Рішення
від 19.08.2019 по справі 640/3406/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

1/205

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

19 серпня 2019 року № 640/3406/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючої судді Клочкової Н.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом

товариства з обмеженою відповідальністю КБМ СПАС

до Державної фіскальної служби України,

Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві

третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача

товариство з обмеженою відповідальністю Українсько-польське підприємство

Євромед

про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла позовна заява товариства з обмеженою відповідальністю "КБМ "СПАС" (надалі - позивач), адреса: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, будинок 37/41, офіс 9) до Державної фіскальної служби України (надалі - відповідач 1), адреса: 04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві (надалі - відповідач 2), адреса: 04116, місто Київ, вулиця Шолуденка, будинок 33/19, третя особа без самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - товариство з обмеженою відповідальністю Українсько - польське підприємство "Євромед" (надалі - третя особа), адреса: 21010, місто Вінниця, вулиця Салтикова - Щедріна, будинок 131, у якій позивач просить суд:

- визнати протиправним рішення комісії Державної фіскальної служби України від 10 грудня 2018 року №1019069/42379974 та зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №3 від 20 вересня 2018 року, подану товариством з обмеженою відповідальністю "КБМ "СПАС";

- визнати протиправним рішення комісії Державної фіскальної служби України від 10 грудня 2018 року №1019067/42379974 та зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №4 від 21 вересня 2018 року, подану товариством з обмеженою відповідальністю "КБМ "СПАС";

- визнати протиправним рішення комісії Державної фіскальної служби України від 10 грудня 2018 року №1019070/42379974 та зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №5 від 21 вересня 2018 року, подану товариством з обмеженою відповідальністю "КБМ "СПАС";

- визнати протиправним рішення комісії Державної фіскальної служби України від 10 грудня 2018 року №1019068/42379974 та зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №7 від 11 жовтня 2018 року, подану товариством з обмеженою відповідальністю "КБМ "СПАС";

- визнати протиправним рішення комісії Державної фіскальної служби України від 10 грудня 2018 року №1019071/42379974 та зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №8 від 12 жовтня 2018 року, подану товариством з обмеженою відповідальністю "КБМ "СПАС".

В обґрунтування позовних вимог позивач послався на те, що товариство з обмеженою відповідальністю КБМ СПАС є юридичною особою приватного права, основним видом діяльності підприємства є оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (код КВЕД 46.21), в рамках вказаного напрямку здійснюється підприємницька діяльність.

Також, у позовній заяві зазначено, що позивачем укладено низку договорів поставки відповідно до умов яких, позивач купував для подальшої реалізації сою, яку, в свою чергу, реалізував на підставі договору купівлі-продажу товариству з обмеженою відповідальністю Українсько- польське підприємство Євромед .

У зв`язку з чим, позивачем було підготовлено та подано до контролюючого органу для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №3 від 20 вересня 2018 року, №4 від 21 вересня 2018 року, №5 від 21 вересня 2018 року, №7 від 11 жовтня 2018 року та №8 від 12 жовтня 2018 року, реєстрацію яких було зупинено та запропоновано надати письмові пояснення та необхідні документи, які були надані позивачем через автоматизовану систему 05 грудня 2018 року.

За результатами розгляду письмових пояснень та документів, контролюючим органом були прийняті рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, з якими позивач не погоджується з тих підстав, що відповідачем порушено порядок зупинення реєстрації, оскільки не зазначено конкретного та чіткого критерію ризиковості платника податку, достатнього для зупинення реєстрації податкових накладних, також не зазначено конкретного переліку документів, які, на думку комісії, не надані позивачем, що свідчить про необгрунтованість прийнятих рішень, що стало підставою для звернення до адміністративного суду з вказаною позовною заявою.

Заперечуючи проти задоволення позовних вимог представник відповідача 1 у відзиві на позовну заяву послався на порядок зупинення та порядок здійснення моніторингу податкових накладних податковим органом, а також зазначив, що за результатами поданих позивачем податкових накладних та документів, які підтверджують реальність здійснення господарських операцій платником податку, Головним управлінням Державної фіскальної служби у місті Києві прийнято рішення про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, у зв`язку з чим просив відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Представник відповідача 2 у відзиві на позовну заяву зазначив аналогічні підстави, як і відповідач 1, з яких ним не визнаються позовні вимоги та просив у задоволенні позовних вимог відмовити.

Третя особа письмових пояснень на позовну заяву та відзиви на позовну заяву не надала з невідомих суду причин.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 11 березня 2019 року відкрито провадження у адміністративній справі, вирішено здійснити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 16 липня 2019 року до участі у справі у якості співвідповідача залучено Головне управління Державної фіскальної служби у місті Києві.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.

У відповідності до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань товариство з обмеженою відповідальністю КБМ СПАС зареєстровано як юридична особа з 09 серпня 2018 року, про що до реєстру внесено відповідний реєстраційний запис. Видами економічної діяльності товариства зазначено: код КВЕД 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур; Код КВЕД 01.24 Вирощування зерняткових і кісточкових фруктів; Код КВЕД 01.25 Вирощування ягід, горіхів, інших плодових дерев і чагарників; Код КВЕД 01.41 Розведення великої рогатої худоби молочних порід; Код КВЕД 01.42 Розведення іншої великої рогатої худоби та буйволів; Код КВЕД 01.45 Розведення овець і кіз; Код КВЕД 01.46 Розведення свиней; Код КВЕД 01.47 Розведення свійської птиці; Код КВЕД 01.49 Розведення інших тварин; Код КВЕД 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві; Код КВЕД 01.63 Післяурожайна діяльність; Код КВЕД 16.29 Виробництво інших виробів з деревини; виготовлення виробів з корка, соломки та рослинних матеріалів для плетіння; Код КВЕД 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (основний); Код КВЕД 46.36 Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами; Код КВЕД 77.39 Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів. н. в. і. у.; Код КВЕД 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; Код КВЕД 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами; Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; Код КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; Код КВЕД 52.10 Складське господарство; Код КВЕД 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; Код КВЕД 73.20 Дослідження кон`юнктури ринку та виявлення громадської думки (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).

Матеріалами справи також підтверджується, що продукція соя позивачем була придбана у суб`єктів господарювання у порядку встановленому законодавством, на підставі укладених договорів поставки та виписаних накладних, та за яку позивачем сплачено її вартість (Т.1, арк. 20-23,25-31, 40-44,46,47,54,56,58,59,60,61,62,63,70,71,72,79,80).

За вказаними господарськими операціями іншими суб`єктами господарювання до контролюючого органу були подані податкові накладні №11 від 20 вересня 2018 року, №20 від 20 вересня 2018 року, №2 від 21 вересня 2018 року, №3 від 21 вересня 2018 року, №21 від 21 вересня 2018 року, №22 від 21 вересня 2018 року, №4 від 21 вересня 2018 року, №17 від 11 жовтня 2018 року, №20 від 12 жовтня 2018 року, які були зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (Т.1, арк. 24,31,45,48,55,57,73,81).

Наведене в сукупності свідчить про те, що у контролюючого органу не виникло сумнівів щодо реалізації позивачу продукції сої , тобто, у реальності вказаних господарських операцій.

Крім того, з матеріалів справи вбачається, що 01 вересня 2018 року між товариством з обмеженою відповідальністю КБМ СПАС (орендар) та ОСОБА_1 (орендодавець) укладено договір оренди №01/09, відповідно до умов якого орендодавець зобов`язався передати орендарю у тимчасове платне користування майновий комплекс за адресою: АДРЕСА_1 (пункти 1.1. та 1.2 договору). Об`єкт оренди здається з метою здійснення орендарем підприємницької діяльності, визначеної його статутними документами (пункт 2.1 договору). Строк його дії договору до 31 грудня 2019 року (пункт 9.1. договору). (Т.1, арк. 18-19).

19 вересня 2018 року між товариством з обмеженою відповідальністю КБМ СПАС (продавець) та товариством з обмеженою відповідальністю Українсько-польське підприємство Євромед (покупець) укладено договір купівлі-продажу №19/09/18 (Т.1, арк. 32-34), відповідно до умов якого продавець зобов`язався передати вироблену ним сільськогосподарську продукцію, а саме сою, в кількості 200,00 тон у власність покупцю, а покупець в порядку та на умовах, визначених цим договором, зобов`язався прийняти й оплатити цей товар.

Так, на виконання умов вказаного договору купівлі-продажу №19/09/18 від 19 вересня 2018 року товариством з обмеженою відповідальністю КБМ СПАС відвантажувалось товариству з обмеженою відповідальністю Українсько-польське підприємство Євромед за місцем передачі товару: с. Горбанівка, Вінницького району, Вінницької області, придбаний останнім товар - сою, за який було сплачено його вартість, що підтверджується накладними №3 від 20 вересня 2018 року, №4 від 21 вересня 2018 року, №5 від 21 вересня 2018 року, без номеру від 11 жовтня 2018 року, №8 від 12 жовтня 2018 року, товарно-транспортними накладними №3 від 20 вересня 2018 року, №4 від 21 вересня 2018 року, №5 від 21 вересня 2018 року, №7 від 11 жовтня 2018 року, №8 від 12 жовтня 2018 року та платіжними дорученнями №4733 від 20 вересня 2018 року, №4755 від 25 вересня 2018 року, №4767 від 26 вересня 2018 року, №4800 від 02 жовтня 2018 року, №4807 від 03 жовтня 2018 року, №4809 від 03 жовтня 2018 року, №4839 від 09 жовтня 2018 року, №4854 від 12 жовтня 2018 року, №4869 від 17 жовтня 2018 року (Т.1, арк. 35,36,49,50,74,75,82,83,88-96).

За результатом продажу сої товариству з обмеженою відповідальністю Українсько-польське підприємство Євромед позивачем складено податкові накладні №3 від 20 вересня 2018 року, №4 від 21 вересня 2018 року, №5 від 21 вересня 2018 року, №7 від 11 жовтня 2018 року та №8 від 12 жовтня 2018 року, які направлено до контролюючого органу для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (Т.1, арк. 37,51,67,76,84).

За наслідками обробки податкових накладних, контролюючий орган надіслав позивачу квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних від 11 жовтня 2018 року, від 15 жовтня 2018 року та від 30 жовтня 2018 року відповідно до яких податкові накладні прийняті, однак їх реєстрацію зупинено у зв`язку з відповідністю податкової накладної підпункту 1.6 пункту 6 Критеріїв ризиковості платника податку. Разом з тим, позивачу запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних (Т.1, арк. 38,52,68,77,85).

05 грудня 2018 року на підтвердження здійснення вказаних господарських операцій, позивачем направлено до податкового органу повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено №№1-5, разом поясненнями та документами, що підтверджують реальність здійснення господарської операції (Т.1, арк. 97-101).

10 грудня 2018 року Комісія Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову у такій реєстрації, прийняла рішення №1019069/42379974 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 20 вересня 2018 року, №1019067/42379974 про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 21 вересня 2018 року, №1019070/42379974 про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 21 вересня 2018 року, №1019067/42379974 про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 21 вересня 2018 року, №1019068/42379974 про відмову у реєстрації податкової накладної №7 від 11 жовтня 2018 року, №1019071/42379974 про відмову у реєстрації податкової накладної №8 від 12 жовтня 2018 року, у зв`язку із ненаданням платником податків копій документів, а саме: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, а також розрахункових документів, банківських виписок з особових рахунків (Т.1, арк. 39, 53, 69, 78, 86).

Вказане стало підставою для звернення з даною позовною заявою до адміністративного суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (надалі - ПК України).

У відповідності до абзацу 1 пункту 201.1 розділу V ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Абзацом 5 пункту 201.10 статті 201 ПК України визначено, що підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Згідно пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (надалі - Порядок № 1246), після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:

відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);

чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201Кодексу;

наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1статті 201 Кодексу;

наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200 -1 .3 і 200 -1 .9 статті 200 -1Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);

наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;

наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування;

дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Пунктом 13 Порядку № 1246 визначено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Згідно з пунктом 5 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 № 117 (надалі - Порядок № 117), Податкова накладна / розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.

При цьому, відповідно до змісту пункту 10 Порядку № 117 Критерії ризиковості платника податку, критерії ризиковості здійснення операцій, перелік показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, визначає ДФС та надсилає на погодження Мінфіну в електронній формі через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.

Пунктом 21 Постанови № 117 визначено, що підставами для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Тобто, рішення Комісії повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної та бути обґрунтованим.

Наведене в сукупності свідчить про те, що у будь-якому випадку контролюючий орган повинен був в оскаржуваному рішенні чітко вказати які копії документів не було надано позивачем та які з наданих документів складені з порушенням законодавства та, норми якого закону порушені при складанні документів.

З матеріалів справи вбачається, що позивач отримав квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН, відповідно до яких податкові накладні від прийняті, але їх реєстрацію зупинено у зв`язку з відповідністю податкових накладних критеріям оцінки ризиків, що визначені підпунктом 1.6 пункту 6 Критеріїв ризиковості платника податків.

Разом з тим, судом встановлено, що податковий орган повинен був у квитанціях чітко вказати не лише конкретний вид критерію, який встановлений підпунктом 1.6 пункту 6 Критеріїв, а і відповідне рішення, відповідно до якого позивача внесено до переліку ризикових платників.

Суд звертає увагу, що позивач скористався правом на надання пояснень та документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, та надав податковому органу письмові документи, що підтверджують реальність здійснення операцій по ним.

Однак, в порушення вимог законодавства, з оскаржуваних рішень неможливо встановити, копії яких документів досліджувались Комісією, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

Крім того, оспорюване рішення містить лише загальне твердження про ненадання платником податків документів без конкретизації (підкреслення, як того вимагає форма такого рішення) конкретного переліку документів, яких, на думку Комісії, не вистачає, що повністю невілює принцип визначеності, прозорості та обґрунтованості рішення.

При цьому, відповідач не навів жодного правого обґрунтування щодо підстав для зупинення реєстрації податкової накладної, зазначених у підпункті 1.6 пункту 6 критеріїв, що наведені у листі Державної фіскальної служби України від 21 березня 2018 року № 959/99-99-07-18.

Суд нагнолошує, що факт зупинення реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних не спростовує здійснення платником податків господарських операцій та наявності дати виникнення події (постачання товарів/послуг, або отримання коштів), що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна.

Беручи до уваги викладене, а також враховуючи надання з боку позивача первинних документів, які свідчать про проведення господарських операцій, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для визнання протиправним та скасування рішення комісії Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві №1019069/42379974 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 20 вересня 2018 року, №1019067/42379974 про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 21 вересня 2018 року, №1019070/42379974 про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 21 вересня 2018 року, №1019067/42379974 про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 21 вересня 2018 року, №1019068/42379974 про відмову у реєстрації податкової накладної №7 від 11 жовтня 2018 року, №1019071/42379974 про відмову у реєстрації податкової накладної №8 від 12 жовтня 2018 року.

Крім того, пунктом 28 Порядку № 117 передбачено, що податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в ЄРНП було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій, зокрема якщо набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРНП.

Відповідно до пункту 20 Порядку ведення ЄРНП, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, приписами чинного законодавства чітко зазначено про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРНП у разі набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРНП.

З огляду на протиправність вказаного вище рішення Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, а також враховуючи норми діючого законодавства України, суд вважає за необхідне зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні №3 від 20 вересня 2018 року, №4 від 21 вересня 2018 року, №5 від 21 вересня 2018 року, №7 від 11 жовтня 2018 року та №8 від 12 жовтня 2018 року, поданих товариством з обмеженою відповідальністю КБМ СПАС в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.

Інші доводи та аргументи учасників не спростовують висновків суду.

Згідно з ч. 1 ст. 9, ст. 72, ч.ч. 1, 2, 5 ст. 77 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Якщо учасник справи без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які він посилається, суд вирішує справу на підставі наявних доказів.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані позивачем докази суд дійшов до висновку про задоволення позовних вимог в повному обсязі

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як вбачається з наявного у матеріалах справи платіжного доручення, позивачем під час звернення з даним позовом до суду сплачено судовий збір у розмірі 9605,00 грн. Відтак, враховуючи розмір задоволених позовних вимог, суд присуджує на користь позивача судові витрати у розмірі 4802,50 грн за рахунок бюджетних асигнувань кожного з відповідачів пропорційно до задоволених вимог до кожного з відповідачів.

На підставі вище викладеного, керуючись ст. ст. 2, 6-10, 19, 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 255 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю КБМ СПАС до Державної фіскальної служби, Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії - задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 10 грудня 2018 року №1019069/42379974, прийняте комісією Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

3. Зобов`язати Державну фіскальну службу України (04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкову накладну №3 від 20 вересня 2018 року, подану товариством з обмеженою відповідальністю КБМ СПАС (04053, місто Київ, вулиця Січових Стрільців, будинок 37/41, офіс 9, код ЄДРПОУ 42379974) в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.

4. Визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 10 грудня 2018 року №1019067/42379974, прийняте комісією Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

5. Зобов`язати Державну фіскальну службу України (04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкову накладну №4 від 21 вересня 2018 року, подану товариством з обмеженою відповідальністю КБМ СПАС (04053, місто Київ, вулиця Січових Стрільців, будинок 37/41, офіс 9, код ЄДРПОУ 42379974) в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.

6. Визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 10 грудня 2018 року №1019070/42379974, прийняте комісією Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

7. Зобов`язати Державну фіскальну службу України (04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкову накладну №5 від 21 вересня 2018 року, подану товариством з обмеженою відповідальністю КБМ СПАС (04053, місто Київ, вулиця Січових Стрільців, будинок 37/41, офіс 9, код ЄДРПОУ 42379974) в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.

8. Визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 10 грудня 2018 року №1019068/42379974, прийняте комісією Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

9. Зобов`язати Державну фіскальну службу України (04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкову накладну №7 від 11 жовтня 2018 року, подану товариством з обмеженою відповідальністю КБМ СПАС (04053, місто Київ, вулиця Січових Стрільців, будинок 37/41, офіс 9, код ЄДРПОУ 42379974) в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.

10. Визнати протиправним та скасувати рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 10 грудня 2018 року №1019071/42379974, прийняте комісією Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації.

11. Зобов`язати Державну фіскальну службу України (04053, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, код ЄДРПОУ 39292197) зареєструвати податкову накладну №8 від 12 жовтня 2018 року, подану товариством з обмеженою відповідальністю КБМ СПАС (04053, місто Київ, вулиця Січових Стрільців, будинок 37/41, офіс 9, код ЄДРПОУ 42379974) в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.

12. Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю КБМ СПАС (04053, місто Київ, вулиця Січових Стрільців, будинок 37/41, офіс 9, код ЄДРПОУ 42379974) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної фіскальної служби у місті Києві (04655, місто Київ, вулиця Шолуденка, будинок 33/19, код ЄДРПОУ 39439980) понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 4802,50 грн (чотири тисячі вісімсот дві гривні 50 копійок).

12. Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю КБМ СПАС (04053, місто Київ, вулиця Січових Стрільців, будинок 37/41, офіс 9, код ЄДРПОУ 42379974) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (04655, місто Київ, Львівська площа, будинок 8, код ЄДРПОУ 39292197) понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 4802,50 грн (чотири тисячі вісімсот дві гривні 50 копійок).

Рішення набирає законної сили в порядку, визначеному статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України, після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України, протягом тридцяти днів, з дня складання повного тексту рішення.

Суддя Н.В. Клочкова

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.08.2019
Оприлюднено19.08.2019
Номер документу83701248
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/3406/19

Ухвала від 15.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 12.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Постанова від 12.02.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 20.12.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 20.12.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 05.11.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

Ухвала від 17.10.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

Ухвала від 26.09.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

Ухвала від 26.09.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

Рішення від 19.08.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні