ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 серпня 2019 р.м. ХерсонСправа № 540/1345/19 09 год. 59 хв.
Херсонський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Хом`якової В.В.,
при секретарі: Перебийніс Н.Ю.,
за участю представника позивача Гончарова М . В. ,
представника відповідача Черниш Р.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом фермерського господарства "БОКЛАХ" до Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі про визнання протиправним та скасування рішення від 06.03.2019 та зобов`язання вчинити певні дії,
встановив:
Фермерське господарство "Боклах" (далі-позивач) звернулося до Херсонського окружного адміністративного суду з позовом до Державної фіскальної служби у Херсонскій області АР Крим та м. Севастополі (відповідач), в якому просить: визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі від 06.03.2019 №44/21-22-53-12/41029838 про анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої групи та зобов`язати Головне управління ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі підтвердити фермерському господарству "БОКЛАХ" статус платника єдиного податку четвертої групи на 2019 рік, внести до Єдиного державного реєстру платників єдиного податку відомості про фермерське господарство "БОКЛАХ", як платника єдиного податку четвертої групи на 2019 рік та надати фермерському господарству "БОКЛАХ" витяг з Єдиного державного реєстру платників єдиного податку четвертої групи.
Позивач зазначає в позов про те, що фермерським господарством "БОКЛАХ" 14.02.2019 було подано засобами електронного документообігу із накладенням ЕЦП до Головного управління ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі звітність: звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2019 рік; розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2018 рік; відомості про наявність земельних ділянок. Але рішенням Головного управління ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі від 06 березня 2019 року №44/21-22-53-12/41029838 анульована реєстрація позивача як платника єдиного податку IV групи на 2019 рік, в зв`язку з відсутністю загальної декларації платника єдиного податку четвертої групи, яка подається контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку). На думку позивача таке рішення податкового органу є протиправним, декларація була подана та прийнята контролюючим органом. Також позивач вказує на те, що застосовувати норми п. 5 пп. 299.10. статті 299 ПКУ до спірних правовідносин неможливо, тому що цей підпункт був добавлений до ПКУ тільки з 15.08.2018.
Ухвалою від 09 липня 2019 року відкрито спрощене провадження у справі, призначено судове засідання на 07.08.2019.
26.07.2019 до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому відповідач зазначає, що податковою інспекцією було правомірно відмовлено в підтвердженні статусу платника єдиного податку четвертої групи, оскільки ним не дотримано вимоги пп. 298.1 п. 298.8 статі 298 ПКУ, п. 295.9.1 п. 295.9 ст. 295 ПКУ, загальної декларації позивач не подав, а подав звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи (від 14.02.2019 року №9022223441), з додатками "Відомості про наявність земельних ділянок" (14.02.2019 за №9022223428) та "Розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва" (14.02.2019 за №9022223413). Як визначено пп.299.10.5 п.299.10 ст.299 Податкового кодексу України, реєстрація платника єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу, зокрема, у разі, якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену пп.295.9.1 п.295.9 ст.295 Податкового кодексу України. Загальна податкова декларація платника єдиного податку на 2019 рік була подана до Горностаївської ДПІ Великолепетиського управління Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі 01.03.2019 за №9035669833, що свідчить про порушення діючого законодавства. У скарзі до ДФС позивач посилався на недотримання вимог пп.4.1.9 п.4.1 ст.4 Податкового кодексу України, при внесені до даного нормативно-правового акту змін в частині порядку застосування спрощеної системи оподаткування, згідно закону України від 10.07.2018 № 2497-УІІІ, яким внесено зміни, зокрема, до п.299.10 вказаного кодексу, але вказаним законом не вносились зміни до будь-яких елементів податку, визначених п.7.1 ст.7. Тобто, вимоги пп.4.1.9 п.4.1 ст.4 щодо внесення змін не пізніше як за шість місяців до початку нового бюджетного року, в якому будуть діяти нові правила та ставки, податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги, не можуть стосуватись змін, які внесені в даний кодекс в частині визначення вимог щодо порядку анулювання реєстрації платників єдиного податку. Лист ДФС України від 27.04.2016 №14988/7/99-99-12-03-05-17, на який посилався платник у скарзі, не є законодавчим або нормативно-правовим актом.
Справа розглядалась 07.08.2019 з перервою до 12.08.2019.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив задовольнити з підстав, наведених у позовній заяві.
Представник відповідача заперечував проти задоволення позову.
Розглянувши позовну заяву, вислухавши думку представників сторін, дослідивши письмові докази, судом встановлено наступне.
Фермерське господарство "Боклах" зареєстровано як юридична особа 16.12.2016, є платником єдиного податку 4-ї групи, займається вирощуванням зернових культур , бобових культур і насіння олійних культур; та іншою діяльністю у рослинництві та тваринництві.
З метою підтвердження статусу платника єдиного податку у 2019 році, відповідно до пп. 298.1.1 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України, позивачем 14.02.2019 було подано до Горностаївської ДПІ Великолепетиського управління ГУ ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі:
- звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2019 рік (електронний документ було доставлено та збережено на центральному рівні, про що було отримано відповідні квитанції №1 та №2 від 14 лютого 2019 року за реєстраційним №9022223441);
- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва за 2018 рік (електронний документ було доставлено та збережено на центральному рівні, про що було отримано відповідні квитанції №1 та №2 від 14 лютого 2019 року за реєстраційним №9022223413);
- відомості про наявність земельних ділянок (електронний документ було доставлено та збережено на центральному рівні, про що було отримано відповідні квитанції №1 та №2 від 14 лютого 2019 року за реєстраційним №9022223441).
01.03.2019 фермерським господарством "БОКЛАХ" було подано 01.03.2019 засобами електронного документообігу із накладенням ЕЦП до Головного управління ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі:
- загальну звітну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2019 рік (електронний документ було доставлено та збережено на центральному рівні, про що було отримано відповідні квитанції №1 та №2 від 01 березня 2019 року за реєстраційним №9035669833);
- відомості про наявність земельних ділянок (електронний документ було доставлено та збережено на центральному рівні, про що було отримано відповідні квитанції №1 та №2 від 01 березня 2019 року за реєстраційним №9035669833).
06 березня 2019 року інспектором сектору податків і зборів з юридичних осіб Великолепетиського управління Головного управління ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі складено акт про результати перевірки щодо порушення платником єдиного податку умов перебування на спрощеній системі оподаткування від 06.03.2019 №44//21-22-53- 12/41029838, яким встановлено порушення вимог пп.295.9.1 п.293.9 ст. 295 ПК України - у термін не пізніше 20 лютого поточного року не подано загальну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи за 2019 рік до Горностаївської ДПІ Великолепетиського управління ГУ ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі.
На підставі висновку акту перевірки відповідачем прийнято рішення 06 березня 2019 року №44/21-22-53-12/41029838 про анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої групи з 01 січня 2019 року.
На думку позивача таке рішення податкового органу є протиправним, що стало підставою для звернення до суду із даним позовом.
Оцінюючи правомірність рішення відповідача як суб`єкта владних повноважень, суд керувався критеріями, закріпленими у частині третій статті 2 КАС України, що певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, якої повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владні суб`єкти.
Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
До спірних правовідносин суд застосовує наступні правові норми.
Пунктом 16.1 статті 16, пунктом 36.1 статті 36, пунктом 38.1 статті 38 ПК України (далі - ПК України) передбачено, що платники податків зобов`язані сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом; податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом; виконанням податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк.
Главою І "Спрощена система оподаткування, обліку та звітності" розділу XIV "Спеціальні податкові режими" Податкового кодексу України встановлюються правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку.
Відповідно до п. 291.2 ст. 291 Податкового кодексу України спрощена система оподаткування, обліку та звітності це особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених п. 297.1 ст. 297 Податкового кодексу України, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.
П. 291.3 ст. 291 Податкового кодексу України встановлено право юридичної особи чи фізичної особи-підприємця самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цією главою, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.
Відповідно до пунктів 291.3, 291.4 глави 1 розділу ХІV ПК України юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цією главою, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.
Суб`єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на групи платників єдиного податку, зокрема, до четвертої групи належать сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків (п. 291.4 ст. 291 ПКУ).
В силу пп.295.9.1 п. 295.9 ст.295 Податкового кодексу України, платники єдиного податку четвертої групи самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.
Відповідно до ст.298.8.1.ПК України, сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подають до 20 лютого поточного року:
загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ), - контролюючому органу за своїм місцезнаходженням (місцем перебування на податковому обліку);
звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки - контролюючому органу за місцем розташування такої земельної ділянки;
розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову та митну політику;
відомості (довідку) про наявність земельних ділянок - контролюючим органам за своїм місцезнаходженням та/або за місцем розташування земельних ділянок.
Відповідно до п. 299.10 ст. 290 Податкового кодексу України реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі:
1) подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв`язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, - в останній день календарного кварталу, в якому подано таку заяву;
2) припинення юридичної особи (крім перетворення) або припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем відповідно до закону - в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення;
3) у випадках, визначених підпунктом пункту 298.2 та підпунктом 298.8.6 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу;
4) якщо у податковому (звітному) році частка сільськогосподарського товаровиробництва юридичної особи платника єдиного податку четвертої групи становить менш як 75 відсотків;
5) якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 цього Кодексу.
Пункт 299.10 статті 299 доповнено підпунктом 5 згідно із Законом України ''Про внесення змін до податкового кодексу України та деяких законів України щодо стимулювання утворення та діяльності сімейних фермерських господарств" № 2497-VIII від 10 липня 2018 року, який набрав чинності з дня, наступного за днем його опублікування - 15 серпня 2018 року. Але суд вважає необгрунтованими доводи позивача про передчасне застосування даної норми відповідачем, оскільки вимоги пп.4.1.9 п.4.1 ст.4 щодо внесення змін не пізніше як за шість місяців до початку нового бюджетного року, в якому будуть діяти нові правила та ставки, податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги, не можуть стосуватись змін, які внесені в даний кодекс в частині визначення вимог щодо порядку анулювання реєстрації платників єдиного податку.
Позивач документи для щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку подав засобами електронного документообігу 14.02.2019. В пакеті документів позивач подав декларацію платника єдиного податку четвертої групи з позначкою типу декларації 04 "звітна", тоді як повинен був подати аналогічну за змістом декларацію, але з позначкою 01 "загальна". В той же час , судом встановлено, що звітну декларацію позивач мав право не подавати, оскільки всі ділянки , які орендує позивач, розташовані в межах території однієї сільської ради Горностаївського району. Якщо у платника земельні ділянки розташовані в межах території декількох органів місцевого самоврядування, то до контролюючого органу за місцем розташування таких земельних ділянок подаються окремі декларації з позначкою "х" в рядку "тип декларації" - "звітна", а за своїм місцезнаходженням платник податку подає окрему декларацію з позначкою "х" в рядку "тип декларації" - "загальна".
Згідно ст. 48 ПКУ податкова декларація складається за формою, затвердженою в порядку, визначеному положеннями пункту 46.5 статті 46 цього Кодексу та чинному на час її подання. Форма податкової декларації повинна містити необхідні обов`язкові реквізити і відповідати нормам та змісту відповідних податку та збору. Обов`язкові реквізити - це інформація, яку повинна містити форма податкової декларації та за відсутності якої документ втрачає визначений цим Кодексом статус із настанням передбачених законом юридичних наслідків. Пунктом 48.3 ст. 48 ПКУ встановлено, що податкова декларація повинна містити такі обов`язкові реквізити: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий); звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація; звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку); повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); місцезнаходження (місце проживання) платника податків; найменування контролюючого органу, до якого подається звітність; дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми); ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток або інші відомості, визначені в абзаці сьомому цього пункту, посадових осіб платника податків; підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).
Податкова звітність, складена з порушенням норм статті 48 ПКУ, не вважається податковою декларацією, крім випадків, встановлених пунктом 46.4 статті 46 цього Кодексу.
Прийняття податкової декларації є обов`язком контролюючого органу. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов`язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов`язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу. За умови дотримання платником податків вимог статті 49 ПКУ посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов`язана зареєструвати податкову декларацію платника датою її фактичного отримання контролюючим органом. Відмова посадової особи контролюючого органу прийняти податкову декларацію з будь-яких причин, не визначених цією статтею, у тому числі висунення будь-яких не визначених цією статтею передумов щодо такого прийняття, забороняється.
В даному випадку податкова декларація з єдиного податку на поточний рік 2019 була позивачем подана, отримано електронні квитанції про її прийняття, відмови в прийнятті податкової декларації зі сторони податкового органу не було. За таких обставин вважається, що податкова декларація є прийнятою.
Підставою для анулювання реєстрації платника єдиного податку відповідач зазначає абз. 5 п. 299.10. ст. 299 ПКУ, відповідно до якого реєстрація платником єдиного податку може бути анульована у разі, якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 цього Кодексу.
А відповідно до пп. 295.9.1. п. 295.9 ст. 295 ПКУ платники єдиного податку четвертої групи: самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням платника податку та місцем розташування земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу. Отже, дана норма Податкового кодексу не уточнює яка саме декларація має бути подана, тільки зазначає , що це має бути декларація за поточний рік за встановленою формою.
Згідно ст. 46 ПКУ податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Форма податкової декларації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Форма декларації про майновий стан і доходи (податкової декларації) встановлюється з урахуванням особливостей, визначених пунктом 179.9 статті 179 цього Кодексу. Форма спрощеної податкової декларації, що передбачена пунктом 49.2 статті 49 цього Кодексу, та порядок переходу платників податків на подання такої декларації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Наразі чинна форма декларації платника єдиного податку четвертої групи, яка затверджена наказом Мінфіну від 19.06.2015 р. №578.
Звітна, нова звітна, уточнююча декларації подаються відповідному контролюючому органу (за основним або неосновним місцем обліку платника) за місцем розташування земельної ділянки.
Загальна, нова загальна, уточнююча загальна декларації подаються до контролюючого органу за місцезнаходженням платника податку (за основним місцем обліку платника).
По змісту ці декларації є тотожними, різниця у визначенні типу декларації.
Виходячи з викладеного, суд дійшов висновку, що помилка у вказівці типу декларації (замість загальна вказано звітна) не може бути беззаперечною підставою для анулювання реєстрації платника єдиного податку , оскільки за змістом декларації звітна та загальна не відрізняються, що підтверджує порівняння звітної декларації, яку подав позивач 14.02.2019, з декларацією загальною, яку він подав 01.03.2019.
Підпункт 5 пункту 299.10 статті ПКУ передбачає в якості підстави анулювання факт неподання декларації взагалі. В даному випадку декларація була подана із помилкою у визначенні типу декларації, але вона була прийнята фіскальною службою.
При вирішенні даного спору, суд також бере до уваги, що відповідачем не заперечується факт направлення позивачем загальної декларації за 2019 рік 01.03.2019, ця обставина підтверджується наявними квитанціями. При цьому суд критично оцінює висновок сторони відповідача, що платник надав "загальну" декларацію після 20 лютого поточного року, оскільки квитанція № 1 та №2 за № 9035669833 зареєстрована 01.03.2019, з огляду на те, що норми Податкового кодексу України не містять приписів щодо дати реєстрації податкової декларації, як умову для визначення своєчасності подання податкової звітності для підтвердження статусу платника єдиного внеску.
Враховуючи наведене, суд приходить до переконання про визнання протиправним та скасування рішення ГУ ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі Великолепетиського управління щодо анулювання реєстрації позивача як платника єдиного податку четвертої групи на 2019 р.
Оскільки суд дійшов висновку про протиправність рішення від 06 березня 2019 року №44/21-22-53-12/41029838, то вимоги позивача про зобов`язання підтвердити фермерському господарству "БОКЛАХ" статус платника єдиного податку четвертої групи на 2019 рік та зобов`язання внести до Єдиного державного реєстру платників єдиного податку відомості про фермерське господарство "БОКЛАХ" як платника єдиного податку четвертої групи на 2019 рік, підлягають задоволенню, як похідні від вже вирішеної першої вимоги.
Відповідно до частини першої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
На підставі вищевикладеного, суд прийшов до висновку, що позов підлягає задоволенню частково, оскільки вимога позивача зобов`язати відповідача надати витяг з Єдиного державного реєстру платників єдиного податку 4 групи не підлягає задоволенню, тому що відповідно до вимог Податкового кодексу України платник єдиного податку може самостійно та безоплатно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку.
Частиною1 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, передбачено, що якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі. Оскільки спір доведений до суду саме з вини відповідача, суд присуджує на користь позивача всю суму судового збору.
Керуючись статтями 139, 243-246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
вирішив :
Задовольнити позов фермерського господарства "БОКЛАХ" частково.
Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі (Великолепетиське управління) від 06 березня 2019 року №44/21-22-53-12/41029838 про анулювання реєстрації фермерського господарства "БОКЛАХ" як платника єдиного податку четвертої групи.
Зобов`язати Головне управління ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі підтвердити Фермерському господарству "БОКЛАХ" (код ЄДРПОУ 41029838) статус платника єдиного податку четвертої групи на 2019 рік.
Зобов`язати Головне управління ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі внести до Єдиного державного реєстру платників єдиного податку відомості про Фермерське господарство "БОКЛАХ" (код ЄДРПОУ 41029838) як платника єдиного податку четвертої групи на 2019 рік.
В задоволенні решти вимог відмовити.
Стягнути з Головного управління ДФС у Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі (73026, просп. Ушакова, 75, м. Херсон, код ЄДРПОУ 39394259) за рахунок бюджетних асигнувань на користь фермерського господарства "БОКЛАХ" (вул. Степова, 10, с. Дубівка, Горностаївський район Херсонська область, 74642, код ЄДРПОУ 41029838) 1921 (тисячу дев`ятсот двадцять одну) гривню судового збору.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі через Херсонський окружний адміністративний суд апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Повний текст рішення виготовлений та підписаний 19 серпня 2019 р.
Суддя Хом`якова В.В.
кат. 111030000
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.08.2019 |
Оприлюднено | 21.08.2019 |
Номер документу | 83731986 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Хом'якова В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні