Рішення
від 01.08.2019 по справі 924/391/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"01" серпня 2019 р. Справа № 924/391/19

Господарський суд Хмельницької області у складі:

суддя Вибодовський О.Д., при секретарі судового засідання Сорока Д.В., розглянувши матеріали

за позовом Приватного акціонерного товариства "Шепетівське автотранспортне підприємство 16807", м. Шепетівка

до Управління соціального захисту населення Шепетівської районної державної адміністрації, м. Шепетівка

про стягнення 1 577 024,03 грн.

Представники сторін:

Від позивача: Федоров В.Б. - ордер №010189 від 15.05.2019р.;

Від відповідача: Береговська В.П. - за довіреністю № 01-1109 від 15.05.2019р.;

В судовому засіданні відповідно до ст.240 ГПК України проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Суть спору: з оголошенням перерви в судовому засіданні від 16.07.2019р.

До господарського суду Хмельницької області надійшла позовна заява, в якій позивач приватне акціонерне товариство "Шепетівське автотранспортне підприємство 16807", м. Шепетівка просить суд стягнути з Управління соціального захисту населення Шепетівської районної державної адміністрації, м. Шепетівка на свою користь заборгованість в загальній сумі 1 580 055,35 грн.

Присутній в судовому засіданні представник позивача наполягав на задоволенні позову, обгрунтовуючи доданими до заяви доказами та додатково подав заяву про зменшення позовних вимог, а саме просить суд стягнути з відповідача 1 577 024, 03 грн., у зв"язку із частковою проплатою відповідачем суми боргу в розмірі 3 031,32 грн., що підтверджується виписками банку від 27.12.2016р. та 29.12.2016р. Вказану заяву судом прийнято та долучено до матеріалів справи.

Представник відповідача у своїх усних поясненнях та у поданому відзиві на позов заперечував щодо задоволення позовних вимог зазначивши, що відповідно п.п.1,4 ст.48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов`язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами.

Відповідач вважає, що зобов`язання взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та Законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) не вважаються бюджетними зобов`язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов`язань є порушенням бюджетного законодавства. Витрати бюджету на покриття таких зобов`язань не здійснюються.

Розглядом наявних матеріалів справи судом встановлено наступне:

Між Шепетівською райдержадміністрацією, Хмельницькою обласною державною адміністрацією (замовником) та ПАТ Шепетівське АТП 16807 (перевізником) було укладено договори на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, а саме договір № 81 від 30.04.2011р., договір №353 від 05.12.2014р., договір №354 від 05.12.2014р., договір № 355 від 05.12.2014р., договір№32 від 26.03.2015р., договір № 18 від 02.03.2016р., договір №56 від 08.07.2016р., договір № 23 від 03.03.2018р., договір №24 від 03.03.2018р.;

Згідно п.2.4.4. Договорів на перевезення Перевізник має право отримувати компенсацію втрат за перевезення пільгових категорій населення, передбачених чинним законодавством, в межах бюджетних призначень затверджених в рішенні про відповідний бюджет головному розпоряднику коштів, що виділяються на ці цілі, як субвенція державного бюджету.

На підставі п 2.4.4. вищевказаних Договорів на перевезення (які є однотипними) між Управлінням соціального захисту населення Шепетівської райдержадміністрації (далі - Розпорядник коштів) та Перевізником було укладено ряд договорів, предметом яких є порядок здійснення компенсаційних виплат Перевізнику Розпорядником коштів на пільговий проїзд окремих категорій громадян, а саме Договір № б/н, укладений на строк з 05.02.2016р. до 31.12.2016р., який складений відповідно до п.2.4.4 договорів на перевезення пасажирів № 81 від 30.04.2011р., №353-355 від 05.12.2014р., №.б/н від 08.04.2015.; Договір № 9, укладений на строк з 01.01.2017р. до 21.12.2017р., який складений відповідно до п.2.4.4 договорів на перевезення пасажирів № 353, № 354, № 355 від 05.12.2014р.; Договір № 10, укладений на строк з 01.01.2017р. до 31.12.2017р., який складений відповідно до п.2.4.4 договорів на перевезення пасажирів № 18 від 02.03.2016р., № 32 від 26.03.2016р., № 56 від 08.07.2016р.; Договір № б/н, укладений на строк з 01.08.2018р. до 31.12.2018р., який складений відповідно до п.2.4,4 договорів на перевезення пасажирів № 23-24 від 03.03.2018р.; Договір № б/н, укладений на строк з 01.01.2018р. до 31.12.2018р., який складений відповідно до п.2.4.4 договорів на перевезення пасажирів № 18 від 02.03.2016 р., № 56 від 08.07.2016р.; Договір № б/н, укладений на строк з 01.01.2018р. до 07.04.2018р., який складений відповідно до п.2.4.4 договору на перевезення пасажирів №32 від 26.03.2015р.

У відповідності до п.п.2.1.1., 2.1.2. Договорів про порядок здійснення компенсаційних виплат, Перевізник здійснює перевезення пільгових категорій громадян.

Перевізник, у відповідності до п.2.1.3.1 даних договорів, до 4 числа місяця наступного за звітним подає Розпоряднику коштів розрахунок необхідної суми компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян у минулому місяці. Також, перевізник подає підписаний керівництвом автостанції звіт про кількість пільгових оборотних рейсів виконаних за місяць.

Середня кількість пільгових пасажирів перевезених за один оборотний рейс та середня дальність поїздки, встановлюється розпорядником коштів на основі обстеження пасажиропотоку.

Крім того, у вищенаведеному пункті Договорів про порядок здійснення компенсаційних виплат визначена формула за якою Перевізник проводить розрахунок необхідної суми компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян.

В порядку та у строки, передбачених п.2.1.3.1 Договорів про порядок здійснення компенсаційних виплат Перевізник вчасно щомісяця подавав звіт про кількість рейсів та розрахунок необхідної суми компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян.

Згідно розрахунків поданих Перевізником Розпоряднику коштів, сума компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян становить:

- за 2016 рік - 709955,57 грн.;

- за 2017 рік - 891354,12 грн.;

- за 2018 рік - 414722,14 грн.

Отже, за спірний період загальна сума, яка підлягала відшкодуванню, становить 2 016 031,83 грн.

Відповідач частково здійснив компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян:

- за 2016 рік - 172 183,08 грн.;

- за 2017 рік - 138 640,59 грн.;

- за 2018 рік - 128 184,13 грн.

Загальна сума, що була відшкодована відповідачем, становить 435 976,48 грн.

Загальна сума заборгованості відповідача перед позивачем із врахуванням поданого позивачем уточнення становить 1 577 024, 03 грн.

13.02.2019 року ПрАТ Шепетівське АТП 16807 надіслало претензію до Управління соціального захисту населення Шепетівської райдержадміністрації з вимогою здійснити виплати у повному обсязі за здійснені пільгові перевезення окремих категорій громадян на автобусних маршрутах Шепетівського району.

У поданій відповіді на претензію відповідач не визнає боргу, зазначаючи що здійснює виплати за рахунок коштів районного бюджету в межах кошторисних призначень, пропорційно зобов`язанням, по мірі надходження коштів.

На підтвердження своїх позовних вимог представником позивача надано суду копії Договорів на перевезення пасажирів; Договорів про порядок здійснення компенсаційних виплат; претензії; відповіді на претензію; довідок про результати обстеження пасажиропотоку та середня дальність поїздки затверджених райдержадміністрацією та Розпорядником коштів; виписки з банку за червень 2016 року; розрахунків компенсації пільгових перевезень окремих категорій громадян; звітів про кількість оборотних рейсів; актів звіряння розрахунків, рішення Шепетівської районної ради "Про районний бюджет на 2018р." від 22.12.2017р. №6/25-2017; рішення Шепетівської районної ради "Про районний бюджет на 2017р." від 22.12.2016р. №5/13-2016; рішення Шепетівської районної ради "Про внесення змін до районного бюджету на 2016р." від 05.02.2016р. №5/4-2016; розподіл видатків районного бюджету на 2016р.

Досліджуючи надані докази, оцінюючи їх в сукупності, судом береться до уваги таке:

Відповідно до ст.11 Цивільного кодексу України, цивільні права і обовязки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також з дій осіб, що не передбачені актами цивільного законодавства , але за аналогією породжують цивільні права і обовязки.

Як зазначено в ст.174 Господарського кодексу України, господарські зобов`язання можуть виникати, зокрема, із господарського договору та інших угод, передбачених законом, а також з угод, не передбачених законом, але таких, які йому не суперечать.

З матеріалів справи слідує, що спірні правовідносини сторін, які виникли із договорів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом та актів цивільного законодавства, за правовою природою віднесені до договірних зобов`язань перевезення і послуг, загальні положення про послуги і перевезення визначені главами 63-65 ЦК України, главою 32 ГК України, загальні положення про правочини визначені розділом IV книги 1 ЦК України, загальні положення про зобовязання і договір розділами І і ІІ книги 5 ЦК України, главами 19, 20 ГК України.

При цьому, враховуючи, що спір виник з договорів, згідно яких здійснювалось перевезення пільгових категорій пасажирів на автомобільному транспорті загального користування, на дані правовідносини сторін, зокрема, поширюються положення Закону України "Про автомобільний транспорт".

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 908 ЦК України перевезення вантажу, пасажирів, багажу, пошти здійснюється за договором перевезення. Загальні умови перевезення визначаються цим Кодексом, іншими законами, транспортними кодексами (статутами), іншими нормативно-правовими актами та правилами, що видаються відповідно до них.

Відносини з перевезення пасажирів регулюються спеціальним щодо даного виду правовідносин Законом України "Про автомобільний транспорт".

Відповідно до ст. 7 ЗУ "Про автомобільний транспорт" забезпечення організації пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах загального користування покладається на виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідного населеного пункту.

Згідно із ч. 1 ст. 29 ЗУ "Про автомобільний транспорт" автомобільним перевізником та автомобільним самозайнятим перевізником, які здійснюють перевезення пасажирів на договірних умовах, є суб`єкти господарювання, які відповідно до законодавства та одержаної ліцензії надають послуги за договором перевезення пасажирів транспортним засобом, що використовується ними на законних підставах.

За приписами ч.1 ст. 31 ЗУ "Про автомобільний транспорт" відносини автомобільного перевізника, що здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування міських, приміських та міжміських, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування визначаються договором про організацію перевезень пасажирів на автобусному маршруті загального користування, у якому встановлюються: перелік маршрутів загального користування, які буде обслуговувати автомобільний перевізник, умови організації перевезень, показники якості транспортного обслуговування населення, термін роботи автомобільного перевізника, зобов`язання органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо облаштування маршруту, підтримки проїзної частини автомобільної дороги та під`їзних шляхів у належному стані (тільки для міських автобусних маршрутів), розмір компенсації витрат автомобільного перевізника внаслідок перевезення пільгових пасажирів та регулювання тарифів, механізм їх виплати.

За змістом ч. 1 ст. 43 ЗУ "Про автомобільний транспорт" визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється виключно на конкурсних засадах.

Відповідно до ч.1 ст.42 ЗУ "Про автомобільний транспорт" договір про організацію перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування міському, приміському та міжміському, які не виходять за межі території області (внутрішньо обласні маршрути), укладається між органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування та автомобільним перевізником і вважається укладеним з моменту його підписання сторонами.

Згідно з ч.ч. 1, 2, 4 ст. 37 ЗУ "Про автомобільний транспорт" пільгові перевезення пасажирів, які відповідно до законодавства користуються такими правами, забезпечують автомобільні перевізники, які здійснюють перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування. Автомобільному перевізнику, який здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, забороняється відмовлятися від пільгового перевезення, крім випадків, передбачених законом. Види та обсяги пільгових перевезень установлюються замовленням, у якому визначається порядок компенсації автомобільним перевізникам, які здійснюють перевезення пасажирів на маршрутах загального користування, збитків від цих перевезень.

В свою чергу, в силу ч. 2 ст. 29 Закону України "Про автомобільний транспорт" органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов`язані надати перевізникам, які здійснюють пільгові перевезення пасажирів та перевезення пасажирів за регульованими тарифами, компенсацію відповідно до закону.

Умови відшкодування компенсацій, зокрема, за пільгові перевезення пасажирів автомобільним транспортом перевізникам визначається Порядком фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 року № 256 (Порядок).

Як зазначено у п. 1 Порядку, в ньому відповідно до статті 102 Бюджетного кодексу України визначається механізм фінансування компенсаційних виплат також й за пільговий проїзд окремих категорій громадян.

Відповідно до п. 2 Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів за державними програмами соціального захисту населення проводиться за рахунок субвенцій, передбачених державним бюджетом на відповідний рік, у межах обсягів, затверджених у обласних бюджетах, бюджеті Автономної Республіки Крим, бюджетах міста Києва та Севастополя, міст республіканського Автономної Республіки Крим і обласного значення та у районних бюджетах на зазначені цілі.

За змістом пунктів 2, 2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 р. № 256 розпорядниками коштів місцевих бюджетів щодо розрахунків з постачальниками послуг визначені управління праці та соціального захисту населення, зокрема таким розпорядником є відповідач у даній справі.

Пунктом 8 абзацу 2 Порядку визначено, що головні розпорядники коштів місцевих бюджетів здійснюють у п`ятиденний строк розрахунки з постачальниками відповідних послуг і ведуть облік за видами пільг, зокрема і компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян.

Згідно зі ст. 509 Цивільного кодексу України зобов`язанням є таке правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов`язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов`язку.

Відповідно до ст.526 Цивільного кодексу України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Зазначена норма кореспондується з приписами ст. 193 Господарського кодексу України.

У відповідності до ч.1 статті 193 Господарського кодексу України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Згідно з ч.2 ст.193 Господарського кодексу України кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов`язань, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу. Порушення зобов`язань є підставою для застосування господарських санкцій, передбачених цим Кодексом, іншими законами або договором.

Згідно з ч.7 ст. 193 Господарського кодексу України не допускається одностороння відмова від виконання зобов`язання, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов`язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином.

Згідно зі ст.530 Цивільного кодексу України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Якщо строк (термін) виконання боржником обов`язку не встановлений або визначений моментом пред`явлення вимоги, кредитор має право вимагати його виконання у будь-який час. Боржник повинен виконати такий обов`язок у семиденний строк від дня пред`явлення вимоги, якщо обов`язок негайного виконання не випливає із договору або актів цивільного законодавства.

Статтею 625 Цивільного кодексу України передбачено, що боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов`язання.

Зі змісту вищенаведених положень договорів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом, п.2.4.4. Договорів передбачено, що Перевізник має право отримувати компенсацію втрат за перевезення пільгових категорій населення, передбачених чинним законодавством, в межах бюджетних призначень затверджених в рішенні про відповідний бюджет головному розпоряднику коштів, що виділяються на ці цілі, як субвенція державного бюджету.

На підставі п 2.4.4. вищевказаних Договорів на перевезення (які є однотипними) між Управлінням соціального захисту населення Шепетівської райдержадміністрації (далі - Розпорядник коштів) та Перевізником було укладено ряд договорів, предметом яких є порядок здійснення компенсаційних виплат Перевізнику Розпорядником коштів на пільговий проїзд окремих категорій громадян, а саме Договір № б/н, укладений на строк з 05.02.2016р. до 31.12.2016р., який складений відповідно до п.2.4.4 договорів на перевезення пасажирів № 81 від 30.04.2011р., №353-355 від 05.12.2014р., №.б/н від 08.04.2015.; Договір № 9, укладений на строк з 01.01.2017р. до 21.12.2017р., який складений відповідно до п.2.4.4 договорів на перевезення пасажирів № 353, № 354, № 355 від 05.12.2014р.; Договір № 10, укладений на строк з 01.01.2017р. до 31.12.2017р., який складений відповідно до п.2.4.4 договорів на перевезення пасажирів № 18 від 02.03.2016р., № 32 від 26.03.2016р., № 56 від 08.07.2016р.; Договір № б/н, укладений на строк з 01.08.2018р. до 31.12.2018р., який складений відповідно до п.2.4,4 договорів на перевезення пасажирів № 23-24 від 03.03.2018р.; Договір № б/н, укладений на строк з 01.01.2018р. до 31.12.2018р., який складений відповідно до п.2.4.4 договорів на перевезення пасажирів № 18 від 02.03.2016 р., № 56 від 08.07.2016р.; Договір № б/н, укладений на строк з 01.01.2018р. до 07.04.2018р., який складений відповідно до п.2.4.4 договору на перевезення пасажирів №32 від 26.03.2015р.

У відповідності до п.п.2.1.1., 2.1.2. Договорів про порядок здійснення компенсаційних виплат, Перевізник здійснює перевезення пільгових категорій громадян.

Перевізник, у відповідності до п.2.1.3.1 даних договорів, до 4 числа місяця наступного за звітним подає Розпоряднику коштів розрахунок необхідної суми компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян у минулому місяці. Також, перевізник подає підписаний керівництвом автостанції звіт про кількість пільгових оборотних рейсів виконаних за місяць.

Середня кількість пільгових пасажирів перевезених за один оборотний рейс та середня дальність поїздки, встановлюється розпорядником коштів на основі обстеження пасажиропотоку.

Крім того, у вищенаведеному пункті Договорів про порядок здійснення компенсаційних виплат визначена формула за якою Перевізник проводить розрахунок необхідної суми компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян.

В порядку та у строки, передбачених п.2.1.3.1 Договорів про порядок здійснення компенсаційних виплат Перевізник вчасно щомісяця подавав звіт про кількість рейсів та розрахунок необхідної суми компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян.

Розпорядник коштів щомісячно протягом 3 днів з дати надання Перевізником розрахунків необхідної суми компенсації за проїзд окремих категорій громадян перевіряє подані розрахунки та в межах затверджених бюджетних асигнувань, згідно помісячного розпису асигнувань загального фонду бюджету на відповідні цілі, складає з Перевізником відповідні акти звіряння за формою №3 - пільга.

Компенсаційні виплати Перевізнику за надані послуги по перевезенню пільгових громадян здійснюються за рахунок та в межах субвенції з місцевого бюджету, передбаченої на зазначені цілі у відповідному бюджетному році, пропорційно зобов`язанням, по мірі надходження коштів.

Веде облік пільг наданих Перевізником окремим категоріям громадян згідно звітних документів (п.п. 2.2.1 - 2.2.3 Договору).

Згідно розрахунків поданих позивачем відповідачу, сума компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян становить:

- за 2016 рік - 709955,57 грн.;

- за 2017 рік - 891354,12 грн.;

- за 2018 рік - 414722,14 грн.

Отже, за спірний період загальна сума, яка підлягала відшкодуванню, становить 2 016 031,83 грн.

Відповідач частково здійснив компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян:

- за 2016 рік - 172 183,08 грн.;

- за 2017 рік - 138 640,59 грн.;

- за 2018 рік - 128 184,13 грн.

Отже, за спірний період загальна сума, що була відшкодована відповідачу, становить 435 976,48 грн.

Загальна сума заборгованості відповідача перед позивачем із врахуванням поданого позивачем уточнення становить 1 577 024, 03 грн.

Вказана сума заборгованості також підтверджується:

- розрахунками компенсації пільгових перевезень окремих категорій громадян за лютий - грудень 2016р., січень - грудень 2017р. січень - грудень 2018р.;

- звітами про кількість зворотних рейсів виконаних на маршрутах звичайного режиму руху за лютий - грудень 2016р., січень - грудень 2017р. січень - грудень 2018р.;

- актами звіряння розрахунків за січень - грудень 2016р., січень - грудень 2017р., січень, квітень, травень - грудень 2018р., січень 2019р.

При вирішенні спору судом враховано, що у рішенні Європейського суду з прав людини у справі "Бурдов проти Росії" від 07.05.2002 р. зазначено, що органи влади не можуть посилатися на відсутність коштів як на причину невиконання, взятих на себе зобов`язань. При цьому, в рішенні Європейського суду з прав людини у справі "Терем ЛТД, Чечеткін та Оліус проти України" від 18.10.2005 р. зазначено, що відсутність бюджетних коштів, передбачених у видатках Державного бюджету України на відповідний рік, не виправдовує бездіяльність органу державної влади і не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов`язання, чим спростовуються відповідні доводи відповідачів.

Таким чином, відсутність бюджетного асигнування не є підставою для звільнення від виконання грошового зобов`язання, взятого на себе відповідно до чинного законодавства України та будь-який договір незалежно від його правової природи повинен виконуватись (постанови Верховного Суду України від 13.10.2009 р. у справі № 09/209, від 15.05.2012 року у справі № 3-28гс12, від 22.03.2017 р. у справі № 3-77гс17, постанова Верховного Суду від 05.06.2018 року у справі № 915/827/17).

Беручи до уваги наведені вище положення закону, враховуючи встановлені судом факти та зміст позовних вимог, суд вважає правомірними вимоги позивача про стягнення з Управління соціального захисту населення Шепетівської районної державної адміністрації на користь Приватного акціонерного товариства "Шепетівське автотранспортне підприємство 16807" 1 577 024,03 грн. заборгованості з компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян, тому позовні вимоги підлягають задоволенню. Доказів на підтвердження добровільного погашення вказаної заборгованості не подано.

Судові витрати відповідно до ст.129 ГПК України покладаються на відповідача пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 2, 20, 24, 73, 74, 129, 232, 237, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позов Приватного акціонерного товариства "Шепетівське автотранспортне підприємство 16807", м.Шепетівка до Управління соціального захисту населення Шепетівської районної державної адміністрації, м. Шепетівка про стягнення 1 577 024,03 грн. заборгованості з компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян задовольнити.

Стягнути з Управління соціального захисту населення Шепетівської районної державної адміністрації, (м. Шепетівка вул. Героїв Небесної Сотні, 47, код 03198540) на користь Приватного акціонерного товариства "Шепетівське автотранспортне підприємство 16807" (м. Шепетівка, Хмельницька область, вул. Лермонтова, 2, код 03198540) 1 577 024,03 грн. (один мільйон п"ятсо сімдесят сім тисяч двадцять чотири гривні 03 коп.) заборгованості з компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян та 23 655,31 грн. (двадцять три тисячі шістсот п"ятдесят п"ять гривень 31 коп.) відшкодування судового збору.

Видати наказ.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду (ч. ч. 1, 2 ст. 241 ГПК України).

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення (ч. 1 ст. 256 ГПК України).

Апеляційна скарга подається в порядку, передбаченому ст. 257 ГПК України, з урахуванням пп. 17.5 Розділу ХІ "Перехідні положення" ГПК України.

Повний текст рішення складено 01.08.2019р.

Суддя О.Д.Вибодовський

Віддрук 3 прим. (реком. з повід):

1- до справи

2 - позивачу - 30400, м. Шепетівка, вул. Лермонтова, 2;

3 - відповідачу - 30400, м. Шепетівка, вул. Героїв Небесної Сотні, 47.

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення01.08.2019
Оприлюднено05.08.2019
Номер документу83412774
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —924/391/19

Ухвала від 11.11.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 04.11.2024

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 19.01.2023

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 12.01.2023

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 14.09.2021

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 06.09.2021

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Рішення від 01.08.2019

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 18.06.2019

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 10.06.2019

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

Ухвала від 25.04.2019

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Вибодовський О.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні