Постанова
від 12.08.2019 по справі 910/9415/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про визнання боржника банкрутом

12.08.2019Справа № 910/9415/19 За заявою Дочірнього підприємства "Інститут "Київтелекомелектропроект" Публічного акціоенрного товариства "Київпроект" (01030, м. Київ, вул. Б.Хмельницького,16-22, ідентифікаційний код 35948257)

про банкрутство

Суддя Мандичев Д.В.

секретар судового засідання Судак С.С.

Представники учасників:

від заявника (боржника)-Бандола О.О.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

У липні 2019 року ліквідатор Дочірнього підприємства "Інститут "Київтелекомелектропроект" Публічного акціоенрного товариства "Київпроект" звернувся до суду з заявою про порушення справи про своє банкрутство у зв`язку з виявленням в ході ліквідаційної процедури кредиторської заборгованості, активи для погашення якої відсутні.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 19.07.2019р. № 910/9415/19 заяву Дочірнього підприємства "Інститут "Київтелекомелектропроект" Публічного акціоенрного товариства "Київпроект" було прийнято до розгляду, засідання призначено на 29.07.2019 р.,визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого Чорненького С.В. зобов`язно подати заяву про участь у справі.

23.07.2019 до Господарського суду м. Києва надійшла заява арбітражного керуючого Чорненького С.В. про участь у справі.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 29.07.2019 відкрито провадження у справі №910/9415/19 про банкрутство Дочірнього підприємства "Інститут "Київтелекомелектропроект" Публічного акціоенрного товариства "Київпроект" та призначено наступний розгляд справи у підсумковому засіданні на 12.08.2019.

31.07.2019 до Господарського суду м. Києва надійшла заява арбітражного керуючого Бурлакова В.В. про залишення заяви про участь без руху.

01.08.2019 до Господарського суду м. Києва надійшла заява арбітражного керуючого Загороднього О.М. про участь у справі.

12.08.2019 до Господарського суду м. Києва надійшла заява арбітражного керуючого Чорненького С.В. про відмову від участі у справі.

У судове засідання, призначене на 12.08.2019 з`явився представник заявника (боржника).

Дослідивши подані докази, заслухавши пояснення представника та оглянувши оригінали документів, копії яких залучено до матеріалів справи, суд

ВСТАНОВИВ:

Дочірнє підприємство "Інститут "Київтелекомелектропроект" Публічного акціоенрного товариства "Київпроект" зареєстроване як юридична особа Шевченківською районною у м. Києві державною адміністрацією з присвоєнням ідентифікаційного коду 35948257.

Як слідує з поданого до суду статуту та даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань місцезнаходженням вказаного товариства є: 01030, м. Київ, вул. Б. Хмельницького,16-22.

Згідно з п. 1.2 статуту та відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань засновниками товариства є: Публічне акціонерне товариство "Київпроект".

Як встановлено судом, 24.07.2018 рішенням учасників Товариства (засідання Наглядової Ради ПАТ "Київпроект") було прийнято рішення про припинення юридичної особи шляхом її ліквідації у відповідності до п.16-1 ст. 52 Закону України "Про акціонерні товариства", було вирішено призначити ліквідатором товариства Бандолу Олександра Олексійовича.

На виконання вимог ч. 1 ст. 105 Цивільного кодексу України та ч. 1 ст. 34 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" державним реєстратором Шевченківської районної у місті Києві державної адміністрації було внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про припинення юридичної особи за рішенням засновників.

Відповідно до ч. 2 ст. 105 Цивільного кодексу України після внесення запису про прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи публікується у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.

Відповідно до ч. 4 ст. 105 Цивільного Кодексу України оголошення про припинення підприємства шляхом ліквідації та відомості про ліквідатора були розміщені в друкованому засобі масової інформації, в якому публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, а саме: в Бюлетені державної реєстрації.

Відповідно до вимог ст. 105 Цивільного кодексу України 24.07.2018 державним реєстратором снесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про перебування юридичної особи в стані припинення.

Крім того, на адресу Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві було направлено заяву про припинення платника податків за формою № 8-ОПП.

За даними ліквідаційної комісії у підприємства відсутня заборгованість із відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров`ю, виплати заробітної плати та вихідної допомоги працівникам, виплати авторської винагороди (відповідні відомості в матеріалах справи).

За наявними у матеріалах справи доказами підприємство не має заборгованості зі сплати страхових внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до Фонду соціального страхування на випадок безробіття, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, а також до Пенсійного фонду України.

На підтвердження вказаних обставин суду було подано протокол загальних зборів учасників товариства про ліквідацію підприємства, докази звернення до державного реєстратора та податкового органу з відповідним повідомленням та для з`ясування питання про наявність заборгованості перед бюджетом та позабюджетними державними цільовими фондами, довідки державних реєстраційних органів, що здійснюють реєстрацію майнових активів (різного роду рухомого та нерухомого майна), матеріали інвентаризації тощо.

Після публікації оголошення про припинення підприємницької діяльності ліквідаційною комісією було встановлено, що загальна сума кредиторської заборгованості боржника складає 376 694,45 грн.

Рухоме та нерухоме майно та дебіторська заборгованість ліквідаційною комісією не виявлено.

Обставини відсутності активів та пасивів було відображено в актах інвентаризації та проміжному ліквідаційному балансі підприємства.

Як встановлено судом, ліквідаційною комісією проведено інвентаризацію активів та зобов`язань підприємства і виявлено недостатність коштів та повну відсутність майнових активів для погашення кредиторської заборгованості та неможливість задоволення вимог визнаних кредиторів, у зв`язку з чим рішенням учасників Дочірнього підприємства "Інститут "Київтелекомелектропроект" Публічного акціоенрного товариства "Київпроект" було ухвалено рішення про звернення до суду із заявою про порушення справі про банкрутство (рішення від 25.06.2019), на подачу якої уповноважено ліквідатора.

Даними статуту підприємства та боржника стверджується, що у статутному капіталі частка державної власності відсутня.

Відповідно до частини 1 статті 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов`язані звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи.

Обов`язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.

Загальні положення про порядок ліквідації юридичної особи вміщені у ст.ст. 110-112 Цивільного кодексу України.

Згідно з частиною 1 статті 110 Цивільного кодексу України юридична особа ліквідується, зокрема, за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв`язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

Якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом (частина 3 статті 110 Цивільного кодексу України).

Як передбачено ст. 111 Цивільного кодексу України, для проведення перевірок та визначення наявності або відсутності заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує своєчасне надання органам доходів і зборів та Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування документів юридичної особи (її філій, представництв), у тому числі первинних документів, регістрів бухгалтерського та податкового обліку.

До моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред`явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.

Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.

Таким чином, необхідними передумовами для звернення із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника у порядку статті 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є: прийняття рішення власником майна (або органом, уповноваженим управляти майном) боржника про звернення боржника до господарського суду із заявою, проведення аналізу активів боржника у вигляді проведення інвентаризації наявного майна, його належної оцінки та оцінки грошових коштів на рахунках боржника, аналіз пасиву боржника шляхом публікації оголошення згідно з вимогами ч.ч. 2, 5 ст. 105 ЦК України, повідомлення кредиторів про ліквідацію юридичної особи боржника з метою виявлення кредиторів та встановлення повного обсягу кредиторської заборгованості. Проведення аналізу активу та пасиву боржника є підставою складення проміжного ліквідаційного балансу, який додається до заяви боржника відповідно до п. 3 ст. 11 "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Крім того, звернення до суду з такою заявою можливо лише після закінчення строку, передбаченого ст. 105 ЦК України.

Нормами ч. 1 ст. 37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено, що у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

Згідно з ч. 2 ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора у порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна.

Враховуючи наявні в матеріалах справи докази та встановлені в ході судового розгляду обставини, зокрема, щодо недостатності майна боржника для задоволення вимог його кредиторів, господарський суд дійшов висновку щодо наявності підстав для визнання боржника банкрутом та відкриття процедури ліквідації. При цьому, судом враховано та перевірено дані бухгалтерського балансу боржника, з якого слідує, що його пасиви перевищують активи, що свідчить про його неплатоспроможність.

Відповідно до ч. 2 ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов`язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого.

У ході судового засідання судом встановлено, що у викладеній заяві про порушення справи про банкрутство Дочірнього підприємства "Інститут "Київтелекомелектропроект" Публічного акціоенрного товариства "Київпроект", боржник клопотав перед судом про призначення ліквідатором банкрута у межах судової процедури банкрутства Бандолу Олександра Олексійовича.

Вищий господарський суд України у постанові від 24.12.2013 по справі № 910/8836/13 зазначив, що при призначенні ліквідатора судом мають братися до уваги всі обставини в їх сукупності, фінансове становище боржника, наявність чи відсутність коштів, які можуть бути використані для оплати послуг арбітражного керуючого, наявність інших кандидатів, яким в судовому засіданні має бути надана відповідна оцінка.

Приписами ст. 114 Закону встановлено, що кандидатура арбітражного для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України. Під час прийняття заяви про порушення справи про банкрутство суд в ухвалі зобов`язує визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого надати заяву на участь у даній справі та, а разі неотримання судом від нього такої заяви, розпорядник майна призначається судом без застосування автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

Автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство було визначено кандидатуру арбітражного керуючого Чорненького С.В. для призначення ліквідатором Дочірнього підприємства "Інститут "Київтелекомелектропроект" Публічного акціоенрного товариства "Київпроект".

При цьому, судом встановлено, що від арбітражного керуючого Чорненького С.В. надйшла заява про відмову від участі у справі.

Як вбачається з матеріалів справи, із заявою про участь у даній справі звернувся арбітражний керуючий Загороднього О.М.

У поданій заяві арбітражний керуючий повідомив, що має свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого №1505від 16.07.2013, судимості за вчинення корисливих злочинів та заборони суду займатися діяльністю арбітражного керуючого не має, управління боржником раніше не здійснював, не є заінтересованою особою у справі, професійна діяльність арбітражного керуючого застрахована на підставі договору страхування №3430969 від 09.08.2018.

У судовому засіданні представник заявника (боржника), аналогічно викладеній у заяві про порушення справи про банкрутство Дочірнього підприємства "Інститут "Київтелекомелектропроект" Публічного акціоенрного товариства "Київпроект" позиції, підтримав своє клопотання про призначення ліквідатором боржника голову ліквідаційної комісії Дочірнього підприємства "Інститут "Київтелекомелектропроект" Публічного акціоенрного товариства "Київпроект" Бандолу О.О.

Розглянувши у судовому засіданні кандидатуру вказаної вище особи, суд дійшов висновку, що Бандола О.О. , як особа, яка виконувала повноваження ліквідатора підприємства у досудовій процедурі ліквідації, є найбільш прийнятною кандидатурою, яка має усі необхідні знання та можливості для подальшого здійснення повноважень ліквідатора Дочірнього підприємства "Інститут "Київтелекомелектропроект" Публічного акціоенрного товариства "Київпроект".

З огляду на викладене вище, дослідивши матеріали справи, враховуючи диспозитивний характер ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" щодо призначення ліквідатора банкрута, приймаючи до уваги фінансове становище боржника, суд вважає за доцільне призначити ліквідатором Дочірнього підприємства "Інститут "Київтелекомелектропроект" Публічного акціоенрного товариства "Київпроект" голову ліквідаційної комісії боржника - Бандолу О.О.

При цьому, судом враховано, що від визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого Чорненького С.В. надійшла заява про відмову від участі у справі.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 38, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 12, 74, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Визнати банкрутом Дочірнього підприємства "Інститут "Київтелекомелектропроект" Публічного акціоенрного товариства "Київпроект" (01030, м. Київ, вул. Б.Хмельницького,16-22, ідентифікаційний код 35948257)

2. Відкрити ліквідаційну процедуру.

3. Призначити ліквідатором банкрута голову ліквідаційної комісії Бандолу Олександра Олексійовича.

4. Підприємницьку діяльність банкрута завершити.

5. Строк виконання всіх грошових зобов`язань вважати таким, що настав 12.08.2019 р.

6. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.

7. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання Дочірнього підприємства "Інститут "Київтелекомелектропроект" Публічного акціоенрного товариства "Київпроект" (01030, м. Київ, вул. Б.Хмельницького,16-22, ідентифікаційний код 35948257) банкрутом, текст якого додається.

8. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 12.08.2019 р .

9. Зобов`язати ліквідатора надати суду ліквідаційний баланс банкрута та звіт ліквідатора до 12.08.2020. Звіт ліквідатора повинен містити: докази вчинення належних дій ліквідатором по виявленню активів та пасивів боржника, встановлення неможливості відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів, встановлення неможливості задоволення визначених за звітом ліквідатора вимог кредиторів та необхідності у зв`язку з цим ліквідації боржника. До звіту ліквідатора повинні додаватись письмові пояснення та докази проведення ліквідаційної процедури, реєстр вимог кредиторів (в разі наявності кредиторів) з урахуванням вимог ініціюючого кредитора, докази встановлення наявності активів боржника та докази вчинення ліквідатором дій по встановленню грошових вимог кредиторів шляхом надіслання відповідних запитів до державної податкової інспекції, Головного управління статистики; УДАІ МВС України в м. Києві; Київської міської інспекції державного технічного нагляду; Головного управління земельних ресурсів КМДА управління земельного кадастру Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку; державних реєстраторів заборон рухомого та нерухомого майна Державного підприємства "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України; Державного підприємства "Український інститут промислової власності"Філія "Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг"; Державного департаменту інтелектуальної власності; Інспекції головного державного реєстратора флоту України; Державної митної служби України; Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекція) Державної авіаційної адміністрації Міністерства транспорту та зв"язку України, Київської державної інспекції котлонагляду і підіймальних споруд щодо наявності/відсутностіпідіймальних споруд та котлів; Територіального управління державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду по м. Києву та Київській області щодо наявності/відсутності об"єктів підвищеної небезпеки, викотонажних автомобілів, технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі, трубопроводів, об"єктів нафтогазового комплексу, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд; Державної архітектурно-будівельної інспекції Міністерства регіонального розвитку та будівництва України щодо наявності/відсутності дозволу на виконання будівельних робіт та переліку замовника будівництва, тощо.

10. Зобов`язати Шевченківську районну в м. Києві державну адміністрацію відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запис про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та відомості про ліквідатора банкрута.

11. Відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

12. Копію постанови направити боржнику, органу державної податкової служби, органу державної виконавчої служби за місцезнаходженням боржника та державному реєстратору за місцем знаходження боржника для виконання.

Постанова набирає законної сили негайно після її оголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом чи Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та строки, встановлені статтями 254-257 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст постанови складено 19.08.2019.

Суддя Д.В. Мандичев

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення12.08.2019
Оприлюднено19.08.2019
Номер документу83698435
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/9415/19

Ухвала від 20.11.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 20.11.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 12.11.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 25.09.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 13.09.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Постанова від 12.08.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Постанова від 12.08.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 29.07.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 29.07.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 19.07.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні