грн.); податкову накладну від 05.04.2017року №537 (сума ПДВ 64,25 грн.); податкову накладну від 03.04.2017 року № 210 (сума ПДВ 25,30 грн.); податкову накладну від 26.04.2017року № 2325 (сума ПДВ 25,80 грн.); податкову накладну від 26.04.2017року № 2324 (сума ПДВ 114,00 грн.); податкову накладну від 04.04.2017року № 440 (сума ПДВ 2145,98 грн.). Загальна сума ПДВ яких становить 2696,47 грн та штрафна санкція у вигляді 50% на дану суму становить 1348,24 грн. (том 2, а.с. 2-11).

Вирішуючи спірні правовідносини, суд виходить з наступного.

Частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Податковий кодекс України (далі - ПК України) регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства (п.1.1 ст.1 ПК України).

Згідно із п.201.1 ст.201 ПК України (тут і далі в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п.201.4 ст.201 ПК України, платники податку в разі здійснення постачання товарів/послуг протягом періоду, за який складається така податкова накладна, постачання яких має безперервний або ритмічний характер:

покупцям - платникам податку - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер протягом періоду, за який складається така податкова накладна, з урахуванням усього обсягу постачання товарів/послуг відповідному платнику протягом такого місяця;

покупцям - особам, не зареєстрованим платниками податку, - можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведену податкову накладну з урахуванням всього обсягу постачання товарів/послуг таким покупцям, з якими постачання мають такий характер, протягом такого місяця.

У разі якщо станом на дату складення зазначених податкових накладних сума коштів, що надійшла на поточний рахунок продавця як оплата (передоплата) за товари/послуги, перевищує вартість поставлених товарів/послуг протягом місяця, таке перевищення вважається попередньою оплатою (авансом), на суму якої складається податкова накладна у загальному порядку не пізніше останнього дня такого місяця.

Для цілей цього пункту ритмічним характером постачання вважається постачання товарів/послуг одному покупцю два та більше разів на місяць.

Податкова накладна може бути складена за щоденними підсумками операцій (якщо податкова накладна не була складена на ці операції) у разі:

здійснення постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником податку), розрахунки за які проводяться через касу/реєстратори розрахункових операцій або через банківську установу чи платіжний пристрій (безпосередньо на поточний рахунок постачальника);

виписки транспортних квитків, готельних рахунків або рахунків, які виставляються платнику податку за послуги зв`язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер постачальника (продавця), крім тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами;

надання платнику податку касових чеків, що містять суму поставлених товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального та податкового номерів постачальника).

Платники податку в разі здійснення постачання товарів/послуг, база оподаткування яких, визначена відповідно до статей 188 і 189 цього Кодексу, перевищує фактичну ціну постачання таких товарів/послуг, можуть скласти не пізніше останнього дня місяця, в якому здійснено такі постачання, зведену податкову накладну з урахуванням сум податку, розрахованих виходячи з перевищення бази оподаткування над фактичною ціною, визначених окремо по кожній операції з постачання товарів/послуг.

Відповідно до пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Так, пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України передбачено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:

10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;

20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів;

50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Системний аналіз статті 201, пункту 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України дає підстави для висновку про те, що порушення платником податку на додану вартість граничного строку реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних є підставою для застосування до такого платника штрафу, за виключенням випадку порушення строку реєстрації податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю) та складена на постачання товарів/послуг для операцій, які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Отже, з урахуванням вищевикладеного, суд приходить до висновку, що для звільнення від відповідальності, передбаченої пунктом 120-1.1 статті 120-1 Податкового кодексу України, необхідна наявність двох обов`язкових складових: податкова накладна не повинна надаватись отримувачу (покупцю) та, водночас, повинна бути складена на постачання товарів/послуг для операцій, які звільнені від оподаткування, або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Вищенаведене узгоджується із правовою позицією викладеною у постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 04 вересня 2018 року у справі №816/1488/17 касаційне провадження №К/9901/152/17.

Враховуючи те, що податкові накладні складені на постачання товарів для операцій, що оподатковуються податком на додану вартість, та з урахуванням зареєстрованих в ЄРПН податкових накладних за квітень на загальну суму ПДВ 2696,47 грн (штрафна санкція 50% на дану суму становить 1348,24), суд приходить до висновку, що позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Т.Д.К." підлягають до часткового задоволення.

Згідно з ч. 1 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Відповідно до ст. 73 Кодексу адміністративного судочинства України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Згідно положень ст. 75 Кодексу адміністративного судочинства України, достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. При цьому, в силу положень ст. 76 Кодексу адміністративного судочинства України, достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Відповідно до статей 9, 77 КАС кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно статті 90 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Згідно з ч. 3 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Т.Д.К." (47722, с. Великі Гаї, Тернопільський район, Тернопільська область, вул. Об`їздна, 27Б, код ЄДРПОУ 31914491) до Головного управління Державної фіскальної служби України у Тернопільській області (46021, м. Тернопіль, вул. Білецька, 1, код ЄДРПОУ 39403535) задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 31 травня 2018 року № 0005251401 в частині застосування штрафу в розмірі 1348 (одна тисяча триста сорок вісім) грн 24 коп.

В задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби України у Тернопільській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Т.Д.К." сплачений судовий збір у розмірі 20 (двадцять) грн. 22 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складене 02 серпня 2019 року.

Головуючий суддя Баранюк А.З.

копія вірна

Суддя Баранюк А.З.

Дата ухвалення рішення29.07.2019
Оприлюднено05.08.2019
Номер документу83400432
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення

Судовий реєстр по справі —1940/1715/18

Ухвала від 18.01.2022

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Баранюк Андрій Зіновійович

Ухвала від 10.01.2022

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Баранюк Андрій Зіновійович

Ухвала від 23.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 26.11.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Постанова від 23.12.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Постанова від 18.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 09.09.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Постанова від 20.08.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 17.08.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 25.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні