ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа №1.380.2019.001735
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 липня 2019 року м. Львів
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Клименко О.М., за участю секретаря судового засідання Колодій О.Р., та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:
позивача: представник - Мудрак Р.Б.
відповідача-1: представник - не з`явився
відповідача-2: представник - не з`явився
відповідача-3: представник - Рихвицький Р.А.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у загальному позовному провадженні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Реновація до Головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури і містобудування Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області Федіва Романа Миколайовича, Головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури і містобудування Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області Хар Марти Іванівни, Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання протиправним і скасування рішення, -
ВСТАНОВИВ:
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю Реновація (Позивач) звернулося до Львівського окружного адміністративного суду із позовом до Головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури і містобудування Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області Федіва Романа Миколайовича (Відповідач 1), Головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури і містобудування Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області Хар Марти Іванівни (Відповідач 2), Державної архітектурно-будівельної інспекції України (Відповідач 3), в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення Головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури і містобудування Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області Державної архітектурно-будівельної інспекції України Федіва Романа Миколайовича та Головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури і містобудування Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області Державної архітектурно-будівельної інспекції України Хар Марти Іванівни від 25.01.2019 року №2-мб/пз про зупинення дії містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на будівництво ТОВ Реновація житлово-офісного комплексу з вбудованими об`єктами обслуговування населення, підземною автостоянкою, трансформаторною підстанцією та даховою котельнею на АДРЕСА_1 зі знесенням існуючих будівель, які затвердженні рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 02.11.2018 року №1192.
Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що за результатами позапланової перевірки в порядку здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду відповідачами - 1,2 25.01.2019 року прийнято рішення №2-мб/пз про зупинення дії містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на будівництво ТОВ Реновація житлово-офісного комплексу з вбудованими об`єктами обслуговування населення, підземною автостоянкою, трансформаторною підстанцією та даховою котельнею на АДРЕСА_1 зі знесенням існуючих будівель, які затвердженні рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 02.11.2018 року №1192.
Підставою для зупинення містобудівних умов та обмежень є невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, а саме, видані містобудівні умови та обмеження та наміри забудови не відповідають функціональному призначенню та вимогам до забудови встановленої для зони В-5 та у п. 2.6 містобудівних умов та обмежень відсутні цифрові показники, що визначають мінімально допустимі відстані від об`єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж.
Позивач не погоджується з таким рішенням, вказує, що оскаржуване рішення прийнято за результатами позапланової перевірки в порядку здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду, об`єкт нагляду - Управління архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради. В той же час, спірне рішення безпосередньо стосується прав позивача, оскільки унеможливлює реалізацію ТОВ Реновація своїх прав замовника будівництва на території за адресою АДРЕСА_1 .
Позивач зазначив, що відповідачі ігнорують та не беруть до уваги той факт, що 02.01.2019 р. набрала чинності Ухвала Львівської міської ради № 4537 від 27.12.2018 р. Про затвердження рішення виконавчого комітету від 10.04.2018 №394 Про затвердження детального плану території у районі вул. Зеленої, вул. М. Пимоненка, вул. Д. Січинського , п. 2 якої, затверджено містобудівну документацію Детальний план території у районі вул. Зеленої, вул. М. Пимоненка, вул . Д . Січинського , як частину змін плану зонування території Сихівського району м. Львова, затвердженого Ухвалою Львівської міської ради від 18.09.2014 р. №3840.
Позивач зазначає, що повноважний орган місцевого самоврядування зазначений, зокрема у п. 4.11 Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 р. № 290, затвердив зміни до плану зонування Сихівського району м. Львова, змінивши функціональне визначення території в межах вул. Зеленої, вул. М. Пимоненка, вул. Д. Січинського з зони В-5 на зони Ж-3, ТР-2.
Таким чином, позивач вважає, що оскільки функціональне призначення території в межах вул. Зеленої, вул. М. Пимоненка, вул. Д. Січинського змінено з зони В-5 на зони Ж-3, ТР-2 твердження відповідачів про те, що видані містобудівні умови та обмеження та наміри забудови не відповідають функціональному призначенню та вимогам до забудови, не відповідають дійсності.
Щодо відсутності цифрових показників у п. 2.6 містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва, позивач зазначив, що ці відстані визначаються згідно і задатком 8.1 ДБН 360-92 Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень , який містить конкретні цифри. Тому, відсутність конкретних цифрових показників в п. 2.6 має виключно формальний характер, адже не перешкоджає з`ясуванню змісту умов та обмежень, не вносить жодних неточностей чи двозначностей, не породжує жодної альтернативи, тобто не свідчить про недотримання, зокрема, вимог ст. 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , а тому не може бути підставою для зупинення дії цих містобудівних умов та обмежень.
07.06.2019 року позивачем подано відповідь на відзив, в якому зазначено, що аргумент відповідачів про те, що ухвала Львівської міської ради №4537 від 27.12.2018 р. порушує існуючий порядок внесення змін до містобудівної документації, а тому її не можна брати до уваги, не був покладений в основу оскаржуваного рішення, тобто не був підставою для прийняття цього рішення, відтак, на думку позивача, посилатись на цей аргумент у відповідачів підстав немає, як і немає підстав взагалі його оцінювати, а зонування генеральним планом м. Львова не передбачено.
Також позивач просить врахувати, що ухвала Львівської міської ради №4537 від 27.12.2018 р. була предметом розгляду у справі №1.380.2019.000578, судовим рішенням від 19.03.2019 р. у задоволенні позову було відмовлено з мотивів, зокрема, відсутності ознак протиправності оскаржуваного рішення.
Окрім цього, позивач зазначив, що 06.05.2019 р. Державна архітектурно-будівельна інспекція України видала Дозвіл на виконання будівельних робіт на об`єкті Будівництво житлово-офісного комплексу з вбудованими об`єктами обслуговування населення, підземною автостоянкою, трансформаторною підстанцією та даховою котельнею на АДРЕСА_1 зі знесенням існуючих будівель у м. Львові .
Саме тому позивач просить визнати протиправним та скасувати рішення про зупинення дії містобудівних умов та обмежень. Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав повністю, просив позов задоволити.
Відповідач 3 подав до суду відзив на позовну заяву, в якому просить суд відмовити в задоволенні позову. Відзив обґрунтований тим, що 25.01.2019 р. Головними інспекторами будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури і містобудування Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області Хар М.І. та Федів Р.М ., у присутності начальника управління архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради головного архітектора м. Львова Чаплінського Ю. М. відповідно до наказу від 21.12.2018 року №1632, на підставі довідки про результати документальної перевірки від 17.12.2018 року та направлення на проведення позапланової перевірки від 03.01.2019 року №2-мб/пз проведено перевірку Управління архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради.
За результатами перевірки встановлено, що Управлінням архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради видано містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва на будівництво житлово-офісного комплексу з вбудованими об`єктами обслуговування населення, підземною автостоянкою, трансформаторною підстанцією та даховою котельнею на АДРЕСА_1 зі знесенням існуючих будівель, які затверджені рішенням виконавчого комітету Львівської міське: ради від 02.11.2018 №1192.
Запланований об`єкт будівництва розташований на території Сихівського району м. Львова. Генеральним планом м. Львова територія що забудовується, віднесена до автотранспортних підприємств. Відповідно до Зонінгу запланований об`єкт знаходиться в зоні В-5 - зона промислових підприємств і технологічних об`єктів та установок V-го класу за санітарною класифікацією (нормативна СЗЗ - 50 м). Зона В-5 передбачена для підприємств, виробництв та споруд V-го класу шкідливості, які є джерелом шуму, тяжких запахів, пилу, вібрації та інших явищ, які можуть вплинути на навколишнє середовище. Можуть бути дозволені деякі некомерційні послуги, які сприяють розвитку виробничої діяльності. Будівництво житлових об`єктів у даній зоні не допускається.
В п.1.3. Містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на будівництво житлово-офісного комплексу з вбудованими об`єктами обслуговування населення, підземною автостоянкою, трансформаторною підстанцією та даховою котельнею на АДРЕСА_1 зі знесенням існуючих будівель, які затверджені рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 02.11.2018 року № 1192, вказано про наявний Детальний план території, який затверджений рішенням виконавчого комітету від 10.04.2018 року № 394 Про затвердження детального плану території у районі вул. Зеленої, вул. М. Пимоненка, вул. Д. Січинського .
Зазначає, що детальним планом земельна ділянка віднесена до зони Ж-3 зона багатоповерхової житлової забудови (земельна ділянка - кадастровий номер НОМЕР_1 ), зона ТР-2 - зона транспортної інфраструктури (вулична мережа) (земельні ділянки - кадастрові номери НОМЕР_3 та НОМЕР_4 ), що суперечить Зонінгу Сихівського району м. Львова, згідно якого зазначена територія віднесена до зони В-5 - промислових підприємств і технологічних об`єктів та установок.
Відповідач покликається на ст.18 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , якою передбачено, що внесення змін до плану зонування території допускається за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту.
Отже, вказує, що генеральним планом м. Львова територія, що забудовується, віднесена до території автотранспортних підприємств, а не до житлової забудови, а внесення змін до Зонінгу та визначення Житлової зони є неможливим для даної території, без внесення змін до Генерального плану м. Львова.
Видані містобудівні умови та обмеження №1192 та наміри забудови не відповідають функціональному призначенню та вимогам до забудови встановленої у Зонінгу для зони В-5, отже не відповідають положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 25, ч. 4 ст. 26 та п. 3 ч. 4 ст.29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .
Також відповідач 3 у відзиві вказує, що жодні зміни не відображені ні у текстовій, ні у графічній частині даного плану зонування.
Також при видачі Управлінням архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради зазначених вище містобудівних умов та обмежень, виявлено порушення вимог містобудівного законодавства, а саме у п. 2.6 відсутні цифрові показники, що визначають мінімально допустимі відстані від об`єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж, що є порушенням вимог пп. 7, п. 5 ст. 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та не відповідає вимогам п. 8 ст. 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .
Окрім цього відповідач - 3 зазначив, що правомірність скасування містобудівних умов та обмежень при аналогічних порушеннях підтверджена правовою позицією викладеною у постанові Верховного Суду від 13.12.2018 р.
Вважає твердження позивача, що прийнята Львівською міською радою Ухвала від 27.12.2018 року №4537 Про затвердження рішення виконавчого комітету від 10.04.2018 № 394 Про затвердження детального плану території у районі вул. Зеленої, вул. М. Пимоненка, вул. Д. Січинського є підставою вважати її змінами до плану зонування (Зонінг) Сихівського району м. Львова, необґрунтованими, оскільки порядок внесення змін в містобудівну документацію не дотримано.
Представник відповідача - 3 в судовому засіданні проти позову заперечив, зазначив, що просив в задоволенні позовних вимог відмовити повністю.
Згідно п. 3 ч. 3 ст. 246 КАС України, суд зазначає, що ухвалою судді від 15 квітня 2019 року відкрито провадження в адміністративній справі за правилами загального позовного провадження і призначено підготовче судове засідання.
Ухвалою від 16 квітня 2019 року вжито заходи забезпечення адміністративного позову у спосіб зупинення дії спірного рішення від 25.01.2019 року №2-мб/пз про зупинення дії містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на будівництво ТОВ Реновація житлово-офісного комплексу з вбудованими об`єктами обслуговування населення, підземною автостоянкою, трансформаторною підстанцією та даховою котельнею на АДРЕСА_1 зі знесенням існуючих будівель, які затвердженні рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 02.11.2018 року №1192 до набрання законної сили рішенням суду у справі №1.380.2019.001735.
В судовому засіданні 11.06.2019 року ухвалою суду, яка занесена в протокол судового засідання, з метою належної підготовки справи по суті на підставі ч. 4 ст. 173 КАС України було продовжено підготовче провадження до 20.06.2019 року.
В судовому засіданні 20.06.2019 року ухвалою суду, яка занесена в протокол судового засідання було закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті.
Суд заслухав пояснення представників позивача та відповідача, дослідив долучені до матеріалів справи письмові докази, оцінив їх в сукупності і встановив наступні фактичні обставини справи та відповідні їм правовідносини.
Позивач на умовах трьох договорів оренди від 05.10.2018 р. є орендарем трьох земельних ділянок з кадастровими номерами НОМЕР_1 , НОМЕР_4 та НОМЕР_3 за адресою АДРЕСА_1 . Згідно п. 1 договорів оренди від 05.10.2018 р. призначення усіх трьох земельних ділянок - будівництво та обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об`єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури.
Управлінням архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради позивачу видано містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва на будівництво житлово-офісного комплексу з вбудованими об`єктами обслуговування населення, підземною автостоянкою, трансформаторною підстанцією та даховою котельнею на АДРЕСА_1 зі знесенням існуючих будівель, які затверджені рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 02.11.2018 року №1192 (далі - містобудівні умови та обмеження №1192).
25.01.2019 р. головними інспекторами будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури і містобудування Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області Хар М.І. та Федів Р.М. у присутності начальника управління архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради головного архітектора м. Львова Чаплінського Ю. М. відповідно до наказу від 21.12.2018 року №1632, на підставі довідки про результати документальної перевірки від 17.12.2018 року та направлення на проведення позапланової перевірки від 03.01.2019 року №2-мб/пз проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил Управління архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради.
25.01.2019 року складено акт №2-мб/пз Перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, зі змісту якого слідує, що Управлінням архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради видано містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва на будівництво житлово-офісного комплексу з вбудованими об`єктами обслуговування населення, підземною автостоянкою, трансформаторною підстанцією та даховою котельнею на АДРЕСА_1 зі знесенням існуючих будівель, які затверджені рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 02.11.2018 №1192 (далі - містобудівні умови та обмеження №1192).
Запланований об`єкт будівництва розташований на території Сихівського району м. Львова.
Чинною містобудівною документацією відносно території Сихівського району у Львова є генеральний план м. Львова, який затверджений ухвалою Львівської міської ради від 30.09.2010 №3924 та план зонування (Зонінг) Сихівського району м. Львова, затверджений ухвалою міської ради від 18.09.2014 № 3840 та Детальний план території, який затверджений рішенням виконавчого комітету від 10.04.2018 № 394 Про затвердження детального плану території у районі вул. Зеленої, вул. М. Пимоненка, вул. Д. Січинського .
Генеральним планом м. Львова територія, що забудовується, віднесена до автотранспортних підприємств. Відповідно до Зонінгу запланований об`єкт знаходиться в зоні В-5 - зона промислових підприємств і технологічних об`єктів та установок V-го класу за санітарною класифікацією (нормативна С33 - 50 м). Зона В-5 передбачена для підприємств, виробництв та споруд V-го класу шкідливості, які є джерелом шуму, тяжких запахів, пилу, вібрації та інших явищ, які можуть вплинути на навколишнє середовище. Можуть бути дозволені деякі некомерційні послуги, які сприяють розвитку виробничої діяльності. Будівництво житлових об`єктів у даній зоні не допускається.
В п.1.3 Містобудівних умов та обмежень №1192 вказано про наявний Детальний план території, який затверджений рішенням виконавчого комітету від 10.04.2018 № 394 Про затвердження детального плану території у районі вул. Зеленої, вул. М. Пимоненка, вул. Д. Січинського (далі - Детальний план).
Відповідно до п.п. 4 п. 4 ст. 19 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності Детальний план території визначає: містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території.
Детальним планом земельна ділянка віднесена до зони Ж-3 зона багатоповерхової житлової забудови (земельна ділянка - кадастровий номер НОМЕР_1), зона ТР-2 - зона транспортної інфраструктури (вулична мережа) (земельні ділянки - кадастрові номери НОМЕР_3 та НОМЕР_4) що суперечить Зонінгу, згідно якого зазначена територія віднесена до зони В-5 - промислових підприємств і технологічних об`єктів та установок.
Відповідно до п. 5 ст. 18 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності внесення змін до плану зонування території допускається за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту.
Генеральним планом м. Львова територія що забудовується, віднесена до автотранспортних підприємств, а не до житлової забудови.
Отже внесення змін до Зонінгу та визначення Житлової зони є неможливим для даної території, без внесення змін до Генерального плану м. Львова.
Видані містобудівні умови та обмеження №1192 та наміри забудови не відповідають функціональному призначенню та вимогам до забудови встановленої у Зонінгу для зони В-5, отже не відповідають положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 25, ч. 4 ст. 26 та п. 3 ч. 4 ст.29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .
Також при видачі Управлінням архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради зазначених вище містобудівних умов та обмежень, виявлено порушення вимог містобудівного законодавства, а саме у п. 2.6 відсутні цифрові показники, що визначають мінімально допустимі відстані від об`єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж, що є порушенням вимоги пп. 7, п. 5 ст. 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та не відповідає вимогам п. 8 ст. 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .
Відповідачами - 1, 2 25.01.2019 року прийнято рішення №2-мб/пз про зупинення дії містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на будівництво ТОВ Реновація житлово-офісного комплексу з вбудованими об`єктами обслуговування населення, підземною автостоянкою, трансформаторною підстанцією та даховою котельнею на АДРЕСА_1 зі знесенням існуючих будівель, які затвердженні рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 02.11.2018 року №1192, оскільки:
1) видані містобудівні умови та обмеження та наміри забудови не відповідають функціональному призначенню та вимогам до забудови встановленої для зони В-5;
2) у п. 2.6 містобудівних умов та обмежень відсутні цифрові показники, що визначають мінімально допустимі відстані від об`єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж.
Зміст спірних правовідносин полягає в тому, що позивач не погоджується із вказаним рішенням, тому звернувся до суду з позовом за захистом своїх прав та інтересів, оскільки зупинення дії містобудівних умов та обмежень унеможливлює реалізацію ТОВ Реновація своїх прав замовника будівництва на території за адресою АДРЕСА_1 .
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
Закон України Про регулювання містобудівної діяльності від 17.02.2011 №3038-VI встановлює правові та організаційні основи містобудівної діяльності і спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Згідно із частиною першою, другою статті 41-1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , державний архітектурно-будівельний нагляд - це сукупність заходів, спрямованих на дотримання уповноваженими органами містобудування та архітектури, структурними підрозділами Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій та виконавчими органами сільських, селищних, міських рад з питань державного архітектурно-будівельного контролю, іншими органами, що здійснюють контроль у сфері містобудівної діяльності (далі - об`єкти нагляду), вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час провадження ними містобудівної діяльності.
Державний архітектурно-будівельний нагляд здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, через головних інспекторів будівельного нагляду у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Державний архітектурно-будівельний нагляд здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно- будівельного контролю та нагляду, через головних інспекторів будівельного нагляду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі у порядку, встановленому Кабінетом Міністри України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2015 № 698 затверджено Порядок здійснення державного архітектурно-будівельного нагляду (далі - Порядок № 698), пунктом 2 якого передбачено, що нагляд здійснюється Держархбудінспекцією через головних інспекторів будівельного нагляду шляхом проведення планових, позапланових, документальних і камеральних перевірок. Перевірки проводяться головним інспектором будівельного нагляду або кількома головними інспекторами будівельного нагляду.
Відповідно до п. 6 ч. 4 ст. 41-1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , у разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, вчинених об`єктами нагляду, головні інспектори будівельного нагляду мають право скасовувати чи зупиняти дію рішень, прийнятих об`єктами нагляду відповідно до визначених цим Законом повноважень, які порушують вимоги містобудівного законодавства, з одночасним складанням протоколу відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення та подальшим оприлюдненням такої інформації на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.
Підпунктом 6 пункту 5 Порядку № 698 передбачено, що у разі виявлення порушень вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, вчинених об`єктами нагляду, головні інспектори будівельного нагляду мають право: скасовувати чи зупиняти дію прийнятих об`єктами нагляду відповідно до визначених Законом України Про регулювання містобудівної діяльності повноважень рішень, які порушують вимоги законодавства у сфері містобудівної діяльності, з подальшим оприлюдненням такої інформації на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції.
Пунктом 32 Порядку № 698 передбачено, що якщо рішення об`єкта нагляду порушує вимоги законодавства у сфері містобудівної діяльності, таке рішення скасовується або його дія зупиняється в разі можливості усунення виявлених порушень.
Щодо доводів відповідачів, що видані містобудівні умови та обмеження та наміри забудови не відповідають функціональному призначенню та вимогам до забудови встановленої для зони В-5, суд враховує наступне.
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження генеральних планів населених пунктів, планів зонування територій і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.
Містобудівна документація на місцевому рівні розробляється з урахуванням даних державного земельного кадастру на актуалізованій картографічній основі в цифровій формі як просторово орієнтована інформація в державній системі координат на паперових і електронних носіях.
Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки (далі - містобудівні умови та обмеження) - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об`єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.
Відповідно до частини першої ст. 25 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , режим забудови територій, визначених для містобудівних потреб, встановлюється у генеральних планах населених пунктів, планах зонування та детальних планах територій.
Відповідно до частини 1 статті 26 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності забудова територій здійснюється шляхом розміщення об`єктів будівництва.
Частиною 2 вказаної статті передбачено, що суб`єкти містобудування зобов`язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об`єктів.
Частиною 4 статті 26 цього Закону визначено, що право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації.
Частиною п`ятою вказаної статті передбачено, що проектування та будівництво об`єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: - отримання замовником або проектувальником вихідних даних; - розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; - затвердження проектної документації; - виконання підготовчих та будівельних робіт; - прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів; - реєстрація права власності на об`єкт містобудування.
Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки (далі - містобудівні умови та обмеження) - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об`єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією.
Частиною 1 статті 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності передбачено, що основними складовими вихідних даних є: 1) містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки; 2) технічні умови; 3) завдання на проектування.
Частиною 4 статті 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності передбачено, що підставами для відмови у наданні містобудівних умов та обмежень є:
1) неподання визначених частиною третьою цієї статті документів, необхідних для прийняття рішення про надання містобудівних умов та обмежень;
2) виявлення недостовірних відомостей у документах, що посвідчують право власності чи користування земельною ділянкою, або у документах, що посвідчують право власності на об`єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці;
3) невідповідність намірів забудови вимогам містобудівної документації на місцевому рівні.
Відмова у наданні містобудівних умов та обмежень здійснюється шляхом направлення листа з обґрунтуванням підстав такої відмови відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури у строк, що не перевищує встановлений строк їх надання.
У відповідності до частини 8 статті 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності містобудівні умови та обмеження є чинними до завершення будівництва об`єкта незалежно від зміни замовника.
Внесення змін до містобудівних умов та обмежень може здійснювати орган, що їх надав, за заявою замовника, на виконання приписів головних інспекторів будівельного нагляду центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, або за рішенням суду.
Аналіз наведених правових норм вказує, що містобудівні умови та обмеження видаються на підставі містобудівної документації (в даному випадку місцевого рівня) при зверненні зацікавленої особи до уповноваженого органу з поданням визначеної документації. При цьому, підставою відмови в наданні містобудівних умов та обмежень є, зокрема, невідповідність намірів забудови земельної ділянки положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні, тобто така невідповідність встановлюється саме на стадії надання містобудівних умов та обмежень. При цьому, невідповідність намірів забудови означає, що запланований для будівництва об`єкт не відповідає вимогам містобудівної документації на місцевому рівні, тобто затвердженим текстовим та графічним матеріалам з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій конкретного населеного пункту.
Як зазначено вище, Управлінням архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради позивачу було видано містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва на будівництво житлово-офісного комплексу з вбудованими об`єктами обслуговування населення, підземною автостоянкою, трансформаторною підстанцією та даховою котельнею на АДРЕСА_1 зі знесенням існуючих будівель, які затверджені рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 02.11.2018 року №1192.
Як вказано у п.1.3 Містобудівних умов та обмежень функціональне призначення земельних ділянок - зона Ж-3 зона багатоповерхової житлової забудови (земельна ділянка - кадастровий номер НОМЕР_1), зона ТР-2 - зона транспортної інфраструктури (вулична мережа) (земельні ділянки - кадастрові номери НОМЕР_3 та НОМЕР_4 ) відповідно до рішення виконавчого комітету від 10.04.2018 року №394 Про затвердження детального плану території у районі вул . Зеленої, вул. М. Пимоненка , вул. Д. Січинського .
Як слідує зі змісту спірного рішення №2-мб/пз від 25.01.2019 року у такому зазначено, що видані містобудівні умови та обмеження № 1192 та наміри забудови не відповідають функціональному призначенню та вимогам до забудови встановленої у Зонінгу для зони В - 5, а отже не відповідають положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні.
Як передбачено статтею 19 Закону України Про регулювання містобудівні діяльності детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генеральної плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.
Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції, та підлягає стратегічній екологічній оцінці.
Згідно частини 1 статті 12 цього ж Закону до компетенції сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування на відповідній території належить затвердження відповідно до законодавства місцевих програм, генеральних планів відповідних населених пунктів, планів зонування території, а за відсутності затверджених в установленому законом порядку планів зонування території детальних планів територій.
Частиною 6 статті 12 Закону України Про основи містобудування визначено, що до компетенції виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері містобудування належать: затвердження детальних планів територій за наявності затверджених в установленому порядку планів зонування територій; визначення територій для містобудівних потреб; внесення пропозицій щодо встановлення і зміни меж населених пунктів відповідно до закону.
Пунктом 4.11 Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 р. №290, визначено, що генеральні плани населених пунктів, плани зонування території та зміни до них затверджуються відповідними сільськими, селищними, міськими радами.
Судом встановлено, що Ухвалою Львівської міської ради №3924 від 30.09.2010 року затверджено Генеральний план м. Львова, а Ухвалою Львівської міської ради №3840 від 18.09.2014 року - план зонування, в тому числі і Сихівського району м. Львова (з подальшими змінами).
Згідно зазначених вище рішень органу місцевого самоврядування територія в районі вул. Зеленої, вул. М. Пимоненка, вул. Д. Січинського віднесена до зони В-5 - зони промислових підприємств і технологічних об`єктів та установок V-го класу за санітарною класифікацією (нормативна СЗЗ -50 м).
Рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 10.04.2018 року №394 Про затвердження детального плану території у районі вул. Зеленої, вул. М. Пимоненка, вул. Д. Січинського затверджено детальний план території, яким земельні ділянки зазначеної вище території віднесені до зони Ж-3 - зони багатоповерхової житлової забудови, зони ТР-2 - зони транспортної інфраструктури (вулична мережа).
В той же час, 02.01.2019 року набрала чинності Ухвала Львівської міської ради №4537 від 27.12.2018 року Про ствердження рішення виконавчого комітету від 10.04.2018 №394 Про ствердження детального плану території у районі вул. Зеленої, вул. М. Пимоненка, вул. Д. Січинського п. 2 якої, зокрема, затверджено містобудівну документацію Детальний план території у районі вул. Зеленої, вул. М. Пимоненка, вул. Д. Січинського , як частину змін плану зонування території Сихівського району м. Львова, затвердженого Ухвалою Львівської міської ради від 08.09.2014 р. №3840.
Ухвала Львівської міської ради №4537 від 27.12.2018 р. була предметом розгляду у справі №1.380.2019.000578 за позовом Громадської організації Антикорупційний Моніторинг Львівщини до Львівської міської ради, за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Управління архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради.
Судовим рішенням від 19.03.2019 р. у задоволенні позову було відмовлено з мотивів, зокрема, відсутності ознак протиправності оскаржуваного рішення. Дане рішення залишено без змін Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 04 червня 2019 року.
Суд враховує, що у рішенні від 19.03.2019 року встановлено наступні обставини: Так, як результат проведення громадських слухань та затвердження детального плану території у районі вул. Зеленої, вул. М.Пимоненка, вул. Д.Січинського у м. Львові Львівською міською радою прийнято 27.12.2018 ухвалу № 4537 Про затвердження рішення виконавчого комітету від 10.04.2018 № 394 Про затвердження детального плану території у районі вул. Зеленої, вул. М.Пимоненка, вул. Д.Січинського як частину змін плану зонування території Сихівського району м. Львова, затвердженого ухвалою Львівської міської ради №3840 від 18.09.2014.
Суд зауважує, що оцінка правомірності рішення виконавчого комітету від 10.04.2018 № 394 Про затвердження детального плану території у районі вул. Зеленої, вул. М. Пимоненка, вул. Д. Січинського надана у рішенні Львівського окружного адміністративного суду від 10 січня 2019 року, яким у задоволенні позову ОСОБА_2 до Виконавчого комітету Львівської міської ради, за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору, на стороні відповідача, - Львівської міської ради, Управління архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради, Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у м. Львові, товариства з обмеженою відповідальністю Реновація , про визнання протиправними та скасування рішень - відмовлено повністю. Вказане рішення набрало законної сили.
За таких обставин, суд вважає хибними доводи позивача щодо наявності наведених ним ознак протиправності оскаржуваного рішення.
Відповідно до ч. 4 ст. 78 КАС України, обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Отже, порядок внесення змін в містобудівну документацію, в тому числі до плану зонування території, був предметом дослідження у справі №1.380.2019.000578, а тому суд відхиляє доводи відповідачів, що ухвала Львівської міської ради №4537 від 27.12.2018 р. не може вважатися змінами до плану зонування (Зонінг) Сихівського району м. Львова.
При цьому, суд звертає увагу, що предметом розгляду у дані справі є наявність підстав для прийняття спірного рішення щодо зупинення дії містобудівних умов та обмежень №1192 та чи відповідають такі положенням відповідної містобудівної документації на місцевому рівні, а не порядок внесення змін до Зонінгу та до Генерального плану м. Львова, на чому акцентує увагу відповідач у своєму відзиві.
Тому, висновки відповідачів, що видані містобудівні умови та обмеження №1192 та наміри забудови не відповідають функціональному призначенню та вимогам до забудови встановленої у Зонінгу для зони В-5, суд вважає необґрунтованими і такими, що не відповідають фактичним обставинам справи, оскільки на момент проведення перевірки та прийняття спірного рішення орган місцевого самоврядування затвердив зміни до плану зонування Сихівського району м. Львова змінивши функціональне визначення території в межах вул. Зеленої, вул. М. Пимоненка, вул. Д. Січинського з зони В-5 на зони Ж-3, ТР-2.
Також суд не враховує доводи відповідача, що жодні зміни не відображені ні у текстовій, ні у графічній частині плану зонування, оскільки такі доводи не слугували підставою для прийняття рішення №2-мб/пз від 25.01.2019 року про зупинення дії містобудівних умов та обмежень №1192 і не вказані в акті перевірки №2-мб/пз від 25.01.2019 року.
Щодо відсутності у п. 2.6 містобудівних умов та обмежень цифрових показників, що визначають мінімально допустимі відстані від об`єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж, суд зазначає.
Відповідно до п. 7 ч. 5 ст. 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності містобудівні умови та обмеження містять: мінімально допустимі відстані від об`єкта, що проектується, до червоних ліній, ліній регулювання забудови, існуючих будинків та споруд.
Пунктом 9 ч. 5 ст. 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності передбачено, що містобудівні умови та обмеження також містять охоронні зони об`єктів транспорту, зв`язку, інженерних комунікацій, відстані від об`єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж.
У п. 2.6 Містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва, що затверджені рішенням виконкому №1192 від 02.11.2018 р., зазначено, що цифрові показники відстаней від об`єкта, що проектується, до обмежень інженерних мереж визначаються згідно із додатком 8.1 ДБН 360-92** Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень (зі змінами), що на думку суду не суперечить вищевказаним приписам ст. 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , які вказують на необхідність зазначати в містобудівних умовах та обмеженнях відстані від об`єктів, які проектуються, до існуючих інженерних мереж.
Згідно з ч. 1 ст. 11 Закону України Про будівельні норми від 05.11.2009 №1704-VI застосування будівельних норм або їх окремих положень є обов`язковим для всіх суб`єктів господарювання незалежно від форми власності, які провадять будівельну, містобудівну, архітектурну діяльність та забезпечують виготовлення продукції будівельного призначення. Міжнародні, регіональні та національні (державні) будівельні норми, правила, стандарти інших держав застосовуються в Україні відповідно до міжнародних договорів України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.
Тобто, дотримання ДБН є обов`язковим, незалежно від того, чи зазначені відповідні вимоги/показники в містобудівних умовах взагалі, або зазначено загальне посилання на такі ДБН чи їх окремі положення. Водночас, не зазначення у містобудівних умовах та обмеженнях конкретних даних не може свідчити про порушення чинного законодавства України та наявності підстав для їх зупинення.
Відповідно, відсутність конкретних цифрових показників в п. 2.6 має виключно формальний характер, адже не перешкоджає з`ясуванню змісту умов та обмежень, не вносить жодних неточностей чи двозначностей, не породжує жодної альтернативи, тобто не свідчить про недотримання, зокрема, вимог ст. 29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .
Отже, відображені в акті перевірки та оскаржуваному рішенні порушення не знайшли свого підтвердження під час розгляду справи, а окремі розбіжності та неточності містобудівних умов та обмежень не можуть бути підставою для їх зупинення.
Виходячи з наведеного, суд погоджується з твердженням позивача, що містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкту будівництва об`єкта будівництва на будівництво ТОВ Реновація житлово-офісного комплексу з вбудованими об`єктами обслуговування населення, підземною автостоянкою, трансформаторною підстанцією та даховою котельнею на АДРЕСА_1 зі знесенням існуючих будівель, які затвердженні рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 02.11.2018 року №1192 відповідають існуючій містобудівній документації на місцевому рівні.
Крім цього, суд звертає увагу, що позивач мав право на участь у процесі прийняття відповідачем оскаржуваного рішення, а також бути проінформованим про здійснення перевірки відповідачами з метою надання можливості надати свої пояснення по суті питань, які безпосередньо стосуються прав позивача, що у свою чергу призвело до порушення балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи щодо здійснення будівництва об`єктів і цілями, на досягнення яких спрямоване оскаржене рішення відповідачів.
Також суд враховує, що на підставі виданих містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки №1192 позивачем 06.05.2019 р. отримано дозвіл на виконання будівельних робіт на об`єкті Будівництво житлово-офісного комплексу з вбудованими об`єктами обслуговування населення, підземною автостоянкою, трансформаторною підстанцією та даховою котельнею на АДРЕСА_1 зі знесенням існуючих будівель у м. Львові .
Покликання відповідача - 3 на позицію Верховного Суду у постанові від 13.12.2018 року суд вважає недоречними, оскільки обставини у справі №813/2797/17 відмінні від обставин у даній справі, оскільки йдеться про відстані від об`єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж, а не зазначення мінімально допустимих відстаней до існуючих червоних ліній та будівель і споруд. Крім цього, суд звертає увагу відповідача 3, що Порядок надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, їх склад та зміст, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 07.07.2011 №109, порушення норм якого було предметом розгляду у справі №813/2797/17, втратив чинність 06.11.2017 року.
Відповідно до частин першої другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи наведене, суд вважає, що під час розгляду справи, відповідачами не спростовано доводів позивача та не надано належних доказів щодо наявності підстав для зупинення дії містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на будівництво ТОВ Реновація житлово-офісного комплексу з вбудованими об`єктами обслуговування населення, підземною автостоянкою, трансформаторною підстанцією та даховою котельнею на АДРЕСА_1 зі знесенням існуючих будівель, а тому рішення від 25.01.2019 року №2-мб/пз прийнято без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення та суперечить встановленим у справі обставинам.
В той же час, позивач довів обґрунтованість позовних вимог належними та допустимими доказами.
Відповідно до вимог ч.2 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
З урахуванням встановлених обставин та наведених правових положень, суд приходить до висновку, що відповідачем не дотримано наведені приписи ч. 2 ст. 2 КАС України, а тому спірне рішення від 25.01.2019 року №2-мб/пз про зупинення дії містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на будівництво ТОВ Реновація житлово-офісного комплексу з вбудованими об`єктами обслуговування населення, підземною автостоянкою, трансформаторною підстанцією та даховою котельнею на АДРЕСА_1 зі знесенням існуючих будівель, які затвердженні рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 02.11.2018 року №1192 є протиправним та підлягає скасуванню, а позов підлягає задоволенню повністю.
Відповідно до вимог ч. 1, п. 2 ч. 2 ст. 245 КАС України при вирішенні справи по суті суд може задовольнити адміністративний позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково. У разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти рішення про визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.
Відповідно до ч.1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Відповідно до платіжного доручення № 37 від 05 лютого 2019 року, позивачем сплачено 1921,00 грн. судового збору. Отже, стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної архітектурно-будівельної інспекції України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Реновація слід 1921,00 грн. сплаченого судового збору.
Керуючись ст.ст. 19-21, 72-77, 242-246, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов - Товариства з обмеженою відповідальністю Реновація (79012, м. Львів, вул. Сахарова, 42) до Головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури і містобудування Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області Федіва Романа Миколайовича (79044, м. Львів вул. Генерала Чупринки, 71), Головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури і містобудування Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області Хар Марти Іванівни (79044, м. Львів вул. Генерала Чупринки, 71), Державної архітектурно-будівельної інспекції України (01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26) про визнання протиправним і скасування рішення - задоволити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури і містобудування Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області Державної архітектурно-будівельної інспекції України Федіва Романа Миколайовича та Головного інспектора будівельного нагляду відділу нагляду за діяльністю уповноважених органів з питань архітектури і містобудування Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Львівській області Державної архітектурно-будівельної інспекції України Хар Марти Іванівни від 25.01.2019 року №2-мб/пз про зупинення дії містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва на будівництво ТОВ Реновація житлово-офісного комплексу з вбудованими об`єктами обслуговування населення, підземною автостоянкою, трансформаторною підстанцією та даховою котельнею на АДРЕСА_1 зі знесенням існуючих будівель, які затвердженні рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 02.11.2018 року №1192.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної архітектурно-будівельної інспекції України (01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, код ЄДРПОУ 37471912) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Реновація (79012, м. Львів, вул. Сахарова, 42, код ЄДРПОУ 35563608) 1921,00 грн. сплаченого судового збору.
Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення може бути оскаржене за правилами, встановленими ст. ст. 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України відповідно, з урахуванням положень підп.15.5 п.15 розд. VII Перехідні положення цього Кодексу.
Повне рішення складено 02.08.2019 року.
Суддя Клименко О.М.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.07.2019 |
Оприлюднено | 06.08.2019 |
Номер документу | 83436693 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Клименко Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Клименко Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Клименко Оксана Миколаївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Клименко Оксана Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні