Рішення
від 29.07.2019 по справі 908/1266/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 18/78/19

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29.07.2019 справа № 908/1266/19

м.Запоріжжя Запорізької області

за позовом Запорізької міської ради (69105, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 206)

до відповідача приватного підприємства "НЕЙТРИНО" (69071, м. Запоріжжя, вул. Цитрусова, 70)

про внесення змін до договору оренди

господарський суд Запорізької області у складі судді Носівець В.В.

при секретарі судового засідання Непомнящій Н.П.

учасники справи:

від позивача: Шеремет З.В., довіреність № 01/03-20/00321 від 01.02.2019;

від відповідача: не з'явився

Розглядаються позовні вимоги про внесення змін до пунктів 5, 11 договору оренди землі від 08.05.2012, укладеного Запорізькою міською радою та ПП "НЕЙТРИНО".

Згідно витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 24.05.2019 справу № 908/1266/19 передано на розгляд судді Носівець В.В.

Ухвалою суду від 29.05.2019 відкрито спрощене позовне провадження у справі №908/1266/19, присвоєно справі номер провадження 18/78/19, призначено судове засідання на 20.06.2019; судове засідання відкладалось до 29.07.2019.

В судовому засіданні 29.07.2019 оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Представник позивача позовні вимоги підтримав.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач посилається на те, що чинним законодавством та умовами договору, укладеного сторонами, передбачена можливість внесення змін до договору, у зв'язку з чим і на виконання прийнятого Запорізькою міською радою 30.06.2015 рішення № 7 Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя відповідачу направлено відповідну пропозицію від 19.09.2018 за вих. №01/03-32/02527 Про внесення змін до договору оренди землі . Відсутність відповіді орендаря на пропозицію, на думку позивача, є підставою для звернення до суду за захистом порушених прав, які полягають в недоотриманні місцевим бюджетом орендної плати за користування земельною ділянкою в належному розмірі та приведення договору у відповідність до вимог чинного законодавства в частині визначення орендної плати за землю. Посилаючись на приписи ст.ст. 142, 144 Конституції України, ст.ст. 632, 651, 652 Цивільного кодексу України, ст.ст. 10, 14, 265, 271, 288, 289 Податкового кодексу України, ст.ст. 18, 23 Закону України Про оцінку землі , ст. 30 Закону України Про оренду землі , ст. ст. 10, 26, 59, 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні позивач просив позов задовольнити.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, причин неявки не повідомив.

Згідно зі ст. 93 ЦК України місцезнаходження юридичної особи визначається місцем її державної реєстрації, якщо інше не встановлено законом.

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, місцезнаходженням приватного підприємства "НЕЙТРИНО" є: 69071, м. Запоріжжя, вул. Цитрусова, 70,

Ухвали суду від 29.05.2019 про відкриття провадження у справі та від 20.06.2019 про відкладення судового засідання, що направлені відповідачу на адресу, вказану в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка співпадає з відомостями, зазначеними в позові, повернуті відділенням поштового зв'язку до господарського суду Запорізької області із зазначенням причини повернення "адресат вибув".

Зазначене свідчить, що судом вжиті всі заходи щодо належного повідомлення відповідача про дату, місце і час розгляду справи.

Ухвалою господарського суду Запорізької області про відкриття провадження у справі від 29.05.2019 у справі № 908/1266/19 відповідачу запропоновано подати відзив у строк до 18.06.2019, який продовжено до 19.07.2019. Відзив на адресу суду від відповідача не надійшов.

Згідно ст. 165 ГПК України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Зважаючи на належне повідомлення відповідача про розгляд справи, суд вирішив за доцільне розглянути справу за наявними в ній матеріалами, яких достатньо для вирішення спору по суті, за відсутністю в судовому засіданні представника відповідача.

Розглянувши матеріали справи, вислухавши пояснення представника позивача, суд

ВСТАНОВИВ:

Запорізькою міською радою (Орендодавцем, позивачем у справі) та Приватним підприємством НЕЙТРИНО (Орендарем, відповідачем у справі), 08.05.2012, на підставі рішення тринадцятої сесії шостого скликання Запорізької міської ради № 109/39 від 05.10.2011, укладено Договір оренди землі з відповідними додатками до нього (далі за текстом - Договір).

Договір оренди землі зареєстрований в Управлінні Держкомзему у місті Запоріжжя Запорізької області, про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 09.07.2012 за №231010004000662.

Згідно із п. 1 Договору Орендодавець, відповідно до рішення тринадцятої сесії шостого скликання Запорізької міської ради № 109/39 від 05.10.2011, надав, а Орендар прийняв в строкове платне користування земельну ділянку для розташування магазину промислових товарів у складі торговельного комплексу, яка знаходиться: м. Запоріжжя, вул. Магістральна - вул. Виробнича.

За визначенням пунктів 2, 3 Договору в оренду передається земельна ділянка площею 0,0108 га, кадастровий номер земельної ділянки: 2310100000:07:032:0061.

Пунктом 10 Договору оренди землі передбачено, що договір укладено на десять років.

Відповідно до п. 21 Договору передача земельної ділянки Орендарю здійснюється Орендодавцем на умовах, що визначені у Договорі, за актом прийому-передачі земельної ділянки, який підписується сторонами і є невід'ємним додатком до Договору.

Факт передачі позивачем в оренду відповідачу земельної ділянки кадастровий номер 2310100000:07:032:0061, загальною площею 0,0108 га, підтверджується Актом приймання-передачі земельної ділянки, який підписано Орендодавцем і Орендарем та скріплено печаткою міської ради та підприємства.

Відповідно до п. 5 Договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 50429,52 грн. в цінах 2012 року.

Відповідно до пункту 11 Договору оренди землі орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі 1512 грн. 90 коп., що складає 3% нормативної грошової оцінки земельної ділянки за календарний рік в цінах 2012 року.

Пунктами 12, 13 Договору закріплено, що обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами, що заповнюються під час укладення або зміни умов договору чи продовження його дії. Орендна плата вноситься щомісячно рівними частинами протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця на розрахунковий рахунок місцевого бюджету.

Пунктом 14 Договору сторонами погоджено, що розмір орендної плати переглядається, зокрема, у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку; підвищення цін, тарифів, в тому числі внаслідок індексації, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини Орендаря, що підтверджено документами; прийняття орендодавцем рішення про збільшення або зменшення орендної плати у відповідності до чинного законодавства; затвердження нової нормативної грошової оцінки землі; в інших випадках, передбачених законом.

Запорізькою міською радою 30.06.2015 прийнято рішення № 7 "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя", згідно якого вирішено, зокрема, впровадити оподаткування земель міста на підставі нової нормативної грошової оцінки з 01.01.2016 (надалі - Рішення № 7). Рішення за №7 оприлюднене 14.07.2015 в газеті "Запорозька Січ" та набрало чинності з 01 січня 2016 року.

Також, 30.06.2015 Запорізькою міською радою прийнято рішення № 6 "Про встановлення податку на майно (в частині плати за землю)", яким затверджено розміри орендної плати за використання земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності в межах міста Запоріжжя (далі - Рішення № 6).

Відповідно до додатку 3 до Рішення № 6 при розрахунку за всі земельні ділянки м. Запоріжжя, визначені пунктом 9, розмір орендної плати складає 3 відсотки від нормативної грошової оцінки землі. Зазначене рішення оприлюднене 14.07.2015 року в газеті "Запорозька Січ", набрало чинності з дня його офіційного оприлюднення та введено в дію 01.01.2016.

У зв'язку із тим, що розмір орендної плати за надану відповідачу в оренду земельну ділянку, визначений пунктом 5 Договору, не відповідає встановленому рішеннями Запорізької міської ради № 6 та № 7 від 30.06.2015 та вимогам діючого законодавства, позивачем на адресу відповідача направлено 24.09.2018 пропозицію від 19.09.2018 за № 01/03-32/02527 щодо внесення змін до діючого Договору оренди землі від 08.05.2012 шляхом викладення умов Договору в наступній редакції: п.5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 132060 грн. 24 коп. (сто тридцять дві тисячі шістдесят грн. 24 коп.) в цінах 2018 року ; п. 11. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі: 3961 грн. 81 коп. (три тисячі дев'ятсот шістдесят одну грн. 81 коп.), що складає 3% нормативної грошової оцінки земельної ділянки за календарний рік в цінах 2018 року . Разом із пропозицією на адресу відповідача направлено проект додаткової угоди до договору для підписання.

Вирішити питання щодо приведення Договору оренди землі від 08.05.2012 у відповідність до вимог діючого земельного законодавства у позасудовому порядку сторонам у справі не вдалося, що стало підставою для звернення позивача до суду.

Проаналізувавши норми чинного законодавства, оцінивши докази, суд визнав позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зокрема, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом; а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, що передбачено ст. 652 ЦК України.

При цьому, відповідно до ч. 1 ст. 652 ЦК України зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.

Відповідно до ч. ч. 1, 2, 3 ст. 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, визначених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

На час вирішення даного спору питання сплати податку на землю та оплати орендної плати за користування земельною ділянкою регулюється виключно Податковим кодексом України від 02.12.2010 № 19127/03/07.3/17-10, який набув чинності з 01.01.2011 (далі - ПК України).

Згідно із статтею 287 ПК України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Статтею 288 ПК України встановлено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. (п. 288.1 ст. 288 ПК України).

Розмір орендної плати встановлюється в договорі оренди, але не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території (п. 288.5.1 ст. 288 ПК України).

Згідно з п. п. 34, 35 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до виключної компетенції міської ради належить вирішення на пленарних засіданнях питань регулювання земельних відносин; затвердження ставок земельного податку відповідно до Податкового кодексу України.

Відповідно до положень ст. 144 Конституції України та ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Відповідно до ст. 654 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту.

Частиною 1 ст. 15 Закону України "Про оренду землі" визначено, що однією з істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

Орендна плата за землю відповідно до ст. 21 Закону України "Про оренду землі" - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Верховним судом України в постанові від 07.10.2015 у справі № 3-481гс15 зазначено, що у випадку, якщо рішення міської ради, яким змінено нормативну грошову оцінку земель міста та затверджено нові ставки орендної плати, є чинним й у встановленому законом порядку незаконним не визнавалося, - воно є обов'язковим для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території. Аналогічного висновку дійшов Верховний суд України в постанові від 02.03.2016 у справі № 3-476гс15.

Пунктом 2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17 травня 2011 року № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" судам роз'яснено, що у прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін щодо ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть бути не взяті судом до уваги лише у разі скасування такого рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.

Рішення Запорізької міської ради від 30.06.2015 № 6 та №7 не скасовувалися та є чинними.

З аналізу вищенаведених норм вбачається, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок і, як наслідок, зміна розміру земельного податку та ставок орендної плати за землю не залежить від волевиявлення сторін договору оренди землі, а є способом регулювання уповноваженими органами місцевого самоврядування плати за користування землею в межах та на виконання норм Податкового кодексу України.

В свою чергу, орендна плата за земельні ділянки комунальної власності є регульованою ціною. Тому, зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки (бази оподаткування) тягне за собою зміну розміру земельного податку та орендної плати, а отже є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Запорізькою міською радою з метою визначення бази розрахунку орендної плати за земельну ділянку, надану в користування відповідачу отримано в Головному управлінні Держгеокадастру у Запорізькому районі Запорізької області витяг з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки в цінах 2018 року.

За даними витягу з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки від 09.07.2018 № 1778/207-18 нормативна грошова оцінка земельної ділянки кадастровий номер 2310100000:07:032:0061, яка знаходиться за адресою; Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Магістральна - вул. Виробнича, складає 132060,24 грн. в цінах 2018 року.

Відповідно до статті 289 Податкового кодексу України нормативна грошова оцінка землі підлягає щорічній індексації.

Згідно з листом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 04.01.2019 №22-28-0.22-125/2-19, значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки для земель несільськогосподарського призначення за 2018 рік становить 1,0.

Таким чином, розмір нормативної грошової оцінки орендованої земельної ділянки в цінах 2019 року становить 132060,24 грн.

Розмір орендної плати за користування земельною ділянкою по Договору оренди землі в цінах 2019 року складає: 132060 грн. 24 коп. х 3% = 3961 гри. 81 коп., де: 132060 грн. 24 коп. - річний розмір орендної плати; 3% - розмір орендної плати у відсотках від нормативної грошової оцінки землі, визначений рішенням Запорізької міської ради дід 30.06.2015 № 6.

Таким чином, Договір оренди землі підлягає приведенню у відповідність до вимог законодавства, шляхом внесення до нього відповідних змін.

Як вже зазначалася вище, з метою досудового врегулювання спору, Запорізькою міською радою на адресу відповідача направлено пропозицію щодо внесення змін до діючого Договору оренди землі від 08.05.2012, проте, дана пропозиція з проектом додаткової угоди повернута відділенням поштового зв'язку з позначкою за закінченням терміну зберігання .

На момент звернення до суду відповідач додаткову угоду не уклав, питання про припинення чи розірвання цього Договору не порушує та продовжує використовувати орендовану земельну ділянку. Вказане свідчить про ухилення відповідача від приведення умов договору оренди землі у відповідність до вимог чинного законодавства України.

Нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках встановлених договором або законом. Оскільки сторонами в договорі передбачена можливість збільшення розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується у судовому порядку. Аналогічна умова передбачена п. 35 Договору оренди землі.

В пункті 14 Договору сторони дійшли згоди, що розмір орендної плати переглядається, зокрема, у разі зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції.

Слід зазначити, що зміна розміру орендної плати не є додатковим грошовим зобов'язанням, а є лише необхідністю приведення договору оренди земельної ділянки комунальної форми власності у відповідність до рішень Запорізької міської ради №№ 6, 7 від 30.06.2016 та вимогам діючого законодавства. Аналогічна правова позиція викладена в постанові Вищого господарського суду України від 27.07.2016 по справі № 908/4263/13.

Таким чином, оскільки судом встановлено, що розмір орендної плати за надану відповідачу земельну ділянку, визначений пунктом 11 Договору, не відповідає законодавчо встановленому, а умовами спірного Договору оренди землі від 08.05.2012 передбачено внесення змін до нього у разі зміни розміру земельного податку, відповідач не ставить питання про розірвання договору, на цьому не наполягає і позивач, суд вважає, що наявні достатні підстави для зміни Договору у частині, що стосується розміру орендної плати за користування земельною ділянкою, виклавши пункт 11 Договору у запропонованій позивачем редакції. Вказане також стосується п. 5 Договору щодо визначення нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Частиною 3 ст. 653 ЦК України та частиною 5 ст. 188 ГГ України встановлено, якщо договір змінюється в судовому порядку, зобов'язання змінюється з моменту набрання рішенням суду про зміну договору законної сили.

Відповідно до ст.ст. 73, 74 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Позивач надав всі необхідні докази в обґрунтування позовних вимог.

Відповідач не скористався наданим йому законом правом відповідно до ст. 74 ГПК України і не надав до суду доказів, які могли б свідчити про здійснення ним дій по приведенню договору оренди земельної ділянки у відповідність чинному законодавству.

Таким чином, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог.

Судовий збір на підставі пункту 2 частини 1 статті 129 Господарського процесуального кодексу України покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 46, 74, 76-80, 129, 233, 236-242, 247-252 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Змінити п. 5 договору оренди землі від 09.07.2012 за № 231010004000662, укладеного 08.05.2012 Запорізькою міською радою та приватним підприємством НЕЙТРИНО , виклавши його в наступній редакції: 5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 132060 грн. 24 коп. (сто тридцять дві тисячі шістдесят грн. 24 коп.) в цінах 2019 року. .

3. Змінити п. 11 договору оренди землі від 09.07.2012 за № 231010004000662, укладеного 08.05.2012 Запорізькою міською радою та приватним підприємством НЕЙТРИНО , виклавши його в наступній редакції: 11. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі 3961 грн. 81 коп. (три тисячі дев'ятсот шістдесят одна грн. 81 коп.), що складає 3% нормативної грошової оцінки за календарний рік в цінах 2019 року .

4. Стягнути з приватного підприємства "НЕЙТРИНО" (69071, м. Запоріжжя, вул. Цитрусова, 70, ідентифікаційний код 19269288) на користь Запорізької міської ради (69105, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 206, ідентифікаційний код 04053915) 1921,00 грн. (одну тисячу дев'ятсот двадцять одну грн. 00 коп.) судового збору. Видати наказ.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення безпосередньо до суду апеляційної інстанції. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Відповідно до п. 17.5 Перехідних положень ГПК України, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Повне рішення оформлено і підписано у відповідності до вимог ст.ст. 240, 241 ГПК України 05.08.2019.

Суддя В.В. Носівець

Дата ухвалення рішення29.07.2019
Оприлюднено06.08.2019
Номер документу83456722
СудочинствоГосподарське
Сутьрозгляд справи, суд

Судовий реєстр по справі —908/1266/19

Судовий наказ від 23.09.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Носівець В.В.

Рішення від 29.07.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Носівець В.В.

Ухвала від 20.06.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Носівець В.В.

Ухвала від 29.05.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Носівець В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні