Постанова
від 02.08.2019 по справі 359/6019/19
БОРИСПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 359/6019/19

Провадження № 3/359/2157/2019

Протокол № 0221/12500/19

Бориспільський міськрайонний суд Київської області

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

2 серпня 2019 року м. Бориспіль

Суддя Бориспільського міськрайонного суду Київської області Вознюк С.М., розглянувши за участю представника митниці Захарова А.О. адміністративний матеріал, який надійшов від Київської митниці ДФС, про порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України, відносно громадянки України ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 , працюючої на посаді керівника Благодійної Організації "БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "КРИЛА НАДІЇ-2017" (61038, м. Харків, Московський район, наб. Сабурівська, буд. 4, код ЄДРПОУ 42668397), паспорт серії НОМЕР_1 , виданий Московським МВ ХИУ УМВС України в Харківський область 19.12.1997 року, реєстраційний номер картки платника податків фізичної особи НОМЕР_2 , -

в с т а н о в и в :

Згідно протоколу про порушення митних правил, 22.03.2019 року керівником благодійної організації "БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "КРИЛА НАДІЇ-2017" ОСОБА_1 до відділу митного оформлення № 1 м/п Спеціалізований (Київська область, с. Мартусівка, вул. Моєсеєва, 72) Київської митниці ДФС подано МД типу ІМ-40 на товар Гуманітарна допомога: Одяг взуття, додаткові речі до одягу та їх частини що використовувалися: Речі домашнього вжитку - матраци, ковдри постільна білизна, рушники, килимки, такі, що були у використанні; товари для дому посуд столовий в асортименті такий що був у використанні; допомога Іграшки дитячі в асортименті, такі що були у використанні , загальною вагою брутто 19800 кг, вартістю 765 GBP. Поданій ЕМД присвоєно реєстраційний №UA125010/2019/004353. відправником вантажу виступала компанія Other Games LTD (5 London Road London England SW17 9JR Company №9660625).

До митного оформлення та контролю серед іншого представником благодійної організації "БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "КРИЛА НАДІЇ-2017" надано CMR №329831, у якому відправником вантажу є компанія Other Games LTD , інвойс від 15.01.2019 року №1-1501, виставлений компанією Other Games LTD на суму 765 GBP, додаток до інвойсу від 15.01.2019 року №1-1501, подарунковий сертифікат від 15.01.2019 року до інвойсу №1-1501, санітарний сертифікат від 15.01.2019 року до інвойсу №1-1501.

Відповідно до відомостей, заявлених у інвойсі від 15.01.2019 року №1-1501, отримувачем товару є благодійна організація "БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "КРИЛА НАДІЇ-2017".

Разом з тим, листами Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Державної фіскальної служби України від 23.11.2018 року №36591/7/99-99-20-01-02-17 Про вжиття заходів та Департаменту міжнародного поліцейського співробітництва Національної поліції України від 18.12.2018 року №IP/15149/18/C95/45433/AG8/A4/3 надано інформацію, що ресурс www.gov.uk/government/organization/companies-house , є офіційним державним комерційним реєстром Великобританії, на який спираються правоохоронні органи Великобританії на запити щодо реєстрації юридичних осіб.

Так, Київською митницею ДФС встановлено, що відповідно до ресурсу www.gov.uk/government/organization/companies-house , британська компанія Other Games LTD з 27.11.2018 року є ліквідованою та з вказаної дати вважається розпущеною.

Відповідно до абзацу 2 пункту 6 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 року № 8, підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються, а також документи з підробленими підписами, відбитками печаток та штампів.

Встановлені обставини свідчать про те, що з метою здійснення митного оформлення в режимі імпорт товару Гуманітарна допомога: Одяг взуття, додаткові речі до одягу та їх частини що використовувалися: Речі домашнього вжитку - матраци, ковдри постільна білизна, рушники, килимки, такі що були у використанні; товари для дому посуд столовий в асортименті такий що був у використанні; допомога Іграшки дитячі в асортименті, такі що були у використанні за митною декларацією від 22.03.2019 року №UA125010/2019/004353, а в подальшому з метою переміщення через митний кордон України Київській митниці ДФС надано підробні документи, а саме інвойс від 15.01.2019 року №1-1501, відповідно до якого продавцем товару є компанія Other Games LTD , яка фактично станом на дату виставлення інвойсу була ліквідована.

Згідно з ч.2 ст. 459 та п.7, п.43 ст.4 МК України суб`єктами відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємства - керівники та інші працівники підприємств, які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за виконання вимог, встановлених Митним кодексом України, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.

Відповідно до статті 65 Господарського кодексу України:

пункт 3 - для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) або уповноважений ним орган призначає (обирає) керівника підприємства.

пункт 5 - керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.

Відповідно до інформації, наявної в податкових базах даних та обліковій картці особи, яка здійснює операції з товарами - благодійної організації "БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "КРИЛА НАДІЇ-2017" (код ЄДРПОУ 42668397), на дату митного оформлення товару Гуманітарна допомога: Одяг взуття, додаткові речі до одягу та їх частини що використовувалися: Речі домашнього вжитку - матраци, ковдри постільна білизна, рушники, килимки, такі що були у використанні; товари для дому посуд столовий в асортименті такий що був у використанні; допомога Іграшки дитячі в асортименті, такі що були у використанні , на посаді керівника підприємства перебувала громадянка України ОСОБА_1 .

Перебуваючи на посаді керівника підприємства, гр. ОСОБА_1 за фінансово-господарську діяльність підприємства і зобов`язаний надавати до митного контролю і оформлення документи з достовірною та правдивою інформацією.

Таким чином, керівником благодійної організації "БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "КРИЛА НАДІЇ-2017" ОСОБА_1 вчинено дії, спрямовані на переміщення товару Гуманітарна допомога: Одяг взуття, додаткові речі до одягу та їх частини що використовувалися: Речі домашнього вжитку - матраци, ковдри постільна білизна, рушники, килимки, такі що були у використанні; товари для дому посуд столовий в асортименті такий що був у використанні; допомога Іграшки дитячі в асортименті, такі що були у використанні загальною вартістю 765 GBP (27401,18 грн. згідно офіційного курсу НБУ) через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з поданням митниці як підстави для переміщення підробних документів, а саме інвойсу від 15.01.2019 року №1-1501, відповідно до якого продавцем товару є компанія Other Games LTD , яка фактично станом на дату виставлення інвойсу була ліквідована.

Відповідно до інформації, наявної в реєстрі порушників митних правил бази даних ЄАІС ДФС, гр. ОСОБА_1 протягом 2018-2019 років не притягувалася до відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачено ст. 483 або ст. 482 Митного кодексу України.

Отже, в діях громадянки України ОСОБА_1 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України.

У цьому зв`язку, працівниками митниці 08.05.2019 року складено протокол №0221/12500/19 про порушення громадянкою України ОСОБА_1 митних правил.

В судове засідання особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, ОСОБА_1 не з`явилася, про час та місце розгляду справи повідомлялася належним чином, Причини його неявки суду не відомо. Явку свого представника не забезпечила. Клопотань про відкладення розгляду справи та письмових заперечень по справі до суду не надходило. Підстав для відкладення розгляду справи суд не вбачає, оскільки особу, яка притягується до адміністративної відповідальності повідомляли про розгляд даної справи, з метою забезпечення реалізації ним своїх прав на захист. Однак, ОСОБА_1 не скористалася наданою їй судом можливістю захистити свої інтереси при розгляді справи в суді.

У судовому засіданні представник митниці протокол підтримав, та зазначив, що громадянка України ОСОБА_1 скоїла порушення митних правил, яке передбачене ч. 1 ст. 483 МК України. В матеріалах справи міститься достатня кількість доказів його вини. З огляду на вказане, просив визнати винним ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення передбаченого ч.1 ст.483 МК України та накласти штраф у розмірі 100 % вартості товару та конфіскацію даного товару.

Суддя, заслухавши думку представника митниці, повно і всебічно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи, вважає, що вина громадянки України ОСОБА_1 не знайшла свого підтвердження, а склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, судом не встановлений, а тому провадження у справі підлягає закриттю.

Відповідно до статті 458 МК України порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи МК чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність.

Підставою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність в її діях складу адміністративного правопорушення - сукупності юридичних ознак (об`єктивних і суб`єктивних), що визначаються вчинене протиправне діяння як конкретне адміністративне правопорушення.

За диспозицією ч. 1 ст. 483 МК України переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Таким чином, суб`єкт даного правопорушення є - громадяни, які скоїли шкідливе діяння, визначене законом як правопорушення; на момент скоєння досягли 16 років, а також посадові особи підприємств.

Під посадовими особами у відповідних статтях КУАП признаються працівники, що знаходяться на державній або суспільній службі і займаючі посади, пов`язані із здійсненням організаційно-владних, адміністративно-управлінських функцій, внаслідок яких виникають певні правові наслідки для осіб і організацій, яким вони адресовані. Згідно з п. 43 ст. 4 МК України, посадові особи підприємств - це керівники та інші працівники підприємств, які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за додержання вимог, встановлених цим Кодексом, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.

Таким чином, основним безпосереднім об`єктом є встановлений порядок переміщення товарів через митний кордон України.

Об`єктивною стороною правопорушення є дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України, тобто, розуміється активна поведінка (вчинок) особи.

Переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон різними шляхами, зокрема, шляхом подання до митного органу України підроблених документів, які містять неправдиві дані.

В пункті 6 постанови Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил зазначено, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів тощо.

Суб`єктивна сторона передбачає наявність прямого умислу, тобто винний у скоєнні злочину чітко розуміє та усвідомлює обставини і характер незаконного переміщення товарів, предметів і речовин через митну територію України і прагне їх ввезти на територію України з порушенням встановленого порядку чи вивезти з України.

Для притягнення до відповідальності за ст.483 МК України, необхідна наявність умислу в діях особи, яка притягується до адміністративної відповідальності. Не можна розглядати як порушення митних правил дії особи, яка, переміщуючи товари через митний кордон України, надала митним органам супровідні документи з відомостями, що не відповідають дійсності, без умислу порушити митні правила, передбачені чинним законодавством України (п.6 Постанови Пленуму Верховного суду від 03.06.2005 року №8 Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил ).

Виходячи зі змісту ч.1 ст.483 МК України даної статті, склад вищевказаного правопорушення полягає саме в умисному переміщенні товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів.

Згідно ч. 1 ст. 486 Митного кодексу України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

За змістом ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинене правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують чи обтяжують відповідальність, чи заподіяно матеріальну шкоду, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Аналогічні вимоги також закріплені в ст. 489 МК України.

Як вбачається з матеріалів даної справи, 22.03.2019 року керівником Благодійної організації Благодійний Фонд Крила Надії-2017 ОСОБА_1 до Київської митниці ДФС з метою проведення митного оформлення товару, подано митну декларацію типу ІМ40 №UA 125010/2019/004353. Під час подання даної митної декларації ОСОБА_2 застосовано норми законодавства України, відповідно до яких операції із ввезенням на митну територію України гуманітарної допомоги звільняються від оподаткування. Разом з митною декларацією ОСОБА_2 подано наступні документи: CMR №329831, інвойс від 15.01.2019 року №1-1501, додаток до інвойсу від 15.01.2019 року №1-1501, подарунковий сертифікат від 15.01.2019 року до інвойсу №1-1501, санітарний сертифікат від 15.01.2019 року до інвойсу №1-1501, відповідно до яких компанія Other Games LTD (5 London Road London England SW17 9JR Company №9660625) безкоштовно передає вантаж в кількості 19800 кг., який доставляється на адресу Благодійної організації Благодійний Фонд Крила Надії-2017 (м. Харків, Московський район, наб. Сабурівська, буд. 4, код ЄДРПОУ 42668397).

Відповідно до відповіді Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Державної фіскальної служби України від 23.11.2018 року №36591/7/99-99-20-01-02-17 Про вжиття заходів та Департаменту міжнародного поліцейського співробітництва Національної поліції України від 18.12.2018 року №IP/15149/18/C95/45433/AG8/A4/3 надано інформацію, що ресурс www.gov.uk/government/organization/companies-house , є офіційним державним комерційним реєстром Великобританії, на який спираються правоохоронні органи Великобританії на запити щодо реєстрації юридичних осіб. Водночас повідомляють про те, що відповідно до ресурсу www.gov.uk/government/organization/companies-house , британська компанія Other Games LTD з 27.11.2018 року є ліквідованою та з вказаної дати вважається розпущеною.

Підставою для складання протоколу про порушення митних правил №0221/12500/19 від 08.05.2019 року стала відповідь Департаменту міжнародного поліцейського співробітництва Національної поліції України від 18.12.2018 року, отримана Департаментом організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Державної фіскальної служби України 23.11.2018 року.

Відповідно до ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Такі дані встановлюються: 1) протоколом про порушення митних правил, протоколами процесуальних дій, додатками до зазначених протоколів; 2) поясненнями свідків; 3) поясненнями особи, яка притягується до відповідальності; 4) висновком експерта; 5) іншими документами (належним чином завіреними їх копіями або витягами з них) та інформацією, у тому числі тими, що перебувають в електронному вигляді, а також товарами - безпосередніми предметами порушення митних правил, товарами із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю, транспортними засобами, що використовувалися для переміщення безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України. Посадова особа органу доходів і зборів, яка здійснює провадження у справі про порушення митних правил, оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом та правосвідомістю.

Відповідно до ст. 204 ЦК України, правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом, або якщо він не визнаний судом недійсним.

В свою чергу, суд бере до уваги, що інспектором митниці не наведено жодних нормативних документів Великобританії, на підставі яких можна було б стверджувати, що компанія Other Games LTD на сьогоднішній день є ліквідованою. А тому, зазначені вище обставини у своїй сукупності свідчать про безпідставність, необґрунтованість та необ`єктивність висновків митного органу щодо переміщення товарів на підставі фіктивного інвойсу.

Крім того, в матеріалах справи відсутні вироки суду щодо притягнення посадових осіб компанії Other Games LTD до відповідальності за фіктивне підприємництво.

Разом з тим, матеріалами справи про порушення митних правил не встановлено, а під час розгляду цієї справи не здобуто фактичних даних, необхідних для кваліфікації дій особи за ознаками диспозиції частини першої статті 483 Митного кодексу, а саме - що додані до декларації документи є підробленими (якщо так, то коли і ким) чи одержаними незаконним шляхом, при цьому декларант не знав і не міг знати чи довідатися, що документи про походження вантажів гуманітарної допомоги від відправника країни походження можуть містити ознаки підробки чи незаконності їх одержання, тобто із суб`єктивної сторони в діях ОСОБА_1 відсутня вина як у формі умислу, так і у формі необережності.

Доказів протиправної змови ОСОБА_1 з відправником товарів з метою їх незаконного ввезення в Україну матеріали справи про порушення митних правил не містять.

Разом з тим, Благодійної організації Благодійний Фонд Крила Надії-2017 не несла відповідальність за вантаж до його доставлення на митний пост Спеціалізований , що виключає відповідальність ОСОБА_1 , в порядку ч.2 ст.459 МК України за дії з переміщення товарів через митний кордон і подання органу доходів і зборів товарно-супровідних документів.

Зазначені вище обставини у своїй сукупності свідчать про безпідставність, необґрунтованість та необ`єктивність висновків митного органу щодо переміщення товарів на підставі фіктивного інвойсу.

Пунктом 57 ст. 4 МК України визначено, що товари - будь-які рухомі речі, у тому числі ті, на які законом поширено режим нерухомої речі (крім транспортних засобів комерційного призначення), валютні цінності, культурні цінності, а також електроенергія, що переміщується лініями електропередачі.

В той же час, як вбачається з матеріалів справи, вантаж з Великої Британії від компанії Other Games LTD визнано гуманітарною допомогою, тобто не комерційного призначення, що підтверджується наказом Міністерства соціальної політики України Про визнання вантажів гуманітарною допомогою № 181 від 08.02.2019 року (а.с.22-26).

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Згідно ст. 495 МК України, доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

З огляду на викладене, приймаючи до уваги те, що митним органом не надано достатніх доказів, які б беззаперечно вказували на те, що дії ОСОБА_1 спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, та подання ним органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів підробних документів, які містять неправдиві відомості, суддя, виходячи з норми ч. 3 ст. 62 Конституції України, тлумачить усі сумніви щодо доведеності вини особи на користь останнього.

Отже, будь-яких дій ОСОБА_1 , які б були спрямовані на приховування від митного контролю та утворювали об`єктивну сторону правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, судом не встановлено.

Згідно ст. 487 МК України, провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

Таким чином, суддя приходить до висновку, що провадження відносно ОСОБА_1 , за ч. 1 ст. 483 МК України підлягає закриттю, у зв`язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

Керуючись ст. ст. 257, 265, 266, 458, ч. 1 ст. 483, ст. ст. 487, 495 МК України, п. 1 ч. 1 ст. 247, ст. ст. 251-252, 280, 283, 287, 294 , суддя -

п о с т а н о в и в :

Провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо притягнення останньої до відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України, - закрити за відсутністю складу адміністративного правопорушення.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником або на неї може бути внесено протест прокурора протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Апеляційна скарга, протест прокурора подаються до відповідного апеляційного суду через місцевий суд, який виніс постанову.

Постанова суду у справі про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку оскарження (опротестування) цієї постанови і може бути пред`явлена до виконання протягом трьох місяців з дня набрання нею законної сили.

Постанова суду набрала законної сили


.

Суддя : С.М.Вознюк

СудБориспільський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення02.08.2019
Оприлюднено09.08.2019
Номер документу83516947
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —359/6019/19

Постанова від 08.11.2019

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Ігнатюк Олег Володимирович

Постанова від 02.08.2019

Адмінправопорушення

Бориспільський міськрайонний суд Київської області

Вознюк С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні