Ухвала
від 09.08.2019 по справі 712/10397/19
СОСНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРКАС

Справа № 712/10397/19

Провадження №1-кс/712/5989/19

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 серпня 2019 року м. Черкаси Соснівський районний суд м.Черкаси в складі слідчого судді ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 .розглянув у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Черкаси винесене в кримінальному провадженні №42019251010000080від 17.05.2019,за ознакамикримінального правопорушення,передбаченого ч.2ст.364КК України клопотання старшого слідчого Черкаського відділу поліції ГУНП в Черкаській області капітана поліції ОСОБА_3 та погоджено прокурором Черкаської місцевої прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, -

В С Т А Н О В И В:

До суду звернувся старший слідчий Черкаського відділу поліції ГУНП в Черкаській області капітан поліції ОСОБА_3 з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

Клопотання мотивує тим, що в провадженні СВ Черкаського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Черкаській області перебуває кримінальне провадження зареєстроване в Єдиному реєстрі досудових розслідувань за № 42019251010000080 від 17.05.2019, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 зловживаючи владою прийняли рішення «Про призначення управителя багатоквартирних будинків», яким в три рази збільшено вартість тарифів за комунальні послуги, що надаються мешканцям багатоквартирних будинків у місті Черкаси, що спричинило тяжкі наслідки.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що ІНФОРМАЦІЯ_1 14.12.2018 прийнято рішення № 1176 «Про проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків міста Черкаси». 13.02.2019 на сайті ІНФОРМАЦІЯ_1 оголошено конкурс з призначення управителя багатоквартирних будинків міста Черкаси.

Відповідно до вказаного рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 вирішив оголосити конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку в м. Черкаси згідно з переліком будинків, в яких не створено об`єднань співвласників багатоквартирних будинків, співвласники яких не приймали рішення про форму управління багатоквартирним будинком та здійснити організаційні заходи щодо підготовки та проведення конкурсу в установленому законодавством порядку.

Для участі у конкурсі подано п`ять організацій: КПТМ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », КП « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 ». За результатами розгляду конкурсних пропозицій переможцем визначено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».

Таким чином за результатами вказаного вище конкурсу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » отримала повну монополію на утримання багатоквартирних будинків м. Черкаси де не створені ОСББ з загальним розрахунком на утримання 848 будинків близько 320 млн. грн. В подальшому між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та уповноваженим від виконавчого комітету заступником голови ІНФОРМАЦІЯ_1 ОСОБА_5 було укладено 846 договори з утримання багатоквартирних будинків в м. Черкаси.

Разом з тим отримано інформацію про те, що посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 та ІНФОРМАЦІЯ_1 , які були організаторами проведення конкурсу з визначення управителя з утримання багатоквартирних будинків в м. Черкаси, зловживаючи службовим становищем в інтересах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », неодноразово змінювали умови конкурсу прописуючи їх під вищевказане товариство з метою його подальшої перемоги, та в свою чергу не сприяли діючим комунальним підприємствам ІНФОРМАЦІЯ_1 , які здійснювали до цього обслуговування багатоквартирних будинків та мали відповідний досвід та матеріально-технічну базу. Також прийняття зазначеного вище рішення призведе до підвищення тарифів на обслуговування багатоквартирних будинків в два-три рази та стане монополістом з надання послуг з утримання багатоквартирних будинків в м. Черкаси.

Крім того, відповідно до ч. 5 ст. 13 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» у разі якщо протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирного будинку, в якому не створено об`єднання співвласників, не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, управління таким будинком здійснюється управителем, який призначається на конкурсних засадах виконавчим органом місцевої влади, на території якої розташований багатоквартирний будинок.

Відповідно до п. 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 09.11.2017 № 2189-VIII «Про житлово комунальні послуги» у багатоквартирних будинках, у яких на день набрання чинності цим Законом не створено об`єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласниками не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком та не оголошено конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку відповідно до частини п`ятої статті 13 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку", виконавчий орган місцевої ради (або інший орган - суб`єкт владних повноважень, якому делеговані функції із здійснення управління об`єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг) зобов`язаний оголосити і провести такий конкурс у тримісячний строк з дня отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя. Рішення щодо цього питання вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.

У листі комітету Верховної Ради України з питань будівництва, містобудування і житлово комунального господарства від 23.04.2018 № 04-12/11-204 Комітет, зазначено, що редакція Закону України від 09.11.2017 № 2189- VIII «Про житлово комунальні послуги» повністю кореспондується із Законами України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», «Про об`єднання співвласників багатоквартирного будинку» та іншими. Пунктом 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 09.11.2017 № 2189-VIII «Про житлово комунальні послуги» було внесено зміни до порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку, відповідно до якого виконавчий орган місцевої ради зобов`язаний оголосити і провести такий конкурс у тримісячний строк з дня отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя.

Тобто, посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 зловживаючи службовим становищем в інтересах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », прийняли рішення про призначення управителя багатоквартирного будинку в м. Черкаси згідно з переліком будинків, в яких не створено об`єднань співвласників багатоквартирних будинків, співвласники яких не приймали рішення про форму управління багатоквартирним будинком.

В подальшому під час оперативного супроводження кримінального провадження та виконання доручень слідчого було встановлено що квитанції на оплату з утримання багатоквартирних будинків в м. Черкаси жителям приходять не на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », а на новостворені суб`єкти господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (з зазначенням відповідної дільниці) всього встановлено 42 юридичних особи (дільниці) всі зареєстровані за однією адресою: АДРЕСА_1 директором яких являється ОСОБА_6 (прож. АДРЕСА_2 ), а засновниками ОСОБА_7 , ОСОБА_6 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 з розміром внеску до статутного фонду по 2500. Під час подальшого аналізу новостворених 42 суб`єктів господарської діяльності з назвою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » встановлено що останні не є переможцями конкурсу з утримання багатоквартирних будинків в м. Черкаси та не є платниками податку на загальній системі. Також в жителів будинків встановлено що послуги протягом червня- липня місяця 2019 року не надаються, а квитанції на оплату прийшли в повному обсязі та на невідоме підприємство.

Виходячи з вище викладеного можна вважати що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » діючи умисно з метою привласнення грошових коштів в тому числі податку на додану вартість включеного до розрахунків на квадратний метр з утримання багатоквартирних будинків в м. Черкаси створили ряд суб`єктів господарської діяльності, які не є платниками податку, для подальшого переведення безготівкових коштів в готівку без надання відповідних послуг, виконання яких покладено на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».

На даний час виникла необхідність у отриманні звітності ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_4 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_5 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_6 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_7 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_8 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_9 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_10 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_11 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_12 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_13 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_14 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_15 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 "(Код ЄДРПОУ: НОМЕР_16 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_17 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_18 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_19 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_20 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_21 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_22 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_23 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_24 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_25 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_26 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_27 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_28 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_29 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_30 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_31 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_32 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_33 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_34 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_35 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_36 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_37 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_38 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_39 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_40 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_41 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_42 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_43 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (Кож ЄДРПОУ: НОМЕР_44 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_45 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (Код ЄДРПОУ НОМЕР_46 ) за період з моменту відкриття товариств по теперішній час, а саме: інформацію, яка міститься в податковій декларації з ПДВ (Додаток №5) з відображенням задекларованих податкових зобов`язань та податкового кредиту, яка була подана вказаними платниками до ДФС; податкові накладні за вказаний період; звітність 1-Дф із розшифровкою даних ПІБ працівників (за наявності даних про займану посаду), а також перелік рахунків відкритих в банківських установах у зв`язку з чим і виникла необхідність у зверненні до суду з відповідним клопотанням.

В судове засідання слідчий не з`явився, до суду скерував заяву про розгляд клопотання у його відсутність, клопотання підтримує в повному обсязі.

Представник ІНФОРМАЦІЯ_12 в судове засідання не з`явився, причини неявки суду не повідомив, про день та час розгляду справи був повідомлений належним чином.

Дослідивши клопотання слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає до задоволення, виходячи з наступного.

В провадженні СВ Черкаського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Черкаській області перебуває кримінальне провадження зареєстроване в Єдиному реєстрі досудових розслідувань за № 42019251010000080 від 17.05.2019, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України.

Відповідно до ч.1 ст.131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Положеннями ст.132 КПК України передбачено, що заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом. Застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора.

Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Під час розгляду питання про застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторони кримінального провадження повинні подати слідчому судді або суду докази обставин, на які вони посилаються.

Згідно з ч. 1, ч. 2 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Таким чином, слідчий суддя зобов`язаний перевіряти наявність об`єктивної необхідності та виправданість такого втручання у права і свободи особи, врахувати докази на підтвердження обставин, викладених у клопотанні, які мають бути надані ініціатором клопотання.

Як свідчать матеріали клопотання, досудовим слідством використані всі надані чинним законодавством можливості щодо отримання необхідної для розкриття кримінального правопорушення інформації, без застосування такого заходу його забезпечення, як розкриття інформації, яка охороняється законом.

Слідчим суддею враховується, що в інший спосіб одержати відомості, які містять таємницю, в межах досудового розслідування неможливо.

Згідно з п. 2 ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Згідно з ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

В клопотанні доведено наявність достатніх підстав вважати, що документи до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ, перебувають у володінні службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_12 самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подано клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному проваджені, окрім того, відомості, що містяться в речах і документах, можуть бути використані як докази у даному кримінальному провадженні.

Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 110, 163-165, 309 та 395 КПК України, слідчий суддя

У Х В А Л И В:

Клопотання старшого слідчого Черкаського відділу поліції ГУНП в Черкаській області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів задовольнити .

Надати дозвіл на тимчасовий доступ із можливістю ознайомлення з оригіналами та подальшого вилучення належним чином завірених копій наступних речей та документів, а саме:

звітності ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_4 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_5 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_6 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_7 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_8 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_9 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_10 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_11 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_12 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_13 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_14 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_15 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_16 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_17 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_18 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_19 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_20 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_21 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_22 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_23 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_24 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_25 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_26 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_27 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_28 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_29 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_30 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_31 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_32 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_33 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_34 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_35 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_36 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_37 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_38 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_39 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_40 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_41 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_42 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_43 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (Кож ЄДРПОУ: НОМЕР_44 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (Код ЄДРПОУ: НОМЕР_45 ); ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (Код ЄДРПОУ НОМЕР_46 ) за період з моменту відкриття товариств по теперішній час, а саме: інформацію, яка міститься в податковій декларації з ПДВ (Додаток №5) з відображенням задекларованих податкових зобов`язань та податкового кредиту, яка була подана вказаними платниками до ДФС; податкові накладні за вказаний період; звітність 1-Дф із розшифровкою даних ПІБ працівників (за наявності даних про займану посаду), а також перелік рахунків відкритих в банківських установах, які перебувають у володінні посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_12 , що за адресою: АДРЕСА_3

Виконання ухвали покласти на старшого слідчого Черкаського відділу поліції ГУНП в Черкаській області ОСОБА_3 , слідчого Черкаського відділу поліції ГУНП в Черкаській області ОСОБА_10 , заступника начальника відділу УЗЕ в Черкаській області ДЗЕ НП України ОСОБА_11 , старшого оперуповноваженого УЗЕ в Черкаській області ДЗЕ НП України ОСОБА_12 , оперуповноваженого УЗЕ в Черкаській області ДЗЕ НП України ОСОБА_13 .

Строк виконання даної ухвали 30 діб з моменту її проголошення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення09.08.2019
Оприлюднено20.02.2023

Судовий реєстр по справі —712/10397/19

Ухвала від 09.08.2019

Кримінальне

Соснівський районний суд м.Черкас

Романенко В. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні