ПОДІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

УХВАЛА

Подільський районний суд міста Києва

Провадження № 1-кс/758/4246/19

Справа № 758/10829/19

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 серпня 2019 року слідчий суддя Подільського районного суду м. Києва Корнілова Ж.О., за участю секретаря судового засідання Шарупи В.А., розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання прокурора Київської місцевої прокуратури № 7 Олексюка В.С., про тимчасовий доступ до речей і документів, -

В С Т А Н О В И В :

Прокурор Київської місцевої прокуратури № 7 Олексюк В.С., звернувся до слідчого судді Подільського районного суду м. Києва з клопотанням про надання тимчасового доступу до речей і документів.

Клопотання обґрунтоване тим, що слідчим СВ Управління поліції в метрополітені ГУ НП у м. Києві здійснюється досудове розслідування кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42019101070000215 від 26.07.2019.

Досудове розслідування розпочато за матеріалами Головного управління контррозвідувального захисту інтересів держави у сфері економічної безпеки Служби безпеки України, за фактом заволодіння грошовими коштами державного бюджету України шляхом зловживання службовими особами ТОВ Біофарма Плазма , ПАТ Лекхім , ТОВ Укрфармекспорт , ТОВ ФЗ Біофарма та іншими особами, внаслідок протиправного відшкодування ПДВ з державного бюджету України, за результатами оформлення експортних операцій з препаратами, виготовленими з донорської крові та її компонентів.

Так, встановлено, що з 2009 року на території України функціонує група товариств Біофарма (далі- Біофарма), яка складається з: ТОВ Біофарма Інвест , код 35942229, ТОВ Біофарма Плазма Інвест , код 39183285, ТОВ Біофарма Плазма , код 39000694, ТОВ Фармацевтичний завод Біофарма , код 39071152 (вказані суб`єкти господарювання зареєстровані за адресою Київська обл., місто Біла Церква, вулиця Київська, будинок 37).

Крім цього, встановлено, що починаючи з 2015 року обсяги обов`язкового забезпечення потреб охорони здоров`я донорською кров`ю, її компонентами і препаратами, в тому числі з урахуванням необхідності створення їх відповідних резервів на випадок надзвичайних ситуацій зменшились (обсяги обов`язкового забезпечення населення України донорською кров`ю на 2018 рік по розчину Альбуміну 10% у порівнянні з 2017 роком зменшені у 2 рази, а загальні обсяги забезпечення потреб населення препаратами крові, затверджених КМУ, з 2016 по 2018 рр. зменшились на 25%).

Разом з тим, обсяги обов`язкового забезпечення потреб охорони здоров`я населення донорською кров`ю, її компонентами і препаратами, в тому числі з урахуванням необхідності створення їх відповідних резервів на випадок ситуацій, зазначених у ст. 19 Закону України Про донорство крові , щорічно визначаються і затверджуються Кабінетом Міністрів України на підставі даних, що подаються центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я, Міністерством оборони України, іншими державними органами, до сфери управління яких належать заклади охорони здоров`я.

Крім цього, група товариств Біофарма є монополістом в сфері виготовлення препаратів з компонентів донорської крові та здійснює експорт препаратів з компонентів крові за кордон (Таджикистан, Швейцарія, Білорусія, Великобританія, Індія, Казахстан, Грузія, Монголія, Азербайджан, Вірменія, Камбоджа, Уганда), за результатами продажу яких, отримує валютну виручку та відшкодовує ПДВ з державного бюджету України.

Відповідно до ст. 22 Закону України Про донорство крові та п. 2 Постанови КМУ від 14.09.1998 № 1427, якою затверджено Порядок реалізації за межі України компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів, а також вивезення з України донорської крові та її компонентів , обсяги обов`язкового задоволення потреб охорони здоров`я населення України донорською кров`ю, її компонентами і препаратами з них, у тому числі з урахуванням потреб у створенні їх відповідних резервів на випадок виникнення ситуацій, зазначених у частині першій статті 19 Закону України Про донорство крові та її компонентів , щорічно затверджуються Кабінетом Міністрів України за поданням МОЗ. Відповідні пропозиції подаються МОЗ в установленому порядку Кабінетові Міністрів України до 15 березня кожного року. Для їх розроблення інші центральні органи виконавчої влади, які мають у сфері свого управління заклади охорони здоров`я, та МНС до 15 лютого інформують МОЗ про потреби закладів охорони здоров`я у компонентах донорської крові і препаратах з них для надання невідкладної та гарантованої медичної допомоги населенню, а також про стан їх задоволення.

Як передбачено п. 3 вказаної Постанови компоненти донорської крові і препарати, виготовлені з донорської крові та її компонентів, можуть реалізовуватися за межами України спеціалізованими установами і закладами переливання крові, відповідними підрозділами закладів охорони здоров`я, зазначеними у частині першій статті 15 Закону України Про донорство крові та її компонентів , а препарати, виготовлені з донорської крові та її компонентів, також і суб`єктами підприємницької діяльності. Така реалізація здійснюється лише за наявності відповідної ліцензії, виданої МОЗ, за умови надання суб`єкту господарювання Кабінетом Міністрів України спеціального дозволу. Спеціальний дозвіл на реалізацію за межами України компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів, надається безстроково суб`єкту господарювання Кабінетом Міністрів України за обґрунтованим поданням МОЗ, який визначає перелік такої реалізації.

При цьому, за період 2015-2018 років виключно ТОВ Біофарма Плазма отримувало дозвіл Кабінету Міністрів України на експорт препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів. Проте, встановлено, що фактичний експорт групи компаній Біофарма перевищує обсяги, встановлені відповідними розпорядженнями Кабінету Міністрів України.

Водночас, з 2016 року крім ТОВ Біофарма Плазма експорт препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів здійснювали інші суб`єкти підприємницької діяльності, а саме: ПАТ Лекxім (код 20029017), ТОВ Укрфармекспорт (код 31776072), ТОВ ФЗ Біофарма (код 39071152), які в свою чергу не мали спеціального дозволу на реалізацію за межами України компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів та у подальшому здійснювали протиправне відшкодування ПДВ з державного бюджету України.

Відтак, необхідність в проведенні тимчасового доступу полягає в тому, що стороні обвинувачення необхідно доказати чи спростувати причетність службових осіб ТОВ Біофарма Плазма , ПАТ Лекxім , ТОВ Укрфармекспорт , ТОВ ФЗ Біофарма , Київської міської митниці ДФС України, Київської митниці ДФС України, Черкаської митниці ДФС України, Міністерства охорони здоров`я України, Кабінету Міністрів України до вчинення кримінального правопорушення, дослідити обставини порушень вказаними особами Розпоряджень Кабінету Міністрів України, якими надано дозвіл на експорт препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів, під час митного оформлення вказаних препаратів, встановити інших осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення та встановити інші важливі обставини, які мають значення для кримінального провадження, шляхом здійснення виїмки та приєднання до матеріалів кримінального провадження копій документів, які перебувають у володінні Міністерства охорони здоров`я України (01601, м. Київ, вул. Грушевського 7), а саме:

- копії всіх наявних документів, якими визначено обсяги обов`язкового задоволення потреб охорони здоров`я населення України донорською кров`ю, її компонентами і препаратами з них, у тому числі з урахуванням потреб у створенні їх відповідних резервів на випадок виникнення ситуацій, зазначених у частині першій статті 19 Закону України Про донорство крові та її компонентів , за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів, які відображають інформування центральними органами виконавчої влади, які мають у сфері свого управління заклади охорони здоров`я, та МНС, Міністерства охорони здоров`я України про потреби закладів охорони здоров`я у компонентах донорської крові і препаратах з них для надання невідкладної та гарантованої медичної допомоги населенню, а також про стан їх задоволення, за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів, які відображають подання пропозицій Міністерства охорони здоров`я України про потреби закладів охорони здоров`я у компонентах донорської крові і препаратах з них для надання невідкладної та гарантованої медичної допомоги населенню, а також про стан їх задоволення, подані Кабінету Міністрів України, за період 2016-2019 років;

- копії протоколів засідань робочих груп щодо визначення обсягів обов`язкового задоволення потреб охорони здоров`я населення України донорською кров`ю, її компонентами і препаратами з них, у тому числі з урахуванням потреб у створенні їх відповідних резервів на випадок виникнення ситуацій, зазначених у частині першій статті 19 Закону України Про донорство крові та її компонентів , за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів (заяви тощо) поданих ТОВ Біофарма Плазма (код 39000694), ТОВ ФЗ Біофарма (код 39071152), ПАТ Лекxім (код 20029017), ТОВ Укрфармекспорт (код 31776072) до Міністерства охорони здоров`я України для отримання ліцензії на реалізацію компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів за межами України, за період 2016-2019 років;

- копії ліцензій на реалізацію компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів за межами України, виданих Міністерством охорони здоров`я України суб`єктам господарювання, за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів, які відображають наявність надлишків донорської крові та її компонентів у станцій переливання крові і центрів крові України, за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів, які відображають обґрунтованість передачі компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів за кордон як гуманітарну допомогу у випадках надзвичайних ситуацій, за період 2016-2019 років.

Отже, копії вказаних документів необхідно вилучити, з метою подальшого їх приєднання до матеріалів кримінального провадження та подальшого аналізу з метою встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Враховуючи викладене, прокурор просить клопотання задовольнити.

Прокурор, повідомлений належним чином, в судове засідання не з`явився, звернувся до суду із заявою, в якій просить розглянути клопотання у його відсутність.

Слідчий суддя ухвалив розглядати клопотання за відсутності прокурора.

Представник особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, у судове засідання не викликався на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.

Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов висновку про задоволення клопотання, виходячи з наступного.

Установлено, що відомості про кримінальне правопорушення за ч. 2 ст. 191 КК України, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42019101070000215 від 26.07.2019.

Досудове розслідування розпочато за матеріалами Головного управління контррозвідувального захисту інтересів держави у сфері економічної безпеки Служби безпеки України, за фактом заволодіння грошовими коштами державного бюджету України шляхом зловживання службовими особами ТОВ Біофарма Плазма , ПАТ Лекхім , ТОВ Укрфармекспорт , ТОВ ФЗ Біофарма та іншими особами, внаслідок протиправного відшкодування ПДВ з державного бюджету України, за результатами оформлення експортних операцій з препаратами, виготовленими з донорської крові та її компонентів.

Так, встановлено, що з 2009 року на території України функціонує група товариств Біофарма (далі- Біофарма), яка складається з: ТОВ Біофарма Інвест , код 35942229, ТОВ Біофарма Плазма Інвест , код 39183285, ТОВ Біофарма Плазма , код 39000694, ТОВ Фармацевтичний завод Біофарма , код 39071152 (вказані суб`єкти господарювання зареєстровані за адресою Київська обл., місто Біла Церква, вулиця Київська, будинок 37).

Крім цього, встановлено, що починаючи з 2015 року обсяги обов`язкового забезпечення потреб охорони здоров`я донорською кров`ю, її компонентами і препаратами, в тому числі з урахуванням необхідності створення їх відповідних резервів на випадок надзвичайних ситуацій зменшились (обсяги обов`язкового забезпечення населення України донорською кров`ю на 2018 рік по розчину Альбуміну 10% у порівнянні з 2017 роком зменшені у 2 рази, а загальні обсяги забезпечення потреб населення препаратами крові, затверджених КМУ, з 2016 по 2018 рр. зменшились на 25%).

Разом з тим, обсяги обов`язкового забезпечення потреб охорони здоров`я населення донорською кров`ю, її компонентами і препаратами, в тому числі з урахуванням необхідності створення їх відповідних резервів на випадок ситуацій, зазначених у ст. 19 Закону України Про донорство крові , щорічно визначаються і затверджуються Кабінетом Міністрів України на підставі даних, що подаються центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я, Міністерством оборони України, іншими державними органами, до сфери управління яких належать заклади охорони здоров`я.

Крім цього, група товариств Біофарма є монополістом в сфері виготовлення препаратів з компонентів донорської крові та здійснює експорт препаратів з компонентів крові за кордон (Таджикистан, Швейцарія, Білорусія, Великобританія, Індія, Казахстан, Грузія, Монголія, Азербайджан, Вірменія, Камбоджа, Уганда), за результатами продажу яких, отримує валютну виручку та відшкодовує ПДВ з державного бюджету України.

Відповідно до ст. 22 Закону України Про донорство крові та п. 2 Постанови КМУ від 14.09.1998 № 1427, якою затверджено Порядок реалізації за межі України компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів, а також вивезення з України донорської крові та її компонентів , обсяги обов`язкового задоволення потреб охорони здоров`я населення України донорською кров`ю, її компонентами і препаратами з них, у тому числі з урахуванням потреб у створенні їх відповідних резервів на випадок виникнення ситуацій, зазначених у частині першій статті 19 Закону України Про донорство крові та її компонентів , щорічно затверджуються Кабінетом Міністрів України за поданням МОЗ. Відповідні пропозиції подаються МОЗ в установленому порядку Кабінетові Міністрів України до 15 березня кожного року. Для їх розроблення інші центральні органи виконавчої влади, які мають у сфері свого управління заклади охорони здоров`я, та МНС до 15 лютого інформують МОЗ про потреби закладів охорони здоров`я у компонентах донорської крові і препаратах з них для надання невідкладної та гарантованої медичної допомоги населенню, а також про стан їх задоволення.

Як передбачено п. 3 вказаної Постанови компоненти донорської крові і препарати, виготовлені з донорської крові та її компонентів, можуть реалізовуватися за межами України спеціалізованими установами і закладами переливання крові, відповідними підрозділами закладів охорони здоров`я, зазначеними у частині першій статті 15 Закону України Про донорство крові та її компонентів , а препарати, виготовлені з донорської крові та її компонентів, також і суб`єктами підприємницької діяльності. Така реалізація здійснюється лише за наявності відповідної ліцензії, виданої МОЗ, за умови надання суб`єкту господарювання Кабінетом Міністрів України спеціального дозволу. Спеціальний дозвіл на реалізацію за межами України компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів, надається безстроково суб`єкту господарювання Кабінетом Міністрів України за обґрунтованим поданням МОЗ, який визначає перелік такої реалізації.

При цьому, за період 2015-2018 років виключно ТОВ Біофарма Плазма отримувало дозвіл Кабінету Міністрів України на експорт препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів. Проте, встановлено, що фактичний експорт групи компаній Біофарма перевищує обсяги, встановлені відповідними розпорядженнями Кабінету Міністрів України.

Водночас, з 2016 року крім ТОВ Біофарма Плазма експорт препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів здійснювали інші суб`єкти підприємницької діяльності, а саме: ПАТ Лекxім (код 20029017), ТОВ Укрфармекспорт (код 31776072), ТОВ ФЗ Біофарма (код 39071152), які в свою чергу не мали спеціального дозволу на реалізацію за межами України компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів та у подальшому здійснювали протиправне відшкодування ПДВ з державного бюджету України.

Відтак, необхідність в проведенні тимчасового доступу полягає в тому, що стороні обвинувачення необхідно доказати чи спростувати причетність службових осіб ТОВ Біофарма Плазма , ПАТ Лекxім , ТОВ Укрфармекспорт , ТОВ ФЗ Біофарма , Київської міської митниці ДФС України, Київської митниці ДФС України, Черкаської митниці ДФС України, Міністерства охорони здоров`я України, Кабінету Міністрів України до вчинення кримінального правопорушення, дослідити обставини порушень вказаними особами Розпоряджень Кабінету Міністрів України, якими надано дозвіл на експорт препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів, під час митного оформлення вказаних препаратів, встановити інших осіб, причетних до вчинення кримінального правопорушення та встановити інші важливі обставини, які мають значення для кримінального провадження, шляхом здійснення виїмки та приєднання до матеріалів кримінального провадження копій документів, які перебувають у володінні Міністерства охорони здоров`я України (01601, м. Київ, вул. Грушевського 7), а саме:

- копії всіх наявних документів, якими визначено обсяги обов`язкового задоволення потреб охорони здоров`я населення України донорською кров`ю, її компонентами і препаратами з них, у тому числі з урахуванням потреб у створенні їх відповідних резервів на випадок виникнення ситуацій, зазначених у частині першій статті 19 Закону України Про донорство крові та її компонентів , за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів, які відображають інформування центральними органами виконавчої влади, які мають у сфері свого управління заклади охорони здоров`я, та МНС, Міністерства охорони здоров`я України про потреби закладів охорони здоров`я у компонентах донорської крові і препаратах з них для надання невідкладної та гарантованої медичної допомоги населенню, а також про стан їх задоволення, за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів, які відображають подання пропозицій Міністерства охорони здоров`я України про потреби закладів охорони здоров`я у компонентах донорської крові і препаратах з них для надання невідкладної та гарантованої медичної допомоги населенню, а також про стан їх задоволення, подані Кабінету Міністрів України, за період 2016-2019 років;

- копії протоколів засідань робочих груп щодо визначення обсягів обов`язкового задоволення потреб охорони здоров`я населення України донорською кров`ю, її компонентами і препаратами з них, у тому числі з урахуванням потреб у створенні їх відповідних резервів на випадок виникнення ситуацій, зазначених у частині першій статті 19 Закону України Про донорство крові та її компонентів , за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів (заяви тощо) поданих ТОВ Біофарма Плазма (код 39000694), ТОВ ФЗ Біофарма (код 39071152), ПАТ Лекxім (код 20029017), ТОВ Укрфармекспорт (код 31776072) до Міністерства охорони здоров`я України для отримання ліцензії на реалізацію компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів за межами України, за період 2016-2019 років;

- копії ліцензій на реалізацію компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів за межами України, виданих Міністерством охорони здоров`я України суб`єктам господарювання, за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів, які відображають наявність надлишків донорської крові та її компонентів у станцій переливання крові і центрів крові України, за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів, які відображають обґрунтованість передачі компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів за кордон як гуманітарну допомогу у випадках надзвичайних ситуацій, за період 2016-2019 років.

Отже, копії вказаних документів необхідно вилучити, з метою подальшого їх приєднання до матеріалів кримінального провадження та подальшого аналізу з метою встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Частиною 1 ст. 159 КПК України передбачено, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належать відомості, які можуть становити банківську таємницю.

Частиною 5 ст. 163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Абзацом 1 ч. 6 ст. 163 КПК України передбачено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи те, що документи, які перебувають у володінні Міністерства охорони здоров`я України (01601, м. Київ, вул. Грушевського 7), а саме:

- копії всіх наявних документів, якими визначено обсяги обов`язкового задоволення потреб охорони здоров`я населення України донорською кров`ю, її компонентами і препаратами з них, у тому числі з урахуванням потреб у створенні їх відповідних резервів на випадок виникнення ситуацій, зазначених у частині першій статті 19 Закону України Про донорство крові та її компонентів , за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів, які відображають інформування центральними органами виконавчої влади, які мають у сфері свого управління заклади охорони здоров`я, та МНС, Міністерства охорони здоров`я України про потреби закладів охорони здоров`я у компонентах донорської крові і препаратах з них для надання невідкладної та гарантованої медичної допомоги населенню, а також про стан їх задоволення, за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів, які відображають подання пропозицій Міністерства охорони здоров`я України про потреби закладів охорони здоров`я у компонентах донорської крові і препаратах з них для надання невідкладної та гарантованої медичної допомоги населенню, а також про стан їх задоволення, подані Кабінету Міністрів України, за період 2016-2019 років;

- копії протоколів засідань робочих груп щодо визначення обсягів обов`язкового задоволення потреб охорони здоров`я населення України донорською кров`ю, її компонентами і препаратами з них, у тому числі з урахуванням потреб у створенні їх відповідних резервів на випадок виникнення ситуацій, зазначених у частині першій статті 19 Закону України Про донорство крові та її компонентів , за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів (заяви тощо) поданих ТОВ Біофарма Плазма (код 39000694), ТОВ ФЗ Біофарма (код 39071152), ПАТ Лекxім (код 20029017), ТОВ Укрфармекспорт (код 31776072) до Міністерства охорони здоров`я України для отримання ліцензії на реалізацію компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів за межами України, за період 2016-2019 років;

- копії ліцензій на реалізацію компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів за межами України, виданих Міністерством охорони здоров`я України суб`єктам господарювання, за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів, які відображають наявність надлишків донорської крові та її компонентів у станцій переливання крові і центрів крові України, за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів, які відображають обґрунтованість передачі компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів за кордон як гуманітарну допомогу у випадках надзвичайних ситуацій, за період 2016-2019 років, самостійно і в сукупності з іншими фактичними даними мають значення для встановлення істини і можуть бути використані як доказ у кримінальному провадженні, прокурором у клопотанні доведено, що документи, які перебувають у володінні вказаної установи можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 159-166 КПК України, -

П О С Т А Н О В И В :

Клопотання прокурора Київської місцевої прокуратури № 7 Олексюка В.С. -задовольнити.

Надати прокурорам Київської місцевої прокуратури № 7: Олексюку В.С., Кутовому Д.В., Івановій О.П., Грицаєнко Л.І., Козленко А.А., Мізерному П.П., Дичаковській Т.О., Ковальову А.В. та слідчим слідчої групи у кримінальному провадженні № 42019101070000215, та/або за дорученням слідчого або прокурора співробітникам оперативних підрозділів, дозвіл на тимчасовий доступ із можливістю вилучення (виїмки) копій документів, які перебувають у володінні Міністерства охорони здоров`я України (01601, м. Київ, вул. Грушевського 7), а саме:

- копії всіх наявних документів, якими визначено обсяги обов`язкового задоволення потреб охорони здоров`я населення України донорською кров`ю, її компонентами і препаратами з них, у тому числі з урахуванням потреб у створенні їх відповідних резервів на випадок виникнення ситуацій, зазначених у частині першій статті 19 Закону України Про донорство крові та її компонентів , за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів, які відображають інформування центральними органами виконавчої влади, які мають у сфері свого управління заклади охорони здоров`я, та МНС, Міністерства охорони здоров`я України про потреби закладів охорони здоров`я у компонентах донорської крові і препаратах з них для надання невідкладної та гарантованої медичної допомоги населенню, а також про стан їх задоволення, за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів, які відображають подання пропозицій Міністерства охорони здоров`я України про потреби закладів охорони здоров`я у компонентах донорської крові і препаратах з них для надання невідкладної та гарантованої медичної допомоги населенню, а також про стан їх задоволення, подані Кабінету Міністрів України, за період 2016-2019 років;

- копії протоколів засідань робочих груп щодо визначення обсягів обов`язкового задоволення потреб охорони здоров`я населення України донорською кров`ю, її компонентами і препаратами з них, у тому числі з урахуванням потреб у створенні їх відповідних резервів на випадок виникнення ситуацій, зазначених у частині першій статті 19 Закону України Про донорство крові та її компонентів , за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів (заяви тощо) поданих ТОВ Біофарма Плазма (код 39000694), ТОВ ФЗ Біофарма (код 39071152), ПАТ Лекxім (код 20029017), ТОВ Укрфармекспорт (код 31776072) до Міністерства охорони здоров`я України для отримання ліцензії на реалізацію компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів за межами України, за період 2016-2019 років;

- копії ліцензій на реалізацію компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів за межами України, виданих Міністерством охорони здоров`я України суб`єктам господарювання, за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів, які відображають наявність надлишків донорської крові та її компонентів у станцій переливання крові і центрів крові України, за період 2016-2019 років;

- копії всіх наявних документів, які відображають обґрунтованість передачі компонентів донорської крові і препаратів, виготовлених з донорської крові та її компонентів за кордон як гуманітарну допомогу у випадках надзвичайних ситуацій, за період 2016-2019 років.

Строк дії ухвали становить один місяць з дня її постановлення.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження у суді.

Ухвала виготовлена у двох примірниках, один з яких знаходиться в матеріалах справи.

Слідчий суддя Корнілова Ж.О.

Зареєстровано 29.08.2019
Оприлюднено 30.08.2019
Дата набрання законної сили 23.08.2019

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Перевірити компанію

Додайте Опендатабот до улюбленного месенджеру

Вайбер Телеграм Месенджер

Опендатабот для телефону