Постанова
від 07.08.2019 по справі 280/628/19
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

07 серпня 2019 року м. Дніпросправа № 280/628/19

Третій апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого - судді Білак С.В. (доповідач), суддів: Малиш Н.І., Шальєвої В.А., секретар судового засідання - Лащенко Р.В., за участю представника відповідача - Мехтієва К.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судового засідання Третього апеляційного адміністративного суду у м. Дніпрі

апеляційну скаргу

Головного управління ДФС у Запорізькій області

на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 18.03.2019 року в адміністративній справі №280/628/19 (головуючий суддя у 1 інстанції Прасов О.О., повний текст рішення складено 18.03.2019 року)

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНШ ТІ"

до Головного управління ДФС у Запорізькій області, Державної фіскальна служба України

про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНШ ТІ" звернулося до суду з позовом до Головного управління ДФС у Запорізькій області, Державної фіскальна служба України, в якому просило:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації від 04.04.2018р. за №630287/37902586, №630253/37902586, №630281/37902586, №630266/37902586, №630279/37902586, №630158/37902586, №630277/37902586, від 05.04.2018р. за №633126/37902586, від 23.04.2018р. за №661923/37902586;

- зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 12.03.2018р. за №196, №197, №198, №199, №200, №201, №202, №203 та від 26.03.2018р. за №228.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що контролюючим органом безпідставно прийнято рішення про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових, оскільки позивачем здійснені усі, визначені законодавством дії, необхідні для прийняття рішень ДФС про реєстрацію податкових накладних після їх зупинення.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 18.03.2019 року позов задоволено у повному обсязі. Визнано протиправним та скасовано рішення Головного управління ДФС у Запорізькій області №630287/37902586 від 04.04.2018о. про відмову у реєстрації податкової накладної №196 від 12.03.2018р. Зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №196 від 12.03.2018р., складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАНШ ТІ» . Визнано протиправним та скасовано рішення Головного управління ДФС у Запорізькій області №630253/37902586 від 04.04.2018р. про відмову у реєстрації податкової накладної №197 від 12.03.2018р. Зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №197 від 12.03.2018р., складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАНШ ТІ» . Визнано протиправним та скасовано рішення Головного управління ДФС у Запорізькій області №630281/37902586 від 04.04.2018р. про відмову у реєстрації податкової накладної №198 від 12.03.2018р. Зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №198 від 12.03.2018р., складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАНШ ТІ» . Визнано протиправним та скасовано рішення Головного управління ДФС у Запорізькій області №630266/37902586 від 04.04.2018р. про відмову у реєстрації податкової накладної №199 від 12.03.2018р. Зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №199 від 12.03.2018р., складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАНШ ТІ» . Визнано протиправним та скасовано рішення Головного управління ДФС у Запорізькій області №630279/37902586 від 04.04.2018р. про відмову у реєстрації податкової накладної №200 від 12.03.2018р. Зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №200 від 12.03.2018р., складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАНШ ТІ» . Визнано протиправним та скасовано рішення Головного управління ДФС у Запорізькій області №630158/37902586 від 04.04.2018р. про відмову у реєстрації податкової накладної №201 від 12.03.2018р. Зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №201 від 12.03.2018р., складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАНШ ТІ» . Визнано протиправним та скасовано рішення Головного управління ДФС у Запорізькій області №630277/37902586 від 04.04.2018р. про відмову у реєстрації податкової накладної №202 від 12.03.2018р. Зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №202 від 12.03.2018р., складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАНШ ТІ» . Визнано протиправним та скасовано рішення Головного управління ДФС у Запорізькій області №633126/37902586 від 05.04.2018р. про відмову у реєстрації податкової накладної №203 від 12.03.2018р. Зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №203 від 12.03.2018р., складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАНШ ТІ» . Визнано протиправним та скасовано рішення Головного управління ДФС у Запорізькій області №661923/37902586 від 23.04.2018р. про відмову у реєстрації податкової накладної №228 від 26.03.2018р. Зобов`язано Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №228 від 26.03.2018р., складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАНШ ТІ» .

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, Головне управління ДФС у Запорізькій області подало апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить скасувати оскаржуване рішення та прийняти нове, яким відмовити у задоволені позовних вимог.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначалося, що ДФС України при винесені спірних рішень діяло на підстав та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, в той час як судом першої інстанції не надано належної оцінки обставинам справи, що і стало підставою для прийняття рішення з порушенням норм матеріального та процесуального права.

В відзиві на апеляційну скаргу позивач просить відмовити у задоволені апеляційної скарги.

Представник відповідачів у судове засідання просив задовольнити апеляційну скаргу.

Представник позивача у судове засідання не з`явився, про дату час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, доводи представників сторін, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено у суді апеляційної інстанції, що основним видом діяльності позивача є: інша допоміжна діяльність у сфері транспорту (Код КВЕД 52.29) (основний); ватажний автомобільний транспорт (Код КВЕД 49.41); складське господарство (Код КВЕД 52.10); надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомою майна (Код КВЕД 68.20); надання в оренду вантажних автомобілів (Код КВЕД 77.12) та ін.

Як слідує з матеріалів справи між позивачем (виконавець) та Приватним підприємством «ТРАНС ЛОГІСТИК» (замовник) укладено договір №570 від 20.03.2013р. про надання послуг з транспортного обслуговування.

Умовами договору №570 від 20.03.2013р. передбачено обов`язок виконавця надати замовнику послуги по транспортному, транспортно-експедиційному, експедиційному обслуговуванню - перевезення вантажу та/або організація перевезення ватажу автотранспортом по території України та обов`язок замовника приймати та сплачувати належним чином надані послуги в строки та на умовах, передбачених умовами договору. Виконавець може також надавати замовнику за попередньою письмовою згодою інші транспортно-експедиційні послуги, що не суперечать законодавству. Терміни виконання робіт та їх вартість визначаються у відповідних заявках до договору про надання послуг по транспортному обслуговуванню.

Так, по взаємовідносинам з ПП «ТРАНС ЛОГІСТИК» позивачем було складено податкові накладні: №196 від 12.03.2018р. на загальну суму 27000,00 грн., в тому числі ПДВ 4500,00 грн.; №197 від 12.03.2018р. на загальну суму 27000,00 грн., в тому числі ПДВ 4500,00 грн.; №198 від 12.03.2018р. на загальну суму 27000,00 грн. в тому числі ПДВ 4500,00 грн.; №199 від 12.03.2018р. на загальну суму 27000,00 грн., в тому числі ПДВ 4500,00 грн.; №200 від 12.03.2018р. на загальну суму 27000,00 грн., в тому числі ПДВ 4500,00 грн.; №201 від 12.03.2018р. на загальну суму 27000,00 грн., в тому числі ПДВ 4500,00 грн.; №202 від 12.03.2018р. на загальну суму 27000,00 грн., в тому числі ПДВ 4500,00 грн.; №203 від 12.03.2018р. на загальну суму 18000,00 грн., в тому числі ПДВ 3000,00 грн.; №228 від 26.03.2018р. на загальну суму 33000,00 грн., в тому числі ПДВ 5500,00 грн.

Вказані податкові накладні були подані на реєстрацію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.

ТОВ "ТРАНШ ТІ" по кожній податковій накладній було отримано квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН, в якій зазначено, що документ прийнято, але реєстрація зупинена.

Підставою для зупинення реєстрації податкових накладних зазначено, що обсяг постачання товару/послуги 49.41 перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає вимогам пп.2.1 п.2 Критеріїв ризиковості платника податку. ПН/РК відповідає вимогам пп.1.6 п.1 «Критеріїв ризиковості платника податку» та запропоновано ТОВ «ТРАНШ ТІ» надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивач скористався наданим правом та подав до контролюючого органу пакет документів (пояснення, копії документів: договір про надання послуг по транспортному обслуговуванню, заявки про надання послуг по транспортному обслуговуванню, рахунки-фактури, акти задачі-прийняття робіт, рахунки - фактури перевізників, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення. При цьому, у письмових поясненнях було розписано специфіку діяльності ТОВ «ТРАНШ ТІ» (робота, безпосередньо пов`язана з організацією та забезпеченням перевезень, залучаючи до виконання комплексу робіт перевізників).

Проте, Головним управлінням ДФС у Запорізькій області, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації, прийняті рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних: №630287/37902586 від 04.04.2018 про відмову в реєстрації податкової накладної №196 від 12.03.2018р.; №630253/37902586 від 04.04.2018р. про відмову в реєстрації податкової накладної №197 від 12.03.2018р.; №630281/37902586 від 04.04.2018р. про відмову в реєстрації податкової накладної №198 від 12.03.2018р.; №630266/37902586 від 04.04.2018р. про відмову в реєстрації податкової накладної №199 від 12.03.2018р.; №630279/37902586 від 04.04.2018р. про відмову в реєстрації податкової накладної №200 від 12.03.2018р.; №630158/37902586 від 04.04.2018р. про відмову в реєстрації податкової накладної №201 від 12.03.2018р.; №630277/37902586 від 04.04.2018р. про відмову в реєстрації податкової накладної №202 від 12.03.2018р.; №633126/37902586 від 05.04.2018р. про відмову в реєстрації податкової накладної №203 від 12.03.2018р.; №661923/37902586 від 23.04.2018р. про відмову в реєстрації податкової накладної №228 від 26.03.2018р.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, колегія суддів зазначає наступне.

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

У разі якщо реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена в порядку, визначеному в пункті 201.16 цієї статті, реєстрація таких податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у підпункті 201.16.4 пункту 201.16 цієї статті.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до підпункту 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

З 01.01.2017 року набули чинності зміни до Податкового кодексу України, якими запроваджено новий механізм електронного адміністрування податку на додану вартість за умов проведення аналізу та здійснення управління ризиками з метою визначення форм і обсягів митного та податкового контролю (Закон - № 1797-VIII від 21.12.2016р.).

У свою чергу, відповідно до пункту 74.2 статті 74 Податкового кодексу України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з положеннями пункту 20.2 статті 20 Податкового кодексу України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, приймає рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

За приписами пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Згідно з підпунктом 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

З аналізу даних норм законодавства вбачається, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Згідно з положеннями підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (підпункт 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України).

Зазначена комісія приймає рішення про: - реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; - відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Слід зазначити, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 року № 117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено;

ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту 4 пункту 13 цього Порядку;

надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства.

Як зазначається в рішеннях від 04.04.2018р. за №630287/37902586, №630281/37902586, №630279/37902586, №630277/37902586 підставою для прийняття комісією рішення про відмову в реєстрації податкових накладних від 12.03.2018р. за №196, №198, №200, №202 було неподання платником податку копій документів, а саме: договорів, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них.

В рішеннях від 04.04.2018р. за №630253/37902586, №630266/37902586, №630158/37902586, від 05.04.2018р. за №633126/37902586, від 23.04.2018р. за №661923/37902586 підставою для прийняття комісією рішення про відмову в реєстрації податкових накладних від 12.03.2018р. за №197, №199, №201, №203 від 26.03.2018р. за №228 було неподання платником податку копій документів, а саме: договорів, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; первинних документів щодо постачання придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи) у тому числі рахунки-фактури інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити)» .

Разом з тим, позивачем надавались письмові пояснення та документи, на підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних, до яких застосована процедура зупинення реєстрації згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України.

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що ТОВ "ТРАНШ ТІ" надані документи та пояснення, достатні для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних складених позивачем податкових накладних.

Також суд апеляційної інстанції зазначає, що відповідачами не доведено той факт, що наданих позивачем документів не було достатньо для реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.

Таким чином, зважаючи на наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарських операцій між ТОВ «ТРАНШ ТІ» та ПП «ТРАНС ЛОГІСТИК» та на те, що такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови ТОВ «ТРАНШ ТІ» у реєстрації податкових накладних від 12.03.2018р. за №196, №197, №198, №199, №200, №201, №202, №203 та від 26.03.2018р. за №228.

Відповідно до підпункту 201.16.4. пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому, відповідно до пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (далі - Порядок № 1246) податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день:

1) прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

2) набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду).

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду (пункт 20 Порядку № 1246).

З огляду на вказані приписи, суд першої інстанції дійшов вірного висновку про задоволення позову в частині зобов`язання ДФС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні саме датами їх надходження до контролюючого органу.

З урахуванням викладеного суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що судом першої інстанції повно з`ясовані обставин, що мають значення для справи, висновки, викладені у рішенні суду першої інстанції, відповідають обставинам справи, судом першої інстанції правильно застосовано норми матеріального права та норми процесуального права, а тому відсутні підстави для скасування рішення суду першої інстанції та ухвалення нового рішення.

Доводи апеляційної скарги не спростовують правильності прийнятого судом першої інстанції судового рішення.

Керуючись статтями 242, 243, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Запорізькій області на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 18.03.2019 року в адміністративній справі №280/628/19 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАНШ ТІ" до Головного управління ДФС у Запорізькій області, Державної фіскальна служба України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії - залишити без задоволення.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 18.03.2019 року в адміністративній справі №280/628/19 - залишити без змін.

Вступна та резолютивна частини постанови складені в нарадчій кімнаті та проголошені в судовому засіданні 07.08.2019 року, в повному обсязі постанова складена 19 серпня 2019 року.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий - суддя С.В. Білак

суддя Н.І. Малиш

суддя В.А. Шальєва

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.08.2019
Оприлюднено21.08.2019
Номер документу83702825
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/628/19

Ухвала від 03.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гусак М.Б.

Постанова від 07.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Постанова від 07.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 08.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 08.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 02.07.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 10.06.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Рішення від 13.05.2019

Цивільне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Пасічний Т. З.

Ухвала від 08.05.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 16.04.2019

Цивільне

Коростишівський районний суд Житомирської області

Пасічний Т. З.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні