Ухвала
від 14.08.2019 по справі 592/12576/19
КОВПАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.СУМ

Справа № 592/12576/19

Провадження № 1-кс/592/7141/19

УХВАЛА

про дозвіл на обшук

14 серпня 2019 року м.Суми

Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми ОСОБА_1 , секретар судового засідання ОСОБА_2 , за участю старшого слідчого СВ Сумського ВП ГУ НП в Сумській області, майора поліції ОСОБА_3 , розглянув клопотання сторони кримінального провадження слідчого ОСОБА_3 про дозвіл на проведення обшуку приміщень комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради (код 42204729), яке зареєстроване та фактично знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 3А, по матеріалам кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019200440002033 від 17.07.2019, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.191, ч.1 ст.358 КК України.

Перевіривши наданні матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши думку учасника судового провадження слідчого ОСОБА_3 , -

встановив:

Слідчий своє клопотання мотивує тим, що слідчими СВ Сумського ВП ГУ НП в Сумській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №12019200440002033 від 17.07.2019, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.191 ч.1 ст.358 КК України, за заявою заступника міського голови м. Суми ОСОБА_4 по факту підробки листів погоджень та письмових згод щодо укладення договорів купівлі-продажу товарів, що перевищують суму 100000 гривень в комунальному некомерційному підприємстві «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради, а також по факту того, що службові особи КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» СМР, під час здійснення державних закупівель товарно-матеріальних цінностей (гумові вироби, медичні матеріали, електрокардіографи, лічильні прилади, столи, центрифуги, вальцювальні машини, детектори та аналізатори, персональні комп`ютери, тощо) по прямим договорами придбавали їх у постачальників по значно завищеним цінам, внаслідок чого розтрачено бюджетні грошові кошти.

Відповідно до розпорядження міського голови м. Суми від 27.07.2019 №230-Р «Про створення робочої групи щодо перевірки дотримання вимог чинного законодавства України у закладі медичного призначення» створеною робочою групою у період з 01 по 19 липня 2019 року була проведена перевірка за фактами, викладеними у зверненні роботу комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» СМР у частині проведення конкурсних, тендерних та аукціонних процедур.

Під час перевірки проведений поверхневий аналіз деяких закупівель, що здійснювались у минулому та поточному роках КНП «ЦПМСД № 2» СМР, який свідчить про наявність фактів нераціонального, а в окремих випадках протиправного розтрачання коштів, більше того, проглядається систематичність у завищенні очікуваної вартості. Після проведення попереднього вивчення документації вищевказаних закупівель були виявлені суттєві недоліки, відповідно до яких від керівника підприємства ОСОБА_5 вимагалось скасувати перевірені закупівлі; надати найменування та технічний опис конкретних моделей обладнання, які планувались підприємством до закупівлі (або були взірцем для написання технічного завдання); надати технічні критерії та вимоги на основі яких були визначені предмети закупівлі; надати аналіз технічних характеристик моделей, які попередньо вивчались підприємством; надати економічне порівняння моделей (або комерційних пропозицій), які попередньо вивчались підприємством. Від КНП «ЦПМСД № 2» СМР надійшла відповідь про те, що підстав для відміни вищевказаних закупівель немає.

Також, проведена перевірка наявності документів у відділі охорони здоров`я Сумської міської ради та комунальному некомерційному підприємству «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради щодо листів погодження на укладання договорів купівлі-продажу, кредитних договорів, договорів оренди, комерційної концесії, спільної діяльності на суму, що перевищують 100 000 гривень, а також договорів підряду на суму, що перевищують 1 млн. гривень, а також письмових згод на укладання договорів купівлі-продажу, кредитних договорів, договорів оренди, комерційної концесії, спільної діяльності на суму, що перевищує 100 000 гривень, а також договорів підряду на суму, що перевищують 1 млн. гривень та журналів вихідної та вхідної кореспонденції. Перевіркою встановлено, що за період з серпня 2018 року по липень 2019 року підприємством до відділу охорони здоров`я Сумської міської ради було направлено 9 листів (від 20.09.2018 №194, від 17.12.2018 №520, від 21.01.2019 №01-22/55, від 24.09.2019 №01-23/70, від 24.09.2019 №01-22/70, від 11.03.2019 №05-24/189, від 13.03.2019 №05-23/191, від 29.03.2019 №05-23/267, від 09.04.2019 №05-27/306) на погодження укладання договорів; відділом охорони здоров`я до підприємства письмових згод на укладання договорів направлено не було; копії вищевказаних листів, погоджених відділом охорони здоров`я на укладання договорів на підприємстві, відсутні; вихідні реєстраційні номери вищевказаних листів на погодження укладання договорів не відповідають записам у журналі реєстрації вихідних документів, які знаходиться на підприємстві; письмові погодження укладання договорів директором підприємства з відділом охорони здоров`я не здійснювались. Все вищезазначене є порушенням п.п.2.1.32. п.п.2.1. п.2., п.п.2.4.7 п.п.2.4 п.2 Контракту від 03 липня 2018 року між відділом охорони здоров`я Сумської міської ради та директором вищезазначеного підприємства ОСОБА_5 . Оскільки вказані листи погодження укладання договорів купівлі-продажу на суму понад 100000 грн. є підставою для укладання зазначених договорів виявлені обставини можуть поставити під сумнів правомочність укладання цих договорів.

Членами робочої групи був зроблений аналіз проведених перевірок товару щодо проведених підприємством закупівель, у результаті чого було встановлено, що вартість товарів, закуплених підприємством прямими договорами, в окремих випадках перевищують цінові пропозиції інших постачальників та цінові пропозиції в мережі Інтернет, а також на придбані підприємством товари.

Крім цього, встановлено, що придбаний для підприємства автомобіль KIA Stonic використовується виключно ОСОБА_5 як в робочих та і особистих цілях, однак складаються документи з неправдивими відомостями про використання даного автомобіля для здійснення виїзду до хворих та відбувається списання паливно-мастильних матеріалів.

В судовому засіданні слідчий своє клопотання підтримав та просив надати дозвіл на обшук приміщень комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради (код 42204729), яке зареєстроване та фактично знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 3А.

Вислухавши думку слідчого, перевіривши матеріали клопотання, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, оскільки слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що відшукуванні документи мають значення для досудового розслідування; відшукуванні документи можуть знаходитись у зазначеному в клопотанні приміщенні комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради (код 42204729), яке зареєстроване та фактично знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 3А, та за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення документів, які мають значення для досудового розслідування.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 233, 234, 235 КПК України, -

постановив:

1. Надати дозвіл на проведення обшуку приміщень комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради (код 42204729), яке зареєстроване та фактично знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 3А.

2. Мотиви надання дозволу на обшук - у зв`язку з неможливістю в будь-який інший спосіб підтвердити вищевикладені обставини або їх остаточно спростувати, з метою не допущення подальшого безпідставного кримінального переслідування посадових осіб КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» СМР.

3. Обшук проводиться з метою відшукання та вилучення документів та речей комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Сумської міської ради: копія статуту; копія наказу про створення тендерного комітету, його склад, положення про тендерний комітет, обов`язки кожного з членів тендерного комітету; копія річного плану закупівель з додатками на 2018-2019 роки; протоколи засідань тендерного комітету за 2018-2019 роки; робочі матеріали тендерного комітету: комерційні пропозиції, запити, відповіді на запити, результати моніторингів за 2018-2019 роки; копії скарг та результати розгляду скарг щодо проведення закупівель за 2018-2019 роки; договори з додатковими угодами та додатками укладені відповідно до проведених підприємством закупівель за 2018-2019 роки; листи погодження на укладання договорів купівлі-продажу, кредитних договорів, комерційної концесії, спільної діяльності на суму, що перевищують 100 000 гривень, а також договорів підряду на суму, що перевищують 1 млн. гривень, а також письмових згод на укладання даних договорів за 2018-2019 роки; журнали вихідної та вхідної кореспонденції за 2018-2019 роки; видаткові та прибуткові накладні на придбані товари, акти виконаних робіт, рахунки, товарно-транспортні накладні, специфікації, технічні характеристики (паспорти), комплектація, виробник, гарантійні листи, паспорти якості від виробника, тощо; робочі цінові пропозиції, комерційні пропозиції постачальників, технічна документація на товари, фотофіксація товарів; платіжні документи; акти взаєморозрахунків; оборотно-сальдові відомості по субрахунках; акти взяття на облік матеріальних цінностей; копії посадових обов`язків головного економіста, головного бухгалтера та юрисконсульта (юриста), накази про призначення їх на посади; системні блоки комп`ютерів, ноутбуки керівника підприємства, головного економіста, головного бухгалтера та юрисконсульта (юриста); накази про призначення на посаду водіїв автомобілів, їх посадові обов`язки, накази про закріплення даних водіїв за автомобілями; шляхові листи водіїв з відомостями про отримання ними та списання паливно-мастильних матеріалів; договори про придбання паливно-мастильних матеріалів з додатками, видаткові та прибуткові накладні, рахунки, акти виконаних робіт, довіреності на отримання палива, договори матеріально - відповідальних осіб за зберігання паливно-мастильних матеріалів, відпуск та контроль, відомості видачі палива водіям, журнал виїзду-заїзду автотранспорту за 2018-2019 роки; журнали виїзду лікарів на виклики до дому за період 2018-2019 роки.

4. Строк дії ухвали - тридцять днів з дня постановлення ухвали.

5. Проведення обшуку доручитистаршому слідчому СВ Сумського ВП ГУ НП в Сумській області, майору поліції ОСОБА_3 та/або іншому слідчому з групи слідчих у даному кримінальному провадженні.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає та набирає законної сили з моменту її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення14.08.2019
Оприлюднено20.02.2023
Номер документу83633097
СудочинствоКримінальне
Сутьдозвіл на проведення обшуку приміщень комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради (код 42204729), яке зареєстроване та фактично знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 3А, по матеріалам кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12019200440002033 від 17.07.2019, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.191, ч.1 ст.358 КК України.

Судовий реєстр по справі —592/12576/19

Ухвала від 14.08.2019

Кримінальне

Ковпаківський районний суд м.Сум

Князєв В. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні