РІШЕННЯ № 384/159/19
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ №пр. 2/384/59/2019
26 червня 2019 року Вільшанський районний суд Кіровоградської області у складі:
головуючого - судді Галицького В.В.,
зі секретарем судового засідання Лалаян А.С.,
за участю прокурора Дем`янової А.О.,
представників управління соціального захисту населення Вільшанської райдержадміністрації Кобізюк Н.В., Мурзи С.А..
представника відповідача ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в смт. Вільшанка в режимі відеоконференції із Новоукраїнським районним судом Кіровоградської області цивільну справу за позовною заявою заступника керівника Новоукраїнської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі: Управління соціального захисту населення Вільшанської районної державної адміністрації до ОСОБА_3 про стягнення надміру виплачених коштів державної соціальної допомоги, -
ВСТАНОВИВ:
Заступник керівника Новоукраїнської місцевої прокуратури звернувся до Вільшанського районного суду Кіровоградської області з позовною заявою в інтересах держави в особі: Управління соціального захисту населення Вільшанської районної державної адміністрації до ОСОБА_3 про стягнення надміру виплачених коштів державної соціальної допомоги. Позов мотивовано тим, що розпорядженням голови Вільшанської райдержадміністрації №193-р від 12.05.2007 Про утворення дитячого будинку сімейного типу утворено дитячий будинок сімейного типу АДРЕСА_2 ОСОБА_3 та ОСОБА_4 . Крім того, розпорядженням голови Вільшанської районної державної адміністрації №217-р від 21.05.2008 Про влаштування дітей до дитячого будинку сімейного типу , до дитячого будинку сімейного типу сім`ї ОСОБА_3 з 23.05.2008 року, крім інших, влаштовано: - ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , відраховано 14.12.2016 року та, відповідно до розпорядження голови Вільшанської райдержадміністрації №391-р від 08.09.2009 року Про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу , до дитячого будинку сімейного типу сім`ї ОСОБА_3 з 08.09.2009 року влаштовано ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 . У зв`язку з влаштуванням вищевказаних дітей до дитячого будинку сімейного типу, на підставі заяв про призначення усіх видів соціальної допомоги відповідача ОСОБА_3 №1008 від 28.05.2008 року, №1169 від 01.10.2008 року, №1177 від 15.09.2009 року йому була призначені та виплачені у період з червня 2008 року по січень 2013 року державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за принципом "гроші ходять за дитиною". Згідно заяв про призначення усіх видів соціальної допомоги від 28.05.2008 року, 01.10.2008 року, 15.09.2009 року ОСОБА_3 під підпис був повідомлений про відмову в призначенні або припинення виплати призначеної соціальної допомоги (повернення надміру нарахованих коштів) у разі подання неповних чи недостовірних відомостей про доходи та майновий стан сім`ї. ОСОБА_3 у період з червня 2008 року по липень 2015 року, призначено та виплачено державну соціальну допомогу на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за принципом "гроші ходять за дитиною" на загальну суму 1453403 грн. 65 коп.. При влаштуванні та перебуванні дітей-вихованців ОСОБА_6 та ОСОБА_7 в дитячому будинку сімейного типу сім`ї ОСОБА_3 батьку-вихователю ОСОБА_3 було відомо про призначення та виплату їм пенсії по втраті годувальника. При поданні заяв ОСОБА_3 навмисно не повідомив управління про призначення та отримання прийомними дітьми ОСОБА_6 та ОСОБА_7 пенсії в разі втрати годувальника. Станом на 01.01.2018 року заборгованість з відшкодування надміру виплачених державних коштів по державній соціальній допомозі склала 100419 грн. 92 коп.. Заступник керівника Новоукраїнської місцевої прокуратури Кіровоградської області просить стягнути з ОСОБА_3 на користь управління соціального захисту населення Вільшанської райдержадміністрації Кіровоградської області надміру виплачені бюджетні кошти у вигляді державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за принципом "гроші ходять за дитиною" в сумі 100419 грн. 92 коп.. та стягнути з ОСОБА_3 на користь прокуратури Кіровоградської області 1921 грн. судового збору.
Прокурор в судовому засіданні заявлені ним вимоги підтримав в повному обсязі, просив суд їх задовольнити.
Представники управління соціального захисту населення Вільшанської райдержадміністрації Кіровоградської області в судовому засіданні позовні вимоги підтримали повністю, просили їх задовольнити.
Відповідач та його представник в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечили та просили суд відмовити в їх задоволенні.
Ухвалою Вільшанського районного суду Кіровоградської області від 15.03.2019 року відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін.
15.04.2019 року до Вільшанського районного суду Кіровоградської області надійшов відзив на позовну заяву представника відповідача адвоката Грейніс В.О., в якому в задоволенні позову просить відмовити повністю.
19.04.2019 року заяву представника відповідача Грейніс В.О. про вирішення справи в порядку загального позовного провадження задоволено, призначено підготовче засідання на 14 травня 2019 року на 10 год. 00 хв..
10.05.2019 року до Вільшанського районного суду Кіровоградської області надійшла відповідь на відзив заступника керівника Новоукраїнської місцевої прокуратури Кіровоградської області, в якій надано пояснення по справі.
Вислухавши думку прокурора, представниківуправління соціального захисту населення Вільшанської райдержадміністрації Кіровоградської області, пояснення відповідача та його представника, вивчивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню.
Згідно ст. 16 ЦК України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.
У відповідності зі ст. 12 ЦПК України, учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених законом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Стаття 13 ЦПК України вказує на те, що суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.
За правилом ч. 2 ст. 89ЦПК України, жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
В судовому засіданні встановлено, що відповідно до розпорядження голови Вільшанської районної державної адміністрації Кіровоградської області №193-р від 12.05. 2007 року Про утворення дитячого будинку сімейного типу , на базі сім`ї ОСОБА_3 та ОСОБА_4 створено дитячий будинок сімейного типу (а.с.26-27).
Крім того, розпорядженням голови Вільшанської районної державної адміністрації Кіровоградської області №217-р від 21.05.2008 року Про влаштування дітей до дитячого будинку сімейного типу , до дитячого будинку сімейного типу сім`ї ОСОБА_3 з 23.05.2008 року влаштовано: - ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , відраховано 10.02.2015 року; - ОСОБА_10 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , відраховано 09.02.2015 року; - ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_5 ; - ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , відраховано 21.09.2012 року; - ОСОБА_13 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , відраховано 28.09.2011 року; - ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , відраховано 13.09.2017 року; - ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , відраховано 14.12.2016 року (а.с. 28).
Також, відповідно до розпорядження голови Вільшанської районної державної адміністрації Кіровоградської області №410-р від 22.09.2008 року Про влаштування дітей до дитячого будинку сімейного типу , до дитячого будинку сімейного типу сім`ї ОСОБА_3 з 22.09.2008 року влаштовано: - ОСОБА_15 , ІНФОРМАЦІЯ_9 , відраховано 07.10.2016 року; - ОСОБА_16 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , відраховано 07.10.2016 року. Крім того, розпорядженням голови Вільшанської райдержадміністрації №391-р від 08.09.2009 року Про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу , до дитячого будинку сімейного типу сім`ї ОСОБА_3 з 08.09.2009 року влаштовано ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 (а.с.33).
Відповідачу по справі, у відповідності до його заяв про призначення усіх видів соціальної допомоги відповідача ОСОБА_3 №1008 від 28.05.2008 року, №1169 від 01.10.2008 року, №1177 від 15.09.2009 року, були призначені та виплачені у період з червня 2008 року по січень 2013 року державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за принципом "гроші ходять за дитиною", у тому числі на ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 та на ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 (а.с. 29-32, 34-37, 38-41).
Згідно зазначених заяв про призначення усіх видів соціальної допомоги від 28.05.2008 року, 01.10.2008 року, 15.09.2009 року ОСОБА_3 під підпис був повідомлений про відмову в призначенні або припинення виплати призначеної соціальної допомоги (повернення надміру нарахованих коштів) у разі подання неповних чи недостовірних відомостей про доходи та майновий стан сім`ї, в яких відповідач власноруч ставив свій підпис під зазначеними попередженнями, тобто усвідомлюючи, що надання неточних чи неповних відомостей тягне відповідальність згідно з чинним законодавством та одночасно дав згоду на збір інформації про сім`ю та доходи, що необхідно для призначення допомоги.
Відповідно до додатку до інформації Управління соціального захисту населення Вільшанської райдержадміністрації від 13.09.2018 року №746/01-07/1 ОСОБА_3 у період з червня 2008 року по липень 2015 року, призначено та виплачено державну соціальну допомогу на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за принципом "гроші ходять за дитиною" на загальну суму 1453403 грн. 65 коп. (а.с.12-16).
Відповідно до довідки Управління ПФУ у Вільшанському районі №78 від 17.06.2015 року, встановлено, що дитина-вихованець ОСОБА_6 знаходився на обліку в Управлінні ПФУ у Вільшанському районі та у період з травня 2008 року по червень 2015 року отримав дохід, зокрема пенсію в разі втрати годувальника, померлого внаслідок загального захворювання на 1-го утриманця (при повному чи неповному стажі) в розмірі 52481 грн. 35 коп. (а.с.51-53).
Крім того, відповідно до довідки управління ПФУ у Вільшанському районі №79 від 17.06.2015 року, встановлено, що дитина-вихованець ОСОБА_7 знаходилась на обліку в Управлінні ПФУ у Вільшанському районі та у період з вересня 2009 року по червень 2015 року отримала дохід, зокрема пенсію в разі втрати годувальника, померлого внаслідок загального захворювання на 1-го утриманця (при повному чи неповному стажі) в розмірі 61927 грн. 20 коп. (а.с.54-56).
Тобто, при влаштуванні та перебуванні дітей-вихованців ОСОБА_6 та ОСОБА_7 в дитячому будинку сімейного типу сім`ї ОСОБА_3 батьку-вихователю ОСОБА_3 було відомо про призначення та виплату їм пенсії по втраті годувальника, а також, при поданні заяв ОСОБА_3 не повідомив управління соціального захисту населення Вільшанської районної державної адміністрації про призначення та отримання прийомними дітьми ОСОБА_6 та ОСОБА_7 пенсії в разі втрати годувальника, померлого внаслідок загального захворювання на 1-го утриманця.
Після виявлення переплати, начальником управліннясоціального захисту населення Вільшанської районної державної адміністрації прийнято розпорядження №601100 від 19.06.2015 року про перерахунок державної соціальної допомоги на дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування у період з червня 2008 року по липень 2015 року на ОСОБА_7 та ОСОБА_6 (а.с.57).
В подальшому, начальником управліннясоціального захисту населення Вільшанської районної державної адміністрації прийнято розпорядження від 21.07.2015 року Про повернення надміру виплачених коштів по державній соціальній допомозі дітям-сиротам та дітям позбавленим батьківського піклування , яким утримано зайве виплачені кошти в сумі 110864 грн. 55 коп., в сумі 1016 грн. 25 коп. щомісячно до повного погашення (а.с.58). Про що, повідомлено ОСОБА_3 листом Управління соціального захисту населення Вільшанської райдержадміністрації №407/01-07/2 від 24.07.2015 року (а.с.59).
Крім того, розпорядженням голови Вільшанської районної державної адміністрації №244-р від 11.10.2016 року Про переведення дитячого будинку сімейного типу в прийомну сім`ю , родину ОСОБА_3 зі статусу дитячого будинку сімейного типу переведено в статус прийомної сім`ї, а ОСОБА_3 та ОСОБА_4 зі статусу батьків-вихователів дитячого будинку сімейного типу в статус прийомних батьків (а.с.79).
У зв`язку з переведенням дитячого будинку сімейного типу сім`ї ОСОБА_3 в прийомну сім`ю, 21.11.2016 року начальником управління прийнято розпорядження про примусове повернення надміру виплачених коштів по державній соціальній допомозі дітям-сиротам та дітям позбавленим батьківського піклування в розмірі 480 грн. щомісячно до повного погашення. Разом з тим, у зв`язку з переведенням дитячого будинку сімейного типу сім`ї ОСОБА_3 в прийомну сім`ю, на підставі заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги ОСОБА_4 , №3598/1 від 31.10.2016 року їй була призначена та виплачена у період з листопада 2016 року по грудень 2017 року державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за принципом "гроші ходять за дитиною". Згідно заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги від 31.10.2016 року ОСОБА_4 під підпис була повідомлена про відмову в призначенні або припиненні виплати допомоги (повернення надміру нарахованих коштів) в разі подання неповних чи недостовірних відомостей про доходи та майновий стан сім`ї. Таким чином, в заявах про призначення соціальної допомоги ОСОБА_4 власноруч ставила свій підпис під зазначеним попередженням, тобто усвідомлюючи, що надання неточних чи неповних відомостей тягне відповідальність згідно з чинним законодавством та одночасно дала згоду на збір інформації про сім`ю та доходи, що необхідно для призначення допомоги. Разом з тим, ОСОБА_4 після призначення соціальної допомоги, не своєчасно повідомила управління про перебування утриманців ОСОБА_16 та ОСОБА_15 з 01.09.2016 року на повному державному утриманні у зв`язку з навчанням та отримуванням ними стипендії в сумі 1014 грн. 60 коп., що підтверджується довідками про доходи. Вищевказане призвело до надмірної виплати грошових коштів державної соціальної допомоги в сумі 11095 грн. 37 коп.. Тому, 21.11.2016 року начальником управління прийнято розпорядження про примусове повернення надміру виплачених коштів по грошовому забезпеченню ОСОБА_4 по прийомній сім`ї, у зв`язку з наданням із запізненням інформації про навчання утриманців ОСОБА_16 та ОСОБА_15 які з 01.09.2016 перебували на повному державному утриманні та отримували стипендію в сумі 1014 грн. 60 коп.. В результаті вищевикладеного загальна сума коштів утриманих управлінням соціального захисту населення Вільшанської райдержадміністрації упродовж серпня 2015 року по грудень 2017 року з державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за принципом "гроші ходять за дитиною" склала 21540 грн. та підтверджує, що управлінням в повному обсязі стягнуто надмірно виплачені кошти по грошовому забезпеченню ОСОБА_4 по прийомній сім`ї (у зв`язку з наданням із запізненням інформації про навчання утриманців ОСОБА_16 та ОСОБА_15 ) в сумі 11095 грн. 37 коп. та частково стягнуто надмірно виплачені кошти по грошовому забезпеченню ОСОБА_3 по дитячому будинку сімейного типу (у зв`язку з неповідомленням про отримання пенсії) в сумі 10444 грн. 63 коп..
Розпорядженням голови Вільшанської районної державної адміністрації №297-р від 19.12.2017 року Про припинення функціонування прийомної сім`ї ОСОБА_3 припинено функціонування прийомної сім`ї ОСОБА_3 з 01.01.2018 року (а.с.91).
Станом на 01.01.2018 року заборгованість з відшкодування надміру виплачених державних коштів по державній соціальній допомозі склала 100419 грн. 92 коп..
01.02.2018 року управлінням соціального захисту населення Вільшанської районної державної адміністрації направлено лист ОСОБА_4 та ОСОБА_3 про повернення надміру виплачених державних коштів по державній соціальній допомозі в сумі 100419 грн. 92 коп. (а.с. 92).
Як вбачається із відомостей про нарахування та утримання по ДБСТ родини ОСОБА_3 та по прийомній сім`ї родини ОСОБА_3, всього боргу 100419 грн. 92 коп. (а.с. 15, 16).
Відповідно до ст. 1 Закону України Про державну допомогу сім`ям з дітьми передбачено, що громадяни України, в сім`ях яких виховуються та проживають неповнолітні діти, мають право на державну допомогу у випадках та на умовах, передбачених цим Законом та іншими законами України.
Згідно абз.1, 2 ст. 22 Закону України Про державну допомогу сім`ям з дітьми одержувачі державної допомоги зобов`язані повідомляти органи, що призначають і здійснюють виплату державної допомоги, про зміну всіх обставин, що впливають на виплату допомоги. Суми державної допомоги, виплачені надміру внаслідок зловживань з боку громадян (у результаті подання документів із свідомо неправдивими відомостями, неподання відомостей про зміни у складі сім`ї, приховування обставин, що впливають на виплату державної допомоги тощо), стягуються згідно з законом.
Відповідно до п. 2 Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за принципом "гроші ходять за дитиною" у 2007 році , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 року №81 (редакція від 17.04.2008 р.), (далі-Порядок) державна соціальна допомога на дітей призначається в грошовій формі батькам-вихователям на кожну дитину- вихованця і прийомним батькам на кожну прийомну дитину.
Згідно п. 4 Порядку, призначення і виплата соціальної допомоги та грошового забезпечення здійснюються управлінням праці і соціального захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, структурним підрозділом з питань праці і соціального захисту населення виконавчого органу міської, районної у місті ради (далі - уповноважений орган) дитячому будинку сімейного типу або прийомній сім`ї на підставі підготовлених службою у справах дітей документів, що зберігаються протягом п`яти років після припинення виплати соціальної допомоги та грошового забезпечення.
Пунктом 8 Порядку встановлено, що розмір соціальної допомоги становить два прожиткових мінімуми для дітей відповідного віку. Для осіб із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, віком від 18 до 23 років, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах, за денною формою у вищих навчальних закладах I-IV рівня акредитації та професійно-технічних навчальних закладах, розмір соціальної допомоги становить два прожиткових мінімуми для працездатної особи. У разі коли дитині виплачуються призначені в установленому порядку пенсія, аліменти, стипендія чи державна допомога, розмір соціальної допомоги визначається як різниця між двома прожитковими мінімумами для дитини відповідного віку та розміром зазначених виплат за попередній повний місяць на момент влаштування дитини у дитячий будинок сімейного типу або прийомну сім`ю. У разі зміни розміру пенсії, аліментів, стипендії чи державної допомоги батьки-вихователі або прийомні батьки зобов`язані повідомити про це уповноважений орган для проведення відповідного перерахунку розміру раніше призначеної соціальної допомоги.
Управління соціального захисту населення Вільшанської районної державної адміністрації діє на підставі Положення про управління соціального захисту населення Вільшанської районної державної адміністрації затвердженого розпорядженням голови Вільшанської районної державної адміністрації № 223-р від 18.10.2017 року, відповідно до положення, однією з функцій управління є призначення та виплата соціальної допомоги.
Матеріалами справи встановлено, що ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , та ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_2 дійсно отримували пенсію в разі втрати годувальника, відповідач не повідомив про отримання його підопічними доходу у вигляді пенсії, внаслідок чого йому було нараховано та виплачено державну соціальну допомогу на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за принципом гроші ходять за дитиною . Крім того, останній був повідомлений про припинення виплати допомоги та зобов`язання у добровільному порядку повернути надміру виплачену суму коштів державної соціальної допомоги, проте не вжив необхідних заходів для цього.
Заступник керівника Новоукраїнської місцевої прокуратури Кіровоградської області, в позовній заяві стверджує, що вказана бездіяльність управління соціального захисту населення Вільшанської райдержадміністрації Кіровоградської області зумовила витрату коштів з Державного бюджету у розмірі 100419 грн. 92 коп..
Надана стороною відповідача відповідь представника Уповноваженого з питань дотримання прав дитини, недискримінації та гендерної рівності на звернення ОСОБА_4 та інших, не спростовує підстав щодо стягнення з відповідача надміру виплачених бюджетних коштів у вигляді державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за принципом "гроші ходять за дитиною" (а.с.174).
Таким чином, суд вважає позов обґрунтованим і таким що підлягає задоволенню, оскільки відповідач з метою отримання державної соціальної допомоги на дитину, невчасно повідомив управління про отримання пенсії його підопічними ОСОБА_6 та ОСОБА_7 в разі втрати годувальника, що вплинуло на встановлення права на призначення державної соціальної допомоги, а тому слід стягнути з відповідача 100419 грн. 92 коп. зайво отриманих грошових коштів у вигляді державної соціальної допомоги на користь Управління соціального захисту населення Вільшанської районної державної адміністрації.
Частиною першою ст. 141 ЦПК України, встановлено, що судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Як вбачається з наданих платіжних доручень, прокуратура Кіровоградської області за подання даного позову до суду, сплатила судовий збір в розмірі 1921 грн., що підлягає відшкодуванню.
Враховуючи викладене, суд приходить до висновку що вимоги позивача слід задовольнити в повному обсязі.
Керуючись ст.ст. 10, 89, 141, 223, 263-265, 268, 354 ЦПК України, -
В И Р І Ш И В :
Позов заступника керівника Новоукраїнської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі: Управління соціального захисту населення Вільшанської районної державної адміністрації до ОСОБА_3 про стягнення надміру виплачених коштів державної соціальної допомоги - задовольнити.
Стягнути з ОСОБА_3 (місце проживання: АДРЕСА_2 , РНОК платника податків - НОМЕР_1 ) на користь Управління соціального захисту населення Вільшанської районної державної адміністрації розрахунковий рахунок НОМЕР_2, ГУ ДКСУ у Кіровоградській області, МФО 823016, код 03197670) надміру виплачені бюджетні кошти у вигляді державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за принципом "гроші ходять за дитиною" в сумі 100 419 (сто тисяч чотириста дев`ятнадцять) гривень 92 копійки.
Стягнути з ОСОБА_3 на користь прокуратури Кіровоградської області (25006, м. Кіровоград, вул. Верхня Пермська, 4, ЄДРПОУ 02910025, банк - Державна казначейська служба України, м, Київ МФО 820172, розрахунковий рахунок НОМЕР_3, код класифікації видатків бюджету - 2800) - 1921 (одну тисячу дев`ятсот двадцять одну) гривню судового збору.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги, рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.
Рішення може бути оскаржене у судову палату у цивільних справах Кропивницького апеляційного суду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Учасник справи, якому повне рішення не були вручені у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
У відповідності до підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 Розділу ХІІІ Перехідних положень ЦПК України, в редакції від 3 жовтня 2017 року, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди (Вільшанський районний суд Кіровоградської області).
Суддя:
Суд | Вільшанський районний суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 26.06.2019 |
Оприлюднено | 06.08.2019 |
Номер документу | 83441452 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Вільшанський районний суд Кіровоградської області
Галицький В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні