ПОСТАНОВА Справа № 932/13095/19
Ім`ям України Провадження № 3/932/3948/19
03 вересня 2019 року м. Дніпро
Суддя Бабушкінського районного суду м. Дніпропетровська Литвиненко І.Ю., розглянувши адміністративний матеріал відносно:
ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, РНОКПП НОМЕР_1 , працює керівником ТОВ ВКФ Інтеркредо , ЄДРПОУ 20194762, мешкає за адресою: АДРЕСА_1 ,
за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-2 КпАП України, -
В С Т А Н О В И В :
При проведенні 16 липня 2019 року працівниками Шевченківського Управління Головного Управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області камеральної перевірки ТОВ ВКФ Інтеркредо , виявлено факт несвоєчасного подання до установи банку платіжного доручення на сплату податку на прибуток за 2016 рік по строку сплати 11.03.2017 року, несвоєчасне подання до установи банку платіжного доручення з податку на прибуток згідно податкового повідомлення-рішення № 0003921204 від 17.06.2016 року по строку сплати 09.07.2017 року, що спричинило виникнення податкового боргу, який погашено 07.03.2019 року платіжним дорученням № 05 від 07.03.2019 року на суму 38,90 гривень, чим порушено вимоги п.п. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16, п. 57.1 ст. 57 ПК України, що встановлено актом перевірки № 39268/04-36-51-42/20194762 від 16.07.2019 року. З цих підстав стосовно керівника ТОВ ВКФ Інтеркредо ОСОБА_1 складено протокол №159/04-36-51-42/20194762 про адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-2 КпАП України, у якому зазначено, що датою вчинення правопорушення є 07.03.2019 року.
Дослідивши матеріали справи про адміністративне правопорушення у відношенні ОСОБА_1 , якій інкримінується вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-2 КУпАП, вважаю, що провадження по даній справі підлягає закриттю, у зв`язку із закінченням на момент надходження справи про адміністративне правопорушення до суду строків, передбачених ч. 2 ст. 38 КУпАП, з огляду на наступне.
Відповідно до п. 7 ст. 247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у зв`язку з закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу. Частина 2 статті 38 КУпАП передбачає, що якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частині третій цієї статті. Отже, статтею 38 КУпАП встановлено строки, після закінчення яких виключається накладення адміністративних стягнень. У цих випадках, згідно до п. 7 ст. 247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю, тобто зазначений строк ніким продовжений бути не може, будь-які дії щодо притягнення особи до відповідальності після його закінчення мають бути припиненими..
Таким чином, для більшості правопорушень точкою відліку строку давності притягнення до адміністративної відповідальності є день вчинення правопорушення. При тривалому правопорушенні початок перебігу строку давності визначається по-іншому, точкою відліку тут є момент виявлення проступку. Із доктринального тлумачення норм ст. ст. 9, 38 КПК України випливає, що триваюче правопорушення вчинюється протягом біль-менш тривалого часу і характеризується безперервним здійсненням єдиного діяння, в тому числі, тривалим безперервним невиконанням обов`язків, передбачених правовою нормою. Вважається, що триваючі правопорушення припиняються у разі виявлення факту цих правопорушень компетентним органом при проведенні перевірок, в тому числі, при виявленні таких проступків, як відсутність обліку доходів та витрат щодо яких встановлена обов`язкова форма обліку, бухгалтерського обліку об`єктів оподаткування, ведення його із порушенням національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку та інші правопорушення, встановити які можливо лише під час проведення документальної перевірки на підставі первинних документів. До адміністративних правопорушень, які мають разовий характер і не є триваючими, відносяться такі проступки, як несвоєчасна подача декларацій, розрахунків, аудиторських висновків, платіжних доручень на внесення платежів до бюджету та державних цільових фондів тощо. Днем вчинення таких правопорушень є дата порушення граничного строку подачі декларації, про доходи до фіскального органу, порушення граничного строку подачі до закладу банків платіжних документів про оплату податків, зборів тощо .
Як вбачається з протоколу про адміністративне правопорушення, ОСОБА_1 інкримінується порушення п. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16, п. 57.1 ст. 57 ПК України, яке виразилося у несвоєчасному поданні платіжного доручення на перерахування податку на прибуток за 2016 рік по строку сплати 11.03.2017 року та податку на прибуток на підставі податкового рішення - повідомлення по строку сплати 09.07.2017 року, який фактично сплачено 07.03.2019 року.
Відповідно до акту про результати камеральної перевірки ТОВ ВКФ Інтеркредо , вказаний у протоколі факт несвоєчасного подання платіжного доручення до установи банку виявлено 16.07.2019 року, тобто вже після фактичної сплати сум вказаного податку.
Отже, ураховуючи вищенаведені норми та положення Кодексу України про адміністративні правопорушення, їх тлумачення, приходжу до висновку, що інкриміноване ОСОБА_1 правопорушення не є триваючим, оскільки днем його вчинення є 10.07.2017 року, коли сплив граничний строк подання до установи банку платіжного доручення на сплату податку на прибуток на підставі податкового рішення - повідомлення від 17.06.2016 року.
Отже, виходячи з наведеного, вбачається, що по зазначеному у протоколі факту несвоєчасного подання платіжного доручення на перерахування належної суми податку на прибуток, з дня вчинення такого правопорушення (з дати порушення граничного строку подання платіжного доручення), на момент розгляду вказаної справи, передбачені ч. 2 ст. 38 КУпАП строки накладення адміністративного стягнення сплинули, а тому провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 підлягає закриттю на підставі п. 7 ст. 247 КУпАП.
При цьому, пункт 7 частини 1 статті 247 КУпАП не містить положень про наявність у суду повноважень щодо встановлення обставин вчинення адміністративного правопорушення, наявності вини особи у його вчиненні у разі закриття провадження про адміністративні правопорушення.
Крім того, логічне тлумачення абзацу першого статті 247 КУпАП дозволяє дійти висновку, що встановлення зазначених у цій статті юридичних фактів є єдиною необхідною підставою для припинення будь-яких дій щодо притягнення особи до адміністративної відповідальності незалежно від встановлених будь-яких інших обставин, що підлягають з`ясуванню при розгляді справи про адміністративне правопорушення (стаття 280 КУпАП), у тому числі й вини особи у його вчиненні.
Отже, наявність або відсутність вини встановлюється саме під час здійснення провадження у справі про адміністративне правопорушення.
Таким чином, вина ОСОБА_1 у вчиненні інкримінованого їй адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-2 КУпАП, не встановлюється, так як провадження по вказаній справі підлягає закриттю.
З огляду на викладене, враховуючи встановлені обставини та вимоги закону приходжу до висновку, що провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 підлягає закриттю на підставі п. 7 ст. 247 КУпАП, у зв`язку із закінченням на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ч. 2 ст. 38 КУпАП.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 7, 34-35, 38, 130, 283, 284 КпАП України, -
П О С Т А Н О В И В :
Провадження по справі про притягнення ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-2 КпАП України - закрити.
Постанова може бути оскаржена до Дніпровського апеляційного суду через Бабушкінський районний суд м. Дніпропетровська особою, щодо якої її винесено, протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Суддя /підпис/ І.Ю. Литвиненко
Суд | Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 03.09.2019 |
Оприлюднено | 04.09.2019 |
Номер документу | 83981833 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Бабушкінський районний суд м.Дніпропетровська
Литвиненко І. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні