Рішення
від 21.08.2019 по справі 200/7247/19-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 серпня 2019 р. Справа№200/7247/19-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Голуб В.А., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області до Комунального підприємства Комунальник м. Новогродівка про зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Комунального підприємства Комунальник м. Новогродівка про зобов`язання вчинити певні дії.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що за даними державного реєстру юридичних осіб Комунальне підприємство Комунальник м. Новогродівка знаходиться в стані припинення. 28.02.2019 року Новогродівським міським відділенням Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області була проведена перевірка відповідача щодо дотримання порядку використання коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України за період з 01.07.2013 року по 28.02.2019 року, про що був складений Акт № 1 від 28.02.2019 року. Перевіркою встановлено факт порушення порядку використання коштів Фонду, сума неправомірно витрачених коштів Фонду склала 55 689, 77 грн. На підставі акту перевірки позивачем винесено рішення № 23 від 11.03.2019 року про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування у розмірі 83 534, 66 грн. У зв`язку з невиконанням даного рішення відповідачем, управлінням прийнято рішення № 23/1 про застосування фінансових санкцій в розмірі 9 355, 82 грн. Як зазначає позивач, вищевказані рішення відповідачем у добровільному порядку не виконані. Крім того, у Новогродівському міському відділенні Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області перебуває на обліку в якості потерпілого на виробництві та отримує щомісячні страхові виплати ОСОБА_1 , яка отримала виробничу травму під час роботи у КП Комунальник , за наслідками якої їй встановлено 25 % втрати працездатності строком до 01.12.2020 року. Управлінням розрахована сума капіталізації платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов`язань боржника перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров`ю у сумі 30 071, 62 грн.

Новогродівське міське відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області звернулось до відповідача з заявою від 26.03.2019 року про визнання кредиторських вимог на загальну суму 113 606, 28 грн та 12.04.2019 року із уточненою заявою про кредиторські вимоги на загальну суму 122 962, 10 грн. Оскільки відповідач ніяк не відреагував, позивач вважає, що він ухиляється від розгляду кредиторських вимог, у зв`язку з чим звернувся до суду з даним позовом. Тому позивач відповідно до уточненої позовної заяви просить суд зобов`язати відповідача визнати кредиторські вимоги управління у розмірі 122 962, 10 грн, з яких: як вимоги другої черги сума капіталізації платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов`язань відповідача перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров`ю - 30 071, 62 грн, як вимоги третьої черги сума несплачених фінансових та штрафних санкцій по коштах загальнообов`язкового державного соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в розмірі 92 890, 48 грн та включити їх до проміжного ліквідаційного балансу та ліквідаційного балансу Комунального підприємства Комунальник м. Новогродівка; зобов`язати відповідача визнати вимоги позивача щодо відшкодування суми сплаченого судового збору за подання даної позовної заяви у розмірі 1 921, 00 грн та включити їх до проміжного ліквідаційного балансу та ліквідаційного балансу Комунального підприємства Комунальник м. Новогродівка.

Суд зазначає, що станом на день розгляду справи відповідач не надав суду відзив на позовну заяву. З цього приводу суд зазначає, що відповідно до частини 6 статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами. Отже, суд дійшов до висновку щодо розгляду справи за наявними в матеріалах справи документами.

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 10.06.2019 року прийнято до розгляду позовну заяву Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області до Комунального підприємства Комунальник м. Новогродівка про зобов`язання вчинити певні дії та відкрито провадження по справі № 200/7247/19-а. Розгляд адміністративної справи № 200/7247/19-а визначено здійснювати за правилами загального позовного провадження. Призначено підготовче засідання по справі на 10.07.2019 року о 10 год. 00 хв.

Pозгляд справи № 200/7247/19-а відкладено з 10.07.2019 року на 07.08.2019 року о 10:00 год. для надання додаткового часу відповідачу для ознайомлення з уточненим позовом.

Ухвалою суду від 07.08.2019 року закрито підготовче провадження по адміністративній справі за позовом Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області до Комунального підприємства Комунальник м. Новогродівка про зобов`язання вчинити певні дії. Призначено судовий розгляд по суті на 12 годину 15 хвилин 21.08.2019 року.

Представники позивача та відповідача до судового засідання не прибули, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином.

Перевіривши доводи, викладені в адміністративному позові, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Судом встановлено, що Комунальне підприємство Комунальник (далі - КП Комунальник ) як страхувальник перебуває на обліку в Управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області (у Новогродівському міському відділенні Управління).

До Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис про те, що КП Комунальник перебуває в стані припинення з 05 лютого 2019 року; голова комісії з припинення або ліквідатор - Бородійчук В.М.; також внесені відомості про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог, - до 14 квітня 2019 року (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch).

У лютому 2019 року Новогродівським міським відділенням Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області проведено позапланову виїзну перевірку дотримання вказаним страхувальником вимог законодавства у сфері загальнообов`язкового державного соціального страхування за період з 01 липня 2013 року по 28 лютого 2019 року, за результатами якої складено акт від 28 лютого 2019 року № 1, яким встановлено факт порушення порядку використання коштів Фонду на суму 55 689, 77 грн, а саме відсутність оригіналів листків непрацездатності за період з 01.07.2013 року по 31.12.2014 року, які є підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах (а.с.8-16).

Від підписання акту перевірки та його отримання представники страхувальника відмовилися, про що в той же день складено акт від 28 лютого 2019 року (а.с.17).

На підставі акту позивачем прийнято рішення від 11 березня 2019 року № 23 про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкції за порушення законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування, яким на підставі п.п. 5 та 6 ч. 1 ст. 10, ч. 6 ст. 15 Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування до відповідача застосовані фінансові санкції: суму неправомірно витрачених страхових коштів - 55 689, 77 грн. та штраф в розмірі 50 % суми неправомірно витрачених страхових коштів та/або вартості наданих соціальних послуг - в розмірі 27 844, 89 грн., що загалом становить 83 534, 66 грн (а.с.18-19).

Рішення отримано відповідачем 21 березня 2019 року (а.с.20).

Також щодо страхувальника позивачем прийнято рішення від 12 квітня 2019 року № 23/1 про застосування фінансових санкцій за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі коштів Фонду соціального страхування України в загальному розмірі 9 355, 82 грн., з них: штраф (в розмірі 10 % коштів) - 8 353, 46 грн., пеня (0,1 % коштів) - 1 002, 36 грн (а.с.21-22).

Дане рішення отримано відповідачем 17 квітня 2019 року, однак вказану в ньому суму сплачено не було (а.с.23).

Крім того, працівник КП Комунальник ОСОБА_1 перебуває на обліку у Новогродівському міському відділенні Управління виконавчої дирекції Фонду в Донецькій області в якості потерпілого на виробництві (їй строком до 01 грудня 2020 року встановлено 25 % втрати працездатності) і отримує щомісячні страхові виплати внаслідок нещасного випадку на виробництві (а.с.25-29).

У зв`язку з наведеним позивачем зроблено розрахунок капіталізації платежів для продовження страхових виплат такій особі, - сума капіталізованих платежів становить 30 071, 62 грн (а.с.24).

У березні 2019 року позивачем на адресу підприємства направлено заяву від 25 березня 2019 року № 01-03/47-678 про визнання вимог кредитора на загальну суму 113 605, 95 грн (а.с.33-34).

12 квітня 2019 року позивачем на адресу підприємства направлено уточнену заяву від 12 квітня 2019 року № 01-03/47-840 про визнання вимог кредитора на загальну суму 122 962, 10 грн., яка складається з:

30 071, 62 грн. - сума капіталізації платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов`язань боржника перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров`ю;

92 890, 48 грн. - сума несплачених фінансових та штрафних санкцій КП Комунальник по коштах загальнообов`язкового державного соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (суми по рішенням 83 534, 66 грн. + 9 355, 82 грн.) (а.с.30-31).

У вказаній заяві позивач просив відповідача включити кредиторські вимоги Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області щодо капіталізації платежів в сумі 30 071, 62 грн. до реєстру вимог кредиторів, як такі, що задовольняються в першу чергу; визнати кредиторські вимоги Управління на суму 92 890, 48 грн. та включити їх до передавального акту.

Заява відповідачем отримана, однак відповідь надана не була, що стало підставою для звернення до суду з даним позовом.

Судом також встановлено, що станом на день розгляду справи КП Комунальник перебуває в стадії ліквідації, яка не пов`язана з банкрутством, з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не виключено.

Суд зазначає, що рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 24 червня 2019 року по справі № 200/6577/19-а стягнуто з КП Комунальник на користь Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області суму капіталізованих платежів у розмірі 30 071, 62 грн. та суму фінансових санкцій в розмірі 92 890, 48 грн.

На адресу суду було надіслано фінансовий звіт суб`єкта малого підприємництва, у якому відображено у третьому розділі поточні зобов`язання розрахунки зі страхувальниками на кінець звітного періоду у розмірі 123,000 грн.

Дослідивши матеріали справи, вирішивши питання чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються, чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, які правові норми належить застосувати до цих правовідносин, суд дійшов висновку, що позов підлягає частковому задоволенню, за таких підстав.

Правові, фінансові та організаційні засади загальнообов`язкового державного соціального страхування, гарантії працюючих громадян щодо їх соціального захисту у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю та пологами, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, охорони життя та здоров`я визначає Закон України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування .

Відповідно до ч. 1 ст. 4 вказаного Закону Фонд соціального страхування України є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та медичним страхуванням, провадить акумуляцію страхових внесків, контроль за використанням коштів, забезпечує фінансування виплат за цими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування та здійснює інші функції згідно із затвердженим статутом.

Згідно з ч. 1 ст. 9 вказаного Закону основними завданнями Фонду та його робочих органів є, зокрема реалізація державної політики у сферах соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, медичного страхування; надання матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг відповідно до цього Закону.

Пунктами 1 та 3 ч. 2 ст. 10 Закону визначено що Фонд зобов`язаний забезпечувати фінансування та виплачувати матеріальне забезпечення, страхові виплати і надавати соціальні послуги, передбачені цим Законом; вживати заходів щодо раціонального використання коштів і забезпечення фінансової стабільності Фонду.

Відповідно до п.п 1, 2, 3, 5 ч. 1 ст. 11 вказаного Закону джерелами формування коштів Фонду є: страхові внески страхувальників та застрахованих осіб; суми фінансових санкцій, застосованих відповідно до цього Закону, інших законів до підприємств, установ, організацій та фізичних осіб - підприємців за порушення встановленого порядку сплати страхових внесків та використання коштів Фонду, штрафів за недотримання законодавства про соціальне страхування, а також суми адміністративних штрафів, накладених відповідно до закону на посадових осіб та громадян за такі порушення; суми не прийнятих до зарахування витрат страхувальника за соціальним страхуванням; капіталізовані платежі, що надійшли у випадках ліквідації страхувальників у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2000 року № 765 затверджено Порядок капіталізації платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов`язань підприємства-банкрута перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров`ю, відповідно до абз. 2 п. 1 якої капіталізація платежів здійснюється щодо кожної особи з урахуванням заборгованості за попередні роки та необхідності виплати майбутніх платежів. Пункт 2 Порядку визначає порядок розрахунку щодо кожного платежу, що підлягає капіталізації.

Іншого нормативно-правового акту, який визначав би порядок капіталізації платежів, Кабінетом Міністрів України прийнято не було.

Отже, Законом України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування законодавець зобов`язав страхувальника проводити капіталізацію страхових виплат у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у всіх випадках ліквідації страхувальника не залежно від підстави такої ліквідації.

Відповідно до ч. 7 ст. 15 Закону своєчасно не сплачені фінансові санкції та адміністративні штрафи стягуються із страхувальника в дохід Фонду в порядку, встановленому законом.

Згідно з ч. 2 ст. 17 Закону строк давності в разі стягнення штрафних санкцій, передбачених цим Законом, а також інших видів заборгованості перед Фондом не застосовується.

Суд зазначає, що в контексті даної справи не є спірним питанням визначення розміру суми кредиторської заборгованості, оскільки 122 962, 10 грн вже стягнуто з КП Комунальник на користь Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області суму капіталізованих платежів на підставі рішення Донецького окружного адміністративного суду від 24 червня 2019 року по справі № 200/6577/19-а.

Натомість, суд вважає за необхідне дослідити питання щодо необхідності внесення до проміжного ліквідаційного та ліквідаційного балансів кредиторських вимог Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області у вказаному розмірі.

Так, відповідно до ч. 1 ст. 104 Цивільного кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.

Згідно з ч.ч.5 та 6 ст. 105 Цивільного кодексу України строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної особи, що припиняється, не може становити менше двох і більше шести місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

Кожна окрема вимога кредитора, зокрема щодо сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, розглядається, після чого приймається відповідне рішення, яке надсилається кредитору не пізніше тридцяти днів з дня отримання юридичною особою, що припиняється, відповідної вимоги кредитора.

Порядок припинення юридичної особи шляхом ліквідації юридичної особи встановлений ст. 111 Цивільного кодексу України.

Відповідно до абз. 2 п. 7 ст. 111 вказаного Кодексу до моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає та подає органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування звітність за останній звітний період.

Згідно з п. 8 ст. 111 вказаного Кодексу ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред`явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред`явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду.

Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.

Відповідно до п. 9 ст. 111 вказаного Кодексу виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому статтею 112 цього Кодексу.

Згідно з п. 11 ст. 111 вказаного Кодексу після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає ліквідаційний баланс, забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, та забезпечує подання органам доходів і зборів.

Відповідно до ч. 2 ст. 1205 Цивільного кодексу України у разі ліквідації юридичної особи платежі, належні потерпілому або особам, визначеним статтею 1200 цього Кодексу, мають бути капіталізовані для виплати їх потерпілому або цим особам у порядку, встановленому законом або іншим нормативно-правовим актом.

Виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується провадиться в порядку черговості, визначеної статтею 112 вказаного Кодексу.

Відповідно до ст. 112 Кодексу у разі ліквідації платоспроможної юридичної особи вимоги її кредиторів задовольняються у такій черговості: у першу чергу задовольняються вимоги щодо відшкодування шкоди, завданої каліцтвом, іншим ушкодженням здоров`я або смертю та вимоги кредиторів, забезпечені заставою чи іншим способом; у другу чергу задовольняються вимоги працівників, пов`язані з трудовими відносинами, вимоги автора про плату за використання результату його інтелектуальної, творчої діяльності; у третю чергу задовольняються вимоги щодо податків, зборів (обов`язкових платежів); у четверту чергу задовольняються всі інші вимоги.

Отже, в процесі припинення юридичної особи шляхом ліквідації ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає спочатку проміжний ліквідаційний баланс, а потім - ліквідаційний баланс.

Рішенням Новогродівської міської ради від 01 лютого 2019 року №7/53-24 вирішено припинити юридичну особу - комунальне підприємство Комунальник шляхом ліквідації.

З урахуванням вищевикладеного, суд зауважує, що саме до проміжного ліквідаційного балансу має бути внесено всі грошові вимоги кредиторів.

Проте, проміжний ліквідаційний баланс має бути затверджений, зокрема у випадку КП Комунальник , органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи - Новогродівською міською радою.

Натомість, до суду не було надано проміжного ліквідаційного балансу, який би відповідав приписам чинного Цивільного кодексу України, а тому суд дійшов висновку про обґрунтованість вимог позивача щодо включення до проміжного ліквідаційного балансу КП Комунальник м. Новогродівка кредиторських вимог Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області на загальну суму 122 962, 10 грн., у зв`язку з відсутністю будь-якої реакції з боку відповідача на листи Управління про визнання кредиторських вимог.

Водночас, суд зазначає, що ліквідаційний баланс складається за результатами розрахунків з кредиторами. На думку суду, позовна вимога щодо включення до ліквідаційного балансу кредиторських вимог Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області на загальну суму 122 962, 10 грн. є передчасною, оскільки КП Комунальник м. Новогродівка, на момент розгляду справи, ще не складений проміжний ліквідаційний баланс та не проведені розрахунки з кредиторами. З огляду на вищевикладене, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні вимог в цій частині.

Поряд з цим, суд вважає за необхідне звернути увагу позивача на те, що кредиторські вимоги, що виникли із зобов`язань відповідача перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров`ю у розмірі 30 071, 62 грн належать до вимог першої черги, а не другої як помилково вважає позивач.

Стосовно позовної вимоги про зобов`язання відповідача визнати кредиторські вимоги управління у розмірі 122 962, 10 грн, суд зазначає наступне.

Так, відповідно до частини другої статті 16 Цивільного кодексу України одним із способів захисту цивільних прав та інтересів є визнання права, і вищезазначеними нормами не передбачено такого способу захисту прав, як визнання кредитором.

Слід зазначити, що предметом позову може бути матеріально-правова чи немайнова вимога позивача до відповідача, відносно якої суд повинен прийняти рішення. Захист майнового або немайнового права чи законного інтересу відбувається шляхом прийняття судом рішення про примусове виконання відповідачем певних дій або зобов`язання утриматись від їх вчинення.

Крім того, за статтею 6 Конституції України державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.

Заявлена вимога про зобов`язання відповідача визнати кредиторські вимоги позивача не може бути предметом позову, оскільки не є матеріально-правовою чи немайновою вимогою позивача на підставі якої суд приймає рішення.

Позивач, заявивши на розгляд суду вимогу про визнання його кредитором КП Комунальник перекладає на суд повноваження, покладені на інших осіб в силу Закону, оскільки визнання кредитором передбачає певну процедуру. Кредиторські вимоги визнаються або ліквідатором божника, або в ході розгляду судом справи про банкрутство боржника.

В свою чергу, суд також вважає за необхідне звернути увагу, що у фінансовому звіті, який було надіслано відповідачем на адресу суду, відображено заявлені кредиторські вимоги позивача, що свідчить про визнання їх відповідачем.

З огляду на наведене, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позовних вимог в цій частині.

Поряд з цим, стосовно вимоги позивача про зобов`язання відповідача визнати вимоги позивача щодо відшкодування суми сплаченого судового збору за подання даної позовної заяви у розмірі 1 921, 00 грн та включити їх до проміжного ліквідаційного балансу та ліквідаційного балансу Комунального підприємства Комунальник м. Новогродівка, суд вважає за необхідне звернути увагу на наступне.

Відповідно до частин 1 та 2 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Таким чином, судові витрати по сплаті судового збору позивача, який є суб`єктом владних повноважень, з відповідача стягненню не підлягають.

Крім того, розподіл судових витрат не може бути окремою позовною вимогою в розумінні ст.245 КАС України, а вирішується судом у нарадчій кімнати і залежить від результату розгляду справи. Тому дана позовна вимога також задоволенню не підлягає.

Керуючись ст. ст. 2, 5, 6, 90, 132, 139, 193, 242-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області (ЄДРПОУ 41325231, Донецька область, м. Слов`янськ, вул. Свободи, 5) до Комунального підприємства Комунальник м. Новогродівка (код ЄДРПОУ 31128583, 85483, Донецька обл., місто Новогродівка, вулиця Піонерська, будинок 5) про зобов`язання вчинити певні дії, - задовольнити частково.

Зобов`язати Комунальне підприємство Комунальник м. Новогродівка включити до проміжного ліквідаційного балансу Комунального підприємства Комунальник м. Новогродівка кредиторські вимоги Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області на загальну суму 122 962, 10 грн., яка складається з:

30 071, 62 грн. - сума капіталізації платежів для задоволення вимог, що виникли із зобов`язань боржника перед громадянами внаслідок заподіяння шкоди їх життю і здоров`ю;

92 890, 48 грн. - сума несплачених фінансових та штрафних санкцій Комунального підприємства Комунальник м. Новогродівка по коштах загальнообов`язкового державного соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

В решті заявлених вимог, - відмовити.

Повний текст рішення складено 21.08.2019 року.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя В.А. Голуб

Дата ухвалення рішення21.08.2019
Оприлюднено27.08.2019
Номер документу83798502
СудочинствоАдміністративне
Сутьзобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —200/7247/19-а

Рішення від 21.08.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голуб В.А.

Ухвала від 07.08.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голуб В.А.

Ухвала від 10.06.2019

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Голуб В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні