Постанова
від 16.07.2007 по справі 12/253ад
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

12/253ад

ГОСПОДАРСЬКИЙ

СУД

Луганської області

91016, м.Луганськ

пл.Героїв ВВВ 3а

тел.55-17-32

ХОЗЯЙСТВЕННЫЙ

СУД

Луганской области

91016, г.Луганск

пл.Героев ВОВ 3а

тел.55-17-32

П О С Т А Н О В А

Іменем України

16.07.07                                                                                 Справа № 12/253ад.

Суддя Палей О.С., розглянувши матеріали справи за позовом

Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м.Луганську

до Головного управління Міністерства надзвичайних ситуацій України в Луганській області

про звернення стягнення на активи на суму 144854 грн. 33 коп.

Представники сторін:

від позивача -  Болото О.О., гол.держ.подат.інсп., дов. № 137/10 від 09.01.07;

від відповідача - не прибув.

Суть спору: позивачем заявлена вимога про стягнення з відповідача податкового боргу, який виник з податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, збору за забруднення природного середовища та податку з доходів фізосіб у розмірі 144854 грн. 33 коп., шляхом звернення стягнення на активи.

Розглянувши матеріали справи, суд

встановив:

          Головне управління МНС України в Луганській області зареєстроване у виконавчому комітеті Луганської міської ради 03.03.2006 р. № рішення 13821070001006801.

Головне управління МНС України в Луганській області є платником податків та зборів та перебуває на податковому облік в Ленінській МДПІ м. Луганська.

Головне управління МНС України в Луганській області є правонаступником розформованої військової частини Д - 0150 (код ЄДРПОУ - 14372900), згідно наказу Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи № 320 від 07.11.2005 р.

Головне управління МНС України в Луганській області станом на 04.05.2007 року має заборгованість до бюджету по сплаті податків (зборів), обов'язкових платежів в сумі 144854 грн. 33 коп., в тому числі 127410 грн. 72 коп. - основного боргу (податку) та 17443 грн. 61 коп. -пені, а саме:

- з податку з власників транспортних засобів в сумі 136541 грн. 04 коп., в тому числі 119375 грн. 60 коп. - податку та 17165 грн. 44 коп. - пені;

- з збору на забруднення природного середовища в сумі 7601 грн. 73 коп., втому числі 7347,40 грн. податку та 254 грн. 33 коп. - пені;

- з податку з доходів фізичних осіб в сумі 711 грн. 56 коп., в тому числі 687 грн. 72 коп. -податку та 23,84 грн. - пені;

(розрахунок податкового боргу додається)

Заборгованість Головного управління МНС України в Луганській області перед бюджетом утворилась внаслідок несплати розформованою військовою частиною Д - 0150 узгоджених податкових зобов'язань з вказаних податків та підтверджується податковими деклараціями, (розрахунками) наданими до податкового органу та податковими повідомленнями-рішеннями (копії додаються).

Відповідач відзивом б/н від 07.06.07 проти заявлених вимог заперечує, посилаючись на те, що з огляду на приписи ст.104 ЦК України відповідач не є  правонаступником військової частини військ цивільної оборони, в т.ч. за податковими зобов"язаннями, а також те, що транспортні засоби, на які нарахований податок, по якому виникла заборгованість у в/ч Д0150  не зареєстровані за відповідачем.

Відповідачем до канцелярії суду 16.07.07 здано клопотання про відкладення судового засідання у зв"язку з завантаженістю іншою роботою та неможливістю надіслання іншого представника по даній справі.

Заявлене клопотання суд залишає без задоволення, оскільки викладена відповідачем причина не може вважатися поважною, а також у зв"язку зі спливом встановленого ст.122 КАС України процесуального строку розгляду справи.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши у сукупності доводи сторін, на які вони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень, суд дійшов висновку, що  позовні вимоги обгрунтовані та підлягають задоволенню з огляду на наступне.

Пунктом 3.1.1 п.3.1 ст.3 Закону № 2181 визначено, що активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.

В п.1.6 ст.1 Закону № 2181 зазначено, що примусове стягнення це звернення стягнення на активи платника податків у рахунок погашення  його податкового боргу, без  попереднього узгодження його суми таким платником податків. Проте термін "податковий борг", означає, що податкове зобов"язання платника податку вже узгоджено та не сплачене у встановлені законом строки.

Тому у контексті п.1.6 ст.1 Закону 2181 фразу "без попереднього узгодження" слід розуміти так, що податкове зобов"язання вже було попередньо узгоджено самостійно платником або в апеляційному порядку, та не потребує повторного узгодження.

Наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи № 320 від 07.11.2005р. було розформовано військові частини військ цивільної оборони та визначено правонаступників військових частин, що розформовуються.

Відповідно до п.2 вищевказаного наказу правонаступником розформованого 2-го територіального  рятувального загону (військова частина Д0150) визначено Головне управління МНС України в Луганській області.

Таким чином доводи відповідача щодо відсутності у  реформованого загону правонаступника є вочевидь нікчемними.

В порядку ст. 79 КАС України судом досліджені наступні письмові докази: витяг з особового рахунку  платника податків ГЦ МНС України в  Луганській області станом на 01.05.07; розрахунки суми податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів № 11798 від 26.12.2005р. № 2109 від 23.01.04; податковий розрахунок збору за забруднення навколишнього природного середовища № 13678 від 07.02.06; податкові повідомлення-рішення від 13.12.2005р. на суму 41305,35 грн. штрафу за податком з власників транспортних засобів; від 13.01.2006р. на суму 170 грн. штрафу; від 10.01.2006р. на суму 474,49 грн. штрафу; від 13.12.2005р. на суму 11,42 грн. штрафу; від 10.01.2006р. № 0000052301/0 на суму 7239,11 грн.; від 13.01.2006р. № 0000021701/0 на суму 687,72 грн.

Дослідженими доказами підтверджується наявність у відповідача заявленого до стягнення податкового боргу, який виник у реформованого загону (Д0150).

Щодо зауважень відповідача, що транспортні засоби, за якими обчислений податок, за ним не зареєстровані, суд зазначає наступне.

Державна реєстрація транспортних засобів здійснюється органами Державтоінспекції МВС з метою контролю за відповідністю конструкції та технічного стану транспортних засобів встановленим в Україні вимогам стандартів, правил і нормативів, дотриманням вимог законодавства, що визначає порядок сплати податків, внесення інших обов"язкових платежів, використання транспортних засобів в умовах воєнного та надзвичайного стану, а також для забезпечення їх обліку та попередження протиправних дій щодо них.

Затвердженими Кабінетом Міністрів України від 07.09.1988р. № 1388 Правилами встановлюється єдиний на території України порядок державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також  самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок та видачі реєстраційних документів і номерних знаків.

Ці Правила є обов"язковими для всіх юридичних та фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, виробляють чи експлуатують їх. Представники власників транспортних засобів виконують обов"язки та реалізують права цих власників у межах наданих їм повноважень.

Втім, відсутність у відповідача реєстраційних документів на транспортні засобі, за які обчислений податок не є підставою для його несплати, оскільки відповідно до п.7 Наказу № 320 від 07.11.2005 основні фонди реформованих підрозділів  були  передані правонаступникам як майнові комплекси. Таким чином за наявністю на балансі транспортних  засобів, (зворотнє не доведено відповідачем)саме які є об"єктом оподаткування податком, позивач має сплачувати його у встановленому законом порядку.

З матеріалів справи вбачається, що позивачем вживалися й інші, передбачені Законом № 2181 заходи щодо погашення податкового боргу саме відповідачем: надіслана перша від 13.06.06 № 1/991-17181/24505 та друга від 21.07.2006р. № 2/1226-22037/24 податкові вимоги; проведено опис активів платника податків, за результатами якого складено акт № 1236/23/38874/24-505 від 21.12.06.

Активи платника податків, відносно яких проведено опис були зареєстровані в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна (витяг № 10623718 від 22.12.06).

Таким чином позов підлягає задоволенню у повному обсязі.

В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Керуючись ст.ст. 160,163,167,186,254 КАС України, суд

                                            п о с т а н о в и в:

1.          Позов задовольнити.

2.          Стягнути з Головного управління МНС України в Луганській області (код

ЄДРПОУ 08588582 адреса: 91000, м. Луганськ, кв. Олексієва, 12-а, в доход бюджету заборгованість по сплаті податків (зборів), обов'язкових платежів, в сумі 144854 грн. 33 коп., (сто сорок чотири тисячі вісімсот п'ятдесят чотири грн. 33 коп.), в тому числі 127410 грн. 72 коп. - основного боргу (податку) та 17443 грн. 61 коп. - пені, звернувши стягнення на його активи.

         Постанова набирає законної сили після  закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо такої заяви не буде подано.

Про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в  апеляційній скарзі.

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається  особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі  відповідно до статті 160 цього Кодексу - з  дня складення в повному обсязі. Апеляційна  скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання  заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

          Постанову складено в повному обсязі та підписано –20.07.07.

           Суддя                                                                     О.С. Палей

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення16.07.2007
Оприлюднено23.08.2007
Номер документу838005
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —12/253ад

Ухвала від 02.07.2007

Господарське

Господарський суд Луганської області

Палєй О.С.

Постанова від 16.07.2007

Господарське

Господарський суд Луганської області

Палєй О.С.

Ухвала від 23.05.2007

Господарське

Господарський суд Луганської області

Палєй О.С.

Ухвала від 07.06.2007

Господарське

Господарський суд Луганської області

Палєй О.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні