Рішення
від 19.08.2019 по справі 520/4494/19
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 серпня 2019 р. № 520/4494/19

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Волошина Д.А.,

за участю секретаря судового засідання - Суховарової О.А.,

представника першого відповідача - ОСОБА_1.,

представника другого відповідача - ОСОБА_2,

представника третього відповідача - Смородської М.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Фізичної особи-підприємця ОСОБА_4 до Державної служби України з безпеки на транспорті, Міжрайонного відділу державної виконавчої служби по Холодногірському та Новобаварському районах м. Харків Головного територіального управління юстиції у Харківській області, Міністерства юстиції України про зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

Фізична особа-підприємець ОСОБА_4 звернулась до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд:

- стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті (код 39816845) на користь Фізичної особи - підприємця ОСОБА_4 суму грошових коштів у розмірі 1700,00 грн.;

- зобов'язати Міністерство юстиції України сформувати та подати до Управління державної казначейської служби України у Шевченківському районі м. Харкова подання про повернення Фізичній особі - підприємцю ОСОБА_4 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 1700,00 грн., сплаченого згідно з платіжним дорученням №53 від 16.05.2018 р.;

- стягнути із бюджетних асигнувань Міжрайонного відділу державної виконавчої служби по Холодногірському та Новобаварському районах м. Харків Головного територіального управління юстиції у Харківській області (код 41430678) на користь Фізичної особи - підприємця ОСОБА_4 виконавчий збір у розмірі 170,00 грн., сплачений згідно до платіжного доручення № 53 від 16.05.2018 р.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що постановою про застосування адміністративно-господарського штрафу № 022952 від 02.01.2018 року Управлінням Укртрансбезпеки у Харківській області з ФОП ОСОБА_4 було стягнуто адміністративно-господарський штраф у розмірі 1700,00 грн. Даний штраф було стягнуто з позивача на користь Державного бюджету в особі Управління Укртрансбезпеки у Харківській області. Однак рішенням Харківського окружного адміністративного суду від 26.06.2018 року по справі № 820/3628/18 було скасовано постанову № 022952 від 02.01.2018 року, а стягнуті кошти так і не були повернуті відповідно до "Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів", затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 03.09.2013 № 787.

Ухвалою суду від 08.05.2019 року відкрито провадження у даній справі за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання.

Протокольною ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 23.07.2019 р. закрито підготовче провадження та справа призначена до судового розгляду по суті.

В судове засідання представник позивача не прибув, надав заяву про розгляд справи за його відсутністю.

Представником відповідача, Державною службою України з безпеки на транспорті, 23.05.2019 р. надано відзив на позовну заяву, в якому він просив відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог та зазначив, що позивач, звернувшись до суду щодо стягнення з бюджетних асигнувань з Укртрансбезпеки коштів, сплачених за рахунок погашення штрафу, невірно визначив спосіб захисту свого права, а також належного відповідача, посилаючись на те, що Укртрансбезпека не є органом, який контролює справляння надходжень бюджету за рахунки за КБК 21081100.

Представником відповідача, Міжрайонним відділом державної виконавчої служби по Холодногірському та Новобаварському районах м. Харків Головного територіального управління юстиції у Харківській області, 27.05.2019 р. надано відзив на позовну заяву, в якому він просив відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог та зазначив, що Закон України "Про виконавче провадження" не передбачає порядку повернення боржнику суми стягнутого виконавчого збору після винесення постанови про закінчення виконавчого провадження на підставі п. 9 ч. 1 ст. 39 Закону України "Про виконавче провадження", у зв'язку з чим немає законних підстав для стягнення з Міжрайонного відділу державної виконавчої служби по Холодногірському та Новобаварському районах м. Харків Головного територіального управління юстиції у Харківській області суми виконавчого збору за рахунок бюджетних асигнувань.

Представником відповідача, Міністерством юстиції України, було надано відзив на позовну заяву, в якому він просив закрити провадження по справі або у разі відмови щодо закриття провадження по справі відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог у повному обсязі у зв'язку з тим, що повернення помилково зарахованих коштів здійснюється органами державної казначейської служби відповідно до "Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів", затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 03.09.2013 № 787.

Вивчивши доводи адміністративного позову, з`ясувавши обставини, які мають значення для правильного вирішення справи, проаналізувавши норми матеріального права, які належить застосувати до спірних правовідносини, судом встановлено наступне.

Постановою Управління Укртрансбезпеки у Харківській області від 02.01.2018 № 022952 за порушення вимог статті 48 Закону України "Про автомобільний транспорт", а саме надання послуг з перевезень вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтею 48 Закону товаро-транспортної накладної, відповідальність за яке передбачена частиною першою абзацу 3 статті 60 Закону України Про автомобільний транспорт, до ФОП ОСОБА_4 застосовано адміністративно-господарський штраф у сумі 1700 грн.

Відповідно до вказаної постанови № 022952 Міжрайонним відділом державної виконавчої служби по Холодногірському та Новобаварському районах м. Харків Головного територіального управління юстиції у Харківській області 21.02.2018 року було відкрито виконавче провадження № 55846955 про стягнення з ФОП ОСОБА_4 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 1700,00 грн.

Зазначені кошти були сплачені позивачем на рахунок Міжрайонного відділу державної виконавчої служби по Холодногірському та Новобаварському районах м. Харків Головного територіального управління юстиції у Харківській області, банк отримувача Держказначейська служба України м. Київ, призначення платежу - ВП № 55846955 (платіжне доручення № 53 від 16.05.2018 року) у розмірі 1980, 49 грн. (а.с. 13).

21.05.2018 року винесені постанови про стягнення витрат виконавчого провадження та виконавчого збору № 55846955.

21.05.2018 року винесена постанова про закінчення виконавчого провадження № 55846955 на підставі п. 9 ст. 39 Закону України "Про виконавче провадження", а саме фактичного виконання в повному обсязі рішення згідно з виконавчим документом.

26.06.2018 року Харківським окружним адміністративним судом по справі № 820/3628/18 було скасовано постанову Управління Укртрансбезпеки у Харківській області № 022952 від 02.01.2018 року (а.с. 10-12).

21.08.2018 року позивач зверталася до начальника Міжрайонного ВДВС по Холодногірському та Новобаварському районах міста Харків із заявою про повернення ОСОБА_4 сплачених грошових коштів за платіжним дорученням № 53 від 16.05.2018 р. (а.с. 15).

Відповідно до листа від 18.09.2018 року № 50981 Міжрайонний ВДВС по Холодногірському та Новобаварському районах м. Харків ГТУЮ було рекомендовано ОСОБА_4 звернутися до суду із заявою про поворот виконання рішення (а.с. 16).

Відповідно листа від 23.10.2018 року вих. № 58747 Міжрайонного ВДВС по Холодногірському та Новобаварському районах м. Харків ГТУЮ кошти у сумі 1700,00 грн. були перераховані Міжрайонним ВДВС по Холодногірському та Новобаварському районах м. Харків 25.05.2018 р. на користь Управління Укртрансбезпеки у Харківській області (платіжне доручення № 3976 від 25.05.2018 р.).

Також, згідно вказаного листа від 23.10.2018 року вих. № 58747 було перераховано до Державного бюджету України (ГУ ДКСУ) виконавчий збір у розмірі 170,00 грн. (платіжне доручення № 3922 від 25.05.2018р.) та витрати виконавчого провадження у розмірі 59,49 грн. (платіжне доручення № 3924 від 25.05.2018 р.) (а.с. 17-20).

30.10.2018 року позивачем було подано відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.02.2011 р. № 106 (у редакції постанови КМУ від 09.12.20015р. № 1019) та Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03.09.2013 № 787 заяву про видачу подання від 29.10.2018 р. до Головного управління ДФС у Харківській області (а.с. 21).

Державна фіскальна служба України листом від 21.11.2018 р. за № 12139/ФОП/20-40-56-02-18 повідомила позивача, що відношення до виконавчого провадження № 55846955 немає (а.с. 22).

Також, позивачем була направлена заява від 23.11.2018 року про повернення грошових коштів до Державної служби України з безпеки на транспорті (а.с. 23).

Державна служба України з безпеки на транспорті листом від 29.11.2018 року за № 10192/04/15-18 повідомила, що повернення зарахованих до бюджету платежів у національній валюті здійснюється органами Держаної казначейської служби України (а.с. 24).

24.11.2018 року рекомендованим листом позивачем була направлена заява про видачу подання від 23.11.2018 року до Головного управління Держаної казначейської служби України м. Києва (а.с. 25), відтак Головним управлінням Держаної казначейської служби України м. Києва позивача було повідомлено, що контроль за справляння надходжень до бюджету за ККДБ 21081100 здійснюється Міністерством юстиції України та що позивачеві необхідно звернутися до відповідного територіального органу управління юстиції у Харківській області. (а.с. 26)

23.11.2018 року позивачем рекомендованим листом була направлена заява про видачу подання від 22.11.2018 р. до Головного територіального управління юстиції у Харківській області МЮУ (а.с. 28).

Відповідно до листа за № 07.02-10/32575,32861 від 26.12.2018 р. Головне територіальне управління юстиції Міністерства юстиції України рекомендувало позивачу звернутися до суду із заявою про поворот виконання рішення (а.с. 29).

04.01.2019 року позивачем рекомендованим листом була направлена заява про видачу подання та про повернення грошей від 03.01.2019 р. на ім'я Міністра юстиції України з додаванням рішення суду та платіжного доручення (а.с. 31).

На виконання доручень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України № 39411-33-18/20.4 від 19.12.2018, № 40399-33-18/20.4 від 27.12.2018 року Головне територіальне управління юстиції Міністерства юстиції України рекомендувало позивачу звернутися до суду із заявою про поворот виконання рішення (а.с. 33).

Судом встановлено, що 17.01.2019 року позивачем до Харківського окружного адміністративного суду була подана заява про поворот виконання рішення.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 05.02.2019 р. по справі № 820/3628/18 у задоволенні заяви про поворот виконання рішення було відмовлено, з посиланням на те, що постанова Державної служби України з безпеки на транспорті про застосування адміністративно-господарського штрафу № 022952 не є судовим рішенням, а є штрафною санкцією (а.с. 35-36).

Надаючи правову оцінку спірним відносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне.

Щодо зобов'язання Міністерства юстиції України сформувати та подати до Управління державної казначейської служби України у Шевченківському районі м. Харкова подання про повернення Фізичній особі - підприємцю ОСОБА_4 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 1700,00 грн. суд зазначає наступне.

Щодо сплаченої суми адміністративно господарського штрафу, повернення з Державного бюджету України сплачених коштів за постановами територіальних органів Державної служби з безпеки на транспорті про застосування адміністративного-господарського штрафу, які за наслідками судового оскарження скасовуються, здійснюється відповідно до Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2013 року № 787 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2013 року за № 1650/24182, який визначає процедури повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, а саме: податків, зборів, пені, платежів та інших доходів бюджету, коштів від повернення до бюджетів бюджетних позичок, фінансової допомоги, наданої на поворотній основі, та кредитів, у тому числі залучених державою (місцевими бюджетами) або під державні (місцеві) гарантії (далі - платежі). Тобто, у даному випадку повернення сплачених коштів здійснюється на підставі зазначеного Порядку.

Відповідно до п. 3 вищевказаного Порядку повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету платежів у національній валюті здійснюється органами Державної казначейської служби України (далі - органи Казначейства) з відповідних бюджетних рахунків для зарахування надходжень (далі - рахунки за надходженнями), відкритих в органах Казначейства відповідно до законодавства, шляхом оформлення розрахункових документів. Повернення платежів у національній валюті здійснюється на рахунки одержувачів коштів, відкриті в банках або органах Казначейства, вказані у поданні або заяві платника.

Згідно абз. 1, 2 п. 5 вищевказаного Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2013 року № 787 повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету податків, зборів, пені, платежів та інших доходів бюджетів здійснюється за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету. Подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджетів (крім зборів та платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи Державної фіскальної служби України (далі - органи ДФС)) подається до відповідного органу Казначейства за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Подання за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку подається платником до органу Казначейства разом з його заявою про повернення коштів з бюджету та оригіналом або копією документа на переказ, або паперовою копією електронного розрахункового документа, які підтверджують перерахування коштів до бюджету (абз. 5 п. 5 вищевказаного Порядку).

Відповідно до пункту 10 Порядку № 787 заява та подання або ухвала суду подається до відповідного органу Казначейства за місцем зарахування платежу до бюджету.

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 16.02.2011 р. № 106 встановлено перелік податків, зборів, платежів та інших доходів бюджету, який визначається відповідно до переліку кодів бюджетної класифікації в розрізі органів, що контролюють справляння надходжень бюджету.

Відповідно до Переліку кодів бюджетної класифікації в розрізі органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2011 р. № 106, Уктрансбезпека контролює виключно такі КБК: 22160100, 24050000, 33030000, а Міністерство юстиції України контролює, зокрема, але не виключно КБК: 21081100 - "Адміністративні штрафи та інші санкції", за виконавчими документами, які перебувають/перебували на виконанні.

Згідно класифікації доходів бюджету, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України від 14.01.2011 № 11: КБК 22160100 - Плата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні; КБК 24050000 - Кошти від реалізації надлишкового озброєння, військової та спеціальної техніки, нерухомого військового майна Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань, правоохоронних органів та інших державних органів; КБК 33030000 - Кошти від відчуження земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти нерухомого військового майна, що підлягають реалізації, та земельних ділянок, які вивільняються у процесі реформування Збройних Сил України і Державної спеціальної служби транспорту, КБК: 21081100 - "Адміністративні штрафи та інші санкції".

Зазначений штраф сплачено в межах виконавчого провадження.

Відтак, Міністерство юстиції України контролює справляння надходжень бюджету за КБК: 21081100 - "Адміністративні штрафи та інші санкції" за виконавчими документами, а тому, саме Міністерство юстиції України формує подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджетів.

Відповідно до абз. 5 п. 5 Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2013 року № 787 подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджетів подається саме платником.

Доводи відповідача, що контроль за справлянням бюджетних коштів повинно здійснюватися Головним територіальним управлінням юстиції у Харківській області, суд не приймає до уваги, оскільки зазначений орган не визначений Постановою Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2011 р. № 106.

Отже, вимога в частині щодо зобов'язання Міністерства юстиції України сформувати подання про повернення Фізичній особі - підприємцю ОСОБА_4 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 1700,00 грн. підлягає задоволенню.

Щодо вимоги позивача про стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті на користь Фізичної особи - підприємця ОСОБА_4 суму грошових коштів у розмірі 1700,00 грн.

Відповідно до п. 23 ч. 2 ст. 29 Бюджетного кодексу України до доходів загального фонду Державного бюджету України належать, зокрема, кошти від санкцій (штрафи, пеня тощо).

Згідно з ч. 2 ст. 45 Бюджетного кодексу України казначейство України веде бухгалтерський облік усіх надходжень Державного бюджету України та за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, здійснює повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, перерахування компенсації частини суми штрафних (фінансових) санкцій покупцям (споживачам) за рахунок сплачених до державного бюджету сум штрафних (фінансових) санкцій, застосованих такими органами за наслідками проведеної перевірки за зверненням або скаргою покупця (споживача) про порушення платником податків установленого порядку проведення розрахункових операцій.

Частиною 4 ст. 45 Бюджетного кодексу України визначено, що податки і збори та інші доходи державного бюджету зараховуються безпосередньо на єдиний казначейський рахунок і не можуть акумулюватися на рахунках органів, що контролюють справляння надходжень бюджету (за винятком установ України, які функціонують за кордоном).

Також відповідно до ч. 5 ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" адміністративно-господарські штрафи стягуються відповідно до закону центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), і зараховуються до Державного бюджету України.

Як вбачається з Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2013 року № 787, Уктрансбезпека контролює справляння надходжень бюджету на рахунки за виключними КБК, а справляння надходжень бюджету на рахунки за КБК: 21081100 - "Адміністративні штрафи та інші санкції" Уктрансбезпека не контролює, тому вимога позивача про стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Державної служби України з безпеки на транспорті на користь Фізичної особи - підприємця ОСОБА_4 суму грошових коштів у розмірі 1700,00 грн. не підлягає задоволенню.

Щодо стягнення із бюджетних асигнувань Міжрайонного відділу державної виконавчої служби по Холодногірському та Новобаварському районах м. Харків Головного територіального управління юстиції у Харківській області на користь Фізичної особи - підприємця ОСОБА_4 виконавчий збір у розмірі 170,00 грн. суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 27 Закону України "Про виконавче провадження" виконавчий збір - це збір, що справляється на всій території України за примусове виконання рішення органами державної виконавчої служби. Виконавчий збір стягується з боржника до Державного бюджету України. Виконавчий збір стягується державним виконавцем у розмірі 10 відсотків суми, що підлягає примусовому стягненню, поверненню, або вартості майна боржника, що підлягає передачі стягувачу за виконавчим документом, заборгованості із сплати аліментів.

Відповідно до ч. 7 ст. 27 Закону України "Про виконавче провадження" у разі закінчення виконавчого провадження у зв'язку із скасуванням рішення, що підлягало виконанню, або визнання судом виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню, виконавчий збір не стягується, а стягнутий виконавчий збір підлягає поверненню.

Враховуючи, що ВП № 55846955 було закінчено на підставі п. 9 ч. 1 ст. 39 Закону України "Про виконавче провадження" - фактичного виконання в повному обсязі рішення згідно з виконавчим документом, а не у зв'язку із скасуванням рішення, що підлягало виконанню чи визнання судом виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню, то вимога позивача щодо стягнення з Міжрайонного відділу державної виконавчої служби по Холодногірському та Новобаварському районах м. Харків Головного територіального управління юстиції у Харківській області виконавчого збору у розмірі 170,00 грн. на користь Фізичної особи - підприємця ОСОБА_4 задоволенню не підлягає.

З урахуванням наведеного в сукупності, суд приходить до висновку, що адміністративний позов ОСОБА_4 підлягає частковому задоволенню в частині зобов'язання Міністерство юстиції України сформувати подання про повернення Фізичній особі - підприємцю ОСОБА_4 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 1700,00 грн., сплаченого згідно з платіжним дорученням № 53 від 16.05.2018 р., в іншій частині вимог адміністративний позов ОСОБА_4 задоволенню не підлягає.

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно частин 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно з частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Розподіл судових витрат здійснюється відповідно до частини 3 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства.

Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295, 296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Фізичної особи - підприємця ОСОБА_4 (АДРЕСА_1, код НОМЕР_1) до Державної служби України з безпеки на транспорті (просп. Перемоги, буд. 14, м. Київ, 01135, код 39816845), Міжрайонного відділу державної виконавчої служби по Холодногірському та Новобаварському районах м. Харків Головного територіального управління юстиції у Харківській області (вул. Москалівська, буд. 58, м. Харків, 61004, код 41430678), Міністерства юстиції України (вул. Архітектора Городецького, буд. 13, м. Київ, 01001, код 00015622) про зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Зобов'язати Міністерство юстиції України сформувати подання про повернення Фізичній особі - підприємцю ОСОБА_4 адміністративно-господарського штрафу у розмірі 1700,00 грн., сплаченого згідно з платіжним дорученням № 53 від 16.05.2018 р.

В задоволенні решти вимог - відмовити.

Стягнути на користь Фізичної особи - підприємця ОСОБА_4 (АДРЕСА_1, код НОМЕР_1) за рахунок бюджетних асигнувань Міністерства юстиції України (вул. Архітектора Городецького, буд. 13, м. Київ, 01001, код 00015622) суму сплаченого судового збору у розмірі 384,20 грн. (триста вісімдесят чотири гривні 20 копійок).

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст судового рішення складено 21.08.2019 року.

Суддя Д.А. Волошин

Дата ухвалення рішення19.08.2019
Оприлюднено21.08.2019

Судовий реєстр по справі —520/4494/19

Постанова від 04.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Постанова від 04.12.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Ухвала від 05.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Ухвала від 05.11.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Ухвала від 21.10.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Ухвала від 26.09.2019

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Присяжнюк О.В.

Рішення від 19.08.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Рішення від 19.08.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Ухвала від 02.07.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

Ухвала від 02.07.2019

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Волошин Д.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні