Постанова
від 28.08.2019 по справі 910/9417/19
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про визнання боржника банкрутом

28.08.2019Справа № 910/9417/19 За заявою Дочірнього підприємства "Інститут "Київцивільпроект" Публічного акціонерного товариства "Київпроект"

про банкрутство

Суддя Івченко А.М.

Представники:

від заявника (боржника): Загородній О.М.;

від ГУ ДФС у м. Києві: Міхальський М.В.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

У липні 2019 року ліквідатор Дочірнього підприємства "Інститут "Київцивільпроект" Публічного акціонерного товариства "Київпроект" звернувся до суду з заявою про порушення справи про своє банкрутство у зв'язку з виявленням в ході ліквідаційної процедури кредиторської заборгованості, активи для погашення якої відсутні.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 18.07.2019 № 910/9417/19 заяву прийнято до розгляду; підготовче засідання суду призначено на 14.08.2019 ; зобов'язано арбітражного керуючого Каленіченка С.Г. (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) від 08.02.13 року № 90), визначеного автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у справах про банкрутство, у строк до 14.08.2019 надати до суду заяву про його участь у справі про банкрутство Дочірнього підприємства "Інститут "Київцивільпроект" Публічного акціонерного товариства "Київпроект".

07.08.2019 від ліквідатора надійшли документи по справі.

13.08.2019 від арбітражного керуючого Каленіченка С.Г. надійшла заява про участь у справі.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 14.08.2019 відкрито провадження у справі про банкрутство Дочірнього підприємства "Інститут "Київцивільпроект" Публічного акціонерного товариства "Київпроект"; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; розгляд справи призначено на 28.08.2019.

27.08.2019 від арбітражного керуючого Каленіченка С.Г. надійшла заява про відкликання заяви про участь у справі.

У судове засідання, призначене на 28.08.2019 з'явився представник заявника (боржника), який підтримав заяву про визнання боржника банкрутам та клопотав про призначення ліквідатора банкрута голову ліквідаційної комісії Загороднього О.М.

Дослідивши подані докази, заслухавши пояснення представника та оглянувши оригінали документів, копії яких залучено до матеріалів справи, суд

ВСТАНОВИВ:

Дочірнє підприємство "Інститут "Київцивільпроект" Публічного акціонерного товариства "Київпроект" зареєстроване як юридична особа з присвоєнням ідентифікаційного коду 35947727.

Відповідно до поданих суду документів місцезнаходженням підприємства станом на час розгляду справи є: 03680, м 1030, м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 16-22.

Згідно з поданою до суду заявою про порушення провадження у справі про банкрутство рішенням учасника юридичної особи у січні 2019 року було прийнято рішення про ліквідацію юридичної особи.

На підтвердження вказаних обставин суду було подано рішення власника про ліквідацію підприємства, докази звернення до державного реєстратора та податкового органу з відповідним повідомленням та для з'ясування питання про наявність заборгованості перед бюджетом та позабюджетними державними цільовими фондами, довідки державних реєстраційних органів, що здійснюють реєстрацію майнових активів (різного роду рухомого та нерухомого майна), матеріали інвентаризації, тощо.

Після публікації оголошення про припинення підприємницької діяльності ліквідаційною комісією було встановлено, що загальна сума кредиторської заборгованості боржника складає 358 332,36 грн.

Після проведення інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків, встановлено недостатність майнових активів боржника для задоволення вимог кредиторів.

Відповідно до ч. 2 ст. 105 Цивільного кодексу України після внесення запису про прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи публікується у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.

Відповідно до ч. 4 ст. 105 Цивільного Кодексу України оголошення про припинення підприємства шляхом ліквідації та відомості про ліквідатора були розміщені в друкованому засобі масової інформації, в якому публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, а саме: в Бюлетені державної реєстрації.

За наявними у матеріалах справи доказами підприємство не має заборгованості зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до Фонду соціального страхування на випадок безробіття, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, а також до Пенсійного фонду України.

Відповідно до проведеної інвентаризації Дочірнього підприємства "Інститут "Київцивільпроект" Публічного акціонерного товариства "Київпроект", можна зробити висновок про збитковість основної господарської діяльності підприємства.

Даними статуту підприємства та боржника стверджується, що у статутному капіталі частка державної власності відсутня.

Наглядовою радою прийнято рішення про ліквідацію Дочірнього підприємства "Інститут "Київцивільпроект" Публічного акціонерного товариства "Київпроект", призначення ліквідатора Загороднього О.М.

Заява про порушення провадження у справі про банкрутство Дочірнього підприємства "Інститут "Київцивільпроект" Публічного акціонерного товариства "Київпроект", була подана до Господарського суду міста Києва 17.09.2019р., тобто вже після спливу двомісячного строку з дня публікації повідомлення про його припинення.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 110 Цивільного Кодексу України юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи , уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягнення мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

Згідно з вимогами ч. 3 ст. 110 Цивільного Кодексу України, якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа ліквідується в порядку, встановленому Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Виходячи з ч. 1 ст. 22 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" інформація про проведення державної реєстрації юридичної особи, про прийняття засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом рішення щодо припинення юридичної особи тощо підлягає обов'язковому опублікуванню в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.

Згідно зі ст. 1 вказаного Закону спеціалізований друкований засіб масової інформації - видання спеціально уповноваженого органу з питань державної реєстрації, в якому відповідно до цього Закону публікуються відомості з Єдиного державного реєстру.

Частиною 5 ст. 60 Господарського Кодексу України встановлено, що ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання, який ліквідується, і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію.

Нормами ч. 1 ст. 37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

Згідно з ч. 2 ст. 95 Закону за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора у порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого.

Враховуючи наявні у матеріалах справи докази та встановлені у ході судового розгляду обставини, зокрема, щодо недостатності майна боржника для задоволення вимог його кредиторів, господарський суд приходить до висновку щодо наявності підстав для визнання боржника банкрутом та введення процедури ліквідації.

У ході судового засідання судом встановлено, що у викладеній заяві про порушення справи про банкрутство Дочірнього підприємства "Інститут "Київцивільпроект" Публічного акціонерного товариства "Київпроект", боржник клопотав перед судом про призначення ліквідатором банкрута у межах судової процедури банкрутства Загороднього О.М.

Як вбачається з матеріалів справи, арбітражний керуючий Каленіченко С.Г., визначений автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справу, подав заяву про відкликання заяви про участь у справі.

У судовому засіданні представник заявника (боржника) підтримав клопотання про призначення ліквідатором боржника голову ліквідаційної комісії.

Розглянувши у судовому засіданні кандидатуру вказаної вище особи, суд дійшов висновку, що Загородній О.М., як особа, яка виконувала повноваження ліквідатора підприємства у досудовій процедурі ліквідації, є найбільш прийнятною кандидатурою, яка має усі необхідні знання та можливості для подальшого здійснення повноважень ліквідатора банкрута.

Окрім цього, відповідно до ч.2 ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно віл наявності у нього статусу арбітражного керуючого.

Відповідно до правової позиції Вищого Господарського суду України (постанови від 20.12.2016 по справі №904/4448/16; та від 05 листопада 2015 року по справі № 905/299/15), враховуючи особливості провадження у справі про банкрутство в порядку ст. 95 Закону, господарський суд не позбавлений можливості призначити ліквідатором боржника, що ліквідується власником, особу, яка виконувала повноваження голови ліквідаційної комісії (ліквідатора) в досудовому порядку та відхилити визначену автоматизованою системою відбору арбітражних керуючих кандидатуру арбітражного керуючого, виходячи з власної оцінки кандидатур та обставин справи.

Крім того, голова ліквідаційної комісії не є зацікавленою особою відповідно до Закону, так як не був посадовою особою, учасником та власником Дочірнього підприємства "Інститут "Київцивільпроект" Публічного акціонерного товариства "Київпроект", а був призначений тільки для проведення ліквідаційної процедури відповідно до вимог діючого законодавства.

За таких обставин, враховуючи диспозитивний характер ст. 95 Закону щодо вибору ліквідатора банкрута, суд вважає за необхідне призначити ліквідатором Дочірнього підприємства "Інститут "Київцивільпроект" Публічного акціонерного товариства "Київпроект" Загороднього Олексія Михайловича.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 38, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 12, 74, 234 Господарського процесуального кодексу України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Визнати банкрутом Дочірнє підприємство "Інститут "Київцивільпроект" Публічного акціонерного товариства "Київпроект" (01030, м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 16-22, код ЄДРПОУ 35947727).

2. Відкрити ліквідаційну процедуру.

3. Призначити ліквідатором банкрута Загороднього Олексія Михайловича.

4. Підприємницьку діяльність банкрута завершити.

5. Строк виконання всіх грошових зобов'язань вважати таким, що настав 28.08.2019 р.

6. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута.

7. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення про визнання Дочірнього підприємства "Інститут "Київцивільпроект" Публічного акціонерного товариства "Київпроект" банкрутом.

8. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 28.08.2019 р .

9. Зобов'язати ліквідатора надати суду ліквідаційний баланс банкрута та звіт ліквідатора до 28.08.2020. Звіт ліквідатора повинен містити: докази вчинення належних дій ліквідатором по виявленню активів та пасивів боржника, встановлення неможливості відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів, встановлення неможливості задоволення визначених за звітом ліквідатора вимог кредиторів та необхідності у зв'язку з цим ліквідації боржника. До звіту ліквідатора повинні додаватись письмові пояснення та докази проведення ліквідаційної процедури, реєстр вимог кредиторів (в разі наявності кредиторів) з урахуванням вимог ініціюючого кредитора, докази встановлення наявності активів боржника та докази вчинення ліквідатором дій по встановленню грошових вимог кредиторів шляхом надіслання відповідних запитів до державної податкової інспекції, Головного управління статистики; УДАІ МВС України в м. Києві; Київської міської інспекції державного технічного нагляду; Головного управління земельних ресурсів КМДА управління земельного кадастру Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку; державних реєстраторів заборон рухомого та нерухомого майна Державного підприємства "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України; Державного підприємства "Український інститут промислової власності"Філія "Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг"; Державного департаменту інтелектуальної власності; Інспекції головного державного реєстратора флоту України; Державної митної служби України; Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекція) Державної авіаційної адміністрації Міністерства транспорту та зв'язку України, Київської державної інспекції котлонагляду і підіймальних споруд щодо наявності/відсутностіпідіймальних споруд та котлів; Територіального управління державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду по м. Києву та Київській області щодо наявності/відсутності об"єктів підвищеної небезпеки, викотонажних автомобілів, технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі, трубопроводів, об"єктів нафтогазового комплексу, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд; Державної архітектурно-будівельної інспекції Міністерства регіонального розвитку та будівництва України щодо наявності/відсутності дозволу на виконання будівельних робіт та переліку замовника будівництва, тощо.

10. Зобов'язати Шевченківську районну в м. Києві державну адміністрацію відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запис про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та відомості про ліквідатора банкрута.

11. Відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

12. Копію постанови направити боржнику, органу державної податкової служби, органу державної виконавчої служби за місцезнаходженням боржника та державному реєстратору за місцем знаходження боржника для виконання.

Постанова набирає законної сили в порядку статті 235 Господарського процесуального кодексу України та може бути оскаржена.

Суддя А.М.Івченко

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення28.08.2019
Оприлюднено28.08.2019
Номер документу83875561
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/9417/19

Ухвала від 15.01.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 10.12.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 16.10.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 09.10.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 30.09.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 23.09.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Постанова від 28.08.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 14.08.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 18.07.2019

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні