Постанова
від 31.07.2019 по справі 638/11630/19
ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 638/11630/19

Провадження № 3/638/2754/19

31 липня 2019 року

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31.07.2019 суддя Дзержинського районного суду м. Харкова Шестак О.І., розглянувши адміністративний матеріал, що надійшов із Головного управління ДФС у м. Києві, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , керівника ТОВ НВК Укртранском (код ЄДРПОУ 31241428), проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 ,

за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП ,

в с т а н о в и в:

30.07.2019 до Дзержинського районного суду м. Харкова із ГУ ДФС у м. Києві надійшов адміністративний матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП .

Як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення №207/26-15-12-08-22/08 від 12.04.2019, ОСОБА_1 допустив ведення податкового обліку з порушенням податкового законодавства, а саме: п/п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, зі змінами і доповненнями, що відображено в акті перевірки від 29.03.2019 №508/26-15-12-08-31241428 за період 2018 р.

Дії ОСОБА_1 ревізором-інспектором, який склав протокол про адміністративне правопорушення, кваліфіковані за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.

Відповідно до ст. 251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі або в режимі фотозйомки (відеозапису), які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху та паркування транспортних засобів, актом огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами. Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 256 КУпАП, в протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

В протоколі про адміністративне правопорушення №207/26-15-12-08-22/08 від 12.04.2019 суть правопорушення не розкрита, оскільки взагалі не зазначено які саме дії вчинив правопорушник, що свідчать про ведення податкового обліку з порушенням податкового законодавства; не зрозуміло в чому полягали порушення.

Посилання в протоколі на те, що відповідні відомості відображені в акті перевірки не відповідають вимогам чинного законодавства, оскільки як вбачається з аналізу наведених вище статей, підставою для притягнення особи до відповідальності за вчинене адміністративне правопорушення є виключно протокол про адміністративне правопорушення, і саме в ньому, згідно вимог ст. 256 КУпАП, має бути розкрита суть адміністративного правопорушення.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що даний адміністративний матеріал слід повернути до Головного управління ДФС у м. Києві для належного оформлення і приведення протоколу про адміністративне правопорушення у відповідність до вимог ст. 256 КУпАП .

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 251, 256 , 268 КУпАП ,

п о с т а н о в и в:

Матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП повернути для дооформлення до Головного управління ДФС у м. Києві.

Постанова остаточна та оскарженню не підлягає.

Суддя: Шестак О.І.

Дата ухвалення рішення31.07.2019
Оприлюднено04.08.2019

Судовий реєстр по справі —638/11630/19

Постанова від 31.07.2019

Адмінправопорушення

Дзержинський районний суд м.Харкова

Шестак О. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні