ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
88000, м. Ужгород, вул. Коцюбинського, 2а , тел.: (0312) 617451
e-mail: inbox@zk.arbitr.gov.ua
веб-адреса: http://zk.arbitr.gov.ua
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
12.08.2019 м. Ужгород Справа № 907/283/19
Суддя Господарського суду Закарпатської області Ремецькі О.Ф.,
За участю секретаря судового засідання Петрова Ю.А.
розглянувши позовну заяву Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області, м. Ужгород до державного підприємства радгосп-завод Ужгородський, с. Сторожниця Ужгородського району про припинення права постійного користування земельною ділянкою, скасування державного акту на право постійного користування землею та скасування запису про реєстрацію державного акту на право постійного користування землею
За участю представників:
Від позивача - Костан О.В. (дов. № 31-7-0.72-5/62-19 від 02.01.19)
Від відповідача - не з`явився
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до Господарського суду Закарпатської області з позовом до відповідача про припинення права постійного користування землею Державного підприємства радгосп-заводу Ужгородський, яке здійснюється на підставі державного акта на право постійного користування землею серії НОМЕР_1 , що зареєстрований в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №1 виданий 18.12.1995; скасування Державного акту на право постійного користування землею серії НОМЕР_1 , що зареєстрований в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за №1 виданий 18.12.1995 та скасування запису про реєстрацію Державного акта на право постійного користування землею серії НОМЕР_1 , зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за № 1, посилаючись на порушення вимог ст.ст. 13, 14, 21 Конституції України, статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 93, 96, 122, 141, 143, 158, 206 Земельного кодексу України, пунктів 1-3, підпункту 13 пункту 4 Положення про Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області, затвердженого наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 17 листопада 2016 року № 308.
Ухвалою Господарського суду Закарпатської області від 17.05.2019 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі № 907/283/19 та вирішено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання на 11.06.2019.
Ухвалою суду від 11.06.2019 відкладено підготовче засідання на 17.07.2019.
Ухвалою суду від 17.07.2019 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 12 серпня 2019 р.
Представник позивача просить заявлені позовні вимоги задовольнити у повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві, посилаючись на їх обґрунтованість наявними у справі матеріалами. В обгрунтування своїх вимог вказує на те, що земельні ділянки відповідача зачагарникованні, не обробляються, тривалий час не проводилася підприємством будь-яка господарська діяльність, крім того не сплачується земельний податок що підтверджується належними, допустимими доказами та є підставами для примусового припинення права постійного користування землею (постанова ВГСУ від 14.02.2017 №923/2/16). Також зазначає, що дані обставинами підтверджуються наказами Головного управління від 08.04.2019 № 353-ДК та № 354-ДК, у відповідності до яких проведена повторна позапланова перевірка з питань виконання державним підприємством радгосп-заводом «Ужгородський» вимог повторного припису від 07.03.2019 № 226-ДКУ0085Пр/03/01 /-19 та № 227-ДК/0086Пр/03/01/-19 щодо дотримання вимог земельного законодавства стосовно земельних ділянок площею 26,9607 га за кадастровим номером 2124882900 НОМЕР_2 : НОМЕР_3 та площею 3,8 га за кадастровим номером НОМЕР_4 0039 на території Кам`яницької сільської ради за межами населеного пункту, за результатом якої встановлено, що протягом березня - квітня 2019 року не вжито заходів на виконання вимог приписів від 07.03.2019 № 226-ДК/0085Пр/03/01/-19 та № 227-ДК/0086Пр/03/01/-19.
Відповідач не скористався наданим йому правом надати суду відзив на позов, на виклик суду жодного разу не з`явився, хоча підготовче провадження судом відкладалося. Враховуючи, що про час та місце розгляду справи відповідач був повідомлений своєчасно та належним чином (ухвали було надіслано на його офіційну юридичну адресу), суд дійшов висновку, що він мав час та можливість надати свої заперечення з приводу предмета спору, та докази, які мають значення для розгляду справи по суті..
03.07.19 від Відповідача до суду надійшло клопотання про розгляд справи без його участі за наявними в ній матеріалами у зв`язку з неможливістю забезпечити явку уповноваженого представника у дане судове засідання.
Учасник справи розпоряджається своїми правами на власний розсуд (ч. 2 ст. 14 ГПК України).
Кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій (ч. 4 ст. 13 ГПК України).
Відтак, відповідно до положень ч.ч. 8, 9 ст. 165, ч. 1 ст. 251 ГПК України у зв`язку з ненаданням відповідачами відзиву ні у встановлений судом строк, ні потягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі, без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Відповідно до ст. 233 Господарського процесуального кодексу України, рішення у даній справі прийнято у нарадчій кімнаті за результатами оцінки доказів, поданих позивачем.
У судовому засіданні 12.08.2019 року, відповідно до ст. 240 Господарського процесуального кодексу України, судом проголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Розглянувши подані сторонами матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та їх заперечення, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -
ВСТАНОВИВ:
15.02.1993 рішенням 5 сесії 1 скликання Кам`яницької сільської ради народних депутатів державному підприємству радгосп-заводу «Ужгородський» надано у постійне користування земельну ділянку площею 149,9 га для сільськогосподарського виробництва на території Кам`яницької сільської ради Ужгородського району Закарпатської області. Державний акт на право постійного користування серії НОМЕР_5 який виданий державному підприємству радгосп-заводу «Ужгородський» зареєстрований у книзі записів державних актів на право постійного користування землею від 18.12.1995 за № 1 для сільськогосподарського виробництва.
В зв`язку з тим, що у подальшому частина земельних ділянок, які були надані відповідачу у постійне користування згідно з вказаним державним актом, були вилучені, що підтверджується наявними в матеріалах справи архівними копіями рішень, наказом Головного управління від 20.08.2014 № 1046-сг «Про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості)» державному підприємству радгосп-заводу «Ужгородський» надано дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) розташованих на території Кам`яницької сільської ради Ужгородського району Закарпатської області загальною орієнтовною площею 90,2 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва. З них сформовано дві земельні ділянки, що перебувають у постійному користуванні держпідприємства, загальною площею 30,7607 га, з присвоєнням їм кадастрових номерів, а саме: НОМЕР_4 :0038 - 26,9607 га (багаторічні насадження) та 2124882900:10:012:0039-3,8 га (багаторічні насадження).
Відомості про земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_6 площею 26,9607 га та земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_7 площею 3,8 га за межами населеного пункту на території Кам`яницької сільської ради Ужгородського району Закарпатської, області внесені до Державного земельного кадастру від 12.01.2016 на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості).
На виконання наказів Головного управління від 21.01.2019 за № 66-ДК, № 67-ДК «Про здійснення державного контролю за дотримання земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності» старшим державним інспектором у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель у Закарпатській області - начальником відділу контролю за використанням та охороною земель у Великоберезнянському, Перечинському Ужгородському районах та м. Ужгород управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Дякун Н. В. (надалі - державний інспектор) в присутності директора державного підприємства радгосп- заводу «Ужгородський» Дуганчик ОСОБА_1 . 25.01.2019 здійснено перевірку питань дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки площею 3,8 га за кадастровим номером 2124882900:10:012:0039 та земельної ділянки площею 26,9607 га за кадастровим номером НОМЕР_6 , які розташовані за межами населеного пункту на території Кам`яницької сільської ради Ужгородського району Закарпатської області.
За результатами проведення перевірки на місці розташування земельних ділянок, з кадастровими номерам 2124882900:10 НОМЕР_8 :0038, НОМЕР_9 012:0039 складено акти дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки від 25.01.2019 за № 66-ДК/61/АП/09/01/-19 та № 66-ДК/62/АП/09/01/-19.
Дані акти складені старшим державним інспектором, погоджені та підписані присутнім директором радгосп-заводу «Ужгородський» ОСОБА_2 .
Актами дотримання вимог земельного законодавства встановлено, що на земельних ділянках з кадастровими номерам НОМЕР_6 , НОМЕР_7 будівлі та водойми відсутні, об`єкт обстеження зачагарникований, тривалий час не проводилася будь-яка господарська діяльність.
Також матеріалами справи встановлено, що згідно листа державного підприємства радгосп-заводу «Ужгородський» № 12-02/19 від 12 лютого 2019 р. підприємство виробничої діяльності не веде, договори про спільний обробіток земельних ділянок відсутні, земля не використовується та земельний податок не сплачується.
На підставі актів перевірки від 25.01.2019 державним інспектором складено приписи (копія додається) за № 66-ДК/0073Пр/03/01/-19 та № 67-ДК/0072Пр/03/01/-19, згідно яких зобов`язано директора державного підприємства радгосп-заводу «Ужгородський» Дуганчик ОСОБА_3 . ОСОБА_4 . до 25.02.2019 вжити заходи щодо усунення порушення вимог земельного законодавства та повідомити про виконання припису до 25.02.2019 за адресою: пл. Народна, АДРЕСА_1 , АДРЕСА_2 , Закарпатська область 88008 - Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області
Однак, вимоги припису державного інспектора у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотримання вимог законодавства України від 25.01.2019 за № 66-ДК/0073Пр/03/01/-19 та № 67-ДК/0072Пр/03/01/-19 не виконані, порушення вимог земельного законодавства у визначені терміни не усунені та за результатами повторної перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки складено повторні акти перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки від 06.03.2019 № 226-ДК/172/АП/09/01/-19 та № 227-ДК/174/АП/09/01/-19, приписи від 07.03.2019 № 226-ДК/0085Пр/03/01/-19 та № 227-ДК/0086Пр/03/01/-19 в тридцяти денний термін усунути порушення земельного законодавств, протоколи про адміністративне правопорушення від 07.03.2019 № 227-ДК/078Г1/07/01/-19, та № 226-ДК/077П/07/01/-19 а також постанови від 07.03.2019 № 227-ДК/076ГТо/08/01 /-19 та № 226-ДК/075По/08/01 /-19 про накладення адміністративного стягнення в розмірі по 255,00 гривень.
Повторно на виконання наказів Головного управління від 08.04.2019 № 353-ДК та № 354-ДК проведена повторна позапланова перевірка з питань виконання державним підприємством радгосп-завод «Ужгородський» повторного припису від 07.03.2019 № 226-ДКУ0085Пр/03/01 /-19 та № 227-ДК/0086Пр/03/01/-19 щодо дотримання вимог земельного законодавства стосовно земельних ділянок площею 26,9607 га за кадастровим номером 2124882900 НОМЕР_2 : НОМЕР_3 та площею 3,8 га за кадастровим номером НОМЕР_4 0039 на території Кам`яницької сільської ради за межами населеного пункту.
Актом від 15.04.2019 встановлено, що результатом перевірки, протягом березня - квітня 2019 року не вжито заходів на виконання вимог приписів від 07.03.2019 № 226-ДК/0085Пр/03/01/-19 та № 227-ДК/0086Пр/03/01/-19.
В зв`язку з наведеним, Позивачем прийнято рішення звернутися до суду.
Оцінюючи подані докази та наведені обґрунтування за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню, виходячи з наступного
У відповідності до ст. 13 Конституції України земля є об`єктом права власності українського народу. Від імені українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
Держгеокадастр є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснюючи свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи (п.1 Положення про Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 15 від 14.01.2015).
Відповідно до пунктів 1-3, підпункту 13 пункту 4 Положення про Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області затвердженого наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 17 листопада 2016 року № 308, Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області (далі - Головне управління) є територіальним органом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та йому підпорядковане.
Завданням Головного управління є реалізація повноважень Держгеокадастру на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань: розпоряджається землями державної власності сільськогосподарського призначення в межах, визначених Земельним кодексом України, на території Закарпатської області.
Структурним підрозділом Головного управління є Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області (далі - Управління), юрисдикція якого поширюється на територію Закарпатської області.
За приписами ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Повноваження із державного нагляду (контролю) за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності, родючістю грунтів передано Держгеокадастру постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2016 № 482 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» . Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 № 910-р погоджено пропозицію Мінагрополітики щодо можливості забезпечення здійснення покладених на Держгеокадастр функцій і повноважень Держсільгосп-інспекції, що припиняється.
Відповідно до частини першої статті 6 Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель» до повноважень центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, належать здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю та додержання вимог земельного законодавства в процесі укладання цивільно-правових угод, передачі у власність, надання у користування, в тому числі в оренду, вилучення (викупу) земельних ділянок.
Відповідно до підпункту 5 пункту 4 Положення про Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області (надалі - Положення про Управління) затвердженого наказом Головного управління від 04.01.2017 № 1 відповідно до покладених на нього завдань: 5) здійснює державний нагляд (контроль). Відповідно до пункту 6 Положення про Головне управління посадові особи в межах своїх повноважень мають право, зокрема: складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності; давати обов`язкові вказівки до виконання (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодування завданих власнику земельної ділянки збитків;
Матеріалами справи встановлено, що в межах своїх повноважень на виконання наказів Головного управління від 21.01.2019 за № 66-ДК, № 67-ДК «Про здійснення державного контролю за дотримання земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій і форм власності» державним інспектором здійснено перевірку питань дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельної ділянки площею 3,8 га за кадастровим номером 2124882900:10:012:0039 та земельної ділянки площею 26,9607 га за кадастровим номером НОМЕР_6 , які розташовані за межами населеного пункту на території Кам`яницької сільської ради Ужгородського району Закарпатської області.
За результатами проведення перевірки на місці розташування земельних ділянок, з кадастровими номерам НОМЕР_6 , НОМЕР_4 0039 встановлено факт порушення вимог статті 96 Земельного кодексу України.
З матеріалів справи вбачається, що Відповідачем належних заходів щодо усунення порушення вимог земельного законодавства, не вжито, вимоги приписів державного інспектора не виконані.
За доводами Позивача, які жодним чином не спростовані Відповідачем, державне підприємство радгосп-завод «Ужгородський» використовує земельні ділянки які перебувають у його постійному користуванні на підставі державного акта на право постійного користування землею серії НОМЕР_1 , що зареєстрований в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за № 1 від 18.12.1995 який видано для сільськогосподарського виробництва, з порушенням земельного законодавства.
Оскільки поняття сільське господарство (сільськогосподарське виробництво) визначено у Законі України «Про стимулювання розвитку сільського господарства на період 2001-2004 років» це - вид господарської діяльності з виробництва продукції, яка пов`язана з біологічними процесами її вирощування, призначеної для споживання в сирому і переробленому вигляді та для використання на нехарчові цілі.
Листом державного підприємства радгосп-заводу «Ужгородський» № 12-02/19 від 12 лютого 2019 р. підтверджено той факт, що підприємство виробничої діяльності не веде спірна земельна ділянка не використовується взагалі та земельний податок не сплачується.
Відповідно до п. "а" ч. 1 ст. 96 Земельного кодексу України встановлено обов`язок землекористувачів забезпечити використання землі за цільовим призначенням. Пунктом "г" ст. 141 Земельного кодексу України визначено, що використання земельної ділянки не за цільовим призначенням є підставою для припинення права користування земельною ділянкою.
Пунктом "а" ст. 143 Земельного кодексу України встановлено, що примусове припинення прав на земельну ділянку здійснюється у судовому порядку у разі використання земельної ділянки не за цільовим призначенням.
У відповідності до п. "д" ст. 141 Земельного кодексу України встановлено. що підставою припинення права користування земельною ділянкою є, зокрема, систематична несплата земельного податку або орендної плати.
Отже, матеріалами справи встановлено, що підприємством, тривалий час не проводиться будь яка господарська діяльність, земельний податок не сплачується, а земельні ділянки зачагарникованні, та не обробляються.
З огляду на наведені Позивачем та жодним чином не спростовані Відповідачем обставини, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення вимог позивача в частині визнання припиненим права постійного користування землею Державного підприємства радгосп-заводу «Ужгородський» , яке здійснюється на підставі державного акта на право постійного користування землею серії НОМЕР_5 .
Стосовно вимоги позивача про скасування державного акту на право постійного користування землею серії НОМЕР_5 , виданого Кам"яницькою сільською радою 18.12.1995р. радгосп-заводу Ужгородський суд констатує наступне.
Відповідно до правової позиції, викладеної в п. 2.3 постанови Пленуму Вищого господарського суду України "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" від 17.05.2011 року № 6, державні акти про право власності або право постійного користування на земельну ділянку є документами, що посвідчують відповідне право і видаються на підставі рішень Кабінету Міністрів України, обласних, районних, Київської і Севастопольської міських, селищних, сільських рад, Ради Міністрів Автономної Республіки Крим, обласної, районної, Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій.
У спорах, пов`язаних з правом власності або постійного користування земельними ділянками, недійсними можуть визнаватися як зазначені рішення, на підставі яких видано відповідні державні акти, так і самі акти про право власності чи постійного користування.
Відповідно до положень ст. 23 Земельного кодексу України, чинного на час видачі відповідачу Державного акту на право постійного користування землею серії НОМЕР_10 від 18.12.1995р., передбачалось, що право власності або право постійного користування землею посвідчується державними актами, які видаються і реєструються сільськими, селищними, міськими, районними Радами народних депутатів.
Державний акт на право постійного користування на землю за правовою природою є лише документом, про набуття відповідного права за рішенням компетентного органу і залежний від правомірних або неправомірних дій цієї особи, які можуть бути припинені в передбаченому законом порядку.
Беручи до уваги наведені норми чинного законодавства та факт порушення відповідачем норм земельного законодавства при використанні земельних ділянок, щодо яких виник спір, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для користування відповідачем спірною земельною ділянкою та, відповідно, наявність підстав для задоволення позовних вимог в частині скасування державного акту на право постійного користування землею серії НОМЕР_5 , виданого Кам`яницькою сільською радою 18.12.1995р. радгосп-заводу "Ужгородський".
В зв`язку з припиненням права постійного користування земельною ділянкою та скасуванням державного акту на право постійного користування землею серії НОМЕР_5 від 18.12.1995 р., суд дійшов висновку, що вимога про скасування запису про реєстрацію Державного акта на право постійного користування землею серії НОМЕР_5 , зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за № 1 є похідною і також підлягає задоволенню.
Позовні вимоги належним чином обґрунтовані та доведені у відповідності з вимогами ст.ст.73-74,76-79 ГПК України.
Витрати по сплаті судового збору у сумі 5 763,00 грн., відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 129 Господарського процесуального кодексу України покладаються на відповідача.
Враховуючи викладене та керуючись ст.ст. 13, 73, 74, 76, 77, 86, 129, 195, 216, 232, 233, 237, 238, 240 ГПК України, суд
ВИРІШИВ:
1.Позов задовольнити повністю.
2.Припинити право постійного користування землею державного підприємства "Радгосп-завод "Ужгородський" (Закарпатська область, Ужгородський район, с.Сторожниця, вул. Гагаріна, 62, код ЄДРПОУ 00413802), яке здійснюється на підставі державного акта на право постійного користування землею серії НОМЕР_5 , що зареєстрований в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за № 1 виданий Кам`яницькою сільською радою 18.12.1995.
3.Скасувати Державний акт на право постійного користування землею серії НОМЕР_5 , виданий Кам`яницькою сільською радою 18.12.1995р.
4.Скасувати запис про реєстрацію Державного акта на право постійного користування землею серії НОМЕР_5 , зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування землею за № 1.
5.Судові витрати покласти на Відповідача.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення безпосередньо до суду апеляційної інстанції. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено:27.08.2019.
Суддя О.Ф. Ремецькі
Суд | Господарський суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 12.08.2019 |
Оприлюднено | 28.08.2019 |
Номер документу | 83872069 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Закарпатської області
Ремецькі О.Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні