Ухвала
від 16.08.2019 по справі 757/43607/19-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/43607/19-к

Примірник № ___

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 серпня 2019 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі судових засідань ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Києві клопотання старшого слідчого в ОВС ГСУ Національної поліції України ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів,

В С Т А Н О В И В :

До Печерського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого в ОВС ГСУ Національної поліції України ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до документів.

Обґрунтовуючи внесене клопотання слідчий вказує наступне.

Слідчими Головного слідчого управління Національної поліції України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12017100090000062 від 07.09.2017 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 205, ч.1 ст.205 КК України.

Мотивуючи клопотання слідчий вказує, що впродовж серпня 2015 - травня 2017 невстановленими особами, з використанням підконтрольних підприємств, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_10 ), ПП " ОСОБА_4 " (код НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (код НОМЕР_12 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (код НОМЕР_13 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " (код НОМЕР_13 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 " (код НОМЕР_14 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код НОМЕР_15 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " (код НОМЕР_16 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_17 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код НОМЕР_18 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_19 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (код НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " (код НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_22 " (код НОМЕР_22 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_23 " (код НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 " (код НОМЕР_24 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 " (код НОМЕР_25 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 " (код НОМЕР_26 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_27 " (код НОМЕР_27 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 " (код НОМЕР_28 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_29 " (код НОМЕР_29 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_30 " (код НОМЕР_30 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_31 " (код НОМЕР_31 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_32 " (код НОМЕР_32 ) та осіб: ОСОБА_5 ( НОМЕР_33 ), ОСОБА_6 ( НОМЕР_34 ), ОСОБА_7 ( НОМЕР_35 ), ОСОБА_8 ( НОМЕР_36 ) та ОСОБА_9 ( НОМЕР_37 ), здійснюється штучне формування податкового кредиту підприємствам реального сектору економіки, що призвело до ненадходження коштів в бюджет у значних розмірах.

Крім того, надійшов узагальнений матеріал від Державної служби фінансового моніторингу України №0646/2017/ДСК від 30.11.2017 відносно ОСОБА_10 (ІПН НОМЕР_38 ), який у період з 06.02.2015 по 03.08.2017, здійснюючи на території міста Києва фінансові операції, що полягають у отриманні безготівкових грошових коштів на власні розрахункові рахунки від підприємств: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (ЄДРПОУ НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (ЄДРПОУ НОМЕР_40 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (ЄДРПОУ НОМЕР_41 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (ЄДРПОУ НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (ЄДРПОУ НОМЕР_43 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (ЄДРПОУ НОМЕР_44 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (ЄДРПОУ НОМЕР_45 ) та у подальшому перераховуючи отримані кошти на рахунки фізичних осіб та юридичних осіб, а саме: ОСОБА_11 (ІПН НОМЕР_46 ), ОСОБА_12 (ЄДРПОУ НОМЕР_47 ), ОСОБА_13 (ІПН НОМЕР_48 ), ОСОБА_14 (ІПН НОМЕР_49 ), ОСОБА_15 (ІПН НОМЕР_50 ), ОСОБА_16 (ІПН НОМЕР_51 ), ОСОБА_17 (ІПН НОМЕР_52 ), ОСОБА_18 (ІПН НОМЕР_53 ), ОСОБА_19 (ІПН НОМЕР_54 ), ОСОБА_20 (ІПН НОМЕР_55 ), ОСОБА_21 (ІПН НОМЕР_56 ), ОСОБА_22 (ІПН НОМЕР_57 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (ЄДРПОУ НОМЕР_58 ), ПП « ОСОБА_23 » (ЄДРПОУ НОМЕР_59 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (ЄДРПОУ НОМЕР_60 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (ЄДРПОУ НОМЕР_61 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 » (ЄДРПОУ НОМЕР_62 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_44 » (ЄДРПОУ НОМЕР_63 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » (ЄДРПОУ НОМЕР_64 ), ухилився від сплати податків у значних розмірах.

Крім того, у ході досудового розслідування встановлено, що в рамках відпрацювання узагальненого матеріалу № 0913/2018/ДСК, який надійшов від ІНФОРМАЦІЯ_46 (вх. № 31/3 від 11.01.2019), щодо фінансових операцій, проведених за участю ПП « ОСОБА_24 » (ЄДРПОУ НОМЕР_65 ), ПП « ОСОБА_25 » (ЄДРПОУ НОМЕР_66 ), ПП « ОСОБА_26 » (ЄДРПОУ НОМЕР_67 ), ПП « ОСОБА_27 » (ЄДРПОУ НОМЕР_68 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » (ЄДРПОУ НОМЕР_69 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 » (ЄДРПОУ НОМЕР_70 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_49 » (ЄДРПОУ НОМЕР_71 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_50 » (ЄДРПОУ НОМЕР_72 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 » (ЄДРПОУ НОМЕР_73 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 » (ЄДРПОУ НОМЕР_74 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (ЄДРПОУ НОМЕР_75 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » (ЄДРПОУ НОМЕР_76 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 » (ЄДРПОУ НОМЕР_77 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 » (ЄДРПОУ НОМЕР_78 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_57 » (ЄДРПОУ НОМЕР_79 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_58 » (ЄДРПОУ НОМЕР_80 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_59 » (ЄДРПОУ НОМЕР_81 ) та низкою фізичних осіб, отримано інформацію щодо організації невстановленими громадянами України функціонування протиправного фінансового механізму направленого на легалізацію (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, незаконне переведення безготівкових грошових коштів у готівку, а також ухилення від сплати податків, зборів (обов`язкових платежів) до державного бюджету.

Так, за наявною інформацією невстановлені громадяни України, за попередньою змовою, створили функціонування протиправного фінансового механізму, використовуючи реквізити підконтрольних вищезазначених підприємств, та налагодили надходження безготівкових грошових коштів на рахунки останніх від суб`єктів реального сектору економіки та від інших СПД з окремими ознаками фіктивності (які використовується в якості так званих «транзитних» підприємств).

В подальшому, використовуючи реквізити та рахунки підконтрольних фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців, перераховані безготівкові грошові кошти знімались готівкою через Cash-термінали, POS-термінали та каси АТ « ІНФОРМАЦІЯ_60 », АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_61 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_62 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_63 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_64 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_65 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_66 » особисто та/або довіреними особами.

Згідно інформації узагальненого матеріалу ІНФОРМАЦІЯ_46 , клієнтами-замовниками протиправних фінансових послуг, які здійснювали перерахування безготівкових грошових коштів на рахунки ПП « ОСОБА_24 », ПП « ОСОБА_25 », ПП « ОСОБА_26 », ПП « ОСОБА_27 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_49 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_50 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_51 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_55 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_56 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_57 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_58 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_59 », являються ряд юридичних осіб.

Згідно інформації, отриманої від ГО « ІНФОРМАЦІЯ_67 » встановлено, що наявна інформація про інші підприємства, які можливо організовані одними і тими ж особами та працюють за аналогічними схемами.

Зокрема, наявна інформація щодо можливих фактів порушення TOB « ІНФОРМАЦІЯ_68 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_82 ), TOB « ІНФОРМАЦІЯ_69 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_83 ), ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_70 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_84 ), TOB « ІНФОРМАЦІЯ_71 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_85 ), TOB « ІНФОРМАЦІЯ_72 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_86 ), TOB « ІНФОРМАЦІЯ_73 » (попередня назва TOB « ІНФОРМАЦІЯ_74 », код ЄДРПОУ НОМЕР_87 ) та TOB « ІНФОРМАЦІЯ_75 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_88 ) податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом тощо.

Вказує у клопотанні слідчий, що документи щодо взаємовідносин TOB « ІНФОРМАЦІЯ_68 » (ЄДРПОУ НОМЕР_82 ) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_71 » (ЄДРПОУ НОМЕР_85 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_72 » (ЄДРПОУ НОМЕР_86 ), мають значення речових доказів, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, проведення судових експертиз, доказуванні і кваліфікації кримінального правопорушення, та перебувають у володінні TOB « ІНФОРМАЦІЯ_68 » (ЄДРПОУ НОМЕР_82 ). З метою дослідження викладених вище обставин кримінального правопорушення необхідно вилучити вказані документи, оскільки наявні в них відомості мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні і можуть бути використані як докази та об`єкти експертних досліджень під час проведення окремих слідчих (розшукових) дій.

До суду слідчий слідчої групи ОСОБА_28 подав клопотання, в якому просить проводити розгляд клопотання за його відсутності.

У судове засідання представники особи, у володінні якої знаходяться речі та документи не з`явились, з урахуванням положень ч. 4 ст. 163 КПК України, слідчий суддя визнав за можливе розглянути клопотання за їх відсутності.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали провадження за клопотанням та додані до нього матеріали, приходить до наступного висновку.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Слідчий суддя, аналізуючи обґрунтування прокурора з відповідністю до фабули кримінального правопорушення, приходить до висновку, що документи, до яких просить доступ слідчий, дійсно перебувають у володінні вказаної ним особи, в сукупності з іншими речами і документами мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, та в подальшому може бути використаний як доказ у кримінальному провадженні, при цьому іншим способом в даний час довести обстави, які передбачається довести не вбачається можливим, а відтак клопотання підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 131, 132, 159-160, 161, 162, 163, 542 КПК України, -

У Х В А Л И В :

Клопотання старшого слідчого в ОВС ГСУ Національної поліції України ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів задовольнити.

Надати групі слідчих, які здійснюють досудове розслідування у кримінальному провадженні: ОСОБА_29 , ОСОБА_3 , ОСОБА_30 , ОСОБА_28 , тимчасовий доступ до речей та документів, надати можливість вилучити їх копії (здійснити їх виїмку), що перебувають у володінні TOB « ІНФОРМАЦІЯ_68 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_82 ):

- матеріалів фінансово-господарських взаємовідносин та листування з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_71 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_85 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_72 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_86 ) за період з 01.01.2018 по 16.08.2019, в тому числі:

- договорів, згідно яких було придбано (реалізовано) ТМЦ (роботи, послуги тощо);

- відображення операцій у податкових деклараціях з податку на додану вартість та податку на прибуток підприємства та додатках до них;

- карток балансових рахунків 26, 28, 31, 36, 37, 63, 68, 80, 90 по контрагентам з придбання та продажу товарів (робіт, послуг) (із зазначенням сальдо станом на дату подання документів) за весь період дії договору;

- видаткових (прибуткових) накладних, які підтверджують факт отримання (реалізації) ТМЦ;

- актів виконаних робіт (послуг тощо), що підтверджують факт отримання (реалізації) робіт (послуг тощо), в тому числі за встановленими формами (у разі наявності);

- платіжних документів, що підтверджують факт оплати отриманих (реалізованих) ТМЦ (робіт, послуг);

- відомостей щодо формування витрат, які враховуються при визначенні об`єкта оподаткування по взаємовідносинах із зазначеними контрагентами (регістри витрат за періоди, в яких були відображені взаємовідносини із вищевказаними контрагентами);

- товарно-транспортних накладних (у разі їх відсутності, надати довідку про їх відсутність із зазначенням ким здійснювалось перевезення товару (спосіб та засіб перевезення, реквізити перевізника, документи щодо розрахунків з перевізником);

- договорів, укладених з перевізниками товару;

- платіжних документів, що підтверджують оплату транспортних послуг;

- актів виконаних робіт, що підтверджують факт надання транспортних послуг;

- журналів реєстрації доручень на отримання ТМЦ;

- у разі якщо, дані ТМЦ (послуги, роботи) придбавались з метою подальшої їх реалізації, документи, що підтверджують таку реалізацію (договори, видаткові накладні (акти виконаних робіт), виписки банку, товарно-транспортні накладні, суму дебіторської/кредиторської заборгованості за відвантажений товар (надані роботи, послуги) станом на дату надання інформації);

- документів, які підтверджують здійснення навантажувально-розвантажувальних робіт.

Визначити строк дії ухвали тривалістю один місяць, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Ухвала виготовлена в двох примірниках.

Примірник 1 матеріали судового провадження;

Примірник 2 надано слідчому ОСОБА_28

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення16.08.2019
Оприлюднено20.02.2023

Судовий реєстр по справі —757/43607/19-к

Ухвала від 16.08.2019

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Вовк С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні