Рішення
від 08.08.2019 по справі 320/3183/19
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 серпня 2019 року № 320/3183/19

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Щавінського В.Р., при секретарі судового засідання Власюк К.Ф., за участю: представника позивача - Запаскіна М.Р., розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Дорожний Торговий Дім" до Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

в с т а н о в и в:

ТОВ Дорожний Торговий Дім звернулось до суду з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області (далі - ГУ ДФС у Київській області) та просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Київській області 0082125005 від 11.04.2019.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду 27.06.2019 відкрито спрощене позовне провадження у справі та призначено судове засідання на 18.07.2019.

Протокольною ухвалою від 18.07.2019 судове засідання відкладене на 08.08.2019 у зв`язку з неявкою відповідача.

На судове засідання 08.08.2019 з`явився представники позивача, відповідач повторно в судове засідання не з`явився, хоча належним чином повідомлений про дату, час та місце проведення судового засідання, про причину неявки суд не повідомив.

На підставі ст. 205 КАС України. Суд вирішив продовжити розгляд справи за відсутності відповідача.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 11.04.2019 ГУ ДФС у Київській області прийнято податкове повідомлення-рішення №0082125005, яки накладено на позивача штраф на загальну суму 176085,78 грн. за несвоєчасну реєстрацію податкових повідомлень рішень за звітний період 04.2017, 08.2017, 09.2017, 12.2017, 06.2018, 10.2018. дане податкове повідомлення-рішення позивач вважає протиправним та прийнятим з порушенням норм чинного законодавства.

У судовому засіданні представник позивача просив позовні вимоги задовольнити у повному обсязі.

Відповідач, своїм правом, передбаченим ст. 162 КАС України, не скористався, відзиву по суті справи до суду не надав.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ Дорожний Торговий Дім зареєстроване за адресою: вул. Миру, 4, с. Шкарівка, Білоцерківський район, Київської області, 09170 (код ЄДРПОУ 31496355). Основний вид діяльності (КВЕД 42.11): будівництво доріг і автострад.

Головним державним ревізором-інспектором відділу податків і зборів з юридичних осіб Білоцерківського управління ГУ ДФС у Київській області Мазур Вікторією Володимирівною проведено камеральну перевірку даних з питань своєчасності реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) ТОВ Дорожний Торговий Дім за квітень 2017 року, за травень 2017 року, за серпень 2017 року, за вересень 2017 року, за жовтень 2017 року, за грудень 2017 року, за червень 2018 року, за липень 2018 року, за жовтень 2018 року.

За результатами цієї перевірки встановлено порушення граничних строків реєстрації податкових накладних, визначених п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) платником, а саме несвоєчасно зареєстровано виписані податкові накладні в ЄРПН, що підлягають наданню покупцю - платнику податку на додану вартість та сформований список таких податкових накладних виписаних в період з 25.04.2017. по 31.10.2018, а саме:

- податкова накладна № 7 від 25.04.2017 на суму 3998,27 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 6);

- податкова накладна № 6 від 24.04.2017 на суму 15667,08 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 1);

- податкова накладна № 4 від 17.05.2017 на суму 12315,71 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 2);

- податкова накладна № 3 від 12.05.2017 на суму 16658,38 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 8);

- податкова накладна № 6 від 27.06.2017 на суму 6688,59 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 14);

- податкова накладна № 7 від 27.06.2017 на суму 76069,07 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 51);

- податкова накладна № 4 від 08.06.2017 на суму 38450,33 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 14);

- податкова накладна № 4 від 14.08.2017 на суму 141225,00 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 47);

- податкова накладна № 3 від 02.08.2017 на суму 74135,75 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 5);

- податкова накладна № 2 від 02.08.2017 на суму 58290,25 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 5);

- податкова накладна № 7 від 28.09.2017 на суму 32616,04 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 16);

- податкова накладна № 6 від 14.09.2017 на суму 22987,90 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 31);

- податкова накладна № 5 від 14.09.2017 на суму 10760,66 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 31);

- податкова накладна № 4 від 13.09.2017 на суму 13807,26 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 19);

- податкова накладна № 1 від 07.09.2017 на суму 128992,50 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 18);

- податкова накладна № 4 від 12.10.2017 на суму 27978,18 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 71);

- податкова накладна № 3 від 04.10.2017 на суму 32975,39 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 71);

- податкова накладна № 11 від 14.12.2017 на суму 57726,48 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 16);

- податкова накладна № 10 від 05.12.2017 на суму 23393,30 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 18);

- податкова накладна № 4 від 31.10.2018 на суму 11153,25 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 1);

- податкова накладна № 3 від 31.10.2018 на суму 8066,23 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 1);

- податкова накладна № 9 від 06.06.2018 на суму 25944,93 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 5);

- податкова накладна № 4 від 12.07.2018 на суму 24614,53 грн. (кількість прострочених днів реєстрації - 10).

За результатами перевірки, складено акт камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності ТОВ Дорожний Торговий Дім від 03.2018 №3644/50-05/31496355.

На основі вищезазначеного акту перевірки ГУ ДФС у Київській області винесено податкове повідомлення-рішення від 26.12.2018 №0253385005 на загальну суму штрафу 18059967, грн., яке позивач отримав 04.01.2019.

Як встановлено судом, що не погодившись з результатами перевірки, позивач 21.01.2019 вказане податкове повідомлення-рішення оскаржив до Державної фіскальної службу України (далі - ДФС України), за результатом розгляду скарги ДФС України прийнято рішення від 21.03.2019 №13213/6/99-99-11-06-01-25, яким скасовано податкове повідомлення-рішення ГУ ДФС у Київській області від 26.12.2018 №0253385005 в частині застосування штрафу у розмірі 4513,89 грн., в іншій частині податкове повідомлення-рішення залишено без змін.

Відповідачем 11.04.2019 прийнято податкове повідомлення-рішення №0082125005, яким враховане рішення ДФС України, та накладено штраф на позивача на загальну суму 176085,78 грн. за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних за звітний період 04.2017, 08.2017, 09.2017, 10.2017, 12.2017, 06.2018, 10.2018.

Не погоджуючись з вказаним рішенням відповідача, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 ПК України платник податку на додану вартість зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Вимоги до граничних строків реєстрації податкових накладних передбачені пунктом 201.10 статті 201 ПК України. Так, реєстрація платниками податку податкових накладних в ЄРПН повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Відповідно до абзацу першого пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку-продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Згідно з абзацами третім та четвертим пункту 201.10 статті 201 ПК України податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

З аналізу вказаної норми випливає, що застосування штрафних санкцій не передбачено за порушення строку реєстрації податкових накладних в ЄРПН, якщо вказані накладні не надаються отримувачу (покупцю).

Як вбачається з результатів перевірки, контрагентом (покупцем] по операціям, щодо яких були застосовані штрафні санкції, є неплатник ПДВ, а отже податкові накладні, які складені позивачем у відповідності до пункту 198.5 статті 198 Податкового кодексу України, не підлягали наданню отримувачу (покупцю).

Пунктом 120-1.1. ст. 120-1 ПК України передбачено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі: 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів; 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів; 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів; 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів; 50 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних / розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.

Пунктом 120.1-2 ст.120-1 ПК України передбачено, що відсутність реєстрації протягом граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою), що зазначена у податковому повідомленні-рішенні, складеному за результатами перевірки контролюючого органу, - тягне за собою накладення на платника податку штрафу в розмірі 50 відсотків суми податкових зобов`язань з податку на додану вартість, зазначеної у такій податковій накладній та/або розрахунку коригування до податкової накладної або від суми податку на додану вартість, нарахованого за операцією з постачання товарів/послуг, якщо податкову накладну на таку операцію не складено.

Отже, стаття 120-1 ПК України встановлює штрафні санкції для платників податків за порушення строків реєстрації податкових накладних (розрахунків коригування до податкових накладних). При цьому норми містять виключення для певних податкових накладних. Як випливає зі змісту позовної заяви та пояснень представника позивача спірним є питання щодо виключень, на які не поширюються норми по застосуванню штрафних санкцій.

Вищезазначені виключення для застосування штрафів, визначених статтею 120-1 ПК України, передбачають два варіанти граматичного тлумачення: на думку позивача штраф не застосовується в трьох окремих випадках: а) якщо податкові накладні не надаються покупцю; б) якщо податкові накладні складаються на операції, звільнені від оподаткування; в) якщо податкові накладні складаються на операції, які оподатковуються за нульовою ставкою.

Відповідно до п.8 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 N 1307: 8. При складанні податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пунктах 10 - 15 цього Порядку, у верхній лівій частині таких накладних у графі "Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини" робиться помітка "X" та зазначається тип причини:

01 - Складена на суму збільшення компенсації вартості поставлених товарів/послуг (для податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пункті 13 цього Порядку);

02 - Складена на постачання неплатнику податку;

03 - Складена на постачання товарів/послуг у рахунок оплати праці фізичним особам, які перебувають у трудових відносинах із платником податку;

04 - Складена на постачання у межах балансу для невиробничого використання;

05 - Складена у зв`язку з ліквідацією основних засобів за самостійним рішенням платника податку;

06 - Складена у зв`язку з переведенням виробничих основних засобів до складу невиробничих;

07 - Складена на операції з вивезення товарів за межі митної території України;

08 - Складена на постачання для операцій, які не є об`єктом оподаткування податком на додану вартість;

09 - Складена на постачання для операцій, які звільнені від оподаткування податком на додану вартість;

10 - Складена з метою визначення при анулюванні реєстрації платника податку податкових зобов`язань за товарами/послугами, необоротними активами, суми податку за якими були включені до складу податкового кредиту та не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності;

11 - Складена за щоденними підсумками операцій;

12 - Складена на постачання неплатнику, в якій зазначається назва покупця (для податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в пункті 10 цього Порядку);

13 - Складена у зв`язку з використанням виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг не в господарській діяльності;

14 - Складена отримувачем (покупцем) послуг від нерезидента;

15 - Складена на суму перевищення бази оподаткування, визначеної відповідно до статей 188 і 189 Податкового кодексу України, над фактичною ціною постачання.

В інших випадках у верхній лівій частині податкової накладної тип причини не зазначається (нулі, прочерки та інші знаки чи символи не проставляються) .

Згідно з нормами ПК України (ст.195, ст.211, п.8 підрозділу 2 Перехідних положень) до операцій, що підлягають оподаткуванню ПДВ за нульовою ставкою, відносяться операції з: - вивезення товарів за межі митної території України: а) у митному режимі експорту; б) у митному режимі реекспорту, якщо товари поміщені у такий режим відповідно до пунктів 3 (щодо товарів у вигляді продуктів їх переробки) та 5 частини першої статті 86 Митного кодексу України; в) у митному режимі безмитної торгівлі; г) у митному режимі вільної митної зони; - постачання товарів: для заправки (дозаправки) або забезпечення морських та повітряних суден, космічних кораблів, космічних ракетних носіїв або супутників Землі, наземного військового транспорту чи іншого спеціального контингенту Збройних Сил України, що бере участь у миротворчих акціях за кордоном України, або в інших випадках, передбачених законодавством (у визначених ПКУ випадках), магазинами безмитної торгівлі, відповідно до порядку, встановленого Кабінетом Міністрів України; - постачання таких послуг: міжнародні перевезення пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом, послуги, що передбачають роботи з рухомим майном, попередньо ввезеним на митну територію України для виконання таких робіт та вивезеним за межі митної території України платником, що виконував такі роботи, або отримувачем-нерезидентом, послуги з обслуговування повітряних суден, що виконують міжнародні рейси; - У разі якщо операції з постачання товарів звільнено від оподаткування на митній території України відповідно до положення цього розділу, до операцій з експорту таких товарів застосовується нульова ставка; - На період виконання робіт з підготовки до зняття і зняття енергоблоків Чорнобильської АЕС з експлуатації та перетворення об`єкта "Укриття" на екологічно безпечну систему, які виконуються за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги, що надається на безоплатній та безповоротній основі, або за рахунок коштів, які передбачаються в Державному бюджеті України …: оподатковуються за нульовою ставкою операції з постачання товарів (сировини, матеріалів, устаткування та обладнання), виконання робіт та постачання послуг на митній території України, що здійснюються в рамках міжнародної технічної допомоги; - На період до 1 січня 2020 року за нульовою ставкою оподатковується податком на додану вартість постачання товарів (крім підакцизних товарів) та послуг (крім послуг, що надаються під час проведення лотерей і розважальних ігор та послуг з постачання товарів, отриманих у межах договорів комісії (консигнації), поруки, доручення, довірчого управління, інших цивільно-правових договорів, що уповноважують такого платника податку (далі - комісіонера) здійснювати постачання товарів від імені та за дорученням іншої особи (далі - комітента) без передання права власності на такі товари), що безпосередньо виготовляються підприємствами та організаціями громадських організацій інвалідів, які засновані громадськими організаціями інвалідів і є їх власністю.

Таким чином, всі податкові накладні, які звільнені від оподаткування ПДВ, не видаються покупцю. Податкові накладні, які складені на операції, що оподатковуються ПДВ за нульовою ставкою, можуть бути як такими, що надаються покупцю, та такими, що не надаються покупцю.

Механізм застосування штрафу за статтею 120-1 ПК України передбачає наявність бази для його нарахування - сума ПДВ, зазначена в податковій накладній - яка помножується на вказаний в нормі відсоток.

Суд зауважує, що система електронного адміністрування ПДВ, запроваджена в 2015 році як механізм запобігання зловживань шляхом незаконного відшкодування ПДВ з бюджету, не внесла кардинальних змін в загальні принципи стягування ПДВ, затверджені ПК України. Норми Кодексу, що визначають коло платників ПДВ, об`єкт оподаткування, принципи формування податкових зобов`язань та податкового кредиту, залишилися незмінними.

Штраф запроваджувався з метою захисту бюджету та платників податків від зловживань та недобросовісних дій їх контрагентів, зокрема, мав дисциплінувати постачальника своєчасно реєструвати податкові накладні, щоб покупець мав законне право відобразити податковий кредит. При відсутності реєстрації (несвоєчасній реєстрації) податкових накладних, які не надаються покупцю державний бюджет жодним чином не зазнає негативних наслідків, оскільки згідно п.201.10 ПК України відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів (послуг) податкових накладних в ЄРПН не звільняє продавця від обов`язку включення суми ПДВ, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період, тобто не відбувається впливу на податковий облік платника податку чи його контрагентів, отже накладення штрафу за відсутність реєстрації (несвоєчасну реєстрацію) податкових накладних, які не надаються покупцю, зі стимулюючої функції перетворюється на каральну, оскільки за наведених обставин вбачається очевидним, що мету дисциплінувати постачальників - платників ПДВ не можна досягнути щодо податкових накладних, які не надаються покупцю.

Відповідно до практики Європейського суду з прав людини, слід звернути увагу на рішення "Серков проти України", в якому з посиланням на правові позиції у рішеннях Європейського суду з прав людини, встановлено порушення статті 1 Першого протоколу до Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод, на підставі чого органи державної влади віддали перевагу найменш сприятливому тлумаченню національного законодавства, що призвело до накладення на заявника додаткових зобов`язань зі сплати податку.

Відтак вказані податкові накладні підпадають під дію п 120-1.1 ПК України в частинні незастосуванні штрафних санкцій.

Враховуючи, що відповідачем не оспорюється факт повного відображення податкових зобов`язань за податковими накладними, зареєстрованими з порушенням строку, в податкових деклараціях з ПДВ ТОВ Дорожний Торговий Дім , жоден з контрагентів позивача не зазнав і не міг зазнати шкоди через невключення сум ПДВ до податкового кредиту, отже позивачем не завдано шкоди ані бюджету, ані контрагентам, штраф за порушення строків реєстрації податкових накладних в ЄРПН має суто технічний характер, в розглядуваній ситуації накладення відповідачем штрафу в розмірі 176085,78 грн.

Крім того, при прийнятті рішення у справі судом враховується наступне. У статті 120-1 ПК України законодавцем визначені виключні випадки, які звільняють платника від штрафних санкцій, а саме у випадку несвоєчасної реєстрації податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою.

Таким чином, суд вважає, що застосування відповідачем штрафу за порушення строків реєстрації податкових накладних, які не надаються покупцю (отримувачу), на основі яких було винесено податкове повідомлення-рішення №0082125005 від 11.04.2019 є протиправним та підлягає скасуванню.

Відповідно до ч. 1 ст. 143 КАС України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

До позовної заяви позивачем додано докази сплати судового збору у сумі 2641,29 грн.

Оскільки суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог, відшкодуванню позивачу з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДФС у Київській області підлягають судові витрати у сумі 2641,29 грн.

Керуючись ст. ст. 2, 9, 77, 139, 143, 194, 205, 239, 242, 244, 245, 246, 250 КАС України, суд

в и р і ш и в:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області №0082125005 від 11.04.2019.

3. Стягнути сплачений судовий збір у розмірі 2641 (дві тисячі шістсот сорок одна) грн. 29 коп. на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Дорожний Торговий Дім" за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення .

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Щавінський В.Р.

Дата виготовлення і підписання повного тексту рішення - 09 серпня 2019 р.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.08.2019
Оприлюднено15.08.2019
Номер документу83618125
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/3183/19

Ухвала від 15.10.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 20.09.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Рішення від 08.08.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Рішення від 08.08.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Ухвала від 27.06.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Щавінський В.Р.

Рішення від 24.05.2019

Цивільне

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Ковальова Ю. В.

Ухвала від 03.05.2019

Цивільне

Мелітопольський міськрайонний суд Запорізької області

Ковальова Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні