Ухвала
від 31.07.2019 по справі 296/7381/19
КОРОЛЬОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа № 296/7381/19

1-кс/296/3942/19

УХВАЛА

Іменем України

31 липня 2019 року м.Житомир

Слідчий суддя Корольовського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , за участі секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , захисників ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , підозрюваного ОСОБА_6 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду № 312 клопотання слідчого СУ ГУ НП в Житомирській області ОСОБА_7 про застосування запобіжного заходу у вигляді застави відносно:

ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Димитрів, Донецької області, громадянина України, з вищою освітою, одруженого, що має на утриманні двох малолітніх дітей, працюючого директором ТОВ ВТК «РАНКО», зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , проживаючого за адресою: АДРЕСА_2 , не судимого,

що підозрюється у вчиненні злочину, передбаченого ч.5 ст.191 КК України.

ВСТАНОВИВ:

Слідчий звернулася до суду із клопотання про застосування відносно ОСОБА_6 , що підозрюється у вчиненні злочину, передбаченого ч.5 ст.191 КК України, запобіжного заходу у вигляді застави в сумі 783 492,00 грн. та покласти на нього ряд обов`язків.

Досудовим розслідуванням встановлено, що 28.02.2017, відповідно Наказу №64-К товариства з обмеженою відповідальністю «Здраво» (ЄДРПОУ 34603398) (далі ТОВ «Здраво») ОСОБА_6 переведено на посаду керівника департаменту медичного обладнання в департамент медичного обладнання ТОВ «Здраво» з 01 березня 2017 року та, відповідно до Довіреності №3 від 01 березня 2017 року (далі Довіреність), уповноважено бути представником товариства та представляти інтереси ТОВ «Здраво» у комунальних підприємствах, державних органах влади, у підприємствах усіх форм власності з будь-яких питань, пов`язаних з діяльністю товариства у тому числі приймати участь у публічних та допорогових закупівлях в організаціях будь якої форми власності.

Для виконання представництва ОСОБА_6 відповідно до Довіреності, надавано права, які пов`язані з його безпосередньою діяльністю, в якості керівника департаменту медичного обладнання, а саме:

- укладати будь-які договори або угоди, у тому числі про закупівлю товарів за державні або інші кошти (власні, благодійні і т.п.), які стосуються медичних виробів, товарів медичного призначення, медичного обладнання тощо;

- знайомитися з відповідними документами, подавати, складати, отримувати та підписувати різні документи, у тому числі за процедурами закупівлі та допороговими закупівлями, зокрема: тендерні пропозиції, пропозиції у разі проведення замовником допорогових закупівель, запити клопотання, протоколи, заяви, скарги, довідки, листи, декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, інші документи і інформацію пов`язаних з продажом та закупівлею медичних виробів та медичного обладнання, у будь-яких державних і недержавних органах, установах, організаціях, ставити підпис від імені товариства на цих документах, засвідчувати своїм підписом тотожність копій документів їх оригіналам у тому числі вносити пропозиції та зауваження, та виконувати всі інші дії, пов`язані з виконанням цієї довіреності, знімати копії з документів, подавати та отримувати скарги та пропозиції від вказаних в довіреності органах та підприємствах будь якої форми власності, задавати питання іншим особам, заявляти клопотання та відводи, давати усні та письмові пояснення, доводи, міркування щодо питань, які виникають під час здійснення повноважень за цією довіреністю, у тому числі і під час участі в публічних закупівлях у відповідності, але не обмежуючі вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».

Крім того, ОСОБА_6 надавалося право надавати доручення та видавати довіреності іншим особам товариства та представництва Товариства в органах та підприємствах будь якої форми власності з наданням повноважень, укладання договорів купівлі-продажу медичних виробів та медичного обладнання, постачання медичних виробів та медичного обладнання, а також повноваження підписання документів, тендерних пропозицій необхідних для участь в публічних закупівлях у відповідності але не обмежуючі вимогами закону України «Про публічні закупівлі». Чинність вказаної довіреності до 31.12.2018.

Відтак в період часу з жовтня 2017 року по грудень 2017 року, ОСОБА_6 , будучи представником товариства та представляючи інтереси ТОВ «Здраво» вчинив злочин за наступних обставин.

Так, Управлінням охорони здоров`я Житомирської міської ради (ЄДРПОУ 02012839) 18.09.2017 оголошено про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі медичного обладнання за кодом ДК: 021:2015 33120000-7, а саме відеогастроскопу у складі відеоінформаційного центру та візка призначеного для проведення діагностики та терапії верхньої частини шлунково-кишкового тракту, інформацію про що оприлюднено на веб-порталі «PROZORRO» за № UA-2017-09-18-002697-с. очікуваною вартістю 2 100 000,00 грн.

12.10.2017 о 13 год. 29 хв. від імені ТОВ «ЗДРАВО» подано тендерну пропозицію щодо закупівлі товару ДК: 021:2015 33120000-7, підписану керівником департаменту медичного обладнання ОСОБА_6 , відповідно до якої ціна пропозиції становить 2 010 000,00 грн з ПДВ.

23.10.2017 комітетом з конкурсних торгів Управління охорони здоров`я Житомирської міської ради, відповідно до протоколу №26 ТОВ «Здраво» визнано переможцем тендерних торгів.

За результатами проведеної процедури конкурсних торгів, 10.11.2017 між Управлінням охорони здоров`я Житомирської міської ради в особі начальника ОСОБА_8 , яка діє на підставі Положення про тендерний комітет управління охорони здоров`я Житомирської міської ради від 31.08.2016 №138, іменоване надалі, як «Замовник» з однієї сторони та ТОВ «Здраво» в особі керівника департаменту медичного обладнання ОСОБА_6 , який діє на підставі довіреності, іменоване надалі «Учасник», з іншої сторони, укладено Договір №881Н/2017 про закупівлю товарів за державні кошти (далі Договір №881Н/2017), предметом якого є медичне обладнання ДК: 021:2015 33120000-7, а саме відеогастроскоп у складі відеоінформаційного центру та візка призначений для проведення діагностики та терапії верхньої частини шлунково-кишкового тракту (п. 1.1 Договору №881Н/2017) та Специфікація до Договору №881Н/2017 про закупівлю товарів за державні кошти.

Відповідно до п. 3.1. Договору №881Н/2017 ціна становить 2 010 000,00 гривень (два мільйони десять тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 7% 131 495,33 грн. (сто тридцять одна тисяча чотириста дев`яносто п`ять гривень тридцять три копійки).

Відповідно до п. 10.1. цей Договір №881Н/2017 набирає чинності з дня підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2017, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов`язань за Договором.

В свою чергу, попередньо, а саме 23.10.2017 між ТОВ «ЗДРАВО», в особі керівника департаменту медичного обладнання ОСОБА_6 та директором ТОВ «Хімлаборреактив» (ЄДРПОУ 23522853) ОСОБА_9 укладено договір поставки №2087, відповідно до якого кількість придбаної продукції визначається у специфікації.

15.11.2017 з метою виконання зобов`язань по Договору №881Н/2017, ТОВ «Здраво» в особі керівника департаменту медичного обладнання ОСОБА_6 та ТОВ «Хімлаборреактив», відповідно раніше укладеного договору поставки №2087 від 23.10.2017 підписали Специфікацію №4, якою визначили термін, умови поставки відеогастроскопу у складі відеоінформаційного центру та візка призначеного для проведення діагностики та терапії верхньої частини шлунково-кишкового тракту та вартість в 1 575 000,00 грн. (з ПДВ).

26.12.2017, відповідно до платіжних доручень №16, №18 грошові кошти в загальній сумі 2 010 000,00 грн. з рахунку №35420123528646 ГУ ДКСУ у Житомирській області (платник УОЗ Житомирська міська рада), перераховано на рахунок № НОМЕР_1 , відкритий в Печерській філії АТ КБ «Приват Банк» м. Київ, на ім`я ТОВ «ЗДРАВО».

Питання ціноутворення на вироби медичного призначення (медичні вироби) регулюються Порядком формування цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, щодо яких запроваджено державне регулювання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 №333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення (далі - Порядок №333), постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби» (далі - Постанова №955) та наказом Міністерства охорони здоров`я України від 18.08.2014 №574 «Про затвердження положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення».

Так, підпунктом 2 пункту 1 Постанови №955 (в редакції станом на грудень 2017 року) визначено, що на вироби медичного призначення, оптово-відпускні ціни на які внесено до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, передбачено граничні постачальницько-збутові надбавки на рівні не вище ніж 10 %, що нараховуються до задекларованої зміни оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів, а граничні торговельні (роздрібні) надбавки - не вище ніж 10%, що нараховуються до закупівельної ціни з урахуванням податків.

Згідно з пунктом 2 Порядку №333, гранична постачальницько-збутова надбавка є максимально допустимим її розміром, який може враховуватися суб`єктом господарювання, що здійснює оптову торгівлю, при визначенні ціни товару.

Оптово-відпускна ціна є ціною одиниці імпортованого товару або ціною одиниці товару, що встановлюється в договорі, укладеному між вітчизняним товаровиробником та суб`єктом господарювання, що здійснює оптову торгівлю товаром (п. 4 Порядку №333).

Таким чином, ОСОБА_6 , знаючи, що ТОВ «Здраво», згідно з договором поставки №2087 від 23.10.2017 та Специфікацією №4 від 15.11.2017 до Договору №2087 від 23.10.2017 придбало медичне обладнання - відеогастроскоп у складі відеоінформаційного центру та візка призначеного для проведення діагностики та терапії верхньої частини шлунково-кишкового тракту в кількості 1 одиниця за ціною 1 575 000,00 грн. (з ПДВ) діючи умисно, з метою заволодіння бюджетними коштами на користь ТОВ «Здраво» проігнорував зазначені вище вимоги законодавства України, яке регламентує питання ціноутворення на вироби медичного призначення (медичні вироби), які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів та внаслідок завищення вартості медичного виробу на 277 500,00 грн. незаконно обернув їх на користь ТОВ «Здраво», тим самим завдавши Управлінню охорони здоров`я Житомирської міської ради шкоду на вказану суму.

Крім того, 24.10.2017 Управлінням охорони здоров`я Житомирської міської ради (ЄДРПОУ 02012839) оголошено про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі медичного обладнання за кодом ДК: 021:2015 33160000-9, а саме устаткування для хірургічних блоків та відеоколоноскопу, інформацію про що оприлюднено на веб-порталі «PROZORRO» за № UA-2017-10-24-002206-a.

В свою чергу, попередньо, а саме 23.10.2017 між ТОВ «ЗДРАВО», в особі керівника департаменту медичного обладнання ОСОБА_6 та ТОВ «Хімлаборреактив» укладено договір поставки №2087 відповідно до якого кількість придбаної продукції визначається у специфікації (п. 2.1 Договору).

14.11.2017 ТОВ «Здраво», згідно зі Специфікацією №2 до договору поставки №2087 від 23.10.2017 придбало медичне обладнання - саме устаткування для хірургічних блоків та відеоколоноскопу в кількості 1 одиниця за ціною 2 400 000,00 грн. (з ПДВ) при цьому одержувачем товару визначено Комунальну установу «Центральна міська лікарня №1», а адресою поставки: Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 70.

16.11.2017 о 15 год. 12 хв. від імені ТОВ «ЗДРАВО» подано тендерну пропозицію щодо закупівлі товару ДК: 021:2015 33160000-9, підписану керівником департаменту медичного обладнання ОСОБА_6 відповідно якої ціна пропозиції становить 3 145 992,00 грн з ПДВ.

22.11.2017 комітетом з конкурсних торгів Управління охорони здоров`я Житомирської міської ради, відповідно до протоколу №40 ТОВ «Здраво» визнано переможцем тендерних торгів.

За результатами проведеної процедури конкурсних торгів, 12.12.2017 між Управлінням охорони здоров`я Житомирської міської ради в особі начальника ОСОБА_8 , яка діє на підставі Положення про тендерний комітет управління охорони здоров`я Житомирської міської ради від 31.08.2016 №138, іменоване надалі, як «Замовник» з однієї сторони та ТОВ «Здраво» в особі керівника департаменту медичного обладнання ОСОБА_6 , який діє на підставі довіреності, іменоване надалі «Учасник», з іншої сторони, укладено Договір №1042Н/2017 про закупівлю товарів за державні кошти, предметом якого є медичне обладнання ДК: 021:2015 33160000-9, а саме устаткування для хірургічних блоків та відеоколоноскопу (п. 1.1 Договору) та Специфікація до Договору №1042Н/2017 про закупівлю товарів за державні кошти.

Відповідно до п. 3.1. ціна Договору становить 3 145 992,00 гривень ( Три мільйони сто сорок п`ять тисяч дев`ятсот дев`яносто дві гривні 00 копійок) в т.ч. ПДВ 7% 205812,56 грн. (двісті п`ять тисяч вісімсот дванадцять гривень п`ятдесят шість копійок).

Відповідно до п. 10.1. цей Договір набирає чинності з дня підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2017 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов`язань за Договором.

26.12.2017, відповідно до платіжного доручення №17 грошові кошти в загальній сумі 3145992,00 грн. з рахунку №35420123528646 ГУ ДКСУ у Житомирській області (платник УОЗ Житомирська міська рада), перераховано на рахунок № НОМЕР_1 , відкритий в Печерській філії АТ КБ «Приват Банк» м. Київ, на ім`я ТОВ «ЗДРАВО».

Питання ціноутворення на вироби медичного призначення (медичні вироби) регулюються Порядком формування цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, щодо яких запроваджено державне регулювання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 №333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення (далі - Порядок №333), постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби» (далі - Постанова №955) та наказом Міністерства охорони здоров`я України від 18.08.2014 №574 «Про затвердження положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення».

Так, підпунктом 2 пункту 1 Постанови №955 визначено, що на вироби медичного призначення, оптово-відпускні ціни на які внесено до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, передбачено граничні постачальницько-збутові надбавки на рівні не вище ніж 10 %, що нараховуються до задекларованої зміни оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів, а граничні торговельні (роздрібні) надбавки - не вище ніж 10%, що нараховуються до закупівельної ціни з урахуванням податків.

Згідно з пунктом 2 Порядку №333 гранична постачальницько-збутова надбавка є максимально допустимим її розміром, який може враховуватися суб`єктом господарювання, що здійснює оптову торгівлю, при визначенні ціни товару.

Оптово-відпускна ціна є ціною одиниці імпортованого товару або ціною одиниці товару, що встановлюється в договорі, укладеному між вітчизняним товаровиробником та суб`єктом господарювання, що здійснює оптову торгівлю товаром (п. 4 Порядку №333).

Таким чином, ОСОБА_6 , знаючи, що ТОВ «Здраво», згідно з договором поставки №2087 від 23.10.2017 та Специфікацією №2 від 14.11.2017 до Договору №2087 від 23.10.2017 придбало медичне обладнання - устаткування для хірургічних блоків та відеоколоноскопу в кількості 1 одиниця за ціною 2 400 000,00 грн. (з ПДВ) діючи умисно, з метою заволодіння бюджетними коштами на користь ТОВ «Здраво» проігнорував зазначені вище вимоги законодавства України, яке регламентує питання ціноутворення на вироби медичного призначення (медичні вироби), які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів та внаслідок завищення вартості медичного виробу на 505992,00 грн. незаконно обернув їх на користь ТОВ «Здраво», тим самим завдавши Управлінню охорони здоров`я Житомирської міської ради шкоду на вказану суму.

Всього злочинними діями, за результатами висновку судово-економічної експертизи, завищено вартість товарів придбаних у ТОВ «Здраво» на загальну суму 783 492, 00 грн.

Таким чином, ОСОБА_6 , досудовим слідством підозрюється у тому, що перебуваючи на посаді керівника департаменту медичного обладнання в департаменті медичного обладнання ТОВ «Здраво», зловживаючи офіційно наданими Довіреністю №3 від 01.03.2017 повноваженнями, умисно, з корисливих мотивів, у період часу з жовтня 2017 року по грудень 2017 року, заволодів бюджетними коштами в сумі 783492,00 гривень, незаконно обернувши їх на користь ТОВ «ЗДРАВО», чим завдав Управлінню охорони здоров`я Житомирської міської ради шкоду на вказану суму.

26.07.2019 ОСОБА_6 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

В судовому засіданні прокурор підтримав клопотання та просив його задовольнити. Обгрунтовуючи клопотання, послався на наявність ризиків, передбачених пп.1, 3, 4 ч. 1 ст. 177 КПК України, а саме те, що ОСОБА_6 підозрюється у вчиненні особливо тяжкого злочину, внаслідок якого державі спричинено збиток в сумі 783 492 грн., що у 600 і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян на момент вчинення злочину, санкцією ч. 5 ст. 191 КК України передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на строк від 7 до 12 років із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3 років та з конфіскацією майна, тому, з метою уникнення відповідальності, підозрюваний може переховуватися від органів досудового розслідування та/або суду. Наголошував, що підозрюваний проживає поза межами Житомирської області, тому можливі перешкоди у здійсненні постійного контролю з боку органів досудового розслідування, а також на те, що інкримінований злочин ОСОБА_6 вчинив, будучи керівником департаменту медичного обладнання, тому може незаконно впливати на свідків з метою побудови власної версії, тощо. Вважає, що застосувати більш м`який запобіжний захід відносно підозрюваного не можливо, окрім застави у розмірі суми заподіяної майнової шкоди 783 492 грн. та покладення на ОСОБА_6 ряду обов`язків, передбачених ч. 5 ст. 194 КПК України.

Підозрюваний та його захисник заперечили проти задоволення клопотання та просили відмовити у застосуванні запобіжного заходу повністю.

При цьому захисник послався на необгрунтованість підозри та зазначив, що на даний час жодним чином не підтверджено суму завданої майнової шкоди - 783 492 грн. Також вказав на недоведеність ризиків, на які посилається слідчий у своєму клопотанні та які підтримав прокурор під час судового розгляду. Зазначив, що підозрюваний не має на меті ухилятися від слідства та/або суду, фальсифікувати відомості про стан свого здоров`я, майновий стан чи збувати наявне у нього майно, має міцні соціальні зв`язки, одружений, має на утриманні двоє неповнолітніх дітей та батьків-пенсіонерів, хворіє на гіпертонічну хворобу, позитивно характеризується за місцем роботи, тому просив повністю відмовити у задоволенні клопотання.

Слідчий суддя дослідив подане клопотання, заслухав думку учасників судового розгляду та встановив наступне.

Згідно з вимогами КПК України, підставою застосування запобіжного заходу є наявність обгрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення, а також наявність ризиків, які дають достатні підстави слідчому судді, суду вважати, що підозрюваний, обвинувачений, засуджений може здійснити дії, передбачені частиною перщою цієї статті. Слідчий, прокурор не мають права ініціювати застосування запобіжного заходу без наявності для цього підстав, передбачених цим Кодексом.

Стаття 184 КПК України проголошує, що клопотання слідчого, прокурора про застосування запобіжного заходу подається до місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого здійснюється досудове розслідування, і повинно містити: 1) короткий виклад фактичних обставин кримінального правопорушення, в якому підозрюється або обвинувачується особа; 2) правову кваліфікацію кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; 3) виклад обставин, що дають підстави підозрювати, обвинувачувати особу у вчиненні кримінального правопорушення, і посилання на матеріали, що підтверджують ці обставини; 4) посилання на один або кілька ризиків, зазначених у статті 177 цього Кодексу; 5) виклад обставин, на підставі яких слідчий, прокурор дійшов висновку про наявність одного або кількох ризиків, зазначених у його клопотанні, і посилання на матеріали, що підтверджують ці обставини; 6) обгрунтування неможливості запобігання ризику або ризикам, зазначеним у клопотанні, шляхом застосування більш м`яких запобіжних заходів; 7) обґрунтування необхідності покладення на підозрюваного, обвинуваченого конкретних обов`язків, передбачених частиною п`ятою статті 194цього Кодексу.

Під час розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу слідчий суддя, згідно ч. 1 ст. 194 КПК України, зобов`язаний встановити, чи доводять надані сторонами кримінального провадження докази обставини, які свідчать про: 1) наявність обгрунтованої підозри у вчиненні підозрюваним, обвинуваченим кримінального правопорушення; 2) наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбачених статтею 177 цього Кодексу, і на які вказує слідчий, прокурор; 3) недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризику або ризикам, зазначеним у клопотанні.

Слідчий суддя вважає, що клопотання слідчого про застосування до підозрюваного ОСОБА_6 запобіжного заходу у вигляді застави не відповідає вимогам ст. 184 КПК України, оскільки воно не містить: викладу обставин, що дають підстави підозрювати, обвинувачувати особу у вчиненні кримінального правопорушення, і посилання на матеріали, що підтверджують ці обставини; викладу обставин, на підставі яких слідчий, прокурор дійшов висновку про наявність одного або кількох ризиків, зазначених у його клопотанні, і посилання на матеріали, що підтверджують ці обставини.

Під час розгляду клопотання встановлено, що ОСОБА_6 на даний момент обіймає посаду директора ТОВ «Виробничо торговельна компанія «РАНКО»» та позитивно характеризується за місцем роботи (а.с. 99, 102), хворіє на гіпертонічну хворобу ІІ ступеня (а.с. 101), має міцні соціальні зв`язки, одружений (а.с. 111, на звороті), має на утриманні двоє дітей 2008 та 2012 р.н. (а.с. 111, 112 ) та батьків-пенсіонерів, які хворіють (а.с. 113, 116 -119) .

Тому, враховуючи викладене вище, а також положення статті 178 КПК України, відповідно до яких при вирішенні питання про обрання запобіжного заходу, крім наявності ризиків, зазначених у ст. 177 КПК України, слідчий суддя зобов`язаний оцінити у сукупності всі обставини, у тому числі вік та стан здоров`я підозрюваного; міцність соціальних зв`язків в місці постійного проживання, наявність у нього родини й утриманців, репутацію підозрюваного, його майновий стан тощо, слідчий суддя приходить до висновку про необгрунтованість клопотання та відмовляє у його задоволенні.

Керуючись ст.ст.176, 177, 182, 184, 194 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні клопотання слідчого СУ ГУ НП в Житомирській області ОСОБА_7 про застосування запобіжного заходу у вигляді застави відносно ОСОБА_6 відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКорольовський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення31.07.2019
Оприлюднено20.02.2023
Номер документу83602906
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів

Судовий реєстр по справі —296/7381/19

Ухвала від 31.07.2019

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Галасюк Р. А.

Ухвала від 31.07.2019

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Галасюк Р. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні