Справа№464/3650/19
пр.№ 3/464/1711/19
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01.08.2019 року м.Львів
Суддя Сихівського районного суду м. Львова Бойко О.М., з участю секретаря судового засідання Комарницької Р.В., прокурора Германович Н.Б., розглянувши справу про адміністративне правопорушення, відносно:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 (ІПН - НОМЕР_1 ), працюючої головним державним інспектором з юридичних питань ГУ ДФС у Львівській області, зареєстрованої та проживаючої за адресою: АДРЕСА_1 , -
в с т а н о в и в
ОСОБА_1 , працюючи на посаді головного державного інспектора з юридичних питань ГУ ДФС у Львівській області, являючись відповідно до підпункту в п.1 ч.1 ст.3 Закону України Про запобігання корупції , суб`єктом відповідальності за адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, в порушення вимог ч.2 ст.52 Закону України Про запобігання корупції , несвоєчасно повідомила про суттєві зміни у майновому стані, чим вчинила адміністративне правопорушення пов`язане з корупцією, передбачене частиною 2 статті 172-6 КУпАП.
ОСОБА_1 при розгляді справи пояснила, що вона дійсно 26.04.2018 року набула право власності на квартиру, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , однак, набуття права власності відбулося в рахунок обміну іменних цільових облігацій, про які вона вказувала у своїх щорічних деклараціях, починаючи з 2016 року по 2017 рік, а після їх обміну на квартиру вказала у декларації наявне нерухоме майно, відтак, фактично змін в її майновому стані не відбулось, а тому вважала відсутнім обов`язок подавати повідомлення. У будь-якому випадку за наведених вище обставин вважає, що вчинене нею діяння є малозначним, а тому просить звільнити її від відповідальності.
Прокурор Германович Н.Б. в судовому засіданні зазначене в протоколі твердження про винуватість ОСОБА_1 підтримав, вказавши, що остання повинна була своєчасно повідомити про суттєві зміни в майновому стані, чого вчасно не зробила без поважних на те причин, у зв`язку з чим підлягає притягненню до адміністративної відповідальності.
Заслухавши пояснення ОСОБА_1 , думку прокурора, дослідивши матеріали справи, приходжу до наступного висновку.
Частиною 2 статті 172-6 КУпАП передбачено відповідальність за неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.
Як встановлено під час розгляду справи ОСОБА_1 , згідно з витягу наказу № 612-о від 25.10.2018 року прийнята в порядку переведення з 25 жовтня 2018 року на посаду старшого державного інспектора з юридичних питань Галицького управління ГУ ДФС у Львівській області. Таким чином, ОСОБА_1 , у відповідності до підпункту в п. l ч.1 ст.3 Закону України Про запобігання корупції , відноситься до суб`єктів відповідальності, на яких поширюється дія цього Закону.
Відповідно до ч. 2 ст. 52 Закону України Про запобігання корупції разі суттєвої зміни у майновому стані суб`єкта декларування, а саме отримання ним доходу, придбання майна на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року, зазначений суб`єкт у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна зобов`язаний письмово повідомити про це Національне агентство з питань запобігання корупції. Зазначена інформація вноситься до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
У підрахунку законодавчого порогу, що перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 01 січня відповідного року, сума становить 88 100 грн.
Відповідно до п. 6 розділу 2 Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого рішенням НАЗК від 10.06.2016 № 3, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.07.2016 за № 959/29089, суб`єкти декларування письмово повідомляють НАЗК про суттєві зміни у майновому стані відповідно до частини другої статті 52 Закону шляхом подання відповідного електронного повідомлення до Реєстру через електронний кабінет у десятиденний строк з моменту отримання доходу або придбання майна. Зазначене електронне повідомлення подається шляхом заповнення відповідної електронної форми на офіційному веб-сайті НАЗК.
Як встановлено при розгляді справи, вартість набутого ОСОБА_1 нерухомого майна - квартири, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 становить 435 607,5 грн., що перевищує поріг у 50 прожиткових мінімумів (в редакції Закону на момент вчинення правопорушення), встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року (88 100 грн.) .
Тобто, упродовж періоду з 00.00 год. 27.04.2018 року по 00.00 год. 07.05.2018 року у ОСОБА_1 виник обов`язок повідомити НАЗК про суттєві зміни у майновому стані.
Однак, згідно з даними Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування, встановлено, що ОСОБА_1 не повідомила НАЗК про суттєві зміни в майновому стані, зокрема, про набуття нерухомого майна - квартири, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 вартістю 435 607,5 грн.
Твердження ОСОБА_1 на декларування цільових облігацій та їх подальший обмін на зарезервоване житло не приймається до уваги з огляду на наступні обставини.
Як вбачається із наданих ОСОБА_1 документів, нею було зарезервовано вказану квартиру та придбано іменні цільові облігації, які у 2018 році стали підставою для набуття у власність вказаної квартири. Проте, із декларації ОСОБА_1 вбачається, що нею було задекларовано облігації на суму 308 540 грн., у той час як вартість квартири становить 435 607 грн. 50 коп., відтак, різниця у 127 067 грн. свідчить про зміну у майновому стані, які перевищують поріг у 50 прожиткових мінімумів (в редакції Закону на момент вчинення правопорушення), встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року (88 100 грн).
Відтак, зазначеними даними повністю підтверджується факт вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення передбаченого ч.1 ст.172-6 КУпАП.
Враховуючи характер вчиненого правопорушення, особу правопорушника, яка знаходиться у декретній відпустці по догляду за дитиною, ступінь її вини, вважаю, що на неї слід накласти адміністративне стягнення у виді штрафу, що згідно ст.23 КУпАП буде достатньою та необхідною мірою відповідальності, яка досягне мети у вихованні правопорушника в дусі додержання законів, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.
Відповідно до ст. 22 КУпАП при малозначності вчиненого адміністративного правопорушення орган (посадова особа) може звільнити порушника від адміністративної відповідальності і обмежитись усним зауваженням.
Проте, адміністративне правопорушення вчинене ОСОБА_1 , що передбачене ч.2 ст.172-6 КУпАП не може бути визнано малозначним, оскільки таке є корупційним правопорушенням, тяжкість якого обумовлена ступенем недовіри суспільства до посадових осіб державних органів. Ця обставина і зумовила прийняття законодавцем Закону, яким було посилено відповідальність за вчинення такого порушення. Тому твердження ОСОБА_1 про можливість застосування ст.22 КУпАП у даному випадку відсутні.
Крім цього, у відповідності до ст.40-1 КУпАП, ст.ст. 4, 9 Закону України Про судовий збір з правопорушника в дохід держави слід стягнути 384,20 грн. судового збору.
Керуючись ст.ст. 40-1, 221, 283, 284 КУпАП та на підставі ч.2 ст.172-6 КУпАП, суддя,-
п о с т а н о в и в :
ОСОБА_1 визнати винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення та застосувати до неї адміністративне стягнення - штраф в розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто в сумі 1 700 (одна тисяча сімсот) гривень.
Стягнути з ОСОБА_1 в дохід держави 384 (триста вісімдесят чотири) гривні 20 коп. судового збору.
Реквізити для оплати штрафу: Одержувач коштів: УК у Сихівському районі м.Львова/Сихівський/21081100, р/р: 31117106013008, банк: Казначейство України (ЕАП), код ЄДРПОУ: 38007636, МФО 899998 (в порядку виконавчого провадження: стягувач - УДКСУ у Сихівському районі м.Львова, адреса: 79049, Львівська обл., м.Львів, пр.Ч.Калини, 66, код ЄДРПОУ 38007636).
Реквізити для оплати судового збору: отримувач коштів ГУК у м.Києві /м.Київ/22030106, р/р: 31211256026001, банк: Казначейство України (ЕАП), код ЄДРПОУ: 37993783, дохід бюджету (ЗКПО): 22030106, МФО 899998 (в порядку виконавчого провадження: стягувач - Державна судова адміністрація України, адреса: 01601, м.Київ, вул.Липська, 18/5, код ЄДРПОУ 26255795).
Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення до Львівського апеляційного суду через Сихівський районний суд м.Львова. Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги та пред`являється до виконання протягом трьох місяців з наступного дня після набрання нею законної сили.
Суддя Бойко О.М.
Суд | Сихівський районний суд м.Львова |
Дата ухвалення рішення | 01.08.2019 |
Оприлюднено | 04.08.2019 |
Номер документу | 83414507 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Сихівський районний суд м.Львова
Бойко О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні