Рішення
від 20.08.2019 по справі 910/7800/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

  ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  міста КИЄВА01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ м. Київ 20.08.2019Справа №  910/7800/19 Суддя Господарського суду міста Києва Морозов С.М. розглянувши без повідомлення сторін у спрощеному позовному провадженні справу За позовом Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал», м. Київ до Товариства з обмеженою відповідальністю «Срібна Хвиля», м. Київ про стягнення 198   592,75 грн, -   ОБСТАВИНИ СПРАВИ: Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (позивач) звернулось до господарського суду міста Києва із позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю «Срібна хвиля» про стягнення 198    592,75 грн. В обґрунтування позовних вимог позивач вказує, що за скид відповідачем стічних вод без умов на скид Приватним акціонерним товариством «Акціонерна компанія «Київводоканал» нараховано Товариству з обмеженою відповідальністю «Срібна хвиля» плату за скид стічних вод без умов на скид у період з 01.11.2014 по 30.04.2017 у п'ятикратному розмірі, що становить суму 198    592,75 грн. Згідно з п. 2 ч. 5 статті 12 Господарського процесуального кодексу України справи незначної складності, визнані судом малозначними, крім справ, які підлягають розгляду лише за правилами загального позовного провадження, та справ, ціна позову в яких перевищує п'ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб є малозначними справами. Відповідно до ч. 1 ст. 247 Господарського процесуального кодексу України у порядку спрощеного позовного провадження розглядаються що малозначні справи. Частиною 1 ст.     250 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що питання про розгляд справи у порядку спрощеного позовного провадження суд вирішує в ухвалі про відкриття провадження у справі. Ухвалою Господарського суду міста Києва від 19.06.2019 року справу №910/7800/19 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, розгляд справи постановлено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у ній матеріалами та запропоновано сторонам у встановлені судом строки подати відповідні заяви по суті. Відповідач, згідно рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення №0103050623495 отримав ухвалу суду від 19.06.2019 про відкриття провадження у справі 24.06.2019. 08.07.2019 року (в межах строку, визначеного судом) відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву. Відповідно до вказаного відзиву сторона зазначає, що в позовній заяві зазначено періоди по яких строк позовної давності сплив та просить суд застосувати наслідки спливу позовної давності до позовних вимог. Окремо відповідач звернув увагу суду на те, що чинним законодавством України не встановлено необхідності отримання дозволів на скид стічних вод до каналізаційних систем, як і не визначено порядку та процедури отримання таких дозволів. 12.07.2019 року позивачем подано відповідь на відзив, відповідно до якої він зазначає, що позивачем не пропущено строк позовної давності, оскільки позивачем на адресу відповідача надіслано лист-попередження №15/ВУ-Ф-05/084-04-2017 від 10.07.2017 року, в якому зазначено про необхідність сплати відповідачем впродовж 10-ти днів з дня отримання цього листа суми в розмірі 198   592,75 грн за скид стічних вод без умов на скид стічних вод, а тому строк позовної давності відліковуєтьсчя з 21.07.2017 року. Умови на скид стічних вод не відносяться до документів, без наявності яких суб'єкт господарювання не може здійснювати господарську діяльність, а лише визначають перелік обґрунтованих технічних умов щодо складу і властивостей стічних вод, режиму і місця їх скиду. У пунктах 2.2., 2.4. та підпунктах 3.3.1., 3.3.4. пункту 3.3. Правил №1879 встановлено, що абоненти зобов'язані отримати у водоканалі умови на скид, які видаються строком на 1 рік. Відповідно до п. 8.1. Правил №1879 абонент не має права скидати стічні води без одержання умов на скид. За скидання стічних вод без умов на скид або після закінчення строку дії абонент сплачує в п'ятикратному розмірі тарифу на послугу з водовідведення за весь період їх відсутності. Відповідно до ст. 252 Господарського процесуального кодексу України розгляд справи по суті в порядку спрощеного провадження починається з відкриття першого судового засідання або через тридцять днів з дня відкриття провадження у справі, якщо судове засідання не проводиться. Якщо для розгляду справи у порядку спрощеного позовного провадження відповідно до цього Кодексу судове засідання не проводиться, процесуальні дії, строк вчинення яких відповідно до цього Кодексу обмежений першим судовим засіданням у справі, можуть вчинятися протягом тридцяти днів з дня відкриття провадження у справі. Згідно з частиною 4 статті 240 Господарського процесуального кодексу України у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи суд підписує рішення без його проголошення. У зв`язку з перебуванням судді Морозова С.М. у період з 12.08.2019 року по 19.08.2019 року у відпустці, суд здійснює розгляд справи, відповідно до   статті 240 Господарського процесуального кодексу України, у перший робочий день після виходу з відпустки - 20.08.2019 року. Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні дані, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Господарський суд м. Києва, - ВСТАНОВИВ: 13.02.2004 між Відкритим акціонерним товариством “Акціонерна компанія «Київводоканал» (наразі – Приватне акціонерне товариство “Акціонерна компанія «Київводоканал») (постачальник) та Товаристворм з обмеженою відповідальністю «Срібна Хвиля» (абонент) укладено Договір на послуги водопостачання та водовідведення №03713/5-08 (надалі – Договір) за умовами якого, постачальник зобов'язується надавати абоненту послуги з постачання питної води та водовідведення, а абонент зобов'язується розраховуватись за вищезазначені послуги згідно умов договору та Правил користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах та селищах України, затверджених наказом Держжитлокомунгоспу України №65 від 01.07.1994 (Правила) (п.1 Договору). Відповідно до п. 2.1. Договору, постачальник: забезпечує постачання питної води, якість якої відповідає ДОСТу 2874-82 «Вода питна»; приймає каналізаційні стоки, які не перевищують гранично-допустимих концентрацій шкідливих речовин. Згідно з п. 2.2. Договору, абонент, зокрема сплачує вартість наданих послуг за тарифами, встановленими в порядку, передбаченому чинним законодавством. Пунктом 3.1. Договору визначено, що кількість води, що подається постачальником та використовується абонентом, визначається за показниками водолічильників, зареєстрованих постачальником. Зняття показників водолічильників здійснюється, як правило, щомісячно представником постачальника спільно з представником абонента. Кількість стічних вод, які надходять у каналізацію, визначається за кількістю води, що надходить із комунального водопроводу та інших джерел водопостачання, згідно із показниками водолічильника та інших способів визначення об'ємів стоків, що потрапляють у міську каналізацію у відповідності з п. 21.2. Правил користування системами комунального водопостачання та водовідведення у містах і селищах України (п. 3.3. Договору). У п. 3.4. Договору визначено, що ліміти споживання води та скидання стоків у міську каналізаційну мережу доводяться о абонента додатковими повідомленнями, яке є невід'ємною частиною даного договору. За використану воду та скидання стоків понад встановлені та затверджені ліміти, оплата проводиться у відповідності до Постанови Ради Міністрів УРСР від 24.04.1979 №196 і п'ятикратному розмірі до діючих тарифів. Відповідно до п. 3.5. Договору, абонент розраховується за надані послуги у порядку, встановленому органами виконавчої влади у п'ятиденний термін з дня представлення постачальником платіжних документів до банківської установи. Постачальник інформує абонента про розмір діючих тарифів у платіжних документах, що направляються щомісячно до банківської установи абонента. Щомісячно постачальник виставляє платіжну вимогу за надані послуги згідно цього договору (п. 3.7. Договору). Пунктом 5.2. Договору сторони погодили, що у випадку прийняття органами виконавчої влади рішень щодо змін порядку розрахунків між підприємствами, організаціями, установами та громадянами, новий порядок поширюється на умови цього договору без їх узгодження сторонами. Всі питання, не передбачені цим договором, регулюються діючим законодавством, Правилами користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах і селищах України, Правилами приймання стічних вод в Київську міську каналізацію. (п. 5.3. Договору). Умовами п. 7.1. Договору сторони погодили, що цей договір є безстроковим, діє весь час надання послуг до моменту його розірвання і набуває чинності з моменту його підписання сторонами. Так, позивач зазначає, в порушення Правил приймання стічних вод абонентів у систему каналізації міста Києва №1879, затверджених розпорядженням від 12.10.2011 Київською міською радою (Київської міської державної адміністрації), відповідач здійснює скид стічних вод без отримання Умов на скид стічних вод. Після виявлення факту порушення Правил №1879 позивачем було здійснено нарахування відповідачу плати за скид стічних вод без Умов на скид за період з 01.11.2014 по 30.04.2017 на загальну суму 198   592,75 грн. На підтвердження обсягів скинутих відповідачем стічних вод без діючих Умов на скид стічних вод по об'єкту, позивачем надано акти зняття показань з приладу обліку за період з листопада 2014 року по квітень 2017 року. На виконання вищезазначених норм та у зв'язку з невиконання відповідачем вимог Правил №1879 та неотримання Умов на скид стічних вод, позивачем направлено на адресу відповідача лист-попередження від 01.06.2017 щодо сплати нарахувань за скид стічних вод без Умов на скид стічних вод в розмірі 198   592,75 грн. з розрахунком №15/ВУ-Ф-05/084-04-2017р від 01.06.2017 року. Докази направлення відповідачу вказаного листа-попередження наявні в матеріалах справи. Однак, станом на момент розгляду справи відповідачем не вжито жодних заходів для погашення існуючої перед позивачем заборгованості. Оцінюючи подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, та, враховуючи те, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень, Суд вважає, що позовні вимоги Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» підлягають задоволенню з наступних підстав. Як встановлено судом, Правила користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах та селищах України, затверджених наказом Держжитлокомунгоспу України №65 від 01.07.1994 року (передбачені умовами Договору) втратили чинність 18.10.2008 у зв'язку із введенням в дію Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України №190 від 27.06.2008. Суд зазначає, що порядок користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення населених пунктів України визначається Правилами користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затвердженим   наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України №190 від 27.06.2008, які є обов'язковими для всіх юридичних осіб незалежно від форм власності і підпорядкування та фізичних осіб - підприємців, що мають у власності, господарському віданні або оперативному управлінні об'єкти, системи водопостачання та водовідведення, які безпосередньо приєднані до систем централізованого комунального водопостачання та водовідведення і з якими виробником укладено договір на отримання питної води, скидання стічних вод. Пунктом 1.4 Правил, приймання стічних вод від підприємств, установ, організацій до системи централізованого водовідведення населених пунктів України здійснюється відповідно до Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України, затверджених наказом Держбуду №37 від 19.02.2002, зареєстрованих у Мін'юсті 26.04.2002 за №403/6691, а також місцевих правил приймання стічних вод підприємств у систему каналізації населеного пункту. Згідно з п. 1.2 Правил №37, останні поширюються на комунальні підприємства водопровідно-каналізаційного господарства міст і селищ України та інші підприємства, що мають на балансі системи місцевого водопроводу та каналізації (далі - водоканали), та на всі підприємства, установи, організації незалежно від форм власності й відомчої належності, які скидають свої стічні води в системи каналізації населених пунктів (далі - підприємства). Відповідно до п. 1.4 Правил №37 стічні води підприємств - усі види стічних вод, що утворилися внаслідок їхньої діяльності після використання води в усіх системах водопостачання (господарсько-питного, технічного, гарячого водопостачання тощо), а також поверхневі та дощові води з території Підприємства (з урахуванням субабонентів). Згідно з п. 2.4 Правил №37 підприємства зобов'язані виконувати в повному обсязі вимоги цих правил, місцевих правил приймання та договору на послуги водовідведення, своєчасно оплачувати рахунки водоканалу за надані послуги. Відповідно до статей 30, 33 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”; статей     1, 2, 35, 38, 39, 42, 44, 70, 95, 99, 110, 111 Водного кодексу України     (із змінами і доповненнями); статей 1 - 3, 5, 16, 19, 24, 31 - 35,     39 - 41, 47, 51, 68 - 70 Закону України “Про охорону навколишнього природного середовища” (із змінами і доповненнями); Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України №37 від 19.02.2002, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.04.2002 за №403/6691; Інструкції про встановлення та стягнення плати за скид промислових та інших стічних вод у системи каналізації населених пунктів, затвердженої     наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України №37 від 19.02.2002, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.04.2002 за №402/6690; пунктів 1.2, 1.4, 2.3, розділів 3-5, 11-15 Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затверджених     наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України №190 від 27.06.2008, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за №936/15627, та з метою запобігання порушенням у роботі мереж і споруд каналізації, підвищення ефективності роботи і безпеки їх експлуатації та забезпечення охорони навколишнього природного середовища від забруднення скидами стічних вод, в межах функцій органу місцевого самоврядування, виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розпорядженням №1879 від 12.10.2011  затверджені Правила приймання стічних вод абонентів у систему каналізації міста Києва, які встановлюють, зокрема, вимоги до абонентів, які скидають стічні води до міської каналізації, регламентують взаємні права та обов'язки абонентів і водоканалу, порядок визначення величини плати за скидання стічних вод у міську каналізацію, порядок контролю за виконанням цих Правил, відповідальність та засоби впливу за їх порушення. Згідно з пунктом 2.4. Правил №1879 абоненти зобов'язані, зокрема, отримати Умови на скид та укласти договір з водоканалом відповідно до статей 19, 20 Закону України “Про питну воду та питне водопостачання”. У відповідності до положень п. 3.3. Правил №1879 абоненти зобов'язані отримати у водоканалі Умови на скид згідно з додатком 2. Умови на скид видаються на один рік. Абонент не має права скидати стічні води без одержання Умов на скид. За скидання стічних вод без Умов на скид або після закінчення строку їх дії Абонент сплачує в п'ятикратному розмірі тарифу на послугу з водовідведення за весь період їх відсутності (п.8.1 Правил №1879). Згідно з п. 4.1. Інструкції про встановлення та стягнення плати за скид промислових та інших стічних вод у системи каналізації населених пунктів та Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України,   плата за скид стічних вод підприємств у системи каналізації населених пунктів вноситься підприємствами згідно з розрахунками водоканалів та виставленими ними рахунками на розрахункові рахунки водоканалів у порядку та в терміни, передбачені договором. Відповідно до п. 8.6. Правил №1879 при порушенні цих Правил та Правил користування №190 водоканал: за період самовільного (при відсутності чинного договору) користування міською каналізацією виконує розрахунок обсягу стічних вод згідно з пунктом 7.8. розділу 7 цих Правил з моменту початку такого користування, але за період не більше трьох років і до усунення порушення; має право розглядати весь обсяг стічних вод (за розрахунковий період) як такий, що перевищує договірний, і плата за його скидання встановлюється в п'ятикратному розмірі тарифу за водовідведення, зокрема, у разі відсутності у абонента Умов на скид чи закінчення строку їх дії. Пунктом 8.1. Правил №1879 передбачено відповідальність абонента за скидання стічних вод без Умов на скид або після закінчення строку їх дії в п'ятикратному розмірі тарифу на послугу з водовідведення за весь період їх відсутності. Судом встановлено, що відповідач, в порушення Правил приймання стічних вод абонентів у систему каналізації міста Києва №1879, затверджених розпорядженням від 12.10.2011 Київською міською радою (Київської міської державної адміністрації), в період з листопада 2014 року по квітень 2017 року (включно) здійснював скид стічних вод без отримання Умов на скид стічних вод, що в свою чергу, є підставою для застосування відповідальності, передбаченої п.8.1 Правил №1879, а саме, сплати відповідачем в п'ятикратному розмірі тарифу на послугу з водовідведення за весь період їх відсутності. Заперечення відповідача щодо того, що чинним законодавством України не встановлено необхідності отримання дозволів на скид стічних вод до каналізаційних систем, як і не визначено порядку та процедури отримання таких дозволів спростовуються вищевикладеним та не приймаються судом як такі, що є недоведеними. Суд визнає такі доводи відповідача є безпідставними, оскільки, як про те вже зазначалось вище, в п. 1.1. Договору відповідач взяв на себе зобов'язання дотримуватися Правил користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах і селищах України, затвердженими наказом Держжитлокомунгоспу від 01.07.1994 року №65. При цьому, суд відзначає, що за приписами ч. 1 ст. 174 Господарського кодексу України господарські зобов'язання можуть виникати безпосередньо із закону або іншого нормативно-правового акта, що регулює господарську діяльність. Проте, як встановлено судом, відповідач в порушення вимог чинного законодавства України не отримав Умов на скид стічних вод у систему каналізації міста Києва за період з 01.11.2014 по 30.04.2017, у зв'язку з чим позивачем і застосовано вказану санкцію. Враховуючи зазначені положення законодавства, рішення постачальника про нарахування абоненту 198   592,75 грн вартості послуг з водовідведення за весь період відсутності Умов на скид є оперативно-господарською санкцією. За частинами першою, другою статті 237 Господарського кодексу України підставою для застосування оперативно-господарської санкції є факт порушення господарського зобов'язання другою стороною. Порядок застосування сторонами конкретних оперативно-господарських санкцій визначається договором. У разі незгоди із застосуванням такої санкції заінтересована сторона може звернутися до суду із заявою про скасування санкції та відшкодування збитків, завданих її застосуванням. З огляду на вищенаведене та встановленням факту невиконання відповідачем обов'язку щодо отримання Умов на скид стічних вод у систему каналізації міста Києва за період з 01.11.2014 по 30.04.2017, позивач має право на застосування до відповідача оперативно-господарської санкції у вигляді застосування п'ятикратного розміру тарифу на послугу з водовідведення, яка за розрахунком позивача, який перевірений судом та визнаний обґрунтованим, складає 198   592,75 грн. Судом також відхилено як необґрунтовані посилання відповідача у своєму відзиві на пропуск позивачем строку позовної давності щодо заявлених ним вимог. Так, відповідно ст. 257 Цивільного кодексу України передбачено, що загальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки. Згідно з положеннями ст. 256 Цивільного кодексу України позовна давність - це строк, у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу. Відповідно ч. 1 ст. 261 Цивільного кодексу України перебіг позовної давності починається від дня, коли особа довідалася або могла довідатися про порушення свого права або про особу, яка його порушила. Позовна давність застосовується судом лише за заявою сторони у спорі, зробленою до прийняття ним рішення. Сплив позовної давності, про застосування якої заявлено стороною у спорі, є підставою для відмови у позові (ч. ч. 3 та 4 ст. 267 Цивільного кодексу України). Таким чином, при застосуванні позовної давності та наслідків її спливу (ст. 267 Цивільного кодексу України) необхідно досліджувати та встановлювати насамперед обставини про те, чи порушено право особи, про захист якого вона просить, і лише після  цього - у випадку встановленого порушення, і наявності заяви сторони про застосування позовної давності - застосовувати позовну давність та наслідки її спливу. Відповідно до частини другої статті 530 Цивільного кодексу України у випадку, якщо строк (термін) виконання боржником обов'язку не встановлений кредитор має право вимагати його виконання у будь-який час. Боржник повинен виконати такий обов'язок у семиденний строк від дня пред'явлення вимоги. Днем пред'явлення вимоги кредитором слід вважати день, у який боржник одержав надіслану йому вимогу. З матеріалів вбачається, що після виявлення факту порушення Правил №1879 позивачем було здійснено нарахування відповідачу плати за скид стічних вод без Умов на скид за період з 01.11.2014 по 30.04.2017 на загальну суму 198   592,75 грн. На виконання вищезазначених норм та у зв'язку з невиконання відповідачем вимог Правил №1879 та неотримання Умов на скид стічних вод, позивачем направлено на адресу відповідача лист-попередження від 01.06.2017 щодо сплати нарахувань за скид стічних вод без Умов на скид стічних вод в розмірі 198   592,75 грн. з розрахунком №15/ВУ-Ф-05/084-04-2017 від 01.06.2017, з проханням його оплатити в 10-денний термін з дня одержання. Лист-попередження з розрахунком отримано відповідачем 10.07.2017, що підтверджується рекомендованими повідомленнями про вручення поштового відправлення, отже, відповідач повинен був його оплатити до 20.07.2017 року (з урахуванням того, що останній день визначеного строку, таким чином строк позовної давності за вимогами про стягнення 198   592,75 грн. почав свій перебіг 21.07.2017 року та станом на день звернення позивача з даним позовом до суду (14.06.2019 року) не сплинув. Відтак, даний позов заявлено в межах позовної давності, а тому підстави для застосування строку позовної давності відсутні. Згідно із ч. 2-3 ст. 13 Господарського процесуального кодексу України учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов'язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом. Частиною 4 статті 13 Господарського процесуального кодексу України визначено, що кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов'язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій. Відповідно до ч. 1 ст. 73 Господарського процесуального кодексу України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. За приписами ч. 1 ст. 74 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Статтею 76 Господарського процесуального кодексу України визначено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Відповідно до ч. 1 ст. 77 Господарського процесуального кодексу України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. За приписами ч. 1 ст. 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Відповідачем не надано суду доказів на спростування викладених у позові обставин. За таких обставин, враховуючи викладене суд приходить до висновку, що позовні вимоги про стягнення плати за скид стічних вод в систему каналізації м. Києва без Умов на скид стічних вод нормативно та документально доведені, а тому підлягають задоволенню в повному обсязі в розмірі 198   592,75 грн. Разом з тим, з урахуванням положень ст. 129 Господарського процесуального кодексу України, витрати на сплату судового збору в розмірі 2   978,89 грн. покладаються відповідача в повному обсязі. Керуючись ст.ст. 73-74, 76-79, 86, 129, 232, 233, 237-238, 240-241, 247-252 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд міста Києва, – ВИРІШИВ: 1. Позов задовольнити повністю.           2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Срібна Хвиля» (ідентифікаційний код 32252870, місцезнаходження: 03148, м. Київ, вул. Пшенична, буд. 2) на користь Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» (ідентифікаційний код 03327664, місцезнаходження: 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, буд. 1-а) плату за скид стічних вод без Умов на скид стічних вод в розмірі 198   592,75 грн. (сто дев'яносто вісім тисяч п'ятсот дев'яносто дві гривни 75 копійок) та суму судового збору в розмірі 2 978,89 грн. (дві тисячі дев'ятсот сімдесят вісім гривень 89 копійок).           3. Після вступу рішення в законну силу видати наказ.           4. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після    повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.           5. Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення в порядку, передбаченому ст. 257 та п. 17.5. розділу XI "Перехідні положення" Господарського процесуального кодексу України. Суддя                                                                                                                            С.М. Морозов

Дата ухвалення рішення20.08.2019
Оприлюднено22.08.2019
Номер документу83751704
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/7800/19

Рішення від 20.08.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Морозов С.М.

Ухвала від 19.06.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Морозов С.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні