Ухвала
від 07.08.2019 по справі 389/2302/19
ЗНАМ’ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

07.08.2019

Провадження №1-кс/389/687/19

ЄУН 389/2302/19

Ухвала

про призначення експертизи

07 серпня 2019 року місто Знам`янка

Слідчий суддя Знам`янського міськрайонного суду Кіровоградської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотанняслідчого СВЗнам`янського ВПГУНП вКіровоградській області ОСОБА_3 про призначення судової експертизи машин, обладнання, сировини та товарів народного споживання, у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 18.07.2019 за №12019120160001233, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України,

встановив:

Слідчий СВ Знам`янського ВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з клопотанням про призначення судової експертизи машин, обладнання, сировини та товарів народного споживання, у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 18.07.2019 за №12019120160001233, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України.

Клопотання мотивованотим,що замовником КЗ «Знам`янська міська лікарня А.В. Лисенка» в особі в.о. головного лікаря ОСОБА_4 та Товариства з обмеженою відповідальністю «АВАКОМ» в особі директора ОСОБА_5 було укладено договір про закупівлю обладнання №127 від 04.12.2018 предметом якого була купівля та поставка Ультразвукових діагностичних систем на загальну суму 1479999 грн. 99 коп. Під час виконання вказаного договору посадовими особами як замовника так і підрядника було здійснено розтрату державних коштів, які виразилися у поставці вказаного обладнання, яке не відповідало технічним умов договору поставки, тим самим вказаними діями посадові особи спричинили збитки державі.

По даному факту були внесенні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідування за №12019120160001233 від 18.07.2019, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України.

В ходідосудового розслідуванняпо даномукримінальному провадженнювстановлено,що 04.06.2019за вих.№4295/39/110/03-2019Управлінням захистуекономіки вКіровоградській областіДепартаменту захистуекономіки Національноїполіції Українинаправлено запитна адресуКЗ «Знам`янськаміська лікарня»з метоюотримання інформаціїта завіренихналежним чиномкопій документів по вищезазначеному договору щодо придбання медичного обладнання «Ультразвукової діагностичної системи», яку придбано у ТОВ «АВАКОМ» (код ЄДРПОУ 42497927) на загальну суму 1479999 грн., а саме копії тендерної документації, щодо поставки ТОВ «АВАКОМ» ультразвукової системи до медичного закладу КЗ «Знамянкська міська лікарня ім.А.В.Лисенка», договорів укладених між КЗ «Знамянкська міська лікарня ім. А.В. Лисенка» та ТОВ «АВАКОМ», актів прийому-передачі медичного обладнання, технічних вимог та специфікацій на медичне обладнання, рахунків-фактур, видаткових накладних, виписок з банків, що підтверджують надходження грошових коштів в якості оплати за поставку ультразвукової системи до медичного закладу КЗ «Знамянкська міська лікарня ім.А.В.Лисенка», документів щодо походження ультразвукових систем, які були поставлені (договори щодо купівлі продажу з дистриб`ютором, виробником, митні декларації) з зазначенням способу ввозу на територію України, підтверджуючі документи з Міністерства охорони здоровя України або Державної служби України з лікарських засобів щодо сертифікації ультразвукової системи, документи, що свідчать про модифікацію поставленої ультразвукової системи, його серійний номер та технічні характеристики. З відповіді отриманої 11.06.2019 та копій зазначених документів встановлено, що медичне обладнання, а саме: система ультразвукова DC-40 19 та система ультразвукова діагностична Z5 укомплектовані ультразвуковими датчиками були придбані на підставі раніше розглянутого протоколу №90 засідання тендерного комітету КЗ «Знам`янська міська лікарня А.В.Лисенка» від 02.11.2018, члени якого вирішили придбати медичне обладнання за ціною 1479999 грн. 99 коп. у ТОВ «АВАКОМ», яке за результатом аукціону надало економічну на їх думку цінову пропозицію та 04.12.2018 укладено договір №127 про закупівлю зазначеної ультразвукової системи.

В ході вивчення матеріалів тендерної документації в пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлено, що при поставці товару постачальник повинен поставити медичне обладнання рік виготовлення якого повинен бути не раніше січня 2018, товар повинен бути новим на період завезення їх до установи замовника, якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ГОСТ, ТУ). Під час візуального огляду працівниками Управління захисту економіки в Кіровоградській області встановлено, що система ультразвукова діагностична Z5 укомплектована ультразвуковими датчиками, які не відповідають характеристикам заявлених в тендерній документації, а саме: частина медичного обладнання 2017 року випуску, а інша 2018 року. Зазначена ультразвукова система має візуальний вигляд бувшого у використанні обладнання та на момент огляду не працювала.

Аналогічний факт встановлений і по системі ультразвуковій DC-40 19, ультразвукові датчики якої не відповідають характеристикам заявлених в тендерній документації, а саме: частина медичного обладнання 2017 року випуску, а інша 2018 року випуску.

Враховуючи вказані обставини, а також те, що для повного та всебічного з`ясування обставин зазначеного кримінального правопорушення необхідно встановити достовірність збитків завданих інтересам державі або спростування їх під час поставки медичного обладнання до КЗ «Знамянська міська лікарня ім А.В. Лисенка» по договору купівлі - продажу від 04.12.2018 №127 укладеного між КЗ «Знам`янська міська лікарня ім.А.В.Лисенка» та ТОВ «АВАКОМ», для чого необхідні спеціальні знання в галузі товарознавства, слідчий просить призначити в кримінальному провадженні №12019120160001233 від 18.07.2019 судову експертизу машин, обладнання, сировини та товарів народного споживання, проведення якої доручити експерту Кропивницького відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз.

Слідчий СВ Знам`янськогоВП ГУНПв Кіровоградськійобласті ОСОБА_3 подав заяву,в якій клопотання підтримав та просив провести розгляд за його відсутності.

З огляду на положення ч.3 ст.244 КПК України особа, яка подала клопотання, повідомляється про місце та час його розгляду, проте її неприбуття не перешкоджає розгляду клопотання, крім випадків, коли її участь визнана слідчим суддею обов`язковою, а також зважаючи на засаду диспозитивності в кримінальному провадженні, згідно з якою, учасники кримінального провадження є вільними у використанні своїх прав у межах та у спосіб, що передбачені КПК, слідчий суддя вважає за можливе розглянути клопотання за відсутності слідчого.

Відповідно до ч.1 ст.242 КПК України, експертиза проводиться експертною установою, експертом або експертами, за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження або, якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання. Не допускається проведення експертизи для з`ясування питань права.

Згідно з п.6 ч.2 ст.242 КПК України, слідчий або прокурор зобов`язані звернутися з клопотанням до слідчого судді для проведення експертизи щодо визначення розміру матеріальних збитків, шкоди немайнового характеру, шкоди довкіллю, заподіяної кримінальним правопорушенням.

Статтею 243 КПК України встановлено, що експерт залучається за наявності підстав для проведення експертизи за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження.

Згідно з ч.1 ст.244 КПК України, у разі якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання, сторони кримінального провадження мають право звернутися з клопотанням про проведення експертизи до слідчого судді.

Частиною 6 статті 244 КПК України передбачено, що слідчий суддя задовольняє клопотання, якщо особа, яка звернулася з відповідним клопотанням, доведе, що для вирішення питань, що мають істотне значення для кримінального провадження, необхідне залучення експерта. Слідчий суддя самостійно визначає експерта, якого необхідно залучити, або експертну установу, якій необхідно доручити проведення експертизи.

Слідчий суддя, враховуючи викладене та те, що для з`ясування обставин, що мають істотне значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання, приходить до висновку, що в межах вказаного кримінального провадження слід призначити судову експертизу машин, обладнання, сировини та товарів народного споживання.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.242-244, 372 КПК України, слідчий суддя,

постановив:

Клопотання слідчого СВЗнам`янського ВПГУНП вКіровоградській області ОСОБА_3 про призначення судової експертизи машин, обладнання, сировини та товарів народного споживання, у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 18.07.2019 за №12019120160001233, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, задовольнити.

Призначити у кримінальному провадженні №12019120160001233 від 18.07.2019 судову експертизу машин, обладнання, сировини та товарів народного споживання, проведення якої доручити експерту Кропивницького відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз (вул.Волкова,2 м.Кропивницький).

На вирішення експертизи поставити наступні питання.

1. Яка ринкова вартість, станом цін на 04.12.2018 одного комплекту системи ультразвукової діагностики DC-40 19 укомплектованого аксесуарами: ультразвуковими датчиками 3C5A, 7L4A, P4-2, CW Модуль, Shenzhen Mindray Bio-Medical Electronics Co., Ltd., («Mindray») по Договору купівлі-продажу від 04.12.2018 №127 укладеного між КЗ «Знам`янська міська лікарня ім.А.В.Лисенка» та ТОВ «АВАКОМ» ?

2. Чи відповідає поставлений один комплект системи ультразвукової діагностики DC-40 19 укомплектований аксесуарами: ультразвуковими датчиками 3C5A, 7L4A, P4-2, CW Модуль, Shenzhen Mindray Bio-Medical Electronics Co., Ltd., («Mindray») тендерній документації, зазначеним в ній Державним стандартам України, якщо ні в чому полягає не відповідність?

3. Яка ринкова вартість, станом цін на 04.12.2018 одного комплекту системи ультразвукової діагностики Z5 укомплектована: TR 35C50EA, 75L38EA, 65EC10EA, Shenzhen Mindray Bio-Medical Electronics Co., Ltd., («Mindray») по Договору купівлі-продажу від 04.12.2018 № 127 укладеного між КЗ «Знамянська міська лікарня ім.А.В.Лисенка» та ТОВ «АВАКОМ»?

4. Чи відповідає поставлений один комплект системи ультразвукової діагностики Z5 укомплектований: TR 35C50EA, 75L38EA, 65EC10EA, Shenzhen Mindray Bio-Medical Electronics Co., Ltd., («Mindray») тендерній документації, зазначеним в ній Державним стандартам України, якщо ні в чому полягає не відповідність ?

Дозволити експерту користуватися будь-якими джерелами інформації, які можуть бути однозначно ідентифіковані, в тому числі джерелами, розміщеними в мережі інтернет.

Для дослідження експерту надати матеріали кримінального провадження відомості про яке внесено до ЄРДР за №12019120160001233 від 18.07.2019.

Попередити експерта про кримінальну відповідальність за завідомо неправдивий висновок та відмову без поважних причин від виконання покладених на нього обов`язків.

Висновок експерта за результатами експертизи надати слідчому СВ Знам`янського ВП ГУНП України в Кіровоградській області ОСОБА_3 (27406, Кіровоградська область, м.Знам`янка вул.Київська,25).

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Знам`янського міськрайонного суду

Кіровоградської області ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення07.08.2019
Оприлюднено20.02.2023
Номер документу83517422
СудочинствоКримінальне
Сутьпризначення судової експертизи машин, обладнання, сировини та товарів народного споживання, у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 18.07.2019 за №12019120160001233, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України

Судовий реєстр по справі —389/2302/19

Ухвала від 07.08.2019

Кримінальне

Знам’янський міськрайонний суд Кіровоградської області

Савельєва О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні