Постанова
від 11.03.2010 по справі 2а-834/10/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія 6.6.4

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

«11» березня 2010 року Справа № 2а- 834/10/1270

Луганський окружний а дміністративний суд у складі :

судді: Пляш кової К.О.

при секретарі: Лю бімовій Г.Ю.,

представника позивача: Лишковича І.І. (довіреніс ть № 1386/10-25 від 08.02.2010),

представника відповідача: Погодіної І.В.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Дер жавної податкової інспекції у м. Красний Луч до міського к омунального підприємства «Ж итлове експлуатаційно-ремон тне управління № 4» про стягне ння податкового боргу у сумі 35567,51 грн. ,-

В С Т А Н О В И В:

03.02.2010 до Луганського окружно го адміністративного суду на дійшов адміністративний поз ов Державної податкової інсп екції у м. Красний Луч до міськ ого комунального підприємст ва «Житлове експлуатаційно-р емонтне управління № 4» про ст ягнення податкового боргу у сумі 35567,51 грн. Позивач в обґрунт ування своїх позовних вимог посилається на те, що відпові дач, міського комунального п ідприємства «Житлове експлу атаційно-ремонтне управлінн я № 4» зареєстроване виконавч им комітетом Краснолуцької м іської ради 13.05.2003 за № 04051945Ю0010256 та п еребуває на податковому облі ку в державній податковій ін спекції у м. Красний Луч.

За міським комунальним під приємством «Житлове експлуа таційно-ремонтне управління № 4» обліковується податкови й борг у зв' язку з невчасним внесенням до бюджету обов' язкового платежу з податку з доходів фізичних осіб в сумі 35567,51 грн.

Міське комунальне підприє мство «Житлове експлуатацій но-ремонтне управління № 4» н е забезпечило виконання зобо в' язань перед бюджетом по с платі податків та погашенню податкового боргу за рахуно к коштів на його розрахунков их рахунках.

У судовому засіданні пре дставник позивача позов підт римав в повному обсязі, надав пояснення аналогічні виклад еним у позові.

Представник відповідача у судовому засіданні позовн і вимоги визнав у повному обс язі.

Заслухавши пояснення сто рін, дослідивши матеріали сп рави, суд вважає, що позов підл ягає задоволенню з таких під став.

Міське комунальне підприє мство «Житлове експлуатацій но-ремонтне управління № 4» з ареєстроване виконавчим ком ітетом Краснолуцької місько ї ради 13.05.2003 за № 04051945Ю0010256 та перебу ває на податковому обліку в д ержавній податковій інспекц ії у м. Красний Луч (а.с.6).

Державною податковою інсп екцією у м. Красний Луч Луганс ької області проведено докум ентальну невиїзну перевірку міського комунального підпр иємства «Житлове експлуатац ійно-ремонтне управління № 4» з питань дотримання вимог по даткового законодавства по п одатку з доходів фізичних ос іб. В результаті перевірки ск ладено довідку № 842/17/32446572 від 24.12.2009, якою встановлено, що міське к омунальне підприємство «Жит лове експлуатаційно-ремонтн е управління № 4», станом на 01.12.20 09 має заборгованість по подат ку з доходів фізичних осіб у с умі 35567,51 грн. (а.с.4).

Відповідач у розумінні п. 1. 15 ст. 1 Закону України «Про пода ток з доходів фізичних осіб» є податковим агентом, тобто ю ридичною особою, яка незалеж но від організаційно-правово го статусу та способу оподат кування іншими податками зоб ов' язана нарахувати,

утримувати та сплачувати ц ей податок до бюджету від іме ні та за рахунок платника под атку, вести податковий облік та подавати податкову звітн ість податковим органам відп овідно до закону, а також нест и відповідальність за поруше ння норм цього Закону.

Пунктом 19.2. ст. 19 вказаного Зак ону передбачено, що особи, які відповідно до цього Закону м ають статус податкових агент ів, зобов' язані своєчасно т а повністю нарахувати, утрим увати та сплачувати (перерах овувати) до бюджету податок з доходу, який виплачується на користь платника податку та оподатковується до або під ч ас такої виплати та за її раху нок.

Всупереч вимогам чинного з аконодавства у сфері оподатк ування, вказані суми податко вого зобов' язання міським к омунальним підприємством «Ж итлове експлуатаційно-ремон тне управління № 4» до бюджету після утримання із заробітн ої плати працівників не пере раховано.

Згідно ст. 67 Конституції Укр аїни кожен зобов' язаний спл ачувати податки та збори в по рядку і розмірах, встановлен их законом.

Згідно з п.3 ч.1 ст.9 Закону Укра їни «Про систему оподаткуван ня» платники податків і збор ів (обов' язкових платежів) з обов' язані сплачувати нале жні суми податків і зборів у в становлені законом терміни.

Пунктом 11 ст.10 Закону України «Про державну податкову слу жбу в України» зазначено, що о ргани державної податкової с лужби мають право стягувати заборгованість перед бюджет ом та державними цільовими ф ондами за рахунок їх майна.

Згідно п. 5.3 ст. 5 Закону Україн и «Про порядок погашення зоб ов' язань платників податкі в перед бюджетами та державн ими цільовими фондами» від 21.1 2.2000р. № 2181-ІІІ (далі - Закон 2181) пла тник податків зобов' язаний самостійно сплатити суму по даткового зобов' язання про тягом десяти календарних дні в, наступних за останнім днем відповідного граничного стр оку.

Узгоджена сума податковог о зобов' язання, не сплачена платником податків у строки , визначені цією статтею, визн ається сумою податкового бор гу.

Згідно п. 11 ст. 10 Закону Україн и «Про державну податкову сл ужбу в Україні» від 04.12.1990 р. № 509 - ХІІ органи державної податко вої служби наділені функція ми з контролю за додержанням законодавства про податки т а правильністю їх обчислення і сплати до бюджету.

Факт наявності у відпові дача несплаченого податково го боргу у сумі 35567,51 грн. підтвер джено матеріалами справи.

Враховуючи, що обставини сп рави, які відповідно до закон одавства повинні бути підтве рджені певними конкретними з асобами доказування, не можу ть підтверджуватись іншими з асобами доказування, Суд дій шов до висновку, що в позовній заяві наведені обставини, як і підтверджуються достатнім и доказами, які свідчать про о бґрунтованість позовних вим ог. Докази, подані позивачем підтверджують обставини, на які позивач посилається та ї х обґрунтування.

Згідно ст. 6 Конституції Укр аїни органи законодавчої, ви конавчої та судової влади зд ійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституц ією межах та відповідно до за конів України.

Статтею 19 Конституції Украї ни передбачено, що органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закон ами України.

Відповідно до вимог частин и 1 статті 11 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здій снюється на засадах змагальн ості сторін та свободи в нада нні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх пе реконливості, а частиною 1 ста тті 71 Кодексу адміністративн ого судочинства України пере дбачено, що кожна сторона пов инна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги т а заперечення.

Таким чином, виходячи з меж заявлених позовних вимог, си стемного аналізу положень чи нного законодавства України та матеріалів справи, суд дій шов висновку, що викладені в п озовній заяві доводи позивач а є обґрунтованими та такими , що підлягають задоволенню.

Питання по судових витрата х не вирішується, оскільки по зивач звільнений від їх спла ти у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу адміністративно го судочинства України не пе редбачено їх стягнення у дан их випадках.

На підставі викладеного, ке руючись статтями 2, 6, 7, 17, 94, 99, 100, 158-163, 167 , 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

П О С Т А Н О В И В:

Позовні вимоги Державної податкової інспекції у м. Кра сний Луч задовольнити повніс тю.

Стягнути з міського комуна льного підприємства «Житлов е експлуатаційно-ремонтне уп равління № 4», ЄДРПОУ 32446572, подат ковий борг з податку з доході в фізичних осіб у розмірі 35567,51 г рн. (тридцять п' ять тисяч п' ятсот шістдесят сім грн. 51 коп .)

Постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення строку пода ння заяви про апеляційне оск арження, встановленого Кодек сом адміністративного судоч инства України, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана в строк, вст ановлений Кодексом адмініст ративного судочинства, поста нова суду першої інстанції н абирає законної сили після з акінчення цього строку.

Постанова суду може бути ос каржена до Донецького апеляц ійного адміністративного су ду. Заява про апеляційне оска рження постанови суду першої інстанції подається протяго м десяти днів з дня її проголо шення, а в разі складення пост анови у повному обсязі відпо відно до статті 160 цього Кодек су - з дня складення в повному обсязі. Якщо постанову прого лошено у відсутність особи, я ка бере участь у справі, то стр ок подання заяви про апеляці йне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії пос танови.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом двадцяти д нів після подання заяви про а пеляційне оскарження. Апеляц ійна скарга може бути подана без попереднього подання за яви про апеляційне оскарженн я, якщо скарга подається у стр ок, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарж ення.

Постанову у повному обсязі складено та підписано 15 берез ня 2010 року.

СУДДЯ К.О. Пляшкова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.03.2010
Оприлюднено25.03.2010
Номер документу8383779
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-834/10/1270

Постанова від 11.03.2010

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Пляшкова Катерина Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні