Ухвала
від 31.07.2019 по справі 752/15584/19
ГОЛОСІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 752/15584/19

Провадження №: 1-кс/752/7595/19

У Х В А Л А

про тимчасовийдоступ доречей тадокументів

31.07.2019 року слідчий суддя Голосіївського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Голосіївського районного суду м. Києва подане в рамках кримінального провадження №42017000000001191 від 20.04.2017 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 367, ч. 4 ст. 358 КК України, клопотання старшого слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу прокуратури містаКиєва ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів,-

встановив:

до слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу прокуратури містаКиєва ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до документів в ІНФОРМАЦІЯ_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 .

Слідчий в судове засідання не з`явився, подав заяву в якій просив розглядати клопотання за його відсутності, підтримав вимоги клопотання, просив його задовольнити.

Також, у клопотанні просив дане клопотання розглядати без участі особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, на підставі ч.2 ст.163 КПК України.

У зв`язку з неприбуттям у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі та на підставі ч.4 ст.107 КПК України фіксування кримінального провадження в суді за допомогою технічних засобів не здійснюється.

Перевіривши клопотання та матеріали, якими воно обґрунтовується приходжу до наступних висновків.

Слідчим суддею встановлено, в провадженні слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві перебувають матеріали кримінального провадження, унесене 20.04.2017 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42017000000001191, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 367, ч. 4 ст. 358 КК України за фактом можливого виведення в тіньовий обіг коштів в особливо великому розмірі, одержаних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Відповідно до ст. 159 КПК України встановлено, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити з них їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно з ч. 1 ст. 160 КПК України, слідчий має право звернутися до слідчого суді під час досудового розслідування із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

В обгрунтування клопотання слідчим зазначено, що відповідно до зібраних матеріалів під час відпрацювання у відповідності до ст. 7 Закону України «Про основи національної безпеки» встановлено, що за участю професійних учасників фондового ринку - торговців цінними паперами

ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », TOB « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » виведено в тіньовий обіг грошові кошти з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на суму понад 1,31 млрд грн, з використанням цінних паперів емітентів з ознаками фіктивності - ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 »,

ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_14 ».

Зокрема, за допомогою схеми купівлі іноземної валюти через використання ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » упродовж 2014-2017 років, службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » перерахували іноземну валюту офшорним фірмам у ніби-то якості повернення іноземних інвестицій. При цьому у якості інвестиційної діяльності також зазначено фінансові операції з купівлі-продажу цінних паперів вітчизняних емітентів із сумнівним рейтингом за ціною, яка не відповідає ринковій.

Відповідно до інформації Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, направленої адвокату ОСОБА_5 , який діє в інтересах ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », цінні папери ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_17 ». ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » у період з 04.09.2014 р. по 22.06.2015 р. перебували в обігу на фондових біржах та ринкова вартість цінних паперів вищезазначених емітентів, у вказаний період визначалась як середній біржовий курс таких цінних паперів на відповідній фондовій біржі, розрахований такою фондовою біржою за останні три місяці їх обігу.

Крім того, Комісією не застосовувались санкції у відношенні професійних учасників фондового ринку за маніпулювання цінами на фондовому ринку з цінними паперами ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_17 ». ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » при проведенні операцій за період з 04.09.2014 р. по 22.06.2015.

Не заперечуючи проведення операцій з цінними паперами, обіг яких у подальшому було зупинено на фондових біржах, у відповіді на направлений запит ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від 09.11.2018 надало відповідь з підтверджуючими документами, що під час їх придбання було враховано всі фактори ризиків відповідно до вимог, що пред`являються ІНФОРМАЦІЯ_18 та у відповідності до Методичних рекомендацій щодо організації системи управління ризиками в компанії з управління активами, схваленими рішенням Ради Української асоціації інвестиційного бізнесу (УАІБ) від 18.12.2013.

Згідно висновку експертного економічного дослідження № 23693 від 07.11.2018, складеного судовим експертом ІНФОРМАЦІЯ_19 щодо наявності законодавчих обмежень, відповідності ступеню ризиків, обґрунтуванню ринкової ціни на дату вчинення інвестування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » в цінні папери ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 »,

ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_17 ». ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » експертом зроблено висновок, що згідно аналізу інформації емітентів, розміщеної у інформаційні базі ІНФОРМАЦІЯ_20 ( ІНФОРМАЦІЯ_21 )вивченням укладених договорів на відповідність вимогам Закону України «Про інституту спільного інвестування, Положення про склад та структуру активів інституту спільного інвестування, затвердженого рішенням НКЦПФР від 10.09.2013 № 1753, Методичних рекомендацій щодо організації системи управління ризиками в компанії з управління активами, схваленими рішенням Ради Української асоціації інвестиційного бізнесу (УАІБ) від 18.12.2013, рішення ІНФОРМАЦІЯ_18 від 03.06.12014 № 731 «Про затвердження Положення про систему нагляду за дотриманням професійними учасниками фондового ринку пруденційних нормативів професійної діяльності на фондовому ринку» товариством з управління активами « ІНФОРМАЦІЯ_2 » виконано належну оцінку ступеню ризику при інвестування в портфель фінансових інструментів Пайового венчурного інвестиційного фонду « ІНФОРМАЦІЯ_22 » в прості іменні бездокументарні акції ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 ».

Відповідно до акту документальної планової виїзної перевірки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2014 по 31.12.2016 від 30.05.2017 № 545/26-15-14-06-02-1/33943393, проведеної ІНФОРМАЦІЯ_23 , не виявлено порушень щодо проведення операцій з ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », професійними учасниками торгівлі цінними паперами, виявлено заниження податку на прибуток на загальну суму 50986 грн.

З метою підтвердження або спростування відомостей, викладених в актах перевірок необхідно встановити шляхом отримання документів (паперових та електронних носіїв інформації) в ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Слідчим в клопотанні доведено, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Дану інформацію неможливо отримати в інший спосіб та неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою інформації, що перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_24 .

Разом з тим, слідчим в клопотанні не доведена необхідність вилучення оригіналів зазначених документів, тому клопотання підлягає частковому задоволенню, а саме з можливістю вилучення завірених належним чином копій зазначених у клопотанні документів.

Беручи до уваги викладене, керуючись ст. ст. 131, 132, 159-166 КПК України, -

постановив:

клопотання задовольнити частково.

Надати тимчасовий доступ старшому слідчому слідчого управління Головного управління Національної поліції у м. Києві ОСОБА_3 , членам слідчої групи або за дорученням слідчого оперативному підрозділу, в ІНФОРМАЦІЯ_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 до наступних документів:

-документи з додатками, що містять результати планових чи позапланових перевірок наступних суб`єктів господарської діяльності: Товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_25 » код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ; ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ; ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 ") код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , діяльність якого припинено, ПАТ« ІНФОРМАЦІЯ_7 » код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ; ПАТ« ІНФОРМАЦІЯ_8 » код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ; ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ; ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ; ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ; ПАТ КУ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ; ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » код ЄДРПОУ НОМЕР_12 , ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » код ЄДРПОУ НОМЕР_14 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » код ЄДРПОУ НОМЕР_15 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » код ЄДРПОУ НОМЕР_16 ; ДП« ІНФОРМАЦІЯ_32 » код ЄДРПОУ НОМЕР_17 ; ПЗНВІФ« ІНФОРМАЦІЯ_33 »; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » код НОМЕР_18 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » код ЄДРПОУ НОМЕР_19 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » код ЄДРПОУ НОМЕР_20 ; ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_37 » код ЄДРПОУ НОМЕР_21 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » код ЄДРПОУ НОМЕР_22 , ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_39 » код ЄДРПОУ НОМЕР_23 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » код НОМЕР_24 ; ПП « ОСОБА_6 » код ЄДРПОУ НОМЕР_25 ; ПП« ОСОБА_7 » код ЄДРПОУ НОМЕР_26 ; ПП « ОСОБА_8 » код ЄДРПОУ НОМЕР_27 ; ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_41 » код ЄДРПОУ НОМЕР_28 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » код ЄДРПОУ НОМЕР_29 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 » код ЄДРПОУ НОМЕР_30 ; ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_44 » код ЄДРПОУ НОМЕР_31 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » код ЄДРПОУ НОМЕР_32 ; ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 » код ЄДРПОУ НОМЕР_33 ;

-документи, що стали підставою для таких перевірок планові або позапланові (затверджені плани, графіки, направлення, накази, розпорядження, запити, заяви, клопотання фізичних чи юридичних осіб, інше);

-документи, в яких зафіксовані виявлені під час перевірок вказаних суб`єктів господарювання порушень, в тому числі фінансових операцій, які можуть бути пов`язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, ухилення від сплати податків, зборів, інших платежів та з інших порушень, виявлених під час перевірки відповідно до повноважень ДФС України;

-документи, в яких зафіксовані заходи реагування за результатами проведених перевірок вказаних суб`єктів господарювання (направлення інформації до правоохоронних органів із зазначенням адресата, дати, вихідного номеру), з можливістю вилучення їх належним чином завірених копій.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення. Вона є обов`язковою для осіб, які беруть участь у кримінальному провадженні, а також для всіх фізичних та юридичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування, їх службових осіб, і підлягає виконанню на всій території України.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала залишається в силі протягом одного місяця з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подане під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення31.07.2019
Оприлюднено21.02.2023
Номер документу83971212
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей та документів

Судовий реєстр по справі —752/15584/19

Ухвала від 31.07.2019

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Хоменко В. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні