Ухвала
від 05.07.2007 по справі 31/249-07-4246а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

31/249-07-4246А

             

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


УХВАЛА

"05" липня 2007 р.Справа № 31/249-07-4246А

За позовом заступник прокурора м. Одеси в інтересах держави в особі Одеської обласної державної адміністрації до Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської Ради про визнання не чинним висновку

                                                                                             Суддя Господарського суду       

Одеської області Лєсогоров В.М.

Представники:

від прокуратури: Дондов В.К.  

від позивача: Кравцов Р.В.

від відповідача: Прохніч Т.Л.  

          СУТЬ СПОРУ: про визнання не чинним висновку

Позов у поточній справі поданий на підставі КАС України. За позовом позивач вимагає визнання не чинним висновку відповідача № 1051 від 03.10.2005 року.

Відповідно до ст. 3 КАС України - у цьому Кодексі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: справа адміністративної юрисдикції - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган  виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому  числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до ст. 17 КАС України –Компетенція адміністративних судів поширюється на: 1) спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Відповідно до листа Верховного суду України від 26.12.2005 року № 3.2.-2005 – Визначення  поняття  "справа  адміністративної юрисдикції" наведено у статті 3 КАС України, під якою розуміється переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією з сторін є суб'єкт, що здійснює владні управлінські  функції  на  основі  законодавства,  в тому числі на виконання делегованих повноважень. Тобто, справою адміністративної юрисдикції може бути переданий на вирішення адміністративного суду спір, який виник між двома (кількома) конкретними суб'єктами суспільства стосовно їхніх прав та обов'язків у конкретних правових відносинах, у яких хоча б один суб'єкт законодавчо уповноважений владно керувати поведінкою іншого (інших) суб'єктів, а ці суб'єкти відповідно зобов'язані виконувати вимоги та приписи такого владного суб'єкта. У випадку, якщо суб'єкт (у тому числі орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа) у спірних правовідносинах не здійснює вказані владні  управлінські функції щодо іншого суб'єкта, який є учасником спору,  такий спір не має встановлених нормами КАС України ознак  справи адміністративної юрисдикції, і, відповідно, не повинен вирішуватись адміністративним судом. Виходячи з вищезазначеного критерію, можна виокремити певні категорії справ, розгляд яких відповідно до статей 1,  4,  17 КАС України має здійснюватись у порядку  адміністративного судочинства: а) спори  осіб  із  суб'єктом  владних  повноважень щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності у яких такий суб'єкт своїми владними рішеннями чи діями зобов'язує цих осіб вчиняти певні дії, утримуватись від вчинення певних дій, нести відповідальність. При  цьому  особи  згідно   з нормами чинного законодавства  України  зобов'язані виконувати такі владні рішення чи вимоги суб'єкта владних повноважень.

Таким чином в порядку КАС України підлягають розгляду лише спори за участю суб'єктів владних повноважень за умовою, що у спірних правовідносинах такий суб'єкт здійснював владні функції які створюють публічно –правові відносини.

Як убачається зі змісту висновку відповідача № 1051 від 03.10.2005 року, цим висновком не приймалися будь –які рішення адміністративного характеру щодо владного регулювання поведінки суб`єктів права. Цей висновок лише містить відомості господарського характеру щодо питань будівництва.

Це означає, що вказаний висновок не створює адміністративних (публічно –правових) відносин є господарським і не є рішенням суб`єкта владних повноважень у  адміністративних (публічно –правових) відносинах.

За таких обставин позов не підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства однак може бути розглянутий в порядку господарського судочинства.

Відповідно до ст. 157 КАС України - суд закриває провадження у справі: 1) якщо справу   не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

          На підставі викладеного слід закрити провадження у справі оскільки справу не належить розглядати в господарському суді в порядку адміністративного судочинства.

          Слід роз'яснити позивачу, що він не позбавлений права звернутися до суду з аналогічним позовом в порядку іншого, зокрема господарського судочинства.

          Керуючись  п. 1 ст. 157 КАС України, суд,

УХВАЛИВ :

          

Провадження у справі –закрити.

Роз'яснити позивачу, що повторне звернення з тією самою позовною заявою не допускається.

Ухвала може бути оскаржена в порядку ст.186 КАС України.

Ухвала набирає законної сили у порядку ст. 254  КАС України.

Суддя                                                                                  

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення05.07.2007
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу836555
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —31/249-07-4246а

Ухвала від 05.07.2007

Господарське

Господарський суд Одеської області

Лєсогоров В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні