Ухвала
від 20.08.2019 по справі 920/272/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

про закриття провадження

20.08.2019 Справа № 920/272/17 Господарський суд Сумської області у складі головуючого судді Яковенка В.В., за участю секретаря судового засідання Данілової Т.А.., розглянувши матеріали справи № 920/272/17, порушеної за заявою кредитора - Сумського державного університету (40007, м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2, код 05408289) до боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "Вотекс-Україна" (40000, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 25, оф. 509, код 33814219)

про визнання банкрутом,

за участі представників:

кредиторів - ГУ ДФС у Сумській області - Ейсмонт М.О. (довіреність від 25.04.2019); ПАТ Державний експортно-імпортний банк України - Жабінець Н.А.;

ліквідатор в режимі відеоконференції - Рудик І.М.

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду від 07.04.2017 прийнято до розгляду заяву Сумського державного університету про порушення справи про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Вотекс-Україна".

Ухвалою господарського суду Сумської області від 20.04.2017 порушено провадження у справі № 920/272/17 про банкрутство ТОВ "Вотекс-Україна".

Постановою господарського суду Сумської області від 31.07.2017 боржника ТОВ "Вотекс-Україна" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Рудика І.М.

У липні 2018 року до господарського суду надійшла заява № БС- 920/272/17 від 10.07.2018 ліквідатора Рудика І.М. про стягнення основної грошової винагороди, відшкодування витрат та видачу наказу (вх. 1579) та звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута № Б-920/272/17 від 10.07.2018 (вх. 5358).

Ухвалою суду від 28.08.2018 у справі № 920/272/17 відмовлено у задоволенні заяви ліквідатора банкрута від 10.07.2018 про стягнення основної грошової винагороди, затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, ліквідовано ТОВ "Вотекс-Україна" як юридичну особі у зв`язку із банкрутством, провадження у справі закрито, вирішено інші процедурні питання.

Постановою Північного апеляційного господарського суду від 17.01.2019 скасовано ухвалу господарського суду Сумської області від 28.08.2018 у справі № 920/272/17 та повернуто справу до господарського суду Сумської області для подальшого розгляду на стадію ліквідаційної процедури.

Відповідно до висновку Північного апеляційного господарського суду ліквідатором передчасно подано на затвердження суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс з огляду на невчинення всіх залежних від нього дій, спрямованих на захист інтересів кредиторів, виявлення активів підприємства і як наслідок належного припинення юридичної особи.

Розпорядженням керівника апарату суду від 04.03.2019 призначено повторний автоматизований автоматичний розподіл справи.

Відповідно до протоколу повторного автоматизованого розподілу судової справи від 05.03.2019 для подальшого розгляду справи призначено суддю Спиридонову Н.О.

02.04.2019 до господарського суду надійшла заява № БС- 920/272/17 від 02.04.2019 ліквідатора Рудика І.М. про стягнення основної грошової винагороди, відшкодування витрат та видачу наказу (вх. 944з) та 06.05.2019 звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута № Б-920/272/17 від 06.05.2019 (вх. 3460).

Ухвалою суду від 04.04.2019 (суддя Спиридонова Н.О.) прийнято та призначено до розгляду заяву № БС-920/272/17 від 02.04.2019 ліквідатора про стягнення основної грошової винагороди ліквідатора, здійснення невідшкодованих витрат арбітражного керуючого в судове засідання.

Ухвалою суду від 07.05.2019 призначено розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута в судове засідання.

Ухвалою господарського суду Сумської області від 06.06.2019 відкладено розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута товариства з обмеженою відповідальністю "Вотекс-Україна", а також розгляд заяви № БС-920/272/17 від 02.04.2019 ліквідатора про стягнення основної грошової винагороди ліквідатора, здійснення невідшкодованих витрат арбітражного керуючого в судове засідання на 25.06.2019.

25.06.2019 розгляд даної справи не відбувся у зв`язку з відрядженням судді Спиридонової Н.О.

У зв`язку з перебуванням судді Спиридонової Н.О. у відрядженні (понад чотирнадцять календарних днів) розпорядженням керівника апарату господарського суду Сумської області від 24.06.2019 справа № 920/272/17 призначена на повторний автоматичний розподіл.

У відповідності до протоколу автоматизованого розподілу справи між суддями від 15.07.2019 головуючим суддею визначено Яковенка В.В.

Ухвалою суду від 15.07.2019 призначено розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута товариства з обмеженою відповідальністю "Вотекс-Україна", а також розгляд заяви № БС-920/272/17 від 02.04.2019 ліквідатора про стягнення основної грошової винагороди ліквідатора, здійснення невідшкодованих витрат арбітражного керуючого в судове засідання на 30.07.2019.

Ухвалою суду від 30.07.2019 відкладено розгляд справи у судове засідання на 20.08.2019.

Ліквідатор у судовому засіданні підтримав заяву про стягнення основної грошової винагороди ліквідатора, здійснення невідшкодованих витрат арбітражного керуючого.

Розглянувши наданий суду звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс, заяву, заслухавши пояснення учасників судового процесу, суд встановив наступне.

Щодо заяви № БС-920/272/17 від 02.04.2019 ліквідатора Рудика І.М. про стягнення основної грошової винагороди ліквідатора (вх. 944).

Відповідно до частини 6 статті 12 Господарського процесуального кодексу України (далі ГПК України) господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

Згідно з частиною 1статті 41 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (далі Закон про банкрутство) ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Відповідно до частини 1 статті 98 Закону про банкрутство арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією,ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.

Порядок сплати грошової винагороди арбітражного керуючого за час виконання повноважень у справі про банкрутство визначено положеннями статті 115 Закону про банкрутство.

Відповідно до частин 1, 3 статті 115 Закону про банкрутство арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до відкриття господарським судом процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора, а її розмір не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень ліквідатора.

Відповідно до частини 7 статті 115 Закону про банкрутство ліквідатор щомісяця звітує перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення ліквідаційної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Як вбачається з матеріалів справи, ухвалою суду від 20.04.2017 за заявою Сумського державного університету порушено справу про банкрутство ТОВ Вотекс-Україна за загальною процедурою відповідно до Закону про банкрутство, введено процедуру розпорядження майном боржника; розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого Рудик Ігоря Миколайовича; ухвалою попереднього засідання від 19.06.2017 затверджено реєстр вимог кредиторів боржника, який має наступний вигляд:

- Сумський державний університет: вимоги в сумі 21106496 грн. 60 коп. у 4 (четверту) чергу;

- Сумське об`єднане управління Пенсійного фонду України Сумської області: в сумі 87028 грн. 28 коп. у 2 (другу) чергу;

- Сумське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів: в сумі 21787 грн. 50 коп. у 4 (четверту) чергу, 130 грн. 80 коп. у 6 (шосту) чергу, 3200 грн. 00 коп. у 1 (першу) чергу.

Судом встановлено, що постановою господарського суду від 31.07.2017 боржника визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Рудик Ігоря Миколайовича, зобов`язано кредиторів на зборах комітету кредиторів вирішити питання щодо джерел оплати послуг арбітражного керуючого в процедурі ліквідації .

Ухвалою суду від 05.10.2017 визнано кредиторські вимоги Головного управління ДФС у Сумській області до боржника ТОВ "Вотекс-Україна" в сумі 199 469 грн. 06 коп. та включено їх до реєстру вимог кредиторів у 6 (шосту) чергу, 3200 грн. 00 коп. судовий збір у 1 (першу) чергу.

Ухвалою суду від 09.11.2017 визнано кредиторські вимоги ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України" до боржника ТОВ "Вотекс-Україна" в сумі 2 559 532,43 грн. та включено їх до реєстру вимог кредиторів у 6 (шосту) чергу, 3200 грн. 00 коп. судовий збір у 1 (першу) чергу.

У відповідності до ст.. 115 Закону про банкрутство арбітражним керуючим Рудик І.М. складено звіт про нарахування та виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат за результатами ліквідаційної процедури щодо ТОВ Вотекс Україна на суму 147 9898,21 грн. , з яких: грошова винагорода за період виконання повноважень ліквідатор з 01.08.2017 по 01.04.2019 складає 146390,00 грн., заборгованість по витратам складає 1599,21 грн.

Вказаний звіт містить відповідний розрахунок грошової винагороди арбітражного керуючого.

Звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого здійснення та відшкодування ним витрат за період виконання повноважень ліквідатора був предметом розгляду на засіданні комітету кредиторів 02.04.2019. Рішенням комітету кредиторів ТОВ Вотекс Україна звіт ліквідатора про нарахування та відшкодування ним витрат за період виконання повноважень ліквідатора погоджений не був.

На засіданні комітету кредиторів 02.04.2019 погоджено звіт ліквідатора про грошову винагороду за період виконання ним повноважень ліквідатора та здійснені витрати до відшкодування в редакції звіту, затвердженого протоколом засідання комітету кредиторів від 25.05.2018 в сумі 69784,04 грн.

У заяві ліквідатор просить суд стягнути з кредиторів основну грошову винагороду в сумі 90823,40 грн. за період виконання ним повноважень ліквідатора ТОВ Вотекс Україна з 01.08.2017 по 28.08.2018, тобто, як зазначив у судовому засіданні ліквідатор, за фактично виконані функції ліквідатора ТОВ Вотекс Україна з моменту його призначення й до вжитих заходів, спрямованих на пошук та виявлення майна банкрута.

Як вбачається з матеріалів справи, згідно зі схваленим комітетом кредиторів звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу ТОВ Вотекс Україна у банкрута відсутні кошти та майнові активи, від продажу яких можна було б провести оплату основної грошової винагороди та відшкодувати витрати арбітражного керуючого здійснені на проведення заходів ліквідаційної процедури.

При цьому матеріали справи не містять даних про виконання комітетом кредиторів вимоги суду, викладеної у п.6 резолютивної частини постанови про визнання банкрутом, стосовно вирішення питання щодо джерел оплати послуг арбітражного керуючого в процедурі ліквідації.

Положеннями частини 5 статті 115 Закону визначено джерела сплати грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого, а саме: за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Згідно з частиною 6 статті 115 Закону кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

Отже, оплата послуг ліквідатора за період виконання ним своїх повноважень здійснюється за рахунок коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу його майна (майнових прав), або із фонду для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого, якщо такий створено комітетом кредиторів боржника. При цьому, керуючись принципом пропорційності голосів кредиторів на зборах кредиторів кількості їх грошових вимог відповідно до статті 26 Закону, господарський суд вправі застосувати такий принцип до розподілу між кредиторами витрат, пов`язаних з проведенням ліквідаційної процедури (в тому числі на виплату грошової винагороди та відшкодування витрат ліквідатора), за відсутності у боржника коштів від господарської діяльності, від реалізації його майна та рішення комітету кредиторів про утворення фонду для оплати грошової винагороди ліквідатору чи відшкодування його витрат.

Згадане узгоджується з позицією, яка викладена в постанові ВГСУ від 27.10.2015 у справі № 911/1056/13.

У випадку, коли оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника, така оплата повинна здійснюватись за рахунок коштів кредиторів, виходячи із принципу пропорційності їх грошовим вимогам. Законодавець не ставить порядок розподілу витрат на оплату послуг ліквідатора в залежність від майнового стану кожного кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо), від джерел фінансування того чи іншого кредитора, а також від майнових результатів арбітражного керуючого у справі про банкрутство. Тобто невиявлення ліквідатором боржника в процедурі ліквідації майна боржника, чи інших його активів та грошових коштів, жодним чином не впливає на оплату його послуг. Закон про банкрутство визначає декілька джерел для здійснення оплати послуг ліквідатора, в тому числі і за рахунок коштів кредиторів (висновки щодо застосування норм права, викладені у постанові Верховного Суду у справі №912/1783/16 від 01 серпня 2018 року).

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку задовольнити клопотання ліквідатора Рудика І.М. про стягнення основної грошової винагороди ліквідатора, здійснених невідшкодованих витрат арбітражного керуючого.

З огляду на встановлене та взявши до уваги обставини відсутності коштів від реалізації майна боржника на проведення ліквідаційної процедури, суд, керуючись принципом пропорційності суми витрат кожного із кредиторів на оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого розміру визнаних їх кредиторських вимог у справі про банкрутство, дійшов висновку про покладення обов`язку зі сплати основної грошової винагороди арбітражного керуючого Рудика І.М. та з відшкодування понесених ним витрат за підсумками ліквідаційної процедури у цій справі на кредиторів боржника - Сумський державний університет на суму 81331,90 грн.; Сумське ОУ пенсійного фонду України на суму 332,72 грн.; Сумське ОВ Фонду соціального захисту інвалідів на суму 92,42 грн.; ГУ ДФС в Сумській області на суму 776,35 грн.; АТ Укрексімбанк на суму 9889,22 грн. на загальну суму 92422,61 грн., з яких: 90823,40 грн. сума основної грошової винагороди, 1599,21 грн. витрачені невідшкодовані витрати.

Щодо звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.

06.05.2019 ліквідатор подав до суду на затвердження звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, а також клопотання про затвердження основної грошової винагороди та розмір відшкодування витрат арбітражного керуючого в розмірі відповідно до звіту про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат в ліквідаційній процедурі.

Відповідно до ст. 46 Закону про банкрутство після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

Відповідно до ст. 41 Закону про банкрутство ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження, зокрема, вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб.

За положеннями ст. 98 Закону про банкрутство ліквідатор має право отримувати інформацію з державних реєстрів шляхом направлення офіційних запитів до держателя або реєстратора відповідного реєстру.

З метою виявлення всіх видів майнових активів банкрута ліквідатором було здійснено запити до відповідних державних органів.

Ці організації надали відповіді, які ліквідатором було враховано під час проведення ліквідаційної процедури та формування ліквідаційної маси.

Так згідно з відповіддю Управління Держпраці в Сумській області № 8167/15-28/05/2017/6111 від 19.10.2017 за наявними обліками великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожєній мережі загального користування, підіймальні споруди (вантажопідйомні крани та машини, ліфти, ескалатори, канатні дороги, підйомники фунікулери, тощо), парові машини та водогрійні котли, посудини, що працюють під тиском, трубопроводи пари та гарячої води, атракціони за боржником не значаться.

Відповідно до листа територіального сервісного центру № 5946 РСЦ МВС в Сумській області від 30.11.2017 № 31/18/5946-2968 за банкрутом транспортні засоби не зареєстровано.

Згідно з відповіддю державної служби України з безпеки на транспортні № 10028/02/15-17 від 01.12.2017 відсутні записи щодо суден, власником яких є боржник.

ДП Укрпатент № 1318/2017 від 23.10.17р. відповіді по суті запиту не надало та для отримання запитуваної інформації запропонувало оплатити 864 грн. для чого виставило відповідний рахунок-фактуру № 10173 від 18.10.17. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України вих. листом №2312-07/43901-07 від 30.11.17р. на запит ліквідатора про надання інформації щодо надання відомостей про наявність зареєстрованих за ТОВ Вотекс-Україна об`єктів інтелектуальної власності по суті запиту відповіді не надало, однак повідомило, що відповідно до чинного законодавства України, після внесення до реєстрів об`єктів промислової власності відповідних відомостей будь-яка особа має право ознайомитись із ними та одержати виписку з реєстру за умови сплати збору. Крім того, повідомлено, що Мінекономрозвитку України відкрито доступ до онлайн-версій державних реєстрів охоронюваних документів на об`єкти промислової власності на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку України. Враховуючи викладене, ліквідатор перевірив наявність зареєстрованих в Державних реєстрах охоронюваних документів на об`єкти промислової власності прав власності за ТОВ Вотекс-Україна на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку України. Прав власності за ТОВ Вотекс-Україна в Державних реєстрах охоронюваних документів на об`єкти промислової власності, зокрема патенти на винаходи, патенти промислові зразки, патенти на корисні моделі, свідоцтва на знаки для товарів і послуг та інтегральні

мікросхеми не виявлено. Відсутність зазначених прав власності за банкрутом

підтверджується скріншотами сторінок пошуку в Державних реєстрах, які подано до суду.

У відповідності до інформації ГУ Держспоживспілки в Сумській області № 31-10/8666 від 30.11.17 за боржником трактори, причепи, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні тамеліоративні машини, сільськогосподарська техніка та інші механізми на обліку в Сумській області не перебувають.

Державна авіаційна служба відповіді по суті запиту не надала. Однак повідомила, що відомості щодо повітряних суден, які знаходяться в державному реєстрі цивільних повітряних суден, який щоденно оновлюється та розміщуються у відкритому доступі на веб-порталі Державної авіаційної служби України. Враховуючи викладене ліквідатор перевірив наявність зареєстрованих за ТОВ Вотекс-Україна прав на повітряні судна в державному реєстрі цивільних повітряних суден. Фактично в державному реєстрі цивільних повітряних суден на обліку знаходиться майже 900 суден, а формат ведення реєстру можливостей пошуку суден за власником не передбачає. Прав на повітряні цивільні судна за ТОВ Вотекс-Україна в державному реєстрі не виявлено. Про що складено акт.

Зарічний відділ ДВС в м. Суми листом № 18694 від 19.06.17 повідомив про наявні на виконанні в ДВС виконавчі провадження про стягнення з банкрута, відсутність зареєстрованих в державних реєстрах прав власності на нерухоме майно за ТОВ Вотекс Україна та накладені на майно арешти.

Зарічний відділ ДВС в м. Суми листом № 40408 від 09.11.17 на запит ліквідатора про результати пошуку майна банкрута повідомив, що ВП № 42484488 на виконанні в Зарічному В ДВС не перебуває.

Управління державної архітектурно-будівельної інспекції в Сумській

області листом № 40-1018/2963-17 від 19.10.17 повідомило, що інформація з питань реєстрації документів дозвільного характеру щодо виконання будівельних робіт де замовником є ТОВ Вотекс-Україна в управлінні відсутня.

Сумське міське БТІ по суті запиту відповіді не надало та повідомило, що за запитуваною інформацією слід звертатись до Департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради.

Згідно з відповіддю департаменту забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради №06.01-18/7929 від 21.12.17 право власності на об`єкти нерухомого майна, що розташоване на території міста Суми за ТОВ Вотекс-Україна не зареєстровано.

Відповідно до листа ГУ Держгеркадастру у Сумській області своїм № 33-18-0.222-12510/2-17 від 25.10.17 станом на 01.01.13 за ТОВ Вотекс-Україна реєстрація права власності та користування на земельні ділянки на території Сумської області не виявлена.

У відповідності до відповіді міськрайонного управління у м. Суми та Сумському районі Держгеокадастру № 1140/115-17 від 06.11.17 станом на 01.01.2013 право власності та право користування на (в тому числі і на умовах оренди) на земельну ділянку на території міста Суми та Сумського району за боржником не зареєстровано.

Сумська митниця ДФС листом № 4759/Арб/18-70-18від 25.10.17 повідомила, що в зоні діяльності Сумської митниці ДФС відсутня інформація про митне оформлення товарів ТОВ Вотерк-Україна справи про порушення митних правил не заводитись.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом №10/01/31734 від 27.12.17 повідомила, що за наявними щоквартальними адміністративними даними станом на 30.09.17 ТОВ Вотекс-Україна серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів(10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутнє.

ГУ статистики у Сумській області листом № 13-06/1384-18 від 04.05.18 повідомило, що в базі ЄДРПОУ по Сумській області не міститься інформації щодо засновників ТОВ Вотекс Україна та не знайдено відомостей щодо філій, відокремлених підрозділів для яких ТОВ Вотекс Україна є головним. Департамент цивільного захисту населення Сумської ОДА листом №03.02./51 від 16.01.18 повідомив, що за оперативним обліком та відповідно до даних книги обліку захисних споруд цивільного захисту на балансі ТОВ Вотекс Україна об`єкти та інші споруди цивільного захисту не перебувають.

Управління з надзвичайних ситуацій у Сумській області листом № 25-5394 від 28.12.17 повідомило, що не має інформації, щодо наявності за ТОВ Вотекс Україна за адресою вул. Герасима Кондратьева, 25 в м. Суми захисних споруд цивільного захисту.

ПАТ Укрзалізниця в особі філії Головного інформаційно-обчислювального центру своїм листом № 36/1119 від 22.05.18 повідомило, що інформації про вагони за боржником немає, зазначене товариство відсутнє в довіднику Собственники грузовых вагонов государств-участников Содружества та відсутні відомості в інформаційних базах про зареєстровані локомотиви за ТОВ Вотекс Україна .

Крім того, власник приміщення по АДРЕСА_5, який здавав в оренду офісне приміщення для ТОВ Вотекс Україна гр. ОСОБА_3 повідомив, що банкрут і майно, яке належить банкруту за місцем реєстрації: АДРЕСА_5, відсутні.

Відповідно до інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно все нерухоме майно ТОВ Вотекс-Україна арештовано кілька разів. За даними довідки № 104926220 від 23.11.17 з Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна відомості щодо прав власності на нерухоме майно, заборони відчуження об`єктів нерухомого майна та про іпотеку ТОВ Вотекс Україна відсутні.

Згідно з витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 54116462 від 24.11.17 реєстр містить 7 записів про обтяження рухомого майна банкрута, за якими в тому числі і все рухоме майно ТОВ Вотекс-Україна знаходиться під забороною відчуження.

Згідно витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 58786671 від 22.03.19 реєстр містить тільки один запис (№ 5) про обтяження рухомого майна банкрута, за якими в тому числі і все рухоме майно ТОВ Вотекс-Україна знаходиться під забороною відчуження, обтяження тіакладене ДВВС ГУ юстиції у Сумській області. Всі інші записи про обтяження вилучено за завершенням п`ятирічного терміну зберігання.

Згідно витягу з ЄДРПОУ № 1004021948 від 27.05.18 за ТОВ Вотекс Україна відокремлених підрозділів, філій та інших юридичних осіб, засновником яких було б ТОВ Вотекс Україна не зареєстровано.

У відповідності до повідомлення ГУ ДФС в Сумській області № 4323/10/18-28-17-21 від 03.07.17 у банкрута ТОВ Вотекс-Україна відкриті рахунки у ПАТ Сбербанк № НОМЕР_1 (840-долар США) та № НОМЕР_1 (980-українська гривня), а також в ПАТ Укрексімбанк № НОМЕР_2 та № НОМЕР_3 .

AT Укрексімбанк листом № 115-00/614 від 01.09.17 повідомило, що станом на 01.09.17 рахунки ТОВ Вотекс-Україна закриті, а рух коштів з 18.11.16 моменту відкриття не відбувався.

AT Сбербанк своєю довідкою № 2415/40-1 від 16 травня 2018 року проінформувало, що 15.05.18 рахунки ТОВ Вотекс Україна закрито, а саме: поточний рахунок № НОМЕР_1 у гривні, поточний рахунок № НОМЕР_1 у доларах США та розподільчий рахунок № НОМЕР_4 у доларах США. Залишок коштів, який знаходився на поточному рахунку в розмірі 242,98 грн. було витрачено на потреби ліквідаційної процедури. Зокрема 10 грн. банк стягнув за виконання проводки та 232,98 грн. перераховано на рахунок ліквідатора, як відшкодування витрат ліквідатора в ліквідаційній процедурі, а саме оплата нотаріального посвідчення зразка підпису на банківській картці, що підтверджується довідкою нотаріуса Л. Угрин № 516 від 25.04.18, примірником платіжного доручення та банківськими виписками по рахунках.

З урахуванням висновків, викладених у постанові Північного апеляційного господарського суду від 17.01.2019, ліквідатором було досліджено витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 24.11.2017 № 54116462 та зазначено про те, які дії ним вчинялись щодо пошуку та виявлення заставного майна банкрута.

У витязі з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 24.11.17

№ 54116462, у записі № 1 міститься інформація про заставу рухомого майна на

підставі договору застави б/н від 19.02.2013, укладеного між боржником та

AT Сбербанк , обтяжувачем якої є ПАТ Дочірній банк Сбербанку Росії .

Відповідно до витягу з ЄДРПОУ на запит ліквідатора вбачається, що AT Сбербанк є правонаступником ЗАТ Дочірній банк Сбербанку Росії , код 25959784, м. Київ, вул. Володимирська, 46. Тому різні назви Сбербанку, які використовуються в документах в різний час слід вважати, як одну і ту ж юридичну особу.

На виконання постанови суду апеляційної інстанції від 17.01.19 ліквідатор 23.01.19 звернувся до AT Сбербанк із запитом про наявність заборгованості банкрута перед банком за період 2017-2019 років включно. У зв`язку із відсутністю відповіді на запит та неможливістю вирішення цього питання в телефонному режимі, ліквідатор 09.03.19 рекомендованим листом надіслав AT Сбербанк скаргу, а 18.03.19 електронного листа на електронну адресу AT Сбербанк знову зі скаргою про дачу відповіді на запит.

25.03.19 в Івано-Франківському відділенні AT Сбербанк ліквідатору було видано довідку AT Сбербанк № 37/40-1 від 25 березня 2019 року, в якій банк повідомляє, що за період з 01 січня 2017 року по 25 березня 2019 року по ТОВ Вотекс Україна відсутня кредитна заборгованість перед AT Сбербанк .

Крім того AT Сбербанк повідомляє, що відсутня заборгованість за розрахунково-касовим обслуговуванням та станом на 22.03.2019 в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна відсутні обтяження зі сторони AT Сбербанк , що підтверджується витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 58786671 від 22.03.19р., який додається до звіту (дод. № 10).

Таким чином, AT Сбербанк , як потенційний заставний кредитор, вимог до ТОВ Вотекс Україна не заявляв і не заявляє, наявність боргів ТОВ Вотекс Україна за період 01 січня 2017 року по 25 березня 2019 року заперечує, а запис про наявність обтяження в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна, згідно із витягом від 24.11.17 № 54116462, в якому міститься інформація про заставу рухомого майна на підставі Договору застави б/н від 19.02.13, станом на 25.03.19 вилучено.

Враховуючи викладене, підстав для внесення змін до Реєстру вимог кредиторів ТОВ Вотекс Україна та включення до Реєстру окремо вимог заставного кредитора AT Сбербанк та відомостей про заставне майно немає.

12 березня 2019 року ліквідатор отримав виписку з рахунку ТОВ Вотекс Україна № НОМЕР_1 в AT Сбербанк з якої вбачається, що по ньому не було руху коштів з 02.09.13 по 14.05.18, коли ліквідатор розпорядився залишком коштів на рахунку та закрив рахунок.

Як вбачається із банківської виписки по рахунку ТОВ Вотекс Україна № НОМЕР_1 в AT Сбербанк руху коштів по цьому рахунку не було з 02.09.13. Інших рахунків у інших банках ТОВ Вотекс Україна на час відкриття процедури банкрутства немає, що підтверджується повідомленням ГУ ДФС в Сумській області № 4323/10/18-28-17-21 від 03.07.13 та листом AT Укрексімбанк № 115-10/614 від 01.09.17, який повідомив, що рахунки ТОВ Вотекс-Україна закрито, а рух коштів з 18.11.16 моменту відкриття, не вiдбyвaвcя.

Крім того, як вбачається із виписки з банківського рахунку № НОМЕР_1 (дол. США) ТОВ Вотекс Україна в AT Сбербанк за період з 26.05.2013 року по 06.05.2019 року останні обороти по рахунку відбувались 27.05.2013.

Таким чином, зібрана інформація підтверджує відсутність у банкрута ТОВ Вотекс Україна протягом строку щонайменше з 02.09.13 по теперішній час такого активу, як грошові кошти, в тому числі і таких грошових коштів, які підпадають під категорію заставного майна відповідно до договору застави б/н від 19.02.13, укладеного між банкрутом та AT Сбербанк , предметом якого виступає право вимоги на отримання грошової виручки за виконані роботи, яке існує та виникне у майбутньому у заставодавця за договором підряду № 02-07/12/1бмр від 02.07.12.

У зв`язку з відсутністю майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси ТОВ Вотекс-Україна , ліквідатором подано до суду акт інвентаризації товаро-матеріальних цінностей та інших активів Товариства та формування ліквідаційної маси від 06.05.2019, який засвідчує відсутність будь-якого майна.

Ухвалою господарського суду Сумської області від 19.06.2017 було затверджено реєстр вимог кредиторів, який має наступний вигляд:

- Сумський державний університет: вимоги в сумі 21106496 грн. 60 коп. 4 (четверта) черга;

- Сумське об`єднане управління Пенсійного фонду України Сумської області: в сумі 87028 грн. 28 коп. 2 (друга) черга;

- Сумське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів: в сумі 21787 грн. 50 коп. 4 (четверта) черга, 130 грн. 80 коп. 6 (шоста) черга, 3200 грн. 00 коп. 1 (перша) черга;

- Головне управління ДФС у Сумській області : в сумі 199 469 грн. 06 коп. 6 (шоста) черга, 3200 грн. 00 коп. судовий збір 1 (перша) черга;

- ПАТ "Державний експортно-імпортний банк України": в сумі 2 559 532,43 грн. 6 (шоста) черга, 3200 грн. 00 коп. судовий збір 1 (перша) черга.

Відповідно до ст. 46 Закону про банкрутство звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

На засіданні комітету кредиторів ТОВ Вотекс-Україна , яке відбулося 06.05.2019 схвалено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

Показники щодо майнових активів боржника відображені в ліквідаційному балансі.

Заперечень від кредиторів щодо звіту та ліквідаційного балансу до суду не надходило.

Відповідно до ст. 46 Закону про банкрутство господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Згідно з ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Затвердження звіту ліквідатора є підставою для закриття провадження у справі відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство.

За вказаних обставин звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс підлягають затвердженню, а банкрут як юридична особа підлягає ліквідації. Провадження у справі підлягає закриттю.

Відповідно до ч. 4 ст. 83 Закону про банкрутство у випадках, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Що стосується клопотання ліквідатора про затвердження основної грошової винагороди та витрат, понесених ліквідатором у ліквідаційній процедурі, суд керується наступним.

Порядок сплати грошової винагороди арбітражного керуючого під час виконання повноважень у справі про банкрутство визначено положеннями статті 115 Закону про банкрутство.

Відповідно до частин 1, 3 статті 115 Закону про банкрутство арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до відкриття господарським судом процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень ліквідатора, а її розмір не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень ліквідатора.

Частиною 4 ст. 115 Закону про банкрутство встановлено, що витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов`язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов`язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

Відповідно до частини 7 статті 115 Закону про банкрутство звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення ліквідаційної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

З матеріалів справи вбачається, що ліквідатор просить суд затвердити основну грошову винагороду за період з 01.08.2017 по 01.04.2019 в розмірі 146390,00 грн. та розмір відшкодування витрат арбітражного керуючого в розмірі 1599,21 грн.

На засіданні комітету кредиторів 02.04.2019 погоджено звіт ліквідатора про грошову винагороду за період виконання ним повноважень ліквідатора та здійснені витрати до відшкодування в редакції звіту затвердженого протоколом засідання комітету кредиторів від 25.05.2018 в сумі 69784,04 грн.

Дослідивши матеріали справи, судом встановлено наявність у матеріалах справи доказів виконання арбітражним керуючим Рудик І.М. повноважень ліквідатора банкрута. Скарги та зауваження кредиторів на діяльність арбітражного керуючого Рудик І.М. до суду не надходили.

Згідно з розрахунко арбітражного керуючого нарахування грошової винагороди в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення повноважень ліквідатора за період з 01.08.2017 по 01.04.2019 в сумі 146390,00 грн. є обґрунтованим, арифметично вірним, а відтак звіт про нарахування та виплату основної грошової винагороди та відшкодування витрат в сумі 1599,21 грн. підлягає затвердженню судом.

Керуючись ст. ст. 46, 83, 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , ст. ст. 232-235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Клопотання ліквідатора про затвердження основної грошової винагороди та розмір відшкодування витрат арбітражного керуючого задовольнити, затвердити розмір оплати послуг ліквідатора в сумі 146390,00 грн. та витрати ліквідатора, пов`язані з виконанням повноважень в сумі 1599,21 грн.

2. Заяву № БС-920/272/17 від 02.04.2019 ліквідатора Рудик І.М. у справі №920/272/17 про стягнення основної грошової винагороди ліквідатора, здійснення невідшкодованих витрат арбітражного керуючого задовольнити.

3. Стягнути з Сумського державного університету (40030, м. Суми, вул.. Римського-Корсакова, 2, код 05408289) на користь арбітражного керуючого Рудика Ігоря Миколайовича (АДРЕСА_3 , ІНФО НОМЕР_5 , реквізити: п/р № НОМЕР_6 в Приватбанку, МФО 336677, одержувач: Рудик Ігор Миколайович , призначення платежу: оплата грошової винагороди ліквідатора по справі № 920/272/17 про банкрутство ТОВ Вотекс Україна ) суму основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора в сумі 81331 грн. 90 коп.

4. Стягнути з Сумського об`єднаного управління Пенсійного фонду України (40009, м. Суми, вул.. С Бандери, 43, код 40383837) на користь арбітражного керуючого Рудика Ігоря Миколайовича (АДРЕСА_3 , ІНФО НОМЕР_5 , реквізити: п/р № НОМЕР_6 в Приватбанку, МФО 336677, одержувач: Рудик Ігор Миколайович , призначення платежу: оплата грошової винагороди ліквідатора по справі № 920/272/17 про банкрутство ТОВ Вотекс Україна ) суму основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора в сумі 332 грн. 72 коп.

5. Стягнути з Сумського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (40004, м. Суми, вул.. Горького, 2, код 14004771) на користь арбітражного керуючого Рудика Ігоря Миколайовича (АДРЕСА_3 , ІНФО НОМЕР_5 , реквізити: п/р № НОМЕР_6 в Приватбанку, МФО 336677, одержувач: Рудик Ігор Миколайович , призначення платежу: оплата грошової винагороди ліквідатора по справі № 920/272/17 про банкрутство ТОВ Вотекс Україна ) суму основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора в сумі 92 грн. 42 коп.

6. Стягнути з Головного управління державної фіскальної служби в Сумській області (40009, м. Суми, вул.. Іллінська, 13, код 39456414) на користь арбітражного керуючого Рудика Ігоря Миколайовича (АДРЕСА_3 , ІНФО НОМЕР_5 , реквізити: п/р № НОМЕР_6 в Приватбанку, МФО 336677, одержувач: Рудик Ігор Миколайович , призначення платежу: оплата грошової винагороди ліквідатора по справі № 920/272/17 про банкрутство ТОВ Вотекс Україна ) суму основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора в сумі 776 грн. 35 коп.

7. Стягнути з акціонерного товариства Державний експортно-імпортний банк України (03150, м. Київ, вул.. Антоновича, 127, код 00032112) на користь арбітражного керуючого Рудика Ігоря Миколайовича (АДРЕСА_3, ІНФО НОМЕР_5 , реквізити: п/р № НОМЕР_6 в Приватбанку, МФО 336677, одержувач: Рудик Ігор Миколайович , призначення платежу: оплата грошової винагороди ліквідатора по справі № 920/272/17 про банкрутство ТОВ Вотекс Україна ) суму основної грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора в сумі 9889 грн. 22 коп.

8. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута - товариства з обмеженою відповідальністю "Вотекс-Україна" (40000, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 25, оф. 509, код 33814219).

9. Ліквідувати товариство з обмеженою відповідальністю "Вотекс-Україна" (40000, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 25, оф. 509, код 33814219) як юридичну особу.

10. Провадження у справі закрити.

11. Вимоги кредиторів, не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.

12. Видати накази на виконання даної ухвали.

13. Ухвалу надіслати: кредиторам, банкруту, державному реєстратору, органу державної статистики для припинення юридичної особи, ліквідатору, Головному управлінню юстиції у Сумській області, ВДВС Сумського міського управління юстиції.

Повний текст ухвали складено 27.08.2019.

Суддя В.В. Яковенко

Дата ухвалення рішення20.08.2019
Оприлюднено28.08.2019

Судовий реєстр по справі —920/272/17

Судовий наказ від 09.09.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Яковенко Василь Володимирович

Судовий наказ від 09.09.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Яковенко Василь Володимирович

Судовий наказ від 09.09.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Яковенко Василь Володимирович

Судовий наказ від 09.09.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Яковенко Василь Володимирович

Судовий наказ від 09.09.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Яковенко Василь Володимирович

Ухвала від 20.08.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Яковенко Василь Володимирович

Ухвала від 30.07.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Яковенко Василь Володимирович

Ухвала від 24.07.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Яковенко Василь Володимирович

Ухвала від 15.07.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Яковенко Василь Володимирович

Ухвала від 15.07.2019

Господарське

Господарський суд Сумської області

Яковенко Василь Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні