16/4058-А
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
29000, м. Хмельницький, Майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"16" липня 2007 р. Справа №16/4058-А
за позовом Кам'янець-Подільської об'єднаної державної податкова інспекція Хмельницької області м.Кам'янець-Подільський
до Гозпрозрахункового підприємства "Дельта-СВА" Кам'янець-Подільської міської
спілки ветеранів Авганістану м. Кам'янець-Подільський
про стягнення 1660,85 грн. штрафних (фінансових) санкцій
Суддя Магера В.В. Секретар судового засідання Степчук Т.А.
Представники сторін:
Від позивача - Яцуляк О.М. –за дов. від 25.04.2007 р. № 8817/10/10-019
Від відповідача –не з'явився
Ухвалою суду від 08.06.2007 р. відкрито провадження в адміністративній справі та призначено судовий розгляд справи на 21.06.2007 р. Сторони належним чином повідомлені про час та місце розгляду справи, ухвала суду від 08.06.2007 р. сторонам надіслана рекомендованим листом (вих.01-108 від 11.06.2007 р.). Ухвалою суду від 21.06.2007 р. судовий розгляд справи відкладався в зв'язку з неявкою представника відповідача в засідання суду, про що сторони повідомлені належним чином.
Суть спору: Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просить стягнути з відповідача 1 660,85грн. фінансових (штрафних) санкцій за порушення ним вимог Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, а саме п.1, 4,6 ст.17, ст.22, ст. 23 цього ж Закону.
Повноважний представник позивача в судове засідання з'явився, позовні вимоги підтримав, вказуючи, що вони підтверджені матеріалами справи та відповідають вимогам чинного законодавства.
Відповідач повноважного представника в судове засідання не направив, поважні причини неявки не повідомив, позовні вимоги по суті та розміром не оспорив. Ухвала суду від 08.06.2007 р. відповідачем отримана 18.06.2007 р., що підтверджується поштовим повідомленням про вручення, а ухвала суду 21.06.2007 р. повернута на адресу суду з відміткою, про відсутність за вказаною адресою. Тому суд вважає за можливе розглянути справу за наявними в ній матеріалами.
Розглядом матеріали справи судом встановлено наступне :
Госпрозрахункове підприємство „Дельта-СВА”, Кам'янець-Подільської міської спілки ветеранів Афганістану, м. Кам'янець-Подільський зареєстроване як суб'єкт підприємницької діяльності - юридична особа, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності Виконавчого комітету Кам'янець-Подільської міської ради.
24.03.2007 р. та 04.04.2007 р. працівниками Кам'янець-Подільської ОДПІ проведено перевірку бістро „Проспект” що знаходиться за адресою: м. Кам'янець-Подільського, вул. Грушевського, 66”а”, що належить відповідачу, щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб'єктами підприємницької діяльності.
За результатами вказаної перевірки складено акти перевірки № 22010801/2302 від 04.04.2007 р., №22090031/2341 від 2403.2007 р. в якому позивачем зафіксовано порушення відповідачем Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” від 06.07.95 р., а саме розрахункова операція не проведена через РРО, не роздруковано та не збережено Z-звіт, не використовується режим попереднього програмування, відсутній цінник, не відповідність готівки в касі.
На підставі акту перевірки позивачем прийнято рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій № 0002322341/0 від 19.04.2007 р., №0002132341/0 від 02.04.2007 р. якими до відповідача застосовано штрафні санкції на загальну суму 1 660,85грн. за порушення вимог Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, за порушення вимог Закону України “Про патентування деяких видів підприємницької діяльності”.
Вказані рішення відповідачем отримано 19.04.2007 р. та 20.04.2007 р., що підтверджується підписом директора на корінці рішення та не оскаржене у встановленому законом порядку.
На час подання позову заборгованість відповідачем не погашена, що підтверджується, крім вищевказаних документів, розрахунком заборгованості.
В зв'язку з наявною заборгованістю відповідача по сплаті штрафних санкцій, позивачем подано до суду позов про примусове їх стягнення в розмірі 1 660,85 грн.
Досліджуючи надані докази та оцінюючи їх у сукупності, до уваги приймається наступне:
Згідно ст. 124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі.
Згідно ст.1 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” №265/95-ВР від 06.07.95р. із змінами та доповненнями, Реєстратори розрахункових операцій застосовуються фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності або юридичними особами (їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами) (далі - суб'єкти підприємницької діяльності), які здійснюють операції з розрахунків у готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також уповноваженими банками та суб'єктами підприємницької діяльності, які виконують операції купівлі-продажу іноземної валюти.
Ст. 3 Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” визначає, що суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані:
1) проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;
2) видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції;
3) застосовувати реєстратори розрахункових операцій, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, з додержанням встановленого порядку їх застосування;
8) реалізовувати товари (надавати послуги) за умови наявності цінника на товар (меню, прейскуранта, тарифу на послугу, що надається) у грошовій одиниці України;
9) щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій;
11) проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості;
13) забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня;
Ст. 15 Закону вказує, що контроль за додержанням суб'єктами підприємницької діяльності порядку проведення розрахунків за товари (послуги), інших вимог цього Закону здійснюють органи державної податкової служби шляхом проведення планових або позапланових перевірок.
Згідно ст.17 Закону, за порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у таких розмірах:
1) у п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність - у разі проведення розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг), у разі не проведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, у разі не роздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки;
4) п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку або його не зберігання в книзі обліку розрахункових операцій;
6) п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі проведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій без використання режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.
Ст.22 даного Закону передбачено, що у разі невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня, до суб'єктів підприємницької діяльності застосовується фінансова санкція у п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність.
Ст.23 Закону передбачено, що до суб'єктів підприємницької діяльності, які не виставили цінники на товар, що продається (меню, прейскуранти або тарифи на послуги, що надаються), використовують цінники та прейскуранти, що містять ціни і тарифи в іноземній валюті або в інших одиницях, які не є гривнею, застосовується фінансова санкція у розмірі одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян за кожний невиставлений цінник на товар (меню, прейскурант або тариф на послугу) або виставлений цінник на товар (меню, прейскурант або тариф на послугу) в іноземній валюті чи в інших одиницях. Зазначені цінники та прейскуранти мають бути розміщені у спосіб, який не дозволятиме покупцям (у тому числі контролюючим особам) вилучати такі цінники та прейскуранти поза контролем осіб, уповноважених таким продавцем здійснювати нагляд за дотриманням норм цього Закону.
Нараховані суми штрафних санкцій, які визначені ст.ст.17-24 Закону підлягають перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності до відповідного бюджету протягом 10–ти днів з дня прийняття органом ДПІ рішення про застосування фінансової санкції. Судом враховується, що рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій відповідачем у встановленому порядку не оскаржені, не визнанні нечинними та не скасовані.
За таких обставин, позовні вимоги щодо стягнення 1 660,85 грн. штрафних (фінансових) санкцій за порушення відповідачем вимог Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” підтвердженні належними доказами, відповідають вимогам чинного законодавства, а тому підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст.6, 14, 71, 86, 94, 104,105, 158-163, 162, 167, 254-259, п.п.3,6-7 Розділу 7 „Прикінцеві та перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України, СУД -
ПОСТАНОВИВ:
Позов Кам'янець-Подільської об'єднаної державної податкової інспекції, м. Кам'янець-Подільський до Госпрозрахункового підприємства „Дельта-СВА”, Кам'янець-Подільської міської спілки ветеранів Афганістану, м. Кам'янець-Подільський про стягнення 1 660,85 грн. штрафних (фінансових) санкцій задовольнити.
Стягнути з Госпрозрахункового підприємства „Дельта-СВА”, Кам'янець-Подільської міської спілки ветеранів Афганістану, ( м. Кам'янець-Подільський, вул. Пушкінська, 44, відомості про банківські реквізити відсутні, ідент. код 14157254) на користь Кам'янець-Подільської об'єднаної державної податкової інспекції (м. Кам'янець-Подільський, вул. Огієнка, 74, р/р. 35215001000365 Управління Державного казначейства у Хмельницькій області , МФО 815013 в Кам'янець-Подільському ВДК, ЗКПО 03057590) 1660,85 грн. (одна тисяча шістсот шістдесят гривень, 85 коп.) штрафних (фінансових) санкцій.
Згідно ст.ст. 185-186 КАСУ сторони та інші особи, які беруть участь у справі мають право оскаржити в апеляційному порядку Постанову повністю або частково. Заява про апеляційне оскарження подається протягом 10 днів з дня проголошення, апеляційна скарга подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Подаються до апеляційного суду через суд першої інстанції.
Згідно ст. 254 КАСУ Постанова, якщо інше не встановлено КАСУ набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя В.В. Магера
Віддрук. 3 прим. :
1 - до справи,
2 - позивачу,
3 - відповідачу.
Суд | Господарський суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 16.07.2007 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 838364 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Хмельницької області
Магера В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні