Рішення
від 27.08.2019 по справі 915/1384/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

======================================================================

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 серпня 2019 року Справа № 915/1384/19

м. Миколаїв

Господарський суд Миколаївської області,

головуючий суддя Коваль С.М.,

без виклику сторін

розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження

справу № 915/1384/19

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю

«КЕРРІЛЕНД ЛОГІСТИКС ЛТД»

вул. Маршала Говорова. 18, оф. 4, м. Одеса, 65009,

адреса для листування: пр-т. Адміральський, 33-а, оф. 216, м. Одеса, 65059;

до товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ЛОГІСТИК ЛТД» ,

пр.-т. Центральний, 157, м. Миколаїв, 54055;

про стягнення основного боргу за договором від 15.04.2018 № КL-258/18 на транспортно-експедиторське обслуговування зовнішньоторговельних і транзитних вантажів, основного боргу, пені, 3 % річних та суми, на яку збільшився основний борг, з урахуванням індексу інфляції, а всього грошових коштів у сумі 166481 грн. 01 коп., -

В С Т А Н О В И В:

Товариством з обмеженою відповідальністю (ТОВ) «КЕРРІЛЕНД ЛОГІСТИКС ЛТД» пред`явлено позов до товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) « СМАРТ ЛОГІСТИК ЛТД» про стягнення з останнього грошових коштів у загальній сумі 166481 грн. 01 коп., з яких: 136955 грн. 00 коп. - борг, 21447 грн. 53 коп. - пеня; 1778 грн. 54 коп. - 3 % річних; 6299 грн. 94 коп. - сума, на яку збільшився основний борг, з урахуванням індексу інфляції, з посиланням на неналежне виконання ТОВ «РОЯЛ ЛОГІСТИК ЛТД» грошових зобов`язань за укладеним між ними договором від 15.04.2018 № КL-258/18 на транспортно-експедиторське обслуговування зовнішньоторговельних і транзитних вантажів, а саме, зобов`язань щодо своєчасної та в повному обсязі оплати вартості послуг, внаслідок чого утворилася заборгованість у спірній сумі (основний борг), на яку позивачем здійснено відповідні нарахування на підставі ч. 2 ст. 625 ЦК України, а також на підставі п. 5.25 Договору нараховано пеню.

Крім того, позивач просить стягнути грошові кошти на відшкодування судових витрат, зокрема, з оплати позовної заяви судовим збором.

Ухвалою суду від 16.05.2019 відкрито провадження в даній справі і визначено її розгляд у порядку спрощеного позовного провадження, встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позов, оформленого згідно вимог ст. 165 ГПК України, - п`ятнадцять днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі, а також строк для подання заперечень, з урахуванням вимог ст. 167 ГПК України, - п`ять днів з моменту отримання відповіді на відзив.

Від відповідачів відзиви на позовну заяву не надійшов; поштове відправлення з ухвалою від 13.05.2019 про відкриття провадження у справі, направлено на адресу відповідача, повернено до суду відділенням зв`язку після «інших причин, що не дали змоги виконати обов`язок щодо пересилання поштового відправлення» , проте суд вважає, що відповідачів належним чином повідомлено про відкриття провадження у справі, так як ухвалу від 13.05.2019 направлено на адресу, зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Ця ж адреса указана відповідачем в договорі від 15.04.2018 № КL-258/18 на транспортно-експедиторське обслуговування зовнішньоторговельних і транзитних вантажів.

Ураховуючи викладене, та що справа розглядається у порядку спрощеного позовного провадження, суд вважає за можливе розглядати справу за наявними в ній матеріалами, у відповідності до ч. 13 ст. 8, ч. 9 ст. 165, ч. 2 ст. 178, ч .5 ст. 252 ГПК України.

Дослідивши матеріали справи, суд приходить до такого.

15.04.2018 між ТОВ «КЕРРІЛЕНД ЛОГІСТИКС ЛТД» (виконавець) та ТОВ «СМАРТ ЛОГІСТИК ЛТД» (замовник) укладено договір № KL-285/18 на транспортно-експедиторське обслуговування зовнішньоторговельних і транзитних вантажів за умовами якого замовник доручає, а виконавець бере на себе зобов`язання по організації від імені та за рахунок замовника комплексу послуг (далі - послуги), що складаються з двох груп:

1.1.1 транспортно-експедиторські послуги з організації та забезпечення мультимодального перевезення (перевезення різними видами транспорту) імпортних, експортних, транзитних вантажів замовника (далі іменованих «вантажі» ) і вантажів замовника в 20-ти, 40-ка і понад 40-футових контейнерах стандартів ISO (далі іменуються «контейнери з вантажами» ) від місця, вказаного замовником, до місця призначення, за обумовленим маршрутом, включаючи організацію та забезпечення в залежності від маршруту:

- розробки оптимального маршруту перевезення контейнерів з вантажами замовника;

- організацію перевезення контейнерів з вантажами замовника авто- або ж/д транспортом частково або по всьому маршруту проходження вантажу;

- доставки контейнерів з вантажами замовника в місце перевалки автомобільним та/або залізничним транспортом для подальшої відправки;

- фрахтування (букінга) морських суден для доставки контейнерів з вантажами замовника морем;

- доставки вантажів замовника з/до портів України та інших портів за вказівкою замовника, спеціалізованих контейнерних і складських терміналів, автомобільним та/або залізничним транспортом або доставки вантажів зазначеним видом транспорту з порта до місця призначення, визначеного замовником;

- інші види послуг, необхідність в яких може виникнути в ході організації та забезпечення комплексу вище зазначених послуг.

1.1.2. послуги, спрямовані на забезпечення безперервності мультимодального перевезення які, залежно від типів вантажу та вимог замовника, можуть включати:

- перевалку контейнерів з вантажами замовника з одного виду транспорту на інший на території портів України та інших країн, спеціалізованих контейнерних і складських терміналів, в тому числі: вантажно-розвантажувальні роботи і зберігання, експедирування в порту;

- стафірування та консолідація вантажів у контейнери для подальшої відправки зазначеним видом транспорту або розстафірування контейнерів з вантажем замовника;

- послуги, пов`язані з сепаруванням, кріпленням/спецкріплення вантажу в транспортному засобі;

- сприяння в проведенні митного оформлення вантажів замовника/контейнерів з вантажами замовника при перетині державного кордону України та інших країн, включаючи оплату всіх мит, зборів та інших обов`язкових платежів;

- сприяння в документальному оформленні вантажу відповідно до чинного законодавства України та інших країн, по території яких здійснюється перевезення, нормативних актів, діючих в морських портах і на окремих видах транспорту;

- послуги, пов`язані з обслуговуванням вантажів замовника, в тому числі, але не вичерпуючи, оформлення документів, контроль місця знаходження вантажу, організація зважування, сканування та ін.;

- інші послуги за взаємним погодженням сторін, за що замовник сплачує виконавцю винагороду.

Згідно п. 1.3 договору замовник своєчасно і в повному обсязі оплачує виконавцю вартість послуг, виконаних в рамках цього договору, та винагороду.

Відповідно до п. 2.19 Договору замовник відшкодовує виконавцю всі документально підтверджені витрати, понесені виконавцем від імені, за дорученням та в інтересах замовника, з оплати вантажних операцій, зберігання контейнерів, простоя транспортних засобів, а також демереджа/ детеншна (штрафу судноплавних ліній за наднормативне використання контейнерного обладнання) судноплавних ліній та ліній-власників контейнерного обладнання.

Згідно п. 2.24 Договору замовник зобов`язується оплатити послуги виконавця, а також відшкодувати витрати, штрафи та інші платежі, понесені виконавцем від імені, за дорученням та в інтересах замовника, що мають документальне підтвердження.

Відповідно до п. 3.9 Договору виконавець отримує від замовника плату за свої послуги, а також відшкодування витрат, витрат, штрафів та інших платежів, понесених від імені, за дорученням та в інтересах замовника.

Згідно п. 3.16 Договору виконавець складає акт за фактом виконання основних / додаткових послуг, що підтверджує обсяг виконаних послуг, який надає замовнику на підпис.

Відповідно до 4.1 Договору Вартість послуг Виконавця узгоджується Сторонами у Заявці. Послуги Виконавця, а також витрати та інші платежі, здійснені Виконавцем в інтересах Замовника, узгоджені з ним, і пов`язані з виконанням цього Договору, оплачуються Замовником шляхом безготівкового переказу на розрахунковий рахунок Виконавця є національній валюті, або іншій валюті, узгодженої в Заявці, на підставі виставленого Виконавцем рахунку.

Згідно до п. 4.3 Договору якщо інше не обумовлено в заявці, розрахунок між замовником та виконавцем здійснюється на умовах 100% передоплати вартості перевезення, не пізніше 2 (двох) банківських днів після підтвердження заявки та отримання рахунку. Всі додаткові витрати, штрафні санкції, що виникли в результаті несвоєчасної оплати проводяться протягом 2 (двох) банківських днів після отримання рахунку факсом або електронною поштою, на підставі відповідним чином оформлених документів, що підтверджують такі витрати. За рішенням виконавця 100% передоплата може бути замінена на гарантійні листи з боку замовника, видані відповідно до додатку № 2 цього договору.

Відповідно до п. 4.4 Договору перелік і вартість послуг вказуються в рахунках виконавця. Сумою договору є сума рахунків виконавця.

Згідноо до п. 4.5.2.1 Договору рахунки виставляються протягом 2 (двох) банківських днів з дня надання послуг.

Відповідно до п. 4.7 Договору сторони погодили наступний порядок оплати замовником послуг виконавця:

4.7.1. Оплата послуг проводиться замовником протягом двох банківських днів з моменту отримання рахунку від виконавця, на розрахунковий рахунок останнього.

4.7.2. З коштів, що перераховуються замовником виконавцю за послуги, що надаються за п. 1.1.1 Договору, виконавець за дорученням замовника здійснює взаєморозрахунки з усіма учасниками транспортного процесу, здійснює оплату фрахту, а також митних зборів та інших обов`язкових платежів, передбачених законодавством України. Зазначені кошти залишаються власністю замовника, та призначені лише для розрахунків з учасниками транспортного процесу з перевезення вантажів замовника.

4.7.3. Кошти, які виплачуються замовником виконавцю за послуги, зазначені відповідно до п. 1.1.2, є власністю виконавця з моменту отримання коштів.

Відповідно до п. 4.8.1 Договору щодо послуг, що надаються згідно з п. 1.1.1 Договору, Акт приймання-здачі наданих послуг складається виконавцем після закінчення відвантаження партії вантажу та належного оформлення документів. Дата виписки Акта приймання-передачі послуг є датою надання транспортно-експедиторських послуг виконавцем. Виконавець виписує замовнику податкові накладні з податку на додану вартість на вартість понесених виконавцем витрат згідно п. 1.1.1 цього Договору у тому випадку, якщо такі витрати підлягають оподаткуванню податком на додану вартість згідно чинного законодавства України.

Відповідно до п. 5.4 Договору замовник зобов`язаний власними зусиллями і за рахунок власних коштів вирішувати всі спірні питання, що виникають в процесі перевезення його вантажів, з прикордонними, митними та іншими органами виконавчої влади, на всьому шляху прямування транспортних засобів, що перевозяться за його заявкою. Замовник зобов`язується компенсувати виконавцю всі документально підтверджені збитки, що виникли з причини недотримання або порушення замовником, так само як і відправником/отримувачем вантажу або третіми особами, пов`язаними з перевезенням вантажу, митного законодавства України, несплати або несвоєчасної сплати митних платежів, зборів за вантаж, поміщений на склад в зону митного контролю (ЗМК), неправильно оформлених митних і інших документів, у тому числі внаслідок надання недостовірних відомостей замовником, а також неправомірних дій державних органів.

Відповідно до п. 7.1 Договору цей договір вступає в силу з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2018 року, і якщо жодна зі сторін за 30 днів до закінчення терміну дії договору не повідомить письмово іншу сторону про розірвання, термін його дії буде продовжуватися на кожний наступний календарний рік. Кожна зі сторін, в будь-який час і за будь-якої причини, може достроково припинити дію цього договору, попередньо письмово повідомивши про це іншу сторону не пізніше, ніж за тридцять календарних днів до бажаної дати. Незалежно від дати розірвання цього договору, зобов`язання, що виникли з моменту підписання цього договору повинні бути виконані належним чином відповідно до його умов.

Відповідно до п. 9.6 Договору документи, що направляються сторонами в ході листування в рамках цього договору, так само як і сам договір способами факсимільного чи електронного зв`язку визнаються документами, підтверджуючими волю сторін до моменту отримання оригіналів таких документів, якщо надання оригіналів передбачено цим договором або вимогою однієї зі сторін. При цьому сторона, що направила такий документ, несе відповідальність за достовірність підписів своїх уповноважених представників і відбитків печаток. Досилання оригіналів є обов`язковим.

На виконання умов договору ТОВ «КЕРРІЛЕНД ЛОГІСТИКС ЛТД» 19.11.2018 та 27.11.2018 організовано перевезення контейнерів MSWU0044860 та MNBU3585633, що підтверджується актами виконаних робіт №5609015401 та №5609017046 та відповідними експортними рахунками.

21.11.2018 ТОВ «КЕРРІЛЕНД ЛОГІСТИКС ЛТД» виставлено ТОВ «СМАРТ ЛОГІСТИК ЛТД рахунок №885/18 на загальну суму 136955 грн., яка складається з відшкодування витрат на морський фрахт п. Чорноморськ - n.SALALAH на користь лінійного агента в сумі 131045 045 грн. 50 коп. та експедиторської винагороди в сумі 4924 грн. 58 коп.

27.11.2018 сторонами підписано та скріплено печатками акт здачі-прийняття робіт (наданих послуг) №885/18, який складено на підтвердження понесення ТОВ «КЕРРІЛЕНД ЛОГІСТИКС ЛТД» витрат на морський фрахт п. Чорноморськ - n.SALALAH на користь лінійного агента в сумі 131045 045 грн. 50 коп. та експедиторської винагороди в сумі 4924 грн. 58 коп. Всього вартість наданих послуг склала суму 136995 грн.

17.12.2018 року позивачем на адресу відповідача було направлено лист повідомлення про заборгованість № 35/18, в якому позивач просив терміново погасити заборгованість, а також акт звірки взаєморозрахунків, направлення яких підтверджується описом вкладення поштового відправлення (а.с. 16-18).

У позовній заяві позивач зазначив, що вищевказане звернення відповідачем залишено без задоволення, жодної письмової відповіді на нього також не було. В телефонній розмові відповідач повідомив, що жодних грошових коштів за виставленим рахунком не має наміру сплачувати. Акт звірки взаємних розрахунків так і не повернув.

Згідно п. 1.5 договору цей договір є змішаним договором у розумінні ст.. 628 ЦК України і містить елементи договору транспортного експедирування та договору надання послуг. При наданні послуг, передбачених пунктом 1.1.1 цього договору, виконавець діє відповідно до ст.. 929 Цивільного кодексу України від свого імені (або від імені замовника) і за його рахунок. Документом, що підтверджує організацію транпортно-експедиторських послуг, буде акт приймання-передачі, який одночасно виконує функції «Звіту експедитора» , підтверджуючи витрати замовника на придбання товару. А при наданні послуг, передбачених п. 1.1.2 цього договору, виконавець діє від свого імені і за свій рахунок. Документом, що підтверджує виконання послуг по даному пункту, є акт надання послуг.

Відповідно до положень частини 1 статті 929 Цивільного кодексу України , яка кореспондується з нормами статті 316 Господарського кодексу України та частини 1 статті 9 Закону України «Про транспортно-експедиторську діяльність» , за договором транспортного експедирування одна сторона (експедитор) зобов`язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов`язаних з перевезенням вантажу.

Договором транспортного експедирування може бути встановлено обов`язок експедитора організувати перевезення вантажу транспортом і за маршрутом, вибраним експедитором або клієнтом, зобов`язання експедитора укласти від свого імені або від імені клієнта договір перевезення вантажу, забезпечити відправку і одержання вантажу, а також інші зобов`язання, пов`язані з перевезенням. Договором транспортного експедирування може бути передбачено надання додаткових послуг, необхідних для доставки вантажу (перевірка кількості та стану вантажу, його завантаження та вивантаження, сплата мита, зборів і витрат, покладених на клієнта, зберігання вантажу до його одержання у пункті призначення, одержання необхідних для експорту та імпорту документів, виконання митних формальностей тощо). Положення цієї глави поширюються також на випадки, коли обов`язки експедитора виконуються перевізником. Умови договору транспортного експедирування визначаються за домовленістю сторін, якщо інше на встановлено законом, іншими нормативно-правовими актами.

Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про транспортно-експедиторську діяльність» експедитор зобов`язаний надавати транспортно-експедиторські послуги згідно з договором транспортного експедирування і вказівками клієнта, погодженими з експедитором у встановленому договором порядку.

За змістом статті 931 Цивільного кодексу України розмір плати експедиторові встановлюється договором транспортного експедирування, якщо інше не встановлено законом. Якщо розмір плати не встановлений, клієнт повинен виплатити експедитору розумну плату.

Частиною 2 статті 12 Закону України "Про транспортно-експедиційну діяльність" визначено, що клієнт зобов`язаний у порядку, передбаченому договором транспортного експедирування, сплатити належну плату експедитору, а також відшкодувати документально підтверджені витрати, понесені експедитором в інтересах клієнта в цілях виконання договору транспортного експедирування.

Частиною першою статті 901 Цивільного кодексу України передбачено, що за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Зобов`язання має виконуватися відповідно до умов договору та вимог ЦК України. Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається. Договір є обов`язковим для виконання сторонами (ст.ст. 525, 526, 629 ЦК України)

Суб`єкти господарювання повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов`язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу (ч. 1 ст. 193 ГК України). Учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов`язання, якщо не доведе, що належне виконання зобов`язання виявилось неможливим внаслідок дії непереборної сили. Не вважаються такими обставинами, зокрема, відсутність у боржника необхідних коштів (ч. 2 ст. 218 ГК України).

Ураховуючи викладене, суд визнає доведеним, що ТОВ «СМАРТ ЛОГІСТИК ЛТД» неналежно виконало свої грошові зобов`язання з оплати вартості витрат на морський фрахт п. Чорноморськ - n.SALALAH на користь лінійного агента в сумі 131045 045 грн. 50 коп. та експедиторської винагороди в сумі 4924 грн. 58 коп., а всього в сумі 136995 грн., котра на даний час не погашено, а тому позовні вимоги ТОВ «КЕРРІЛЕНД ЛОГІСТИКС ЛТД» про стягнення даної суми є обґрунтованими та підлягають задоволенню повістю.

Згідно наданого до суду розрахунку (а.с.12) позивач на підставі п. 5.25 нарахував та просить суд стягнути з відповідача пеню у загальному розмірі 21447 грн. 53 коп., яка нарахована за несвоєчасну оплату рахунку №885/18 від 21.11.2018 на загальну суму 136955 грн. за період з 26.11.2018 по 03.05.2019.

Згідно зі ст. 611 Цивільного кодексу України у разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом.

Порушення зобов`язань є підставою для застосування господарських санкцій, передбачених цим Кодексом, іншими законами або договором (ч. 2 ст. 193 ГК України). Господарськими санкціями визнаються штрафні санкції у вигляді грошової суми, зокрема штраф, пеня (ч. 1 ст. 230 ГК України).

У відповідності до п. 5.25 Договору за порушення термінів розрахунків, понад зазначені в п. 4.3 цього договору, або термінів, додатково погоджених сторонами в транспортному замовленні на конкретну перевезення, нараховується пеня в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення платежу.

Суд визнає обґрунтованим і правильним поданий позивачем розрахунок пені, нарахованої за період 26.11.2018-03.05.2019 в сумі 21447 грн. 53 коп., і визнає, що дану суму належить стягнути з ТОВ «СМАРТ ЛОГІСТИК ЛТД» .

Позивач нарахував та просить стягнути з ТОВ «СМАРТ ЛОГІСТИК ЛТД» на підставі ч. 2 ст. 625 ЦК України за період з 26.11.2018 по 03.05.2019 3% річних в сумі 1778 грн. 54 коп. та інфляційні втрати в сумі 6299 грн. 94 коп. за період листопад 2018 року - березень 2019 року.

Цивільним законодавством передбачено, що боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом (ч. 2 ст. 625 ЦК України).

При перевірці суми 3% річних за розрахунком суду сума склала суму 1789 грн. 80 коп., тобто в більшому розмірі, ніж заявлена позивачем, а тому, враховуючи принцип диспозитивності суд погоджується з розрахунком 3% річних в сумі 1778 грн. 54 коп. , здійсненого позивачем.

За таких обставин 3% річних, розраховані позивачем за період з 26.11.2018 по 03.05.2019 підлягають задоволенню в повному обсязі в загальній сумі 1778 грн. 54 коп.

Проте суд не може погодитися з розрахунком інфляційних втрат здійсненим позивачем починаючи з листопада 2018 року.

Розмір боргу з урахуванням індексу інфляції визначається виходячи з суми боргу, що існувала на останній день місяця, в якому платіж мав бути здійснений, помноженої на індекс інфляції за період прострочення починаючи з місяця, наступного за місяцем, у якому мав бути здійснений платіж, і за будь-який місяць (місяці), у якому (яких) мала місце інфляція. (п. 3.2 постанови пленуму Вищого господарського суду України від 17.12.2013 №14 «Про деякі питання практики застосування законодавства про відповідальність за порушення грошових зобов`язань» ).

Виставлений на оплату рахунок №885/18 від 21.11.2018 на загальну суму 136955 грн. відповідач повинен був оплатити не пізніше двох банківських днів після отримання заявки та отримання рахунку. Отже, враховуючи вищенаведене, початок нарахування інфляційних втрат починається з наступного місяця, у якому мав бути здійснений платіж, тобто з грудня 2018 року.

За розрахунком суду, здійсненого за допомогою системи «Законодавство» інфляційні втрати за несплату рахунку №885/18 від 21.11.2018 на загальну суму 136955 грн. склали суму 4434 грн. 46 коп.

Отже, інфляційні втрати, розраховані позивачем підлягають задоволенню частково в загальній сумі 4434 грн. 46 коп.

За таких обставин, суд дійшов висновку про доведеність позовних вимог ТОВ «КЕРРІЛЕНД ЛОГІСТИКС ЛТД» в загальній сумі 164615 грн. 53 коп., з якої: 136955 грн. - основний борг; 21447 грн. 53 коп. - пеня; 1778 грн. 54 коп. - 3% річних; 4434 грн. 46 коп. - інфляційні втрати.

Згідно п. 2 ч. 1 ст. 129 ГПК України судовий збір у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

У відповідності до позовної заяви, ТОВ «КЕРРІЛЕНД ЛОГІСТИКС ЛТД» звернулося з вимогами про стягнення з ТОВ «СМАРТ ЛОГІСТИК ЛТД» заборгованості в загальній сумі 166481 грн. 01 коп.

Позивачем оплачено позов у даній справі судовим збором у сумі 2497 грн. 22 коп. згідно платіжного доручення від 06.05.2019 № 2207.

Позов ТОВ «КЕРРІЛЕНД ЛОГІСТИКС ЛТД» задоволено частково в сумі 164615 грн. 53 коп.

Враховуючи те, що судові витрати у разі часткового задоволення позову покладаються на відповідача пропорційно задоволеним вимогам, судовий збір підлягає частковому відшкодуванню пропорційно задоволеним вимогам в сумі 2472 грн. 25 коп. (164615 грн. 53 коп. (сума задоволених позовних вимог) : 166481 грн. 01 коп. (сума заявлених позовних вимог) = 0,99%*2497 грн. 22 коп. (1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб згідно ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» ).

Керуючись ст.ст. 232, 233, 236-238, 247-252, ГПК України, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Позов товариства з обмеженою відповідальністю «КЕРРІЛЕНД ЛОГІСТИКС ЛТД» задовольнити частково.

2. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ЛОГІСТИК ЛТД.» (пр.-т . Центральний, 157, м. Миколаїв, 54055, ідентифікаційний код 41738709) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «КЕРРІЛЕНД ЛОГІСТИКС ЛТД» (вул. Маршала Говорова . 18, оф . 4, м. Одеса, 65009, ідентифікаційний код 41024321) грошові кошти в загальній сумі 164615 грн. 53 коп., з якої: 136955 грн. - основний борг; 21447 грн. 53 коп. - пеня; 1778 грн. 54 коп. - 3% річних; 4434 грн. 46 коп. - інфляційні втрати, а також грошові кошти на відшкодування витрат з оплати позовної заяви судовим збором у сумі 2472 грн. 25 коп.

3. У задоволенні решти позовних відмовити.

Рішення може бути оскаржено до Південно-Західного апеляційного господарського суду через Господарський суд Миколаївської області протягом 20 днів з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Оформлене відповідно до статті 238 цього Кодексу, рішення підписано 27.08.2019, у зв`язку із перебуванням судді Коваль С.М. у липні - серпні 2019 року у запланованій щорічній відпустці.

Суддя С.М.Коваль.

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення27.08.2019
Оприлюднено29.08.2019
Номер документу83875508
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —915/1384/19

Судовий наказ від 23.09.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Коваль С.М.

Рішення від 27.08.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Коваль С.М.

Ухвала від 16.05.2019

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Коваль С.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні