Рішення
від 22.08.2019 по справі 420/3419/19
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/3419/19

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 серпня 2019 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Катаєвої Е.В., розглянувши у порядку письмового провадження в місті Одесі справу за адміністративним позовом Управління державного архітектурно - будівельного контролю Одеської міської ради (вул. Черняховського,6, м.Одеса, 65009) до Товариство з обмеженою відповідальністю І.Л.А.Т.2018 (Французький бульвар,60-а, кв.188, м.Одеса , 65009) про зобов`язання привести самочинно реконструйований об`єкт, за адресою: м.Одеса, вул. Велика Арнаутська, 71 у відповідність до договору купівлі-продажу №428 від 19.04.2018 року та технічного паспорту від 16.03.2018 року, виданого ТОВ НОВЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ , -

В С Т А Н О В И В:

До суду з адміністративним позовом (а.с.110-119,6-15) звернулось Управління державного архітектурно - будівельного контролю Одеської міської ради (далі Управління ДАБК) до Товариство з обмеженою відповідальністю І.Л.А.Т.2018 (далі ТОВ І.Л.А.Т.2018 ), в якому позивач просить зобов`язати відповідача привести самочинно реконструйований об`єкт, за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 71 у відповідність до договору купівлі-продажу № 428 від 19.04.2018 року та технічного паспорту від 16.03.2018 року, виданого ТОВ НОВЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ .

Позивач зазначив, що на підставі наказу Управління ДАБК про проведення позапланової перевіри №01-13/291 від 17.09.2018 року та виявлення факту самочинного будівництва (службова записка №01-18/367-и/в від 17.09.2018 року) проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил за адресою об`єкта: м. Одеса, Приморський район, вул . Велика Арнаутська, 71 .

Під час проведення позапланової перевірки, був присутній представник ТОВ І.Л.А.Т.2018 Білоцерківський О .О.( на підставі довіреності від 30.03.2018 року), який надав технічний паспорт від 16.03.2018 року, договір купівлі-продажу № 428 від 19.04.2018 року, виданий ТОВ Нове Бюро технічної інвентаризації . У ході проведення перевірки, встановлено, що підвальне приміщення загальною площею 49,9 кв.м. по вул. Великій Арнаутській, 71 у м. Одеса належить TOB І.Л.А.Т.2018 на підставі договору купівлі-продажу за № 428 від 19.04.2018 року.

На момент виїзду на місце зафіксовано, що на даному об`єкті виконуються будівельні роботи з реконструкції вищевказаних приміщень підвалу шляхом демонтажу огороджуючих конструкції вхідного приямку та розширення площі приямку за рахунок тротуару, посилення арочних дверних прорізів металевими пластинами, демонтажу некапітальних перегородок. Також, у ході огляду приміщень зафіксовано, що виконані роботи із приєднання додаткового приміщення підвалу орієнтовною площею 2,0 кв.м. шляхом влаштування дверного прорізу в несучій стіні будинку, чим збільшено загальну площу приміщень.

Відповідно до ст. 376 Цивільного кодексу України, житловий будинок, будівля, споруда, інше нерухоме майно вважаються самочинним будівництвом, якщо вони збудовані або будуються на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи чи належно затвердженого проекту, або з істотними порушеннями будівельних норм і правил.

Такими чином, TOB І.Л.А.Т.2018 виконуються будівельні роботи з реконструкції приміщень підвалу за адресою: м . Одеса, вул. Велика Арнаутська, 71 без отримання права на виконання таких робіт, чим порушило ч. 1 ст. 34 та абз. 1 ч. 2 ст. 36 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та абз. 2 п. 5 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 466 від 13 квітня 2011 (далі Порядок №466).

При цьому, з боку представника Відповідача не надано пояснень щодо спростування обставин та фактів встановлених та вказаних у ході здійснення даного позапланового заходу.

За результатами позапланової перевірки складені: акт за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктами містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних норм № 001189, протокол про адміністративне правопорушення передбачене п. 2 ч. 2 ст. 2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 18.09.2018 року та припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил № 554/18 від 18.09.2018 року з терміном усунення виявлених порушень до 18.11.2018 року.

У приписі вимагалося по-перше, набути в установленому порядку право на виконання будівельних робіт за даною адресою або привести самочинно реконструйований об`єкт у відповідність до договору купівлі-продажу № 428 від 19.04.2018 року та технічного паспорту інвентаризації нерухомого майна від 16.03.2018 року, виготовленого ТОВ Нове БТІ . По-друге, зупинити виконання будівельних робіт на даному об`єкті.

Представник ТОВ І.Л.А.Т.2018 відмовився від отримання документів, які були складені у ході позапланової перевірки, у зв`язку з чим вони були надіслані відповідачу супровідним листом №01-18/367-и/в від 19.09.2018 року поштою, підтвердженням слугує список поштових відправлень №726 та квитанція стосовно відправлення матеріалів перевірки, номер поштового відправлення №6500906009549.

В обґрунтування позовних вимог Управління ДАБК зазначило, що від ТОВ І.Л.А.Т.2018 не надходили пояснення щодо виконання вимог припису. З метою перевірки виконання вимог припису № 554/18 від 18.09.2018 р. проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил за адресою: м . Одеса , вул. Велика Арнаутська, 71.

Посадовою особою, у зв`язку з необхідністю перевірки виконання вимог вказаного припису, було здійснено виїзд з метою проведення позапланової перевірки за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 71 , під час проведення якої встановлено, що самочинно реконструйований об`єкт не приведено у відповідність до договору купівлі- продажу за № 428 від 19.04.2018 року та технічного паспорту інвентаризації нерухомого майна від 16.03.2018 року, виготовленого ТОВ Нове БТІ , крім того, продовжуються виконуватися будівельні роботи з реконструкції, а саме виконані роботи з повного засклення вхідного приямку до підвального приміщення, чим збільшено загальну пловцу приміщень, що підтверджується матеріалами фотофіксації.

Згідно з даними Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, які засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, відсутня інформація стосовно реєстрації дозвільних документів на проведення будівельних робіт за даною адресою.

Таким чином, ТОВ ІЛ.А.Т.2018 не виконало вимоги припису Управління від 18.09.2018 року за №554/18, чим порушило абз. З п. 14 Постанови № 553, що зумовило звернутися до суду з позовом.

Позивач зазначив, що відповідно до висновку Великої Палати Верховного суду України, яка викладена у постанові від 11.04.2018 року по справі № 161/14920/16-а, орган державного архітектурно-будівельного контролю у разі виявлення факту самочинного будівництва об`єкта, перебудова якого з метою усунення істотного відхилення від проекту або усунення порушень законних прав та інтересів інших осіб, істотного порушення будівельних норм є неможливою, уповноважений видати припис про усунення порушень, у тому числі шляхом знесення самочинного збудованого об`єкта. Цей припис є обов`язковою передумовою для можливості контролюючого органа на звернення до суду на підставі ч. 1 ст.38 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності у зв`язку з його невиконанням. Враховуючи положення ч. 4 ст. 5 КАС України (у редакції Закону № 2147-УІЩ. такий позов повинен розглядатись в порядку адміністративного судочинства.

Управління ДАБК просило задовольнити позов.

Ухвалою суду від 10.06.2019 року позов залишений без руху та наданий строк для усунення недоліків (а.с.100-101).

Ухвалою суду від 25.06.2019 року позовна заява прийнята до розгляду та провадження по справі відкрите, вирішено розгляд справи здійснити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Ухвалою суду від 10.07.2019 року відмовлено Управлінню ДАБК у задоволенні клопотання про розгляд справи №420/3419/19 в порядку загального позовного провадження (а.с.181-183).

Відповідачу копія ухвали про відкриття провадження у справі направлена на електронну адресу наявної в мережі Інтернет (а.с.99,174,175), а також направлена на юридичну адресу, яка зазначена у ЄДРЮО,ФОП та ГО, проте згідно з даними сайту Укрпошти поштове відправлення не вручено під час доставки (а.с.189-190).

01.08.2019 року здійснений виїзд за адресою відповідача секретарем судового засідання з метою вручення копії ухвали суду, про що складена довідка та копія ухвали суду отримана ОСОБА_2 (а.с.181-182).

06.08.2019 року представник ТОВ ІЛ.А.Т.2018 за довіреністю згідно з наданою заявою ознайомився з матеріалами справи (а.с.193-195). 13.08.2019 року до суду надійшла заява ОСОБА_3 як представника позивача про ознайомлення з матеріалами справи, проте жодного документа на представництво інтересів позивача до заяви не надано.

12.08.2019 року повернуто до суду поштове відправлення на адресу відповідача за спливом строку зберігання.

Станом на 22.08.2019 року відзив на позов до суду не надійшов.

Справа розглянута в порядку письмового провадження.

Судом встановлено, що Управління державного архітектурно - будівельного контролю Одеської міської ради є суб`єктом владних повноважень. Положення про Управління державного архітектурно - будівельного контролю Одеської міської ради затверджено рішенням ОМР №3043- VІІ від 21.03.2018 року, відповідно до п.1.1 Управління ДАБК ОМР є виконавчим органом Одеської міської ради та створено відповідно до законів України Про місцеве самоврядування в Україні , Про регулювання містобудівної діяльності , Про архітектурну діяльність та інших нормативно-правових актів з метою здійснення архітектурно-будівельного контролю на території м. Одеси.

Управління є самостійною юридичною особою, що має власний баланс, гербову печатку, бланки, рахунки, які відкриваються у встановленому законодавством України порядку в органах Державної казначейської служби України (п.1.3).

Основним завданням Управління є здійснення на території м. Одеси державного архітектурно-будівельного контролю, виконання дозвільних та реєстраційних функцій у сфері містобудівної діяльності відповідно до законодавства України (п.2.1).

Згідно з п. 2.2 Положення Управління відповідно до покладених на нього завдань, зокрема,2.2.4. Здійснює державний архітектурно-будівельний контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об`єктів містобудування, проектної документації щодо об`єктів, розташованих у межах м. Одеси (пп.2.2.4); здійснює контроль за виконанням законних вимог (приписів) посадових осіб органів держархбудконтролю (пп.2.2.5); подає позови до суду про знесення самочинно збудованого об`єкта з компенсацію витрат та виступає замовником робіт зі знесення самочинно збудованого об`єкта (п.2.2.6).

Відповідач ТОВ І.Л.А.Т.2018 є юридичною особою, зареєстрована 10.11.2017 року, код ЄДРПОУ 41730029, види діяльності: надання інших інформаційних послуг (код КВЕД 63.99); купівля та продаж власного нерухомого майна (код КВЕД 68.10); надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (код КВЕД 68.20) (а.с.94-98).

Згідно ст.41 Закону України №3038-VІ Про регулювання містобудівної діяльності (далі Закон України №3038-VІ), державний архітектурно-будівельний контроль - сукупність заходів, спрямованих на дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, державних будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих і будівельних робіт.

Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Порядок здійснення державного архітектурно-будівельного контролю затверджений постановою КМУ №533 від 23.05.2011 року (далі Порядок №533).

Таким чином, порядок проведення вказаних перевірок регламентований ст. 41 Закону України №3038-VІ, Порядком №533, а також Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05.04.2007 року №887-V (далі Закон України №887-V), положення якого розповсюджуються на державний архітектурно-будівельний контроль з 17.08.2014 року, тобто з дня чинності Закону України від 22.07.2014 року №1600- VІІ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження втручання у діяльність суб`єктів господарювання .

17.09.2018 року Управління ДАБК видало наказ №01-13/291 ДАБК Про проведення позапланової перевірки , яким відповідно до ст. 41 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , ст.7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , п.7 Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 року № 553 (далі-Порядок № 553), відповідно до Положення про Управління ДАБК, затвердженого рішенням ОМР від 21.03.2018 року, виявлення факту самочинного будівництва (службова записка за №01-18/367-и/в від 17.09.2018 року) вирішено провести позапланову перевірку на об`єкті будівництва: Реконструкція підвального приміщення площею 49,9 кв.м. по вул . Великій Арнаутській, 71 у м. Одеса , замовник будівництва TOB І.Л.А.Т.2018 . Предмет перевірки: дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт (а.с.16).

Управлінням ДАБК видано направлення для проведення планового (позапланового) заходу від 17.09.2018 року № 001189, зі строком дії з 17.09.2018 року до 18.09.2018 року головному спеціалісту інспекційного відділу №1 Управління ДАБК Лисому С.О. (а.с.18).

За результатами проведеної перевірки у присутності представника ТОВ І.Л.А.Т.2018 за довіреністю ОСОБА_4 (а.с.20) складені акт за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб`єктами містобудування вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних норм № 001189 (а.с.23-40), протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності від 18.09.2018 року (а.с.43-47) та припис про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил № 554/18 від 18.09.2018 року (а.с.48-51).

Представник ТОВ І.Л.А.Т.2018 за довіреністю ОСОБА_4 відмовився від підпису вказаних документів та отримання їх, у зв`язку з чим вони були направлені на адресу позивача поштою (а.с.52-54).

Згідно з Актом № 001189 перевіркою було встановлено, що підвальне приміщення загальною площею 49,9 кв.м. по вул. Великій Арнаутській, 71 у м. Одеса належить TOB І.Л.А.Т.2018 на підставі договору купівлі-продажу за № 428 від 19.04.2018 року. Планувальна схема приміщення відображена в технічному паспорті інвентаризації нерухомого майна від 16.06.2018 року, виготовленому ТОВ Нове БТІ .

На момент виїзду на місце зафіксовано, що на даному об`єкті виконуються будівельні роботи з реконструкції вищевказаних приміщень підвалу шляхом демонтажу огороджуючих конструкції вхідного приямку та розширення площі приямку за рахунок тротуару, посилення арочних дверних прорізів металевими пластинами, демонтажу некапітальних перегородок. Виконані роботи із приєднання додаткового приміщення підвалу орієнтовною площею 2,0 кв.м. шляхом влаштування дверного прорізу в несучій стіні будинку, чим збільшено загальну площу приміщень.

Проектну та дозвільну документацію на проведення будівельних робіт з реконструкції приміщень підвалу за весь період проведення перевірки не пред`явлено.

Згідно з даними Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів, відсутня інформація стосовно реєстрації дозвільних документів на проведення будівельних робіт з реконструкції приміщень підвалу за адресою: м. Одеса, Приморський район, вул. Велика Арнаутська,71 .

В акті перевірки зроблений висновок, що TOB І.Л.А.Т.2018 виконуються будівельні роботи з реконструкції приміщень підвалу за адресою: м . Одеса, вул. Велика Арнаутська, 71 без отримання права на виконання таких робіт, чим порушив ч. 1 ст. 34 та абз. 1 ч. 2 ст. 36 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та абз. 2 п. 5 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 466 від 13 квітня 2011 (а.с.35-38).

У приписі про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил № 554/18 від 18.09.2018 року вимагалось від TOB І.Л.А.Т.2018 : - набути в установленому порядку право на виконання будівельних робіт за даною адресою або привести самочинно реконструйований об`єкт у відповідність до договору купівлі-продажу № 428 від 19.04.2018 року та технічного паспорту інвентаризації нерухомого майна від 16.03.2018 року, виготовленого ТОВ Нове БТІ ; - зупинити виконання будівельних робіт на даному об`єкті (а.с.50-51).

За результатами позапланової перевірки щодо виконання вимог припису №554/18 від 18.09.2018 року складений акт від 07.03.2019 року №000437, згідно з яким перевіркою встановлено, що ТОВ І.Л.А.Т.2018 не виконало вимоги припису від 18.09.2018 року №554/18.

Суд вважає, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.

Відповідно до ДБН В.2.2-15-2005 Житлові будинки. Основні положення , нежитлове приміщення - приміщення в структурі житлового будинку, що не відноситься до житлового фонду, є самостійним об`єктом цивільно-правових відносин.

Планувальна схема приміщень відображена в технічному паспорті інвентаризації нерухомого майна від 16.03.2018 року, виготовленому ТОВ Нове БТІ .

Будівельні роботи - це процес зведення нових, реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення об`єкт будівництва (п. 3.2.3 ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва )

Відповідно до п. 3.2 ДБН А.2.2-3-2014 Склад зміст проектної документації на будівництво :

будівництво - це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об`єктів будівництва.

об`єкт будівництва - це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси, лінійні об`єкти інженерно-транспортної інфраструктури.

реконструкція - це перебудова введених в експлуатацію в установленому порядку об`єктів будівництва, яка передбачає удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та проживання, якості послуг, зміну основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність, функціональне призначення, геометричні розміри тощо).

Відповідно до ст. 1 Закону України Про архітектурну діяльність , проект - це документація для будівництва об`єктів архітектури, що складається з креслень, графічних і текстових матеріалів, інженерних і кошторисних розрахунків, які визначають містобудівні, об`ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, вартісні показники конкретного об`єкта архітектури, та відповідає вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил.

Відповідно до ст. 1 Закону України Про архітектурну діяльність , погодження проекту - процедура встановлення відповідності проектних рішень вихідним даним на проектування.

Згідно з п. 3.17 ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво , проектна документація - це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об`ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об`єктів будівництва.

Згідно з п. 4.8 ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво , проектна документація має бути розроблена з урахуванням усіх документів будівельних норм та стандартів, чинних на час її передачі у виробництво.

Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , проектна документація на будівництво об`єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.

Згідно матеріалів перевірки відповідача ним здійснювалися будівельні роботи з реконструкції приміщення без проектної та дозвільної документації. Вимоги припису №554/18 від 18.09.2018 року щодо зупинення будівельних робіт, набуття в установленому порядку право на виконання будівельних робіт за даною адресою або привести самочинно реконструйований об`єкт у відповідність до договору купівлі-продажу № 428 від 19.04.2018 року та технічного паспорту інвентаризації нерухомого майна від 16.03.2018 року, виготовленого ТОВ Нове БТІ, не виконані.

Відповідно до ст. 376 ЦК України, житловий будинок, будівля, споруда, інше нерухоме майно вважаються самочинним будівництвом, якщо вони збудовані або будуються на земельній ділянці, що не була відведена для цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи чи належно затвердженого проекту, або з істотними порушеннями будівельних норм і правил.

Згідно із ч.2 ст.38 Закону №3038-VІ за рішенням суду самочинно збудований об`єкт підлягає знесенню з компенсацією витрат, пов`язаних зі знесенням об`єкта, за рахунок особи, яка здійснила (здійснює) таке самочинне будівництво. У разі неможливості виконання рішення суду особою, яка здійснила таке самочинне будівництво (смерть цієї особи, оголошення її померлою, визнання безвісно відсутньою, ліквідація чи визнання її банкрутом тощо), знесення самочинно збудованого об`єкта здійснюється за рішенням суду за рахунок коштів правонаступника або за рішенням органу місцевого самоврядування за рахунок коштів місцевого бюджету та в інших випадках, передбачених законодавством.

Частиною 5 ст.242 КАС України визначено, що при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Відповідно до висновку Великої Палати Верховного суду України, яка викладена у постановах від 11.04.2018 року по справі № 161/14920/16-а, від 16.10.2018 року по справі №826/12543/16, орган державного архітектурно-будівельного контролю у разі виявлення факту самочинного будівництва об`єкта, перебудова якого з метою усунення істотного відхилення від проекту або усунення порушень законних прав та інтересів інших осіб, істотного порушення будівельних норм є неможливою, уповноважений видати припис про усунення порушень, у тому числі шляхом знесення самочинного збудованого об`єкта. Цей припис є обов`язковою передумовою для можливості контролюючого органа на звернення до суду на підставі ч. 1 ст.38 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності у зв`язку з його невиконанням. Справа за позовом такого суб`єкта владних повноважень, який звернувся до суду з позовом про знесення самочинно збудованого об`єкта на підставі ч.1 ст.38 Закону, належить до юрисдикції адміністративних судів.

Відповідно до ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Статтею 76 КАС України визначено, що достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Оцінивши докази надані сторонами з урахуванням встановлених обставин по справі суд дійшов висновку про наявність підстав задоволення позовних вимог позивача.

Відповідно до ст.139 КАС України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Керуючись статтями 2,3,6,7,8,9,12,139,241-246 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов Управління державного архітектурно - будівельного контролю Одеської міської ради (вул. Черняховського,6, м. Одеса, 65009, код ЄДРПОУ 40199728) до Товариство з обмеженою відповідальністю І.Л.А.Т.2018 ( Французький бульвар,60-а, кв.188, м. Одеса, 65009, код ЄДРПОУ 41730029) про зобов`язання привести самочинно реконструйований об`єкт, за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 71 у відповідність до договору купівлі-продажу № 428 від 19.04.2018 року та технічного паспорту від 16.03.2018 року, виданого ТОВ НОВЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ - задовольнити.

Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю І.Л.А.Т.2018 привести самочинно реконструйований об`єкт, за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 71 у відповідність до договору купівлі-продажу № 428 від 19.04.2018 року та технічного паспорту від 16.03.2018 року, виданого ТОВ НОВЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ .

Рішення набирає законної сили у порядку ст.255 КАС України.

Рішення може бути оскаржене у порядку та строки встановлені ст.295-297 КАС України.

Суддя Е.В. Катаєва

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.08.2019
Оприлюднено23.08.2019
Номер документу83797908
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/3419/19

Рішення від 22.08.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 10.07.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 25.06.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 10.06.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні