Постанова
від 07.08.2019 по справі 753/9887/19
ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КИЄВА

справа № 753/9887/19

провадження № 3/753/3803/19

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"07" серпня 2019 р. суддя Дарницького районного суду м. Києва Коляденко П.Л., розглянувши матеріали, які надійшли із Національного агентства з питань запобігання корупції Департаменту з питань запобігання політичній корупції, про притягнення до адміністративної відповідальності гр. ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , працюючого на посаді керівника політичної партії За права людини , зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ,

за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 188-46 КУпАП,

ВСТАНОВИВ:

Як вбачається з протоколу № 50-25/443 від 07 травня 2019 року, ОСОБА_1 , отримавши 28.02.2019 року лист за № 50-18/9870/19 за підписом керівника Департаменту з питань запобігання політичної корупції Ігоніна Р.В. про інформації та копій документів, не надав у встановлені Законом України Про запобігання корупції строки інформації на вимогу Національного агентства з питань запобігання корупції, чим вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ст. 188-46 КУпАП.

В судове засідання ОСОБА_1 не з`явився, про час та місце розгляду справи був сповіщений належним чином.

Вивчивши матеріали протоколу про адміністративне правопорушення, суд дійшов наступного висновку.

Статтею 245 КУпАП передбачено, що завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Відповідно до вимогст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган /посадова особа/ встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Статтею 252 КУпАП визначено, що орган /посадова особа/ оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Відповідно до ст. 280 КУпАП орган /посадова особа/ при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення, 12.02.2019 року на адресу політичної партії За Права Людини було направлено лист за № 50-18/9870/19 за підписом керівника Департаменту з питань запобігання політичної корупції ОСОБА_5 про надання впродовж десяти робочих днів інформації та копій документів, які підтверджують повноваження ОСОБА_2 на підписання Звіту Херсонської обласної організації Партії (ЄДРПОУ 26393652); ОСОБА_3 на підписання Звіту Закарпатської обласної організації Партії (ЄРДРОУ 39903005) та ОСОБА_4 на підписання Звіту Чернівецької обласної організації Партії (ЄРДПОУ 36965907).

Разом з тим, в матеріалах справи відсутнє підтвердження отримання вказаного листа саме ОСОБА_1 , оскільки відповідно до даних зворотного повідомлення про отримання, вказаний лист ОСОБА_1 28.02.2019 року не отримував.

Будь - яких інших доказів на підтвердження того, що ОСОБА_1 отримав листа № 50-18/9870/19 від 12.02.2109 року за підписом керівника Департаменту з питань запобігання політичній корупції ОСОБА_5 саме 28.02.2019 року, як про це зазначено у протоколі, в матеріалах справи не міститься та до суду не подано.

При цьому, відповідно до положень ч. 2 ст. 251 КУпАП обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.

Також, приймаючи до уваги практику Європейського суду з прав людини, суд позбавлений можливості самостійно здійснювати збір додаткових доказів, що підтверджували би або спростовували би вину правопорушника, і тому судовий розгляд здійснюється на підставі наданих суду матеріалів.

Оцінивши усі наявні у справі докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю, приходжу до висновку, що в судовому засіданні не знайшло підтвердження вчинення ОСОБА_1 правопорушення, передбаченого ст. 188-46 КУпАП, оскільки не надано допустимих та належних доказів наявності події правопорушення.

Відповідно до вимог п. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю, зокрема за відсутністю події адміністративного правопорушення.

Керуючись ст. ст. 245, 246, 247, 251, 252, 268-280, 284, 294 КУпАП, суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Провадження по справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, передбаченого ст. 188-46 КУпАП - закрити, у зв`язку з відсутністю події адміністративного правопорушення.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку оскарження постанови.

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення до Київського апеляційного суду через Дарницький районний суд м. Києва.

Суддя

СудДарницький районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення07.08.2019
Оприлюднено16.08.2019
Номер документу83662410
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —753/9887/19

Постанова від 07.08.2019

Адмінправопорушення

Дарницький районний суд міста Києва

Коляденко П. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні