Рішення
від 02.09.2019 по справі 160/2946/19
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 вересня 2019 року Справа № 160/2946/19 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіПрудника С.В. розглянувши в порядку письмового провадження у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області до державного реєстратора приватного нотаріуса Кобельницького Сергія Івановича, третя особа: товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕАНОР» про скасування реєстраційної дії, -

ВСТАНОВИВ :

У квітні 2019 року ГУ ДФС у Дніпропетровській області звернулося до суду із позовною заявою, в якій просило суд скасувати реєстраційну дію державного реєстратора, які здійснював приватний нотаріус Кобельницький С.І., а саме державну реєстрацію припинення юридичної особи ТОВ «ВЕАНОР» (код ЄДРПОУ 42099749) в результаті ліквідації.

Означені позовні вимоги вмотивовані тим, що державним реєстратором приватним нотаріусом Кобельницьким С.І. 06.12.2018 року до Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено спірний запис №12241110004085241 щодо припинення юридичної особи на підставі відомостей, які були надані ТОВ «ВЕАНОР» без одержання інформації від ГУ ДФС у Дніпропетровській області. У зв`язку із тим, що уповноважені особи Товариства подали до державного реєстратора завідомо неправдиві відомості, то й дії останніх позбавили можливість контролюючого органу виконати свої безпосередні обов`язки щодо здійснення податкового контролю в частині проведення перевірки та донарахування податку на додану вартість. Отже, позивач вважає, що дії ТОВ «ВЕАНОР» направлені на ухилення від сплати податків.

Ухвалою суду від 08.04.2019 року відкрито провадження у даній справі, призначено розгляд за правилами спрощеного провадження без виклику учасників справи, та ухвалою суду від 05.07.2019 року розгляд справи призначено за правилами загального позовного провадження із проведенням судового засідання.

У судове засідання 02.09.2019 року прибув представник позивача. Представник відповідача та представник третьої особи в судове засідання не з`явились, про дату, час та місце проведення судового засідання були сповіщені належним чином.

За викладених обставин, враховуючи те, що в судове засідання не прибули всі особи, що беруть участь у розгляді справи, суд не вбачає підстав для відкладання розгляду справи, та вважає за можливе вирішити справу за наявними у ній доказами у письмовому провадженні за відсутності потреби заслухати свідка чи експерта, відповідно до частин 3 статті 194 та частини 9 статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України.

Дослідивши всі документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню виходячи з наступних підстав.

Судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, що відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 26.03.2019 року та відповідно до інформації із сайту Міністерства юстиції України Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), наявні відомості щодо місцезнаходження юридичної особи ТОВ «ВЕАНОР» (код ЄДРПОУ 42099749) за адресою: 49051, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Каштанова, буд. 7.

Основними видами діяльності ТОВ «ВЕАНОР» є: Код КВЕД 01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві; Код КВЕД 17.29 Виробництво інших виробів з паперу та картону; Код КВЕД 23.12 Формування й оброблення листового скла; Код КВЕД 25.62 Механічне оброблення металевих виробів; Код КВЕД 43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику; Код КВЕД 43.21 Електромонтажні роботи; Код КВЕД 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; Код КВЕД 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін; Код КВЕД 43.39 Інші роботи із завершення будівництва; Код КВЕД 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н. в. і. у.; Код КВЕД 45.20 Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів; Код КВЕД 46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами; Код КВЕД 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; Код КВЕД 46.32 Оптова торгівля м`ясом і м`ясними продуктами; Код КВЕД 46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами; Код КВЕД 46.34 Оптова торгівля напоями; Код КВЕД 46.36 Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами; Код КВЕД 46.39 Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; Код КВЕД 46.47 Оптова торгівля меблями, килимами й освітлювальним приладдям; Код КВЕД 46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення; Код КВЕД 79.11 Діяльність туристичних агентств; Код КВЕД 80.10 Діяльність приватних охоронних служб; Код КВЕД 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н. в. і. у.; Код КВЕД 95.11 Ремонт комп`ютерів і периферійного устатковання; Код КВЕД 95.24 Ремонт меблів і домашнього начиння; Код КВЕД 46.72 Оптова торгівля металами та металевими рудами; Код КВЕД 46.76 Оптова торгівля іншими проміжними продуктами; Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля (основний); Код КВЕД 47.11 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; Код КВЕД 47.30 Роздрібна торгівля пальним; Код КВЕД 49.20 Вантажний залізничний транспорт; Код КВЕД 49.32 Надання послуг таксі; Код КВЕД 49.39 Інший пасажирський наземний транспорт, н. в. і. у.; Код КВЕД 52.21 Допоміжне обслуговування наземного транспорту; Код КВЕД 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; Код КВЕД 63.12 Веб-портали; Код КВЕД 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; Код КВЕД 69.10 Діяльність у сфері права; Код КВЕД 69.20 Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань оподаткування; Код КВЕД 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування; Код КВЕД 71.11 Діяльність у сфері архітектури; Код КВЕД 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; Код КВЕД 72.19 Дослідження й експериментальні розробки у сфері інших природничих і технічних наук; Код КВЕД 73.12 Посередництво в розміщенні реклами в засобах масової інформації; Код КВЕД 74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н. в. і. у.; Код КВЕД 32.99 Виробництво іншої продукції, н. в. і. у.;

Код КВЕД 33.11 Ремонт і технічне обслуговування готових металевих виробів;

Код КВЕД 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення; Код КВЕД 33.17 Ремонт і технічне обслуговування інших транспортних засобів; Код КВЕД 33.19 Ремонт і технічне обслуговування інших машин і устатковання; Код КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель.

Керівником та головою комісії з припинення або ліквідатором є Товариства є ОСОБА_1 .

Як вбачається із матеріалів позовної заяви, ГУ ДФС у Дніпропетровській області отримано відомості типу 111 - Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті ліквідації. Спосіб припинення -припинення за принципом мовчазної згоди.

З Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 26.03.2019 року видно, що 06.12.2018 року приватним нотаріусом Кобельницьким С.І. вчинено реєстраційні дії шляхом внесення запису №12241110004085241 щодо припинення ТОВ «ВЕАНОР» (код ЄДРПОУ 42099749) в результаті ліквідації.

07.11.2018 року на підставі п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, п.п. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, пп. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78, п. 82.2 ст. 82 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями) у зв`язку із отриманням інформації про внесення в ЄДР запису про рішення засновників (учасників) ТОВ «ВЕАНОР» (код ЄДРПОУ 42099749) щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації заступником начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Д. Мельник винесено наказ № 6335-п Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «ВЕАНОР» (код ЄДРПОУ 42099749). Вказаним наказом зобов`язано провести документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «ВЕАНОР» (код ЄДРПОУ 42099749) тривалістю 5 робочих днів, за період діяльності з 12.11.2018 року по теперішній час з метою перевірки дотримання вимог податкового, валютного законодавства та іншого законодавства, та за період з 27.04.2018 по теперішній час з метою перевірки дотримання вимог законодавства щодо правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

12.11.2018 року головним державним ревізором-інспектором відділу перевірок окремих платників управління аудиту ГУ ДФС у Дніпропетровській області Подольським Я.В., о 09:05 здійснено вихід на податкову адресу ТОВ «ВЕАНОР» (код ЄДРПОУ 42099749) - 49051, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Індустріальний район, вул. Каштанова, буд. 7 з метою вручення наказу на перевірку № 6335-п від 07.11.2018, пред`явлення направлення на перевірку від 07.11.2018 №12465 та проведення перевірки ТОВ «ВЕАНОР» (код ЄДРПОУ 42099749).

За результатами виходу на податкову адресу ТОВ «ВЕАНОР» (код ЄДРПОУ 42099749) встановлено, що за даною адресою знаходиться нежитлова будівля з вивіскою Шиномотаж , на будівлі розміщені також вивіски з переліком послуг та акціями. Двері до будівлі зачинені. Запитавши працівника СТО сусідньої будівлі щодо знаходження ТОВ «ВЕАНОР» за цією адресою, він повідомив, що прилегла територія теж має адресу вул. Каштанова, буд. 7, але про зазначене підприємство він не чув. Також працівник СТО запропонував почекати декілька хвилин поки він з`ясує точну інформацію. В результаті ніхто з працівників сусідньої будівлі не чув про назву ТОВ «ВЕАНОР» за адресою вул. Каштанова, буд. 7. Будь-які вказівники, вивіски та позначення, котрі вказували б на розташування за вищезазначеною адресою ТОВ «ВЕАНОР» відсутні.

Оскільки позивачем під час здійснення проведення перевірки встановлена відсутність ТОВ «ВЕАНОР» за юридичною адресою, фахівцем контролюючого органу 12.11.2018 року складено акт №64883/04-36-14-08/42099749 Про неможливість проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «ВЕАНОР» (код ЄДРПОУ 42099749) у зв`язку із відсутністю податкових осіб та підприємства за податковою адресою .

Також, управлінням аудиту юридичних осіб надано запит на встановлення місцезнаходження платників податків від 12.11.2018р. №6594/04-36-14-08 до оперативного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Як вбачається із матеріалів позову, керівник підприємства ТОВ «ВЕАНОР» - голова комісії з припинення ОСОБА_1 подав до державного реєстратора неповні та неправдиві відомості, та не виконав свої обов`язки. Також не надав відомості стосовно зміни місцезнаходження.

За даними проведеного аналізу інформаційних баз даних ДФС України, обсяг оподатковуваних операцій з червня 2018 року по жовтень 2018 року 43 083,4 тис. грн., сплачено ПДВ до бюджету 0 грн.

За інформаційними даними ДФС України, даними ЄРПН по ТОВ ВЕАНОР встановлено не реалізація товарів (відсутнє складання податкових накладних на продаж товару), які згідно даних ЄРПН були придбані (по яких були складені та зареєстровані в ЄРПН податкові накладні на придбання товарів), що свідчить про наявні залишки товарних запасів.

ТОВ ВЕАНОР за період з 01.06.2018 по 30.10.2018 придбано на митній території України бензино - лігроїнової фракції на суму ПДВ 8 166,7 тис. грн. За даними ЄРПН податкові накладні на реалізацію зазначеної продукції не складалися, тобто відсутня подальша реалізація зазначеної продукція при одночасному прийнятті рішення платником про припинення діяльності.

Ліквідаційний Баланс платником (ліквідатором) ТОВ ВЕАНОР , який підтверджує відсутність запасів товарів (матеріальних цінностей) до контролюючого органу не надано.

Тобто, здійснений на підставі наданих звітів та даних ДФС України аналіз майнового стану ТОВ ВЕАНОР не відповідає необхідному звіту про ліквідацію суб`єкта господарювання.

ТОВ ВЕАНОР не визначено податкових зобов`язань з ПДВ по основних засобів та залишках товарних запасів, а саме: нарахування умовного продажу при анулюванні свідоцтва платника ПДВ при наявних залишках товарних запасів відповідно вимог п. 184.7 статті 184 ПКУ.

Розрахункова сума заниження податкового зобов`язання з податку на додану вартість у зв`язку з не визначенням ПДВ при наявних залишках товарних запасів та необоротних активів складає 8 166,7 тис. грн.

Однак, державним реєстратором приватним нотаріусом Кобельницьким С.І. 06.12.2018 року до Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено спірний запис № 12241110004085241 щодо припинення юридичної особи на підставі відомостей, які були надані ТОВ ВЕАНОР без одержання інформації від ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Вищенаведені обставини й слугували підставою для звернення ГУ ДФС у Дніпропетровській області із даною позовною заявою до суду.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає наступне.

Перш за все, приписами пункту 5 частини 1 статті 19 КАС України встановлено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема за зверненням суб`єкта владних повноважень у випадках, коли право звернення до суду для вирішення публічно-правового спору надано такому суб`єкту законом.

Отже, відповідачами за такими позовами можуть бути і суб`єкти владних повноважень.

Положеннями підпункту 20.1.37 пункту 20.1 статті 20 ПК України визначено, що контролюючий орган має право звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та припинення фізичною особою - підприємцем підприємницької діяльності та/або про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб`єктів господарювання.

Словосполучення щодо припинення допускає як широке, так і вузьке тлумачення.

У такому випадку слід звернутися до інших норм ПК України, зробивши системний аналіз.

Відповідно до пункту 67.2 статті 67 ПК України передбачено, що контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо:

припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців;

відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців;

скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Державна реєстрація, як правило, породжує публічно-правові відносини.

Нотаріус під час державної реєстрації здійснює владні делеговані повноваження.

У даному випадку спір щодо реєстрації виник між двома суб`єктами владних повноважень, оскільки Товариство втратило адміністративну процесуальну правоздатність (стаття 43 КАС України).

Тому, не поширюються обмеження щодо звернення податкового органу до суду, які встановлені приписами частини 4 статті 46 КАС України.

Вони стосуються випадків, коли суб`єкт владних повноважень звертається до суду з позовом не до суб`єкта владних повноважень.

Отже, підсумовуючи наведене, суд зробив висновок, що контроллючий орган наділений законом правом на звернення до суду стосовно скасування рішення про державну реєстрацію припинення юридичної особи Товариства у зв`язку з несплатою платником податків податкового боргу і боргу зі сплати внеску, які ним адмініструються.

Слід зазначити, що спірні правовідносини регулюються Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 15.05.2003 р. № 755-IV (далі - Закон №755).

Відповідно до частини 1 статті 2 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань , відносини, що виникають у сфері державної реєстрації, регулюються Конституцією України, цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.

Пунктом 3 частини 2 статті 6 Закону №755 встановлено, що державний реєстратор перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації.

Згідно частини 6 статті 13 Закону №755 центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику та державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, забезпечує передачу до Єдиного державного реєстру таких відомостей:

- про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів та відсутність (наявність) заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - у день отримання запиту від суб`єкта державної реєстрації;

- про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів та відсутність (наявність) заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування - протягом 30 календарних днів з дати отримання відомостей про проведення реєстраційної дії щодо початку проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

З вказаних норм випливає, що відповідач перед проведенням реєстраційної дії мав обов`язок переконатися у відсутності підстав для відмови у державній реєстрації.

Статтею 17 Закону №755 закріплено, що для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідних державних органів, або судового рішення про припинення юридичної особи, не пов`язаного з її банкрутством, після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами, подаються такі документи: 1) заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації; 2) довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.

Статтею 28 вищевказаного Закону визначено підстави для відмови у державній реєстрації, серед інших, зокрема, міститься заборона для вчинення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи, що ліквідується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, крім банків, стосовно яких процедура ліквідації здійснюється відповідно до Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» .

Відповідно до пункту 2 наказу Міністерства юстиції України «Про інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань й інформаційними системами Державної фіскальної служби України» від 18.03.2016 № 759/5/371 до запровадження обміну документами в електронній формі між Реєстром та інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо подання запитів державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань і передачі до Реєстру відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів, про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, про узгодження плану реорганізації юридичної особи такі відомості передаються Державною фіскальною службою України до Реєстру з урахуванням технічних можливостей Реєстру та інформаційних систем Державної фіскальної служби України, зокрема, про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів - шляхом надсилання повідомлень про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою № 27-ОПП.

Судом встановлено, що податковим органом в порядку інформаційного обміну з ЄДРПОУ отримані відомості щодо внесення рішення засновників (учасників) ТОВ «ВЕАНОР» про припинення юридичної особи.

Відповідно до п. 11.6 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 09.12.2011 за № 1588, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.12.2011 за № 1562/20300, при проведенні заходів податкового контролю, пов`язаних з ліквідацією або реорганізацією платника податків, контролюючі органи організовують та планують їх таким чином, щоб вимоги щодо сплати платежів, контроль за справлянням яких здійснюють контролюючі органи, були сформовані і отримані особою, відповідальною за погашення грошових зобов`язань або податкового боргу платника податків, не пізніше строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог.

Також, за приписами ст. 78 Податкового кодексу України документальна позапланова перевірка здійснюється, зокрема, розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.

Як вже зазначалось вище, наказом ГУ ДФС у Дніпропетровській області № 6335-п від 0711.2018 призначено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «ВЕАНОР» , проте перевірку не було проведено у зв`язку з відсутністю останнього за юридичною адресою.

Управлінням аудиту юридичних осіб 12.11.2018 направлено запит до оперативного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області щодо встановлення місцезнаходження ТОВ ТОВ «ВЕАНОР» .

З огляду на викладене, суд доходить висновку, що податковим органом було вчинено всі дії, направлені на проведення позапланової документальної перевірки ТОВ «ВЕАНОР» в межах процедури припинення юридичної особи, проте реалізувати надані законом повноваження виявилося неможливим з причин, що не залежать від податкового органу, а тому останній був позбавлений можливості направити до Державного реєстратора повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою № 27-ОПП у зв`язку з наявною у ТОВ «ВЕАНОР» податкової заборгованості.

При цьому податковим органом доведено наявність обґрунтованих підстав вважати, що ТОВ «ВЕАНОР» має заборгованість перед бюджетом, про що свідчить інформація з баз даних ДФС України.

Згідно із ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи сукупність викладених обставин, суд доходить висновку, що вчинення реєстраційної дії - припинення юридичної особи ТОВ «ВЕАНОР» , суперечить інтересам держави, а тому позов податкового органу підлягає задоволенню у повному обсязі.

Щодо розподілу судових витрат суд зазначає, що згідно частини 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Таким чином підстави для розподілу судових витрат у суду відсутні.

Керуючись ст. ст. 139, 205, 242-243, 245-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області до державного реєстратора приватного нотаріуса Кобельницького Сергія Івановича, третя особа: товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕАНОР» про скасування реєстраційної дії - задовольнити повністю.

Скасувати реєстраційну дію державного реєстратора приватного нотаріуса Кобельницького Сергія Івановича від 06.12.2018, реєстраційний запис №12241110004085241 - державну реєстрацію припинення юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕАНОР» (код ЄДРПОУ 42099749).

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи рішення суду оскаржується до Третього апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя С. В. Прудник

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.09.2019
Оприлюднено04.09.2019
Номер документу84009055
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/2946/19

Рішення від 02.09.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Прудник Сергій Володимирович

Ухвала від 05.07.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Прудник Сергій Володимирович

Ухвала від 08.04.2019

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Прудник Сергій Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні