Україна
Донецький окружний адміністративний суд
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
16 серпня 2019 р. Справа№200/7402/19-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Куденкова К.О.,
секретар судового засідання: Скрипник К.О.;
за участю:
представника позивача: Цимбалюк В.Г.,
представника відповідача-1: Пономарьов А.О.,
представника відповідача-2: не з`явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю Сільторг ІСТ до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у м. Києві про зобов`язання вчинити певні дії і скасування рішення, -
В С Т А Н О В И В:
У червні 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю Сільторг ІСТ (далі - позивач, ТОВ Сільторг ІСТ ) звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Державної фіскальної служби України (далі - ДФС, відповідач-1), Головного управління ДФС у м. Києві (далі - відповідач, ГУ ДФС, відповідач-2), в якому просить суд: - скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у м. Києві від 04.04.2019 № 1132421/42042781 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 15 січня 2019 року ТОВ Сільторг ІСТ ; - зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 2 від 15 січня 2019 року, виписану Товариством з обмеженою відповідальністю Сільторг ІСТ .
Ухвалою суду від 14.06.2019 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі.
Ухвалою суду від 12.07.2019 відкладено підготовче засідання.
Ухвалою суду від 01.08.2019 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 16 серпня 2019 року.
Обґрунтовуючи позов ТОВ Сільторг ІСТ посилається на необґрунтованість рішення про відмову в реєстрації податкової накладної, оскільки відповідачем не взято до уваги специфіку діяльності підприємства, Державною фіскальною службою невірно обрано спосіб реалізації покладених на неї завдань та функцій, відповідачем проігноровано неправомірність функціонування механізму зупинення реєстрації ПН/РК, відповідач порушив правила розблокування ПН, також Державною фіскальною службою України порушені основні права платника податків.
ДФС надало відзив на адміністративний позов, яким просить відмовити в задоволенні позовних вимог у повному обсязі. Зазначає, що відповідно до п. 21 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117, ГУ ДФС було прийнято рішення про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 15 січня 2019 року. ДФС такого рішення не приймало. Посадові особи позивача, маючи цивільну правоздатність і дієздатність, повинні усвідомлювати значення своїх дій і керувати ними, у тому числі передбачувати наслідки своїх дій. Вважає, що оскаржуване рішення прийнято в межах, у строки, у спосіб і в порядку, передбачені Податковим кодексом України та Порядком зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
ГУ ДФС надало відзив на адміністративний позов, яким просить відмовити в задоволенні позовних вимог у повному обсязі. Посилається на приписи Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних і зазначає, що оскаржуваним рішенням відмовлено в реєстрації податкових накладних, а підставою для відмови є надання платником податків копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ГУ ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
У судовому засідання від 16.08.2019 представник позивача просив адміністративний позов задовольнити повністю.
Представник відповідача-1 у судовому засідання від 16.08.2019 просив відмовити в задоволені позову. Зазначив, що дії ДФС є похідними від рішення відповідача-2.
Представник відповідача-2 до судового засідання від 16.08.2019 не з`явився, про дату, час і місце судового розгляду позивача було повідомлено належним чином. Про причини неявки суд не повідомлено.
Суд, перевіривши матеріали справи та оцінивши повідомлені обставини, дійшов наступних висновків.
ТОВ Сільторг ІСТ зареєстроване як юридична особа, (ідентифікаційний код: 42042781, місцезнаходження: 84200, Донецька область, м. Дружківка, вул. Ломоносова, 11), що підтверджується копією витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 04.06.2019 № 1005409283.
Позивач зареєстрований платником податку на додану вартість з 01.06.2018, про що зазначено у витязі від 18.05.2018 № 1805104500020.
15 січня 2019 року позивачем складено податкову накладну №2, за якою постачальником є ТОВ Сільторг ІСТ , отримувачем є Товариство з обмеженою відповідальністю Константа ФІД (індивідуальний податковий номер 409698826599), загальна сума коштів, що підлягає сплаті, з урахуванням податку на додану вартість становить 159 850,12 грн., загальна сума податку на додану вартість становить 26 641,69 грн., товар - пшениця (27,8 тон).
Засобами електронного зв`язку вказану податку накладну направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, але реєстрація було зупинена, про що зазначено у відповідній квитанції від 23.01.2019. У цій квитанції зазначено, що податкова накладна не відповідає вимогам пп. 1.6 п. 1 Критеріїв ризиковості платника податку . Позивачу запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Позивачем засобами електронного зв`язку направлено повідомлення від 02.04.2019 №1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.
Також 02.04.2019 засобами електронного зв`язку позивач направив документи щодо господарської операції.
Зазначені документи та повідомлення доставлені до ГУ ДФС (ДПІ у Дарницькому районі) 02.04.2019.
На підтвердження постачання матеріальних цінностей позивачем зобами електроного зв`язку направлені: видаткова накладна № РН-0000002 від 15.01.2019; товарно-транспортна накладна № 1 від 15.01.2019; податкова накладна № 2 від 15.01.2019; квитанція № 9004017441 від 23.01.2019, а на підтвердження отримання і походження матеріальних цінностей позивачем надані: договір поставки № 16 від 01.07.2018; видаткова накладна № РН-0000033 від 10.12.2018; видаткова накладна № РН-0000034 від 12.12.2018; видаткова накладна № РН-0000035 від 12.12.2018; видаткова накладна № РН-0000035 від 12.12.2018; видаткова накладна № РН-0000036 від 13.12.2018; видаткова накладна № РН-0000037 від 14.12.2018; видаткова накладна № РН-0000038 від 15.12.2018; видаткова накладна № РН-0000039 від 16.12.2018; видаткова накладна № РН-0000040 від 17.12.2018. Також направлено картку рахунку 281 ТМЦ Пшениця і відомість 361 ТОВ Константа ФІД .
4 квітня 2019 року комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ГУ ДФС прийнято рішення № 1132421/42042781, яким відмовлено в реєстрації податкової накладної від 15.01.2019 № 2 у зв`язку з ненаданням платником податків копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг), з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні, а також документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Суд звертає увагу на те, що серед перелічених документів зазначена комісія ГУ ДФС мала підкреслити документи, які не надані, але надане позивачу засобами електронного зв`язку рішення не містить таких відомостей.
На вказане рішення засобами електронного зв`язку позивач подав скаргу від 12.04.2019.
Комісією з питань розгляду скарг прийнято рішення від 22.04.019 № 24470/42042781/2, яким скаргу ТОВ Сільторг ІСТ залишено без задоволення, а оскаржуване рішення залишено без змін.
Позивачем до суду також надані копії товарно-транспортних накладних № 40 від 23.12.2018, № 39 від 20.12.2018, № 38 від 18.12.2018, № 37 від 16.12.2018, № 36 від 14.12.2018, № 35 від 13.12.2018, № 34 від 11.12.2018, № 33 від 10.12.2018.
Спірні правовідносини виникли з приводу правомірності відмови в реєстрації податкової накладної.
Пунктом 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України, у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, передбачено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Також пунктом 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України встановлено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Згідно з п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України встановлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Приписами п.п. 12-14 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 (далі - Порядок №1246), передбачено, що після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.
Пунктом 20 Порядку №1246 передбачено, що у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Пунктами 5-7 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 (далі - Порядок №117), передбачено, що податкова накладна / розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.
У разі коли за результатами моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає критеріям ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна / розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
Відповідно до пунктів 13 і 14 Порядку №117 встановлено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складання податкової накладної / розрахунку коригування; 2) порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена; 3) критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 4) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.
Згідно з п. 18 і п. 21 Порядку №117 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 15 цього Порядку, розглядаються комісіями контролюючих органів.
Підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.
Також п. 10 Порядку №117 передбачено, що критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.
Мінфін у дводенний строк погоджує або надсилає ДФС на доопрацювання визначені у цьому пункті критерії та перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
Про визначені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, ДФС інформує Комітет Верховної Ради України з питань податкової та митної політики.
ДФС оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті погоджені критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.
На офіційному веб-сайті ДФС розміщені критерії ризиковості платника податку та критерії ризиковості здійснення операцій (з урахуванням внесених змін, погоджених Міністерством фінансів згідно листа від 31.10.2018 № 26010-06-05/28170), перелік показників, що визначають позитивну податкову історію платника податку (погоджений Міністерством фінансів згідно листа від 22.03.2018 № 26010-06-10/7849), визначені у відповідності до вимог пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 117.
Підпунктом 1.6 п. 1 вказаних критеріїв ризиковості платника податку передбачено, що комісії головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС можуть розглядати питання щодо встановлення ризиковості платника податків, а саме: платник податку зареєстрований (перереєстрований) за адресою, що знаходиться на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях і тимчасово окупованій території, в розумінні Закону України Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України ; платник податку зареєстрований платником ПДВ менше трьох місяців; платник податку - юридична особа, який не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Державної казначейської служби України (крім бюджетних установ); платник податку, посадова особа та/або засновник якого був посадовою особою та/або засновником суб`єкта господарювання, якого ліквідовано за процедурою банкрутства протягом останніх трьох років; платником податку не подано контролюючому органу податкову звітність з податку на додану вартість за два останні звітні періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України; платником податку на прибуток не подано контролюючому органу фінансову звітність за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України (далі - Кодекс); наявна податкова інформація, що свідчить про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником.
Головні управління ДФС в областях, м. Києві та Офіс великих платників податків ДФС постійно обраховують та проводять моніторинг показників, визначених у пунктах 1.1 - 1.6 цих Критеріїв. Відповідність платника податку Критеріям ризиковості платників податку може бути встановлено у разі виконання хоча б одного з критеріїв, визначених у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв. Якщо виявлено, що платник податків має ознаки ризиковості згідно з пунктом 1.6 цих Критеріїв, то такий платник податків виноситься на розгляд Комісії в той самий день і вноситься до переліку ризикових платників у день проведення засідання Комісії, на якому прийнято відповідне рішення. Якщо платник податків, якого внесено до переліку ризикових суб`єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пунктах 1.1 - 1.5 цих Критеріїв, такого платника податків виключають з переліку ризикових суб`єктів господарювання в день отримання/виявлення такої інформації. У разі якщо платник податків, внесений до переліку ризикових суб`єктів господарювання, перестав відповідати критеріям ризиковості, що визначені у пункті 1.6 цих Критеріїв, платника виключають з переліку ризикових суб`єктів господарювання за рішенням комісій головних управлінь ДФС в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДФС. Інформація про внесення/виключення платника податку до/з переліку ризикових платників податків, відповідно до пунктів 1.1-1.6 цих Критеріїв, стає доступною платнику в Електронному кабінеті.
Суд зазначає, що відповідачами не надано до суду рішення відповідної комісії щодо внесення позивача до переліку ризикових суб`єктів господарювання.
Квитанція про зупинення реєстрації податкових накладних не містить конкретного критерію чи критеріїв ризиковості платника податків, достатнього для зупинення реєстрації податкової накладної. Також не зазначено які саме документи (згідно з вичерпним переліком) слід надати до перевірки, що були б достатньо для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Визначення фіскальним органом конкретного критерію ризиковості впливає на можливість надання в подальшому платником податків відповідних документів.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Вживання податковим органом загального посилання на підпункт 1.6 пункту 1 наведених Критеріїв, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до певного критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.
Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Порушення податковим органом законодавства при прийнятті рішення про зупинення реєстрації податкових накладних (необґрунтованість та невмотивованість акта індивідуальної дії) призвело до протиправності рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.
Також в рішенні ГУ ДФС від 04.04.2019 № 1132421/42042781 зазначено загальну, неконкретизовану і неоднозначну причину відмови у реєстрації податкової накладної.
Суд дійшов висновку, що вказане рішення є невмотивованим, оскільки його зміст не дає чіткого розуміння обставин, за яких було прийняте негативне для платника податків рішення.
Суд вважає за доцільне наголосити, що прозорість адміністративних процедур є ефективним запобіжником державному свавіллю. Вмотивоване рішення демонструє особі, що вона була почута, дає стороні можливість апелювати проти нього. Лише за умови прийняття обґрунтованого рішення може забезпечуватися належний публічний та, зокрема, судовий контроль за адміністративними актами суб`єкта владних повноважень.
Зазначене відповідає висновкам Верховного Суду України, які наведені в постанові від 16.04.2019 у справі № 826/10649/17 і в постанові від 22.07.2019 у справі № 815/2985/18. При цьому, Суд враховує, що в спірний у вказаних справах період застосовувався Наказ Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 567, але наведені правові висновки Верховного Суду не стосуються застосування окремого показника ризиковості, а, як і в цій справі, ці висновки наведені з приводу невмотивованості і неконкретизованості рішень контролюючих органів у спірних правовідносинах.
Спірним рішенням порушенні законні інтереси позивача щодо належного виконання обов`язку реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
З огляду на викладене суд дійшов висновку про протиправність оскаржуваного рішення і наявність підстав для його скасування.
Пунктом 28 Порядку №117 передбачено, що податкова накладна / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі .
Отже, враховуючи приписи п. 20 Порядку №1246, позивач обрав належний спосіб захисту щодо зобов`язання ДФС зареєструвати податкову накладну.
При цьому, з огляду на п. 20 Порядку №1246, враховуючи приписи ч. 2 ст. 9 КАС України, з метою забезпечення правової визначеності щодо періоду, протягом якого податкова накладна не була зареєстрована, суд вважає визначити датою реєстрації податкової накладної дату її отримання контролюючим органом - 23.01.2019, оскільки саме з цієї дати було необґрунтовано зупинена реєстрація цієї податкової накладної.
Як підсумок, позовні вимоги про скасування оскаржуваного рішення і зобов`язання зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 2 від 15 січня 2019 року мають бути задоволені повністю.
Відповідно до квитанції від 07.06.2019 (код квитанції: 1618-5468-4132-6839) позивачем сплачено 1921,00 грн. судового збору за подання позову.
Частиною 1 ст. 139 КАС України встановлено, що при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Отже, стягненню на користь позивача підлягає 1921,00 грн. понесених судових витрат за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів пропорційно до задоволених позовних вимог.
Керуючись статтями 2, 5-10, 19, 72-77, 90, 132-139, 143, 241-246, 250, 255, 295, підпунктом 15.5 пункту 15 розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ВИРІШИВ:
Позов Товариства з обмеженою відповідальністю Сільторг ІСТ (ідентифікаційний код 42042781, 84200, Донецька область, м. Дружківка, вул. Ломоносова, 11) до Державної фіскальної служби України (ідентифікаційний код: 39292197, 04655, м. Київ, Львівська площа, 8), Головного управління ДФС у м. Києві (ідентифікаційний код: 39439980, 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19) про зобов`язання вчинити певні дії і скасування рішення - задовольнити повністю.
Скасувати рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному державному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління ДФС у м. Києві від 04 квітня 2019 року № 1132421/42042781 про відмову в реєстрації податкової накладної №2 від 15 січня 2019 року, яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю Сільторг ІСТ .
Зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 2 від 15 січня 2019 року, яка складена Товариством з обмеженою відповідальністю Сільторг ІСТ , з датою реєстрації 23 січня 2019 року.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Сільторг ІСТ за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у м. Києві суму судових витрат у розмірі 960 (дев`ятсот шістдесят) гривень 50 (п`ятдесят) копійок.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Сільторг ІСТ за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України суму судових витрат у розмірі 960 (дев`ятсот шістдесят) гривень 50 (п`ятдесят) копійок.
Рішення ухвалене в нарадчій кімнаті, скорочене рішення проголошено в судовому засіданні 16 серпня 2019 року. У повному обсязі рішення буде складено протягом п`ять днів з дня закінчення розгляду справи.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Повне рішення суду складено 16 серпня 2019 року.
Суддя К.О. Куденков
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.08.2019 |
Оприлюднено | 19.08.2019 |
Номер документу | 83679909 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Казначеєв Едуард Геннадійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Казначеєв Едуард Геннадійович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гайдар Андрій Володимирович
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Куденков К.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні