25/154-07-4457А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"09" липня 2007 р. Справа № 25/154-07-4457А
За позовом: Заступника прокурора Одеської області в інтересах держави в особі Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку
до відповідача: ВАТ „Ізмаїльська автобаза „Дунайводбуд”
про стягнення штрафних санкцій в сумі 5100грн.
Суддя: Малярчук І.А.
В судових засіданнях приймали участь представники:
Від прокуратури: Радянський О.Ю., довіреність від 07.02.07р. №08/1-05
Від позивача: Жумбей Л.М., довіреність № 02/29/33 від 17.01.07р.
Від відповідача: не з'явився
В судовому засіданні 09.07.07р. приймали участь представники:
Від прокуратури: Радянський О.Ю., довіреність від 07.02.07р. №08/1-05
Від позивача: Жумбей Л.М., довіреність № 02/29/33 від 17.01.07р.
Від відповідача: не з'явився
Суть спору: про стягнення з ВАТ „Ізмаїльська автобаза „Дунайводбуд” штрафних санкцій в сумі 5100грн.
Прокурор на заявлених позовних вимогах наполягає, надав суду обгунтування від 18.06.07р. вх. №13979, де пояснив в чому полягає порушення інтересів держави.
Представник позивача заявлений прокурором позов підтримує, надав суду обґрунтування заявлених позовних вимог від 09.07.07р. вх. №15632, в яких обґрунтував позовні вимоги відповідно норм чинного законодавства, обставин справи.
Відповідач в судові засідання не з'являвся, відзив на позов та витребувані судом документи не подав.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши доводи сторін, суд встановив наступне:
Одеським територіальним управлінням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку було надіслано на адресу відповідача розпорядження № 593-ОД від 28.09.06р. про усунення порушень законодавства про цінні папери, згідно якого зобов'язано останнього в термін до 30.10.06р. надати до Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку регулярну інформацію у формі річного звіту про фінансово-господарську діяльність товариства за 2005р., відповідно до вимог Положення про надання регулярної інформації відкритими акціонерними товариствами та підприємствами - емітентами облігацій”, затвердженого рішенням ДКЦПФР N 3 від 17.01.00р.
Однак, відповідач не виконав вимоги даного розпорядження, не надав до Одеського територіального управління ДКЦПФР регулярну інформацію у формі річного звіту про фінансово-господарську діяльність товариства за 2005р., що стало підставою для Одеського територіального управління ДКЦПФР для порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні ВАТ „Ізмаїльська автобаза „Дунайводбуд”, відповідно до постанови №28-ОД від 17.01.07р.
ВАТ „Ізмаїльська автобаза „Дунайводбуд” повідомлений належним чином про час розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів, про що свідчить повідомлення про вручення, не з'явився на розгляд справи, у зв'язку з чим Одеським територіальним управлінням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку був складений акт про правопорушення на ринку цінних паперів № 47–ОД від 29.01.07р. на підставі якого прийнята постанова № 41-ОД від 08.02.07р. про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів, згідно якої до ВАТ „Ізмаїльська автобаза „Дунайводбуд” застосовані фінансові санкції у вигляді накладення штрафу в розмірі 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 5100 гривень.
Несплата ВАТ „Ізмаїльська автобаза „Дунайводбуд” штрафних санкцій у розмірі 5100 грн. стала підставою для звернення Заступника прокурора Одеської області з даною позовною заявою до господарського суду Одеської області.
Відповідно до ст. 24. Закону України „Про цінні папери та фондову біржу” від 18. 06.91р. емітент зобов'язаний не менше одного разу на рік інформувати громадськість про своє господарсько-фінансове становище і результати діяльності (надалі - річний звіт). Річний звіт публікується не пізніше дев'яти місяців року, наступного за звітним, і надсилається держателям іменних акцій та реєструвальному органу. У річному звіті повинні міститись такі дані про емітента: а) інформація про результати господарювання за попередній рік; б) підтверджені аудитором (аудиторською фірмою) річний баланс та довідка про фінансовий стан; в) основні відомості про додатково випущені цінні папери; г) обгрунтування змін у персональному складі службових осіб.
Згідно з ч. 1. п. 1.1., п. 1.3. Положення про надання регулярної інформації відкритими акціонерними товариствами та підприємствами - емітентами облігацій” затвердженого рішенням ДКЦПФР N 3 від 17.01.00р. річний звіт - це документ (у паперовій та електронній формах), який характеризує господарсько-фінансове становище і результати діяльності емітентів з метою інформування громадськість. Емітенти, які не є професійними учасниками ринку цінних паперів (юридичними особами, які здійснюють професійну діяльність, а саме, діяльність з випуску та обігу цінних паперів; депозитарну діяльність депозитарію цінних паперів; депозитарну діяльність зберігача цінних паперів; розрахунково-клірингову діяльність за угодами щодо цінних паперів; діяльність щодо ведення реєстру власників іменних цінних паперів; діяльність з організації торгівлі на ринку цінних паперів), комерційними банками, страховими компаніями, інститутами спільного інвестування (корпоративними інвестиційними фондами або пайовими інвестиційними фондами), компаніями з управління активами та підприємствами - емітентами облігацій, подають (надсилають) дані до територіального управління Комісії згідно з їх місцезнаходженням.
Звітним періодом для складання даних є календарний рік. Перший звітний рік новоствореного емітента не може бути меншим за 12 місяців. Такий звітний рік обраховується з дати державної реєстрації випуску цінних паперів до 31 грудня звітного року включно. Дані подаються особисто до загального відділу центрального апарату чи до територіального управління Комісії або поштою, з повідомленням про вручення до 30 вересня року, наступного за звітним, в електронній (на дискеті 3,5") та паперовій формах. Звіт вважається поданим своєчасно, якщо він прийнятий Комісією в термін до 30 квітня включно. Звіт, який не прийнято до 30 квітня включно, вважається поданим несвоєчасно ( п. 1.4., ч. 2, 3 п. 1.6. Положення про надання регулярної інформації відкритими акціонерними товариствами та підприємствами - емітентами облігацій”).
Згідно з вимогами ч.1, 4, ст.. 11. Закону України „Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні” від 30.10.96р. Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку накладає на юридичних осіб штрафи: за ненадання, несвоєчасне надання або надання завідомо недостовірної інформації - у розмірі до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до п.18.3. Правил розгляду справ про правопорушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій” затверджених наказом ДКЦПФР № 2 від 09.01.97р. в редакції рішення ДКЦПФР № 27 від 13.02.01р., до учасників ринку цінних паперів за порушення законодавства передбачено застосування санкцій: до юридичних осіб штраф у розмірі до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - за неподання, несвоєчасне подання або подання юридичними особами завідомо не достовірної інформації.
Враховуючи вищевикладене, а також те, що відповідач не оскаржив постанову № 41-ОД від 08.02.07р. в установленому законом порядку, не надав суду доказів проведення оплати штрафних санкцій у розмірі 5100 грн., суд вважає позовні вимоги Заступника прокурора Одеської області в інтересах держави в особі Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку обґрунтованими та документально доведеними, у зв'язку з чим стягує з відповідача штраф в сумі 5100грн.
Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.72 цього Кодексу (п.1 ст.71 КАС України).
Згідно ст.159 КАС України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.
Враховуючи вищевикладене, суд задовольняє заявлені Заступником прокурора Одеської області в інтересах держави в особі Одеського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку позовні вимоги про стягнення з ВАТ „Ізмаїльська автобаза „Дунайводбуд” штрафу в розмірі 5100грн. в повному обсязі.
Керуючись ст.ст.94, 160-164 КАС України, -
В И Р І Ш И В :
1. Задовольнити позов повністю.
2. Стягнути з ВАТ „Ізмаїльська автобаза „Дунайводбуд” (68600, Одеська область, м. Ізмаїл, Болградське шосе, буд. 10, код ЄДРПОУ 01034811) на користь державного бюджету України 5100 ( п'ять тисячі сто) грн. штрафу на р/р 31116106700014, МФО 828011, код ЄДРПОУ 23214695 в Головному управлінні Державного казначейства в Одеській області
Постанова може бути оскаржена в порядку ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова набирає законної сили у порядку ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 09.07.2007 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 836580 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Малярчук І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні