Ухвала
від 08.08.2019 по справі 757/34931/19-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/34931/19-к

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 серпня 2019 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , представника власника майна ОСОБА_4 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання прокурора відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про арешт майна,

В С Т А Н О В И В :

В провадження слідчого судді Печерського районного суду м. Києва надійшло клопотання про арешт майна.

Обґрунтовуючи подане клопотання сторона обвинувачення вказує, що Територіальним управлінням Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Києві здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42019000000001116 від 16.05.2019 за ч. 2 ст. 364, ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 205, ч. 2 ст. 209 КК України.

Процесуальне керівництво досудовим розслідуванням в указаному кримінальному провадженні здійснюється прокурорами Генеральної прокуратури України.

Прокурор у клопотанні зазначає, що службові особи ДП «Укрхімтрансаміак» (31517060), зловживаючи службовим становищем, діючи за попередньою змовою зі службовими особами ТОВ «Дінтех» (38746547) та ТОВ «Компанія «Актив Альянс» (39728047), з метою отримання неправомірної вигоди для себе та інших осіб, всупереч інтересам служби, втілили злочинну схему направлену на привласнення коштів в особливо великих розмірах, а також легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом.

Проведеним аналізом інформації з відкритих джерел, доступної за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-21-0Q2834-a, стосовно проведення закупівлі ДП «Укрхімтрансаміак» (31517060) торцевих ущільнень ТМП 92-152 в зборі, встановлено наступне.

Відповідно до отриманої інформації, при проведенні закупівель торцевих ущільнень ТМП 92-152 в зборі, встановлено що переможцем визначено ТОВ «Дінтех», з яким відповідно укладено договір поставки № Д-У/07-2018 від 27.07.2018 на загальну суму 3 752 890 грн.

Відповідно до умов договору переможець ТОВ «Дінтех» повинен поставити 8 торцевих ущільнень ТМП 92-152 в повній комплектації (пари тертя, гумо технічні вироби та інше), цільове призначення товару: герметизація (проходу валу через корпус насосу MSD 8*10*15) валу насосу MSD 8*10*15, виробництва марки «Sulzer».

Проведеним аналізом фінансово-господарської діяльності ТОВ «Дінтех» встановлено проведення ряду операцій, по придбанню товарів, з метою забезпечення виконання умов договору поставки у підприємств, які можуть мати ознаки «фіктивності».

Зокрема, ТОВ «Дінтех» відобразило придбання товарів у ТОВ «Рессорс груп» (42011643, призначення платежу: за заготовку кільця статорного, статорного) на загальну суму 576 489 грн., ТОВ «Глобус ІКС-1» (42039124, призначення платежу: за просочення сальникової набивки фторопластовою суспензією за торцеве ущільнення) на загальну суму 695 809 грн., ТОВ «Віва Стандарт» (42057803, призначення платежу: за корпус торцевого ущільнення, за кільце рухоме СГ-М) на загальну суму 316 753 грн., ТОВ «Інтер енерджі груп» (41718551, призначення платежу: за кільце рухоме СГ-М, за просочення сальникової набивки фторопластовою суспензією за торцеве ущільнення) на загальну суму 418 489 грн.

У ході відпрацювання указаних суб`єктів підприємницької діяльності установлено, що ОСОБА_5 , яка значиться керівником ТОВ «Глобус ІКС-1», ОСОБА_6 , який значиться керівником ТОВ «Рессорс груп», ОСОБА_7 , яка значиться керівником ТОВ «Віва Стандарт», та ОСОБА_8 , який є керівником ТОВ «Інтер енерджі груп» не мають відношення до реєстрації та фінансово-господарської діяльності указаних підприємств.

Також проведеним аналізом ланцюгів постачання товарів, у зазначених контрагентів, встановлено відсутність відображення походження вищевказаної продукції, натомість сформовано податковий кредиту по наступним операціям: закупівля тушки курчат, за свині на відгодівлі, за кукурудзу та інші, що може свідчити про проведення безтоварних операцій та безпідставного формування податкового кредиту.

Зазначені відомості свідчать про відсутність фактичних поставок товару відповідно до умов договору поставки № Д-У/07-2018 від 27.07.2018 або постачання товару, який не відповідає технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі.

Крім того, у вересні 2017 року між ДП «Укрхімтрансаміак» в особі в.о. директора ОСОБА_9 та ТОВ «Компанія «Актив Альянс» укладено договір з технічного обслуговування та ремонту обладнання, а саме машин виробництва компанії T.D. Williamsonна загальну суму 3,24 млн. грн. Однак, цей договір не виконанню у зв`язку зі зміною керівництва на державному підприємстві. Після проведення перемовин з новим керівником, 07.08.2018 між ТОВ «Компанія «Актив Альянс» та ДП «Укрхімтрансаміак» в особі в.о. директора ОСОБА_10 укладено новий аналогічний договір № 07S-2018 з технічного обслуговування та ремонту обладнання, саме машин виробництва компанії T.D. Williamson, на загальну суму 10,7 млн. грн.

Згідно договору № 07S-2018 від 07.08.2018 ДП «Укрхімтрансаміак» сплачено в адресу ТОВ «Компанія «Актив Альянс» кошти в сумі 10,7 млн. грн.

Різниця в оплаті по аналогічним договорам становить понад 7 млн. грн., яким заволоділи службові особи ДП «Укрхімтрансаміак» за попередньою змовою зі службовими особами ТОВ «Компанія «Актив Альянс».

Крім іншого встановлено, що службові особи ДП «Укрхімтрансаміак» (31517060), ТОВ «Дінтех» (38746547) та інші невстановлені особи, діючи за попередньою змовою між собою, в порушення вимог ст.ст, 81, 87, 89 Цивільного кодексу України, ст.ст. 55-1, 56, 57,62, 79, 80, 89 Господарського кодексу України та ст.ст. 8, 24 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців» створили (придбали) суб`єкти підприємницької діяльності, а саме: ТОВ «Рессоре груп» (42011643), ТОВ «Глобус 1КС-1» (42039124), ТОВ «Віва Стандарт» (42057803), ТОВ «Інтер енерджі груп» (41718551) та інші, з метою прикриття незаконної діяльності спрямованої на формування податкового кредиту та мінімізації податкових зобов`язань підприємствам вигодонабувачам, підробки первинних фінансово-господарських та звітних документів, а також легалізації коштів отриманих незаконним шляхом.

Правова кваліфікація вчинених злочинів: ч.2 ст. 364, ч.5 ст. 191, ч.2 ст. 205, ч. 2 ст. 209 КК України.

З метою відшукання речей та документів, щодо господарської діяльності між ДП "Укрхімтрансаміак" (код ЄДРПОУ 31517060) з ТОВ «Дінтех» (код ЄДРПОУ 38746547), ТОВ «Рессорс груп» (код ЄДРПОУ 42011643), ТОВ «Глобус ІКС-1» (код ЄДРПОУ 42039124), ТОВ «Віва Стандарт» (код ЄДРПОУ 42057803), ТОВ «Інтер енерджі груп» (код ЄДРПОУ 41718551), підставі ухвали слідчого судді Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_11 №757/28982/19-к від 05.06.2019, проведено обшук 03.07.2019 в офісних приміщеннях за адресою: м. Київ, вул. Сверстюка Євгена, 15, які використовуються ДП «Укрхімтрансаміак», в ході якого було виявлено та вилучено наступні речі та документи.

Метою арешту є забезпечення збереження речових доказів, що відповідає вимогам п. 1 ч. 2 ст. 170 КПК України.

У судовому засіданні прокурор ОСОБА_3 вимоги визначені у клопотанні підтримав, просив задовольнити.

Представник власника майна ОСОБА_4 у судовому засіданні щодо задоволення клопотання заперечила, просить відмовити.

Слідчий суддя, вислухавши пояснення учасників процесу, дослідивши матеріали провадження за клопотанням, приходить до наступного висновку.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Частиною 2 ст. 170 КПК України визначено, що арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Відповідно ч. 3 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Частиною другою статті 167 КПК України визначено, що тимчасово вилученим майном може бути майно у вигляді речей, документів, грошей, тощо, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони:

1) підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та (або) зберегли на собі його сліди;

2) призначалися (використовувалися) для схиляння особи до вчинення кримінального правопорушення, фінансування та/або матеріального забезпечення кримінального правопорушення або винагороди за його вчинення;

3) є предметом кримінального правопорушення, у тому числі пов`язаного з їх незаконним обігом;

4) одержані внаслідок вчинення кримінального правопорушення та/або є доходами від них, а також майно, в яке їх було повністю або частково перетворено.

Статтею 100 КПК України визначено, що на речові докази може бути накладено арешт в порядку ст.ст. 170-174 КПК України, та згідно ч.ч. 2, 3 ст. 170 КПК України, слідчий суддя накладає арешт на майно, якщо є достатні підстави вважати, що воно відповідає критеріям, визначеним в ч. 1 ст. 98 КПК України.

Статтею 98 КПК України, визначено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

04.07.2019 року постановою прокурора відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 майно, яке було вилучене 03.07.2019 в ході обшуку офісних приміщень ДП «Укрхімтрансаміак» визнано речовими доказами.

Таким чином, є передбачені кримінальним процесуальним законом підстави для накладення арешту на майно з метою забезпечення збереження речових доказів.

Слідчий суддя, враховуючи вище викладені обставини, приходить до висновку про задоволення клопотання, оскільки застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження, як арешт майна є співрозмірним завданням кримінального провадження, спрямоване на досягнення цілей розслідуваного кримінального провадження, окрім того даний арешт не буде блокувати діяльність даного товариства.

Окрім цього, підлягає поновленню пропущений строк на звернення до суду із даним клопотанням.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 170-173, 175, 309, 372, 392 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання прокурора відділу Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про арешт майна задовольнити.

Накласти арешт на майно із забороною користування та розпорядженням таким майном, яке 03.07.2019 вилучено в ході обшуку офісних приміщень ДП "Укрхімтрансаміак" (код ЄДРПОУ 31517060) за адресою: м. Київ, вул. Сверстюка Євгена, 15, а саме:

1 Заявка на проведення закупівлі по предмету: «Торцеві ущільнення ТМП 92-152 в зборі» (оригінал);

2 Додаток №1 до заявки на проведення закупівлі по предмету: «Технічні вимоги для закупівлі торцевих ущільнень ТМП 92-152» (копія);

3 Додаток №2 до заявки на проведення закупівлі по предмету: «Службова записка від 19.06.18р. №45 начальника служби закупівель ОСОБА_12 » (копія);

4 Тендерна документація по предмету закупівлі: «Насоси та компресори» ДК 021:2015 «42120000-6» («42124290-3» - Частини відцентрових насосів) Горцеві ущільнення ТМП 92-152 в зборі» (оригінал);

5 Порядок денний засідання тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» від 21.06.18р. (оригінал);

6 Протокол засідання тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» від 21.06.18р. щодо вирішення організаційних питань, пов`язаних із проведенням процедури по предмету закупівлі «Торцеві ущільнення ТМП 92-152»; Внесення змін до плану закупівель (для публікації) ДП «Укрхімтрансаміак» на 2018 рік; Затвердження Тендерної документації по предмету закупівлі «Торцеві ущільнення ТМП 92-152» (оригінал);

7 Додаток №1 до протоколу засідання тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» від 21.06.18р.: «Зміни до Плану закупівель (для публікації) на 2018рік ДП «Укрхімтрансаміак», код ЄДРПОУ 31517060» (оригінал);

8 Службова записка від 25.06.18р. голови тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_13 начальнику департаменту з технічного обслуговування і ремонту ОСОБА_14 щодо запитань користувачів системи (копія);

9 Службова записка начальника департаменту з технічного обслуговування і ремонту ОСОБА_14 голові тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_13 щодо відповіді на запитання користувачів системи (оригінал);

10 Службова записка від 26.06.18р. голови тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_13 начальнику департаменту з технічного обслуговування і ремонту ОСОБА_15 щодо запитань користувачів системи (оригінал);

11 Додаток №1 до службової записки від 26.06.18р. голови тендерного комітету ОСОБА_13 : «Опитувальний лист» ;

12 Службова записка начальника департаменту з технічного 1обслуговування і ремонту ОСОБА_16 голові тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_13 щодо відповіді на запитання користувачів системи (оригінал);

13 Порядок денний засідання тендерного комітету ДІЇ «Укрхімтрансаміак» від 26.06.18р. (оригінал);

14 Протокол засідання тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» від 26.06.18р. щодо розгляду запитань від користувачів авторизованого електронного майданчика до закупівлі по предмету «Торцеві ущільнення ТМП 92-152» (оригінал);

15 Службова записка від 27.06.18р. голови тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_13 начальнику департаменту з технічного обслуговування і ремонту ОСОБА_14 щодо запитань користувачів системи (оригінал);

16 Службова записка начальника департаменту з технічного обслуговування і ремонту ОСОБА_16 голові тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_13 щодо відповіді на запитання користувачів системи (оригінал);

17 Порядок денний засідання тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» від 27.06.18р. (оригінал);

18 Протокол засідання тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» від 27.06.18р. щодо розгляду запитань від користувачів авторизованого електронного майданчика до закупівлі по предмету «Торцеві ущільнення ТМП 92-152» (оригінал);

19 Службова записка від 05.07.18р. голови тендерного комітету ОСОБА_13 членам тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» щодо опрацювання документів надані учасниками, для подальшого прийняття Тендерним комітетом відповідного рішення (оригінал);

20 Службова записка від 05.07.18р. голови тендерного комітету ОСОБА_13 начальнику департаменту економічної безпеки та відомчої охорони ОСОБА_17 щодо опрацювання документів надані учасниками та надати Тендерному комітету письмові висновки для подальшої оцінки пропозиції (копія);

21 Службова записка від 05.07.18р. голови тендерного комітету ОСОБА_13 начальнику департаменту з технічного обслуговування і ремонту ОСОБА_14 щодо опрацювання документів надані учасниками та надати Тендерному комітету письмові висновки для подальшої оцінки пропозиції (копія);

22 Службова записка від 05.07.2018 №139 в.о. начальника департаменту економічної безпеки та відомчої охорони ОСОБА_18 голові тендерного комітету ОСОБА_13 щодо перевірки контрагента, учасника zakupki.prom.ua ТОВ «ДІНТЕХ» (оригінал);

23 Службова записка від 05.07.18р. начальника департаменту з технічного обслуговування і ремонту ОСОБА_14 голові тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_13 щодо перевірки документів надані учасником аукціону (оригінал);

24 Порядок денний засідання тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» від 10.07.18р. (оригінал);

25 Протокол засідання тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» від 10.07.18р. щодо розгляду результатів процедури по предмету закупівлі «Торцеві ущільнення ТМП 92-152» (оригінал);

26 Витяг з протоколу засідання тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» від 10.07.18р. щодо розгляду результатів процедури по предмету закупівлі «Торцеві ущільнення ТМП 92-152» (оригінал);

27 Службова записка від 10.07.2018р. в.о. голови тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_12 в.о. директора ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_10 щодо повідомлення про результати проведення процедури закупівлі (копія);

28 Додаток №1 до службової записки від 10.07.18р. в.о. голови тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_12 : «Повідомлення про результати проведення процедури по предмету закупівлі «Торцеві ущільнення ТМГІ 92-152» (копія);

29 Лист від ТОВ «ДІНТЕХ» №17/07-01-2018 від 17.07.18р.: Перелік документів для укладання договору (оригінал);

30 Додаток №1 до листа від ТОВ «ДІНТЕХ» №17/07-01-2018 від 17.07.18р.: «Оригінали необхідних додатків для укладання 17 договору» (оригінал);

31 Службова записка від 27.07.18р. №101 начальника юридичного департаменту ОСОБА_19 голові тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_13 щодо договору укладеного з

ТОВ «ДІНТЕХ» (оригінал) ;

32 Додаток №1 до службові записки від 27.07.18р. №101 начальника юридичного департаменту ОСОБА_19 ;

33 «Договір поставки №Д-У /07-2018 від 27.07.18р.» (копія);

34 Порядок денний засідання тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» від 30.07.18р. (оригінал);

35 Протокол засідання тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» від 30.07.18р. щодо публікації на авторизованому електронному майданчику договору, укладеного за результатами проведених торгів по предмету закупівлі «Торцеві ущільнення ТМГІ 92-152» (оригінал);

36 Резолюція до заявки від 17.07.18р. №б/н заступника директора ОСОБА_9 на проведення закупівлі технічного обслуговування та ремонту обладнання «Stopple» (оригінал);

37 Заявка від 17.07.18р. на проведення закупівлі по предмету: «Технічне обслуговування та ремонт обладнання «Stopple»» (оригінал);

38 Додаток №1 до заявки від 17.07.18р. на проведення закупівлі по предмету: «Технічне завдання на виконання базового обслуговування та ремонту обладнання «Stopple»» (копія) ;

39 Додаток №2 до заявки від 17.07.18р. на проведення закупівлі по предмету: «Лист ТОВ «Компанія «Актив Альянс» від 22.03.2018р. №042 директор ОСОБА_20 » (копія);

40 Додаток № 3 до заявки від 17.07.18р. на проведення закупівлі по предмету: «Комерційна пропозиція від ТОВ «Компанія «Актив Альянс» від 10.07.2018р. директор ОСОБА_20 » (копія);

41 Порядок денний засідання тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» від 17.07.18р. (оригінал);

42 Протокол засідання тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» від 17.07.18р. щодо вибору процедури по предмету закупівлі «Технічне обслуговування та ремонт обладнання «Stopple»»; Внесення змін до плану закупівель (для публікації) ДГІ «Укрхімтрансаміак» на 2018 рік; Затвердження переліку документів, який вимагається ДІ1 «Укрхімтрансаміак» для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям при проведенні процедури закупівлі по предмету «Технічне обслуговування та ремонт обладнання «Stopple»» (оригінал)

43 Додаток №1 до протоколу засідання тендерного комітету

ДП «Укрхімтрансаміак» від 17.07.18р.: «Зміни до Плану закупівель (для публікації) на 2018 рік ДП «Укрхімтрансаміак», код СДРГЇОУ 31517060» (оригінал);

44 Додаток №1 до протоколу засідання тендерного комітету

ДП «Укрхімтрансаміак» від 17.07.18р.: «Форма пропозиції переговорної процедури закупівлі» Лист ТОВ «Компанія «Актив Альянс» від 18.07.2018р. №107 директор ОСОБА_20 в.о. голові тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_12 щодо проведення переговорної процедури закупівлі по предмету «Технічне обслуговування та ремонт обладнання «Stopple» (копія);

45 Лист-запрошення від 17.07.18р. №5 т в.о. голови тендерного комітету ОСОБА_12 директору ТОВ «Компанія «Актив Альянс» ОСОБА_20 щодо проведення переговорної процедури закупівлі по предмету договору «Технічне обслуговування та ремонт обладнання «Stopple» (оригінал);

46 Додаток №1 до листа-запрошення від 17.07.18р. №5 т.в.о. голови тендерного комітету ОСОБА_12 : «Технічне 1 12 завдання на виконання базового обслуговування та ремонту обладнання «Stopple» (копія);

47 Додаток №2 до листа-запрошення від 17.07.18р. №5 т.в.о. голови тендерного комітету ОСОБА_12 : «Форма пропозиції переговорної процедури закупівлі»;

48 Додаток №3 до листа-запрошення від 17.07.18р. №5 т.в.о. голови тендерного комітету ОСОБА_12 : «Перелік документів, який вимагається ДП «Укрхімтрансаміак» для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям»;

49 Порядок денний засідання тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» від 20.07.18р. (оригінал);

50 Протокол засідання тендерного комітету ДП «Укрхімтраисаміак» від 20.07.18р. щодо проведення переговорів з учасником щодо закупівлі по предмету «Технічне обслуговування та ремонт обладнання «Stopple» в рамках проведення переговорної процедури закупівлі» (оригінал);

51 Довідка від 19.07.18р. №110 щодо погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі (оригінал);

52 Пропозиція переговорної процедури закупівлі №111 від 19.07.2018 (оригінал);

53 Довідка від №114 від 19.07.2018р щодо керівника, якому надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції (оригінал);

54 Протокол № 7 від 06.04.2017р. загальних зборів учасників ТОВ «Компанія «Актив Альянс» щодо призначення нового директора (копія);

55 Наказ № 8к від 07.04.2017 р. щодо призначення директора (копія);

56 Паспорт ОСОБА_20 (копія);

57 Статут від 26.03.18р. ТОВ «Компанія «Актив Альянс» (копія);

58 Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб (копія);

59 Витяг №1726594501139 з реєстру платників податку на додану вартість (копія);

60 Довідка №113 від 19.07.2018p про відсутність підстав щодо відмови в участі у процедурі закупівлі (оригінал);

61 Довідка №115 від 19.07.2018р. щодо наявності обладнання матеріально-технічної бази (оригінал);

62 Довідка №116 від 19.07.2018р. щодо наявності 28 працівників відповідної кваліфікації (оригінал);

63 Довідка №317271 від 17.07.18р. щодо відсутності проваджень у справі про банкрутство (копія);

64 Довідка №145355 від 17.07.18р. щодо відсутності по заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів (копія)

65 Довідка від 18.07.18р. №7234 щодо відсутності корупційних правопорушень (оригінал);

66 Довідка серія ІАА №0761006 щодо відсутності судимості (оригінал);

67 Довідка № 112 від 19.07.2018р. що ТОВ «Компанія «Актив Альянс» та його пропозиція не підпадає під дію рішення ради з національної безпеки і оборони України від 16.09.2016р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (Санкцій)» (оригінал);

68 Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії (копія);

69 Повідомлення від 30.11.2011 р. менеджер дистриб`юторської мережі в Європі Компанії T.D. Williamson щодо ТОВ «Компанія «Актив Альянс» є ексклюзивним дистриб`ютором компанії T.D. Williamson в Україні (копія);

70 Резолюція до повідомлення про результати проведення закупівлі від 20.07.18р. в.о. голови тендерного комітету ОСОБА_12 (копія);

71 Службова записка від 20.07.2018р. в.о. голови тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_12 в.о.директора ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_10 щодо повідомлення про результати проведення переговорів (копія) Додаток №1 до службової записки від 20.07.18р. в.о. голови тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_12 : «Повідомлення про результати проведення переговорної процедури закупівлі по предмету «Технічне обслуговування та ремонт обладнання «Stopple»» (копія);

72 Службова записка від 14.08.2018р. голови тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» Ворончагіна 11.Ф. в.о. директора ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_10 щодо оприлюднення інформації про укладання договора на веб-порталі ДП «Укрхімтрансаміак» (копія);

73 - Довідка (без підписів) про результати перевірки контрагента (станом на 26.02.2017) ТОВ «Компанія «Актив Альянс» (ЄДРПОУ 39728047) на 7 аркушах;

74 - чернетка (без підписів) формату А-4, яка містить схему взаємодії структурних підрозділів підприємства на 1 аркуші;

75 - оригінал договору поставки №Д-У/07-2018 від 27.07.2018, укладений між ТОВ «Дінтех» в особі директора ОСОБА_21 та ДП «Укрхімтрансаміак» в особі в.о.директора ОСОБА_10 з додатками (додаток №1 - специфікація, додаток №2 технічне завдання на закупівлю торцевих утілень ТМП 92-152; службова записка від 1.0.07.2018 за підписом в.о.голови тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_12 ; повідомлення про результати проведення процедури по предмету закупівлі «Торцеві ущільнення ТМП 92-152»), усього на 14 (чотирнадцяти) аркушах;

76 - оригінал договору 07S-2018 з технічного обслуговування та ремонту обладнання від 07.08.2018, укладений між ТОВ «Компанія «Актив Альянс» (ЄДРПОУ 39728047) в особі директора ОСОБА_20 та ДП «Укрхімтрансаміак» в особі в.о.директора ОСОБА_10 з додатками (додаток №1 технічне завдання на виконання базового технічного обслуговування та ремонту обладнання «Stopple»; додаток №2 календарний план; додаткова угода №1 від 21.12.2018 до договору 07S-2018 з технічного обслуговування та ремонту обладнання від 07.08.2018; службова записка від 18.12.2018 за підписом головного бухгалтера ОСОБА_22 копія службової записки від 13.12.2018 за підписом головного інженера начальника департаменту з ТОіР ОСОБА_23 ; резолюція; копія листа за підписом ОСОБА_24 ; декларація щодо оцінки стану обладнання та потреби його ремонту й технічного обслуговування від 17.09.2018; акт передачі для базового технічного обслуговування та ремонту обладнання від 16.08.2018; лист №137 від 05.09.2018 за підписом ОСОБА_20 ; додаткова угода №2 від 22.01.2019 до договору 07S-2018 з технічного обслуговування та ремонту обладнання від 07.08.2018) усього на 29 (двадцяти дев`яти) аркушах;

77 - оригінал наказу №44 від 13.03.2018, згідно якого ОСОБА_10 приступає по виконання обов`язків директора ДП «Укрхімтрансаміак» з 13.03.2018 на 1 (одному) аркуші;

78 - оригінал наказу №21 від 02.02.2017 про виконання обов`язків директора УДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_9 на 1 (одному) аркуші;

79 - оригінал наказу №75 від 02.05.2018 про затвердження складу Тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» та додаток №1 до наказу (склад тендерного комітету ДП «Укртрансаміак»), усього на 2 (двох) аркушах;

80 - оригінал наказу №184 від 23.10.2018 про затвердження Тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак» та додаток №1 до наказу (склад тендерного комітету ДП «Укрхімтрансаміак»), усього на 2 (двох) аркушах;

81 - завірена копія наказу №25-п від 12.03.2018 про призначення ОСОБА_10 в.о.директора ДП «Укрхімтрансаміак» на 1 (одному) аркуші;

82 - завірена копія №32-п від 02.02.2017 про покладання виконання обов`язків директора ДП «Укрхімтрансаміак» на ОСОБА_9 на 1 аркуші;

83 - оригінал наказу №318-к-о від 15.08.2016 про прийняття ОСОБА_25 на посаду радника директора на 1 (одному) аркуші;

84 - оригінал наказу №31-ко від 01.03.2017 про прийняття на роботу ОСОБА_17 на посаду начальника департаменту економічної безпеки та відомчої охорони;

85 - оригінал наказу №207-ко від 04.07.2017 про переведення працівників ОСОБА_14 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_13 , ОСОБА_28 на 2 (двох) аркушах;

86 - оригінал наказу №377-к-о від 19.10.2018 про переведення ОСОБА_13 на посаду начальника служби головного технолога служби головного технолога департаменту з технічного обслуговування і ремонту на 1 (одному) аркуші;

87 - оригінал наказу №375-к-о від 19.10.2018 про переведення ОСОБА_23 на посаду головного інженера-начальника департаменту з технічного обслуговування і ремонту на 1 (одному) аркуші;

88 - оригінал посадової інструкції начальника департаменту економічної безпеки та відомчої охорони (затверджена 28.07.2017; ознайомлений ОСОБА_29 ) на 5 (п`яти) аркушах;

89 - оригінал посадової інструкції заступника начальника департаменту з технічного обслуговування і ремонту ( затверджено 27.07.2017; ознайомлені ОСОБА_26 , ОСОБА_30 ) на 7 (семи) аркушах;

90 - оригінал посадової інструкції головного інженера-начальника департаменту з технічного обслуговування і ремонту (затверджена 12.12.2018; ознайомлений ОСОБА_23 ) на 6 (шести) аркушах;

91 - оригінал посадової інструкції начальника служби головного технолога служби головного технолога департаменту з технічного обслуговування і ремонту (затверджено 12.12.2018; ознайомлений ОСОБА_13 ) на 4 (чотирьох) аркушах;

92 - оригінал наказу №129 від 09.08.2018 про виконання договору, укладеного ДП «Укрхімтрансаміак» з ТОВ «Компанія «Актив Альянс» від 07.08.2018 №07S-2018 на 2 аркушах;

93 - оригінал наказу №124 від 31.07.2018 про виконання договору, укладеного ДП «Укрхімтрансаміак» з ТОВ «Дінтех» №Д-У/07-2018 від 27.07.2018 на 2 аркушах;

94 - платіжне доручення №924 від 09.08.2018 про перерахування в адресу ТОВ «Компанія «Актив Альянс» 10 738 288,80 грн. на 1 аркуші;

95 - рахунок на оплату №5 від 07.08.2018 в адресу ТОВ «Компанія «Актив Альянс» на суму 10 738 288,80 грн. на 1 аркуші;

96 - акт приймання-передачі від 27.02.2018 обладнання після технічного обслуговування та ремонту, складеного між начальником дільниці ТОВ «Компанія «Актив Альянс» ОСОБА_31 та головним механіком МУМА ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_32 на 1 (одному) аркуші;

97 - акт надання ТОВ «Компанія «Актив Альянс» послуг №1 від 27.02.2019 на суму 7 948 617,75 грн. на 1 (одному) аркуші;

98 - акт надання ТОВ «Компанія «Актив Альянс» послуг №4 від 27.12.2018 на суму 999 956,25 грн. на 1 (одному) аркуші;

99 - копія податкової накладної від 09.08.2018 на 1 (одному) аркуші;

100 - платіжне доручення №915 від 07.08.2019 про перерахування в адресу ТОВ «Дінтех» 3 752 880,48 грн. на 1 (одному) аркуші;

101 - рахунок-фактура №СФ-0000033 від 01.08.2018 про перерахування в адресу ТОВ «Дінтех» 3 127 400,40 грн. на 1 (одному) аркуші;

102 - видаткова накладна №РН-0000003 від 31.01.2019 про перерахування в адресу ТОВ «Дінтех» 3 127 400,40 грн. на 1 (одному) аркуші;

103 - копія податкової накладної від 07.08.2018 на 1 (одному) аркуші;

104 - квитанція №1 щодо податкової накладної №2 від 07.08..2018 на 1 (одному) аркуші;

105 - папка швидкозшивач ТОВ «Дінтех»; договір №20-03/17 від 20.03.2017, яка містить копії наступних документів (примітка. за переліком йдуть копії. Відносно оригіналів документів зазначається, що документ «оригінал»): видаткова накладна №РН-0000041 від 28.08.2017 про перерахування згідно договору №20-03/2017 від 20.03.2017 в адресу ТОВ «Дінтех» 550 956 грн.; видаткова накладна №РН-0000040 від 28.08.2017 про перерахування згідно договору №20-03/2017 від 20.03.2017 в адресу ТОВ «Дінтех» 1 098 036 грн.; видаткова накладна №РН-0000053 від 11.10.2017 про перерахування згідно рахунку-фактури №СФ-0000029 від 26.04.2017 в адресу ТОВ «Дінтех» 2 480 844,46 грн.; видаткова накладна №РН-0000063 від 11.12.2017 про перерахування згідно договору №20-03/2017 від 20.03.2017 в адресу ТОВ «Дінтех» 1 989 561,50 грн.; видаткова накладна №РН-0000062 від 11.12.2017 про перерахування згідно договору №20-03/2017 від 20.03.2017 в адресу ТОВ «Дінтех» 4 449 554,06 грн.; пояснювальна таблиця до договору №20-03/17 від 20.03.2017 з ТОВ «Дінтех»; лист-резолюція та лист ТОВ «Дінтех» вих.№350 від 05.12.2017; лист ТОВ «Дінтех» вих..№312 від 31.12.2017; службова записка від 25.10.2017 за підписом в.о.начальника департаменту з ТОіР ОСОБА_26 ; лист ТОВ «Дінтех» вих.№174 від 18.08.2017; заявка від 19.04.2017 про придбання Товару згідно договору ТОВ «Дінтех» від 20.03.2017 №20-03/17 та договір поставки №20-03/17 від 20.03.2017 з додатками (технічні завдання, специфікації тощо) в двох примірниках; заявка від 19.04.2017 на придбання товару згідно договору з ТОВ «Дінтех» від 20.03.2017 №20-03/17, усього на 59 (п`ятдесят дев`яти) аркушах;

106 - папка-швидкозшивач договір з ТОВ «Дінтех» від 27.07.2018 №Д-У/07-2018, яка містить копії наступних документів (примітка. за переліком йдуть копії. Відносно оригіналів документів зазначається, що документ «оригінал»): схематичне зображання виробу; довіреність №6 від 24.01.2019 в адресу ОСОБА_33 ; аркуш паперу А-4, який містить інформацію про етапи виконання договору №Д-У/07-2018 та рукописний текст; лист-резолюція та службова записка №27 від 23.01.2019 за підписом заступника директора з технічних питань ОСОБА_34 ; оригінал листа-резолюції та листа ТОВ «Дінтех» вих.№012 від 23.01.2019; оригінал листа-резолюції та копія листа КБ «Укрспецмаш» вих.№316 від 29.08.2018; лист КБ «Укрспецмаш» вих.№298 від 06.08.2018; службова записка головного інженера ОСОБА_23 та рахунок-фактура №СФ-0000033 від 01.08.2018; оригінал листа від 02.08.2018 за підписом начальника виробничо-технічної служби ОСОБА_27 в адресу ТОВ «Дінтех»; договір поставки №Д-У/07-2018 від 27.07.2018, укладений між ТОВ «Дінтех» та ДП «Укрхімтрансаміак» з додатками (специфікація, технічне завдання); наказ №124 від 31.07.2017 про виконання договору, укладеного ДП «Укрхімтрансаміак» з ТОВ «Дінтех» №Д-У/07-2018 від 27.12.2018; технические условия на продукцию, перевод сертификата РГ09/4522, свидетельство №УСМ01-18 ООО «Динтех», усього на 31 (тридцяти одному) аркуші;

107 - папка-швидкозшивач ТОВ «Актив Альянс» договір від 07.08.2018 №07S-2018, яка містить копії наступних документів (примітка. за переліком йдуть копії. Відносно оригіналів документів зазначається, що документ «оригінал»): АВІЗО №ДП-8 від 13.03.2019; акт надання послуг №1 від 27.02.2019 на суму 9 538 341,30 грн.; акт від 27.02.2019 приймання-передачі обладнання технічного обслуговування та ремонту складений між начальником дільниці ТОВ «Компанія «Актив Альянс» ОСОБА_35 та головним механіком МУМА ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_32 ; довіреність №31 від 26.02.2019 видана ОСОБА_36 ; акт від 27.02.2019 приймання-передачі обладнання технічного обслуговування та ремонту складений між начальником дільниці ТОВ «Компанія «Актив Альянс» ОСОБА_35 та головним механіком МУМА ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_32 ; оригінал акту від 27.02.2019 приймання-передачі обладнання технічного обслуговування та ремонту складений між начальником дільниці ТОВ «Компанія «Актив Альянс» ОСОБА_35 та головним механіком МУМА ДП «Укрхімтрансаміак» ОСОБА_32 ; акт надання послуг №1 від 27.02.2019 ТОВ «Компанія «Актив Альянс» на суму 9 538 341,30 грн.; довіреність №31 від 26.02.2019 видана ОСОБА_36 ; лист-резолюція та лист ТОВ «Компанія «Актив Альянс» №220 від 22.12.2018; службовий лист в.о. диреткора В.М. Шліхта Про перевірку виконання послуг з обслуговування і ремонту обладнання Stopple; паспорт на договір №07S-2018 від 07.08.2018; додаткова угода №2 від 22.01.2019 до договору №07S-2018 від 07.08.2018; проект додаткової угоди №2 від 22.01.2019 до договору №07S-2018 від 07.08.2018; два примірники оригіналу додаткової угоди №2 від 22.01.2019 до договору №07S-2018 від 07.08.2018 з відтиском печатки ТОВ «Компанія «Актив Альянс»; оригінал службової записки від 16.01.2019 за підписом заступника директора з технічних питань ОСОБА_34 ; оригінал службової записки від 09.01.2019 головного інженера-начальника ДТОіР ОСОБА_23 та її копія; оригінал листа-резолюції та оригінал листа ТОВ «Компанія «Актив Альянс» №005 від 08.01.2019 з додатком; оригінал листа ТОВ «Компанія «Актив Альянс» №228 від 29.12.2018; лист №1688 від 28.12.2018 в адресу ТОВ «Компанія «Актив Альянс»; акт надання ТОВ «Компанія «Актив Альянс» послуг №4 від 27.12.2018; додаткова угода №1 до договору №07S-2018 від 07.08.2018; службова записка від 18.12.2018 головного бухгалтера ОСОБА_22 ; лист-резолюція та службова записка від 13.12.2018 головного інженера начальника департаменту з ОСОБА_37 ; лист-резолюція та службова записка від 13.12.2018 головного інженера начальника департаменту з ТОіР ОСОБА_23 та декларація щодо оцінки стану обладнання та потреби його ремонту й технічного обслуговування від 17.09.2017; паспорт на договір з ТОВ «Актив Альянс»; декларація щодо оцінки стану обладнання та потреби його ремонту й технічного обслуговування від 17.09.18; документація на англійській мові (ймовірне технічне завдання); договір №07S-2018 від 07.08.18 та технічного завдання; два примірники оригінали актів передачі для базового технічного обслуговування та ремонту обладнання від 16.08.18; оригінал листа №1007 від 15.08.2018 в адресу Миколаївської УМА; оригінал резолюції, оригінал листа ТОВ «Компанія «Актив Альянс» №120 від 15.08.2018 та копія цього листа, конверт; інвентарна картка обліку основних засобів Обладнання для врізки під тиском Stoppl та справка комплектности (наличия) оборудования Stoppl инв.№ НОМЕР_1 в НУМА ГП «Укрхимтрансамиак» на 06.08.2018; бухгалтерська довідка №876 від 06.07.2018; дві службові записки відносно обладнання Stoppl; наказ №129 від 09.08.2018 про виконання договору укладеного ДП «Укрхімтрансаміак» з ТОВ «Компанія Альянс» від 07.08.2018 №07S-2018, усього на 74 (сімдесят чотирьох) аркушах;

108 - копія наказу №1-к від 02.01.2002 на 1 аркушах;

109 - копія посадової інструкції головного механіка, з якою ознайомився ОСОБА_38 на 5 аркушах;

110 - оригінал договору поставки № 20-03/17 від 20.03.2017, укладеного між УДП «Укрхімтрансаміак» та ТОВ «Дінтех» з додатками, а саме: форма заявки на придбання товару додаток № 1 до договору; специфікація на поставку торцевих ущільнень для магістральних насосів; додаток № 2 до договору; специфікація на поставку торцевих ущільнень для насосів додаток № 3 до договору; специфікація на поставку гідроциклонних сепараторів для магістральних насосів додаток №4; технічне завдання на поставку торцевих ущільнень для магістральних насосів додаток № 5; технічне завдання на поставку торцевих ущільнень для насосів додаток № 6; технічне завдання на поставку гідроцеклонних сепараторів для магістральних насосів додаток № 7; оригінал додаткової угоди №1 від 27.10.17 до договору поставки № 20-03/17 від 20.03.17, усього на 25 (двадцяти п`яти) аркушах;

111 - виписка по особовому рахунку за 04.05.2017 на 1 арк.;

112 - оригінал рахунку фактури № СФ-0000029 від 26.04.17 на 1 арк.;

113 - оригінал платіжного доручення № 385 від 16.11. 17 на 1 арк.;

114 - оригінал рахунку фактури № СФ -0000029 від 26.04.17 на 1 арк.;

115 - платіжне доручення № 592 від 28.12.17 на 1 арк.;

116 - копія рахунку фактури № СФ-0000029 від 26.04.17 на 1 арк.;

117 - оригінал видаткової накладної № РН-0000041 від 28.08.17 на 1 арк.;

118 - оригінал видаткової накладної № РН-0000040 від 28.08.17 на 1 арк.;

119 - оригінал видаткової накладної № РН-0000053 від 11.10.17 на 1 арк.;

120 - оригінал видаткової накладної № РН-0000062 від 11.12.17 на 1 арк.;

121 - оригінал видаткової накладної № РН-0000063 від 11.12.17 на 1 арк.

яке належать ДП "Укрхімтрансаміак" (код ЄДРПОУ 31517060).

Ухвала слідчого судді підлягає негайному виконанню.

Підозрюваний, його захисник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.

Ухвала про накладення арешту може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення08.08.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу83949897
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —757/34931/19-к

Ухвала від 08.08.2019

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Вовк С. В.

Ухвала від 08.08.2019

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Вовк С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні