Рішення
від 14.08.2019 по справі 924/671/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"14" серпня 2019 р. Справа № 924/671/19

Господарський суд Хмельницької області у складі судді Гладюка Ю. В., розглянувши матеріали справи

за позовом публічного акціонерного товариства "Укртелеком", м. Київ в особі Хмельницької філії ПАТ Укртелеком", м. Хмельницький

до Управління соціального захисту населення Полонської районної державної адміністрації Хмельницької області, м. Полонне, Хмельницька обл.

про стягнення 36 758, 44 грн.

без виклику учасників справи

встановив:

Позивач у позові просить суд стягнути з відповідача борг у розмірі 36 758, 44 грн. по відшкодуванню витрат за надані телекомунікаційні послуги пільговим категоріям споживачів Полонського району Хмельницької області в період з 01.01.19 по 31.05.19 включно.

Обгрунтовуючи позов, позивач зазначає, що він, як оператор телекомунікаційних послуг, в період з 01.01.19 по 31.05.19 надав на пільгових умовах послуги зв`язку особам, які проживають на території Полонського району Хмельницької області, та включені до Єдиного державного автоматизованго реєстру осіб, які мають право на пільги та на яких поширюється дія Законів України: „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» , „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» , „Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист» , „Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» , „Про охорону дитинства» , „Про прокуратуру» .

Згідно вищевказаних Законів передбачено, що фінансування витрат на обумовлені в них пільги, в тому числі відносно надання телекомунікаційних послуг (пов`язані з реалізацію вказаних Законів) здійснюється за рахунок державного та місцевих бюджетів, коштів що враховуються при визначенні міжбюджетних трансферів та інших джерел, не заборонених законом. До того ж, за пп. „б» п. 4 ч. 1 ст. 89 Бюджетного кодексу України» видатки на відшкодування вартості послуг, наданих пільговим категоріям громадян, здійснюються з місцевих бюджетів. Норми даних Законів закріплюють реалізацію державних гарантій певним категоріям громадян. При цьому, обов`язку оператора телекомунікаційних послуг надавати такі послуги пільговим категоріям громадян кореспондує обов`язок держави відносно відшкодування наданих послуг.

Всупереч зазначеним нормам законодавства, надані позивачем послуги пільговим категоріям громадян за вищевказаний період, відповідачем не відшкодовані. Заборгованість відповідача склала 36 758, 44 грн. Дана сума підтверджується відповідними звітами, копії яких направлялись відповідачу поштовим зв`язком. Також, на електронну адресу відповідачу направлялись списки абонентів, яким надавались пільги. У відповідь на вказані звернення, відповідач направив листи де зазначив, що місцеві громади фінансово неспроможні виконувати здійснювати відповідні компенсації у зв`язку з недостатністю фінансового ресурсу.

Пред`явлені позивачем претензії по відшкодуванню послуг пільговим категоріям громадян, відповідачем залишені без відповіді.

Позивач вказує, що законодавством не передбачена залежність обов`язку держави щодо відшкодування надання послуг пільговим категоріям громадян від стану фактичного фінансування місцевих бюджетів на здійснення відповідних програм. Така ж правова позиція викладена у постановах ВСУ по справах № 11/446 та № 3-28гс12, постанові ВГСУ у справі № 15/5025/715/2011, а також узгоджується з висновками Європейського суду з прав людини.

Обгрунтовуючи звернення з даним позовом саме до зазначеного відповідача, позивач зазначає, що у відповідності до Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету, затвердженого постановою КМУ від 04.03.02 № 256 головні розпорядники коштів місцевих бюджетів здійснюють розрахунки з постачальниками послуг на підставі поданих ними щомісячних звітів щодо послуг, наданих особам, які мають право на відповідні пільги. При цьому, головними розпорядниками коштів місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання держпрограм соцзахисту населення є керівники головних управлінь, управлінь, відділів та інших самостійних структурних підрозділів місцевих держадміністрацій, виконавчих органів рад, до компетенції яких належать питання праці та соцзахисту населення. У Порлонському районі, жителям якого надано послуги позивачем, відповідним органом є відповідач. При цьому, Положенням про управління соцзахисту населення Полонської РДА передбачено, що основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики на відповідній території у сфері соцзахисту. Упрвління здійснює розрахунки з організаціями - надавачами послуг за надані пільги визначеним категоріям громадян.

Ухвалою суду від 02.07.19 відповідачу встановлено строк для подання письмового відзиву на позов. Даним правом, незважаючи на належне повідомлення про розгляд справи у суді (поштове повідомлення з підписом представника відповідача щодо отримання міститься у справі) відповідач не скористався. В зв`язку з цим, суд, в порядку ст. 178 ГПК, розглядає справу за наявними матеріалами.

Матеріалами справи встановлено.

Згідно витягу з ЄДРЮОФОПГФ від 26.03.18 ПАТ „Укртелеком» є юридичною особою, іднт. код 21560766, іднт. код відокремленого підрозділу - Хмельницька філія ПАТ „Укртелеком» 01182500.

Згідно статуту ПАТ „Укртелеком» , затвердженого 18.04.19 протоколом № 19 предметом діяльності товариства є надання телекомунікаційних послуг, в тому числі послуг фіксованого місцевого, міжміського, міжнародного та рухомого (мобільного) зв`язку, комп`ютерного зв`язку, радіозв`язку (з використанням радіочастот), послуг цифрового телебачення, інших послуг мультисервісних мереж та інших телекомунікаційних додаткових послуг.

У відповідності з Положенням про управління соціального захисту населення полонської РДА, затвердженого розпорядженням голови Полонської РДА від 27.06.14 № 4 47/2014 основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики на відповідній території у сфері соціального захисту населення, що включає, серед іншого і забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері. Згідно п. 29 статуту управління здійснює розрахунки з організаціями-надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян та призначені житлові субсидії населенню.

Листом від 31.08.16 № 31 - 09010-16-16/24984 Міністерство фінансів України повідомило позивача про те, що згідно ст. ст. 89, 102 БКУ надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв`язку передбачено здійснювати з місцевих бюджетів за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв`язку, інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло -, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) на компенсацію втрати частини доходів у зв`язку з відміною податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального і на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян.

Законом України „Про Державний бюджет України на 2016 рік» таку субвенцію не передбачено, отже, надання вказаних пільг може бути здійснено місцевими органами виконавчої влади за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів.

Листом від 12.12.17 № 24448/0/2-17/20 Міністерство соціальної політики України повідомило, що відповідно до прийнятих Верховною Радою України змін до Бюджетного кодексу України, видатки на відшкодування витрат за пільговий зв`язок окремих категорій громадян віднесено до визначених статтею 91 цього Кодексу видатків місцевих бюджетів, що можуть проводитися з усіх місцевих бюджетів.

Місцеві органи виконавчої влади, які володіють ситуацією на місцях та можуть оперативно впливати на її зміну, мають можливість самостійно визначати обсяг надання пільгових послуг, забезпечуючи при цьому контроль ефективного і цільового використання коштів для цих цілей.

З урахуванням зазначеного, відшкодування витрат за пільговий зв`язок окремих категорій громадян має вирішуватись місцевими органами виконавчої влади за рахунок виділених з місцевого бюджету коштів на цю мету.

Листами: № 176 від 06.02.19, № 203 від 06.03.19, № 230 від 05.04.19, № 259 від 10.05.19, № 285 від 07.06.19 позивач направляв відповідачу (начальнику управління праці та соціального захисту населення Полонської районної ради): акти форми „3 - пільга» , форми 2-пільга та розрахунки видатків за період з січня по травень 2019 року. Докази направлення вказаних листів:

- списки відправлень „Укрпошти» (згрупованих) з штампом пошти;

- опис вкладень з штампом пошти від 20.02.19 з вказівкою про відправку: акту звірки розрахунків за надані населенню послуги електрозв`язку за січень 2019 року, розрахунку видатків на відшкодування витрат пов`язаних з наданням пільг за січень 2019 року; листа; форми 2-пільга за січень 2019 р.;

- опис вкладень з штампом пошти з вказівкою про відправку: акту звірки розрахунків за надані населенню послуги електрозв`язку за лютий 2019 року, розрахунку видатків на відшкодування витрат пов`язаних з наданням пільг за лютий 2019 року; листа; форми 2-пільга за лютий 2019 р.;

- опис вкладень з штампом пошти з вказівкою про відправку: акту звірки розрахунків за надані населенню послуги електрозв`язку за березень 2019 року, розрахунку видатків на відшкодування витрат пов`язаних з наданням пільг за березень 2019 року; листа; форми 2-пільга за березень 2019 р.;

- опис вкладень з штампом пошти з вказівкою про відправку: акту звірки розрахунків за надані населенню послуги електрозв`язку за квітень 2019 року, розрахунку видатків на відшкодування витрат пов`язаних з наданням пільг за квітень 2019 року; листа; форми 2-пільга за квітень 2019 р.;

- опис вкладень з штампом пошти від 17.06.19 з вказівкою про відправку: акту звірки розрахунків за надані населенню послуги електрозв`язку за травень 2019 року, розрахунку видатків на відшкодування витрат пов`язаних з наданням пільг за травень 2019 року; листа; форми 2-пільга за травень 2019 р.

При цьому, в вищевказаних описах зазначено, що відправником є ПАТ „Укртелеком» , адресатом - управління праці та соціального захисту населення Полонської РДА.

Крім того, до справи подано довідку ПАТ „Укртелеком» про те, що позивач направляв на електронну адресу відповідача в період з січня по червень 2019 року щомісяця до 25 числа розрахунки щодо вартості послуг, наданих пільговикам в минулому місяці згідно форми „2 - пільги» .

Також в справу надано розрахунки видатків на відшкодування витрат, пов`язаних з наданням пільг (форма № 2 - пільга, затверджено наказом Мінпраці та соцполітики № 535 від 04.10.07):

- у січні 2019 року на суму 4 363, 14 грн.;

- у січні 2019 року на суму 261, 69 грн.;

- у січня 2019 року на суму 914, 05 грн.;

- у січні 2019 року на суму 134, 20 грн.;

- у січня 2019 року на суму 520, 17 грн.; (всього у січні на 6 193, 25 грн.)

- у лютому 2019 року на суму 4 221, 11 грн.;

- у лютому 2019 року на суму 414, 96 грн.;

- у лютому 2019 року на суму 895, 07 грн.;

- у лютому 2019 року на суму 134, 20 грн.;

- у лютому 2019 року на суму 521, 47 грн.; (всього у лютому 6 186, 81 грн.)

- у березні 2019 року на суму 7 636, 18 грн.;

- у березні 2019 року на суму 325, 55 грн.;

- у березні 2019 року на суму 680, 74 грн.;

- у березні 2019 року на суму 115, 79 грн.;

- у березні 2019 року на суму 516, 67 грн.; (всього у березні 9 274, 93 грн.)

- у квітні 2019 року на суму 6 662, 84 грн.;

- у квітні 2019 року на суму 462, 99 грн.;

- у квітні 2019 року на суму 639, 69 грн.;

- у квітні 2019 року на суму 100, 65 грн.;

- у квітні 2019 року на суму 516, 67 грн.; (всього у квітні 8 382, 84 грн.)

- у травні 2019 року на суму 5 153, 53 грн.;

- у травні 2019 року на суму 360, 17 грн.;

- у травні 2019 року на суму 627, 05 грн.;

- у травні 2019 року на суму 100, 65 грн.;

- у травні 2019 року на суму 479, 21 грн. (всього у травні 6 720, 61 грн.)

Разом за всі місяці 36 758, 44 грн.

Також до справи надано:

- претензію позивача від 20.03.19 № 604, адресовану відповідачу з вимогою провести відшкодування витрат за надані послуги зв`язку пільговій категорії населення Полонського району, станом на 01.03.19, перерахувавши суму 110 313, 38 грн. на рахунок позивача.;

- лист управління соцзахисту населення Полонської РДА № 615/02-08/19 від 29.03.19, адресований Полонській міській раді ОТГ де відповідач просить терміново розглянути питання про виділення коштів на покриття заборгованості за надані пільги послуг зв`язку за 2018 р. в сумі 91053, 24 грн. та за 1 квартал 2019 року у розмірі 24 000 грн., оскільки Хмельницька філія ПАТ „Укртелеком» надіслала повторно претензію від 20.03.19 року № 604 про відшкодування втрат за надання телекомунікаційних послуг пільговим категоріям споживачів;

- лист відповідача № 614/02-08/19 від 29.03.19, адресований Понінківській селищній раді ОТГ, де відповідач просить розглянути питання про виділення коштів на 1 квартал 2019 року за надані пільги на послуги зв`язку ПАТ „Укртелеком» Хмельницької філії в сумі 5 000 грн., оскільки Хмельницька філія ПАТ „Укртелеком» надіслала повторно претензію від 20.03.19 № 604 про відшкодування втрат за надання телекомунікаційних послуг пільговим категоріям;

- лист відповідача від 01.04.19 № 651/02-08/19, адресований позивачу, де вказано про те, що розглянувши претензію № 604 відповідач повідомляє, що Законом „Про Державний бюджет України на 2019 рік» кошти з державного бюджету на компенсацію послуг зв`язку не передбачені, фінансування таких видатків проводиться за рахунок районних та місцевих бюджетів. Так, Законом „Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» частину 1 ст. 91 доповнено п. 20-4 наступного змісту: „до видатків місцевих бюджетів що можуть здійснюватись з усіх місцевих бюджетів належать видатки на пільги з послуг зв`язку» . За таких умов місцеві бюджети, а саме Полонська міська рада ОТГ, Понінківська селищна рада ОТГ, змушені компенсувати втрати за надані пільги за рахунок власних доходів. Місцеві громади фінансово не спроможні їх виконувати, у зв`язку з недостатністю фінансового ресурсу, тому утворилась на даний час така заборгованість. При надходженні коштів на послуги зв`язку з місцевих бюджетів буде покрита дана заборгованість. Оскільки, управління власних коштів немає, а субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам згідно постанови КМУ від 04.03.02 на вказані цілі не передбачена;

- претензію позивача від 08.04.19 № 03/332, адресована відповідачу, з вимогою провести відшкодування витрат за надані послуги зв`язку пільговій категорії населення Полонського району в період з 01.01.18 по 01.04.19.;

- лист відповідача від 19.04.19 № 826/02-08/19, адресований позивачу, де зазначено про те, що на сьогодні, управлінням, як розпорядником коштів прийнято від позивача станом на 01.04.19 розрахунки вартості наданих послуг з врахуванням заборгованості за 2018 рік. При надходженні коштів на послуги зв`язку з місцевих бюджетів буде покрита заборгованість. Оскільки управління власних коштів немає, а субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам згідно постанови КМУ № 256 на дані цілі не передбачена.

Дослідивши подані матеріали справи, норми чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини та давши їм оцінку в сукупності, судом враховується таке.

Як вбачається зі статуту ПАТ „Укртелеком» до предмету його діяльності входить надання телекомунікаційних послуг, в тому числі місцевого та міжміського зв`язку.

З наданих у справу розрахунків видатків на відшкодування витрат, пов`язаних з наданням пільг видно, що позивач, у період з січня по травень 2019 року надав послуги зв`язку пільговим категоріям громадян, що проживають на території Полонського району Хмельницької області.

Додатково, про здійснення позивачем діяльності щодо надання послуг зв`язку, в тому числі і у попередні періоди (до заявленого) свідчать також листи управління соцзахисту населення Полонської РДА від 01.04.19 № 651/02-08/19, від 19.04.19 № 826/02-08/19, від 29.03.19 № 615/02-08/19 та № 614/02-08/19, де відповідач визнає надання таких послуг позивачем та зазначає про те, що: відповідач, як розпорядник коштів прийняв від позивача розрахунки вартості наданих послуг з врахуванням заборгованості за 2018 рік; відповідач неодноразово надсилав листи про необхідність виділення коштів згідно поданих позивачем розрахунків на адреси безпосередніх виконавців - Понінківської селищної та Полонської міської рад; при надходженні коштів на послуги зв`язку з місцевих бюджетів заборгованість буде покрита; причиною виникнення боргу є фінансова неспроможність (недостатність фінансового ресурсу) місцевих бюджетів.

Вищевказані листи свідчать також про належність звернення з даним позовом до належного відповідача. Підтвердженням належності звернення з даним позовом саме до управління соціального захисту населення Полонської РДА є також наступні законодавчі приписи.

Постановою КМУ від 4 березня 2002 р. № 256 „Про затвердження Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету» затверджено Порядок фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету (далі Порядок).

Згідно п. 2 вищевказаної постанови головні розпорядники коштів місцевих бюджетів здійснюють розрахунки з постачальниками послуг на підставі поданих ними щомісячних звітів щодо послуг, наданих особам, які мають право на відповідні пільги. Згідно п. 3 Порядку головними розпорядниками коштів місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення є керівники головних управлінь, управлінь , відділів та інших самостійних структурних підрозділів місцевих держадміністрацій , виконавчих органів рад, об`єднаних територіальних громад, до компетенції яких належать питання праці та соціального захисту населення (далі - головні розпорядники коштів).

Згідно листа Міністерства соціальної політики України № 24448/0/2-17/20 від 12.12.17 роз`яснено, що відповідно до прийнятих ВРУ змін до Бюджетного кодексу України, видатки на відшкодування витрат за пільговий зв`язок окремих категорій громадян віднесено до визначених ст. 91 цього Кодексу видатків місцевих бюджетів, що можуть проводитися з усіх місцевих бюджетів. З урахуванням зазначеного, відшкодування витрат за пільговий зв`язок окремих категорій громадян має розглядатися місцевими органами виконавчої влади за рахунок виділених з місцевого бюджету коштів на цю мету. Такий же висновок зроблено в листі Мінфіну від 31.08.16.

В силу Положення про управління соцзахисту населення Полонської РДА, основним завданням відповідача є забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері. При цьому, згідно п.п. 6, 29 статуту управління соцзахисту вносить пропозиції щодо проекту відповідного місцевого бюджету та здійснює розрахунки з організаціями - надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян та призначені житлові субсидії населенню.

Таким чином, надання позивачем послуг зв`язку пільговим категоріям громадян у період з січня 2019 року по травень 2019 року включно, соціальні права яких (громадян) входять в сферу обслуговування відповідача є документально підтвердженими фактами.

При цьому, законодавчим підґрунтям надання вищевказаних послуг зв`язку позивачем є норми Законів України: „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» , „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» , „Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і деяких інших осіб та їх соціальний захист» , „Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» , „Про охорону дитинства» , „Про прокуратуру» , які передбачають надання таких пільг певним категоріям споживачів.

Згідно п. 9 ч. 1 ст. 87 Бюджетного кодексу України до видатків, що здійснюються з Державного бюджету України (з урахуванням особливостей, визначених пунктом 5 частини другої статті 67 - 1 цього Кодексу), належать видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення. Згідно пдп. „б» п. 4 ч. 1 ст. 89 БКУ до видатків, що здійснюються з бюджетів міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, районних бюджетів, бюджетів об`єднаних територіальних громад належать видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення, в тому числі пільги окремим категоріям громадян. Згідно п. 20-4 ст. 91 БКУ до видатків місцевих бюджетів, що можуть здійснюватися з усіх місцевих бюджетів, належать видатки на пільги з послуг зв`язку.

В листі Мінсоцполітики України № 24448/0/2-17/20 від 12.12.17р. зазначено, що видатки на відшкодування витрат за пільговий зв`язок окремих категорій громадян віднесено до визначених ст. 91 цього Кодексу видатків місцевих бюджетів, що можуть проводитися з усіх місцевих бюджетів. З урахуванням зазначеного, відшкодування витрат за пільговий зв`язок окремих категорій громадян має розглядатися місцевими органами виконавчої влади за рахунок виділених з місцевого бюджету коштів на цю мету.

Згідно ч. 3 ст. 11 ЦК цивільні права та обов`язки можуть виникати безпосередньо з актів цивільного законодавства.

Враховуючи вищевказані законодавчі умови Бюджетного кодексу України та ст. 11 ЦКУ надання послуг зв`язку пільговим категоріям громадян зі сторони позивача, породжує законодавче встановлений обов`язок відповідача (як компетентного та уповноваженого органу) на відшкодування відповідних витрат. При цьому, відсутність належного фінансування не є підставою для звільнення від виконання відповідного обов`язку. Так, згідно ст. 617 ЦК У особа, яка порушила зобов`язання, звільняється від відповідальності за порушення зобов`язання, якщо вона доведе, що це порушення сталося внаслідок випадку або непереборної сили. Не вважається випадком , зокрема, недодержання своїх обов`язків контрагентом боржника, відсутність на ринку товарів, потрібних для виконання зобов`язання, відсутність у боржника необхідних коштів.

Отже, позов обґрунтований, підтверджений документально, а тому підлягає задоволенню в заявленому розмірі, який підтверджується документально (сума всіх розрахунків видатків, які подані у справу складає 36 758, 44 грн.). Судові витрати покладаються на відповідача.

Керуючись ст. ст. 232, 233, 236, 237, 238, 240, 241, 247, 249, 252, 256 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Стягнути з управління соціального захисту населення Полонської районної державної адміністрації Хмельницької області (30500, Хмельницька область, м. Полонне, вул. Поліська, буд. 41 А, код 03198474) на користь публічного акціонерного товариства „Укртелеком» (01601, м. Київ, бульвар Т. Шевченка, 18, код 21560766) в особі Хмельницької філії ПАТ „Укртелеком» (29013, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 13, р/р НОМЕР_1 в АТ „Ощадбанк» , МФО 300465, код 01182500) 36 758, 44 грн. (тридцять шість тисяч сімсот п`ятдесят вісім грн. 44 коп.) відшкодування витрат за надані телекомунікаційні послуги пільговим категоріям споживачів Полонського району Хмельницької області та 1 921 грн. (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна грн. 00 коп.) судового збору.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. (ч.1, 2 ст. 241 ГПК України).

Згідно ч. 4 ст. 240 ГПКУ у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи суд підписує рішення без його проголошення. За ч. 5 ст. 240 ГПКУ датою ухвалення рішення, ухваленого за відсутності учасників справи, є дата складення повного судового рішення. За ст. 256 ГПК України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступне та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Суддя Ю.В. Гладюк

Віддрук. 4 прим.:

1- до справи

2 - ПАТ "Укртелеком" (01601, м. Київ, бульвар Т. Шевченка, буд. 18)

3 - Хмельницька філія ПАТ "Укртелеком" (29013, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 13)

4 - Управління соціального захисту населення Полонської районної державної адміністрації Хмельницької області (30500, Хмельницька обл., м. Полонне, вул. Поліська, буд. 41А)

Всім рекомендованим з повідомленням

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення14.08.2019
Оприлюднено14.08.2019
Номер документу83619444
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —924/671/19

Судовий наказ від 09.09.2019

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Гладюк Ю. В.

Рішення від 14.08.2019

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Гладюк Ю. В.

Ухвала від 02.07.2019

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Гладюк Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні