Рішення
від 05.08.2019 по справі 560/2413/19
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/2413/19

РІШЕННЯ

іменем України

05 серпня 2019 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Польового О.Л. , суддів Лабань Г.В. , Ковальчук О.К.

за участі:секретаря судового засідання Свинобой О.В. представника позивачів ОСОБА_1 , представника відповідача Багінського А.О. розглянувши адміністративну справу за позовом кандидатів у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 193 ОСОБА_2 , ОСОБА_3 до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

03.08.2019 кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 193 ОСОБА_2 звернувся до суду з позовом до окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193, в якому просить:

- визнати протиправним дії окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 по складанню та транспортуванню до Центральної виборчої комісії протоколу про підсумки голосування в одномандатному виборчому окрузі № 193 з поміткою "Уточнений";

- зобов`язати Окружну виборчу комісію з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 усунути порушення, допущені при складанні протоколу про підсумки голосування в одномандатному виборчому окрузі № 193 з поміткою "Уточнений" в порядку, передбаченому частиною третьої статті 97 Закону України "Про вибори народних депутатів України".

Ухвалою від 04.08.2019 суд відкрив провадження в адміністративній справі №560/2413/19 за правилами спрощеного позовного провадження. Призначив судове засідання на 05.08.2019 о 11:30 год.

03.08.2019 кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 193 ОСОБА_3 звернувся до суду з позовом до окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193, в якому просить:

- визнати протиправним дії окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 по складанню та транспортуванню до Центральної виборчої комісії протоколу про підсумки голосування в одномандатному виборчому окрузі № 193 з поміткою "Уточнений";

- зобов`язати Окружну виборчу комісію з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 усунути порушення, допущені при складанні протоколу про підсумки голосування в одномандатному виборчому окрузі № 193 з поміткою "Уточнений" в порядку, передбаченому частиною третьої статті 97 Закону України Про вибори народних депутатів України .

Ухвалою від 04.08.2019 суд відкрив провадження в адміністративній справі №560/2412/19 за правилами спрощеного позовного провадження. Призначив судове засідання на 05.08.2019 о 15:00 год.

Ухвалою від 05.08.2019 суд вирішив об`єднати адміністративні справи №560/2412/19 та №560/2413/19. Присвоїти об`єднаним справам спільний номер - №560/2413/19.

В обґрунтування позовних вимог позивачі зазначили, що 28.07.2019 відбувалося засідання Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів одномандатного виборчого округу № 193. На порядку денному засідання був розгляд листа члена Центральної виборчої комісії від 27.07.2019 № 21-33-7250 про усунення помилок і неточностей, виявлених під час розгляду протоколу окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України про підсумки голосування в одномандатному виборчому окрузі № 193 та інших документів, зазначених у частині восьмій статті 96 Закону України Про вибори народних депутатів України . Протокольним рішенням відповідач зобов`язав дільничні виборчі комісії №№ 680562, 681331, 680727, 680469, 680484, 680503, 680508, 680550, 681336, 681349, 681370, 681344 усунути помилки і неточності виявлені під час розгляду протоколу шляхом складання протоколів з позначкою Уточнений . 29.07.2019 окружною виборчою комісією з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 на підставі протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях в одномандатному виборчому окрузі, у тому числі з поміткою Уточнений , складено протокол окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 із позначкою Уточнений . Вказують, що всупереч вимогам ст.96 Закону України "Про вибори народних депутатів" до вказаного протоколу не приєднані окремі думки членів виборчої комісії, які брали участь у засіданні, а саме: заступника голови ОВК № 193 ОСОБА_4 , членів комісії ОСОБА_5 та ОСОБА_6

05.08.2019 відповідач подав до суду відзиви на позовні заяви, в яких зазначив, що окружна виборча комісія з виборів народних депутатів одномандатного виборчою округу № 193 діяла на підставі, у межах повноважень та у спосіб, визначений Законом України "Про вибори народних депутатів", а тому відсутні підстави для задоволення позовних вимог. Вказав, що до Центральної виборчої комісії електронною поштою була направлена окрема думка члена ОВК ОСОБА_5 , так як в момент транспортування протоколу ОВК до ЦВК, ОСОБА_5 не склав її у письмовому вигляді, а строк визначений ЦВК для транспортування протоколу спливав. Щодо окремих думок членів ОВК ОСОБА_6 та ОСОБА_9 представник відповідача зазначив, що окружна виборча комісія №193 не отримувала окремих думок членів ОВК ОСОБА_6 та ОСОБА_9 , що підтверджується журналом вхідної кореспонденції, довідкою ОВК №193.

Представник позивачів в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив суд позовні вимоги позивачів задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позовів заперечив, просив суд в задоволенні позовних вимог позивачів відмовити.

Заслухавши пояснення представників сторін та дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

27.07.2019 Центральною виборчою комісією надіслано до окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 листа № 21-33-7250, де зазначено, що Центральна виборча комісія на своєму засіданні 25 липня 2019 року розглянула протоколи окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 про підсумки голосування у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу № 193 та в одномандатному виборчому окрузі № 193 на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року, складені та підписані 24 липня 2019 року. Під час розгляду протоколу окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України про підсумки голосування в одномандатному виборчому окрузі № 193 та інших документів, зазначених у частині восьмій статті 96 Закону України "Про вибори народних депутатів України", Центральною виборчою комісією виявлено низку помилок та неточностей. Враховуючи викладене та відповідно до частини другої статті 97 Закону Центральна виборча комісія на своєму засіданні 27 липня 2019 року прийняла рішення про зобов`язання окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 розглянути питання про внесення змін до встановлених підсумків голосування виборців у межах цього округу в порядку, передбаченому Законом. Згідно з ч. 3 ст. 97 Закону України "Про вибори народних депутатів України" окружна виборча комісія з виборів народних депутатів України зобов`язана розглянути питання про внесення змін до встановлених підсумків голосування виборців в одномандатному виборчому окрузі № 193, скласти протокол з поміткою "Уточнений" та не пізніше 29.07.2019 транспортувати його до ЦВК.

28.07.2019 на засіданні окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 розглянуто лист від 27.07.2019 Центральної виборчої комісії № 21-33-7250 та прийнято рішення про зобов`язання дільничних виборчих комісій №№ 680562, 681331, 680727, 680469, 680484, 680503, 680508, 680550, 681336, 681349, 681370, 681344 усунути помилки і неточності виявлені підчас розгляду протоколу шляхом складання протоколів з позначкою Уточнений .

29.07.2019 окружна виборча комісія з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 склала протокол окружної виборчої комісії про підсумки голосування в одномандатному виборчому окрузі №193 із позначкою "Уточнений".

Позивачі вважають, що протокол окружної виборчої комісії про підсумки голосування в одномандатному виборчому окрузі №193 із позначкою "Уточнений" був складений з порушенням вимог Закону України "Про вибори народних депутатів України", а тому звернули до суду з цим адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України "Про вибори народних депутатів України", виборчий процес - це здійснення суб`єктами, визначеними статтею 12 цього Закону, виборчих процедур, передбачених цим Законом.

Частиною 1 ст. 25 Закону України "Про вибори народних депутатів України", виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів депутатів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про вибори депутатів.

Стаття 33 Закону України "Про вибори народних депутатів України", встановлює порядок організації роботи окружних та дільничних виборчих комісій.

Згідно ч.1 ст.96 Закону України "Про вибори народних депутатів України" окружна виборча комісія після прийняття і розгляду протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях в одномандатному окрузі, у тому числі з поміткою "Уточнений", на підставі протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях в одномандатному окрузі, а у разі повторного підрахунку голосів виборців - також протоколу окружної виборчої комісії про повторний підрахунок голосів виборців на відповідній виборчій дільниці в одномандатному окрузі встановлює: 1) кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, одержаних окружною виборчою комісією; 2) кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, погашених окружною виборчою комісією; 3) кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, одержаних дільничними виборчими комісіями одномандатного округу; 4) кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, виготовлених дільничними виборчими комісіями одномандатного округу; 5) кількість невикористаних виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, погашених дільничними виборчими комісіями одномандатного округу; 6) кількість виборців, внесених до списків виборців на виборчих дільницях одномандатного округу; 7) кількість виборців, внесених до витягів із списку виборців на виборчих дільницях одномандатного округу; 8) кількість виборців, що отримали виборчі бюлетені для голосування в одномандатному окрузі у приміщенні для голосування; 9) кількість виборців, що отримали виборчі бюлетені для голосування в одномандатному окрузі за місцем перебування; 10) сумарну кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені для голосування в одномандатному окрузі; 11) кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, що не підлягають врахуванню, виявлених на виборчих дільницях одномандатного округу; 12) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні в одномандатному окрузі у приміщенні для голосування; 13) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні в одномандатному окрузі за місцем перебування; 14) загальну кількість виборців, які взяли участь у голосуванні в одномандатному окрузі; 15) кількість виборчих бюлетенів для голосування в одномандатному окрузі, визнаних недійсними; 16) кількість голосів виборців, поданих за кожного кандидата у депутати в одномандатному окрузі.

Відповідно до ч.2 ст.96 Закону України "Про вибори народних депутатів України" відомості про підсумки голосування в одномандатному окрузі цифрами і прописом заносяться до протоколу окружної виборчої комісії про підсумки голосування в одномандатному окрузі, форму якого встановлено Центральною виборчою комісією.

Згідно ч.2 ст.97 Закону України "Про вибори народних депутатів України" у разі виявлення у протоколі окружної виборчої комісії про підсумки голосування у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу або у протоколі окружної виборчої комісії про підсумки голосування в одномандатному окрузі виправлень, помилок, неточностей Центральна виборча комісія своїм рішенням може зобов`язати окружну виборчу комісію внести зміни до встановлених підсумків голосування виборців у межах відповідного одномандатного округу в порядку, встановленому частиною сьомою статті 94 цього Закону, про що зазначається у протоколі засідання Центральної виборчої комісії. Протягом часу розгляду цього питання окружною виборчою комісією подані до Центральної виборчої комісії примірники протоколів про підсумки голосування в межах одномандатного округу та додані до нього документи зберігаються в Центральній виборчій комісії. У разі виявлення у протоколі виправлень, помилок та неточностей, які не потребують змін до встановлених підсумків голосування виборців у межах відповідного одномандатного округу, Центральна виборча комісія приймає відповідні протоколи із зазначенням про виявлені виправлення, помилки та неточності у протоколі засідання.

Відповідно до ч.3 ст.97 Закону України "Про вибори народних депутатів України" окружна виборча комісія зобов`язана у строк, визначений Центральною виборчою комісією, розглянути питання про внесення змін до встановлених підсумків голосування виборців у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу або в одномандатному окрузі, за необхідності здійснюючи повторний підрахунок голосів на окремих виборчих дільницях цього одномандатного округу. Протокол з поміткою "Уточнений" складається у порядку, передбаченому частиною шостою статті 95 та частиною шостою статті 96 цього Закону. Зазначений протокол та інші необхідні виборчі документи транспортуються до Центральної виборчої комісії в порядку, встановленому частиною дев`ятою статті 95 цього Закону.

Згідно ч.5 ст.96 Закону України "Про вибори народних депутатів України" протокол про підсумки голосування в одномандатному окрузі підписується головою, заступником голови, секретарем та іншими членами окружної виборчої комісії, які присутні на засіданні виборчої комісії, та засвідчується печаткою окружної виборчої комісії. У протоколі зазначаються дата і час (година і хвилини) його підписання членами окружної виборчої комісії. Член виборчої комісії, присутній на засіданні, зобов`язаний підписати протокол про підсумки голосування. У разі своєї незгоди із встановленими підсумками голосування, зафіксованими у протоколі комісії, член комісії підписує протокол із приміткою "З окремою думкою". Письмовий виклад окремої думки додається до протоколу про підсумки голосування. У разі відсутності у протоколі підпису члена окружної виборчої комісії біля його прізвища зазначається причина відсутності підпису.

Відповідно до ч.6 ст.96 Закону України "Про вибори народних депутатів України" якщо після підписання протоколу про підсумки голосування в одномандатному окрузі до відправки його до Центральної виборчої комісії окружна виборча комісія виявила в ньому неточності (описку чи помилку у цифрах), вона на тому ж засіданні розглядає питання про внесення змін до підсумків голосування в одномандатному окрузі шляхом складення нового протоколу, на якому робиться помітка "Уточнений". Протокол з поміткою "Уточнений" виготовляється і підписується у порядку та в кількості примірників, встановлених частиною третьою цієї статті. Складання окружною виборчою комісією протоколу з поміткою "Уточнений" на іншому засіданні комісії без доручення Центральної виборчої комісії не допускається.

Отже, Законом України "Про вибори народних депутатів України" передбачено право члена ОВК висловити окрему думку до протоколу про підсумки голосування, водночас, складення окремих думок до протоколу з поміткою "Уточнений" Законом України "Про вибори народних депутатів України" не передбачено.

Статтею 96 Закону України "Про вибори народних депутатів України", якою врегульований порядок складання протоколу про підсумки голосування в одномандатному окрузі з поміткою "Уточнений" не передбачені наслідки складання окремих думок членів ОВК до вказаного протоколу.

Обгрунтовуючи позовні вимоги щодо неправомірності дій під час складання протоколу із поміткою Уточнений у зв`язку з неприєднанням окремих думок членів ОВК, позивачі посилалися на ч.5 ст.96 Закону України "Про вибори народних депутатів України", якою врегульований порядок складання протоколу про підсумки голосування в одномандатному окрузі, а не протоколу з поміткою "Уточнений".

В порушення ст.ст. 72-75 КАС України на підтвердження факту складання та надання до ОВК окремих думок членів комісії ОСОБА_4 , ОСОБА_5 та ОСОБА_6 під час складання протоколу з поміткою "Уточнений" від 29.07.2019 позивачі не надали.

Відповідно до журналу реєстрації вхідної кореспонденції окрема думка ОСОБА_5 зареєстрована 30.07.2019 (після надіслання протоколу з поміткою "Уточнений" до ЦВК).

Отже, протокол про підсумки голосування в одномандатному виборчому окрузі № 193 з поміткою "Уточнений" від 29.07.2019 складено з дотриманням вимог ст.96 Закону України "Про вибори народних депутатів України".

Згідно ч.7 ст.96 Закону України "Про вибори народних депутатів України" перший примірник протоколу окружної виборчої комісії про підсумки голосування в одномандатному окрузі, а за наявності - перший примірник протоколу з поміткою "Уточнений" запаковуються до пакета із спеціальною системою захисту у порядку, встановленому частиною шостою статті 87 цього Закону. На пакеті робиться напис "Протокол про підсумки голосування в одномандатному окрузі".

Відповідно до ч.ч.8, 9 ст.96 Закону України "Про вибори народних депутатів України" перший примірник протоколу окружної виборчої комісії про підсумки голосування в одномандатному окрузі, а у разі внесення змін до цього протоколу - також протокол, в якому були допущені неточності (описки чи помилки у цифрах), та протокол з поміткою "Уточнений" разом з відповідними протоколами та актами дільничних виборчих комісій, що стосуються голосування в одномандатному окрузі, рішеннями, прийнятими на підставі цих актів, та, за наявності, протоколами окружної виборчої комісії про повторний підрахунок голосів виборців на відповідній виборчій дільниці в одномандатному окрузі, окремими думками членів окружної виборчої комісії, викладеними у письмовій формі, заявами і скаргами про порушення окружною виборчою комісією порядку встановлення підсумків голосування та рішеннями, прийнятими окружною виборчою комісією за результатами їх розгляду, окружна виборча комісія транспортує до Центральної виборчої комісії, другий примірник протоколу зберігається в окружній виборчій комісії, третій - невідкладно вивішується для загального ознайомлення у приміщенні окружної виборчої комісії, а решта по одному примірнику видаються членам окружної виборчої комісії. Транспортування виборчих документів, зазначених у частині восьмій цієї статті, здійснюється у порядку, передбаченому частиною дев`ятою статті 95 цього Закону.

Згідно ч.9 ст.95 Закону України "Про вибори народних депутатів України" транспортування виборчих документів, зазначених у частині восьмій цієї статті, здійснюється головою окружної виборчої комісії та його заступником, а також двома членами цієї виборчої комісії - представниками двох інших суб`єктів подання, які набрали найбільшу кількість голосів у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу. Якщо голова чи заступник голови окружної виборчої комісії, який повинен транспортувати зазначені документи, представляє одного з двох суб`єктів подання, які набрали найбільшу кількість голосів у загальнодержавному окрузі в межах одномандатного округу, або представник такого суб`єкта подання вмотивовано не може брати участь у транспортуванні виборчих документів до Центральної виборчої комісії, участь у транспортуванні бере представник суб`єкта подання, який набрав наступну кількість голосів.

Щодо неправомірності дій відповідача що стосується транспортування до Центральної виборчої комісії протоколу про підсумки голосування в одномандатному виборчому окрузі № 193 з поміткою "Уточнений", то суд не встановив, а позивачами не надано жодних доказів, що підтверджують такі порушення.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Зважаючи на наведене вище, суд дійшов висновку, що в задоволенні позову кандидатів у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 193 ОСОБА_2 , ОСОБА_3 необхідно відмовити повністю.

Згідно ч. 9 ст. 273 КАС України, суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Суд зазначає, що позивачі подали до суду вказані позовні заяви без доказів сплати судового збору.

Відповідно до статті 4 Закону України від 08.07.2011 №3674-VI Про судовий збір за подання фізичною особою до адміністративного суду позову немайнового характеру сплачується судовий збір за ставкою, що становить 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Згідно зі ст. 7 Закону України від 23.11.2018 № 2629-VIII Про Державний бюджет України на 2019 рік з 01.01. 2019 установлено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 1921,00 грн.

За приписами статті 143 КАС України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Враховуючи, що при поданні позову позивачі не сплатили судовий збір за чотири вимоги немайнового характеру, суд дійшов висновку про необхідність стягнути з кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 193 ОСОБА_2 , який висунутий шляхом самовисування до спеціального фонду Державного бюджету України (отримувач: УК у м. Хмельницькому/м. Хмельницький/22030101, код отримувача (ЄДРПОУ): 38045529, банк: Казначейство України (ЕАП), МФО: 899998, рахунок №34313206084006, код класифікації доходів бюджету: 22030101, найменування коду класифікації доходів бюджету - Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050) судовий збір у розмірі 1536,80 грн. Стягнути з кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 193 ОСОБА_3 , який висунутий політичною партією "Опозиційний блок" до спеціального фонду Державного бюджету України (отримувач: УК у м. Хмельницькому/м. Хмельницький/22030101, код отримувача (ЄДРПОУ): 38045529, банк: Казначейство України (ЕАП), МФО: 899998, рахунок №34313206084006, код класифікації доходів бюджету: 22030101, найменування коду класифікації доходів бюджету - Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050) судовий збір у розмірі 1536,80 грн.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ВИРІШИВ:

В задоволенні адміністративного позову кандидатів у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 193 ОСОБА_2 , ОСОБА_3 до Окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії - відмовити.

Стягнути з кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 193 ОСОБА_2 , який висунутий шляхом самовисування до спеціального фонду Державного бюджету України (отримувач: УК у м. Хмельницькому/м. Хмельницький/22030101, код отримувача (ЄДРПОУ): 38045529, банк: Казначейство України (ЕАП), МФО: 899998, рахунок №34313206084006, код класифікації доходів бюджету: 22030101, найменування коду класифікації доходів бюджету - Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050) судовий збір у розмірі 1536 (одна тисяча п`ятсот тридцять шість) грн. 80 коп.

Стягнути з кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 193 ОСОБА_3 , який висунутий політичною партією "Опозиційний блок" до спеціального фонду Державного бюджету України (отримувач: УК у м. Хмельницькому/м. Хмельницький/22030101, код отримувача (ЄДРПОУ): 38045529, банк: Казначейство України (ЕАП), МФО: 899998, рахунок №34313206084006, код класифікації доходів бюджету: 22030101, найменування коду класифікації доходів бюджету - Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050) судовий збір у розмірі 1536 (одна тисяча п`ятсот тридцять шість) грн. 80 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом двох днів з його проголошення

Позивачі:Кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 193 ОСОБА_2 (АДРЕСА_3 кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 193 ОСОБА_3 ( АДРЕСА_2 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ) Відповідач:Окружна виборча комісія з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 193 (майдан Відродження, буд. 1, м.Кам`янець-Подільський, Кам`янець-Подільський район, Хмельницька область, 32300 , код ЄДРПОУ - 43038949)

Головуючий суддя О.Л. Польовий Г.В. Лабань О.К. Ковальчук

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.08.2019
Оприлюднено07.08.2019
Номер документу83464077
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —560/2413/19

Рішення від 05.08.2019

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Польовий О.Л.

Ухвала від 05.08.2019

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Польовий О.Л.

Ухвала від 05.08.2019

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Польовий О.Л.

Ухвала від 04.08.2019

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Польовий О.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні