Рішення
від 30.07.2019 по справі 160/4551/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 липня 2019 року Справа № 160/4551/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Ніколайчук С.В.,

при секретарі судового засідання Трайдук С.В.,

за участі

представника позивача Чернової О. А., ОСОБА_2

представника відповідача Баранник О.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Шевченко Логістик Ентерпрайз" (53300, Дніпропетровська обл., м. Покров, вул. Партизанська, буд. 1А/2; код ЄДРПОУ 42586807) до відповідача-1 - Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, пл. Львівська, буд.8; код ЄДРПОУ 39292197), відповідача-2 - головного управління ДФС у Дніпропетровській області (49600, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд. 17а; код ЄДРПОУ 39394856) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

20 травня 2019 року товариство з обмеженою відповідальністю "Шевченко Логістик Ентерпрайз" звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою, в якій просить:

- визнати протиправним та скасувати Рішення комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, від 22.03.2019р. №1116870/42586807, №1116871/42586807, №1116872/42586807, №1116873/42586807, №1116880/42586807, №1116879/42586807, №1116878/42586807, №1116883/42586807, №1116877/42586807, №1116885/42586807, №1116876/42586807, №1116882/42586807, №1116875/42586807, №1116874/42586807, №1116884/42586807, №1116881/42586807, №1116938/42586807;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних подану ТОВ Шевченко Логістик Ентерпрайз податкові накладні №39 від 04.02.2019 р., № 40 від 04.02.2019 р., № 41 від 04.02.2019 р., № 80 від 11.02.2019 р., №81 від 11.02.2019 р., № 83 від 11.02.2019 р., № 84 від 11.02.2019 р., № 85 від 11.02.2019 р., №86 від 11.02.2019 р., № 87 від 11.02.2019 р., № 88 від 11.02.2019 р., № 89 від 11.02.2019 р., №90 від 11.02.2019 р., №91 від 11.02.2019 р., № 92 від 11.02.2019 р., № 93 від 11.02.2019 р., №94 від 11.02.2019р. датою іх фактичного подання.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що останнім було подано на реєстрацію податкові накладні №39 від 04.02.2019 р., № 40 від 04.02.2019 р., № 41 від 04.02.2019 р., № 80 від 11.02.2019 р., №81 від 11.02.2019 р., № 83 від 11.02.2019 р., № 84 від 11.02.2019 р., № 85 від 11.02.2019 р., №86 від 11.02.2019 р., № 87 від 11.02.2019 р., № 88 від 11.02.2019 р., № 89 від 11.02.2019 р., №90 від 11.02.2019 р., №91 від 11.02.2019 р., № 92 від 11.02.2019 р., № 93 від 11.02.2019 р., №94 від 11.02.2019р., які направлені на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних, проте, реєстрацію зупинено та запропоновано платнику податків надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Позивачем надані пояснення та необхідні документи, однак, рішенням комісії Державної фіскальної служби України (далі - ДФС України, відповідач 1) було відмовлено у реєстрації поданих податкових накладних. Позивач вважає, що рішення про відмову у реєстрації податкових накладних є протиправними, оскільки підстав для зупинення реєстрації не було, адже первинні документи фінансово-господарської діяльності підприємства та пояснення, які були подані до податкового органу, повністю підтверджують реальність господарських операцій, за результатами яких складені податкові накладні, надіслані для реєстрації.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 22 травня 2019 року відкрито провадження у справі №160/4551/19 в порядку загального позовного провадження та призначено справу до розгляду у судовому засіданні на 18 червня 2019 року 0 11:30 год. Цією ж ухвалою запропоновано відповідачам надати відзив на позов протягом п`ятнадцяти днів з дня отримання копії ухвали.

13 червня 2019 року від відповідача-1: ДФС України надійшов відзив, в якому зазначено, що реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією уповноваженого органу, а тому без надання правової оцінки рішенню комісії регіонального рівня зобов`язання ДФС України зареєструвати податкові накладні є передчасним. Скасування рішення відповідної комісії контролюючого органу є самостійною підставою для реєстрації відповідної податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до п.18-20, 23 Порядку №117. У задоволенні позовних вимог просив відмовити в повному обсязі.

13 червня 2019 року від відповідача 2: головного управління ДФС України у Дніпропетровській області (далі- ГУ ДФС у Дніпропетровській області, відповідач 2) надійшов відзив, в якому зазначено, що підставою для відмови в реєстрації податкових накладних №39 від 04.02.2019 р., № 40 від 04.02.2019 р., № 41 від 04.02.2019 р., № 80 від 11.02.2019 р., №81 від 11.02.2019 р., № 83 від 11.02.2019 р., № 84 від 11.02.2019 р., № 85 від 11.02.2019 р., №86 від 11.02.2019 р., № 87 від 11.02.2019 р., № 88 від 11.02.2019 р., № 89 від 11.02.2019 р., №90 від 11.02.2019 р., №91 від 11.02.2019 р., № 92 від 11.02.2019 р., № 93 від 11.02.2019 р., №94 від 11.02.2019 р. є надання платником податку копій документів на підтвердження господарської операції, складених з порушенням законодавства, та не надання платником податку всіх документів до перевірки. У задоволенні позову просив відмовити в повному обсязі.

14 червня 2019 року від позивача надійшла відповідь на відзив відповідачів 1,2, в якій зазначено, що відсутність реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних впливає на правовий стан платників податків, через те, що покупець товарів/послуг позбавляється права на формування податкового кредиту за рахунок відповідних сум, а продавець може зазнати небажаних для нього наслідків при остаточному розрахунку за придбані товари/послуги, що в кінцевому результаті призводить до збитковості підприємства, а також перешкоджає меті підприємства - отримання прибутку. Позовні вимоги просив задовольнити в повному обсязі.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18 червня 2019 року у відповідача-2 - ГУ ДФС у Дніпропетровській області витребувано письмові пояснення стосовно порушень законодавства, виявлених у копіях документів, наданих позивачем, при їх складанні, що стало підставою для прийняття комісією контролюючого органу рішення про відмову в реєстрації спірних податкових накладних/розрахунків коригування.

16 липня 2019 року від відповідача-2 надійшли додаткові пояснення на виконання вимог ухвали від 18 червня 2019 року, в яких зазначено про те, що подані платником податків первинні документи щодо транспортування, зокрема, товарно-транспортні накладні (далі - ТТН), складені з порушенням законодавства.

Суд, заслухавши представників сторін, дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення позову по суті, проаналізувавши застосування норм матеріального та процесуального права, встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю Шевченко логістик Ентерпрайз зареєстровано у встановленому порядку як юридична особа (код ЄДРПОУ 42586807) та перебуває на податковому обліку в органах ДФС України.

Основним видом економічної діяльності підприємства згідно КВЕД 49.41 є Вантажний автомобільний транспорт , а також інші види діяльності (25.11 Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій; 25.29 Виробництво інших металевих баків, резервуарів і контейнерів; 45.20 Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів; 45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів; 45.32 Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів; 81.29 Інші види діяльності із прибирання; 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт (основний); 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; 36.00 Забір, очищення та постачання води).

ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз на праві орендного користування володіє та використовує у підприємницькій діяльності згідно з договором оренди транспортних засобів 02.01.2019 року та договорів позички транспортних засобів від 04.01.2019 р., 04.01.2019 р. загалом 42 одиницями автотранспорту, з них 20 одиниць сідельних тягачів, 22 одиниці напівпричепів.

З метою забезпечення обслуговування автомобільного транспорту товариство використовує об`єкти нерухомості - бокси, адміністративні приміщення, загальною площею 209,9 м. 2 , отримані в тимчасове користування від засновника згідно договору №б/н від 02.01.2019 року та частину адміністративно-побутового комплексу з боксами площею 200,0 м 2 , згідно договору оренди № А568/04 від 01.02.2019 р. між АТ Покровський гірничо-збагачувальний комбінат та ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз .

Відповідні роботи по договорах товариства здійснюються водіями автотранспортних засобів відповідної кваліфікації, що підтверджується трудовими договорами №14, 17, 16, 7, 10, 18, 13,12,9, 5, 15,4,3, а також повідомленнями про прийняття працівників на роботу (наявні у справі).

04.01.2019 року між ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз (Перевізник) було укладено з ФОП ОСОБА_2 (Замовник) договір перевезення вантажу №04/19-01, де вантажоодержувачем виступав ТОВ Проктер Енд Гембл Трейдінг Україна . Вказана господарська операція підтверджується рахунком №178 від 04.02.2019 загальною сумою 34978,80 грн. у т.ч. ПДВ 5829,80 грн., актом надання послуг №238 від 04.02.2019р., загальною сумою 14091,60 грн., в т.ч. ПДВ 2348,60грн.; а також ТТН №29599589 від 31.01.2019 року. По результату здійснення операції на реєстрацію подано накладну №39 від 04.02.2019р. Рішенням комісії ДФС України №1116870/42586807 від 22.03.2019 відмовлено у реєстрації вказаної накладної.

04.01.2019 року між ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз (Перевізник) було укладено з ФОП ОСОБА_2 (Замовник) договір перевезення вантажу №04/19-01, де вантажоодержувачем виступав ТОВ Проктер Енд Гембл Трейдінг Україна . Вказана господарська операція підтверджується рахунком №178 від 04.02.2019 загальною сумою 34978,80грн. у т.ч. ПДВ 5829,80грн., актом надання послуг №240 від 04.02.2019 року загальною сумою 13584,00грн. у т.ч. ПДВ 2264,00грн.; а також ТТН №29604058 від 31.01.2019 року. По результату здійснення операції на реєстрацію подано накладну №40 від 04.02.2019р. Рішенням комісії ДФС України №1116871/42586807 від 22.03.2019 відмовлено у реєстрації вказаної накладної.

04.01.2019 року між ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз (Перевізник) було укладено з ФОП ОСОБА_2 (Замовник) договір перевезення вантажу №04/19-01, де вантажоодержувачем виступав ТОВ Проктер Енд Гембл Трейдінг Україна . Вказана господарська операція підтверджується рахунком №178 від 04.02.2019 загальною сумою 34978,80грн. у т.ч. ПДВ 5829,80грн., актом надання послуг №239 від 04.02.2019 року загальною сумою 7303,20грн. у т.ч. ПДВ 1217,20грн.; а також ТТН №29600172 від 31.01.2019 року. По результату здійснення операції на реєстрацію подано накладну №41 від 04.02.2019р. Рішенням комісії ДФС України №1116872/42586807 від 22.03.2019 відмовлено у реєстрації вказаної накладної.

04.01.2019 року між ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз (Перевізник) було укладено з ФОП ОСОБА_2 (Замовник) договір перевезення вантажу №04/19-01, де вантажоодержувачем виступав ТОВ Проктер Енд Гембл Трейдінг Україна . Вказана господарська операція підтверджується рахунком №217 від 11.02.2019 загальною сумою 174379,20грн. у т.ч. ПДВ 29063,20грн., актом надання послуг №279 від 11.02.2019 року загальною сумою 14091,60грн. у т.ч. ПДВ 2348,60грн.; а також ТТН №29608562 від 03.02.2019 року. По результату здійснення операції на реєстрацію подано накладну №80 від 11.02.2019р. Рішенням комісії ДФС України №1116873/42586807 від 22.03.2019 відмовлено у реєстрації вказаної накладної.

04.01.2019 року між ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз (Перевізник) було укладено з ФОП ОСОБА_2 (Замовник) договір перевезення вантажу №04/19-01, де вантажоодержувачем виступав ТОВ Проктер Енд Гембл Трейдінг Україна . Вказана господарська операція підтверджується рахунком №217 від 11.02.2019 загальною сумою 174379,20грн. у т.ч. ПДВ 29063,20грн., актом надання послуг №280 від 11.02.2019 року загальною сумою 13584,00грн. у т.ч. ПДВ 2264,00грн.; а також ТТН №29608564 від 02.02.2019 року. По результату здійснення операції на реєстрацію подано накладну №81 від 11.02.2019р. Рішенням комісії ДФС України №1116873/42586807 від 22.03.2019 відмовлено у реєстрації вказаної накладної.

04.01.2019 року між ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз (Перевізник) було укладено з ФОП ОСОБА_2 (Замовник) договір перевезення вантажу №04/19-01, де вантажоодержувачем виступав ТОВ Проктер Енд Гембл Трейдінг Україна . Вказана господарська операція підтверджується рахунком №217 від 11.02.2019 загальною сумою 174379,20грн. у т.ч. ПДВ 29063,20грн., актом надання послуг №282 від 11.02.2019 року загальною сумою 14091,60грн. у т.ч. ПДВ 2348,60 грн.; а також ТТН №29614419 від 04.02.2019 року. По результату здійснення операції на реєстрацію подано накладну №83 від 11.02.2019р. Рішенням комісії ДФС України №1116879/42586807 від 22.03.2019 відмовлено у реєстрації вказаної накладної.

04.01.2019 року між ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз (Перевізник) було укладено з ФОП ОСОБА_2 (Замовник) договір перевезення вантажу №04/19-01, де вантажоодержувачем виступав ТОВ Проктер Енд Гембл Трейдінг Україна . Вказана господарська операція підтверджується рахунком №217 від 11.02.2019 загальною сумою 174379,20грн. у т.ч. ПДВ 29063,20грн., актом надання послуг №283 від 11.02.2019 року загальною сумою 13584,00грн. у т.ч. ПДВ 2264,00 грн.; а також ТТН №29614421 від 04.02.2019 року. По результату здійснення операції на реєстрацію подано накладну №84 від 11.02.2019р. Рішенням комісії ДФС України №1116878/42586807 від 22.03.2019 відмовлено у реєстрації вказаної накладної.

04.01.2019 року між ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз (Перевізник) було укладено з ФОП ОСОБА_2 (Замовник) договір перевезення вантажу №04/19-01, де вантажоодержувачем виступав ТОВ Проктер Енд Гембл Трейдінг Україна . Вказана господарська операція підтверджується рахунком №217 від 11.02.2019 загальною сумою 174379,20грн. у т.ч. ПДВ 29063,20грн., актом надання послуг №284 від 11.02.2019 року загальною сумою 7303,20грн. у т.ч. ПДВ 1217,20 грн.; а також ТТН №29614624 від 04.02.2019 року. По результату здійснення операції на реєстрацію подано накладну №85 від 11.02.2019р. Рішенням комісії ДФС України №1116883/42586807 від 22.03.2019 відмовлено у реєстрації вказаної накладної.

04.01.2019 року між ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз (Перевізник) було укладено з ФОП ОСОБА_2 (Замовник) договір перевезення вантажу №04/19-01, де вантажоодержувачем виступав ТОВ Проктер Енд Гембл Трейдінг Україна . Вказана господарська операція підтверджується рахунком №217 від 11.02.2019 загальною сумою 174379,20грн. у т.ч. ПДВ 29063,20грн., актом надання послуг №285 від 11.02.2019 року загальною сумою 7303,20грн. у т.ч. ПДВ 1217,20 грн.; а також ТТН №29614625 від 04.02.2019 року. По результату здійснення операції на реєстрацію подано накладну №86 від 11.02.2019р. Рішенням комісії ДФС України №1116877/42586807 від 22.03.2019 відмовлено у реєстрації вказаної накладної.

04.01.2019 року між ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз (Перевізник) було укладено з ФОП ОСОБА_2 (Замовник) договір перевезення вантажу №04/19-01, де вантажоодержувачем виступав ТОВ Проктер Енд Гембл Трейдінг Україна . Вказана господарська операція підтверджується рахунком №217 від 11.02.2019 загальною сумою 174379,20грн. у т.ч. ПДВ 29063,20грн., актом надання послуг №286 від 11.02.2019 року загальною сумою 13584,00грн. у т.ч. ПДВ 2264,00 грн.; а також ТТН №29620220 від 05.02.2019 року. По результату здійснення операції на реєстрацію подано накладну №87 від 11.02.2019р. Рішенням комісії ДФС України №1116885/42586807 від 22.03.2019 відмовлено у реєстрації вказаної накладної.

04.01.2019 року між ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз (Перевізник) було укладено з ФОП ОСОБА_2 (Замовник) договір перевезення вантажу №04/19-01, де вантажоодержувачем виступав ТОВ Проктер Енд Гембл Трейдінг Україна . Вказана господарська операція підтверджується рахунком №217 від 11.02.2019 загальною сумою 174379,20грн. у т.ч. ПДВ 29063,20 грн., актом надання послуг №287 від 11.02.2019 року загальною сумою 14091,60грн. у т.ч. ПДВ 2348,60 грн.; а також ТТН №29620325 від 05.02.2019 року. По результату здійснення операції на реєстрацію подано накладну №88 від 11.02.2019р. Рішенням комісії ДФС України №1116876/42586807 від 22.03.2019 відмовлено у реєстрації вказаної накладної.

04.01.2019 року між ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз (Перевізник) було укладено з ФОП ОСОБА_2 (Замовник) договір перевезення вантажу №04/19-01, де вантажоодержувачем виступав ТОВ Проктер Енд Гембл Трейдінг Україна . Вказана господарська операція підтверджується рахунком №217 від 11.02.2019 загальною сумою 174379,20грн. у т.ч. ПДВ 29063,20 грн., актом надання послуг №288 від 11.02.2019 року загальною сумою 14091,60грн. у т.ч. ПДВ 2348,60 грн.; а також ТТН №29624284 від 06.02.2019 року. По результату здійснення операції на реєстрацію подано накладну №89 від 11.02.2019р. Рішенням комісії ДФС України №1116882/42586807 від 22.03.2019 відмовлено у реєстрації вказаної накладної.

04.01.2019 року між ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз (Перевізник) було укладено з ФОП ОСОБА_2 (Замовник) договір перевезення вантажу №04/19-01, де вантажоодержувачем виступав ТОВ Проктер Енд Гембл Трейдінг Україна . Вказана господарська операція підтверджується рахунком №217 від 11.02.2019 загальною сумою 174379,20грн. у т.ч. ПДВ 29063,20 грн., актом надання послуг №289 від 11.02.2019 року загальною сумою 13584,00грн. у т.ч. ПДВ 2264,00 грн.; а також ТТН №29624286 від 06.02.2019 року. По результату здійснення операції на реєстрацію подано накладну №90 від 11.02.2019р. Рішенням комісії ДФС України №1116875/42586807 від 22.03.2019 відмовлено у реєстрації вказаної накладної.

04.01.2019 року між ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз (Перевізник) було укладено з ФОП ОСОБА_2 (Замовник) договір перевезення вантажу №04/19-01, де вантажоодержувачем виступав ТОВ Проктер Енд Гембл Трейдінг Україна . Вказана господарська операція підтверджується рахунком №217 від 11.02.2019 загальною сумою 174379,20 грн. у т.ч. ПДВ 29063,20 грн., актом надання послуг №290 від 11.02.2019 року загальною сумою 13584,00грн. у т.ч. ПДВ 1217,20 грн.; а також ТТН №29624593 від 06.02.2019 року. По результату здійснення операції на реєстрацію подано накладну №91 від 11.02.2019р. Рішенням комісії ДФС України №1116874/42586807 від 22.03.2019 відмовлено у реєстрації вказаної накладної.

04.01.2019 року між ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз (Перевізник) було укладено з ФОП ОСОБА_2 (Замовник) договір перевезення вантажу №04/19-01, де вантажоодержувачем виступав ТОВ Проктер Енд Гембл Трейдінг Україна . Вказана господарська операція підтверджується рахунком №217 від 11.02.2019 загальною сумою 174379,20 грн. у т.ч. ПДВ 29063,20 грн., актом надання послуг №291 від 11.02.2019 року загальною сумою 14091,60 грн. у т.ч. ПДВ 2348,60 грн.; а також ТТН №29628721 від 07.02.2019 року. По результату здійснення операції на реєстрацію подано накладну №92 від 11.02.2019р. Рішенням комісії ДФС України №1116884/42586807 від 22.03.2019 відмовлено у реєстрації вказаної накладної.

04.01.2019 року між ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз (Перевізник) було укладено з ФОП ОСОБА_2 (Замовник) договір перевезення вантажу №04/19-01, де вантажоодержувачем виступав ТОВ Проктер Енд Гембл Трейдінг Україна . Вказана господарська операція підтверджується рахунком №217 від 11.02.2019 загальною сумою 174379,20 грн. у т.ч. ПДВ 29063,20 грн., актом надання послуг №292 від 11.02.2019 року загальною сумою 13584,00 грн. у т.ч. ПДВ 2264,00 грн.; а також ТТН №29629322 від 07.02.2019 року. По результату здійснення операції на реєстрацію подано накладну №93 від 11.02.2019р. Рішенням комісії ДФС України №1116881/42586807 від 22.03.2019 відмовлено у реєстрації вказаної накладної.

04.01.2019 року між ТОВ Шевченко логістик Ентерпрайз (Перевізник) було укладено з ФОП ОСОБА_2 (Замовник) договір перевезення вантажу №04/19-01, де вантажоодержувачем виступав ТОВ Проктер Енд Гембл Трейдінг Україна . Вказана господарська операція підтверджується рахунком №217 від 11.02.2019 загальною сумою 14091,60 грн. у т.ч. ПДВ 29063,20 грн., актом надання послуг №293 від 11.02.2019 року загальною сумою 13584,00 грн. у т.ч. ПДВ 2348,60 грн.; а також ТТН №29633057 від 08.02.2019 року. По результату здійснення операції на реєстрацію подано накладну №94 від 11.02.2019р. Рішенням комісії ДФС України №1116938/42586807 від 22.03.2019 відмовлено у реєстрації вказаної накладної.

Оплату по вказаних договорах замовником було зупинено через відмову податкового органу у реєстрації накладних.

Квитанціями №1 податкового органу до накладних №39, 40, 41, 80, 81, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 позивача повідомлено про зупинення їх реєстрації відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) через відповідність платника вимогам п.п.1.6.п.1.

У відповідності до п.56.23 ст.56 ПК України позивачем було направлено на адресу ДФС повідомлення про подання документів про підтвердження реальності здійснених операцій з усіма документами, які стосуються прийняття вказних вище податкових накладних.

Рішенням комісії ДФС було відмовлено у реєстрації податкових накладних. Вказані рішення позивач оскаржив у порядку ст. 56 ПК України.

Податковим органом скарги №9057137435 від 27.03.2019р., №9057137557 від 27.03.2019р, №9057137652 від 27.03.2019р., №9057137828 від 27.03.2019р., №9057137981 від 27.03.2019р., №9057138313 від 27.03.2019р., №9057138573 від 27.03.2019р., №9057138738 від 27.03.2019р.,№9057138878 від 27.03.2019р., №9057139034 від 27.03.2019р., №9057139325 від 27.03.2019р., №9057139486 від 27.03.2019р., №9057143558 від 27.03.2019р., №9057276293 від 27.03.2019р., №9057145906 від 27.03.2019р, №9057257318 від 27.03.2019р., №9057444684 від 27.03.2019р. залишені без задоволення, а рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних- без змін. На підтвердження подання вказаних скарг позивачем надані квитанції до скарг, а також рішення комісії з питань розгляду скарг.

Не погодившись з прийнятими контролюючим органом рішеннями від позивач звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулює Податковий кодекс України, який, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1246 від 29.12.2010 (Порядок №1246) податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно з пунктом 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:

- відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);

- чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201Кодексу;

- наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1статті 201 Кодексу;

- наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);

- наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

- факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;

- наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

- дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пунктів13-15 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

У квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкової накладної та/або розрахунку коригування та результат перевірки. Якщо у податковій накладній та/або розрахунку коригування за результатами проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), виявлено порушення, платнику податку надсилається квитанція про неприйняття податкової накладної та/або розрахунку коригування із зазначенням причини такого неприйняття.

Відповідно до пункту 17 Порядку №1246 у разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

Згідно з положеннями пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України (у редакції Закону № 2245-VIII від 07.12.2017).

12 лютого 2018 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №117 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , якою затверджений Порядок

зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок роботи комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - Порядок № 117).

Згідно з пп.12, 13 Порядку № 117 у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складання податкової накладної/розрахунку коригування;

2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена;

3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

У відповідності до п. п. 15 - 21 Порядку № 117 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

ДФС розміщує та постійно оновлює на своєму офіційному веб-сайті відомості щодо засобів електронного зв`язку ДФС, якими можуть подаватися письмові пояснення та копії документів.

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.

Комісії контролюючих органів складаються з комісій регіонального рівня (комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників ДФС) та комісії центрального рівня (ДФС).

Зазначені комісії приймають рішення про:

- реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;

- відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;

- ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;

- надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Згідно з п.27 Порядку №117 рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Тобто, первинним об`єктом судового дослідження в даній справі є обставини за яких відповідач вчинив дії про зупинення реєстрації податкових накладних. Підставою для таких дій мають бути: чіткі критерії оцінки ступеня ризиків відповідних господарських операцій; конкретний перелік документів, перелік яких встановлений податковим законодавством.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Верховний Суд зазначає, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт шостий Критеріїв оцінки, без наведення відповідного підпункту, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічні позиції викладені у постановах Верховного суду від 22.04.2019р. у справі №2040/5445/18, від 16.04.2019р. у справі №826/10649/17.

З матеріалів справи вбачається, що підставою для відмови у реєстрації податкових накладних №39 від 04.02.2019 р., № 40 від 04.02.2019 р., № 41 від 04.02.2019 р., № 80 від 11.02.2019 р., №81 від 11.02.2019 р., № 83 від 11.02.2019 р., № 84 від 11.02.2019 р., № 85 від 11.02.2019 р., №86 від 11.02.2019 р., № 87 від 11.02.2019 р., № 88 від 11.02.2019 р., № 89 від 11.02.2019 р., №90 від 11.02.2019 р., №91 від 11.02.2019 р., № 92 від 11.02.2019 р., № 93 від 11.02.2019 р., №94 від 11.02.2019р.від 02 квітня 2019 року було надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства, проте, в оскаржуваних рішеннях податкового органу не конкретизовано, які саме порушення були допущені платником податків.

Отже, в оскаржуваних рішеннях контролюючого органу від 22.03.2019р. не наведено обґрунтованих причин відмови в реєстрації податкових накладних, не вказано чіткі критерії оцінки ступеня ризиків відповідної господарської операції та не вказано конкретний перелік документів, перелік яких встановлений податковим законодавством, які позивач повинен був надати, зокрема, на підтвердження права уповноважених осіб на вчинення дій в інтересах платника податків.

Суд критично оцінює посилання відповідачів на те, що позивачем надано товарно-транспортні накладні, складені з порушенням, оскільки фактично, що визнано і відповідачами, ці ТТН були складені без порушень вимог чиииного законодавства, недоліком, на думку відповідачів, є те, що у них зазначено перевізником не позивача, а ФОП ОСОБА_2 . Однак, дані обставини повинні бути предметом перевірки контролюючого органу щодо реальності здійснення господарської операції позивачем, але аж ніяк не можуть бути підставою для відмови в реєстрації податкової накладної.

Згідно з ч. 1 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 73 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування.

Згідно з ст. 76 Кодексу адміністративного судочинства України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Згідно з п.п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії).

Таким чином, суд вважає, що рішення від 22.03.2019 року №1116870/42586807, №1116871/42586807, №1116872/42586807, №1116873/42586807, №1116880/42586807, №1116879/42586807, №1116878/42586807, №1116883/42586807, №1116877/42586807, №1116885/42586807, №1116876/42586807, №1116882/42586807, №1116875/42586807, №1116874/42586807, №1116884/42586807, №1116881/42586807, №1116938/42586807 про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування не відповідають вимогам п.п. 1, 3 ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки винесені контролюючим органом не обґрунтовано, тобто без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, тому є протиправними та підлягають скасуванню.

Стосовно позовної вимоги зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладні датою їх отримання, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 28 Порядку № 117 податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

- прийнято та набрало чинності рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі;

- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Відповідні положення містить і Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246 (далі - Порядок № 1246).

Так, відповідно до п. 19, п. 20 Порядку № 1246 податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

- прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення).

- неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

За таких обставин, враховуючи той факт, що рішення про відмову у реєстрації податкової накладної визнані судом протиправним та скасовані, з урахуванням положень пункту 28 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №117 від 21.02.2018 р., пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 р. № 1246, суд вважає доцільним зобов`язати ДФС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних наступні податкові накладні №39 від 04.02.2019 р., № 40 від 04.02.2019 р., № 41 від 04.02.2019 р., № 80 від 11.02.2019 р., №81 від 11.02.2019 р., № 83 від 11.02.2019 р., № 84 від 11.02.2019 р., № 85 від 11.02.2019 р., №86 від 11.02.2019 р., № 87 від 11.02.2019 р., № 88 від 11.02.2019 р., № 89 від 11.02.2019 р., №90 від 11.02.2019 р., №91 від 11.02.2019 р., № 92 від 11.02.2019 р., № 93 від 11.02.2019 р., №94 від 11.02.2019р. датою іх фактичного подання.

Враховуючи викладене, позовні вимоги товариства з обмеженою відповідальністю Шевченко логістик Ентерпрайз є обґрунтованими та підлягають задоволенню в повному обсязі.

Згідно з ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем при зверненні до суду понесені судові витрати, пов`язані зі сплатою судового збору за подання позову до суду в розмірі 32 657,00 грн., що документально підтверджується платіжним дорученням № 133 від 15 травня 2019 року.

Відтак, оскільки позовну заяву задоволено, сплачений судовий збір за подачу позову до суду в сумі 32 657,00 грн. підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань головного управління Державної фіскальної служби України у Дніпропетровській області.

Керуючись ст. 244, 245, 255, 295 , Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву товариства з обмеженою відповідальністю "Шевченко Логістик Ентерпрайз" (53300, Дніпропетровська обл., м. Покров, вул. Партизанська, буд. 1А/2; код ЄДРПОУ 42586807) до відповідача-1 - Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, пл. Львівська, буд.8; код ЄДРПОУ 39292197), відповідача-2 - Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (49600, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд. 17а; код ЄДРПОУ 39394856) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задоволити в повному обсязі.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, від 22.03.2019р. №1116870/42586807, №1116871/42586807, №1116872/42586807, №1116873/42586807, №1116880/42586807, №1116879/42586807, №1116878/42586807, №1116883/42586807, №1116877/42586807, №1116885/42586807, №1116876/42586807, №1116882/42586807, №1116875/42586807, №1116874/42586807, №1116884/42586807, №1116881/42586807, №1116938/42586807.

Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні №39 від 04.02.2019 р., № 40 від 04.02.2019 р., № 41 від 04.02.2019 р., № 80 від 11.02.2019 р., №81 від 11.02.2019 р., № 83 від 11.02.2019 р., № 84 від 11.02.2019 р., № 85 від 11.02.2019 р., №86 від 11.02.2019 р., № 87 від 11.02.2019 р., № 88 від 11.02.2019 р., № 89 від 11.02.2019 р., №90 від 11.02.2019 р., №91 від 11.02.2019 р., № 92 від 11.02.2019 р., № 93 від 11.02.2019 р., №94 від 11.02.2019р. датою іх фактичного подання.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю Шевченко Логістик Ентерпрайз "Шевченко Логістик Ентерпрайз" (53300, Дніпропетровська обл., м. Покров, вул. Партизанська, буд. 1А/2; код ЄДРПОУ 42586807) відповідача 1: головного управління Державної фіскальної служби України у Дніпропетровській області (49000, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а, код ЄДРПОУ 39394856), відповідача 2: Державної фіскальної служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 19739292) сплачені позивачем судові витрати пов`язані зі сплатою судового збору у розмірі 32 657,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення в повному обсязі складено 06.08.2019 року.

Суддя С.В. Ніколайчук

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.07.2019
Оприлюднено07.08.2019
Номер документу83463024
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/4551/19

Ухвала від 01.12.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Ухвала від 21.11.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Ухвала від 20.07.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Ухвала від 14.07.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Ухвала від 31.05.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Ухвала від 21.05.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Ухвала від 23.03.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Ухвала від 23.11.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Ухвала від 12.06.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Ніколайчук Світлана Василівна

Ухвала від 28.10.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Семененко Я.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні