Постанова
від 15.05.2007 по справі 4/789-24/22а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

4/789-24/22А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

ПОСТАНОВА

          

15.05.07                                                                                           Справа№ 4/789-24/22А

 

За позовом: Прокурора Львівської області в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті , м. Київ

До відповідача: Приватного підприємства „Перевізник –Приват”, с. Терновиця Яворівського району Львівської області

Про  стягнення 3 400,00 грн.

                                                                                            Суддя Хабіб М.І.

                                                                                            Секретар Савченко Ю.А.

Представники:

Прокурор –Квас І.Є.- ст. прокурор відділу

Від позивача –Кріль А.Ю. –гол. спец.

Від відповідача –не з”явився

Суть спору: Позов заявлено  прокурором Львівської області в інтересах держави в особі Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Львівській області до ПП „ Перевізник –Приват” про стягнення в дохід державного бюджету 3400 грн. фінансовий санкцій  на підставі абз.2 ст.  60 Закону України „Про автомобільний транспорт” за порушення законодавства про автомобільний транспорт, а саме  - надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів без оформлення документів: на час перевірки водій не представив дорожній лист.

Згідно із ухвалою суду від 26.04.2007р. позивача у справі - Територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Львівській області, яке є структурним підрозділом Головної державної інспекції на автомобільному транспорті  без права юридичної особи, замінено на  належного позивача - Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті.

Прокурор і позивач позовні вимоги підтримують.

Відповідач явки представника в судові засідання не забезпечив, письмового пояснення на позов чи будь- яких інших пояснень не подав, хоча був у встановленому порядку повідомлений про дату, час та місце судового розгляду, підтвердженням чого є повідомлення про вручення 20.04.2007р. та 10.05.2007р. поштових відправлень, п.квит. № 1610270, № 1659287.

Розглянувши подані суду матеріали , суд встановив наступне.

Відповідно до акту проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом № 006756 від 23.01.2007р. , при перевірці  у м. Львові на головному вокзалі таксі -  транспортного засобу –автомобіля Фольксваген Гольф, номерний знак 84967 ТС, що належить відповідачеві, виявлено відсутність дорожнього листа . Водій Маланчук І.В. із актом ознайомлений, від пояснень та від підписання акту відмовився.

Згідно із актом проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом  № 006776 від  10.02.2007р., під час перевірки  у м. Львові на вул. Кропивницького,1 транспортного засобу –таксі- автомобіля марки Дація, номерний знак ВС 7421 АО, що належить відповідачеві, виявлено відсутність дорожнього листа. Водій Горбей С.М. із актом ознайомлений, від пояснень та від підписання акту відмовився.

На підставі названих вище  актів т.в.о. начальника Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Львівській області винесені постанови про застосування фінансових санкцій  № 001581 від 30.01.2007р.  та № 001590 від  13.02.2007р., якими постановлено застосувати до відповідача фінансові санкції  в сумі 1700грн. (  по кожній постанові)  за надання послуг без документів, перелік яких визначений ст. 39 та ст.48 Закону України „ Про автомобільний транспорт”, відповідальність за яке передбачена абз.2 ст.60 Закону.

Згадані постанови надіслані на адресу відповідача 01.02.2007р. та 15.02.2007р., підтвердженням чого є  список №7 поштових відправлень та повідомлення про вручення  поштового відправлення, п. квит № 168056.

Доказів сплати фінансових санкцій відповідач суду не подав.

Судом також встановлено, Територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Львівській області  діє на підставі Положення про територіальні органи Головної державної інспекції на автомобільному транспорті, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв”язку України від 14.12.2005р. № 888, зареєстрованого в Мінюсті України 28.12.2005р. за № 1573/11853.

Дослідивши всі обставини справи, заслухавши пояснення прокурора та представника позивача і оцінивши подані докази, суд вважає, що позовні вимоги підлягають до задоволення з наступних підстав.

Згідно із ст.6 Закону України” Про  автомобільний транспорт” № 3492-ІУ від 23.02.2006рр. ( далі –Закон) державний контроль за додержанням суб”єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту, вимог законодавства про автомобільний транспорт здійснює урядовий орган державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті.

Державний контроль автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок.

Автомобільним перевізником, що здійснює перевезення пасажирів на договірних умовах, є суб”єкт господарювання, який відповідно до законодавства та одержаної ліцензії  надає послугу за договором перевезення пасажира транспортним засобом, що використовується ним на законних підставах ( ст. 29 Закону).

Автомобільний перевізник зобов”язаний, зокрема, забезпечувати водія необхідною документацією  для перевезення пасажирів( ст.30,34 Закону).

В силу ст. 39 Закону, для водія таксі юридичної особи , що здійснює перевезення пасажирів на таксі, документами, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення,  є:

- посвідчення водія відповідної категорії, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, ліцензійна картка, дорожній лист, інші документи, передбачені законодавством України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006р. № 1567 затверджено Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті ( далі - Порядок), відповідно до п. 14 якого рейдова перевірка транспортних засобів проводиться на окремо визначених ділянках дороги, маршрутах, автовокзалах, автостанціях , автобусних зупинках, місцях посадки та висадки пасажирів, стоянках таксі  і транспортних засобів ...

Під час проведення рейдової перевірки перевіряється , зокрема, наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюється перевезення автомобільним транспортом ( п.15 Порядку).

У разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовими особами, що провели перевірку, складається акт за формою згідно із додатком 3 ( п.21 Порядку).

Справа про порушення розглядається посадовою особою органу державного контролю не пізніше 2-х місяців з дня його  виявлення( п.26 Порядку). За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування фінансових санкцій ( п.27 Порядку), яка видається  уповноваженій особі суб”єкта господарювання під розписку чи надсилається рекомендованим листом із повідомленням(п.29 Порядку).

Згідно із абз.2 ст.60 Закону за надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений ст. 39 та 48 цього Закону, застосовуються штраф  у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Фінансова санкція повинна бути перерахована суб”єктом господарювання не пізніше ніж протягом п”ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій ( п.28 Порядку).

Матеріалами справи підтверджено, що  в ході рейдової перевірки транспортного засобу відповідача було виявлено відсутність у водія таксі дорожнього листа, що є порушенням вимог ст. 39 Закону України „Про автомобільний транспорт”, за яке передбачена відповідальність у вигляді штрафу в розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У відповідності до вимог  Закону та Порядку оформлені результати перевірки та винесені постанови про застосування до відповідача фінансових санкцій.

Відповідач не спростував позовних вимог, доказів сплати штрафу чи оскарження постанов про застосування фінансовий санкцій  суду не подав, хоча, як зазначено вище, був у встановленому порядку повідомлений про дату, час та місце судового розгляду, підтвердженням чого є повідомлення про вручення 20.04.2007р. та 10.05.2007р. поштових відправлень, п.квит. № 1610270, № 1659287.

На підставі викладеного суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, підтвердженими належними доказами і такими, що підлягають до задоволення.

Судовий збір покладається на відповідача у розмірі, встановленому п/п 3 п.3 Прикінцевий та перехідних положень КАС України.

Керуючись ст.ст. 49, 51, 60, 61, 69, 70, 71, 122-124, 127, 128, 130, 135, 138, 139, 143, 151-154, 157, 158-163, п.п. 3,6 Прикінцевих та перехідних положень КАС України, суд

                                                           ПОСТАНОВИВ:

1.          Позов задоволити повністю.

           Стягнути з Приватного підприємства „Перевізник –Приват”, ідент.код 32389950,  с. Терновиця Яворівського району Львівської області в доход державного бюджету –3400,00грн. штрафу.

           Стягувач - Головна державна інспекція на автомобільному транспорті, ідент.код 33349001, адреса: 01135, м. Київ-135,  просп. Перемоги,14.

2.          Стягнути з Приватного підприємства „Перевізник –Приват”, ідент.код 32389950,  с. Терновиця Яворівського району Львівської області в доход державного бюджету 3.40 грн. судового збору.

 Постанова набирає законної сили через 10 днів і може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду в порядку і строки, встановлені ст.186 КАС України.

Суддя                                                                                                                            

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення15.05.2007
Оприлюднено27.08.2007
Номер документу837402
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —4/789-24/22а

Постанова від 15.05.2007

Господарське

Господарський суд Львівської області

Хабіб М.Х.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні